Ιδανική αναλογία ισχύος ενισχυτή -ηχείων

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
το γεγονός ότι κάθε db που κερδίζεις με την τρύπα, το πληρώνεις σε transient. Έχεται πιο αργά το μπάσο από την τρύπα, πως να το κάνουμε, αν δεν ερχόταν πιο αργά, δε θα είχαμε ενίσχυση.
Πόσο πιο αργά έρχεται πια αυτό το μπάσο; 1ms; 100ms; 2 δευτερόλεπτα; Πόσο;
 


A

AKARL

Guest
Μπουρδολογείς ασυστόλως.
Ναι, αν αυτό καταλαβαίνεις έχεις δίκιο ... έτσι είναι, ΟΚ!

πετάγεσαι να πεις τι;
Το ποιος πετάγεται απρόκλητα-απρόσκλητα-αγενώς-και-άξεστα, επί παντός επιστητού, είναι τουλάχιστον θέμα διερεύνησης, νομίζω.

Ότι ακούς τη μουσική κι αδιαφορείς για το πώς ακούγεται και είναι δικαίωμά σου και ζήτω η ομορφιά της μουσικής;

Τώρα αυτά είναι εξυπνάδες ή τρολάρισμα;
Αυτό ας το απαντήσεις ο ίδιος ανατρέχοντας σε δικές σου απαντήσεις τόσο σε μένα όσο και σε πλείστους άλλους εδώ μέσα.

Αν δε σε ενδιαφέρουν τα τεχνικά αντικείμενα, μη συμμετέχεις στις συζητήσεις περί αυτών.
Δεκτό και σεβαστό .... και άμεσα εφαρμοστέο.

Το να μας υπενθυμίζεις δήθεν ότι σημασία έχει η μουσική κι όχι τα στέρεα, είναι τόσο εκτός θέματος και ύποπτο, που μόνο ως σπαμ το δέχομαι χωρίς πολύ εκνευρισμό. Οτιδήποτε άλλο ως δικαιολογία, με εκνευρίζει περισσότερο..
Άποψή σου, ερμηνεία σου, δικαίωμά σου. Ουδεμία αιτιολογία ή/και δικαιολογία, θεωρώ, ότι οφείλω σε οποιονδήποτε που, όχι μόνο δεν επιθυμεί αλλά - πιο σημαντικά - αδυνατεί να καταλάβει οτιδήποτε υπερβαίνει τον τεχνοκρατικό μικρόκοσμό του. Το δε ξίδι, ενίοτε, βοηθά .... στα νεύρα.

Και ρε μάγκα μου και γω χέστηκα για τα στέρεα και ζήτω η μουσική. Νταξ, ωραία. Τώρα τι έχεις να προσθέσεις επί του θέματος πέραν των άσχετων εξυπνάδων και της ψυχανάλυσης του πώς δήθεν σκέφτεται ο καθένας και γιατί;
Ουδέν, διότι ουδεμία σημασία, εξάλλου, έχει .... εδώ μιλάτε μόνο για τα τεχνικά .... έτσι δεν είναι;

Σόρρυ, αλλά αρκετά έκανα υπομονή.
Το ποιος έχει επιδείξει Ιώβεια υπομονή σε πλήθος προκλήσεων, προσβολών, άξεστης τε και αγοραίας συμπεριφοράς είναι ηλίου φαεινότερο. Τα πειστήρια είναι τόσα πολλά που δεν πρόκειται καν να μπω στη διαδικασία να σου τα υποδείξω .... απλά διάβασε τα γραπτά σου.

Τέλος, επειδή από την πλευρά μου δε θα ασχοληθώ άλλο με τα γραφόμενά σου, έχω να σου πω και κάποια τελευταία λόγια πριν αποχωρήσω (ουδεμία, βεβαίως, ψευδαίσθηση τρέφω ότι θα τα καταλάβεις - αλλά ας πάει και το παλιάμπελο):

1) Επικαλείσαι διαρκώς την Επιστήμη και αυτοπροσδιορίζεσαι ως Επιστήμων.

Εγώ, ένα μπουρδολογόν, εξυπνακίζον, άσχετο τρολ αναρωτιέμαι: Ποιο, ακριβώς, επιστημονικό πεδίο θεραπεύεις και τίνι τρόπω; Που θα μπορούσα να βρω την πρωτότυπη συνεισφορά σου στην επιστήμη; Peer Reviewed Periodicals and Ranked Academic Journals, World Conferences, Books and other publications, ετεροαναφορές κλπ. είναι όλα ευπρόσδεκτα. Αναμένω εναγωνίως, προκειμένου να διαφωτιστώ.

2)
Το παθητικό ηχείο είναι ένα σχεδιαστικό σφάλμα. Ένας συμβιβασμός κόστους, με αναπόφευκτα σαφή και αξεπέραστα προβλήματα και μειονεκτήματα, που το καθιστούν υποδεέστερη υλοποίηση.
Κανόνας. Απαράβατος.
Απορία ενός μπουρδολογόντος, εξυπνακίζοντος, ασχέτου τρολ: Έχεις συνείδηση των λεγομένων σου και του μεγέθους σου; Ποια δική σου, εκ του μηδενός, υλοποίηση (πρωτότυπη σύλληψη, σχεδιασμός, κατασκευή και εμπορική επιτυχία) ξεπερνά το πλέον ταπεινό, λάθος, άθλιο, απαράδεκτο κλπ. κλπ. παθητικό ηχείο; Ενδιαφέρομαι, σοβαρά, για την αγορά της εν λόγω υλοποίησης.

3) Αναφέρεσαι, αυτάρεσκα, στο πως με τα λεγόμενά σου λυπάσαι αλλά χαλάς τις δουλειές κάποιων (μαγαζιών, εταιρειών, παρελκομένων κλπ). Εγώ, το γνωστό μπουρδολογόν, εξυπνακίζον, άσχετο τρολ αναρωτιέμαι: μήπως το λεγόμενό σου αυτό "Το να μας υπενθυμίζεις δήθεν ότι σημασία έχει η μουσική κι όχι τα στέρεα, είναι τόσο εκτός θέματος και ύποπτο, που μόνο ως σπαμ το δέχομαι χωρίς πολύ εκνευρισμό." αποτελεί μια, άκομψη και άδικη, αντίδραση σε ενδεχόμενη ζημία επί των δικών σου εργασιών; Δυο μέτρα και πέντε σταθμά .... αγαπητέ;

4) Τέλος, τον θείο Αλβέρτο τι διάολο τον έχεις στο πωστολένε σου και στο μπλουζάκι σου; Θεωρείς ότι σου προσδίδει κύρος και επιστημοσύνη; Έλεος πια με αυτό το παραλήρημα μεγαλείου. Ο θείος Αλβέρτος διακρινόταν από ευφυΐα, δημιουργικότητα, πρωτότυπη σκέψη, επιστημοσύνη (με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου), ευρύτητα πνεύματος και γνώσεων, με κοινωνικές και πολιτικές ευαισθησίες, σημαντική μουσική δεινότητα στο βιολί και, ιδιαιτέρως από Σεμνότητα και Ταπεινότητα. Τα πρώτα χαρακτηριστικά του ξέχασέ τα δεν σου προκύπτουν με τίποτε. Θα μπορούσες, τουλάχιστον, να υιοθετήσεις τα δυο τελευταία ... δεν είναι κακό .... είναι και εύκολο. Πως όμως θα κάνεις το Βασιλιά στο φόρουμ αυτό αν διακατέχεσαι από Σεμνότητα και Ταπεινότητα; Δεν γίνεται, ε;

Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά σε σένα. Το ζήτησες εξάλλου. Όμως τέλος - δεν ασχολούμαι πια. Γράψε ότι κουλό θέλεις προκειμένου να πεις την τελευταία λέξη - ούτε καν θα το διαβάσω.

Προς όλα τα μέλη του Φόρουμ: Ο Βασιλιάς :king: είναι γυμνός :gotcha:....

So Long, and Thanks for All the Fish!
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
AKARL, παράκλησις, κάνε ένα γρήγορο edit, δεν υπάρχει κανένας λόγος να παρεξηγείς το στυλ των γραφόμενων όλων μας εδώ, στο ε-καφενείο μας. Κανένας! Ακόμη και αν είναι λίγο, τοσο-δα κομματάκι επι προσωπικού. Μεγάλα παιδιά είμαστε.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Εγώ καταλαβαίνω


Λοιπόν, αν το μπιεντνταμπλεγιου σου συντονίζει σε στενό εύρος την τρύπα του, δηλ. από τους 80 κύκλους και πάνω δεν πολυσυμμετέχει η τρύπα και άρα συμπεριφέρεται σαν κλειστό, μπορείς να το συνδυάσεις με το κλειστό σαμπ σου. Αλλά αν το κρος δεν είναι πολύ απότομο ή αν η τρύπα συμμετέχει και πιο ψηλά από τους 80, ΔΕΝ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Διότι σε α χρόνο θα εκπέμπει το σαμπ, σε χρόνο β ο δορυφόρος και σε χρόνο γ η τρύπα. Με delay μπορεί να γίνει το α = β ή α = γ αλλά ουχί α = β = γ.

Και για να τελειώσουμε το θέμα bass reflex; Κάθε db που κερδίζουμε από την τρύπα, το πληρώνουμε σε transient response. Αυτό είναι φακτ και δεν αλλάζει με τίποτα. Άρα η τρύπα είναι ένα κατασκευαστικό λάθος, όπως τα παθητικά κρος, δε θα έπρεπε να υπάρχει. Τα υπόποιπα είναι ναι μεν αλλά.

Τώρα, αναφορικά με το σκ@τ0 της καμπίνας, αυτό οφείλω να σας πω ότι υπάρχει σε όλα τα ηχεία με καμπίνες. Δείτε τις μετρήσεις waterfall του resolution που τις κάνει μάλλον σε ανηχοΙκό και παρατηρείστε τι ενέργεια κρατάει η καμπίνα, με τρύπα ή χωρίς, σε συνχότητες κάτω των 200Hz.

Υπάρχουν λύσεις; στα εντοιχισμένα, IMHO η καμπίνα δεν ακούγεται τόσο έντονα όσο στα free standing. Ίσως επειδή ο τοίχος απομονώνει λίγο από το σκ@τό που εκπέμπουν οι πλαϊνές και πίσω πλευρές της καμπίνας.

Επίσης τα ΙΒ ή τα open baffle, δεν αποθηκεύουν ενέργεια ή αποθηκεύουν πολύ λιγότερη από τις καμπίνες. Φυσικά έχουν άλλα θέματα αλλά τουλάχιστον δεν κρατούν πολύ σκ@τό.

Περιγράφεις βελτιστοποιημένη σχεδίαση BR, με έμφαση σε μαξ SPL. Λες ότι αντίστοιχη κλειστή καμπίνα θέλει ΝΑΣΑ. Ναι, δε θέλει τον μαραγκό της γειτονιάς, αλλά με τεχνολογίες 21ου αιώνα δες τι καμπίνες (και πατέντες) έφτιαξαν για τα πάμθηνα φάντομ. Άσε που προσωπικά θεωρώ τζάμπα κόπο τη βελτιστοποιημένη μικρή κλειστή καμπίνα όταν υπάρχει η πολύ πιο φθηνή και αποτελεσματική (αλλά αντι-εμπορική) λύση του εντοιχισμού / ΙΒ.

Πονηρά μου βάζεις την οπή στα 20Hz που δεν αφορά το 99% των ηχείων, μη σου πω το 100% των ηχείων μουσικής (για κανένα svs, έχει νόημα ;-). Πονηρά, γιατί κάτω από το συντονισμό όπως πολύ καλά γνωρίζεις γίνεται ο χαμός και από διαδρομές μεγαφώνου και παραμορφώσεις και μεγάλη κλίση και όλα τα καλά.

Επίσης, δε σχολιάζεις την ΟΥΣΙΑ, το γεγονός ότι κάθε db που κερδίζεις με την τρύπα, το πληρώνεις σε transient. Έχεται πιο αργά το μπάσο από την τρύπα, πως να το κάνουμε, αν δεν ερχόταν πιο αργά, δε θα είχαμε ενίσχυση.
Επιμένεις ρε μπαγάσα.
Για ξαναδιάβασε τι λέει ο JBLάς εδώ:

http://www.avsite.gr/forum/threads/...δει-το-εργο-καλυτερα-greg-timbers-jbl.157148/

positive-feedback.com/interviews/greg-timbers-jbl/

Sealed vs. ported? Horn/compression vs. conventional drivers?

As I have said, I think most all types of transducers have merit if properly designed and implemented. I have the most experience with and a preference for ported systems and compression driver/horn combinations. I believe similar performance can be achieved by a really cool line array, but I have never attempted that approach. Ports give you a 6dB advantage in sensitivity or a significant degree of bass extension. (Or any balance of the two) A good ported system has excellent bass properties. It is true that a sealed system is theoretically faster since it is second order rather than 4th order. However, if you apply electronic correction (boost) to a sealed system, you may end up with the same 4th order system with a bunch less headroom.
Θέλεις να σου δείξω προσομοιώσεις κλειστής καμπίνας και bass reflex, όπου η δεύτερη μπορεί να έχει σχεδόν αδιόρατη διαφορά σε transients από την πρώτη;

Βάζει στοίχημα τα ATC σου για το αν θα μπορείς να μαντέψεις με ασφάλεια ποια είναι ποια;

Το ξέρεις ότι θεωρητικά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να έχει και καλύτερα transients;
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
...

Βάζει στοίχημα τα ATC σου για το αν θα μπορείς να μαντέψεις με ασφάλεια ποια είναι ποια;

...
Τα οποία μετά θα χαρίσω στο Dimifoot με αντάλλαγμα μια νύχτα πάθους μ' εμένα και τον αβγδ...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Πονηρά μου βάζεις την οπή στα 20Hz που δεν αφορά το 99% των ηχείων, μη σου πω το 100% των ηχείων μουσικής
Μπιενταμπλεγιου 802 801 κλπ για αρχή. ;)

Έχει πολλά σωστά σχεδιασμένα μπας ριφλεξ.

Όπως ξανάγραψα, τα ηλίθια μπας ριφλεξ στους 50 κύκλους και πάνω, έχουν βγάλει "κακό όνομα" στην άριστη αυτή σχεδιαστική επιλογή. ;)
Άσε που προσωπικά θεωρώ τζάμπα κόπο τη βελτιστοποιημένη μικρή κλειστή καμπίνα όταν υπάρχει η πολύ πιο φθηνή και αποτελεσματική (αλλά αντι-εμπορική) λύση του εντοιχισμού / ΙΒ.
Συμφωνώ και επαυξάνω: εντοιχισμένο με μπας ριφλεξ. ;)
Επίσης, δε σχολιάζεις την ΟΥΣΙΑ, το γεγονός ότι κάθε db που κερδίζεις με την τρύπα, το πληρώνεις σε transient.
Έχω απαντήσει. Δεν θέλω ούτε ένα ντεσιμπέλ κέρδος από την οπή. Θέλω μικρότερη μετακίνηση κώνου, και ανακατεύθυνση του σκατού.;)
Επαναλαμβάνω:
Οι κωλοσχεδιάσεις που βασίζονται στο γκεϊν του μπας ριφλεξ στους 50 κύκλους και πάνω για να βγάλουν σοβαρή απόκριση από ανεπαρκή μεγάφωνα, έχουν βγάλει "κακό όνομα" στην άριστη αυτή σχεδιαστική επιλογή. ;)
Το ουσιαστικό πρόβλημα στα υψηλά εσπιελ είναι το εξ μαξ.

Η γραμμικότητα και η δυναμική συμπίεση. Η οπή οφείλει να έχει τα ανάστροφης φάσης υποπροϊόντα (τα κάτω του συντονισμού) εντός της περιοχής των υποήχων, τα οποία οφείλουν να φιλτράρονται πλήρως, ώστε να μη βγαίνει τίποτα.

Προφανώς δε γνωρίζεις τι είναι η απεριοδική καμπίνα
Προφανώς.
Γουίζντομ οντιο, στο ριμπον. ;)
 

A

AKARL

Guest
AKARL, παράκλησις, κάνε ένα γρήγορο edit, δεν υπάρχει κανένας λόγος να παρεξηγείς το στυλ των γραφόμενων όλων μας εδώ, στο ε-καφενείο μας. Κανένας! Ακόμη και αν είναι λίγο, τοσο-δα κομματάκι επι προσωπικού. Μεγάλα παιδιά είμαστε.
Είμαι λίγο καιρό ενεργό μέλος, περισσότερο καιρό εγγεγραμμένο μέλος και ακόμα περισσότερο καιρό (πολλά χρόνια) παρατηρητής.

Αυτόν τον λίγο καιρό, ως ενεργό μέλος, ένοιωσα ουκ ολίγες φορές οργή εξαιτίας αυτών που αναφέρω παραπάνω και χωρίς να προκαλέσω ΟΥΤΕ και να παρεξηγήσω κάτι (πίστεψέ με η αντιληπτική μου ικανότητα επαρκεί τουλάχιστο γι' αυτό).

Ουδέποτε αντέδρασα ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ (και ουχί φοβούμενος) τον χώρο και τα πρόσωπα.

Όμως έχω και εγώ τα όριά μου για τα οποία είχα προειδοποιήσει τουλάχιστον δις (2). Ε, δεν άντεξα άλλο και απασφάλισα.... Καταλαβαίνεις, πιστεύω, ότι οι προειδοποιήσεις μου δεν ήταν κούφια λόγια;

Αν όσα έγραψα είναι αναληθή ή ανακριβή ευχαρίστως δέχομαι να διαγραφεί όχι μόνο η συγκεκριμένη απάντηση αλλά και το σύνολο των σχολίων μου. Δεν έχω κανένα τέτοιο πρόβλημα. Κατά τα άλλα σε προτρέπω να διαβάσεις προσεκτικά τι λέω και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Τελικά το άγιο φως δε ζέστανε φέτος τις καρδγιές μας στο άγιο τούτο φόρουμ!
Αυτός ο σατανάς ο σπάιλαμπ φταίει...διαγραφή και αφορισμός άμεσα!
Άσε που έχουμε μείνει πίσω και στα πολιτικά...καιρό έχουμε να κάνουμε κανένα καλό ξεκατίνιασμα...ζηλέυω!
Μελίνααααα που είσαι γλυκέ μου?
Έλα λίγο στην επόμενη μέρα να τους δείξουμε πως γίνεται!:p
Φέρε και τον 58 μαζί σου!:D
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Μην συνεχίζετε, διότι μην ξεχνάτε ότι ο ΑΚΑΡΛ μπήκε καταρχάς στο φόρουμ για να ρωτήσει και να μάθει ΚΑΙ τεχνικά πράγματα. Το γεγονός ότι η παιδεία του είναι θεωρητική/φιλοσοφική, τον οδηγεί, όπως η εκάστοτε παιδεία του καθενός, να προσεγγίζει τα ζητήματα από αυτή τη σκοπιά και υπό αυτό το πρίσμα. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι και η δική του προσέγγιση, η οποία μάλιστα προσφέρεται με έναν ευγενή και καθόλου εριστικό τρόπο (σε αντίθεση με άλλους), προσφέρει προστιθέμενη αξία στο φόρουμ, είναι food for thought σε ένα άλλο, μη αμιγώς τεχνικό επίπεδο, και έως τέτοια, είναι σαφώς, ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!!
Απο την άλλη, στα τεχνικά είναι σαφώς άλλοι οι πιο ειδικοί. Ας γίνει αυτή η αμοιβαία αναγνώριση και σεβασμός. Δεν υπάρχει κανένας λόγος σύγκρουσης.

*είδες φίλτατε Ακαρλ, ο διαχωρισμός subjective/objective είναι μάλλον απαραίτητος για την 'ειρήνη'
 
Last edited:

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Ναι, είναι ένα πρόβλημα, για το οποίο φίλε μου, έχω μόνο μία λύση να σου δώσω, η οποία είναι και η καλύτερη επιλογή.

Αρεϊ.

Δι φακτς οφ λάιφ.

Πολλαπλά οφέλη:

Αντί για 6 ντεσιμπέλ πτώση σε κάθε διπλασιασμό απόστασης, έχει 3 ντεσιμπέλ πτώση. Δηλαδή, στα 4 μέτρα απόσταση ακρόασης, έχει συνολικά 6 ντεσιμπέλ πτώση από την ευαισθησία του ηχείου, ενώ οποιοδήποτε τυπικό ηχείο έχει πτώση 12 ντεσιμπέλ!

Ο χώρος και οι αντηχήσεις του σε απασχολούν πλέον τραγικά πολύ λιγότερο, διότι η ενέργεια έρχεται σε σένα, και δε μοιράζεται στο χώρο.

Μπορείς με πολλά μικρά μεγάφωνα να βγάλεις στάθμες ατέλειωτες, με λίγη ισχύ, δηλαδή με την ελάχιστη δυνατή δυναμική συμπίεση!

Παίζει να χρησιμοποιηθούν μεγάφωνα φουλ ρειντζ, οπότε ούτε κρος ούτε τίποτα, ούτε πολλαπλοί ενισχυτές ούτε καν κιλοβάτ.

Το αρεϊ είναι η ενδεδειγμένη "επιστημονική" λύση για μεγάλους χώρους. Απλώς είναι ακατάλληλο για νιαρφιλντ, το οποίο σου είναι απολύτως άχρηστο σε μεγάλους χώρους. ;)

Αυτά από μένα. ;)

Δεν έχεις άδικο , αλλά μην ξεχνάς ότι παίζω με μεγάφωνα ευαισθησίας 98db δορυφόρος, και 95dbwoofers έκαστο. Βέβαια στο push pull Που τα έχω δεν ανεβαίνει +3db η ευαισθησία αλλά δε βαριέσαι , στην επόμενη μπασσοκαμπίνα θα είναι παράλληλα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Εγώ, ένα μπουρδολογόν, εξυπνακίζον, άσχετο τρολ
Ως αυτοπροσδιοριζόμενο γνήσιο τρολ έριξες ερωτήσεις και θα λάβεις απαντήσεις. :p

Πάμε λοιπόν:

αδυνατεί να καταλάβει οτιδήποτε υπερβαίνει τον τεχνοκρατικό μικρόκοσμό του
Το στενόμυαλο σκεπτικό σου δε σου επιτρέπει να ξεχωρίσεις δύο απλά πράγματα.

Ένα πράγμα είναι η μουσική και η απόλαυσή της. Αυτό το πράγμα, είναι εντελώς άσχετο με την πιστότητα αναπαραγωγής του οποιουδήποτε μηχανηματος αναπαραγωγής.

Εδώ υπάρχει το προσωπικό γούστο πάνω στα μουσικά είδη, όπου άλλος ακούει κλασσική, κι άλλος ρεμπέτικο. Το γούστο του καθενός εκφράζεται σε διαφορετικά μουσικά είδη, και είναι θέμα πολυπαραγοντικό να το αναλύσουμε, και δε χρειάζεται κιόλας. Άκου ο,τι μουσική θες, κάνε το κέφι σου. Τέλος. Ξεκάθαρα πράγματα.

Ένα δεύτερο πράγμα, είναι η πιστότητα αναπαραγωγής, το οποίο είναι αμιγώς τεχνολογικό αντικείμενο, και μελετάται - αναλύεται πλήρως από τις γνωστές συναφείς επιστήμες (φυσική, ηλεκτροακουστική, ψυχοακουστική, κλπ).

Εδώ, το καλύτερο, μετράει καλύτερα και ακούγεται καλύτερα από όλο τον κόσμο. Τέλος και σε αυτό. Ξεκάθαρα πράγματα.

Ο τεχνοκρατικός μικρόκοσμος που αναφέρεις, αφορά αποκλειστικά το δεύτερο πράγμα.

Προφανώς δεν έχω καμία απολύτως αδυναμία να κατανοήσω την αξία της μουσικής, αλλά δεν έχω και την δική σου αδυναμία (όπως και των "ρομαντικών" που χαριτωμένα λες) να μπερδεύω τη μουσική με την υψηλή πιστότητα και με τα μηχανήματα, ούτε τα μηχανήματα με την τέχνη της μουσικής και την ηχοληψία, κι ούτε τον αληθινό ήχο του φυσικού οργάνου με το ηχογραφημένο υλικό που έχουμε διαθέσιμο για οικιακή χρήση. :p:D

Δυστυχώς για εσάς τους "ρομαντικούς", τα πράγματα είναι διακριτά, και δεν είναι ένας αχταρμάς.:gotcha:

εδώ μιλάτε μόνο για τα τεχνικά .... έτσι δεν είναι;
Εγώ προσωπικά ασχολούμαι βασικά με τα τεχνικά αντικείμενα που αφορούν την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, τα οποία ξεχωρίζουν το αντικειμενικά καλύτερο μηχάνημα από το υποδεέστερο.

Και το αντικειμενικά καλύτερο μηχάνημα, που είναι αναγκαίο να μπεί στον αντικειμενικά καλύτερο χώρο, παίζει και ακούγεται καλύτερα από όλους, αντικειμενικά.

Αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορείς να απολαύσεις τη μουσική σου από οποιοδήποτε μηχάνημα πάρεις και σε οποιοδήποτε χώρο. Η απόλαυση της μουσικής είναι άσχετη υπόθεση με το αν θα παίζει καλύτερα ή όχι το ηχοσύστημα-χώρος που διαθέτεις, ασχέτως αν το καλύτερο είναι εντελώς αντικειμενικό, μετρήσιμο και ξεκάθαρο.

Εγώ, ένα μπουρδολογόν, εξυπνακίζον, άσχετο τρολ αναρωτιέμαι:
Ναι, ως γνήσιο τρολ αναρωτιέσαι διάφορα άσχετα με το κυρίως θέμα που πραγματεύεται το θρεντ, κάτι που βεβαίως αποτελεί τον ορισμό του τρολαρίσματος. :D

Ποιο, ακριβώς, επιστημονικό πεδίο θεραπεύεις και τίνι τρόπω;
Προσπαθώ να θεραπεύσω τον λάθος τρόπο προσέγγισης του καλού ήχου.

Αυτό το επιχειρώ, δείχνοντας την αξία του χώρου και των χρόνων αντήχησης, την αξία της τοποθέτησης, των στάσιμων του χώρου, των ακυρώσεων που προκύπτουν από την τοποθέτηση, την αξία του τριγώνου ακρόασης, της ον αξις απόκρισης, της επαρκούς οδήγησης, της ενεργού πολυενίσχυσης, της ανάγκης για ψηφιακή ισοσταθμιση, της δυναμικής συμπίεσης, της παραμόρφωσης, της φασικής απόκρισης κλπ, δηλαδή δείχνοντας τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά του καλού ήχου, όπως αυτά ισχύουν από τις αρχές της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, από τις υπάρχουσες μελέτες των μεγάλων μυαλών του χώρου του ήχου, από τα πιντιεφ της αες, από τις αρχές της φυσικής και από τις αρχές της ακουστικής και ψυχοακουστικής.

Που θα μπορούσα να βρω την πρωτότυπη συνεισφορά σου στην επιστήμη;
Πουθενά.
Σας μεταφέρω αυτά που ισχύουν.
Δεν αποτελούν δικές μου ανακαλύψεις.
Δεν εφηύρα τον τροχό.:p

Αναμένω εναγωνίως, προκειμένου να διαφωτιστώ.
Διάβασε όλα τα τεχνικά θέματα που θες να διαφωτιστείς, και θα διαφωτιστείς.:p

Δε χρειάζεται να ανακαλύψω εγώ τον υπερηχοτομογράφο ή την εξέταση της υπερηχοτομογραφίας για να σε ενημερώσω ότι έχεις πέτρα στη χολή..:D


Απορία ενός μπουρδολογόντος, εξυπνακίζοντος, ασχέτου τρολ:
Πάμε στο επόμενο άσχετο. :p

Έχεις συνείδηση των λεγομένων σου και του μεγέθους σου;
Θες να μου κάνεις ψυχανάλυση; Λες να είναι ο σωστός τρόπος για να αντιμετωπίσεις την άγνοιά σου πάνω στα τεχνικά θέματα;:gotcha:

Δηλαδή να διαφωτιστείς θες ή να μου κάνεις ψυχανάλυση επειδή ασχολούμαι με τα τεχνικά θέματα;:p:D:p:D

Ποια δική σου, εκ του μηδενός, υλοποίηση (πρωτότυπη σύλληψη, σχεδιασμός, κατασκευή και εμπορική επιτυχία) ξεπερνά το πλέον ταπεινό, λάθος, άθλιο, απαράδεκτο κλπ. κλπ. παθητικό ηχείο;
Καμία.:p

Αυτό σημαίνει ότι δεν ισχύει το τρίγωνο ακρόασης;
Δεν ισχύει ότι αναλόγως τοποθέτησης θα έχεις συγκεκριμένους ρυθμούς και ακυρώσεις;
Δεν ισχύει ότι τα ενεργά ηχεία έχουν αντικειμενικά πλεονεκτήματα;
Δεν ισχύει το πλεονέκτημα της πολυενίσχυσης ή της επαρκούς οδήγησης;

Τι στο δγιαλο δεν ισχύει, επειδή δεν πουλάω δικά μου ηχεία;:gotcha:

Ρε φίλε γυρνάς γύρω γύρω από το "πες τι στέρεο έχεις" και αν είναι "αναφοράς" και πόσα λεφτά έδωσες για να σου πω αν έχεις ή όχι τη δυνατότητα να εκφέρεις άποψη!:gotcha:

Το άκουσες και μιλάς;

:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:

Ενδιαφέρομαι, σοβαρά, για την αγορά της εν λόγω υλοποίησης.
Σοβαρότης υπό του μηδενός.:lol:

Αναφέρεσαι, αυτάρεσκα, στο πως με τα λεγόμενά σου λυπάσαι αλλά χαλάς τις δουλειές κάποιων
Αυταρεσκα όχι, διότι σε δύσκολες εποχές, κάθε πώληση που χάνεται είναι μεγάλο ζόρι, και το κατανοώ πλήρως.

Χαίρομαι πάντως να μη πουλάνε τα ρεντεκο, γιατί είναι φύκια και κοροϊδεύουν τον κόσμο, του παίρνουν τζάμπα τα λεφτά του, είναι απατεωνιές.

Φυσικά, αν θέλει ο άλλος να πάρει ρεντεκο, με γειά του και με χαρά του. Αλλά κι αυτόν θα τον δουλέψω ψιλό γαζί. :lol::lol::lol:

Εγώ, το γνωστό μπουρδολογόν, εξυπνακίζον, άσχετο τρολ αναρωτιέμαι:
Συνέχεια των άσχετων. Τρολάρισμα με όλη τη σημασία της έννοιας. Τρολάρισμα το γνήσιο, το αληθές.:lol::lol::lol:

μήπως το λεγόμενό σου αυτό "Το να μας υπενθυμίζεις δήθεν ότι σημασία έχει η μουσική κι όχι τα στέρεα, είναι τόσο εκτός θέματος και ύποπτο, που μόνο ως σπαμ το δέχομαι χωρίς πολύ εκνευρισμό." αποτελεί μια, άκομψη και άδικη, αντίδραση σε ενδεχόμενη ζημία επί των δικών σου εργασιών; Δυο μέτρα και πέντε σταθμά .... αγαπητέ;
Δεν ζημιώνεται η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής αν ο άλλος πάρει ρεντεκο, ούτε καταρρέει η επιστήμη της ακουστικής, της φυσικής ή της ψυχοακουστικής.:lol:

Οι δικές μου εργασίες έχουν σχέση μόνο με το τι ισχύει, όπως αυτά ορίζονται από τις συναφείς επιστήμες του χώρου του οντιο.

Δεν ζημιώνεται καμία επιστήμη με τις βλακείες τα ρεντεκο που θα πάρει οποιοσδήποτε, και πόσο μάλλον να ζημιώνεται ο costasEAR! :lol::lol::lol:

Πάρτε ο,τι χαζομάρα θέλετε για να ακούτε μουσική, χέστηκα. :lol::lol::lol:

Άλλωστε, η μουσική μετράει, κι όχι τα στέρεα, οπότε και από το κινητό σας μπορείτε να περνάτε υπέροχα ακούγοντας την μουσική που σας άρεσε.

Αν θέλετε να ακούγεται καλά, ρωτήστε, θα σας πω πως γίνεται. :drinks:

4) Τέλος, τον θείο Αλβέρτο τι διάολο τον έχεις στο πωστολένε σου και στο μπλουζάκι σου;
Δε νομίζω ότι έχουμε φτάσει στο επίπεδο να λέμε ο ένας στον άλλο τι ρούχα ή παπούτσια να φορέσει, τι γυναίκα να πηδάει και πως, ιδίως σε ένα φόρουμ που πραγματεύεται οντιο και βίντεο.:fuckyou:

Βεβαίως, όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα επί του θέματος, αρχίζουν να ακούν πολλά τα αυτιά μας. :gotcha:

Πάντως αναφορά για το τι μπλούζες φοράω ή πως γ@μ@ω, δε θα δώσω, όσο κι αν θες να μάθεις. :lol::lol::lol::lol:

Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά σε σένα. Το ζήτησες εξάλλου.
Ναι, το ζήτησα! Χαχαχαχαχα, εγώ ρε μάστορα, ζήτησα να γράφεις μόνο εντός θέματος και να μη τρολαρεις!

Εντός θέματος είναι τα τεχνικά θέματα που προσπαθούμε, με όσες γνώσεις έχει ο καθένας μας, να προσεγγίσουμε. Κι όχι πως γ@μ@ει ο ear...:lol::lol::lol::lol:

Γράψε ότι κουλό θέλεις προκειμένου να πεις την τελευταία λέξη - ούτε καν θα το διαβάσω.
Σιγά που δε θα διαβάσεις, σ'αυτα είσαι μανούλα! :lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Το ξέρεις ότι θεωρητικά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να έχει και καλύτερα transients;
Π.χ. αν το BR σχεδιαστεί overdamped και το κλειστό underdamped; Αυτό εννοείς ή κάτι άλλο;

Εγώ πάντως μελετώ ευλαβικά τις μετρήσεις ενός συγκεκριμένου σαμπ, και βλέπω ότι μόλις ανοίγει μία τρύπα, τσουπ, εμφανίζεται και μία ουρά στο waterfall στην περιοχή της τρύπας, τσουπ, χαλάει το group delay.

http://www.audioholics.com/subwoofer-reviews/svs-pb13/pb13-measurements

Πολύ καλό διάβασμα είναι και αυτό:

http://www.silcom.com/~aludwig/Sysdes/Thiel_small_analysis.htm

Μπιενταμπλεγιου 802 801 κλπ για αρχή.
Το 801 ναι:


το 802 όχι:



To 800:



(Μα καλά, είναι δυνατόν το 800 να έχει τέτοια τρύπα; Πουρκουά; Μήπως είναι λάθος το διάγραμμα; )
 
Last edited:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
...

1) Επικαλείσαι διαρκώς την Επιστήμη και αυτοπροσδιορίζεσαι ως Επιστήμων.

Εγώ, ένα μπουρδολογόν, εξυπνακίζον, άσχετο τρολ αναρωτιέμαι: Ποιο, ακριβώς, επιστημονικό πεδίο θεραπεύεις και τίνι τρόπω; Που θα μπορούσα να βρω την πρωτότυπη συνεισφορά σου στην επιστήμη; Peer Reviewed Periodicals and Ranked Academic Journals, World Conferences, Books and other publications, ετεροαναφορές κλπ. είναι όλα ευπρόσδεκτα. Αναμένω εναγωνίως, προκειμένου να διαφωτιστώ.

...
Μπερδεύεις τον επιστήμονα - ερευνητή με τον επιστήμονα - εφαρμοστή της επιστήμης και, τέλος, με τον άνθρωπο της επιστήμης.

i) Επιστήμονας ερευνητής είναι αυτός που ασχολείται με το να κάνει πρωτότυπη συνεισφορά στην επιστήμη του, π.χ. ένας γιατρός που σε συνεργασία με φυσικούς και μηχανικούς κάνει έρευνα πάνω σε νέες απεικονιστικές τεχνικές.

ii) Επιστήμονας - εφαρμοστής της επιστήμης είναι π.χ. ένας διαβασμένος και σοβαρός γιατρός (δυστυχώς καθόλου αυτονόητο) που απλά κάνει σοβαρές διαγνώσεις και βοηθά στη θεραπεία των ασθενών.

iii) Επιστήμονας - διδάσκων μπορεί να είναι π.χ. ένας διαβασμένος και σοβαρός (πάλι, δυστυχώς καθόλου αυτονόητο) καθηγητής Φυσικής σε Λύκειο.

iv) Τέλος, άνθρωπος της Επιστήμης είναι κάποιος που καίτοι μπορεί να μην είναι επιστήμονας (ειδικά με την πρώτη έννοια) ο ίδιος, αντλεί διδάγματα από τον Ορθό Λόγο και προσπαθεί να τον εφαρμόζει στη ζωή του (στα πλαίσια της ατελούς ανθρώπινής του υπόστασης).

Σε πρώτη ανάγνωση, μπορεί να φανεί σε κάποιον ότι η κάθε άνθρωπος που ανήκει στις κατηγορίες i, ii και iii ανήκει αυτομάτως και στην κατηγορία iv.
ΛΑΘΟΣ!

Και το πόσο λάθος είναι μια τέτοια υπόθεση το κατάλαβα for real όταν έμαθα γι' αυτόν τον τύπο:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Hawash

Background

Mike Hawash was born in Nablus in the West Bank on December 12, 1964. A Jordanian citizen, in 1990 Hawash became a naturalized U.S. citizen.

Hawash emigrated to the United States in 1984 and attended the University of Texas at Arlington where he obtained degrees in Computer Science and Engineering. He was employed by Compaq as an engineer from 1989 through 1992, when he was hired by Intel and moved to Portland, Oregon. Hawash worked at Intel’s Israel facility from 1994 to 1996 and continued working for Intel until 2001. He was co-author of the 1997 book DirectX, RDX, RSX, and MMX Technology. In 1995, he married a Christian woman from rural Oregon, and together they had two children. Hawash's wife had a child from a previous marriage.

Maher Mofeid "Mike" Hawash is a Palestinian-born American engineer who was convicted and sentenced to a seven-year prison sentence in 2003 for conspiring to aid the Taliban in fighting against U.S. forces and their allies in Afghanistan. Six weeks after 9/11, Hawash secretly traveled to China with a group of Portland-area Muslims, dubbed the Portland Seven, with the intent of entering Afghanistan to aid the Taliban. Hawash and his fellow conspirators were unable to reach Afghanistan due to visa problems, according to federal authorities,[1]

Over a year later, after continuing to live and work near Portland, Hawash was arrested outside his office at Intel, setting off a heated debate about material witness arrest and detention and the USA PATRIOT Act, and galvanizing a movement to free Hawash. Hawash eventually pleaded guilty to conspiring to aid the Taliban in exchange for a reduced, seven-year sentence. He was released from prison in early 2009.[2]

Ο EAR (εξ' όσων γνωρίζω) ανήκει στην κατηγορία i, και, στο μέτρο των δυνάμεών του και της ατελούς ανθρώπινης υπόστασής του, προσπαθεί να ανήκει και στην κατηγορία iv.

Η κατηγορία iv είναι η πιο σημαντική.

Και η καταφανέστατη έλλειψη ανθρώπων αυτής της κατηγορίας είναι και ο βασικός λόγος των προβλημάτων της χώρας μας.

Και εκεί ακριβώς έγκειται και η μεγαλύτερη προσφορά του Κώστα.

Γιατί αν κατορθώσεις να πείσεις τον κόσμο για την αξία του Ορθού Λόγου σε ένα (σχετικά με την πραγματική ζωή) "απλό" αντικείμενο όπως η Ηλεκτρακουστική, και να τον κατευθύνεις μακριά από τα μαγικά και τα φιδόλαδα, τότε, ίσως, λέω ΙΣΩΣ, κάποιοι από αυτούς να προσπαθήσουν να εφαρμόσουν τη λογική και στην πραγματική ζωή.

Και ίσως, λέω ΙΣΩΣ, τότε να σταματήσουν να ακολουθούν Σώρρες, και να ψηφίζουν Ναζί, Καμμένους, Λεβέντηδες, Τσίπρες, και τα μπάσταρδα του Τέρρη Χρυσού που προσπαθούν να μας πείσουν ότι η πλέον καταστροφική μεταπολεμική κυβέρνηση (μετά τη Χούντα, εξαιτίας της οποίας χάθηκε η Κύπρος ΜΑΛΑΚΟΠΡΟΔΟΤΕΣ ΧΟΥΝΤΟΓΛΕΙΦΤΕΣ >:(>:(>:( ) του γελοιοδέστατου μαλακομπουχέσα δε φταίει σε τίποτα (ενώ δήθεν υπήρχε και σχέδιο ζωοκτονίας της :p ):

kara708_2.jpg


Και λέω η πλέον καταστροφική μεταπολεμική κυβέρνηση, γιατί η κυβέρνηση ΣΑΝΕΛ μαζί με την καταστροφή που σπέρνει, προσφέρει και μια υπηρεσία:
Σιγά σιγά "τελειώνει" τα γελοία παραμυθάκια περί "ηθικού πλεονεκτήματος της αριστεράς" και περί "πατριωτικής δεξιάς".

Και ίσως έτσι περιοριστούν σιγά σιγά οι συμμετοχές εκούσια ή ακούσια στην ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ των ΑΥΝΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ "ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ".


Αυτή λοιπόν η προσφορά του Κώστα στη διάδοση του Ορθού Λόγου (με όλα τα ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ λάθη, απλουστεύσεις και παραλείψεις που δυστυχώς επιβάλλει η - όχι ως κύρια δραστηριότητα στη ζωή - συμμετοχή σε ένα φόρουμ απλών ανθρώπων, ενός μη επαγγελματία με το αντικείμενο) συνεχίζεται με σχεδόν απεριόριστη υπομονή και επιμονή ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.

Θέλω λοιπόν, με το χέρι στην καρδιά, να συγκρίνεις τα ποστ του Κώστα με τα δικά σου, και να απαντήσεις ΕΣΥ, ειλικρικά, ποιού η προσφορά υπηρετεί καλύτερα τον αντικειμενικό σκοπό που είναι η διάδοση του Ορθού Λόγου.

Του Κώστα, ή η δικιά σου, που ψάχνεις να επισημάνεις απλουστεύσεις επικαούμενος τον Godel το έργο του οποίου και των συνεχιστών του μάλλον δεν καταλαβαίνεις πλήρως;
(Ουδέν μεμπτόν στο τελευταίο).

Εκεί κολλάει και το "ύποπτο" που σου απηύθυνε ο Κώστας.

Κατά τα άλλα, είσαι ωραίος και γράφεις και καλά Ελληνικά.
(Μόνο που αντί για "γραφόμενα" καλό είναι να χρησιμοποιοπύμε τον όρο "γραπτά").
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
...

2)
Απορία ενός μπουρδολογόντος, εξυπνακίζοντος, ασχέτου τρολ: Έχεις συνείδηση των λεγομένων σου και του μεγέθους σου; Ποια δική σου, εκ του μηδενός, υλοποίηση (πρωτότυπη σύλληψη, σχεδιασμός, κατασκευή και εμπορική επιτυχία) ξεπερνά το πλέον ταπεινό, λάθος, άθλιο, απαράδεκτο κλπ. κλπ. παθητικό ηχείο; Ενδιαφέρομαι, σοβαρά, για την αγορά της εν λόγω υλοποίησης.
Εμπορική επιτυχία;
Ποια εμπορική επιτυχία;
Γιατρός είναι ο άνθρωπος.
Και δε σκοπεύει να αλλάξει επάγγελμα.
(Για ένα διάστημα σκεφτόταν να γίνει επαγγελματίας lover boy αλλά του έφαγε την πελατεία ο Κόγιας).

Αν θες πάντως να μιλήσουμε για υλοποιήσεις του EAR, μπορώ να σου πω για τους ενισχυτές που είχαν φτιάξει με τον κουμπάρο του πάνω από 15 χρόνια πριν, λίγους εκ των οποίων πούλησαν μια και υποχρεωτικά είχαν αγοράσει ένα σκασμό υλικά (αυτό γίνεται όταν μιλάς απευθείας με εργοστάσια) μπας και μαζέψουν λίγο το εξωφρενικό κόστος [they did not! - παρόλο που που οι εν λόγω ενισχυτές έγιναν ανάρπαστοι (και δικαίως καθότι ξεφτίλιζαν σχεδόν ό,τι κυκλοφορούσε τότε στα ίδια ή και πολλαπλάσια χρήματα)]

...
2. Ειδική λύση.
Αν μας ενδιαφέρει ο γενικά ιδιότροπος ενισχυτής μας να συμπεριφερθεί καλά σε ένα συγκεκριμένο τύπο φορτίου, τότε ""απλά"" και ανάλογα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του φορτίου (...sorry) χρησιμοποιούμε ένα δικτύωμα αντιστάθμισης της σύνθετης αντίστασης του ηχείου μας (=προσθέτουμε το εν λόγω δικτύωμα ανάμεσα σε αυτό και τον ενισχυτή μας και μετρέπουμε το ηχείο μας σε ωμικό φορτίο) και αν είμαστε και τελειομανείς προσαρμόζουμε τις τιμές των εξαρτημάτων του βαθυπερατού φίλτρου εξόδου του ενισχυτή ώστε να είναι βέλτιστες για το συγκεκριμένο ωμικό πια φορτίο and we are set.
""Τέλεια"" λύση, αλλά για συγκεκριμένο κάθε φορά φορτίο και μόνο.
Αυτή τη λύση υλοποίησε ένας Θεσσαλονικιός γιατρός με τον κουμπάρο του, περίπου την ίδια εποχή που ο Μπρούνο έλυνε το πρόβλημα στη γενική του μορφή.
...






...
3) Αναφέρεσαι, αυτάρεσκα, στο πως με τα λεγόμενά σου λυπάσαι αλλά χαλάς τις δουλειές κάποιων (μαγαζιών, εταιρειών, παρελκομένων κλπ). Εγώ, το γνωστό μπουρδολογόν, εξυπνακίζον, άσχετο τρολ αναρωτιέμαι: μήπως το λεγόμενό σου αυτό "Το να μας υπενθυμίζεις δήθεν ότι σημασία έχει η μουσική κι όχι τα στέρεα, είναι τόσο εκτός θέματος και ύποπτο, που μόνο ως σπαμ το δέχομαι χωρίς πολύ εκνευρισμό." αποτελεί μια, άκομψη και άδικη, αντίδραση σε ενδεχόμενη ζημία επί των δικών σου εργασιών; Δυο μέτρα και πέντε σταθμά .... αγαπητέ;

...
Όχι, είναι ακριβώς αυτό που λέει η λέξη.
Ύποπτο.
Αν και όχι απαραίτητα κακόβουλο.
Για το πρώτο σκέλος του "υπόπτου" δες παραπάνω.
Για το δεύτερο, δες παρακάτω:






...

4) Τέλος, τον θείο Αλβέρτο τι διάολο τον έχεις στο πωστολένε σου και στο μπλουζάκι σου;

...
Του κάνανε δώρο το μπλουζάκι.
Δηλαδή επειδή εγώ έχω μπλουζάκι με τον Kid Bengala, πάει να πω ότι πιστεύω ότι έχω και το αντίστοιχο "μεγαλείο";






...
4) Τέλος, τον θείο Αλβέρτο τι διάολο τον έχεις στο πωστολένε σου και στο μπλουζάκι σου; Θεωρείς ότι σου προσδίδει κύρος και επιστημοσύνη; Έλεος πια με αυτό το παραλήρημα μεγαλείου. Ο θείος Αλβέρτος διακρινόταν από ευφυΐα, δημιουργικότητα, πρωτότυπη σκέψη, επιστημοσύνη (με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου), ευρύτητα πνεύματος και γνώσεων, με κοινωνικές και πολιτικές ευαισθησίες, σημαντική μουσική δεινότητα στο βιολί και, ιδιαιτέρως από Σεμνότητα και Ταπεινότητα. Τα πρώτα χαρακτηριστικά του ξέχασέ τα δεν σου προκύπτουν με τίποτε. Θα μπορούσες, τουλάχιστον, να υιοθετήσεις τα δυο τελευταία ... δεν είναι κακό .... είναι και εύκολο. Πως όμως θα κάνεις το Βασιλιά στο φόρουμ αυτό αν διακατέχεσαι από Σεμνότητα και Ταπεινότητα; Δεν γίνεται, ε;

Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά σε σένα. Το ζήτησες εξάλλου. Όμως τέλος - δεν ασχολούμαι πια. Γράψε ότι κουλό θέλεις προκειμένου να πεις την τελευταία λέξη - ούτε καν θα το διαβάσω.

Προς όλα τα μέλη του Φόρουμ: Ο Βασιλιάς :king: είναι γυμνός :gotcha:....

So Long, and Thanks for All the Fish!
Ιδού και το δεύτερο σκέλος του "υπόπτου".
Το ότι πολύ εμμέσως και με όχι αγενή τρόπο, αντί να ασχολείσαι με τα τεχνικά, ασχολιόσουν με το να "την πεις" στον Κώστα, το οποίο κάποια στιγμή παύει να γίνεται χαριτωμένο και καταντά εκνευριστικό, γιατί ΔΕ βοηθά.

Κατά τα άλλα, ξανασκέψου το.

Άλλωστε, με πιθανή εξαίρεση το γαλαξια@ρχ1δ1, ένας άνθρωπος που γουστάρει τον Douglas Adams, δε μπορεί να είναι τόσο κακός.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Μπερδεύεις τον επιστήμονα - ερευνητή με τον επιστήμονα - εφαρμοστή της επιστήμης και, τέλος, με τον άνθρωπο της επιστήμης.

i) Επιστήμονας ερευνητής είναι αυτός που ασχολείται με το να κάνει πρωτότυπη συνεισφορά στην επιστήμη του, π.χ. ένας γιατρός που σε συνεργασία με φυσικούς και μηχανικούς κάνει έρευνα πάνω σε νέες απεικονιστικές τεχνικές.

ii) Επιστήμονας - εφαρμοστής της επιστήμης είναι π.χ. ένας διαβασμένος και σοβαρός γιατρός (δυστυχώς καθόλου αυτονόητο) που απλά κάνει σοβαρές διαγνώσεις και βοηθά στη θεραπεία των ασθενών.

iii) Επιστήμονας - διδάσκων μπορεί να είναι π.χ. ένας διαβασμένος και σοβαρός (πάλι, δυστυχώς καθόλου αυτονόητο) καθηγητής Φυσικής σε Λύκειο.

iv) Τέλος, άνθρωπος της Επιστήμης είναι κάποιος που καίτοι μπορεί να μην είναι επιστήμονας (ειδικά με την πρώτη έννοια) ο ίδιος, αντλεί διδάγματα από τον Ορθό Λόγο και προσπαθεί να τον εφαρμόζει στη ζωή του (στα πλαίσια της ατελούς ανθρώπινής του υπόστασης).

Σε πρώτη ανάγνωση, μπορεί να φανεί σε κάποιον ότι η κάθε άνθρωπος που ανήκει στις κατηγορίες i, ii και iii ανήκει αυτομάτως και στην κατηγορία iv.
ΛΑΘΟΣ!

Και το πόσο λάθος είναι μια τέτοια υπόθεση το κατάλαβα for real όταν έμαθα γι' αυτόν τον τύπο:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Hawash







Ο EAR (εξ' όσων γνωρίζω) ανήκει στην κατηγορία i, και, στο μέτρο των δυνάμεών του και της ατελούς ανθρώπινης υπόστασής του, προσπαθεί να ανήκει και στην κατηγορία iv.

Η κατηγορία iv είναι η πιο σημαντική.

Και η καταφανέστατη έλλειψη ανθρώπων αυτής της κατηγορίας είναι και ο βασικός λόγος των προβλημάτων της χώρας μας.

Και εκεί ακριβώς έγκειται και η μεγαλύτερη προσφορά του Κώστα.

Γιατί αν κατορθώσεις να πείσεις τον κόσμο για την αξία του Ορθού Λόγου σε ένα (σχετικά με την πραγματική ζωή) "απλό" αντικείμενο όπως η Ηλεκτρακουστική, και να τον κατευθύνεις μακριά από τα μαγικά και τα φιδόλαδα, τότε, ίσως, λέω ΙΣΩΣ, κάποιοι από αυτούς να προσπαθήσουν να εφαρμόσουν τη λογική και στην πραγματική ζωή.

Και ίσως, λέω ΙΣΩΣ, τότε να σταματήσουν να ακολουθούν Σώρρες, και να ψηφίζουν Ναζί, Καμμένους, Λεβέντηδες, Τσίπρες, και τα μπάσταρδα του Τέρρη Χρυσού που προσπαθούν να μας πείσουν ότι η πλέον καταστροφική μεταπολεμική κυβέρνηση (μετά τη Χούντα, εξαιτίας της οποίας χάθηκε η Κύπρος ΜΑΛΑΚΟΠΡΟΔΟΤΕΣ ΧΟΥΝΤΟΓΛΕΙΦΤΕΣ >:(>:(>:( ) του γελοιοδέστατου μαλακομπουχέσα δε φταίει σε τίποτα (ενώ δήθεν υπήρχε και σχέδιο ζωοκτονίας της :p ):

View attachment 73505

Και λέω η πλέον καταστροφική μεταπολεμική κυβέρνηση, γιατί η κυβέρνηση ΣΑΝΕΛ μαζί με την καταστροφή που σπέρνει, προσφέρει και μια υπηρεσία:
Σιγά σιγά "τελειώνει" τα γελοία παραμυθάκια περί "ηθικού πλεονεκτήματος της αριστεράς" και περί "πατριωτικής δεξιάς".

Και ίσως έτσι περιοριστούν σιγά σιγά οι συμμετοχές εκούσια ή ακούσια στην ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ των ΑΥΝΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ "ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ".


Αυτή λοιπόν η προσφορά του Κώστα στη διάδοση του Ορθού Λόγου (με όλα τα ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ λάθη, απλουστεύσεις και παραλείψεις που δυστυχώς επιβάλλει η - όχι ως κύρια δραστηριότητα στη ζωή - συμμετοχή σε ένα φόρουμ απλών ανθρώπων, ενός μη επαγγελματία με το αντικείμενο) συνεχίζεται με σχεδόν απεριόριστη υπομονή και επιμονή ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.

Θέλω λοιπόν, με το χέρι στην καρδιά, να συγκρίνεις τα ποστ του Κώστα με τα δικά σου, και να απαντήσεις ΕΣΥ, ειλικρικά, ποιού η προσφορά υπηρετεί καλύτερα τον αντικειμενικό σκοπό που είναι η διάδοση του Ορθού Λόγου.

Του Κώστα, ή η δικιά σου, που ψάχνεις να επισημάνεις απλουστεύσεις επικαούμενος τον Godel το έργο του οποίου και των συνεχιστών του μάλλον δεν καταλαβαίνεις πλήρως;
(Ουδέν μεμπτόν στο τελευταίο).

Εκεί κολλάει και το "ύποπτο" που σου απηύθυνε ο Κώστας.

Κατά τα άλλα, είσαι ωραίος και γράφεις και καλά Ελληνικά.
(Μόνο που αντί για "γραφόμενα" καλό είναι να χρησιμοποιοπύμε τον όρο "γραπτά").
Κάτι τέτοια γράφεις μία φορά το μήνα και μας συγκλονίζεις.

:newrussian:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι και η δική του προσέγγιση, η οποία μάλιστα προσφέρεται με έναν ευγενή και καθόλου εριστικό τρόπο (σε αντίθεση με άλλους), προσφέρει προστιθέμενη αξία στο φόρουμ, είναι food for thought σε ένα άλλο, μη αμιγώς τεχνικό επίπεδο, και έως τέτοια, είναι σαφώς, ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!!
Δεν είναι έτσι.

Δηλαδή, σε ένα τεχνικό θέμα επαρκούς οδήγησης, να μπαίνει οποιοσδήποτε να λέει : σιγά μωρέ, η μουσική μετράει, τι να τα κάνεις τα βατ.

Σε ένα τεχνικό θέμα για μπας ριφλεξ, να μπαίνει οποιοσδήποτε να λέει : σιγά μωρέ, η μουσική μετράει, τι να την κάνεις την τρύπα του μπας ριφλεξ.

Σε ένα τεχνικό θέμα για ψηφιακή ισοσταθμιση, να μπαίνει οποιοσδήποτε να λέει : σιγά μωρέ, η μουσική μετράει, τι να την κάνεις την ισοσταθμιση και τα ταργκετ κερβ, τι ξέρουν οι Φλέτσερ Μάνσον για μουσική.

Σε ένα τεχνικό θέμα για το κοντραστ του προβολέα, να μπαίνει οποιοσδήποτε να λέει : σιγά μωρέ, η ταινία μετράει, τι να την κάνεις την καρτέλα ρύθμισης του κοντραστ, άστο όπως είναι αρρυθμιστο και απόλαυσε την ταινία σου.

Για να μη γράψω χιλιάδες τέτοια παραδείγματα.

Η προσέγγιση ενός τέτοιου θέματος είναι αμιγώς τεχνική, δεν χωρούν φιλοσοφίες για τη ζωή, για το Θεό και το θάνατο, για την τέχνη της ζωγραφικής και τις χαρές της ζωής. Όλα αυτά ωραία και όμορφα, αλλά εκτός θέματος, τρολάρισμα. ;)

Δυστυχώς είμαστε όλοι άσχετοι, άλλος σε μεγαλύτερο κι άλλος σε μικρότερο βαθμό. Ούτε ο Μπρούνο δε συμμετέχει εδώ, ούτε ο λινκβιτζ. Οπότε την παλεύουμε να βγάλουμε άκρη σε τεχνικά θέματα, με όσες δυνάμεις έχει ο καθένας.

Δε βλέπω κανένα απολύτως κέρδος στο να "κόβουμε" κάθε τέτοια προσπάθεια προσέγγισης ενός τεχνικού θέματος, με αερολογιες και τρολάρισμα του στυλ "έλα μωρέ, η μουσική μετράει, βάλε ένα σποτιφαϊ στο κινητό να έχεις άπειρη μουσική και παράτα τα πολλαπλά ενισχυτικά στάδια, τις γραμμές λαουντνες και τις υπόλοιπες χαζομάρες.. το μεγαλείο της μουσικής τα σβήνει όλα.." ;)

Διότι, αν θεωρείς ότι η "φιλοσοφική" προσέγγιση των πραγμάτων είναι η ορθή, τότε τίποτα από όλα αυτά δεν έχει ενδιαφέρον, στείρος καταναλωτισμός και τεχνολογικά εκτρώματα, οπότε πάρε μάνα μου ένα ζευγαρακι μικρά "οικιακά" παθητικά ηχειάκια, βάλτα πάνω στο σκρίνιο και άστα να παίζουν όλη μέρα μουσική από το πικάπ, για να έχεις και καλό φενγκ σούι, να μη σου τη λέει κι η γυναίκα, ούτε παντόφλα ούτε τίποτα. Ε; Τι τα ήθελες τα λινκβιτζ και τους διαχυτές και τι τα θες τα εντοιχισμένα αρρέι; Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; Όλοι άνθρωποι είμαστε, άνθρωποι άνθρωποι, που πήγαν οι άνθρωποι; :p

Κι αν και όταν ξεπεράσεις τους φιλοσοφίζοντες απαξιωτικούς συνειρμούς προς το τεχνολογικά ορθό του θέματος και ενδιαφερθείς για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, τότε να επανεξετάσουμε τον εντοιχισμό ενός αρεϊ για τα δεδομένα του χώρου σου. ;)
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Χελλόου Χάρης1308.

Ένα είναι το επιχείρημα, μόνον, απλό, εύκολο. Δε χρήζει ανάλυσης, στοιχειώδης ευφυία αρκεί. ;)

Π.χ.
σου αρέσει όταν ακούς μουσική να ψάχνεις να βρεις τις αδυναμίες και τα ελαττώματα του συστήματός σου - μαγκιά σου,
σου αρέσει όταν ακούς μουσική να φαντασιώνεσαι πως θα βελτιώσεις το συστήμά σου - μαγκιά σου,
σου αρέσει όταν ακούς μουσική να ψάχνεις να βρεις τις αδυναμίες και τα ελαττώματα του χώρου σου - μαγκιά σου,
σου αρέσει όταν ακούς μουσική να ψάχνεις να βρεις τα λάθη, τα φαλτσόρε και τα κουλά των μουσικών - μαγκιά σου,

Σε όλα τα παραπάνω δε μου πέφτει λόγος, ΟΚ;

Εγώ έχω το δικαίωμα να απολαμβάνω την αγαπημένη μου μουσική απλώς θαυμάζοντας το μεγαλείο της σύνθεσης και τη μαεστρία της εκτέλεσης και να έχω γραμμένα εκεί που δεν πιάνει το μελάνι όλα τα ανωτέρω;

Αν η απάντηση είναι ναι, τότε όλα καλά. Γιατί αν έρθεις και μου πεις όχι και επικαλεστείς και τίποτε ψευδοεπιστημονικές π@π@ργιές με υποτιμητικό και άξεστο τρόπο υποδηλώνοντας την ανωτερότητα των ”γνώσεών" σου δύο τινά θα συμβούν:
α) το ήπιο σενάριο - θα έχει την κατάληξη του παλαιού ανεκδότου με τον γρύλλο, ή
β) το άσχημο σενάριο - θα ξυπνήσεις μέσα μου τον Φαίδρο και τότε δε σε σώνει όχι ο Αϊνστάιν αλλά ούτε σύσσωμοι οι εν ζωή νομπελίστες.

Αυτά ..... :hi:
Μεγάλη παρανόηση, ο Ακαρλ όχι απλός δεν διαφωνεί με τον EAR αλλά τον στηρίζει κιόλας.
Edit: Εντάξει βρε χαλαρώστε λίγο δεν είπε και κάτι ο άνθρωπος, μάλλον είδες αυτο το Αινστάιν που λέει και το πήρες προσωπικά. Σιγά τώρα, δεν συνηθίσατε; Σε κάθε θέμα που ανεβάζουμε μετρήσεις θα πεταχτεί και κάποιος να πει ''καλά μουσική δεν ακούτε μόνο μετράτε;'', σιγά το θέμα , λες και ο άλλος είναι σπίτι μου και ξέρει τι κάνω.

Στα του θέματος..
Το θέμα με το BR είναι ότι υλοποιείται στα 50+Hz, δεν πιστεύω να έχεις κάποιος θέμα αν είναι στα 20 άντε 30Hz.
Να το κλείσεις δεν μπορείς γιατί θα πάρεις την καμπίνα στα χέρια, ναι το δοκίμασα και αυτό. Αν ανεβάσεις πολύ την ένταση τρίζει όλη η καμπίνα.
Αν οι κατασκευαστές βάλουν τα απαραίτητα μεγάφωνα για sealed, θα πέσει το θάψιμο του αιώνα γιατί θα είναι άμπασα. Οπότε είναι ενας συμβιβασμός με τα καλά του και τα στραβά του.
Ίσως αυτό που λέει ο Dimifoot, να βάλεις sub και να κοψεις τον δορυφόρο σε σημείο που δεν παίζει το BR.
Το αν θα έχει και BR το sub αδιάφορο είναι, υποθέτοντας ότι θα είναι κουρδισμένο χαμηλά.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.202
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top