ΖΗΜΙΑ ΣΕ VW TIGUAN

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Πάτα play στο βίντεο και δες από το 7:40. Ο κύριος τα λέει άψογα
 

Μηνύματα
15.034
Reaction score
20.790
Τα πιο πολλα εκ των πρατηριων Shell ανηκουν σε θυγατρικες της Avin (Ομιλος ΒΑρδινογιαννη) που εχει ενοικιασει το σημα Shell για καποια χρονια. Η v-power απο Ιταλια. Η 100σταρα απο Γαλλια. Η BP ειναι των ΕΛΠΕ, βαζεις ΕΚΟ με 1,45 και ΒΡ με 1,55.
για την 100αρα μπορω να σου πω με σιγουρια οτι δεν ειναι ιδιες.
εκει που η BP δουλευει μια χαρα η EKO μου βγαζει knock retard 1-1.5 μοιρα. απο πρατηρια της Καλυψω.
επισης εχω χασει λ (400 ευρω) απο ΕΚΟ στην εθνικη οδο (431 χλμ αν θυμαμαι καλα) - αναβε check engine καθε 30 χλμ - καταλληξαμε να τα σβηνει η γυναικα εν κινησει (αυτο οχι περι ποιοτητας ΕΚΟ αλλα περι απατης βενζινα και ας ειναι πρατηριο Καλυψω).
επισης με shell 100αρα δεν πετυχα κατι καλυτερο - η BP καθετε στο μαζντακι πιο καλα απο ολες , αρκει να μην μας την πεσει ο βενζινας.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.413
Reaction score
74.722
Στις βαλβιδες εισαγωγης η ροη ειναι βιαιη προς το χωρο καυσης οποτε τι καθεται ?
Αναθυμιάσεις και σκόνη. Όταν απο την εισαγωγή περνάει μόνο αέρας, δεν υπάρχει υγρασία (όπως παλιότερα με το μείγμα) να τα παρασύρει, συν το οτι οι θερμοκρασίες στις βαλβίδες είναι πολύ υψηλότερες με αποτέλεσμα το "ψήσιμο". Η μόνη (μισερή) λύση, είναι τα oil catch cans.

οπελ αστρα....βλεπουμε ποια ειναι ποια...αν οχι εχουμε συσχρωματοψια
Αυτό δεν είναι DI.
 

Μηνύματα
15.034
Reaction score
20.790
5 επικαθησεις εχουμε μονο στις εξαγωγης ....οποτε καμενο καυσιμο (ατελης καυση) δεν μπορει να αφαιρεσει επικαθησεις ανθρακα....στις βαλβιδες - εδρες
6 τα μπεκ - αντλια δεν βγαινουν για να καθαριστουν....(μονο πετρελαιο) και αν ειναι τιμιος ο μαστορας...
7 πρεπει να εχει μανουαλια για ογκομετρηση αντλια (σε Χ εμβολισμους) και ανταλλακτικα για τα μπεκ.....
μαλλον του ερχεται πιο φτηνα να βαλει καινουργια......
αν εχεις αμεσο ψεκασμο , επικαθισεις εχεις περισσοτερες στις εισαγωγης - de facto που λενε - απο τις αναθυμιασεις που δεν τις διαλυει η βενζινη που δεν ψεκαζεται πριν τις βαλβιδες. και φραζει πολυ το ρημαδι.

τα μπεκ φυσικα και βγαινουν για να καθαριστουν αλλα δεν ανοιγονται οπως στα diesel - υπερηχος , χημικο και δοκιμη υπο κλιμακα (για τα αμεσου που δουλευουν σε 100-300 bar πιεση , αλλα δοκιμαζονται στα 10)
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Αναθυμιάσεις και σκόνη. Όταν απο την εισαγωγή περνάει μόνο αέρας, δεν υπάρχει υγρασία (όπως παλιότερα με το μείγμα) να τα παρασύρει, συν το οτι οι θερμοκρασίες στις βαλβίδες είναι πολύ υψηλότερες με αποτέλεσμα το "ψήσιμο". Η μόνη (μισερή) λύση, είναι τα oil catch cans.


Αυτό δεν είναι DI.
ο αερας εχει παντα υγρασια.....απλα αλλαζει το ποσοστο αυτης .
το καυσιμο μπαινει κρυο (και ψυχει οτι περνα ( μεχρι να το χτυπησει το ρευμα του μπουζι)
ο χρονος ειναι απειροελαχιστος .......οι επικαθησεις ειναι προιοντα καυσης .....
η ροη του αερα δεν επιτρεπει να πανε πραματα κοντρα στην ροη ειδικα σε τοσο μοικρο χρονο
Οπως οταν το εμβολο ανεβαινει προς το ανω νεκρο σημειο
με το που ανειγει η εξαγωγης ολα παρασερνονται βιαια προς τα εκει....
α την ιδια στιγμη η εισαγωγης δεν εχει κανενα λογο να ειναι ανοιχτη
[DOUBLEPOST=1520856511][/DOUBLEPOST]στα πετρελαια τα μπεκ παιζαν απο 100 -180 μπαρ,,,
κατω απο το ακροφυσιο καθεται ενα πλακακι
απο κατω του ενα μεταλακι που χτυπα την βελονα του ακροφυσιο
και καπακι ενα ελατηριο
στον πατω του ελατηριου καθονται παμποσα ελασματακια που οταν τα προσθαφαιρεις φερνεις την πιεση εκει που οριζει ο κατασκευαστης......
 

Μηνύματα
15.034
Reaction score
20.790
προσπαθεις να αποδειξεις οτι δεν υπαρχει EGR;

γιατι δεν θα τα καταφερεις στο υποσχομαι, αλλα δεν βρωμιζει απο κει η εισαγωγη , ειναι καθαρα θεμα αναθυμιασεων που τραβιουνται για καψιμο μετα το φιλτρο και κατ επεκταση θεμα λαδιου (λαδι που δεν εξατμιζει ευκολα πχ θα δωσει πολυ λιγοτερες αναθυμιασεις)

τα oil catch cans δουλευουν μονο οτνα μπορεις να τα ψυξεις. πρακτικα ειναι δοχεια συμπυκνωματως αλλα αν τα βαλεις διπλα στο μοτερ το καλοκαιρι πχ δε θα κρατησουν τιποτα απολυτως (δοκιμασμενο)
 


lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Τελικα τι εγινε σημερα, βγηκε πορισμα για το "μαλλι";
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Τελικα τι εγινε σημερα, βγηκε πορισμα για το "μαλλι";
Αν ρωτάς εμένα ναι βγήκε ΚΑΤΑΡΧΗΝ. 2.500 € η επισκευή του κινητήρα + 250 € ένα service και καθάρισα... την τσέπη μου από περισσευούμενα ευρά... Να μη με βαραίνουν κιόλας. Ωραία ε?
 

Μηνύματα
297
Reaction score
131
scirocco 1.4tsi προβλημα με αντλια νερου....γενικά προβλήματα σε φαναρια κτλ...ποτέ ξανά vw!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.684
Reaction score
28.021
Μια βόλτα στο vwclub θα σας πείσει γιατί δεν πρέπει ποτέ να πάρετε VAG, αν δεν έχετε εξ αρχής σκοπό να το αλλάξετε σε 5 χρόνια.
Μέχρι τα 250.000χλμ το αυτοκίνητο το έχεις πληρώσει άλλη μια φορά σε service και βλάβες.
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Μια βόλτα στο vwclub θα σας πείσει γιατί δεν πρέπει ποτέ να πάρετε VAG, αν δεν έχετε εξ αρχής σκοπό να το αλλάξετε σε 5 χρόνια.
Μέχρι τα 250.000χλμ το αυτοκίνητο το έχεις πληρώσει άλλη μια φορά σε service και βλάβες.
κοψε τα μισα χλμ και παλι μεσα εισαι
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.223
Reaction score
11.504
Θα σας πω και εγώ την ιστορία μου:
11/2001 παραλαμβάνω Golf 1,6 Generation τρίπορτο από ΚΑΡΕΝΤΑ.Εταιρικο αλλά όχι leasing,ένα καθεστώς που ίσχυε τότε στην εταιρεία που δούλευα και μου επέτρεπε να εχω αυτοκίνητο επιλογής μου που στα 3 χρονια μεταβιβαζοταν δωρεάν σε εμένα (με ταυτόχρονη αντικατάσταση).
Από τα πρώτα..λεπτά έτριζαν παράθυρα και κλειδαριές.
Πιο συχνά πήγαινα με τρεις κυλίνδρους παρά με τέσσερις!(πολλαπλασιαστές)
3/2004 εχω πάει ΣΚ εκδρομή σε χωριά της Αρκαδίας και ξαφνικά αρνείται να πάρει μπροστά.Ευτυχως το περιβάλλον ευνοούσε το πάρκινγκ σε κατηφόρα και το ΣΚ πέρασε ανώδυνα.
Επιστροφή Αθήνα και η διάγνωση στο Ρωρρη ήταν εγκέφαλος.
Αλλαγή εγκεφάλου και στην πρώτη διαδρομή με άφησε στον περιφερειακό Υμηττού
Νέα διάγνωση,καπάκι μηχανής.
Αντικατάσταση και απευθείας αγγελία στη Χ.Ε.Πουληθηκε στην τιμή που είχα ορίσει σε λιγότερο από 24 ώρες:hi:
Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης:o
Συνολικά χλμ 50.000 παρά κάτι ψηλά.
Επίλογος:Εκτός από αναξιόπιστα είναι και άσχημα:D
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.326
Reaction score
93.916
Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης:o
Σκάνδαλο! :tongue:
 


Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Θα σας πω και εγώ την ιστορία μου:
11/2001 παραλαμβάνω Golf 1,6 Generation τρίπορτο από ΚΑΡΕΝΤΑ.Εταιρικο αλλά όχι leasing,ένα καθεστώς που ίσχυε τότε στην εταιρεία που δούλευα και μου επέτρεπε να εχω αυτοκίνητο επιλογής μου που στα 3 χρονια μεταβιβαζοταν δωρεάν σε εμένα (με ταυτόχρονη αντικατάσταση).
Από τα πρώτα..λεπτά έτριζαν παράθυρα και κλειδαριές.
Πιο συχνά πήγαινα με τρεις κυλίνδρους παρά με τέσσερις!(πολλαπλασιαστές)
3/2004 εχω πάει ΣΚ εκδρομή σε χωριά της Αρκαδίας και ξαφνικά αρνείται να πάρει μπροστά.Ευτυχως το περιβάλλον ευνοούσε το πάρκινγκ σε κατηφόρα και το ΣΚ πέρασε ανώδυνα.
Επιστροφή Αθήνα και η διάγνωση στο Ρωρρη ήταν εγκέφαλος.
Αλλαγή εγκεφάλου και στην πρώτη διαδρομή με άφησε στον περιφερειακό Υμηττού
Νέα διάγνωση,καπάκι μηχανής.
Αντικατάσταση και απευθείας αγγελία στη Χ.Ε.Πουληθηκε στην τιμή που είχα ορίσει σε λιγότερο από 24 ώρες:hi:
Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης:o
Συνολικά χλμ 50.000 παρά κάτι ψηλά.
Επίλογος:Εκτός από αναξιόπιστα είναι και άσχημα:D

Εγω εντυπωσιαστηκα απο την εταιρεία που δουλευες και τις παροχες τις...:)
Τα υπόλοιπα ψιλογνωστα
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.800
Reaction score
11.043
Θα σας πω και εγώ την ιστορία μου:
11/2001 παραλαμβάνω Golf 1,6 Generation τρίπορτο από ΚΑΡΕΝΤΑ.Εταιρικο αλλά όχι leasing,ένα καθεστώς που ίσχυε τότε στην εταιρεία που δούλευα και μου επέτρεπε να εχω αυτοκίνητο επιλογής μου που στα 3 χρονια μεταβιβαζοταν δωρεάν σε εμένα (με ταυτόχρονη αντικατάσταση).
Από τα πρώτα..λεπτά έτριζαν παράθυρα και κλειδαριές.
Πιο συχνά πήγαινα με τρεις κυλίνδρους παρά με τέσσερις!(πολλαπλασιαστές)
3/2004 εχω πάει ΣΚ εκδρομή σε χωριά της Αρκαδίας και ξαφνικά αρνείται να πάρει μπροστά.Ευτυχως το περιβάλλον ευνοούσε το πάρκινγκ σε κατηφόρα και το ΣΚ πέρασε ανώδυνα.
Επιστροφή Αθήνα και η διάγνωση στο Ρωρρη ήταν εγκέφαλος.
Αλλαγή εγκεφάλου και στην πρώτη διαδρομή με άφησε στον περιφερειακό Υμηττού
Νέα διάγνωση,καπάκι μηχανής.
Αντικατάσταση και απευθείας αγγελία στη Χ.Ε.Πουληθηκε στην τιμή που είχα ορίσει σε λιγότερο από 24 ώρες:hi:
Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης:o
Συνολικά χλμ 50.000 παρά κάτι ψηλά.
Επίλογος:Εκτός από αναξιόπιστα είναι και άσχημα:D
Εσύ είσαι γκαντέμης, εδώ σου χάλασαν τα κιι...

Λοιπόν, FF 8 χρόνια μετά, το 2009 πήρα ένα golf tsi 160 dsg. To κράτησα 7 χρόνια και 90,000χλμ. Μοναδική αστοχία το mechatronic του κιβωτίου που αλλάχτηκε δωρεάν μια και ήταν γνωστό ότι ήταν ελατωμματικά. Το έδωσα λόγω bullying, θα χαλάσει, δεν είναι αξιόπιστα, κα. τέτοια. Από τότε του έχει βάλει άλλα 50,000χλμ ο ανιψιός μου οδηγώντας το και εγώ δεν ξέρω πως και είναι μια χαρά. Τις προάλλες του πήρε το δίπλωμα η αστυνομία γιατί πήγαινε με 220χλμ/ώρα. Ούτε ο Μάρκου να ήταν. 8-)

Κατά τα άλλο το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει τα περισσότερα χρόνια εγγύηση. Απορώ όταν βλέπω ιδιώτες να αγοράζουν premium μάρκες με 2 χρόνια εγγύησης.
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Θα σας πω και εγώ την ιστορία μου:
11/2001 παραλαμβάνω Golf 1,6 Generation τρίπορτο από ΚΑΡΕΝΤΑ.Εταιρικο αλλά όχι leasing,ένα καθεστώς που ίσχυε τότε στην εταιρεία που δούλευα και μου επέτρεπε να εχω αυτοκίνητο επιλογής μου που στα 3 χρονια μεταβιβαζοταν δωρεάν σε εμένα (με ταυτόχρονη αντικατάσταση).
Από τα πρώτα..λεπτά έτριζαν παράθυρα και κλειδαριές.
Πιο συχνά πήγαινα με τρεις κυλίνδρους παρά με τέσσερις!(πολλαπλασιαστές)
3/2004 εχω πάει ΣΚ εκδρομή σε χωριά της Αρκαδίας και ξαφνικά αρνείται να πάρει μπροστά.Ευτυχως το περιβάλλον ευνοούσε το πάρκινγκ σε κατηφόρα και το ΣΚ πέρασε ανώδυνα.
Επιστροφή Αθήνα και η διάγνωση στο Ρωρρη ήταν εγκέφαλος.
Αλλαγή εγκεφάλου και στην πρώτη διαδρομή με άφησε στον περιφερειακό Υμηττού
Νέα διάγνωση,καπάκι μηχανής.
Αντικατάσταση και απευθείας αγγελία στη Χ.Ε.Πουληθηκε στην τιμή που είχα ορίσει σε λιγότερο από 24 ώρες:hi:
Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης:o
Συνολικά χλμ 50.000 παρά κάτι ψηλά.
Επίλογος:Εκτός από αναξιόπιστα είναι και άσχημα:D
Εσύ είσαι πιο γκαντέμης κι από μένα (που άνοιξα το νήμα με τη ζημιά που έπαθα). Αμάν αδερφάκι μου... σε λυπήθηκα μόνο από το διάβασμα.
[DOUBLEPOST=1522145411][/DOUBLEPOST]
Κατά τα άλλο το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει τα περισσότερα χρόνια εγγύηση. Απορώ όταν βλέπω ιδιώτες να αγοράζουν premium μάρκες με 2 χρόνια εγγύησης.
Σωστότατο. Από την άλλη, οι Κορεάτες δίνουν μακρόχρονες εγγυήσεις και τα τελευταία χρόνια έχει αποδειχθεί ότι παράγουν και αξιόπιστα αυτοκίνητα... Σε ένα κόσμο, σε μια κοινωνία χωρίς κόμπλεξ θα ήταν οι καλύτεροι!!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.430
Members
37.941
Νεότερο μέλος
mdim051
Top