Shepherd
Μόνιμος
- Μηνύματα
- 4.720
- Reaction score
- 10.535
Πάτα play στο βίντεο και δες από το 7:40. Ο κύριος τα λέει άψογα
για την 100αρα μπορω να σου πω με σιγουρια οτι δεν ειναι ιδιες.Τα πιο πολλα εκ των πρατηριων Shell ανηκουν σε θυγατρικες της Avin (Ομιλος ΒΑρδινογιαννη) που εχει ενοικιασει το σημα Shell για καποια χρονια. Η v-power απο Ιταλια. Η 100σταρα απο Γαλλια. Η BP ειναι των ΕΛΠΕ, βαζεις ΕΚΟ με 1,45 και ΒΡ με 1,55.
Αναθυμιάσεις και σκόνη. Όταν απο την εισαγωγή περνάει μόνο αέρας, δεν υπάρχει υγρασία (όπως παλιότερα με το μείγμα) να τα παρασύρει, συν το οτι οι θερμοκρασίες στις βαλβίδες είναι πολύ υψηλότερες με αποτέλεσμα το "ψήσιμο". Η μόνη (μισερή) λύση, είναι τα oil catch cans.Στις βαλβιδες εισαγωγης η ροη ειναι βιαιη προς το χωρο καυσης οποτε τι καθεται ?
Αυτό δεν είναι DI.οπελ αστρα....βλεπουμε ποια ειναι ποια...αν οχι εχουμε συσχρωματοψια
αν εχεις αμεσο ψεκασμο , επικαθισεις εχεις περισσοτερες στις εισαγωγης - de facto που λενε - απο τις αναθυμιασεις που δεν τις διαλυει η βενζινη που δεν ψεκαζεται πριν τις βαλβιδες. και φραζει πολυ το ρημαδι.5 επικαθησεις εχουμε μονο στις εξαγωγης ....οποτε καμενο καυσιμο (ατελης καυση) δεν μπορει να αφαιρεσει επικαθησεις ανθρακα....στις βαλβιδες - εδρες
6 τα μπεκ - αντλια δεν βγαινουν για να καθαριστουν....(μονο πετρελαιο) και αν ειναι τιμιος ο μαστορας...
7 πρεπει να εχει μανουαλια για ογκομετρηση αντλια (σε Χ εμβολισμους) και ανταλλακτικα για τα μπεκ.....
μαλλον του ερχεται πιο φτηνα να βαλει καινουργια......
ο αερας εχει παντα υγρασια.....απλα αλλαζει το ποσοστο αυτης .Αναθυμιάσεις και σκόνη. Όταν απο την εισαγωγή περνάει μόνο αέρας, δεν υπάρχει υγρασία (όπως παλιότερα με το μείγμα) να τα παρασύρει, συν το οτι οι θερμοκρασίες στις βαλβίδες είναι πολύ υψηλότερες με αποτέλεσμα το "ψήσιμο". Η μόνη (μισερή) λύση, είναι τα oil catch cans.
Αυτό δεν είναι DI.
Τελικα έχεις δίκιο...οτι ναναι.......οτι θελει ο καθενας και καταλαβαινει το λεει.....
Αν ρωτάς εμένα ναι βγήκε ΚΑΤΑΡΧΗΝ. 2.500 € η επισκευή του κινητήρα + 250 € ένα service και καθάρισα... την τσέπη μου από περισσευούμενα ευρά... Να μη με βαραίνουν κιόλας. Ωραία ε?Τελικα τι εγινε σημερα, βγηκε πορισμα για το "μαλλι";
κοψε τα μισα χλμ και παλι μεσα εισαιΜια βόλτα στο vwclub θα σας πείσει γιατί δεν πρέπει ποτέ να πάρετε VAG, αν δεν έχετε εξ αρχής σκοπό να το αλλάξετε σε 5 χρόνια.
Μέχρι τα 250.000χλμ το αυτοκίνητο το έχεις πληρώσει άλλη μια φορά σε service και βλάβες.
και που το ξέρεις εσυ;κοψε τα μισα χλμ και παλι μεσα εισαι
Σκάνδαλο!Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης
Από μέσα είναι πιο άσχημα, ή απ'έξω;Εκτός από αναξιόπιστα είναι και άσχημα
Θα σας πω και εγώ την ιστορία μου:
11/2001 παραλαμβάνω Golf 1,6 Generation τρίπορτο από ΚΑΡΕΝΤΑ.Εταιρικο αλλά όχι leasing,ένα καθεστώς που ίσχυε τότε στην εταιρεία που δούλευα και μου επέτρεπε να εχω αυτοκίνητο επιλογής μου που στα 3 χρονια μεταβιβαζοταν δωρεάν σε εμένα (με ταυτόχρονη αντικατάσταση).
Από τα πρώτα..λεπτά έτριζαν παράθυρα και κλειδαριές.
Πιο συχνά πήγαινα με τρεις κυλίνδρους παρά με τέσσερις!(πολλαπλασιαστές)
3/2004 εχω πάει ΣΚ εκδρομή σε χωριά της Αρκαδίας και ξαφνικά αρνείται να πάρει μπροστά.Ευτυχως το περιβάλλον ευνοούσε το πάρκινγκ σε κατηφόρα και το ΣΚ πέρασε ανώδυνα.
Επιστροφή Αθήνα και η διάγνωση στο Ρωρρη ήταν εγκέφαλος.
Αλλαγή εγκεφάλου και στην πρώτη διαδρομή με άφησε στον περιφερειακό Υμηττού
Νέα διάγνωση,καπάκι μηχανής.
Αντικατάσταση και απευθείας αγγελία στη Χ.Ε.Πουληθηκε στην τιμή που είχα ορίσει σε λιγότερο από 24 ώρες
Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης
Συνολικά χλμ 50.000 παρά κάτι ψηλά.
Επίλογος:Εκτός από αναξιόπιστα είναι και άσχημα
Από έξω άσχημα, από μέσα αδιάφοραΑπό μέσα είναι πιο άσχημα, ή απ'έξω;
Εσύ είσαι γκαντέμης, εδώ σου χάλασαν τα κιι...Θα σας πω και εγώ την ιστορία μου:
11/2001 παραλαμβάνω Golf 1,6 Generation τρίπορτο από ΚΑΡΕΝΤΑ.Εταιρικο αλλά όχι leasing,ένα καθεστώς που ίσχυε τότε στην εταιρεία που δούλευα και μου επέτρεπε να εχω αυτοκίνητο επιλογής μου που στα 3 χρονια μεταβιβαζοταν δωρεάν σε εμένα (με ταυτόχρονη αντικατάσταση).
Από τα πρώτα..λεπτά έτριζαν παράθυρα και κλειδαριές.
Πιο συχνά πήγαινα με τρεις κυλίνδρους παρά με τέσσερις!(πολλαπλασιαστές)
3/2004 εχω πάει ΣΚ εκδρομή σε χωριά της Αρκαδίας και ξαφνικά αρνείται να πάρει μπροστά.Ευτυχως το περιβάλλον ευνοούσε το πάρκινγκ σε κατηφόρα και το ΣΚ πέρασε ανώδυνα.
Επιστροφή Αθήνα και η διάγνωση στο Ρωρρη ήταν εγκέφαλος.
Αλλαγή εγκεφάλου και στην πρώτη διαδρομή με άφησε στον περιφερειακό Υμηττού
Νέα διάγνωση,καπάκι μηχανής.
Αντικατάσταση και απευθείας αγγελία στη Χ.Ε.Πουληθηκε στην τιμή που είχα ορίσει σε λιγότερο από 24 ώρες
Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης
Συνολικά χλμ 50.000 παρά κάτι ψηλά.
Επίλογος:Εκτός από αναξιόπιστα είναι και άσχημα
Εσύ είσαι πιο γκαντέμης κι από μένα (που άνοιξα το νήμα με τη ζημιά που έπαθα). Αμάν αδερφάκι μου... σε λυπήθηκα μόνο από το διάβασμα.Θα σας πω και εγώ την ιστορία μου:
11/2001 παραλαμβάνω Golf 1,6 Generation τρίπορτο από ΚΑΡΕΝΤΑ.Εταιρικο αλλά όχι leasing,ένα καθεστώς που ίσχυε τότε στην εταιρεία που δούλευα και μου επέτρεπε να εχω αυτοκίνητο επιλογής μου που στα 3 χρονια μεταβιβαζοταν δωρεάν σε εμένα (με ταυτόχρονη αντικατάσταση).
Από τα πρώτα..λεπτά έτριζαν παράθυρα και κλειδαριές.
Πιο συχνά πήγαινα με τρεις κυλίνδρους παρά με τέσσερις!(πολλαπλασιαστές)
3/2004 εχω πάει ΣΚ εκδρομή σε χωριά της Αρκαδίας και ξαφνικά αρνείται να πάρει μπροστά.Ευτυχως το περιβάλλον ευνοούσε το πάρκινγκ σε κατηφόρα και το ΣΚ πέρασε ανώδυνα.
Επιστροφή Αθήνα και η διάγνωση στο Ρωρρη ήταν εγκέφαλος.
Αλλαγή εγκεφάλου και στην πρώτη διαδρομή με άφησε στον περιφερειακό Υμηττού
Νέα διάγνωση,καπάκι μηχανής.
Αντικατάσταση και απευθείας αγγελία στη Χ.Ε.Πουληθηκε στην τιμή που είχα ορίσει σε λιγότερο από 24 ώρες
Παρεπιπτόντως, αν και το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης δεν είχα επιβαρυνθεί τίποτα!
Περνούσαν τις ζημιές σε αλλά αυτοκίνητα που είχαν για servise και ήταν εντός εγγύησης
Συνολικά χλμ 50.000 παρά κάτι ψηλά.
Επίλογος:Εκτός από αναξιόπιστα είναι και άσχημα
Σωστότατο. Από την άλλη, οι Κορεάτες δίνουν μακρόχρονες εγγυήσεις και τα τελευταία χρόνια έχει αποδειχθεί ότι παράγουν και αξιόπιστα αυτοκίνητα... Σε ένα κόσμο, σε μια κοινωνία χωρίς κόμπλεξ θα ήταν οι καλύτεροι!!!Κατά τα άλλο το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει τα περισσότερα χρόνια εγγύηση. Απορώ όταν βλέπω ιδιώτες να αγοράζουν premium μάρκες με 2 χρόνια εγγύησης.