ΖΗΜΙΑ ΣΕ VW TIGUAN

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
]
Από την άλλη, οι Κορεάτες δίνουν μακρόχρονες εγγυήσεις και τα τελευταία χρόνια έχει αποδειχθεί ότι παράγουν και αξιόπιστα αυτοκίνητα..
το accent της γυναικας μου ειναι 15 ετων με 225.000 χλμ και τον νοεμβριο αντικατεστησα την φλατζα απο το ψευτοκαπακο.δεν ξερει τι παει να πει βλαβη το ερμο το αμαξακι.
[DOUBLEPOST=1522607498][/DOUBLEPOST]
και που το ξέρεις εσυ;
Ούτε golf να είχες :boast:
και το Hyundai i30 το του 2015 μοντελο, ειναι ακομα πιο καλο εργαλειο(υπερβολικα καλητεο απο καποια αυτοκινητα με τρανο ονομα) με εχει αφησει αφωνο και η πορτα του.......παιζει απο μονη της χωρις πολα μπιχλιμπιδια και μονωσεις


εγω vw μαλον δεν θα ξαναγορασω
 
Last edited:


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Βάζω εδώ και 2 χρόνια που πήρα ένα καινούργιο τουτού πετρέλαιο αποκλειστικά σε ένα πρατήριο shell. Ένα από αυτά τα μεγάλα, που έχει αρκετά στην Αθήνα, ιδιόκτητα, πως τα λεν; Από αυτά που κάθε Πέμπτη έχουν προσφορά το v-power diesel που κάνει τις μπακατέλες μας να τρέχουν σαν Ferrari (σαν τα ακριβά καλώδια ένα πράμα).

Έχω κάνει 25,000χλμ. Προχθές άρχισε να σφυρίζει η αντλία καυσίμου, το φίλτρο ήταν παντελώς φραγμένο - το άλλαξα (100 ευρώ - τζήζους!).

Δεν ξέρω αν λέει κάτι αυτό για την ποιότητα του καυσίμου. Πάντως στο συνεργείο μου είπαν ότι ο κατασκευαστής δίνει 30,000χλμ διάστημα αλλαγής φίλτρου καυσίμου.

Ευτυχώς που έχω high end αυτιά και άκουσα τον υψίσυχνο ήχο της αντλίας που ζοριζόταν! Άντε να αποσβέσουμε και λίγο το χρήμα που έχουμε ρίξει στο χόμπυ ;-)
8 μήνες μετά και ούτε 10,000χλμ παραπάνω στο αυτοκίνητο και χρειάστηκε νέα αλλαγή φίλτρου πετρελαίου! Αυτή τη φορά όχι μόνο η αντλια σφύριζε, αλλά και η απόδοση του κινητήρα είχε πέσει ενώ ρετάριζε κατά τη διάρκεια της ενεργής αναγέννησης του dpf (που νομίζω ότι δουλεύει ο κινητήρας με περισσότερο καύσιμο).

Όλο αυτό το διάστημα έβαζα αποκλειστικά diesel vpower, το οποίο από ότι ανακαλύπτω τώρα έχει υψηλότερη αναλογία βιοντίζελ. Φυσικά θα αλλάξω καύσιμο. Προσοχή μεγάλη λοιπόν. Το θέμα είναι σοβαρό και το πρόβλημα εμφανίζεται γρήγορα.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.984
8 μήνες μετά και ούτε 10,000χλμ παραπάνω στο αυτοκίνητο και χρειάστηκε νέα αλλαγή φίλτρου πετρελαίου! Αυτή τη φορά όχι μόνο η αντλια σφύριζε, αλλά και η απόδοση του κινητήρα είχε πέσει ενώ ρετάριζε κατά τη διάρκεια της ενεργής αναγέννησης του dpf (που νομίζω ότι δουλεύει ο κινητήρας με περισσότερο καύσιμο).

Όλο αυτό το διάστημα έβαζα αποκλειστικά diesel vpower, το οποίο από ότι ανακαλύπτω τώρα έχει υψηλότερη αναλογία βιοντίζελ. Φυσικά θα αλλάξω καύσιμο. Προσοχή μεγάλη λοιπόν. Το θέμα είναι σοβαρό και το πρόβλημα εμφανίζεται γρήγορα.
Στα ~17Κ, 10 μήνες, λόγω πολιτικής της εταιρείας που διαθέτει το αυτοκίνητο στη σύζυγο μου βάζουμε μόνο απλό πετρέλαιο Shell. Δεν έχει παρουσιάσει κάτι ακόμα.

Από την εμπειρία μου (150Κ το χρόνο σε 3 άλλα αυτοκίνητα diesel) η πολιτική να βάζω μόνο από 1-2 βενζινάδικα που τα εμπιστεύομαι και ξέρω ότι έχουν καθαρές δεξαμενές δείχνει να αποδίδει. Επίσης βάζω τα ενισχυμένα (BP Ultimate, Silk oil superπωςτολεν) αν και γνωρίζω ότι αυτού του τύπου τα καύσιμα τα "φτιάχνει" ο βενζινάς με πρόσθετα που ρίχνει στις δεξαμενές του, αν δεν τηρήσει τις σωστές αναλογίες (προς τα κάτω συνήθως για λόγους κόστους) βγαίνει τζούφιο το σούπερ :D. Σε κάποιον που κάνει περίπου την ίδια διαδρομή με το ίδιο οδηγικό στιλ κάθε φορά θα το καταλάβει από την κατανάλωση 8-).
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Δοκίμασε elin crystal.
Αυτό έχω σκοπό να κάνω μήπως και καθαρίσει όλο το σύστημα από τη βιο-γλίτσα του βιοντίζελ.
[DOUBLEPOST=1540716577][/DOUBLEPOST]
Στα ~17Κ, 10 μήνες, λόγω πολιτικής της εταιρείας που διαθέτει το αυτοκίνητο στη σύζυγο μου βάζουμε μόνο απλό πετρέλαιο Shell. Δεν έχει παρουσιάσει κάτι ακόμα.
Το απλό shell diesel δεν έχει αυξημένη αναλογία βιοντίζελ.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.984
Ο μύκητας του βιοντίζελ, αν είναι αυτό το πρόβλημα, φεύγει με κάποιο πρόσθετο αντιμυκητιακό που θα ρίξεις μέσα στο ντεπόζιτο. Δεν ξέρω ποιο, δεν μου έχει χρειαστεί, αλλά είναι σύνηθες από ότι ακούω στα σκάφη με πετρελαιοκινητήρες. Υγρασία και χαμηλές θερμοκρασίες βοηθάνε στο φαινόμενο. Μια καλή πρακτική είναι να έχεις όσο μπορείς πάντα γεμάτο το ντεπόζιτο (το χειμώνα και αν δεν το χρησιμοποιείς για μεγάλο διάστημα). Ετσι δεν αφήνεις χώρο για αέρα ο οποίος θα δημιουργήσει συμπυκνώματα υγρασίας σε χαμηλές θερμοκρασίες.
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.099
ΜΕΧΡΙ ΕΥΡΟ4 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΕΜΑ...ΚΑΙΓΑΝ ΚΑΙ ΦΑΣΟΛΑΔΑ....
ΜΕΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΟ ΝΤΗΖΕΛ.
ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΚΙ ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ
ΦΟΥΛΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ.
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
8 μήνες μετά και ούτε 10,000χλμ παραπάνω στο αυτοκίνητο και χρειάστηκε νέα αλλαγή φίλτρου πετρελαίου! Αυτή τη φορά όχι μόνο η αντλια σφύριζε, αλλά και η απόδοση του κινητήρα είχε πέσει ενώ ρετάριζε κατά τη διάρκεια της ενεργής αναγέννησης του dpf (που νομίζω ότι δουλεύει ο κινητήρας με περισσότερο καύσιμο).

Όλο αυτό το διάστημα έβαζα αποκλειστικά diesel vpower, το οποίο από ότι ανακαλύπτω τώρα έχει υψηλότερη αναλογία βιοντίζελ. Φυσικά θα αλλάξω καύσιμο. Προσοχή μεγάλη λοιπόν. Το θέμα είναι σοβαρό και το πρόβλημα εμφανίζεται γρήγορα.
Το τελευταίο διάστημα βάζω κι εγω vpower diesel έχοντας κάνει 33.000 km κανει κάτι μικρο διακοπές σε πατα ασε του γκαζιου
Οχι κάτι φοβερό κ έλεγα να το παω για έλεγχο
Λες να φταίει αυτό???
:o
 







VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.058
Θέλω να δω τι θα κάνετε με το ντήζελ όταν απαγορευθεί στις μεγάλες πρωτεύουσες.
Βενζίνη και ξερό ψωμί.
Που χαθηκες ρε τομαρι ???????????
Καλα εισαι ????????
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.114
Reaction score
30.057
Θέλω να δω τι θα κάνετε με το ντήζελ όταν απαγορευθεί στις μεγάλες πρωτεύουσες.
Βενζίνη και ξερό ψωμί.
Ακριβώς. Αυτά είναι ιδεοληψίες που προέρχονται από την ψύχωση με τα αέρια του θερμοκηπίου. Για μικρότερες εκπομπές η Ευρώπη έχει γεμίσει τις πόλεις της με όποια σαβουροσωματίδια μπορεί να υπάρξουν.
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Ακριβώς. Αυτά είναι ιδεοληψίες που προέρχονται από την ψύχωση με τα αέρια του θερμοκηπίου. Για μικρότερες εκπομπές η Ευρώπη έχει γεμίσει τις πόλεις της με όποια σαβουροσωματίδια μπορεί να υπάρξουν.
Οσοι αγοραζαν diesel τόσες δεκαετίες στην Ευρώπη ηταν λογω ιδεοληψιας?:)
Ουτε καν
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.114
Reaction score
30.057
Οσοι αγοραζαν diesel τόσες δεκαετίες στην Ευρώπη ηταν λογω ιδεοληψιας?:)
Ουτε καν
Ιδεοληψίες των πολιτικών εννοώ, που πριμοδότησαν το ντήζελ. Με πρώτους και καλύτερους τους άφρονες Γάλλους.
Οι άνθρωποι είχαν από δεκαετίες απίστευτους τύπους για τον υπολογισμό των λεγόμενων φορολογήσιμων ίππων, και στον υπολογισμό αυτό πριμοδοτούσαν το ντήζελ, με συντελεστή 0,7. Όλα για τις μειωμένες εκπομπές CO2.
[DOUBLEPOST=1540809704][/DOUBLEPOST]Και εννοείται το ίδιο γίνεται και εδώ τελευταίως, με τα τέλη βάσει, λέει, ρύπων. Ρύπων; Ποιων ρύπων; Μόνο το CO2 είναι ρύπος; Που τεχνικώς δεν είναι καν ρύπος, αλλά αέριο του θερμοκηπίου.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.274
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top