Ενισχυτής για ηχεία Cambridge Audio sx50


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.578
Reaction score
83.885
@daharis666 ναι δυστυχώς … περιέχουν σωστές μα θεωρητικές πληροφορίες κι εντελώς άχρηστες όμως με τον προβληματισμό του OP.
για πες...
ποιες είναι αυτές οι άχρηστες?:idk:
 


A

AKARL

Guest
Αναζητω ενισχυτη για καλο ταιριαγμα αυτων των ηχειων. Το συστημα θα ειναι σε μικρο σαλονι (οποτε λιγα τετραγωνικα) και θα παιζει απο πολλες πηγες (tv, laptop, πικαπ, cd player). Budget μεχρι 300euro (καινουργιο η μεταχειρισμενο)
Αφού το έψαξα λίγο, έχω να σου πω τα εξής:

1) Αυτό "Αναζητω ενισχυτη για καλο ταιριαγμα αυτων των ηχειων." είναι απολύτως ασύμβατο με αυτό "Budget μεχρι 300euro (καινουργιο η μεταχειρισμενο)" αν η επιδίωξή σου είναι η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής της ηχογραφημένης μουσικής. Ειδικά δε αν σε ενδιαφέρει να ακούς όπερα ή μεγάλα ορχηστρικά έργα τότε απλά ξέχνα το - ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ (τα ηχεία σου είναι αδύνατο να αναπαραγάγουν όλες τις συχνότητες μιας πληθώρας οργάνων μιας συμφωνικής ορχήστρας - αν ακούς, θα ακούς κάτι κουτσουρεμένο, δηλαδή με χωρίς υψηλή πιστότητα :D, πήριοντ). Άρα ξεχνάς την επιδίωξη της υψηλής πιστότητας και ο στόχος γίνεται η επίτευξη ενός ευχάριστου και ξεκούραστου ακούσματος (πλην όμως όχι σωστού). ΟΚ?

2) Με δεδομένο τα παραπάνω και τον οικονομικό περιορισμό που θέτεις η μόνη πρόταση που μπορώ να σκεφτώ για τα ηχεία σου (αφού κάνεις μια επιπλέον αποταμίευση) η οποία, θεωρητικά, δεν θα αποτελούσε άσκοπο ξόδεμα χρημάτων φαίνεται να είναι ο ολοκληρωμένος ενισχυτής Yamaha A-S501.

Επειδή σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που δίνει ο (σοβαρός) κατασκευαστής και TFM:

1) Είναι ο ισχυρότερος καινούριος ολοκληρωμένος που στην κατηγορία τιμής που θέλεις να κινηθείς,

2) Έχει μια σειρά πολύ χρήσιμων δυνατοτήτων ώστε να μπορείς να προσαρμόζεις τον ήχο που ακούς, όπως:

Continuous Variable Loudness Control
Bass & Treble Controls
Subwoofer Output

Απλά μην περιμένεις θαύματα.

Επίσης να θυμάσαι πάντα ότι ακούς το σύμπλεγμα "χώρος & ηχοσύστημα" σου και όχι κάποια μεμονωμένη συσκευή που έχει λ.χ. "καλά βατ", "υγρές μεσαίες", "αιθέρια πρίμα", "γρανιτένια μπάσα" και άλλες τέτοιες αηδίες.

Όλα αυτά είναι εξίσου φανταστικά όντα με αυτά που αναφέρει ο Μπόρχες σε «μια κάποια κινέζικη εγκυκλοπαίδεια» όπου διαβάζουμε ότι «τα ζώα διαιρούνται σε: α) όσα ανήκουν στον Αυτοκράτορα, β) στα ταριχευμένα, γ) στα εξημερωμένα, δ) στα χοιρίδια του γάλακτος, ε) στις σειρήνες, στ) στα μυθικά, ζ) στους ελεύθερους σκύλους, η) σε όσα περιλαμβάνονται στην παρούσα ταξινόμηση, θ) σε όσα παραδέρνουν σαν παλαβά, ι) στα αναρίθμητα, κ) στα σχεδιασμένα με πολύ λεπτό χρωστήρα από τρίχωμα καμήλας κτλ., λ) σε όσα μόλις έσπασαν το κανάτι, μ) σε όσα από μακριά μοιάζουν με μυίγες».
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
1.064
+1 για Yamaha ειναι σιγουρα ενα επιπεδο πανω απο onkyo 9010.
H διαφορα ειναι 86 ευρω περιπου
 

Μηνύματα
1.480
Reaction score
1.128
Άρα δεν υπάρχει πλέον λόγος ύπαρξης των λαμπάτων ενισχυτικών εν έτει 2018.Όπως και κάποιες εταιρίες που έχουν την φήμη οτί τα ολιγόβατα τρανζίστορ τους έχουν ''μαλακό'' ή ''γλυκό'' ήχο δεν ισχύει .
Η ακόμα και αν ισχύει η διαφορά του ''λαμπάτου ήχου'' είναι τόσο μικρή που δεν δικαιολογεί τα ποσά που ζητάει.
Αν ισχύουν τα παραπάνω θα μου φύγει και μένα το απωθημένο οτί ποτέ δεν κατάφερα να αποκτήσω ένα λαμπάτο ενισχυτή και ούτε πρόκειται:(
όπως και τον ''μαλακό ήχο'' κάποιων τρανζίστορ...
 

A

AKARL

Guest
Άρα δεν υπάρχει πλέον λόγος ύπαρξης των λαμπάτων ενισχυτικών εν έτει 2018.
Στον καπιταλιζμό, όσο υπάρχουν καταναλωτές που επιθυμούν να αγοράσουν ένα προϊόν τόσο αυτό έχει λόγο ύπαρξης. Τόσο απλά. Οι λόγοι για τους οποίους ένας καταναλωτής θα επιθυμούσε να αποκτήσει έναν λαμπάτο ενισχυτή είναι τόσοι όσοι και οι υποψήφιοι καταναλωτές. Πάντως, στους λόγους αυτούς, τεχνικά/επιστημονικά, δεν είναι δυνατό να συμπεριλαμβάνεται η επίτευξη υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής. Ας συμφωνήσουμε, επιτέλους, σε αυτό.

Όπως και κάποιες εταιρίες που έχουν την φήμη οτί τα ολιγόβατα τρανζίστορ τους έχουν ''μαλακό'' ή ''γλυκό'' ήχο δεν ισχύει .
Ισχύει στο ακέραιο ... στα μυαλά των υπευθύνων μάρκετινγκ των εταιρειών αυτών (ως ένα εργαλείο διαφοροποίησης του προϊόντος έναντι του ανταγωνιζμού) καθώς και στα γραπτά των τρισάθλιων ρηβγιούερζ που λειτουργούν ως φερέφωνα των εν λόγω τμημάτων μάρκετινγκ ... με το αζημίωτο φυσικά.

Η διαφορά και η "μαγεία" του λαμπάτου ήχου καθώς και (κυρίως) των μοσφέτ δεν είναι τίποτα άλλο από ευχάριστη στο αυτί ... αρμονική παραμόρφωση.

Η ακόμα και αν ισχύει η διαφορά του ''λαμπάτου ήχου'' είναι τόσο μικρή που δεν δικαιολογεί τα ποσά που ζητάει.
Ακριβώς έτσι ... να χρυσοπληρώνεις την ... παραμόρφωση του μουσικού σήματος; Και ταυτόχρονα να θεωρείς ότι είσαι και ο πρώτος του χωργιού; Ήμαρτον πχιά...

Αν ισχύουν τα παραπάνω θα μου φύγει και μένα το απωθημένο οτί ποτέ δεν κατάφερα να αποκτήσω ένα λαμπάτο ενισχυτή και ούτε πρόκειται :( όπως και τον ''μαλακό ήχο'' κάποιων τρανζίστορ...
Αν η επιδίωξή σου είναι η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής της μουσικής που σου αρέσει, ΙΜΗΟ, ουδέν απωθημένο πρέπει να έχεις.

Αυτό που θα πω δεν επιδέχεται γενίκευσης διότι είναι προσωπική εμπειρία με την όποια αξία της. Ήμουν (και είμαι) κάτοχος και λυχνιακών ενισχυτών και τελικού με μοσφέτ και "γλυκόηχου" Μαράντζ κλπ., κλπ.. Το πλέον σωστό ηχητικό αποτέλεσμα ενισχυτικής βαθμίδας μου το έχει δώσει ο πτωχός και ταπεινός Κραουνάκης ΧΛΣ-2002. Τέλος. Όλα τα υπόλοιπα είναι κουτόχορτο και φιδόλαδο, αγαπημένες τροφές ενός υπερτροφικού και βουλιμικού εγώ.

Διαλέγεις και παίρνεις.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
543
Reaction score
715
μόλις είπες-διαπίστωσες την Αρχή της συμπεριφοράς ενός συστήματος και δεν το κατάλαβες

είπες δυνατός ενισχυτής ακούγεται πολύ ωραία αλλά όταν δώσεις γκάζι θέλεις χώρο φτιαγμένο
ενώ οι μικροί κουμαντάρονται(δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό και πως το έχεις στο μυαλό σου...αλλά στο περίπου σε πιάνω) πιο εύκολα σε μικρό χώρο

άρα μου λες
1ον=πρόβλημα) ότι αν έχεις ένα αμάξι στο χωριό που τρέχει με 250 τελική και ένα άλλο που πιάνει 80
θα φταίει το αμάξι των 250 που δεν μπορείς να το δώσεις γκάζι (γιατί θα κινδυνεύσεις να σκοτωθείς στους χωματόδρομους του χωριού)....και όχι εσύ που μένεις στο χωριό

εντελώς λάθος όλα
και
2ον=λύση) απλά πρέπει να το πας και εκείνο με 80...μόνο που τα 80 του 250 είναι ρελαντί...
και όταν έρθει και πεταχτεί το τρακτέρ στο αντίθετο ρεύμα πάνω σε προσπέραση...με το αμάξι των 250...θα τραβήξεις μία γκαζιά και θα προλάβεις να φύγεις...
ενώ με το άλλο των 80 που θα το δουλεύεις στα κόκκινα....θα πέσεις πάνω του;)

δηλαδή...ενώ παίζεις ένα τραγούδι στην ίδια ένταση με έναν μεγάλο....την στιγμή που θα σκάσουν μύτη οι κορυφές της μπάντας...ο μικρός ενισχυτής θα δουλέψει κόφτες και θα συμπιέσει τον ήχο ή θα κλιπάρει
ενώ ο μεγάλος ενισχυτής θα το παίξει χωρίς να ιδρώσει... όπως πρέπει δηλαδή

σε μια μελωδία οι εντάσεις των οργάνων δεν είναι φλατ...έχει σκαμπανεβάσματα κάποιων db
αυτά τα σκαμπανεβάσματα αν εσύ έχεις οριακό ενισχυτή...θα στα σκοτώσει
ενώ αν έχεις αποθέματα ισχύος θα τα βγάλει κανονικά
;)
αυτό ισχύει χωριάτικα παντού! σε ότι οδηγείται με ενισχυτή!

τα σπεκς σε βάζουν να κατανοήσεις τα αποθέματα-εφόδια που έχεις

από εκεί και πέρα το πως θα ακούγεται το σύστημα εκμεταλλευόμενο τα αποθέματα-εφόδια....
αυτά τα κοιτάς να τα βρεις-να τα σιάξεις στον χώρο σου (με ισοστάθμιση,room treatment και τα σχετικά);)
[DOUBLEPOST=1534976479][/DOUBLEPOST]
σε ποιά?!:o:o:roflmao:
τι λε βρε κορκόδειλε!!:p :lol::lolsign:
Τη στιγμή που "θα σκάσουν μύτη οι κορυφές της μπάντας" και ενώ ακούμε από τα 2 ηχεία μας στα 2 μέτρα απόσταση (έτσι και αλλιώς τα συγκεκριμένα ηχεία δεν είναι και για μεγαλύτερες αποστάσεις), με μέση ένταση τα 87db, το ρεύμα είναι που θα βοηθήσει τον ακροατή να κρίνει ότι ήχοι με ίσες ακουστότητες και ύψη τόνου είναι διαφορετικοί και όχι τα watt!

Τα όργανα με μεγαλύτερη ακουστότητα έχουν ακόμα 15db «χώρο» από τα 60 watt-άκια μίας σοβαρής υλοποίησης…

… και τι σημαίνει σοβαρή υλοποίηση;


Έχουμε ποτέ σκεφτεί γιατί μπορεί ο μετασχηματιστής των 300VA να κοστίζει αρκετά παραπάνω από το μετασχηματιστή των 500;
Και εκεί υπάρχουν λοιπόν τα… pdf, που πολλοί αρνούνται να τα μελετήσουν (ή αν τα έχουν μελετήσει αρνούνται να τα συμπεριλάβουν στη συζήτηση) που εξηγούν τους λόγους.
Ψάξτε λοιπόν για τη σημασία της "μαγνητικής διαπερατότητας", τι σημαίνει απώλεια κενού φορτίου, τι σημαίνει απώλεια φορτίου, τι σημαίνει "βεβιασμένη ψύξη", θα βοηθήσει αρκετά.

Σε γενικές γραμμές, η παραγωγή ρεύματος από ένα ενισχυτή με ονομαστική τιμή τα 60 watt με μικρές απώλειες φορτίου θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη από ένα ενισχυτή με ονομαστική τιμή 100 watt και ας φέρουν τον ίδιο μετασχηματιστή.
Δυστυχώς όμως εκτός από το ρεύμα θα έχουν διαφορά και στην τιμή.

Ενώ γκρινιάζουμε για τις μεθόδους που η αγορά ελκύει τους καταναλωτές για την κτήση κάποιων μηχανημάτων παραβλέπουμε τα … pdf για χάρη των watt, των εντάσεων κ.λπ. λες και η ένταση είναι αυτή που δημιουργεί την ευχαρίστηση στη μουσική και όχι το επιλεγμένο θέμα…
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
543
Reaction score
715
Καλησπέρα Κώστα1986.

Δεδομένου ότι απευθύνθηκες στο συγκεκριμένο φόρουμ θεωρώ ότι ψάχνεις ξεκάθαρες και στοιχειοθετημένες απαντήσεις είτε αυτές σου αρέσουν είτε όχι. Υπάρχει πολύ και εξαιρετικό υλικό που αν ψάξεις καλά το σάϊτ θα το βρεις και ο κόπος σου θα ανταμειφθεί.

Εν συντομία λοιπόν:

1) Ο χώρος σου επιλέγει τα ηχεία που του αρέσουν - όχι τα αφτιά σου, τα αφτιά των φίλων και γνωστών σου, κάποιος πωλητής ή κάποιος ρηβγιούερ (φτου). Ελπίζω και εύχομαι να έχεις διαλέξει τα ηχεία με βάση αυτά που ζητάει ο χώρος σου.

2) Τα ηχεία, εν συνεχεία, επιλέγουν τον κατάλληλο ενισχυτή προκειμένου να τα οδηγήσει σωστά - όχι τα αφτιά σου, τα αφτιά των φίλων και γνωστών σου, κάποιος πωλητής ή κάποιος ρηβγιούερ (φτου).

Αυτό συζητάμε εδώ.

Ας δούμε τα χαρακτηριστικά των ηχείων σου σύμφωνα με τον κατασκευαστή:

SENSITIVITY: 87dB ("Θολό" χαρακτηριστικό, πιθανότατα ανακριβές σύμφωνα με "αυστηρούς" όρους μετρήσεων και μάλλον χαμηλότερη).

FREQUENCY RESPONSE: 50Hz-22kHz (Ούτε με σφαίρες δεν φτάνει στους 50 κύκλους με "αυστηρούς" όρους μετρήσεων)

IMPEDANCE: 8 Ohms compatible (Δηλαδή; Είναι 8 Ωμ στις χαμηλές; Η φάση της εμπέδησης?)

RECOMMENDED AMPLIFIER POWER: 10-100 watts (Κράτα τα 100 βατ)

DRIVERS: 5.25” (135mm) treated paper cone woofer 1” (25mm) Silk dome tweeter (Γιαυτό δεν φτάνει στους 50 κύκλους ούτε με σφαίρες)

CROSSOVER: 2 way (?)

Έχουμε και λέμε:

1) Τα ηχεία σου, προκειμένου να οδηγηθούν σωστά, ζητάνε τουλάχιστον 200 βατ στα 8 Ωμ. Αυτό είναι ένα φακτ οφ λάϊφ (CostasEAR TM).

2) Ο χώρος σου, όποιος κι αν είναι αυτός, ζητάει, τουλάχιστον, ένα σαμπγούφερ. Αυτό είναι ένα φακτ οφ λάϊφ (CostasEAR TM).

3) Ο χώρος σου, όποιος κι αν είναι αυτός, ζητάει, τουλάχιστον, κάποιου είδους ακουστική περιποίηση για να έχεις σωστά αποτελέσματα. Αυτό είναι ένα φακτ οφ λάϊφ (CostasEAR TM).

4) Κάποιου είδους ισοστάθμιση επίσης είναι απαραίτητη για να έχεις σωστά αποτελέσματα. Αυτό είναι ένα φακτ οφ λάϊφ (CostasEAR TM).


Εσύ καλείσαι να επιλέξεις αν θα πάρεις αποφάσεις με βάση τα παραπάνω φακτς οφ λάϊφ ή με βάση τα καλά και ποιοτικά βατ που υπάρχουν, τα διθυραμβικά ρηβγιούζ κάθε καραγκιόζη ή, τέλος, της ψ@λής σου τον χαβά.

Σε κάθε περίπτωση εύχομαι να απολαμβάνεις τη μουσική που αγαπάς - αυτό είναι το ζητούμενο. :drinks:
Πολύ πρόχειρα:

Έχουμε ένα ηχείο που ο κατασκευαστής το δηλώνει ως μέγιστη απολαβή ισχύος τα 100w. Αυτό σημαίνει ότι το πηνίο θα καταστραφεί όταν δεχτεί παραπάνω ρεύμα για Α χρονικό διάστημα (στο δευτερόλεπτο αναφέρονται οι τύποι, διαφοροποιείται ο χρόνος λόγω κίνησης του μεγαφώνου και έμμεσης ψύξης του πηνίου).
Γιατί θα καταστραφεί; Απλά και σύντομα η παραγόμενη ενέργεια ηλεκτρικού ρεύματος μετατρέπει σε θερμότητα εν μέρει ενέργεια από το κύκλωμα. Όταν αυτή φτάσει στους 200° το πηνίο καταστρέφεται.

Ένας ενισχυτή με ελάχιστη τιμή στα 8Ω τη μέγιστη τιμή απολαβής του ηχείου στα 8Ω δείχνει αρκετός για να οδηγήσει σωστά το ηχείο, όταν αγοράζουμε ενισχυτή χωρίς ακρόαση μέσω διαδικτύου.
Τα "υπόλοιπα" απομένουν για τις διαφορές εμπέδησης του ηχείου.
Γνωρίζοντας τις διαφορές φάσεις του ηχείου, θα μας βοηθήσει να επιλέξουμε ενισχυτή κοιτώντας χαρακτηριστικά όπως τροφοδοσία και συντελεστής απόσβεσης (επαγωγικό ή χωρητικό φορτίο).

Επίσης, μεγαλύτερο ρεύμα σε πηνίο σημαίνει κορεσμό, στην περίπτωση του ηχείου σημαίνει διαφοροποίηση περιόδου, δηλαδή η πραγματική κίνηση της ανάρτησης από τη θέση «αδράνεια» στις θέσεις «μέγιστη θετική διαδρομή» και «μέγιστη αρνητική διαδρομή» ( η κίνηση "μέσα-έξω" του μεγάφωνου) ή για να το γράψουμε με βάση τα pdf οι εναλλαγές πυκνότητας του αέρα στη θέση ακρόασης από την κίνηση του μεγάφωνου …
… και για να θυμηθούμε τις σημαίνει αυτό: Ο χρόνος που απαιτείται για μία πλήρης εναλλαγή ονομάζεται περίοδος και ο αριθμός των περιόδων που πραγματοποιούνται σε 1" ονομάζεται συχνότητα…
Άρα, το ηχείο θα παρουσιάσει ένα μέγιστο αριθμό περιόδων εσφαλμένο με μειωμένη απόκριση βάσει της διαδρομής ανάρτησης που είχε υπολογίσει ο κατασκευαστής (συνήθως εμφανίζεται μείωση στην προς τα κάτω απόκριση).
 

A

AKARL

Guest
Ένας ενισχυτή με ελάχιστη τιμή στα 8Ω τη μέγιστη τιμή απολαβής του ηχείου στα 8Ω δείχνει αρκετός για να οδηγήσει σωστά το ηχείο, όταν αγοράζουμε ενισχυτή χωρίς ακρόαση μέσω διαδικτύου.
Άνευ χέντρουμ; Χέντρουμ = ζήρο;
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Ναι..μου δίνει 0,60€ για κάθε ποστ..!:D
0,60;δεν βγαίνω μάνα μου!εαν ακούει ο dimifoot,coyias ή οποιος αλλοσ δέχομαι προσφορές για 0,70 και πάνω
Με pm πάντα ,μην γίνουμε και βούκινο!
 

Μηνύματα
1.480
Reaction score
1.128
Στον καπιταλιζμό, όσο υπάρχουν καταναλωτές που επιθυμούν να αγοράσουν ένα προϊόν τόσο αυτό έχει λόγο ύπαρξης. Τόσο απλά. Οι λόγοι για τους οποίους ένας καταναλωτής θα επιθυμούσε να αποκτήσει έναν λαμπάτο ενισχυτή είναι τόσοι όσοι και οι υποψήφιοι καταναλωτές. Πάντως, στους λόγους αυτούς, τεχνικά/επιστημονικά, δεν είναι δυνατό να συμπεριλαμβάνεται η επίτευξη υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής. Ας συμφωνήσουμε, επιτέλους, σε αυτό.



Ισχύει στο ακέραιο ... στα μυαλά των υπευθύνων μάρκετινγκ των εταιρειών αυτών (ως ένα εργαλείο διαφοροποίησης του προϊόντος έναντι του ανταγωνιζμού) καθώς και στα γραπτά των τρισάθλιων ρηβγιούερζ που λειτουργούν ως φερέφωνα των εν λόγω τμημάτων μάρκετινγκ ... με το αζημίωτο φυσικά.

Η διαφορά και η "μαγεία" του λαμπάτου ήχου καθώς και (κυρίως) των μοσφέτ δεν είναι τίποτα άλλο από ευχάριστη στο αυτί ... αρμονική παραμόρφωση.



Ακριβώς έτσι ... να χρυσοπληρώνεις την ... παραμόρφωση του μουσικού σήματος; Και ταυτόχρονα να θεωρείς ότι είσαι και ο πρώτος του χωργιού; Ήμαρτον πχιά...



Αν η επιδίωξή σου είναι η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής της μουσικής που σου αρέσει, ΙΜΗΟ, ουδέν απωθημένο πρέπει να έχεις.

Αυτό που θα πω δεν επιδέχεται γενίκευσης διότι είναι προσωπική εμπειρία με την όποια αξία της. Ήμουν (και είμαι) κάτοχος και λυχνιακών ενισχυτών και τελικού με μοσφέτ και "γλυκόηχου" Μαράντζ κλπ., κλπ.. Το πλέον σωστό ηχητικό αποτέλεσμα ενισχυτικής βαθμίδας μου το έχει δώσει ο πτωχός και ταπεινός Κραουνάκης ΧΛΣ-2002. Τέλος. Όλα τα υπόλοιπα είναι κουτόχορτο και φιδόλαδο, αγαπημένες τροφές ενός υπερτροφικού και βουλιμικού εγώ.

Διαλέγεις και παίρνεις.
Με καλύψες και από τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι ειδικά στη χαμηλή κατηγορία τιμής που κινούμαι εγώ,πχ 300-400 ευρώ,παίρνω τον ενισχυτή που είναι πιο δυνατός.
 

Sleep

Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Μηνύματα
686
Reaction score
2.676
Υπάρχει ένας χώρος που οι λαμπάτοι έχουν επικρατήσει κατά κράτος: αυτός των κιθαριστών.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
για πες...
ποιες είναι αυτές οι άχρηστες?:idk:
Θα αναφερθώ μόνο σε ένα πράγμα: ο φίλος μας άνοιξε ένα thread λέγοντας πως ψάχνει έναν ενισχυτή για να οδηγήσει τα ηχεία του με διάφορες πηγές, tv πικάπ laptop cd player όπως ο ίδιος λέει. Και παίρνει σαν απάντηση: πάρε crown !!! ε δεν περιγράφω άλλο. Έναν ενισχυτή θέλει ο άνθρωπος να καρφώσει επάνω τις πηγές του και ένα ζευγάρι ηχεία με 5'' χάρτινο woofer των 180€. Οι επιλογές που έχει είναι 4-5 και φτάσαμε να μιλάμε για καλά και κακά watts, για το τι είναι hifi και τι όχι κι ένα σωρό πράγματα, που αν και σωστά, είναι άσχετα με το θέμα.


@Costas1986 & @Sleep
Το αναφέρατε και οι δύο, οι ενισχυτές μουσικών οργάνων δε πρέπει σε καμία περίπτωση να συγχέονται με τους ενισχυτές hifi διότι προορίζονται για την αντίθετη χρήση. Στην περίπτωση των πρώτων η παραμόρφωση, ο χρωματισμός, το ύφος, η άποψη κα είναι ζητούμενα ενώ στην άλλη περίπτωση κατάρα.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Οι επιλογές που έχει είναι 4-5 και φτάσαμε να μιλάμε για καλά και κακά watts, για το τι είναι hifi και τι όχι κι ένα σωρό πράγματα, που αν και σωστά, είναι άσχετα με το θέμα.
Σε όλα τα θέματα , το ίδιο συμβαίνει>:(.

Αν αρχίσουμε να τα σβήνουμε , θα λένε για ''γομολάστιχες'' και άλλα τέτοια φαιδρά!:help:
 

Μηνύματα
24
Reaction score
11
Είχα στην κατοχή μου τα krk rokit 6 με σκοπό μίξεις εξυπηρέτησαν τον σκοπό τους σε μεγάλο σαλόνι και σε σταντ δίνοντας μ λίγο παραπάνω μπάσο αποσο ήθελα. Όταν τα έβαλα σε μικρότερο χώρο με σκοπό να ακούω μουσική και με όχι σωστή τοποθετηση δεν με ικανοποίησαν. Τα ένιωθα too much για το καινούργιο μικρό σαλόνι συν είχαν την αψυχια των monitor που στην τελική αυτός ήταν ο σκοπός τους. Θα συγκρίνω προσεχώς με hifi σύστημα και θα πω την εμπειρία μ. Νομίζω αρκετοί ψάχνουμε έναν συγκεκριμένο χρωματισμό ήχου όταν ακούμε μουσικη αλλιώς δεν θα υπήρχαν τόσες πολλές γνώμες και σχολές.
[DOUBLEPOST=1535036871][/DOUBLEPOST]Δηλαδή @Auditory μπορείς από specs na βρεις ακριβές ταίριαγμα ενισχυτή και ηχείων?
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.578
Reaction score
83.885
Θα αναφερθώ μόνο σε ένα πράγμα: ο φίλος μας άνοιξε ένα thread λέγοντας πως ψάχνει έναν ενισχυτή για να οδηγήσει τα ηχεία του με διάφορες πηγές, tv πικάπ laptop cd player όπως ο ίδιος λέει. Και παίρνει σαν απάντηση: πάρε crown !!! ε δεν περιγράφω άλλο. Έναν ενισχυτή θέλει ο άνθρωπος να καρφώσει επάνω τις πηγές του και ένα ζευγάρι ηχεία με 5'' χάρτινο woofer των 180€. Οι επιλογές που έχει είναι 4-5 και φτάσαμε να μιλάμε για καλά και κακά watts, για το τι είναι hifi και τι όχι κι ένα σωρό πράγματα, που αν και σωστά, είναι άσχετα με το θέμα.


@Costas1986 & @Sleep
Το αναφέρατε και οι δύο, οι ενισχυτές μουσικών οργάνων δε πρέπει σε καμία περίπτωση να συγχέονται με τους ενισχυτές hifi διότι προορίζονται για την αντίθετη χρήση. Στην περίπτωση των πρώτων η παραμόρφωση, ο χρωματισμός, το ύφος, η άποψη κα είναι ζητούμενα ενώ στην άλλη περίπτωση κατάρα.
διαφωνώ
τίποτα δεν είναι άχρηστο πάνω σε μια κουβέντα

λογικό και πρέπει να συμβαίνει...στα πλαίσια ενημέρωσης για το τι και το γιατί

δεν καταλαβαίνω αυτή την στάση του προσπέκτ που πρέπει παίρνουμε απέναντι σε κάποιον που ρωτά και περιμένει να ακούσει πέραν των προτάσεων...γνώμες και εξήγήσεις

μέσα έστω και σε 3-5 σελίδες σίγουρα θα προβληματίστηκε για το πως μπορεί να οδηγηθεί ένα ηχείο πέραν από αυτά που γνώριζε

διαφορετικά πολύ απλά θα μπορούσε να πάρει σβάρνα το σκρουτζ και να διαβάζει κρητικές από εκεί (όπως και εμείς) και να επιλέξει αυτό με τα περισσότερα αστεράκια
 


Μηνύματα
518
Reaction score
460
Είχα στην κατοχή μου τα krk rokit 6 με σκοπό μίξεις εξυπηρέτησαν τον σκοπό τους σε μεγάλο σαλόνι και σε σταντ δίνοντας μ λίγο παραπάνω μπάσο αποσο ήθελα. Όταν τα έβαλα σε μικρότερο χώρο με σκοπό να ακούω μουσική και με όχι σωστή τοποθετηση δεν με ικανοποίησαν. Τα ένιωθα too much για το καινούργιο μικρό σαλόνι συν είχαν την αψυχια των monitor που στην τελική αυτός ήταν ο σκοπός τους. Θα συγκρίνω προσεχώς με hifi σύστημα και θα πω την εμπειρία μ. Νομίζω αρκετοί ψάχνουμε έναν συγκεκριμένο χρωματισμό ήχου όταν ακούμε μουσικη αλλιώς δεν θα υπήρχαν τόσες πολλές γνώμες και σχολές.
[DOUBLEPOST=1535036871][/DOUBLEPOST]Δηλαδή @Auditory μπορείς από specs na βρεις ακριβές ταίριαγμα ενισχυτή και ηχείων?
Τώρα έθεσες το θέμα σωστά. Θες κάτι που να έχει ευφωνικους χρωματισμούς και να αρέσει σε εσένα. Άρα ο μόνος που μπορεί να αποφασίσει για το ποιος ενισχυτής είναι ο καταλληλότερος για εσένα ,είσαι εσύ. Πάρε σβάρνα τα μαγαζιά με τα ηχεία σου και άκουσε όλους τους ενισχυτές που είναι στο μπατζετ ,με τα ίδια κομμάτια ,και αυτός που θα σου κάτσει καλύτερα στα αυτιά τον αγοράζεις. Προσοχή μόνο στα τρικ των πωλητών να ακούς πάντα από την ίδια απόσταση ,νιαρφιλντ,κατά προτίμηση και στις ίδιες στάθμες,χρήση ντεσιμπέλομετρου.
 

Μηνύματα
3.912
Reaction score
658
Μια τελευταία κουβέντα από εμένα ως παθών. Δες ότι και οι πηγές σου είναι αξιόλογες δηλαδή: cdp από marantz 5005 και καλύτερο. Όλα τα mp3 από 256 και πάνω με καλή ποιότητα, το ιδανικό βέβαια να έχεις flac και πάνω.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.218
Μηνύματα
3.045.623
Members
38.540
Νεότερο μέλος
TehLooney
Top