Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Τα παραπανω θα πρεπει να τα εχεις ακούσει όχι να τα εχεις διαβάσει..
Μια συμπιεσμένη ζώνη όσο και να την ενισχυσεις παραμένει μια ζώνη συμπίεσης.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Το να μην καταλαβαίνεις χριστό και να γράφεις τη μία ανοησία μετά την άλλη, είναι απλά αστείο (όταν δεν είναι εκνευριστικό).
Το να μην καταλαβαίνεις χριστό και να γράφεις τη μία ανοησία μετά την άλλη, εν είδη σοφού αποφθέγματος, ανήκει στη σφαίρα της γελοιότητας. :fuckyou::gotcha::rofl:


Γεια σου ρε editor με τις σοφίες σου. :laugh:

https://www.avsite.gr/forum/threads/floyd-toole-Ένα-βίντεο-που-πρέπει-να-δεις-ολοκληρο.160161/




Spot the difference:

Προτιμώ ενα συστημα που δεν ανεβάζει το spl στα υψη
δεν αυξανει ομως περαιτερω τη συμπίεση της ηχογραφησης, λογω σχεδιαστικης απλοτητας

παρα ενα άλλο που προσθετει συμπιεση λογω ηλεκτρονικού θορυβου,
πληθωρας εξαρτηματων, υψηλης αναδρασης, τεραστιων μετασχηματιστων, κλπ.

Το δεύτερο όσο δυναμικα και να παιζει δεν θα ακουστει ποτε το ίδιο φυσικο.

https://www.avsite.gr/forum/threads/hifi-race-nέο-audiophile-περιοδικό-του-Διαδικτύου-Πάρις-Κωτσής-et-al.45429/

Άκουγα χωρίς καμία προσπάθεια ή άμυνα τις αρμονικές από τα Istanbul να απλώνονται τρισδιάστατα στο χώρο. Μπορούσα σχεδόν να τις απαριθμήσω καθώς θύμιζαν πίδακες από συντριβάνι που διαλύονται σε μικρά σταγονίδια υπό την πίεση του βάρους τους. Παρατήρησα πως η υφή των πιατινιών ήταν τελείως ματ. Αυτά τα πρίμα δεν είχαν ίχνος γυαλάδας ή οξύτητας, παρόλα αυτά ήταν απόλυτα ευκρινή και άπαχα και ταυτόχρονα ιδιαίτερα ογκώδη και άνετα στην παρακολούθηση. Ο ήχος της κιθάρας ακουγόταν πλούσιος σε μεσαίες αρμονικές, σαν να γουργούριζε από ευχαρίστηση.
Τα πιατίνια ακούγονταν τώρα πιο λεπτά και με μεγαλύτερη οξύτητα. Εξακολουθούσαν όμως να είναι ματ, άπαχα και ώρες-ώρες «χνουδωτά» από τις αρμονικές τους, το καθένα με το «χρωματάκι» του.

Ακολούθως, τα πιατίνια. Φούσκωσαν κι αυτά, οι αρμονικές τους άρχισαν να ομογενοποιούνται σαν να κόλλαγαν μεταξύ τους. Κάπου στο όριο ανάμεσα στη λίγη και την αρκετή ενίσχυση, ήρθε και η αφύσικη λάμψη του μετάλλου να ολοκληρώσει τη μεταμόρφωση και να κάνει τα πιατίνια από κυκλικά, μακρόστενα, καταστρέφοντας το σχήμα της διασποράς τους. Η γενική αίσθηση ήταν ότι κάτι άρχισε να πιέζει τον ήχο, να τον φουσκώνει και να τον επιταχύνει μέσα από ένα σωλήνα. Αυτό που μπήκε ήρεμο, ματ και λεπτοφυές από τη μια άκρη του σωλήνα, βγήκε από την άλλη με εσωτερική ένταση, γυαλάδα και τυχαία έμφαση σε κάποιες περιοχές. Το αραχνούφαντο, ευκίνητο πλέγμα από αρμονικές που ταυτιζόταν με την υφή του οργάνου είχε μετατραπεί σε μια μοχθηρή, αδιάφανη και ακίνητη συνθετική φούσκα χωρίς πτυχώσεις.
Μη γίνεστε κακοί! :mrgreen:
Πάντως δεν υπάρχει αμφιβολία... Paris is back.

[Αποσπάσματα από καταχώρηση στην κατηγορία "hi-end café".]

 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Προτιμώ ενα συστημα που δεν ανεβάζει το spl στα υψη
δεν αυξανει ομως περαιτερω τη συμπίεση της ηχογραφησης, λογω σχεδιαστικης απλοτητας
παρα ενα άλλο που προσθετει συμπιεση λογω ηλεκτρονικού θορυβου,
πληθωρας εξαρτηματων, υψηλης αναδρασης, τεραστιων μετασχηματιστων, κλπ.

Το δεύτερο όσο δυναμικα και να παιζει δεν θα ακουστει ποτε το ίδιο φυσικο...
...κατά την ακρόαση σε χαμηλές στάθμες και υπό συνθήκες χαλαρότητας,όπου ή εγγενής έμφαση στην απόδοση μεσαίων οκτάβων και άρτιων αρμονικών τους από ένα ολιγόβατο μηχάνημα με τη συναφή κυκλωματική απλότητα θα καταλαμβάνει ακόμα μεγαλύτερο κομμάτι της αντιληπτικής πίτας.αφού η ανάδειξη των φασματικών άκρων θα είναι από φυσικού της υποχωρημένη.Γι αυτό και το ρυθμιστικό ΄΄Loudness΄΄ σε ένα τέτοιο σενάριο θα ήταν εξοβελιστέο στη συνείδηση του χρήστη.:sneaky:

Εγω προτιμώ αυτο που αυξάνει τη στάθμη στα ύψη χωρίς να συμπιέζει...:p
...και ν'ακούγεται εξίσου ζωηρό σε χαμηλές στάθμες και υπό συνθήκες χαλαρότητας όπου θα ήταν αναγκαία εδώ η τονική πληρότητα στα άκρα του φάσματος,αλλά γι αυτό θα έπρεπε να μεσολαβεί στο σήμα κάποιο κυκλωματικό λογισμικό που θα εξισορροπεί την Ακουστότητα (Loudness) δεδομένου σήματος ως προς τα άκρα του φάσματος σε συνάρτηση προς τη στάθμη.

Ρόλο τέτοιου ρυθμιστικού στα εκλεκτά ενεργά ηχεία παίζουν τα τριμεράκια για την προσαρμογή απόκρισης στις διαφορετικές ζώνες του φάσματος.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ορίστε!
Μα τι πάθατε και με φωνάζετε ,μια εσυ και μια ο μπούτχιας...αμάν πχια!
Ο Ear πάντως έμοιαζε ν'απευθύνεται συμβολικώς σε όποιον χρήστη ευφραίνεται γενικώς με τις ...λάμπες (Χαρά + Λάμπα) :p
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Ο Ear πάντως έμοιαζε ν'απευθύνεται συμβολικώς σε όποιον χρήστη ευφραίνεται γενικώς με τις ...λάμπες (Χαρά + Λάμπα) :p
Και' σύ λάμπεις Μπούτχια μου...!:p

Βράδυ, σε γνωστό κέντρο διασκέδασης όπου ερμηνεύει τις ασύλληπτες επιτυχίες του ο δημοφιλής τραγουδιστής Λάμπης Λιβιεράτος. Θαμώνας του μαγαζιού διασκεδάζει στο πρώτο τραπεζι. Η ώρα περνάει, το κέφι ανάβει και ο θάμώνας αρχίζει να επευφημεί τον καλλιτέχνη: ...Γεία σου ρε Μπάμπη! ...Είσαι μεγάλος ρε Μπάμπη!... Ο Λιβιεράτος ενοχλείται αλλά δεν αντιδρά. Κι ο θαμώνας συνεχίζει: ...Δινεις κέφι Μπάμπη! ...Πες τα όλα Μπάμπη!... Κάποια στιγμή ο Λιβιεράτος αγανακτει! Τον πλησιάζει και τον διορθώνει: Λάμπης!! ΛΛΑΑΜΠΗΗΗΣ!!!! Κι ο πελάτης: Κι εσύ λάμπεις Μπάμπη μου!!!
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.984
Με εκείνα και με τα άλλα εγώ καταλαβαίνω ότι πρέπει να χαλάσουμε ένα σκασμό λεφτά για να φτιάξουμε ένα σύστημα που θα παίζει σε στάθμες ικανές να αναπαραγάγουν ένα πρόγραμμα σε συνθήκες ζωντανής ακρόασης και την ίδια στιγμή η έκθεση μας σε τέτοιες στάθμες θα μας προκαλεί απώλεια ακουστικής ικανότητας. Αυτή με τη σειρά της θα μας αναγκάσει προκειμένου να ακούμε όπως ακούγαμε πριν να δώσουμε ακόμα περισσότερα χρήματα ώστε το σύστημα να παίζει ακόμα πιο δυνατά, καθαρά και ασυμπίεστα προκαλώντας παράλληλα περαιτέρω ακουστική βλάβη και ούτω καθεξής μέχρι του σημείου που ή δεν θα ακούμε τίποτα πλέον ή δεν θα έχουμε άλλα λεφτά.
Εν προκειμένω θα πρότεινα μια πιο συντηρητική προσέγγιση όπου ένα σύστημα θα είναι ικανό να αποδώσει σωστά σε μέση στάθμη στη θέση ακρόασης το πολύ 85 dΒ και με ένα headroom 20dB για στιγμιαίες εξάρσεις το οποίο δεν θα μας προκαλέσει ανήκεστες οικονομικές και ακουστικές βλάβες οπότε και θα το χαρούμε για πολύ περισσότερο καιρό.
my2cents :D
 

Μηνύματα
518
Reaction score
2.342
Με εκείνα και με τα άλλα εγώ καταλαβαίνω ότι πρέπει να χαλάσουμε ένα σκασμό λεφτά για να φτιάξουμε ένα σύστημα που θα παίζει σε στάθμες ικανές να αναπαραγάγουν ένα πρόγραμμα σε συνθήκες ζωντανής ακρόασης και την ίδια στιγμή η έκθεση μας σε τέτοιες στάθμες θα μας προκαλεί απώλεια ακουστικής ικανότητας. Αυτή με τη σειρά της θα μας αναγκάσει προκειμένου να ακούμε όπως ακούγαμε πριν να δώσουμε ακόμα περισσότερα χρήματα ώστε το σύστημα να παίζει ακόμα πιο δυνατά, καθαρά και ασυμπίεστα προκαλώντας παράλληλα περαιτέρω ακουστική βλάβη και ούτω καθεξής μέχρι του σημείου που ή δεν θα ακούμε τίποτα πλέον ή δεν θα έχουμε άλλα λεφτά.
Εν προκειμένω θα πρότεινα μια πιο συντηρητική προσέγγιση όπου ένα σύστημα θα είναι ικανό να αποδώσει σωστά σε μέση στάθμη στη θέση ακρόασης το πολύ 85 dΒ και με ένα headroom 20dB για στιγμιαίες εξάρσεις το οποίο δεν θα μας προκαλέσει ανήκεστες οικονομικές και ακουστικές βλάβες οπότε και θα το χαρούμε για πολύ περισσότερο καιρό.
my2cents :D
Σωστός - κάλιο πλούσιος και υγιής / παρά φτωχός και ..κωφός
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Με εκείνα και με τα άλλα εγώ καταλαβαίνω ότι πρέπει να χαλάσουμε ένα σκασμό λεφτά για να φτιάξουμε ένα σύστημα που θα παίζει σε στάθμες ικανές να αναπαραγάγουν ένα πρόγραμμα σε συνθήκες ζωντανής ακρόασης και την ίδια στιγμή η έκθεση μας σε τέτοιες στάθμες θα μας προκαλεί απώλεια ακουστικής ικανότητας. Αυτή με τη σειρά της θα μας αναγκάσει προκειμένου να ακούμε όπως ακούγαμε πριν να δώσουμε ακόμα περισσότερα χρήματα ώστε το σύστημα να παίζει ακόμα πιο δυνατά, καθαρά και ασυμπίεστα προκαλώντας παράλληλα περαιτέρω ακουστική βλάβη και ούτω καθεξής μέχρι του σημείου που ή δεν θα ακούμε τίποτα πλέον ή δεν θα έχουμε άλλα λεφτά.
Εν προκειμένω θα πρότεινα μια πιο συντηρητική προσέγγιση όπου ένα σύστημα θα είναι ικανό να αποδώσει σωστά σε μέση στάθμη στη θέση ακρόασης το πολύ 85 dΒ και με ένα headroom 20dB για στιγμιαίες εξάρσεις το οποίο δεν θα μας προκαλέσει ανήκεστες οικονομικές και ακουστικές βλάβες οπότε και θα το χαρούμε για πολύ περισσότερο καιρό.
my2cents :D
Πλην όμως μια τέτοια προδιαγραφή θ'ανταποκρινόταν μονάχα στη ζώνη των μεσαίων οκτάβων.Και με τα άκρα του φάσματος ν'αναπτύσσουν ανεπαρκείς απαραμόρφωτες στάθμες,η τονική ισορροπία και η αληθοφάνεια πάνε...περίπατο.

Ανεξάρτητα δε του βαθμού συμπίεσης που θα έχει εφαρμοστεί σε μια παραγωγή,η τονική ισορροπία θα είναι δεδομένη και οφείλει να μην παραβαίνεται κατά την αναπαραγωγή από δεδομένο ηχοσύστημα (υψηλής πιστότητας)...:D

Bhutia Law 2 : Η αληθοφάνεια και η στερεοφωνική απεικόνιση περνάνε από τη διατήρηση της τονικής ισορροπίας κατά την αναπαραγωγή,ανεξάρτητα από την εγγενή συμπίεση στο αναπαραγόμενο σήμα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Επί του θέματος.

Ασχέτως προτιμήσεων του καθενός, υπάρχουν αντικειμενικές παράμετροι που οφείλουν να μην παραμελούνται.

Πήραν λόγου χάριν κάποιοι φίλοι από δω το γνωστό 310Α να το ακούσουν σπίτι τους.
Σε μεγάλο, ευρύχωρο σαλόνι.
Στα 2,5 και 3 μέτρα.
Χωρίς σαμπ.
Με ένα 8".
Με αυτό το μαξ εσπιέλ στο 1 μέτρο:



Πλάκα κάνουμε, έτσι;
Αστειευόμαστε δηλαδή, ε;

Εντελώς.

Η θεωρία όλα αυτά τα προβλέπει, και η πράξη (ακρόαση) υποχρεωτικά τα επιβεβαιώνει, δε γίνεται αλλιώς.

Η γνώση των απλών βατών τεχνικών αυτών παραμέτρων, σε καθοδηγεί στο στήσιμο ενός σοβαρού και προβλεπόμενου αποτελέσματος.

Αυτό το θρεντ είναι θησαυρός γνώσης.

Βλέπετε πιθανώς με άλλο μάτι κάποια σχόλια:

"ΟΜΩΣ σε δύσκολα περάσματα κλασσικής μουσικής έδειχνε να φθάνει στα όρια του.
Η σκηνή "μάζευε" και η ευκρίνεια χανόταν. Ίσως μετά το στρώσιμο να "στρώσουν" σε αυτο τον τομέα (αν και τα ίδια διάβασα και στο νημα στο gearslutz)
(ο Dapost κάτι έλεγε για σαμπ που θα μείωνε τις παραμορφώσεις... ποιος τον ακουγε?)"

"Στο off το σαμπ, τρανζιστοράκια γίνονταν ξαφνικά τα 310."

"Σε χαμηλή συνολική στάθμη ακρόασης, σε κομμάτι που το σαμπ θα έδινε στιβαρά τον παλμό, με σκέτα τα ηχεία σε full-range σήμα ο παλμός βγαίνει συγκριτικά σαν κλανιά, ίσα που θολώνει ανώφελα. Και αυθόρμητα θες δεν θες ανεβάζεις ένταση για να αντισταθμίσεις την αδυναμία στο χαμηλό ή/και παλεύεις μάταια με το ΕQ.

Με το σαμπ και τα ηχεία στα 80Hz, μένει να επιλέξεις μόνο την ένταση που θες από το καθαρό μπάσο που προσφέρει το σαμπ. Είτε θέλεις λίγο είτε πολύ μπάσο, θόλωμα δεν υπάρχει."


Εγώ στο χώρο του φλας (24τμ) δεν το άντεξα ούτε μισό λεπτό χωρίς σαμπ, εντελώς τρανζιστοράκι, άδειο κι άχρηστο. Αναμενόμενο φυσικά!

Αυτό το "αναμενόμενο" για μένα, ε, για κάποιους άλλους δεν ήταν και τόσο αναμενόμενο... Οπότε γίνονται χαοτικά σφάλματα, όχι γιατί φταίνε τα μηχανήματα, ούτε γιατί δεν έγιναν (ή έγιναν) ακροάσεις. Γιατί δεν υπάρχει γνώση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.984
Πλην όμως μια τέτοια προδιαγραφή θ'ανταποκρινόταν μονάχα στη ζώνη των μεσαίων οκτάβων.Και με τα άκρα του φάσματος ν'αναπτύσσουν ανεπαρκείς απαραμόρφωτες στάθμες,η τονική ισορροπία και η αληθοφάνεια πάνε...περίπατο.

Ανεξάρτητα δε του βαθμού συμπίεσης που θα έχει εφαρμοστεί σε μια παραγωγή,η τονική ισορροπία θα είναι δεδομένη και οφείλει να μην παραβαίνεται κατά την αναπαραγωγή από δεδομένο ηχοσύστημα (υψηλής πιστότητας)...:D

Bhutia Law 2 : Η αληθοφάνεια και η στερεοφωνική απεικόνιση περνάνε από τη διατήρηση της τονικής ισορροπίας κατά την αναπαραγωγή,ανεξάρτητα από την εγγενή συμπίεση στο αναπαραγόμενο σήμα.
το 85 db που έβαλα (ψιλοαυθαίρετα αλλά και ψιλοσχετικά με το link που έβαλα) δεν σημαίνει ότι δεν θα ακολουθούσε τις καμπύλες ακουστότητας που αναφέρθηκαν παραπάνω ώστε να ακούγονται και τα μπάσα σωστά και τα πρίμα όπως πρέπει.
Δηλαδή αν πάρουμε τη καμπύλη των 80 fons βλέπω ότι στα 30Hz θέλουμε 110dB (τα οποία δεν νομίζω ότι προκαλούν ακουστική βλάβη, ρήξη σπλήνα ίσως σε πολύωρη συνεχή έκθεση :laugh: ) και 90+ db στα 10Κ (εκεί που οι χομσινεματζήδες κάνουμε roll off για να μην μας ξυρίζουν τα αυτιά οι σφαίρες :laugh:).
Συνθήκες δηλαδή που ένα μέτριου κόστους πολυκάναλο σύστημα τις έχει άνετα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Διαφωνώ (επανάληψη :)) με την χρήση των καμπύλων ίσης ακουστότητας Fletcher Munson για να βγάζουμε συμπεράσματα για την επιθυμητή στάθμη ανά συχνότητα.
Η F-M μας βοηθάει στην εφαρμογή του loudness οταν ακούμε κάτω απο τα ορια αναφοράς, αυτη ειναι η σημαντική χρήση της στο θέμα μας.

Για να αποδείξω τον ισχυρισμό μου, μεσα στις γιορτές θα κάνω το εξής πείραμα:
Θα μετρήσω και θα ανεβάσω την συχνοτική ανάλυση 5-6 γνωστών κομματιών, απο πεντε λεπτά πες το καθένα, απο διαφορετικά είδη. Για παράδειγμα, μια συμφωνία του Μπετόβεν, εκκλησιαστικό όργανο Μπαχ, dire straits, moby και ενα soundtrack δράσης. (Όχι, δεν θα μετρήσω Ξυλούρη). Αν γνωρίζετε κάποιο περίεργο κομμάτι για μέτρημα πείτε το μου.

Οι μετρησεις θα γίνουν σε στάθμες που με ασφάλεια αναπαράγει το σύστημα μου (για να μην υπάρχουν αμφιβολίες αν ξέφυγε κατι), πες 75db μέση, το οποίο παίζει σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

Έτσι θα δούμε σε ποιες συχνοτικες περιοχές χρειαζόμαστε περισσότερη μέγιστη στάθμη, και σε ποιές λιγότερη, και πως μπορουμε να κάνουμε οικονομία. Εννοείται πως το σύστημα μας πρέπει να μπορει να παίξει σύμφωνα με την προτεινόμενη καμπυλη (όχι φλατ) και όχι κουκουρουκου. Αλλά πόσο δυνατά και που, αυτο εχει ενδιαφέρον.

Αν το ξεχάσω στείλτε πμ.
Αυτό σου κάνει ρε άσχιετε;:p



Διαβάστε.
Κάνει καλό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Το μεγαλύτερο κόλπο όλων, είναι πως δίνει την εντύπωση ένα ηχοσύστημα ότι παίζει πολύ πιο δυνατά, με ελάχιστο μπούστ των φόνς, με λίγο πείραγμα στο χιλιόκυκλο, που σχεδόν δε φαίνεται από κανένα μετρητικό.

Αλλά θα σας μπλέξω αν σας λέω και τέτοια, ε;:D

(Πρόκειται για μελέτες της Siemens παρακαλώ. Πολύ βαθειά νερά...)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
το 85 db που έβαλα (ψιλοαυθαίρετα αλλά και ψιλοσχετικά με το link που έβαλα) δεν σημαίνει ότι δεν θα ακολουθούσε τις καμπύλες ακουστότητας που αναφέρθηκαν παραπάνω ώστε να ακούγονται και τα μπάσα σωστά και τα πρίμα όπως πρέπει.
Δηλαδή αν πάρουμε τη καμπύλη των 80 fons βλέπω ότι στα 30Hz θέλουμε 110dB (τα οποία δεν νομίζω ότι προκαλούν ακουστική βλάβη, ρήξη σπλήνα ίσως σε πολύωρη συνεχή έκθεση :laugh: ) και 90+ db στα 10Κ (εκεί που οι χομσινεματζήδες κάνουμε roll off για να μην μας ξυρίζουν τα αυτιά οι σφαίρες :laugh:).
Συνθήκες δηλαδή που ένα μέτριου κόστους πολυκάναλο σύστημα τις έχει άνετα.
Φαντάζομαι πως εννοείς σύστημα αποτελούμενο από ενεργές μονάδες και στιβαρά sub,χωρίς κοινή πηγή παροχής ενέργειας για τα επιμέρους κανάλια - όπως θα ίσχυε το τελευταίο με κάποιον πολυκάναλο ολοκληρωμένο.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.051
Reaction score
20.464
Το μεγαλύτερο κόλπο όλων, είναι πως δίνει την εντύπωση ένα ηχοσύστημα ότι παίζει πολύ πιο δυνατά, με ελάχιστο μπούστ των φόνς, με λίγο πείραγμα στο χιλιόκυκλο, που σχεδόν δε φαίνεται από κανένα μετρητικό.

Αλλά θα σας μπλέξω αν σας λέω και τέτοια, ε;:D

(Πρόκειται για μελέτες της Siemens παρακαλώ. Πολύ βαθειά νερά...)

Βάλε!
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.984
Φαντάζομαι πως εννοείς σύστημα αποτελούμενο από ενεργές μονάδες και στιβαρά sub,χωρίς κοινή πηγή παροχής ενέργειας για τα επιμέρους κανάλια - όπως θα ίσχυε το τελευταίο με κάποιον πολυκάναλο ολοκληρωμένο.
Ναι... αν και αυτό είναι το ζητούμενο του προηγούμενου ερωτήματος που έθεσα στη ροή της συζήτησης όπου με τις μέχρι τώρα διευκρινίσεις νομίζω γίνεται ακόμα πιο συγκεκριμένο καθώς ξεκαθαρίζει και το θέμα της στάθμης.
Νομίζω ότι η reference γραμμή στα 80 fons είναι η πιο σωστή προσέγγιση για το σύστημα που περιγράφω ως ζητούμενο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.924
Αυτό σου κάνει ρε άσχιετε;:p
Ναι ρε άσχιετε, μου κάνει :p:
This means that one does not need to worry about the frequency response curves as shown in the Fletcher-Munson plots at all. With music recordings this ‘effect’ is already incorporated INTO the music recording.

Αυτό λέω :D
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Bhutia Law 2 : Η αληθοφάνεια και η στερεοφωνική απεικόνιση περνάνε από τη διατήρηση της τονικής ισορροπίας κατά την αναπαραγωγή,ανεξάρτητα από την εγγενή συμπίεση στο αναπαραγόμενο σήμα.
Και εις ό,τι αφορά τους χαιεντάδες....they fought the law and the law won....

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.286
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top