βοήθεια για αγορά πικαπ

Μηνύματα
207
Reaction score
56
Καλημέρα σας, και χρόνια πολλά θα ήθελα την γνώμη σας ως ποιο έμπειροι στον χώρο.

Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός enrty level πικαπ, καθώς έχω καμία 30αρια δίσκους που κάθονται και δεν υπάρχει μέσο να τους ακούσω.

Ο ενισχυτής μου είναι ο Marantz pm6006 (έχει phono) και το βασικό μου σύστημα είναι ένα htpc. Από ηχεία έχω ta koda 3 δρόμων δαπέδου, που για τα αυτιά μου ηχούν αρκετά καλά (και έχουν ξεμείνει από το προηγούμενο home theater συστημα).

Προσανατολίζομαι στο Marantz TT5005 λόγω τιμής και μάρκας. Επειδή είμαι άσχετος και δεν μπορώ να εκτιμήσω την κατάσταση ενός μεταχειρισμένου, γι’ αυτό και προσανατολίζομαι στην αγορά καινούργιου, αν και σίγουρα θα υπάρχουν πολύ καλές ευκαιρίες στις αγγελίες.

Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας.
 


Μηνύματα
6.905
Reaction score
5.783
Xρονια πολλα!

Η γνωμη μου ειναι να μην ασχοληθεις καθολου,λογω ελαχιστων δισκων που εχεις. Ακριβο σπορ.
Εγω στην θεση σου αν το ηθελα τοσο πολυ,θα εβαζα κατι παραπανω και θα επερνα αυτο.
https://www.skroutz.gr/s/9914919/Pro-Ject-Audio-Primary-Ortofon-OM-5e-Black.html
και θα εκανα την βολτα μου στο Μοναστηρακι για φθηνους μεταχειρισμενους δισκους,για να κανω το κεφι μου.
Φυσικα θα κοιταγα και στις αγγελιες για ενα καλο μεταχειρισμενο πικαπ επωνυμο.
 

Μηνύματα
207
Reaction score
56
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, σαν ταβάνι τιμής βάζω τα 150-200 ευρώ για την αγορά νέων δίσκων σίγουρα θα κοιτούσα σε μεταχειρισμένους λόγω τιμής.
για να μην σας κουράζω όμως υπάρχει κάποιος οδηγός για την αγορά πικαπ πχ τι να προσέξω κτλ ώστε να δω και στα μεταχειρισμένα? πχ θεωρώ ότι εάν βρω κανένα μεταχειρισμένο στο 100αρικο, θα θέλει σίγουρα ιμάντες κτλ σερβις οπότε το 80-100 θα ειναι δεδομένο και το θέμα είναι που να το πάω στην θεσσαλονίκη μιας και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το άθλημα.