Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.122
Reaction score
53.764
Από το 35 σε 32 ή διαφορά είναι ελάχιστη, δεν θα καταλάβεις διαφορές.
Σαν κανόνας όμως είναι όπως τα λες
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.122
Reaction score
53.764
Ο κανόνας πάνω κάτω είναι όπως τα είπες, όσο πιο φαρδύ το ελαστικό τόσο μεγαλύτερη άνεση περνάει από το σκελετό στο αναβάτη λόγο του υψηλότερου προφίλ και φάρδος πέλματος.
Όσο μικρότερα τα παραπάνω νούμερα τόσο υψηλότερα psi, καλύτερη αίσθηση από το σύνολο και αφού το ελαστικό πατάει λιγότερο, λιγότερη και η τριβή με το δρόμο ,άρα πάμε πιο γρήγορα καταβάλλοντας λιγότερη δύναμη.
Ως τόσο τα νούμερα δεν είναι απόλυτα και αυτό το ανακαλύπτει κάποιος από εταιρία σε εταιρία και καμία φορά σε αναβάθμιση του ίδιου ελαστικού.
Αυτό έχει ονομαστική τιμή 700χ25, δεν είναι όμως...
Continental 4000 S2

20190930_180500-01.jpeg


Ο διάδοχος αυτού του ελαστικού που λέγεται continetal 5000 τα νούμερα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο κατασκευαστής.
Η άνεση έρχεται και από τη ενίσχυση tpi του ελαστικού, η ενίσχυση αυτή διατρέχει το πέλμα αλλά και το προφίλ, το οποίο λειτουργεί ως προς τη άνεση όσο μικρότερο είναι, και όχι μόνο, καθιστά το ελαστικό πιο ικανό και ισχυρό σε παραμορφώσεις από τις πιέσεις και τυχόν κακοτοπιές όσο υψηλότερο.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.770
Reaction score
97.569
'Ένα μικρό διάλειμμα θεωρίας για το πλάτος των ελαστικών ποδηλάτου.

Η τριβή κύλισης εξαρτάται κυρίως από την παραμόρφωση και την εσωτερική τριβή των πλαϊνών.

Έστω ότι έχουμε το ίδιο ελαστικό σε δύο πλάτη, 23mm και 25mm, και με ίδια πίεση.
Η επιφάνεια επαφής στο φαρδύ θα είναι πιο στρογγυλή, με μικρότερο μήκος, άρα θα παραμορφώνει τα πλαϊνά λιγότερο. Αυτό σημαίνει μικρότερη τριβή κύλισης. Απλοϊκά, όσο πιο επιμήκης είναι η επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα, τόσο μεγαλύτερη τριβή κύλισης έχουμε, λόγω περισσότερης "συμμετοχής" του σκελετού του ελαστικού (και της σαμπρέλας).

patch.gif


Η λύση είναι να ανεβάσουμε την πίεση στο στενό, αλλά αυτό έχει ένα όριο πάνω από το οποίο χαιρετάμε την άνεση και χάνουμε ενέργεια ακόμα και στην παραμικρή ανωμαλία του δρόμου.

Γιατί όμως θέλουμε λεπτά ελαστικά; Πρώτον για την αεροδυναμική και δεύτερον για το βάρος.

Τα τελευταία χρόνια, μετά από πολλές έρευνες, έχουμε καταλήξει ότι στην αεροδυναμική παίζει μεγαλύτερο ρόλος το σύνολο ελαστικού/στεφανιού και ένα σχήμα που φέρνει προς το δάκρυ έχει σημαντικότερο αντίκτυπο στην οπισθέλκουσα απ' ό,τι τα λιγότερα mm μετωπικής επιφάνειας.

Το βάρος αντιμετωπίζεται κι αυτό μέσω των σύγχρονων υλικών. Οπότε καταλήγουμε σε μία χρυσή τομή που σήμερα είναι τα 25mm. Αυτή είναι η διάσταση που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των επαγγελματιών. Σε ορισμένους αγώνες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά χρησιμοποιούν και 28mm.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.413
Reaction score
22.478
...και πάνω που θα έψαχνα για να παραθέσω το ίδιο, παλαιότερο, post, που είχες κάνει για το ίδιο θέμα!
 


Μηνύματα
949
Reaction score
3.001
Ο διάδοχος αυτού του ελαστικού που λέγεται continetal 5000 τα νούμερα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο κατασκευαστής.
Η άνεση έρχεται και από τη ενίσχυση tpi του ελαστικού, η ενίσχυση αυτή διατρέχει............
Επειδή τυγχάνει να είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου ελαστικού (700x23) να σε ενημερώσω πως τα νούμερα δεν είναι ακριβώς όπως τα λέει ο κατασκευαστής.
Κατά τα άλλα... ένα ακόμα καλό λάστιχο στην κατηγορία. Mέχρι εκεί.


Υ.Γ.: Στα RunFlat αυτοκίνητων θέλει "προσοχή" η εν λόγω εταιρεία. (παθών)!

.
A0.png
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.122
Reaction score
53.764
Επειδή τυγχάνει να είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου ελαστικού (700x23) να σε ενημερώσω πως τα νούμερα δεν είναι ακριβώς όπως τα λέει ο κατασκευαστής.
Κατά τα άλλα... ένα ακόμα καλό λάστιχο στην κατηγορία. Mέχρι εκεί.


Υ.Γ.: Στα RunFlat αυτοκίνητων θέλει "προσοχή" η εν λόγω εταιρεία. (παθών)!

.
View attachment 138910
Το 25mm είναι 25mm, το δικό μου.
 

Μηνύματα
1.704
Reaction score
1.550
ΟΚ, ψάχνοντας το λίγο βλέπω ότι όλα τα ελαστικά που είναι για πόλη - trecking έχουν πολύ βάρος. 500 γρ στην καλύτερη. Τα δρόμου είναι γενικά πιο ελαφριά.
Συνεπώς για τη δική μου χρήση που είναι 9χλμ πήγαινε και 9χλμ έλα καθημερινά εκ των οποίων τα 5χλμ περίπου γίνονται σε αυτη τη βλακεία τύπου μωσαικό με χαλίκια που έχουν βάλει σε όλη την παραλία στη Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα σε πεζοδρόμια και άσφαλτο με απειροελάχιστο πατημένο χώμα σε κανένα detour μέσα από πάρκο, προχωράω σε road?
Αν πάω στα gatorskin, πηγαίνω στα κατά τι ελαφρύτερα και ακριβότερα foldable ή πηγαίνω σε αυτά με τη συρμάτινη ενίσχυση?
Τέλος, 28 ή 32?
Ξενερώνω λίγο που δεν έχουν περιμετρικό ανακλαστικό. Να υποθέσω ότι υπάρχει κάτι σχετικό που μπορώ να βάλω στη ζάντα.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.122
Reaction score
53.764
Βάλε το διπλωτό gatorskin 28mm.
Πολύ πιο ελαφρύ από αυτό με σύρμα, δεν έχει να κάνει με το τύπο του ποδηλάτου, όσο πιο ελαφριά τα κινητά μέρη πάνω στο ποδήλατο τόσο πιο καλή ποιότητα κύλισης.
Θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος από αυτό το λάστιχο πάνω στο τρεκινκ!
Αν το οικονομικό είναι θέμα βάλε το wire, για τις αποστάσεις αυτές θα είσαι μια χαρά.
 
Last edited:


Μηνύματα
2.475
Reaction score
5.502
Μιας και τα λέτε ωραία εδώ, να κάνω και εγώ μια ερώτηση.
Σε ατσαλάκι δεκαετίας 70 μάρκας lappiere το οποίο έχω ντύσει με ότι είχα πρόχειρο στην αποθήκη, φοράω τα vittoria rubino 23αρια εδώ και κάποια χρόνια.
Το ποδήλατο χρησιμοποιείται καθημερινά σε δουλειές υπηρεσίες, μετρό κέντρο Αθήνα και γενικά άσφαλτο αλλά και κάνα πεζοδρόμιο που και που.
Επειδη παρατηρώ μια φυσιολογική φθορά, ποια λάστιχα να βάλω?
Έλεγα να πάω minimum σε 28 γιατί έχω βαρύνει και τρώω πολύ ξύλο με το ποδήλατο τον τελευταίο καιρό.
Ζάντες πίσω shimano αλουμινίου, μπροστά στεφάνι remerx πλεγμενο σε shimano κέντρο και ακτίνες (στράβωσε κάποτε το στεφάνι που είχα και το πέταξα).
Κιλά περίπου 100 με σκοπό να τα ρίξω....
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.122
Reaction score
53.764
Μιας και τα λέτε ωραία εδώ, να κάνω και εγώ μια ερώτηση.
Σε ατσαλάκι δεκαετίας 70 μάρκας lappiere το οποίο έχω ντύσει με ότι είχα πρόχειρο στην αποθήκη, φοράω τα vittoria rubino 23αρια εδώ και κάποια χρόνια.
Το ποδήλατο χρησιμοποιείται καθημερινά σε δουλειές υπηρεσίες, μετρό κέντρο Αθήνα και γενικά άσφαλτο αλλά και κάνα πεζοδρόμιο που και που.
Επειδη παρατηρώ μια φυσιολογική φθορά, ποια λάστιχα να βάλω?
Έλεγα να πάω minimum σε 28 γιατί έχω βαρύνει και τρώω πολύ ξύλο με το ποδήλατο τον τελευταίο καιρό.
Ζάντες πίσω shimano αλουμινίου, μπροστά στεφάνι remerx πλεγμενο σε shimano κέντρο και ακτίνες (στράβωσε κάποτε το στεφάνι που είχα και το πέταξα).
Κιλά περίπου 100 με σκοπό να τα ρίξω....
Επίσης gatorskin προτείνω αλλά τα 25mm.
Προτείνεται από το κατασκευαστή για αναβάτες που τρώνε όλο το φαΐ τους.
Ότι δηποτε άλλο κουρσάδικο λάστιχο θα αναγκαστείς να βάζεις μπόλικα psi με αποτέλεσμα το λάστιχο να δουλεύει στα όρια και σίγουρα θα έχει παραμορφώσεις στο σκελετό του, επίσης ότι δηποτε θα πατάς πιθανόν να διαπερνάει τη ταινία ασφαλείας και να παθαίνεις εύκολα φούιτ.
Μονόδρομος σε εσένα τα gatorskin
 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.122
Reaction score
53.764
Σε έξοδα μας βάζεις....
Σε έξοδα θα μπεις άμα πάρεις κάτι που εντέλει δεν θα αντέξει και θα μπεις στη διαδικασία να το αλλάξεις πριν τη ώρα του...
Εδώ το πραγματικό του βάρος σε διάσταση 25mm
20191001_182048.jpg

Πάντα κρατάω ένα ζευγάρι για τις δύσκολες και άγνωστες καταστάσεις, δεν με έχει προδώσει ποτέ!!
 


Μηνύματα
1.704
Reaction score
1.550
Κι εγω στα 97 κιλα ειμαι. Με θεωρητικη τροχια προς τα κατω υποτιθεται. Θα με βασταξει ή θα βελαξει το 28αρι;
Ειπαμε να βελτιωσουμε την εμπειρία. Αν ειναι να ψαχνομαι για σαμπρελες πρωινιατικα δε λεει :)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.876
Μηνύματα
3.031.883
Members
38.510
Νεότερο μέλος
who7
Top