Ενισχυτής για Harbeth P3ESR

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.569
Reaction score
78.740
Να σου πω γιατί Γιάννη.Αν εγώ φοβόμουν να ακουμπήσω το βασικό εργαλείο του συστήματος μου θα φοβόμουν να δώσω και συμβουλές.

Σα να λέμε, αν δεν ήταν κάποιος μηχανικός δε θα έπρεπε να δίνει συμβουλές για αυτοκίνητα; :p :biggrin:
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
Αααχ, τζαμπα γραφουμε για τις ακροασεις συστηματων. Δεν μας διαβαζεις!:o
Ειχα γραψει για τις ακροασεις στου Κωστα EAR. Κι αυτο γιατι εκει υπαρχει μια ιδιαιτεροτητα. Τα σαμπ δεν ειναι μπροστα σου. Δεν βλεπουν προσωπο. Ειναι 4 σαμπ στους πλαινους τοιχους. Δυο πλαι εμπρος και δυο πλαι πισω. Σαμπ γομαρια, τερατα. Γκρεμιζουν οτι θες. Ομως δεν τ ακους ποτε απ εκει που εκπεμπουν. Π Ο Τ Ε. Νομιζεις οτι ειναι για να βγαζουν αερα για κατι αλλο τελος παντων, αλλα οχι για ηχο. Κι αυτο κανει τρομερη εντυπωση.

Κι εδω ακριβως ερχομαι στο αγαπητο φιλο Τζιοβανι. Ο οποιος εγραψε οτι καποιες φορες τα καταλαβαινει τα νιωθει. Θεωρω οτι κατι πρεπει να κανει, Δεν ξερω τι, αλλα σιγουρα κατι πρεπει να κανει. Δεν αναφερομαι στην περιπτωση μου επειδη παιζει ενα μονο σαμπ. Οποτε θα πει καποιος οτι ενταξει λιγο σικε, το εχω και στη μεση οποτε ποιο λογικο μοιαζει να εξαφανιζεται. Αλλα να βαραει αλυπητα απο το πλαι κι απο πισω και να μη το καταλαβαινεις ειναι ακρως εντυπωσιακο. Που και που νιωθεις ενα αερακι απο πισω απο τα Neumann.
Μα εγω δεν ειπα του κωστα οτι καταλαβαινεις απο που ερχεται η δεν ερχεται. Αυτο που ειπα ειναι οτι Σαφως μπορεις να πετυχεις καποιο αποτελεσμα καλο με τα σσμπ ..... Αλλα με πολλα αρνητικα και χωρις να ναι το ιδανικο...και με το αναλογο κοστος...και ταλαιπωρια. Αμα δεν θες να ακουγεται ή να ξεχωριζει οπως λες βαλτα να κοιτανε προσωπο και χαμηλωσε την ενταση. Με τo rew το καταφερνεις δεν ειναι κατι αυτο. Τωρα αμα ειναι θεμα ισοσταθμισης δλδ απο την μια μερια να δινει παραπανω db απο οτι στην αλλη οπως η δικη μου περιπτωση....εκει κλαις.

Δεν διαβαζω ακροασεις κανενος γτ πολυ απλα ο καθενας θα πει τα καλυτερα. Ασε που πολλες φορες τηβ εχω πατησει ....διοτι ο χωρος και το γουστο ποικιλει.Οπως και εσυ ακουσες ενα συστημα του χ που ειναι το καλυτερο απο οσα ακουσες και που ξοδεψε τα ψ χρηματα χωρις να γνωριζεις τι συστηματα εχει ακουσει αυτος που το διαβαζει. Καλα κανεις δεν κατηγορω.....αλλα εμενα αυτο δεν με βοηθα καπου απλα σαν μια παραπανω γνωμη.Προσωπικα ειμαι καθετος σε καποια πραγματα οπως το γεγονος που λετε για ενεργα ...και ποσο μαλλον στουντιακα.....και παραλληλα αγνοειται το γεγονος πχ η genelec που σου λεει φιλε 1μ ως το πολυ 2μ(δλδ το 2μ ειναι το χειροτερο σεναριο). Τωρα για τα σαμπ εγω που ακουω μονο μουσικη το ψιλομετανιωσα....θα βαλω και το shd καποια στιγμη αλλα δεν περιμενω κανενα θαυμα.
 

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Αναφερεις πολλα πραγματα κιανοιγεις πολλα μετωπα ταυτοχρονως που δεν ξερω που να πρωτογραψω.
Οσον αφορα τις αποστασεις. Αυτο εχει γραφτει κατ επαναληψη. Εχει να κανει με τον δορυφορο του ηχειου. Ποσες ιντσες ειναι. Εχει μπει μαλιστα και πινακακι. Δεν το σκαρφιστηκε καποιος αλλα εγιναν ερευνες πανω σ αυτο. Δεν ειναι θεμα Genelec η Β&W. Δεν εχει να κανει με ονομα εταιριας.

Οταν χρησιμοποιεις σαμπ, ειναι κριμα να χαμηλωνεις την ενταση. Το μπουμπουνιζεις. Κι αν ολα ειναι σωστα τοτε δεν εχεις προβλημα κατευθυντικοτητας.

Προσωπικα το σαμπ δεν προκειται να ξαναβγει. Οποιος εχει ακουσει το συστημα μου καταλαβαινει οτι ο ογκος της μουσικης ειναι τετοιος που το μονο που χαλαει ειναι η ρεαλιστικη εικονα που βλεπει. Αν ηταν κρυμενα τα ηχεια θα νομιζες οτι επαιζαν ηχεια υψους 2 μετρων. Βοηθαει και ο χωρος που ειναι μονο 20 τ.μ.

Και κατι ακομη κι εγω οπως κι εσυ η μουσικη πρωτιστως μ ενδιαφερει. Θεωρω σαν δωρο αυτο που προκυπτει στον κινηματογραφο. Πιστευα οτι το σαμπ δεν μπορει να δεσει με τα ηχεια στη μουσικη. Πιστευα. Καποτε. Για πολλα χρονια. Τωρα οχι. Τωρα θεωρω οτι δε γινεται αλλιως. Μονο με σαμπ. Οτι ηχειο και να βαλεις.

Σημειωτερον οτι σε καποια φαση ειχα τα SPL με ενα δωδεκαιντσο το καθε ηχειο,+ενα ομοκεντρικο με παθητικο ακτινοβολητη 8 ιντσων. Κι ομως το τοτε με το τωρα δεν εχει καμμια σχεση. Δεν φταιγανε ουτε τα ηχεια ουτε οι ενισχυτες. Ακομη και τοτε θα επρεπε να βαλω σαμπς. Ετσι απλα.
Παραθετω το πινακακι για μια ακομη φορα.
ΙΝΤΣΕΣΓΟΥΦΕΡ - ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣΗΧΕΙΩΝΑΠΟΘΕΣΗ ΑΚΡΟΑΣΗΣ
1,4m/5΄1,6m/6΄1,8m/7΄2-2,2m/8΄2,4m/9΄2,6m/10΄2,8m/11΄3m/12΄
 
Last edited:


wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.335
Reaction score
18.461
Με το (τα) σαμπ αυτό που συνήθως συμβαίνει είναι ένα ...διπλό σοκ.
Διπλό... αφενός διότι ο ιδιοκτήτης του ανακαλύπτει τι έχανε μέχρι εκείνη τη στιγμή, αφετέρου έρχεται αντιμέτωπος με προβλήματα που δεν υπήρχαν πριν...
Τα προβλήματα αυτά λύνονται με ακουστική βελτίωση του χώρου, ισοστάθμιση, περισσότερα σαμπ και φυσικά συνδυασμούς των παραπάνω...
Συνήθως όσοι αποφασίσουν να βάλουν σαμπ είναι ήδη αποφασισμένοι να κάνουν κάτι από τα τρία (ή και τα τρία) οπότε το παλεύουν και στο τέλος ξεπληρώνονται οι κόποι τους (και τα έξοδα τους) μια χαρά...
Αν κάποιος δεν είναι διατεθειμένος να μπλέξει με αυτά... ε ας κάτσει στα αυγά του... δε γίνεται απλά να πετάξεις ένα σαμπ στο χώρο...
Αν όμως μπλέξει και το παλέψει είναι όντως αναβαθμισάρα....
 

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Μια χαρά τα λες και καταλαβαίνω 100%. Μου βάλατε την ιδέα...

Δυο ερωτήσεις:

1) Έχετε συγκεκριμένες προτάσεις για subs π.χ. SVS, REL, συγκεκριμένα μοντέλα για το P3;
2) Πώς διασφαλίζουμε τη σωστή ρύθμιση του sub;
Αυτό είναι το δικο μου σαμπ https://www.thomann.de/gr/focal_sub_6_be.htm
Αυτό είναι της ADAM, https://www.thomann.de/gr/adam_t10s.htm.


Γενικα σε αρκετες περιπτώσεις θελουμε να γινουμε Ρομπεν των Δασων και να προτείνουμε κατι οικονομικο και καλο. Όμως στο σαμπ μετραει και με το παραπανω η ποιοτητα του. Εχει πολύ μεγαλη σημασια να μην βγαζει παραμορφώσεις. Ισως είναι και ο λογος που προσωπικα εχω μια αδυναμια σα στουντιακα, επειδή εχω την πεποιθηση ότι αυτοι ψαχνουν τις λεπτομέρειες σε βαθμο κακουργήματος.

Βαζω και δυο ιδιαιτερες περιπτώσεις. Μικρα σαμπ 6,5 ιντσων. Τι λετε, θα παιζουν καλα? Για την τουαλετα προοριζονται?
 
Last edited:


P

PMC

Guest
Ε.....ένταξη !
Από τα 150 χερτζ και πάνω .....μια χαρά παίζει....:dance2:

Εγώ θα έβαζα δυο ανά κανάλι.....ένα μέχρι 80 και ένα από 80 μέχρι 200.....(υπερβολή?)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.320
Εγώ θα έβαζα δυο ανά κανάλι.....ένα μέχρι 80 και ένα από 80 μέχρι 200.....(υπερβολή?)
Δεν παίζουν καλά πάνω απο τα 150Hz, εκτός απο κάποια σοβαρά ακριβά.
Ο φίλος έτσι κι αλλιως ακούει nearfield.
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
Φιλε vastsar οτι αναφερω δεν ειναι επειδη ξερω κατι παραπανωή για να το παιξω εξυπνος.ολο γινονται στο κλιμα συζητησης.

Στην αρχη ειπες για δυο συστηματα. Του κωστη που ειχε απο πριν μελετησει και ξεκινησε να χτιζει.οποτε μιλαμε για ενα συστημα με γνωση και προσωπικοτητα...το οποιο χειροκροτω επειδη βασιζεται πανω σε μια λογικη... ασχετος εγω που πιστευω οτι εαν εδινε περισσοτερη σημασια στην φροντιδα χωρου με ακριβα υλικα θα ειχε καλυτερο αποτελεσμα..που αυτο θελει υπομονη να βαλεις πανελ να μετρας να βγαζεις να μετρας κτλ. Το αλλο συστημα του ιορδανη μας ειναι φαουλ. Λαθος τοιχος τοποθετησης,δεν αφησε αποσταση τουλαχιστον 1.5 με 2 απο τον εμπρος τοιχο,καναπες κολλημενος στον πισω τοιχο,τα ηχεια μπηκαν εκει και τελος....και το ηχειο να φτανει στο ταβανι που πολυ φοβαμαι την ενισχυση των ανακλασεων ταβανιου...και ολα αυτα με αναμεσα μια οθονη συνθετο τραπεζακι κτλ.

Που θελω να καταληξω; Οτι δεν ειναι ολα ροδινα και οτι χωρος ειναι σημαντικο. Την αποκριση που εδειξε ο φιλος dimis ειναι σε ιδανικες συνθηκες...που εαν μετρησει ο φιλος τον χωρο του δεν θα συμπιπτει.

Επι της ουσιας για το θεμα του φιλου...εαν θες την γνωμη μου σε χωρο οικιακο,μικρο,αφροντιστο,με περιορισμο στην τοποθετηση η γνωμη μου ειναι να μην ασχοληθει καθολου με σαμπ. Τι να κανει; Ας αλλαξει ηχειο...σε βασης παλι εννοειται το οποιο να παιζει nearfield. Το elac vela bs 403 το καινουργιο κοστιζει 2000ε και κατεβαινει στα 41hz.αποτελει μια προταση δικη μου.....βεβαια υπαρχουν πολλες.πουλωντας τα ηχεια σου θα εχεις και ρεστα....και αργοτερα εαν θες αλλαζεις ενισχυτη εαν σε ενοχλει κατι...ή με τα ρεστα αγοραζεις και ενα καλο ντακ. Με μια καλυτερη τοποθετηση ηχειων,οσες αλλαγες επιτρεπονται στον χωρο,με την αγορα ακομα και φτηνων υλικων,την αγορα νεων ηχειων και απο τα χρηματα των παλιων ηχειων αγορασει ενα καλο ντακ.....πιστευω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη που μπορει να κανει στα 2000 απο καθε αλλη που ακουστηκε.
 


Μηνύματα
7.644
Reaction score
12.627
Αν είναι διαφορετικές οι ανάγκες ως προς τα db ανά κανάλι, δεν μπορεί να εφαρμοστεί διαφορετική ισοστάθμιση στο καθένα;
 

Μηνύματα
314
Reaction score
410
Μια χαρά τα λες και καταλαβαίνω 100%. Μου βάλατε την ιδέα...

Δυο ερωτήσεις:

1) Έχετε συγκεκριμένες προτάσεις για subs π.χ. SVS, REL, συγκεκριμένα μοντέλα για το P3;
2) Πώς διασφαλίζουμε τη σωστή ρύθμιση του sub;
Αντί να απευθύνεσαι στους δυστυχισμένους σε αυτό το site γιατί δεν στέλνεις ένα e-mail στην Harbeth (εφόσον βεβαίως εκτιμάς τα ηχεία της και κατά συνέπεια την άποψή της στον ήχο) να ενημερωθείς για τους προβληματισμούς σου; Βγάζει η Harbeth σαούμπ για τα ηχεία της (ειδικά πλαϊνά ...αόρατα σε τοίχους) και δεν το ξέρω;
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Αντί να απευθύνεσαι στους δυστυχισμένους σε αυτό το site γιατί δεν στέλνεις ένα e-mail στην Harbeth (εφόσον βεβαίως εκτιμάς τα ηχεία της και κατά συνέπεια την άποψή της στον ήχο) να ενημερωθείς για τους προβληματισμούς σου; Βγάζει η Harbeth σαούμπ για τα ηχεία της (ειδικά πλαϊνά ...αόρατα σε τοίχους) και δεν το ξέρω;
Πριν αρκετα χρονια εβγαινε σαμπ dedicated για LS3/5.
Ηταν νομιζω αλλης εταιριας αλλα ηταν ρυθμισμενο να ενσωματωνεται αριστα με το συγκεκριμενο ηχειο και το καλυτερο ηταν οτι ηταν και βαση μαζι.Ηταν προεκταση του ηχειου σαν βαση.

stirling-broadcast-ab2-with-ls3-5a-v2-grilles-off.png


Ας το ψαξει καποιος αν θελει.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.994
Reaction score
23.131
View attachment 149297
Επειδή αγνοούσα (το ομολογώ!) την ύπαρξη της LFD Audio, έψαξα πρόχειρα να βρώ κάποια στοιχεία για τους ενισχυτές της και έμεινα άναυδος!
Ο κατασκευαστής δεν δημοσιεύει ΚΑΝΕΝΑ -μα κανένα- στοιχείο.
Τα παραπάνω είναι από σάιτ αγγλικού καταστήματος (και άρα ανεπίσημα), ενώ προσβάλλουν την νοημοσύνη οποιουδήποτε ενήλικου αναγνώστη γνωρίζει τα στοιχειώδη γύρω από το χόμπυ μας.
Επειδή το ταίριασμα πηγών-ενισχυτή-ηχείων είναι κατά βάσιν ηλεκτρικής φύσεως, ο αγοραστής θα πρέπει να εκταμιεύσει πρώτα ένα σεβαστό ποσό (περίπου πεντέμισυ χιλιάδες λίρες) , για να ανακαλύψει μετά ότι (ενδεχομένως) οι συσκευές του δεν ταιριάζουν;
Πού να τα δεις κι από μέσα. Δες εδώ ένα πρώιμο κομμάτι.


2144793-lfd-ncse-mk3-integrated-amplifier.jpg

Δες κι εδώ ένα πιο εξελιγμένο. Τα του τροφοδοτικού είναι γενικά σωστά, ασχέτως αν η ηλεκτρολογική κλέμμα χτυπάει άσχημα στο μάτι εμφανισιακά. Το προσπαθεί ο άνθρωπος, ασχέτως της τσάτρα-πάτρα εμφάνισης. Εκεί που ζωγραφίζει, είναι στη σύνδεση των ακροδεκτών των ηχείων. Στο "συν" -τί λέω ρε π..στη μου πρωί-πρωί- τέσπα, στο "συν", που το ρεύμα βγαίνει φρέσκο - φρέσκο ξεκούραστο και καθαρό για να πάει στα ηχεία, έχει βάλει από το καλό καβλώδιο, το χαϊέντ. Αφού πάει το ρεύμα στο ηχείο, μετά επιστρέφει και μπαίνει από το "πλην" μέσα στον ενισχυτή, αλλά επειδή έχει κουνήσει τα μεγάφωνα και πέρασε κι από διάφορα πηνία και πυκνωτές ξερωγωκιέτς, είναι πλέον κουρασμένο και βρώμικο, τίγκα στην ιδρωτίλα (κι έφαγε και σκορδάτο σαλάμι αποβραδίς), οπότε στο "πλην" δε χρειάζεται καλό καβλώδιο, γι' αυτό έβαλε ένα απλό καλώδιο μπλε. Πώς λέμε π..τσες μπλε; Ε! Αυτό! Πώς είναι ρε παιδί μου οι αρτηρίες κόκκινες και οι φλέβες μπλε; Ε! Πάλι αυτό!

Αμ οι ψύκτρες; Που βιδώνουν τα τρανζίστορ πάνω στη λαμαρίνα; Καλά αυτό εδώ, που έχει αλουμινένια προφίλ στα πλαϊνά. Κάτι πάει να γίνει. Τα παλιότερά του, που είναι βιδωμένα πάνω στη σκατολαμαρίνα του κουτχιού; Και δεν είναι μόνον αυτός. Η Naim, με το μεγάλο όνομα - μη χέ; Αγγλική καρμιριά. Να λένε ευχαριστώ που δεν τους έχουν κλείσει οι γιαπωνέζοι.

Κι έρχεται μετά ο άλλος και σου λέει, "ναι, αλλά δεν το έχεις ακούσει, άκουσέ το πρώτα και μετά μιλάς".

Τί να ακούσω ρε!

Δε μπορεί ρε, πρέπει να υπάρχει γονίδιο μεσαίωνα...
 

Μηνύματα
5.444
Reaction score
6.608
Πριν αρκετα χρονια εβγαινε σαμπ dedicated για LS3/5.
Ηταν νομιζω αλλης εταιριας αλλα ηταν ρυθμισμενο να ενσωματωνεται αριστα με το συγκεκριμενο ηχειο και το καλυτερο ηταν οτι ηταν και βαση μαζι.Ηταν προεκταση του ηχειου σαν βαση.

View attachment 149416

Ας το ψαξει καποιος αν θελει.
Rogers AB1 ηταν το sub για τα ls3/5a.

 
Last edited by a moderator:

dcure

Επαγγελματίας
Μηνύματα
786
Reaction score
357
Καλησπέρα!

ΟΚ το θέμα έχει συζητηθεί πολύ, εδώ και αλλού, αλλά επανέρχομαι γιατί ξέρω ότι πολλοί έχετε μεγάλη εμπειρία στο θέμα.

Με budget έως 2.000 ευρώ, ποιές είναι οι προτάσεις σας για ολοκληρωμένους για να οδηγήσουν τα Harbeth P3;

Όχι λάμπα, όχι ολιγόβατοι, όχι vintage, ιδανικά με καλό MM phono built-in. Θέλω κάτι γλυκόηχο για ξεκούραστες ακροάσεις σε χαμηλές κυρίως εντάσεις.

Το δικό μου shortlist είναι:
- LFD
- Sonneteer Alabaster
- Sugden α21se
- Τι άλλο πρέπει να ακούσω πριν αποφασίσω;

Υπάρχον σύστημα: Harbeth P3ESR, προ+τελικός Musical Fidelity A3.2, CD Micromega Stage 3, Thorens TD160 με Shure M97xe, phono MF Lx2-lps, Tuners Yamaha T-1 και Sanyo Plus T35, καλώδια ηχείων Van De Hul, interconnects όλα Blue Jeans RCA

Μουσικές προτιμήσεις: Rock/pop 60%, ελληνικά 20%, jazz 10%, κλασσική 10%

Ευχαριστώ και καλή χρονιά!
Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους!
Πόσες φορές μπορούμε να το πούμε;
Χαμηλές εντάσεις στην ακρόαση είναι απλά λίγο!
Μεσαίες εντάσεις σαφώς, αλλά χαμηλές μόνο με loudness και πολλά μείον...............
Σαν χρήστης Spendor με Exposure θα συμφωνήσω και εγώ να βάλεις στα υπ'οψιν
τον ολοκληρωμένο Exposure 3010S2 D τόν παραγγέλνεις με το εξαιρετικό του phono stage
και θα είσαι στήν κορυφή!
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Δεν ειπα οτι λαθος...λεω οτι δεν ειναι ιδανικο. Ενα βασικο που αγνοουν ολοι ειναι η ακτινοβολια. Και μην πει καποιος οτι τα σαμπ ακτινοβολουν παντου και δεν καταλαβαινεις που ερχεται. Ας βαλει το σαμπ να κοιταει στο αυτι του και την αλλη μερα δεν θα ακουει λεξη.

Συμφωνω οτι εχει θετικα αλλα εχει και πολλα αρνητικα που οπως λες οτι ξεκουραζει το ηχειο κτλ. Ενα ακομα αρνητικο ειναι πως εχεις διαφορετικο ενισχυτη στα κεντρικα και διαφορετικο στα σαμπς(για την ακριβεια μαπα ενισχυτη και μαπα τροφοδοτικα). Και μην πει καποιος με ντιρακ το φερνεις ιδιο....γτ πολυ απλα δεν ισχυει. Βαλε το ηχειο genelec με το adam και το neuman που μετρανε ισια και πες μου οτι ακους το ενα ιδιο με καποιο.τριχες. οποτε καταφερνεις να εχεις ενα ηχειο τοπ και το ευκολινεις οπως....και ενα σαμπ πχ 900ε οπως εχω που εχω δυο svs με 3 μετρα rca....το σημα παει περιπατο....και κακους εσωτερικους ενισχυτες....που θα ειναι και διαφορετικης ταξης(συνηθως ειναι d) απο οτι ο ενισχυτης των ηχειων. Μην αναφερθουμε σε αποσβεση και τα αλλα λοιπα.....μην παρεξηγηθω μιλαω για ιδανικο σεναριο....δεν ειναι τυχαιο πως τα ομοαξονικα ηχεια εχουν το καλυτερο ηχο....ή δεν ειναι τυχαιο πως σοβαρα ηχεια βασης προσπαθουν να εχουν το τουιτερ σπο το midbass και το bass οσο πιο κοντα γινεται(για τα 3 δρομα). εμεις βαζουμε στη αλυσιδα λοιπον συν καποια αρνητικα μαζι ομως με καποια θετικα. Ο καθενας κρινει εαν τον κερδιζουν τα θετικα ή τον ενοχλουν τα αρνητικα με δεδομενο βεβαια σωστη τοποθετηση ντιρακ κτλ.
όλα αυτά που γραφεις είναι λάθος.
υπάρχουν καλύτερης και χειρότερης ποιότητας sub για λογους διαφορετικούς από αυτούς που γραφεις.
όσο καλύτερα τα sub τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα ασχέτως ηχείων.
ωστόσο το καλύτερο sub να βάλεις στην αρχή τα κανεις χειρότερα από πριν.
μετά η μαθαίνεις η πληρωνης κάποιον να στα τοποθέτηση και ρύθμιση.
πριν λοιπόν αποφασίσεις να καταργήσεις τo sub πλήρωσε έναν ειδικό.
και σταματα να δίνεις συμβουλές στους άλλους να μην κάνουν κάτι επειδή εσύ δεν τα κατάφερες.
 

K

kimon

Guest
Πού να τα δεις κι από μέσα. Δες εδώ ένα πρώιμο κομμάτι.


View attachment 149415
Δες κι εδώ ένα πιο εξελιγμένο. Τα του τροφοδοτικού είναι γενικά σωστά, ασχέτως αν η ηλεκτρολογική κλέμμα χτυπάει άσχημα στο μάτι εμφανισιακά. Το προσπαθεί ο άνθρωπος, ασχέτως της τσάτρα-πάτρα εμφάνισης. Εκεί που ζωγραφίζει, είναι στη σύνδεση των ακροδεκτών των ηχείων. Στο "συν" -τί λέω ρε π..στη μου πρωί-πρωί- τέσπα, στο "συν", που το ρεύμα βγαίνει φρέσκο - φρέσκο ξεκούραστο και καθαρό για να πάει στα ηχεία, έχει βάλει από το καλό καβλώδιο, το χαϊέντ. Αφού πάει το ρεύμα στο ηχείο, μετά επιστρέφει και μπαίνει από το "πλην" μέσα στον ενισχυτή, αλλά επειδή έχει κουνήσει τα μεγάφωνα και πέρασε κι από διάφορα πηνία και πυκνωτές ξερωγωκιέτς, είναι πλέον κουρασμένο και βρώμικο, τίγκα στην ιδρωτίλα (κι έφαγε και σκορδάτο σαλάμι αποβραδίς), οπότε στο "πλην" δε χρειάζεται καλό καβλώδιο, γι' αυτό έβαλε ένα απλό καλώδιο μπλε. Πώς λέμε π..τσες μπλε; Ε! Αυτό! Πώς είναι ρε παιδί μου οι αρτηρίες κόκκινες και οι φλέβες μπλε; Ε! Πάλι αυτό!

Αμ οι ψύκτρες; Που βιδώνουν τα τρανζίστορ πάνω στη λαμαρίνα; Καλά αυτό εδώ, που έχει αλουμινένια προφίλ στα πλαϊνά. Κάτι πάει να γίνει. Τα παλιότερά του, που είναι βιδωμένα πάνω στη σκατολαμαρίνα του κουτχιού; Και δεν είναι μόνον αυτός. Η Naim, με το μεγάλο όνομα - μη χέ; Αγγλική καρμιριά. Να λένε ευχαριστώ που δεν τους έχουν κλείσει οι γιαπωνέζοι.

Κι έρχεται μετά ο άλλος και σου λέει, "ναι, αλλά δεν το έχεις ακούσει, άκουσέ το πρώτα και μετά μιλάς".

Τί να ακούσω ρε!

Δε μπορεί ρε, πρέπει να υπάρχει γονίδιο μεσαίωνα...
Όντως είναι πέραν παντός σχολίου. Αν συνοδευόταν δε κι από το ταμπελάκι της τιμής, έμπαινε άνετα στο "Εδώ γελάμε". Ίσως να ακούγεται καλά με ορισμένα ηχεία, η τιμή του όμως είναι ανήθικα υψηλή για το είδος της σχεδίασης και των υλικών, στο όριο της απάτης.
Μια παρατήρηση να κάνω μόνο: το καλώδιο εξόδου προς τις μπόρνες είναι, όπως γράφεις, το πλακέ καλής ποιότητος, κολλημένο όμως παράλληλα με αυτό (και τυλιγμένο γύρω του) βρίσκεται ένα μπορντοροδοκαφεκοκκινωπό καλώδιο μικρής διατομής.
Ποια έμπνευση να είχε άραγε ο γάτος σχεδιαστής; Η πρόκειται για το ίδιο αγγλικό γονίδιο;
 

Μηνύματα
29.956
Reaction score
29.690
Εγω βλέπω το κόκκινο καλώδιο τυλιγμένο γύρω από το πλακέ , και μου φαίνεται ότι καταλήγει στην κάτω κόκκινη μπόρνα,. Αγνωσται αι βουλαί των Άγγλων.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.030
Μηνύματα
3.038.561
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top