P
PMC
Guest
Καλημέρα !Εγώ θα βαζα κι άλλα στον τοίχο αλλά τότε σίγουρα θα πέσει.
Υπάρχει κάπου καμία φωτό να δούμε ?
Ευχαριστώ....
Καλημέρα !Εγώ θα βαζα κι άλλα στον τοίχο αλλά τότε σίγουρα θα πέσει.
EDIT: Λάθος έγραψα ότι διπλασιασμός σαμπ είναι θεωρητικά +6db. To σωστό είναι +3db.Κάθε διπλασιασμός σαμπ ΔΕ σημαίνει + 6db σε κλειστό χώρο. Εκτός αν τοποθετηθούν με τον εντελώς λάθος τρόπο, δηλ. κολλητά.
Αν τοποθετηθούν σωστά, μπορεί από το να αφαιρούν db (ακυρώνοντας στάσιμα, μοντέλο source-sink/double array) μέχρι το να προσθέτουν κάποια λίγα db, λιγότερα από 6.
Επομένως χρειάζονται ακόμη περισσότερα σαμπ. Ατελείωτα. Τρέχτε πάρτε τα επιστρεφόμενα, you know ;-) Εγώ θα βαζα κι άλλα στον τοίχο αλλά τότε σίγουρα θα πέσει.
Μια χαρά το βρίσκω το πρότζεκτ όσον αφορά τα σαμπ.8 δεκαοχταιντσα σε μικρότερο χώρο για σωστή απόκριση από 16 μέχρι 160Hz κρίθηκαν ως αναγκαία
Μπα, δεν είναι αναγκαίο.Για την τοποθέτηση 2 γουφερ, το ένα απέναντι απ το άλλο, απαραίτητη προϋπόθεση για να δουλέψει είναι λογικά να είναι τα γουφερ ολόιδια
Για χάρη σου και μόνο, θα βάλω τόνο.EDIT: Λάθος έγραψα ότι διπλασιασμός σαμπ είναι θεωρητικά +6db. To σωστό είναι +3db.
μια χαρα τα λες.Αν θυμάμαι καλά, κάτω από 80hz δεν καταλαβαίνεις το σημείο της πηγής.
Πως εξηγεις τοτε τη μποτα ή το κοντρα μπασσο που ερχονται απο συγκεκριμενα σημεια του χωρου;Εχω απειρα παραδειγματα να σου δωσω αν θες να ακουσεις.μια χαρα τα λες.
το μπασσο κάτω από τα 100hz δεν είναι κατευθυντικο.
επειδή όμως τα κροσοβερ δεν είναι μπαμ και κάτω
με ένα κροσοβερ δεύτερης τάξης στα 80hz υπαρχή ακουστό περιεχόμενο
αρκετά πάνω από τα 100hz με αποτέλεσμα πολλοί να κάνουν αυτή τη παρανόηση.
με φίλτρο 4ης τάξης στα 80hz η δεύτερης τάξης στα 60hz δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
Πολύ σωστή επισήμανση που συχνά δε λαμβάνουμε υπόψη.μια χαρα τα λες.
το μπασσο κάτω από τα 100hz δεν είναι κατευθυντικο.
επειδή όμως τα κροσοβερ δεν είναι μπαμ και κάτω
με ένα κροσοβερ δεύτερης τάξης στα 80hz υπαρχή ακουστό περιεχόμενο
αρκετά πάνω από τα 100hz με αποτέλεσμα πολλοί να κάνουν αυτή τη παρανόηση.
με φίλτρο 4ης τάξης στα 80hz η δεύτερης τάξης στα 60hz δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
Άρχισαν οι επιπλοκές του covid στο κεντρικό νευρικό;Τρανό παράδειγμα του ντιμιφουτ, που δεν είναι ίδια.
Έλα, θυμόμουν το προηγούμενο σεταπ, με το ένα κλειστό και το άλλο μπας ριφλεξ.Άρχισαν οι επιπλοκές του covid στο κεντρικό νευρικό;
2Χsb16 έχω.
Η μόνη διαφορά ειναι πως το ενα (το μπροστά) ειναι ματ, και το αλλο (το πίσω, που βάζω πάνω τα πλυμένα ρούχα) είναι γυαλιστερό.
Μετράει τώρα αυτο για διαφορά στον ήχο;
Πέρσι την άνοιξη...μετά το Μόναχο έγινε τράμπαΑμάν, θυμόμουν το προηγούμενο σεταπ, με το ένα κλειστό και το άλλο μπας ριφλεξ.
Λάθος;
Ναι ρε, μαζί ήμασταν όταν έκλεισε το Ντιλ, στο αεροδρόμιο. Που ξέχασες την τσάντα.Πέρσι την άνοιξη...μετά το Μόναχο έγινε τράμπα
αρμονικέςΠως εξηγεις τοτε τη μποτα ή το κοντρα μπασσο που ερχονται απο συγκεκριμενα σημεια του χωρου;Εχω απειρα παραδειγματα να σου δωσω αν θες να ακουσεις.
Και ξερεις οτι το μπασσο κατεβαινει ανετα κατω απο τα 60.
Δεν ηταν αξεπέραστο, αλλά ηταν δύσκολο, και τότε δεν είχα πάρει ακόμα τον Trinnov.Για να το πω αλλιώς: υπήρχε κάποιο σοβαρό - αξεπέραστο πρόβλημα όταν ήταν διαφορετικά;
Και γιατι τοτε χρησιμοποιοντας ζευγη σαμπ ωστε να αποφυγουμε ακυρωσεις,χανουμε την στερεφονια του μπασσου;αρμονικές
οι αρμονικες που είναι αρκετά ψηλότερα σε συχνότητα και αναπαρογονται από τα ηχειαΠως εξηγεις τοτε τη μποτα ή το κοντρα μπασσο που ερχονται απο συγκεκριμενα σημεια του χωρου;Εχω απειρα παραδειγματα να σου δωσω αν θες να ακουσεις.
Και ξερεις οτι το μπασσο κατεβαινει ανετα κατω απο τα 60.
δεν τη χάνουμεΚαι γιατι τοτε χρησιμοποιοντας ζευγη σαμπ ωστε να αποφυγουμε ακυρωσεις,χανουμε την στερεφονια του μπασσου;
Το παλεύουν να σε διαψεύσουν εκεί στη SiemensΤις αναγκαίες στάθμες των σαμπ για την αναγκαία (χαμηλή) στάθμη αναφοράς, τις έχω γράψει αναλυτικά. Δείτε το θρεντ με το δυναμικό εύρος.
Για να δώσεις κι άλλο γκάζι, για να γουστάρεις, πάνω από τη στάθμη αναφοράς, ειδικά σε κομμάτια ηλεκτρονικής μουσικής με τρομερό περιεχόμενο στην πρώτη οκταβα, δε σε σώζουν ούτε 16 δεκαοχτάιντσα.
Δεν υπάρχει σωτηρία.
Επαναλαμβάνω, δεν υπάρχει "μεγάλο" σαμπ. Δεν έχει εφευρεθεί.
η μάρκα του πλυντηρίου παίζει ρόλο?Το παλεύουν να σε διαψεύσουν εκεί στη Siemens View attachment 157751
Η μπότα που γράφεις, "γαργαλάει" (Να το πούμε λίγο διαφορετικά, διεγείρει μια συχνότητα κεντρικά, και τις γύρω από αυτή) και πιο πάνω συχνότητες. Έτσι την εντοπίζεις στο χώρο.Πως εξηγεις τοτε τη μποτα ή το κοντρα μπασσο που ερχονται απο συγκεκριμενα σημεια του χωρου;Εχω απειρα παραδειγματα να σου δωσω αν θες να ακουσεις.
Και ξερεις οτι το μπασσο κατεβαινει ανετα κατω απο τα 60.
οι αρμονικες που είναι αρκετά ψηλότερα σε συχνότητα και αναπαρογονται από τα ηχεια
δίνουν τη θεση της μπότας και όχι τα sub.
έχεις μπει ποτε σου σε καλοστημένο σύστημα σε αμάξι που το sub είναι στο πορτμπγκαζ
και η μπότα σκάει πάνω από το ταμπλό;
αν δεν ειμασταν μακριά πολύ ευχαρίστως να άκουγες το δικό μου αλλα όλο και καποιο
θα βρεις και εκεί πάνω.
δεν τη χάνουμε
Τα καταλαβαινω και τα γνωριζω αυτα που μου λετε αλλα γιατι στο βιντεο των Audioholics θετουν σαν συμβιβασμο την μονοφωνια του μπασσου,οταν χρησιμοποιουμε τη διαταξη των σαμπ κατα Geddes?Η μπότα που γράφεις, "γαργαλάει" (Να το πούμε λίγο διαφορετικά, διεγείρει μια συχνότητα κεντρικά, και τις γύρω από αυτή) και πιο πάνω συχνότητες. Έτσι την εντοπίζεις στο χώρο.
Δες αυτό σαν παράδειγμα.
πρέπει κάποια στιγμή να μάθεις να φιλτράρεις τη διαβάζεις.Τα καταλαβαινω και τα γνωριζω αυτα που μου λετε αλλα γιατι στο βιντεο των Audioholics θετουν σαν συμβιβασμο την μονοφωνια του μπασσου,οταν χρησιμοποιουμε τη διαταξη των σαμπ κατα Geddes?
Οκ τοτε!πρέπει κάποια στιγμή να μάθεις να φιλτράρεις τη διαβάζεις.
πιστεύεις ότι αυτοί που τα γραφουν ξέρουν καλυτερά απο τον Geddes?
συμβιβασμός δεν είναι η μονοφωνία του μπάσου αλλα το στερεοφωνικό μπάσο γιατί αν δεν παίζουν όλα τα sub το ίδιο πρόγραμμα δεν μπορεί να λειτουργήσει η εξομάλυνση της αποκρισης του χώρου.