Πόσα σαμπ χρειάζομαι ?


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.800
Reaction score
11.043
Κάθε διπλασιασμός σαμπ ΔΕ σημαίνει + 6db σε κλειστό χώρο. Εκτός αν τοποθετηθούν με τον εντελώς λάθος τρόπο, δηλ. κολλητά.

Αν τοποθετηθούν σωστά, μπορεί από το να αφαιρούν db (ακυρώνοντας στάσιμα, μοντέλο source-sink/double array) μέχρι το να προσθέτουν κάποια λίγα db, λιγότερα από 6.

Επομένως χρειάζονται ακόμη περισσότερα σαμπ. Ατελείωτα. Τρέχτε πάρτε τα επιστρεφόμενα, you know ;-) Εγώ θα βαζα κι άλλα στον τοίχο αλλά τότε σίγουρα θα πέσει.
EDIT: Λάθος έγραψα ότι διπλασιασμός σαμπ είναι θεωρητικά +6db. To σωστό είναι +3db.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Πάρτε σαμπ.
8 δεκαοχταιντσα σε μικρότερο χώρο για σωστή απόκριση από 16 μέχρι 160Hz κρίθηκαν ως αναγκαία
Μια χαρά το βρίσκω το πρότζεκτ όσον αφορά τα σαμπ.
Στους δορυφόρους νομίζω πως έχει κάποια θέματα...
Για την τοποθέτηση 2 γουφερ, το ένα απέναντι απ το άλλο, απαραίτητη προϋπόθεση για να δουλέψει είναι λογικά να είναι τα γουφερ ολόιδια
Μπα, δεν είναι αναγκαίο.

Τρανό παράδειγμα του ντιμιφουτ, που δεν είναι ίδια.
EDIT: Λάθος έγραψα ότι διπλασιασμός σαμπ είναι θεωρητικά +6db. To σωστό είναι +3db.
Για χάρη σου και μόνο, θα βάλω τόνο. ;)

Ορίστε, έκανα και ομοιοκαταληξία.

Θα βάλω τόνο σε μια συχνότητα, και θα ανεβάσω μέτρηση στάθμης με 1, 2, 3 και 4 σαμπ.

Να βρω χρόνο και θα το ανεβάσω. ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Αν θυμάμαι καλά, κάτω από 80hz δεν καταλαβαίνεις το σημείο της πηγής.
μια χαρα τα λες.
το μπασσο κάτω από τα 100hz δεν είναι κατευθυντικο.
επειδή όμως τα κροσοβερ δεν είναι μπαμ και κάτω
με ένα κροσοβερ δεύτερης τάξης στα 80hz υπαρχή ακουστό περιεχόμενο
αρκετά πάνω από τα 100hz με αποτέλεσμα πολλοί να κάνουν αυτή τη παρανόηση.
με φίλτρο 4ης τάξης στα 80hz η δεύτερης τάξης στα 60hz δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
μια χαρα τα λες.
το μπασσο κάτω από τα 100hz δεν είναι κατευθυντικο.
επειδή όμως τα κροσοβερ δεν είναι μπαμ και κάτω
με ένα κροσοβερ δεύτερης τάξης στα 80hz υπαρχή ακουστό περιεχόμενο
αρκετά πάνω από τα 100hz με αποτέλεσμα πολλοί να κάνουν αυτή τη παρανόηση.
με φίλτρο 4ης τάξης στα 80hz η δεύτερης τάξης στα 60hz δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
Πως εξηγεις τοτε τη μποτα ή το κοντρα μπασσο που ερχονται απο συγκεκριμενα σημεια του χωρου;Εχω απειρα παραδειγματα να σου δωσω αν θες να ακουσεις.

Και ξερεις οτι το μπασσο κατεβαινει ανετα κατω απο τα 60.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.800
Reaction score
11.043
μια χαρα τα λες.
το μπασσο κάτω από τα 100hz δεν είναι κατευθυντικο.
επειδή όμως τα κροσοβερ δεν είναι μπαμ και κάτω
με ένα κροσοβερ δεύτερης τάξης στα 80hz υπαρχή ακουστό περιεχόμενο
αρκετά πάνω από τα 100hz με αποτέλεσμα πολλοί να κάνουν αυτή τη παρανόηση.
με φίλτρο 4ης τάξης στα 80hz η δεύτερης τάξης στα 60hz δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
Πολύ σωστή επισήμανση που συχνά δε λαμβάνουμε υπόψη.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Τρανό παράδειγμα του ντιμιφουτ, που δεν είναι ίδια.
Άρχισαν οι επιπλοκές του covid στο κεντρικό νευρικό;

2Χsb16 έχω.
Η μόνη διαφορά ειναι πως το ενα (το μπροστά) ειναι ματ, και το αλλο (το πίσω, που βάζω πάνω τα πλυμένα ρούχα) είναι γυαλιστερό.
Μετράει τώρα αυτο για διαφορά στον ήχο; :tongue:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Άρχισαν οι επιπλοκές του covid στο κεντρικό νευρικό;

2Χsb16 έχω.
Η μόνη διαφορά ειναι πως το ενα (το μπροστά) ειναι ματ, και το αλλο (το πίσω, που βάζω πάνω τα πλυμένα ρούχα) είναι γυαλιστερό.
Μετράει τώρα αυτο για διαφορά στον ήχο; :tongue:
Έλα, θυμόμουν το προηγούμενο σεταπ, με το ένα κλειστό και το άλλο μπας ριφλεξ.
Ένα 13-αρι που είχες.
Λάθος;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Αμάν, θυμόμουν το προηγούμενο σεταπ, με το ένα κλειστό και το άλλο μπας ριφλεξ.
Λάθος;
Πέρσι την άνοιξη...μετά το Μόναχο έγινε τράμπα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Πέρσι την άνοιξη...μετά το Μόναχο έγινε τράμπα
Ναι ρε, μαζί ήμασταν όταν έκλεισε το Ντιλ, στο αεροδρόμιο. Που ξέχασες την τσάντα. :tongue:

Δεν τα είχες φέρει μια χαρά τα 2 τους;

Για να το πω αλλιώς: υπήρχε κάποιο σοβαρό - αξεπέραστο πρόβλημα όταν ήταν διαφορετικά;
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.443
Reaction score
15.136
Πως εξηγεις τοτε τη μποτα ή το κοντρα μπασσο που ερχονται απο συγκεκριμενα σημεια του χωρου;Εχω απειρα παραδειγματα να σου δωσω αν θες να ακουσεις.

Και ξερεις οτι το μπασσο κατεβαινει ανετα κατω απο τα 60.
αρμονικές
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Για να το πω αλλιώς: υπήρχε κάποιο σοβαρό - αξεπέραστο πρόβλημα όταν ήταν διαφορετικά;
Δεν ηταν αξεπέραστο, αλλά ηταν δύσκολο, και τότε δεν είχα πάρει ακόμα τον Trinnov.
Με τον Trinnov δεν δοκίμασα με δυο διαφορετικά από όσο θυμάμαι. Θα πρέπει να παω πίσω στο θρεντ να θυμηθώ. Θα το κάνω, χρόνο έχουμε άπειρο για σκότωμα :o

Ηταν δύσκολο παντως με τον Emotiva, και πιστεύω πως το Dirac μπερδευότανε με το οτι το ενα ηταν ported και το άλλο sealed.
Έκανα manual παρεμβάσεις στο time domain και στο frequency domain, και πάλι δεν ήρθε καλά. Μετρούσε τέλεια μετά την ταλαιπωρία, και επαιζε και πολυ δυνατά, αλλά δεν ακούγονταν με ακρίβεια.
 


Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Πως εξηγεις τοτε τη μποτα ή το κοντρα μπασσο που ερχονται απο συγκεκριμενα σημεια του χωρου;Εχω απειρα παραδειγματα να σου δωσω αν θες να ακουσεις.

Και ξερεις οτι το μπασσο κατεβαινει ανετα κατω απο τα 60.
οι αρμονικες που είναι αρκετά ψηλότερα σε συχνότητα και αναπαρογονται από τα ηχεια

δίνουν τη θεση της μπότας και όχι τα sub.

έχεις μπει ποτε σου σε καλοστημένο σύστημα σε αμάξι που το sub είναι στο πορτμπγκαζ

και η μπότα σκάει πάνω από το ταμπλό;

αν δεν ειμασταν μακριά πολύ ευχαρίστως να άκουγες το δικό μου αλλα όλο και καποιο

θα βρεις και εκεί πάνω.
Και γιατι τοτε χρησιμοποιοντας ζευγη σαμπ ωστε να αποφυγουμε ακυρωσεις,χανουμε την στερεφονια του μπασσου;
δεν τη χάνουμε
 

I

iason

Guest
Τις αναγκαίες στάθμες των σαμπ για την αναγκαία (χαμηλή) στάθμη αναφοράς, τις έχω γράψει αναλυτικά. Δείτε το θρεντ με το δυναμικό εύρος.

Για να δώσεις κι άλλο γκάζι, για να γουστάρεις, πάνω από τη στάθμη αναφοράς, ειδικά σε κομμάτια ηλεκτρονικής μουσικής με τρομερό περιεχόμενο στην πρώτη οκταβα, δε σε σώζουν ούτε 16 δεκαοχτάιντσα.
Δεν υπάρχει σωτηρία.


Επαναλαμβάνω, δεν υπάρχει "μεγάλο" σαμπ. Δεν έχει εφευρεθεί.
Το παλεύουν να σε διαψεύσουν εκεί στη Siemens
FB_IMG_1582314416202.jpg
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Χρησιμοποιώντας ένα επιπρόσθετο ολόιδιο subwoofer στην ίδια γωνία, προσθέτουμε +6 dB στην απόκριση (+3 dB για τοποθέτηση σε διαφορετική γωνία του χώρου). Τρία ολόιδια subwoofer σε διαφορετικά σημεία του χώρου προσθέτουν στη συνολική απόκριση περίπου 5 dB, ενώ τέσσερις μονάδες σε διαφορετικά σημεία προσθέτουν 6 dB.
Το παλεύουν να σε διαψεύσουν εκεί στη Siemens View attachment 157751
η μάρκα του πλυντηρίου παίζει ρόλο?
 
Last edited:

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Πως εξηγεις τοτε τη μποτα ή το κοντρα μπασσο που ερχονται απο συγκεκριμενα σημεια του χωρου;Εχω απειρα παραδειγματα να σου δωσω αν θες να ακουσεις.

Και ξερεις οτι το μπασσο κατεβαινει ανετα κατω απο τα 60.
Η μπότα που γράφεις, "γαργαλάει" (Να το πούμε λίγο διαφορετικά, διεγείρει μια συχνότητα κεντρικά, και τις γύρω από αυτή) και πιο πάνω συχνότητες. Έτσι την εντοπίζεις στο χώρο.

Δες αυτό σαν παράδειγμα.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
οι αρμονικες που είναι αρκετά ψηλότερα σε συχνότητα και αναπαρογονται από τα ηχεια

δίνουν τη θεση της μπότας και όχι τα sub.

έχεις μπει ποτε σου σε καλοστημένο σύστημα σε αμάξι που το sub είναι στο πορτμπγκαζ

και η μπότα σκάει πάνω από το ταμπλό;

αν δεν ειμασταν μακριά πολύ ευχαρίστως να άκουγες το δικό μου αλλα όλο και καποιο

θα βρεις και εκεί πάνω.


δεν τη χάνουμε
Η μπότα που γράφεις, "γαργαλάει" (Να το πούμε λίγο διαφορετικά, διεγείρει μια συχνότητα κεντρικά, και τις γύρω από αυτή) και πιο πάνω συχνότητες. Έτσι την εντοπίζεις στο χώρο.

Δες αυτό σαν παράδειγμα.
Τα καταλαβαινω και τα γνωριζω αυτα που μου λετε αλλα γιατι στο βιντεο των Audioholics θετουν σαν συμβιβασμο την μονοφωνια του μπασσου,οταν χρησιμοποιουμε τη διαταξη των σαμπ κατα Geddes?
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Τα καταλαβαινω και τα γνωριζω αυτα που μου λετε αλλα γιατι στο βιντεο των Audioholics θετουν σαν συμβιβασμο την μονοφωνια του μπασσου,οταν χρησιμοποιουμε τη διαταξη των σαμπ κατα Geddes?
πρέπει κάποια στιγμή να μάθεις να φιλτράρεις τη διαβάζεις.

πιστεύεις ότι αυτοί που τα γραφουν ξέρουν καλυτερά απο τον Geddes?

συμβιβασμός δεν είναι η μονοφωνία του μπάσου αλλα το στερεοφωνικό μπάσο γιατί αν δεν παίζουν όλα τα sub το ίδιο πρόγραμμα δεν μπορεί να λειτουργήσει η εξομάλυνση της αποκρισης του χώρου.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
πρέπει κάποια στιγμή να μάθεις να φιλτράρεις τη διαβάζεις.

πιστεύεις ότι αυτοί που τα γραφουν ξέρουν καλυτερά απο τον Geddes?

συμβιβασμός δεν είναι η μονοφωνία του μπάσου αλλα το στερεοφωνικό μπάσο γιατί αν δεν παίζουν όλα τα sub το ίδιο πρόγραμμα δεν μπορεί να λειτουργήσει η εξομάλυνση της αποκρισης του χώρου.
Οκ τοτε!:thumbsup:

Για σαμπ δεν εχω διαβασει τοσο πολυ.Οτι παρει το αυτι μου και το ματι μου,διοτι δεν τα εχω στο προγραμμα ακομα..Αφου το λετε ολα τα μελη,παω πασο και αναθεωρω.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.418
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top