Τύφλα να χει το...Dirac (διόρθωση απόκρισης δικαναλικού)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αλλο 5 η 10cm διαφορα, αλλο 20 η 30 κ.λ.π.
....η διαφορετικη αποσταση των θεσεων μετρησης(μην βαλουμε και το υψος μεσα) απο την κεντρικη θεση θα σου βγαζει διαφορετικο αποτελεσμα για να κανεις ισοσταθμιση του αποτελεσματος μεσου ορου....

....... βολευει ολους βεβαια ο μεσος ορος αποκρισης σε γραφημα..;)
Δεν παύει όμως να βολεύει όπως επισημαίνεις επειδή στην πράξη αυτό που δεχόμαστε ουσιαστικά στη θέση ακρόασης είναι ένας μέσος όρος ανταποκρινόμενος σε μικροδιαφοροποιήσεις κεφαλής/κορμού και -σε περίπτωση που παραβλέπεται - διαφοροποιημένων για τον εκάστοτε ακροατή HRTF (Head Related Transfer Function).

Πάνω σε δεδομένο MLP (επίκεντρο αναφοράς) η λήψη της τετράδας μετρήσεων στην πράξη φανερώνει ταυτόσημη απόκριση στις τέσσαρες πρώτες οκτάβες με τις διαφοροποιήσεις να εμφανίζονται σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό στις ανώτερες από τη ζώνη Schroeder.Αυτό το στοιχείο φανερώνει πως ισχύει κοινή ανυσματική διεύθυνση μέχρι το άνω όριο της εν λόγω ζώνης,η οποία θα ισχύει σε μεγάλο ποσοστό και σε γειτονικές προς το MLP θέσεις.Για τις διακυμάνσεις στις ανώτερες οκτάβες απαιτείται μέσος όρος για ικανοποιητική ισοστάθμιση,αφού δεν γίνεται να μένουμε εντελώς ακλόνητοι σαν...μαρμαρωμένοι πάνω σε συγκεκριμένο σημείο.

Στη δε ιδιορρυθμική ισοστάθμιση απώτερος σκοπός είναι να επέμβουμε διορθωτικά μονάχα στις ζώνες όπου η εφαρμογή της θα συνεπαγόταν προσέγγιση του ανταποκρινόμενου RT - ως προς δεδομένο πάντα MLP - σε τιμή αναφοράς συναφή προς το εξεταζόμενο δωμάτιο ακρόασης.Με την πλήρη εφαρμογή στις πρώτες οκτάβες να απαιτεί κανονικά επέμβαση μέσα από δευτερογενή ενεργή πηγή χαμηλών που θα αντιστάθμιζε καταλλήλως τις πρωτογενείς μας,κατά τις Αρχές του Double Bass Array & C.A.B.S. όπως έχουν εξηγηθεί σε σχετικά νήματα.
Ανάλογη Αρχή έχω εφαρμόσει ο ίδιος στο setup με τα εντοιχισμένα Dynaudio BM15a & sub 18S.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.928
Ειλναι εξαιρετικά εύκολο να φέρουμε την απόκριση ακριβώς στο target σε μια θέση μικροφώνου. Μπορώ να την κάνω ο,τι σχήμα θέλετε, ακόμα και Coronavirus.

Το ερώτημα όμως είναι πόσο χάλια την έχουμε κάνει παραδίπλα, πες 50cm πιο εκεί. Ή δυο μέτρα πιο εκεί.. Και αυτό ακούγεται, ακόμα και σε μια θέση.

Το άλλο σημαντικό πρόβλημα με αυτήν τη προσέγγιση (της μέτρησης σε ένα σημείο) ειναι πως ακόμα και αν βιδώσουμε το κεφάλι μας σε αυτη ακριβώς την θέση, και επειδή το ενα αυτί απο το αλλο απέχουν 15-20cm (δυο αυτιά έχουμε, όχι ενα στο μέτωπο :biggrin: ), όσο μικραίνουν τα μήκη κύματος και πλησιάζουν αυτήν την τάξη μεγέθους, τόσο θα ακούει διαφορετικά το ενα αυτί απο το άλλο (όσον αφορά την άμεση ακτινοβολία).

Άρα....ξεχάστε το, δεν έχει νόημα.
Και κανένα σύστημα ισοστάθμισης δεν προτείνει (πια) μέτρηση-ισοστάθμιση ενός σημείου.
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Η επιλογή FDW, με ποιόν τρόπο επηρεάζει την απόκριση που μας δείχνει το REW;, αλλάζει την καμπύλη αρκετούτσικα σε κάτι ηχεία που δοκιμάζω τώρα. Είναι σωστό να κρίνουμε με ή χωρίς αυτήν; Διότι, απ όσο έχω δει, πολλοί δεν τη χρησιμοποιούν στις μετρήσεις που βλέπουμε κι εδώ μέσα.
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Επίσης:

Στις πρόσθετες λήψεις για κάθε κανάλι ξεχωριστά μαζί με την αρχική από το sweet spot για το ίδιο κανάλι θα εφαρμοστούν από τον πίνακα Controls στην υποενότητα ALL SPL οι λειτουργίες Time Align , Vector Averaging & Apply Var Smoothing για να ολοκληρωθεί με την εντολή Average the Responses ευρισκόμενη κάτω αριστερά στη γραφική παράσταση του ALL SPL. Θα ονομάσουμε το τελικό προϊόν λ.χ. Average συν όνομα σχετικού καναλιού.
Αυτό μου ξέφυγε την πρώτη φορά που το διάβασα. Άρα έχουμε δύο "averaged" γραφήματα. Το Vector Averaged (που περιέχει πληροφορία FDW) και το σκέτο Averaged (δε δέχεται FDW διόρθωση). Για ποιόν λόγο;

To Averaged είναι αυτό με το οποίο δημιουργούμε το Amplitude.txt?

Συγγνώμη για τις συνεχείς ερωτήσεις, αλλά είναι αρκετά δύσκολο να ακολουθήσει κάποιος οδηγίες, όταν δε ξέρει τί είναι αυτά που κάνει. Τώρα που τρίφτηκα λιγάκι πάνω στο REW και RePhase, κυλάει πιο γρήγορα το πράγμα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Επίσης:
Αυτό μου ξέφυγε την πρώτη φορά που το διάβασα. Άρα έχουμε δύο "averaged" γραφήματα. Το Vector Averaged (που περιέχει πληροφορία FDW) και το σκέτο Averaged (δε δέχεται FDW διόρθωση). Για ποιόν λόγο;
To Averaged είναι αυτό με το οποίο δημιουργούμε το Amplitude.txt?
Συγγνώμη για τις συνεχείς ερωτήσεις, αλλά είναι αρκετά δύσκολο να ακολουθήσει κάποιος οδηγίες, όταν δε ξέρει τί είναι αυτά που κάνει. Τώρα που τρίφτηκα λιγάκι πάνω στο REW και RePhase, κυλάει πιο γρήγορα το πράγμα.
Ο παλιοχαρακτήρας μέσα μου θα σε συμβούλευε να ξαναμελετούσες την παρουσίαση,αφού έχουν αναφερθεί οι λόγοι τόσο σε αρχικές όσο και μεταγενέστερες καταχωρήσεις.Η καλοπροαίρετη επιμονή σου όμως για ν'αποκτήσεις δεξιότητα δεν του δίνει βήμα να εκφραστεί...
Bhutia said:
_ Ο μέσος όρος για τις αποκρίσεις πλάτους ως υπόστρωμα εφαρμογής εξυπηρετεί την προσθήκη απαραίτητης πληροφορίας ως προς τη διαρρύθμιση δεδομένης ενιαίας οντότητας (ηχεία-χωρικές ενότητες).

Η επιλογή πολλαπλών σημείων - σε εύλογες εννοείται αποστάσεις - μπορεί επίσης να μετριάζει τις αστοχίες από αδυναμία εκτίμησης στη διεύθυνση που θα εμφάνιζε εντός της ηχόσφαιρας δεδομένη απόκλιση όταν χρησιμοποιείται συμβατικό μικρόφωνο - όχι τύπου Trinnov δηλαδή.

Εάν δεν λαμβάνονταν έτσι,τότε θα καλούμαστε να διορθώναμε αποκλίσεις στην απόκριση με αμελητέο ρόλο σα να ήταν εκείνες σημαντικές,με αποτέλεσμα ν'ακολουθούσαμε λιγότερο πιστά στην πράξη δεδομένη καμπύλη-στόχο.

_ Οι δε αποκρίσεις φάσης χρειάζονται FDW και Vector Averaging στις μετρήσεις μεταξύ διαφορετικών σημείων προκειμένου ν'αφαιρεθεί περιττή χρονική πληροφορία από τη διαδικασία διόρθωσης.Εάν δεν πραγματοποιηθούν,η υπερβολική πληροφορία στη φασική απόκριση θα γινόταν μη διαχειρίσιμη ακόμα και σε περιπτώσεις με μικρές εγγενείς αποκλίσεις.
Η επιλογή FDW, με ποιόν τρόπο επηρεάζει την απόκριση που μας δείχνει το REW;, αλλάζει την καμπύλη αρκετούτσικα σε κάτι ηχεία που δοκιμάζω τώρα. Είναι σωστό να κρίνουμε με ή χωρίς αυτήν; Διότι, απ όσο έχω δει, πολλοί δεν τη χρησιμοποιούν στις μετρήσεις που βλέπουμε κι εδώ μέσα.
Στη δοκιμαστική επίδειξη με την ιδιορρυθμική ισοστάθμιση θα χρησιμοποιηθούν μέσες αποκρίσεις με ενεργοποιημένο το FDW.Σε αυτήν ειδικώς την περίπτωση θα είναι χρήσιμη αφού μέσω αυτής θα παρουσιάζονται στην ενότητα EQ από το REW και οι επιδράσεις πάνω στον συλληφθέντα χρόνο αντήχησης για την ισοσταθμισμένη απόκριση πάνω στο sweet spot.Όταν η ενιαία οντότητα setup/χώρου θα είναι διαρρυθμισμένη με όλες τις διατυπώσεις,τότε οι επιμέρους αποκρίσεις με και χωρίς FDW τείνουν σε αμελητέες διαφορές μεταξύ τους.

Έχοντας εκτελέσει πλέον τη διαδικασία σε κάθε δυνατή παραλλαγή διαπιστώνω ότι τα πιο ικανοποιητικά ακροαματικά αποτελέσματα προκύπτουν συνήθως όταν χρησιμοποιηθεί ως πρώτη ύλη για την ισοστάθμιση πλάτους η εξαγόμενη απόκριση με τη μέθοδο του μετακινούμενου μικροφώνου η οποία από τη φύση της (πολλαπλοί συμψηφισμοί αποκρίσεων σε διαρκώς μεταβαλλόμενα σημεία μέσα σε επιλεγείσα από τον χρήστη ζώνη μετακίνησης ) αναγκαστικά δεν περιλαμβάνει φασική πληροφορία και FDW.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως προτάθηκε από Ear επιπλέον μέσος όρος (Average Responses κάτω αριστερά στο παράθυρο ALL SPL ) ανάμεσα στην απόκριση από το μετακινούμενο μικρόφωνο και την προερχόμενη από τη σταθερή θέση που θα αντιστοιχούσε ακριβώς στο sweet spot.

Για να μην αφήνονται κενά,παρουσιάζεται και η διαμόρφωση της ενότητας RTA για τη λήψη μετρήσεων μέσω μετακινούμενου μικροφώνου:
1589363399385.png


Στην υποενότητα Controls ορίζονται

Mode : RTA 1/48 Octave
Use bars on RTA
FFT Length : 65536 δίπλα Adjust RTA Levels
Averages : Forever
Window : Rectangular

και στα παρακάτω πεδία κατά σειρά
50%
1
0
0
20
20000

Ξεκινάμε στη γεννήτρια το ροζ θόρυβο κατά τα γνωστά ορίζοντας κάθε φορά ξεχωριστά κανάλια αλλά και μια επανάληψη με όλα τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν ταυτόχρονα ούτως ώστε να διαπιστώναμε πιθανές έντονες ακυρώσεις στη ζώνη ακρόασης από φασικές αλληλεπιδράσεις.

Για καθένα επιμέρους κανάλι όποτε είμαστε έτοιμοι για τη λήψη πατάμε την κόκκινη κουκκίδα άνω δεξιά για να ξεκινήσει η εγγραφή.Η καθιερωμένη τεχνική κίνησης για το μικρόφωνο περιγράφεται σε βίντεο που έχει κοινοποιήσει ο DF στο νήμα με το setup του Konnos.

Ο ίδιος εφαρμόζω κι επιπλέον λήψεις για εξαγωγή μέσου όρου με το μικρόφωνο κάθε φορά να εκτελεί σπειροειδείς κινήσεις κατακόρυφα και στο οριζόντιο επίπεδο γύρω από το πτερύγιο καθενός αυτιού ξεχωριστά για καθένα κανάλι.

Μετά από μερικές δεκάδες συσσωρευμένα Averages με την προκύπτουσα καμπύλη να έχει σταθεροποιημένη μορφή,,σταματάμε την εγγραφή κλικάροντας ξανά την κόκκινη κουκκίδα.
Κατόπιν δίνουμε εντολή Save για να περάσει η συγκεκριμένη λήψη στη στήλη μετρήσεων στο βασικό παράθυρο του REW.

Προτού ξεκινήσουμε την επόμενη λήψη δεν παραλείπουμε να δώσουμε και την εντολή Reset Averaging κλικάροντας στο σχετικό πεδίο.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Προτεραιότητα στην ιδιορρυθμική ισοστάθμιση δεν είναι η εξομάλυνση των κορυφώσεων στο πλάτος απόκρισης αλλά η ταπείνωση στο ρυθμό που θα εξασθενεί η ενέργεια πάνω στους ιδιορρυθμούς του δωματίου στη ζώνη των πρώτων οκτάβων,κατά τρόπον ώστε να προσεγγιζόταν δεδομένη τιμή αναφοράς ισχύουσα στη ζώνη 500-2000 Hz.

Όπως διαβάζουμε και στην παρακάτω μελέτη,ενδεδειγμένη τιμή αναφοράς για το χρόνο αντήχησης προκύπτει με τον τύπο
Tm = 0,25 επί το κλάσμα V /Vo υψωμένο εις δύναμη εν τρίτου
με Vo ίσο προς την τιμή αναφοράς 100 κυβικών μέτρων και V τον όγκο του εξεταζόμενου δωματίου.
Μια τέτοια διαδικασία έχει νόημα κατά κανόνα σε εύρος μέχρι 200 Hz όπου ξεκινά συνήθως η μετάβαση πάνω από τη ζώνη Schroeder.Η ΄΄σωστή και πρόστυχη΄΄ μέθοδος προβλέπει την αντιστάθμιση της αυθεντικής απόκρισης χάρη σε κατάλληλα ρυθμισμένες δευτερογενείς πηγές ήχου.Εδώ βεβαίως θα μας απασχολήσει το σκέλος ηλεκτρονικής επέμβασης πάνω στην αυθεντική απόκριση.Για την εφαρμογή της θ'απαιτηθεί και Frequency Dependent Window.Λαμβανόμενη τιμή FDW ίση προς 15 σημαίνει χρονικό παράθυρο κυμαινόμενο μεταξύ 600-75 msec στην εξεταζόμενη ζώνη με όρια 25-200 Hz.

Ιδού λοιπόν οι μέσοι όροι σε αποκρίσεις πλάτους και Vector Averaged για τα επιμέρους κανάλια στο εξεταζόμενο setup

Πράσινη και κόκκινη καμπύλη οι αποκρίσεις πλάτους για αριστερό και δεξί κανάλι αντίστοιχα.
Μπλε και πορτοκαλί οι αντίστοιχες Vector Averaged.
1589707345088.png


Όπως έχει ειπωθεί,σε setup διαρρυθμισμένα με βέλτιστο τρόπο για δεδομένο δωμάτιο,οι αποκλίσεις μεταξύ των επιμέρους καμπυλών τείνουν να μην είναι έντονες.Στη συγκεκριμένη περίπτωση παρατηρείται ικανοποιητική σύγκλιση άνω των 220 Hz,με τις έντονες αποκλίσεις να συμβαίνουν ακριβώς σε προβληματικές εξαιτίας ιδιορρυθμών ζώνες.

Από αυτές τις καμπύλες η ισχύουσα απόκριση πλάτους για το setup αναπαριστάται με την πράσινη και κόκκινη καμπύλη .
Όλα τα παραγόμενα ισοσταθμιστικά φίλτρα για τη διόρθωση θα εφαρμοστούν ακριβώς σ'εκείνες και όχι επί της μπλε και της πορτοκαλιάς.Οι δεύτερες όμως λόγω της δομής τους,εκτός από την προβλεπόμενη φασική ευθυγράμμιση,θα μας είναι εδώ πολύ χρήσιμες για την εξαγωγή των ιδιορρυθμικών φίλτρων.

Και στη συνέχεια θα δούμε με ποια επινόηση θα μπορούσε να γίνει αυτό σε περιβάλλον rePhase που δεν προβλέπει τέτοιου τύπου φίλτρα...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Για λόγους τάξης,ας δούμε συνοπτικά τα βήματα που θα μας έχουν οδηγήσει την επεξεργασία σε αυτό το στάδιο για αριστερό και δεξί κανάλι ως συνήθως:

Διόρθωση στην υπερβάλλουσα φάση:
1589713552324.png

1589713603355.png


Clear Measurement και Import στο αρχείο με το μέσο όρο απόκρισης πλάτους:
1589713715402.png

1589713764171.png


Είμαστε λοιπόν έτοιμοι για την παραγωγή φίλτρων ισοστάθμισης...Για τη συγκεκριμένη εφαρμογή κρίνεται σκόπιμο να χωριστεί η απόκριση σε δύο κύριες ζώνες:η πρώτη περιλαμβάνει τις τέσσαρες πρώτες οκτάβες (20-320 Hz) και η δεύτερη τις ανώτερες.

Ο λόγος γι αυτό δεν αφορά μόνο στη θεμελιώδη διάκριση ανάμεσα; σε πρώτες κι επόμενες οκτάβες από τη ζώνη Schroeder,αλλά κι επειδή οι διακυμάνσεις στις συγκεκριμένες αποκρίσεις βολεύουν να τοποθετηθεί το διαχωριστικό όριο στην επιλεγείσα ζώνη.Οι επιμέρους ζώνες θα υποστούν διαφορετική μεταχείριση,ενώ κιόλας η ζώνη μετάβασης 200-300 Hz ακόμα πιο...ειδική επεξεργασία όπως θα δούμε παρακάτω.

Για τη ζώνη από την πέμπτη οκτάβα και άνω θα παραγάγουμε αυτοματοποιημένα φίλτρα από την ενότητα EQ στο REW επιλέγοντας την κατηγορία rePhase στο πεδίο Equalizer.Η απόκριση που θα τοποθετηθεί ως αναφορά θα είναι ο μέσος όρος στην απόκριση πλάτους (Average the Responses χωρίς FDW) ανά κανάλι.

Τα παραγόμενα φίλτρα μπορούμε να τα βελτιστοποιήσουμε και χειροκίνητα όπου θα κρινόταν αυτό σκόπιμο και τέλος να τα σώσουμε κατά τα γνωστά σε αρχείο .XML ώστε να τα φορτώσουμε σε περιβάλλον rePhase :
1589715250552.png

1589715309165.png


Κι εδώ το αποτέλεσμα της φόρτωσης στο παράθυρο εργασίας του rePhase:
1589715419890.png

1589715460151.png
 
Last edited:

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Το έχεις καταλάβει πως όσο συνεχίζεις το νήμα το dirac φαίνεται όλο και πιο φθηνό?



Αν το πάρουν χαμπάρι άνετα σου βγάζουν μία χορηγία, για στείλε ένα μέιλ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Κι έρχεται τώρα το κρίσιμο στάδιο...Μολονότι το rePhase δεν υποστηρίζει εισαγωγή αρχείων με modal φίλτρα ισοστάθμισης,μπορούμε κάλλιστα να παραγάγουμε τέτοια σε περιβάλλον REW που τα υποστηρίζει και κατόπιν να τα πληκτρολογήσουμε ένα προς ένα - μικρό το πλήθος τους - στο περιβάλλον του rePhase.

Εδώ όμως θα χρησιμοποιηθεί για την εξαγωγή τους η καμπύλη Vector Averaged για το αντίστοιχο κανάλι με ενεργοποιημένο το FDW.Είναι απαραίτητο και για τον λόγο ότι προβλέπεται η modal ισοστάθμιση να διορθώσει το χρόνο αντήχησης πάνω σε δεδομένο sweet spot αποκλειστικά εντός του χρονικού παραθύρου που θα έχει από πριν τεθεί.

Ανοίγουμε λοιπόν την ενότητα ΕQ για το αντίστοιχο Vector Average. Στο πεδίο Equalizer του EQ αλλάζουμε την κατηγορία σε Generic.Κατόπιν κλικάρουμε το πεδίο EQ Filters για ν'ανοίξει το σχετικό με αυτά παράθυρο.Αλλάζουμε με τον κέρσορα στο πεδίο Type από PK σε Modal για όλες τις στήλες.
1589716686172.png

1589717441804.png


Έχοντας ορίσει τη ζώνη δράσης από 30 σε 300 Hz δίνουμε εντολή Match Response to Target.

1589716861825.png

1589716914739.png


Το πλήθος των παραγόμενων modal φίλτρων είναι περιορισμένο χάρη στη στενή ζώνη εφαρμογής.Μπορούμε να το σώσουμε για καθένα κανάλι με την εντολή export filter settings as .txt.

Ανοίγουμε κατόπιν καθένα από τα εν λόγω αρχεία και θα πληκτρολογήσουμε τα χαρακτηριστικά για καθένα φίλτρο σε ανεξάρτητη Bank από το Paragraphic Gain EQ σε περιβάλλον rePhase.

1589717260632.png

1589717520435.png


Απορρίφθηκαν από την εισαγωγή στη συγκεκριμένη περίπτωση όσα φίλτρα θα έχουν προκύψει στο άνω άκρο της ζώνης 30-300,επειδή προκαλούσαν υπέρμετρες ταπεινώσεις στην απόκριση από αλληλοεπικάλυψη με φίλτρα rePhase εφηρμοσμένα στην ανώτερη ζώνη.

Αφήνουμε απαράλλακτα όσα φίλτρα θα έχουν εφαρμοστεί από 200 Hz και κάτω,Ελέγχουμε τη ζώνη 200-300 Hz για να ομαλοποιήσουμε επιτόπου αποκλίσεις από την επιθυμητή καμπύλη-στόχο.
Το έχεις καταλάβει πως όσο συνεχίζεις το νήμα το dirac φαίνεται όλο και πιο φθηνό?
Αν το πάρουν χαμπάρι άνετα σου βγάζουν μία χορηγία, για στείλε ένα μέιλ.
Οι συνθέτες τέτοιων λογισμικών έχουν ήδη αναλυτές που πρέπει να εξετάζουν διάφορους συνδυασμούς τεχνικών κρίνοντας παράλληλα την συμπερίληψή τους ή όχι στον κώδικα που γράφουν για την αυτοματοποιημένη εφαρμογή.
Είναι αδύνατον να συμπεριλαμβανόταν καθεμία παραλλαγή δεδομένης επεξεργασίας σε αυτοματοποιημένα λογισμικά..
 
Last edited:

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
Να μπω σφήνα και να ρωτήσω αν τα Yamaha Hs θα ήταν καλή βάση για ένα immersive set up ?
μεσιε Bhutia ?
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.075
Reaction score
18.684
Να μπω σφήνα και να ρωτήσω αν τα Yamaha Hs θα ήταν καλή βάση για ένα immersive set up ?
μεσιε Bhutia ?
Δεν χρειάζεται να ρωτάς τέτοια...
Μια χαρά ηχεία είναι τα Yamaha.. (ειδικά αν τα έχεις ήδη... ;) )
Με τα ATC που έχεις ?
Δεν θα το προσπαθήσεις ?
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Να μπω σφήνα και να ρωτήσω αν τα Yamaha Hs θα ήταν καλή βάση για ένα immersive set up ?
μεσιε Bhutia ?
Όχι υπό τα δεδομένα που έχει περιγράψει ο Ear για το δικό του πρότυπο immersive.Αξίζει όμως υπό τα δεδομένα λιγότερο απαιτητικών ως προς τις στάθμες setup.
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
Να είναι όλα τα ηχεία ίδιας σειράς είναι must
Όχι υπό τα (αντικειμενικά) δεδομένα που έχει περιγράψει ο Ear για το δικό του immersive.Αξίζει όμως υπό τα δεδομένα λιγότερο απαιτητικών ως προς τις στάθμες setup.
Δηλαδή αν εξαιρέσουμε τις στάθμες πόση διαφορά στη ποιότητα θα έχω σε σχέση με τα 310 ; 5 , 10 , 50 % ?
Τα Yamaha i έχουν υποδοχές για εγκατάσταση ταβάνι για αυτό τα σκέφτομαι
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Να είναι όλα τα ηχεία ίδιας σειράς είναι must

Δηλαδή αν εξαιρέσουμε τις στάθμες πόση διαφορά στη ποιότητα θα έχω σε σχέση με τα 310 ; 5 , 10 , 50 % ?
Τα Yamaha i έχουν υποδοχές για εγκατάσταση ταβάνι για αυτό τα σκέφτομαι
Είναι αδύνατον να δοθεί κατηγορηματική απάντηση όταν ο ίδιος δεν έχω συμβιώσει και με τα δύο μοντέλα.Τα Yamaha τα συνιστώ ανεπιφύλακτα ως οικονομικές λύσεις.Με βολεύουν κιόλας,καθώς έχουν ενισχυτές τάξης ΑΒ και χωρίς ενσωματωμένο λογισμικό DSP,όπως δηλαδή και τα σαφώς ανώτερα ΚΗ310.
Εδώ βλέπουμε και το στάδιο μετά την πληκτρολόγηση των modal φίλτρων

1589719265319.png

1589719317957.png


Παρατηρούμε ότι έχουν αφεθεί απείρακτες διάφορες διακυμάνσεις κάτω των 200 Hz.,με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τη ζώνη μεταξύ 43-63 Hz.

Όπως έχει γίνει φανερό,η επεξεργασία των Vector Averaged καμπυλών για την εξαγωγή modal φίλτρων απέκλεισε την εφαρμογή ισοστάθμισης σε αυτήν τη ζώνη απόκρισης.Ανάλογα φαινόμενα ισχύουν σε μικρότερο βαθμό και σε στενότερες ζώνες μέχρι τα 200 Hz.

Το παρόν αποτέλεσμα εξυπηρετεί όμως εδώ τις απαιτήσεις που θέτει η modal ισοστάθμιση,εφόσον σε τέτοιες προβληματικές ζώνες το εκάστοτε κανάλι από το δικαναλικό ζεύγος θα ενεργούσε ως δευτερογενής πηγή που θα αντισταθμίζει τη συμπεριφορά του άλλου,δηλαδή θα ισχύει εμμέσως η πεμπτουσία της modal ισοστάθμισης. 8-)

Λαμβάνοντας κιόλας υπόψιν ότι σε αντιληπτικό επίπεδο οι στενές μεγαλύτερες βυθίσεις θα αντισταθμίζονταν ικανοποιητικά από μικρότερες κορυφώσεις στην ίδια ζώνη - αφού οι δεύτερες γίνονται ευκολότερα αντιληπτές.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.928
Το έχεις καταλάβει πως όσο συνεχίζεις το νήμα το dirac φαίνεται όλο και πιο φθηνό?
Σημειώσεις κρατάει, τα γράφει εδώ για να εχει πρόσβαση απο όλους τους υπολογιστές του.

Δεν περιμένει να καταλάβει κανένας άλλος.
:biggrin:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Σημειώσεις κρατάει, τα γράφει εδώ για να εχει πρόσβαση απο όλους τους υπολογιστές του.

Δεν περιμένει να καταλάβει κανένας άλλος.
:biggrin:
Έχε υπόψιν πως γράφω σε πραγματικό χρόνο,δηλαδή χωρίς copy/paste κειμένων και χωρίς να συμβουλεύομαι σημειώσεις... :)
Σίγουρο είναι πως αρκετά απ'όσα γράφονται εδώ δεν έχουν παρουσιαστεί και με τόσα πειστήρια σε οποιοδήποτε άλλο forum.
 

Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
το θεμα ειναι οτι ο χρονος ειναι χρημα και εχεις χασει πολυ και απο τα δυο ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
το θεμα ειναι οτι ο χρονος ειναι χρημα και εχεις χασει πολυ και απο τα δυο ;)
Ο χρόνος που έχει διατεθεί είναι λιγότερος απ'όσο θα φανταζόταν κάποιος.Κι εφόσον θα ήταν ελεύθερος δεν εξαργυρώνεται σε χρήμα.
Όσο για το ίδιο το χρήμα,επίτρεψέ μου να αμφιβάλλω,αφού γνωρίζω ο ίδιος πόσο προσεκτικά το ξοδεύω.
 



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.312
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top