- Μηνύματα
- 37.906
- Reaction score
- 77.522
ο τύπος είναι για να του στείλεις γεωργιανό στο μαγαζί....
απο ΓερμανιαΑπ ότι διάβασα στο εγχειρίδιο χρήσης είναι όλα ρυθμισμένα βέλτιστα και μόνον κατόπιν συνεννόησης με τον κατασκευαστή και από ειδικευμένο προσωπικο μπορεί να γίνει μια περαιτέρω ρύθμιση μερικών εκατοστών.
Από που το πήρες @skokman?
projektor-agΝαι, εννοώ από ποιο καταστημα
το θεμα σε εμενα ειναι οτι αι έντονα οπως θα δεις και στις φωτογραφιεςΚαλησπέρα έχω και εγώ την ίδια οθόνη και έχει ακριβώς τις ίδιες γραμμές
Απλά δεν έχει καθόλου ζάρες
Και ότι και να βλέπω και να παρακολουθώ όταν παίζει ο προτζέκτορας δε φαίνονται καθόλου σε μένα
Mark Krude <[email protected]> το μαιλ του καταστηματοςΜίλα και απευθείας με την εταιρεία. Αν σου γράψουν τα ιδια, τους κανεις ρομπα οπου σταθείς και οπου βρεθείς.
(και ψαχνεις και για εναν τεχνικο εδω να σοτ φτιαξει το χαλαρωμα κατω δεξια στο πανι)
Το ίδιο ακριβώς είναι και σε μένα εγώ την πήρα από Ελλάδα πριν δύο χρόνια 900€το θεμα σε εμενα ειναι οτι αι έντονα οπως θα δεις και στις φωτογραφιες
εγω με τον optoma uhd 40Το ίδιο ακριβώς είναι και σε μένα εγώ την πήρα από Ελλάδα πριν δύο χρόνια 900€
Αλλά όταν βλέπω με το προτζέκτορα ποτέ δε με ενόχλησε
Αυτές οι γραμμές είναι οριζόντιας ίσιες πέρα πέρα από τη μια άκρη στην οθόνη μέχρι την άλλη
Σε μένα είναι λες και είναι εξαφανισμένες όταν παίζει ο προτζέκτορας
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο προτζέκτορας έχω το Sony το 4Κ native
Ρώτα τον. Έτσι για να έχεις το feedback.Ειμαι περίεργος να μαθω πια θα ηταν η αντιμετώπιση και η θέση του εδω αντιπροσώπου
Προσκομίστε όλες τις πληροφορίες που ζητήσαμε μέσα σε 10 ημέρες. Αν δεν λάβουμε απάντηση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ενδέχεται να κρίνουμε την υπόθεση υπέρ του πωλητή. |
Για να συνεχίσουμε την έρευνά μας, χρειαζόμαστε δικαιολογητικά που να υποστηρίζουν τη διεκδίκησή σας ότι το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή. Πρέπει να προμηθευτείτε έγγραφο, για παράδειγμα εκτίμηση ή τιμολόγιο, από κάποιο αμερόληπτο τρίτο μέρος, όπως αντιπρόσωπους, συνεργεία επισκευών, εκτιμητές ή άλλο φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία (εκτός από εσάς τους ίδιους) που είναι κατάλληλα πιστοποιημένο στον τομέα που ανήκει το προϊόν υπό αμφισβήτηση. Αυτό το έγγραφο πρέπει να περιγράφει λεπτομερώς την έκταση της ζημιάς ή να εξηγεί με σαφήνεια πώς το προϊόν που ελήφθη διαφέρει σημαντικά από αυτό που διαφημίζεται. Δεν πρέπει να γίνουν επισκευές ή τροποποιήσεις στο προϊόν, αφού αν συμβεί αυτό θα περιοριστεί η δυνατότητα να επιλύσουμε επιτυχώς την υπόθεσή σας και ενδέχεται να προκύψει ακύρωση της αμφισβήτησης που υποβάλατε. |
τι να σου πω τωρα?!!!!!ISF Calibrator, ας πούμε;