Προβλημα με οθονη celexon alr


Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
Απ ότι διάβασα στο εγχειρίδιο χρήσης είναι όλα ρυθμισμένα βέλτιστα και μόνον κατόπιν συνεννόησης με τον κατασκευαστή και από ειδικευμένο προσωπικο μπορεί να γίνει μια περαιτέρω ρύθμιση μερικών εκατοστών.
Από που το πήρες @skokman?
 

Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Απ ότι διάβασα στο εγχειρίδιο χρήσης είναι όλα ρυθμισμένα βέλτιστα και μόνον κατόπιν συνεννόησης με τον κατασκευαστή και από ειδικευμένο προσωπικο μπορεί να γίνει μια περαιτέρω ρύθμιση μερικών εκατοστών.
Από που το πήρες @skokman?
απο Γερμανια
Αυτο ειναι και το 2ο μηνυμα που εστειλα στο paypal


I sent the additional information but unfortunately the seller insists that I created the problem as I adjusted the height of the projection screen by myself
Here I want to point out the following
1
Nothing was mentioned anywhere in the instructions I received in the package
2
The package contains the tool to make this adjustment exactly. I can't understand why they provide the tool for the adjustment if they tell you that only a qualified technician of theirs can do it

3
The defect existed from the first moment I opened the package, that is, it existed before the adjustment
4
This possibility of adjusting the projection screen is shown on all the sites and videos that circulate on the Internet
They almost advertise this feature, and indeed it was one of the reasons I proceeded to purchase the product
5
I bought the product with a retail receipt, which I have in my hands
The seller, in his attempt to refuse the return of the product, states that since the delivery was made to my workplace (pharmacy), the product is for professional use and I cannot exercise my rights for a return
I point out that I did not use a professional VAT number during my order, which was made as a private person
6
The seller tells me that the horizontal stripes that exist throughout the projection screen is something normal (again I refer to a projection screen, the stripes are normal) a problem that is unrelated to the height adjustment
They do not mention ANYWHERE, not on their website, not in forums, not in magazines, not in a YouTube video, that it is something normal.
You understand that something like that on a screen made it worthless and unredeemable, and no one would come to buy it.
For these reasons I believe that I have been cheated and I ask for the return of the product and the return of my money
 


Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Και θα το ξαναπώ
Το προβλημα μου δεν ειναι οι ζαρες στις δυο κατω γωνιες ,που αλώστε δεν ειναι στην περιοχή τησ προβολής και δεν ενοχλούν(που απο οτι λεει μπορει να προκληθούν απο την ρύθμιση του υψους) αλλα οι παράλληλες ριγες που δεν εχουν να κανουν με την ρύθμιση και τις θεωρεί φυσιολογικές
Ναι, εννοώ από ποιο καταστημα
projektor-ag
 

Μηνύματα
364
Reaction score
388
Καλησπέρα έχω και εγώ την ίδια οθόνη και έχει ακριβώς τις ίδιες γραμμές
Απλά δεν έχει καθόλου ζάρες
Και ότι και να βλέπω και να παρακολουθώ όταν παίζει ο προτζέκτορας δε φαίνονται καθόλου σε μένα
 

Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Καλησπέρα έχω και εγώ την ίδια οθόνη και έχει ακριβώς τις ίδιες γραμμές
Απλά δεν έχει καθόλου ζάρες
Και ότι και να βλέπω και να παρακολουθώ όταν παίζει ο προτζέκτορας δε φαίνονται καθόλου σε μένα
το θεμα σε εμενα ειναι οτι αι έντονα οπως θα δεις και στις φωτογραφιες
Μίλα και απευθείας με την εταιρεία. Αν σου γράψουν τα ιδια, τους κανεις ρομπα οπου σταθείς και οπου βρεθείς.
(και ψαχνεις και για εναν τεχνικο εδω να σοτ φτιαξει το χαλαρωμα κατω δεξια στο πανι)
Mark Krude <[email protected]> το μαιλ του καταστηματος

Mark Krude <[email protected]> το μαιλ της αντιπροσωπείας στην αγγλια
Ειναι το ιδιο άτομο οποτε μιλάμε για την θεση της επίσημης μαμας εταιρείας
Ειμαι περίεργος να μαθω πια θα ηταν η αντιμετώπιση και η θέση του εδω αντιπροσώπου
 

Μηνύματα
364
Reaction score
388
το θεμα σε εμενα ειναι οτι αι έντονα οπως θα δεις και στις φωτογραφιες
Το ίδιο ακριβώς είναι και σε μένα εγώ την πήρα από Ελλάδα πριν δύο χρόνια 900€
Αλλά όταν βλέπω με το προτζέκτορα ποτέ δε με ενόχλησε
Αυτές οι γραμμές είναι οριζόντιας ίσιες πέρα πέρα από τη μια άκρη στην οθόνη μέχρι την άλλη
Σε μένα είναι λες και είναι εξαφανισμένες όταν παίζει ο προτζέκτορας
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο προτζέκτορας έχω το Sony το 4Κ native
 

Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Το ίδιο ακριβώς είναι και σε μένα εγώ την πήρα από Ελλάδα πριν δύο χρόνια 900€
Αλλά όταν βλέπω με το προτζέκτορα ποτέ δε με ενόχλησε
Αυτές οι γραμμές είναι οριζόντιας ίσιες πέρα πέρα από τη μια άκρη στην οθόνη μέχρι την άλλη
Σε μένα είναι λες και είναι εξαφανισμένες όταν παίζει ο προτζέκτορας
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο προτζέκτορας έχω το Sony το 4Κ native
εγω με τον optoma uhd 40
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.606
Reaction score
27.946
Ειμαι περίεργος να μαθω πια θα ηταν η αντιμετώπιση και η θέση του εδω αντιπροσώπου
Ρώτα τον. Έτσι για να έχεις το feedback.

Άσχετο. Βρήκα ένα τιμοκατάλογο και έριξα μια ματιά σε ηλεκτρικές Stewart. Στις 100", από $4000 και πάνω, στην Αμερική. Και ο χαβαλές θέλει να μας πει ότι θα έρθει με ζάρες επειδή είναι φυσιολογικό 🙂. Για να πέσει κάτω από $3000 πρέπει να είναι σταθερή.
 

Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Λιγα θελει το paypal

Προσκομίστε όλες τις πληροφορίες που ζητήσαμε μέσα σε 10 ημέρες. Αν δεν λάβουμε απάντηση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ενδέχεται να κρίνουμε την υπόθεση υπέρ του πωλητή.
Για να συνεχίσουμε την έρευνά μας, χρειαζόμαστε δικαιολογητικά που να υποστηρίζουν τη διεκδίκησή σας ότι το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή. Πρέπει να προμηθευτείτε έγγραφο, για παράδειγμα εκτίμηση ή τιμολόγιο, από κάποιο αμερόληπτο τρίτο μέρος, όπως αντιπρόσωπους, συνεργεία επισκευών, εκτιμητές ή άλλο φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία (εκτός από εσάς τους ίδιους) που είναι κατάλληλα πιστοποιημένο στον τομέα που ανήκει το προϊόν υπό αμφισβήτηση.

Αυτό το έγγραφο πρέπει να περιγράφει λεπτομερώς την έκταση της ζημιάς ή να εξηγεί με σαφήνεια πώς το προϊόν που ελήφθη διαφέρει σημαντικά από αυτό που διαφημίζεται. Δεν πρέπει να γίνουν επισκευές ή τροποποιήσεις στο προϊόν, αφού αν συμβεί αυτό θα περιοριστεί η δυνατότητα να επιλύσουμε επιτυχώς την υπόθεσή σας και ενδέχεται να προκύψει ακύρωση της αμφισβήτησης που υποβάλατε.


'' Πρέπει να προμηθευτείτε έγγραφο, για παράδειγμα εκτίμηση ή τιμολόγιο, από κάποιο αμερόληπτο τρίτο μέρος, όπως αντιπρόσωπους, συνεργεία επισκευών, εκτιμητές ή άλλο φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία (εκτός από εσάς τους ίδιους) που είναι κατάλληλα πιστοποιημένο στον τομέα που ανήκει το προϊόν υπό αμφισβήτηση. ''
 




Μηνύματα
1
Reaction score
0
Τελικά έχουμε κάτι νεότερο, έβγαλες άκρη; Ξέρω είναι ένα χρόνο και μετά αλλά έχει μεγάλο ενδιαφέρον για εμάς τους υπόλοιπους που ενδιαφερόμαστε για αντίστοιχη αγορά.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.865.584
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top