Προβλημα με οθονη celexon alr

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.005
Reaction score
6.776
τι θελει να πει ο ποιητής?
Να μην εχω κανει την ρύθμιση που μου παρέχει η οθονη?
Δεν λέει αυτό. Μιλάει για αλλαγή θέσης στα limit switches, που βρίσκονται (φαντάζομαι) εσωτερικά στο κουτί της οθόνης και προφανώς δεν είναι κάτι απλό να αλλάξουν θέση και γι'αυτό λέει να γίνει μόνο μετά από συνεννόηση με την εταιρεία και από εξειδικευμένο προσωπικό.

Εσύ προφανώς δεν το έχεις κάνει αυτό.

Από εκεί και πέρα όμως, λένε επίσης πως για να φύγουν οι ζάρες πρέπει να μείνει fully extended για κάποιες μέρες για να δεις αν θα φύγουν. Εφόσον εσύ στη θέση που την έχεις βάλει ΔΕΝ μπορείς να την κάνεις (πλήρως) extend και να την αφήσεις για να δούμε αν θα φύγουν, δεν μπορούν να το αναγνωρίσουν αυτή τη στιγμή ως defect.

Επιπλέον, επειδή την αγόρασες ως εταιρεία, δεν έχεις και δικαίωμα υπαναχώρησης οπότε δεν μπορείς να την επιστρέψεις, παρά μόνο αν βρεθεί ελαττωματική. Για τον λόγο που αναφέρθηκε παραπάνω όμως, δεν μπορούν αυτή τη στιγμή να τη θεωρήσουν ελαττωματική.

Δεν είναι και τόσο παράλογο αυτό που λένε, ότι δηλαδή πρέπει πρώτα να μείνει μερικές μέρες fully extended για να δούμε αν θα φύγουν οι ζάρες.

Όχι ότι φυσικά δεν θα μπορούσαν να είναι πιο πελατοκεντρικοί (να δεχτούν επιστροφή no questions asked) αλλά δεν είναι και παράλογοι. Λένε ότι αν την αφήσεις για κάποιες μέρες fully extended και παραμείνουν οι ζάρες τότε ναι, βεβαίως, να την πάρουν πίσω.

Υ.Γ. Αυτό με τα limit switches πάλι δεν ξέρω γιατί το έβαλαν στην κουβέντα, δεν είναι κάτι που είναι πιθανό να το έχει κάνει κάποιος και δεν ξέρω γιατί υπέθεσαν ότι μπορεί να έχει γίνει. Μήπως σε κάποια από τις φωτό φαίνεται πως δεν γίνεται extend το ίδιο και από τις δύο πλευρές; Ίσως να φαίνεται κάπως στραβή σε κάποια φωτό.
 


Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Το κόστος συναρτήσει του είδους καθορίζει το πόσο ακριβό θεωρειται..
Το συγκεκριμένο προϊόν είναι οικονομικο, μια φρατζολα ψωμί οχι.

Η απάντηση ήταν τεχνικά άρτια.
Και ήταν ξεκάθαρος.

Σαφώς μπορεί να ρυθμιστεί αρκεί να ξέρεις.
Ρύθμιση μονοπάτα (που μπορεί να υπάρχει και λάθος απτό εργοστάσιο φυσικά,όπως και οποιοδήποτε ελάττωμα το οποίο αναγνωρίζει όπως δηλώνει ) σημαίνει στραβοαναδιπλωση.
Αυτό λέει με απλά λόγια..ο κακος Γερμανός ...
Μας σκίσανε και με τα μνημόνια...
Ούτε στα Λίντλ μακριά...
Κι αυτά στη λίστα...

Σε κάθε περίπτωση εάν ρυθμιστεί ευθεία ( εάν ισχύει κάτι τέτοιο)και αφεθεί ελεύθερη ,άλλες λεπτομέρειες δε σου λέω γιατί έχουν μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας ,θα φύγουν και αυτό λόγω της ποιότητας του υφάσματος.
Φαντάζομαι PVC ότι είναι .
 

Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Δεν λέει αυτό. Μιλάει για αλλαγή θέσης στα limit switches, που βρίσκονται (φαντάζομαι) εσωτερικά στο κουτί της οθόνης και προφανώς δεν είναι κάτι απλό να αλλάξουν θέση και γι'αυτό λέει να γίνει μόνο μετά από συνεννόηση με την εταιρεία και από εξειδικευμένο προσωπικό.

Εσύ προφανώς δεν το έχεις κάνει αυτό.

Από εκεί και πέρα όμως, λένε επίσης πως για να φύγουν οι ζάρες πρέπει να μείνει fully extended για κάποιες μέρες για να δεις αν θα φύγουν. Εφόσον εσύ στη θέση που την έχεις βάλει ΔΕΝ μπορείς να την κάνεις (πλήρως) extend και να την αφήσεις για να δούμε αν θα φύγουν, δεν μπορούν να το αναγνωρίσουν αυτή τη στιγμή ως defect.

Επιπλέον, επειδή την αγόρασες ως εταιρεία, δεν έχεις και δικαίωμα υπαναχώρησης οπότε δεν μπορείς να την επιστρέψεις, παρά μόνο αν βρεθεί ελαττωματική. Για τον λόγο που αναφέρθηκε παραπάνω όμως, δεν μπορούν αυτή τη στιγμή να τη θεωρήσουν ελαττωματική.

Δεν είναι και τόσο παράλογο αυτό που λένε, ότι δηλαδή πρέπει πρώτα να μείνει μερικές μέρες fully extended για να δούμε αν θα φύγουν οι ζάρες.

Όχι ότι φυσικά δεν θα μπορούσαν να είναι πιο πελατοκεντρικοί (να δεχτούν επιστροφή no questions asked) αλλά δεν είναι και παράλογοι. Λένε ότι αν την αφήσεις για κάποιες μέρες fully extended και παραμείνουν οι ζάρες τότε ναι, βεβαίως, να την πάρουν πίσω.

Υ.Γ. Αυτό με τα limit switches πάλι δεν ξέρω γιατί το έβαλαν στην κουβέντα, δεν είναι κάτι που είναι πιθανό να το έχει κάνει κάποιος και δεν ξέρω γιατί υπέθεσαν ότι μπορεί να έχει γίνει. Μήπως σε κάποια από τις φωτό φαίνεται πως δεν γίνεται extend το ίδιο και από τις δύο πλευρές; Ίσως να φαίνεται κάπως στραβή σε κάποια φωτό.
Μα δεν την έχω αγοράσει σαν εταιρεία αλλά σαν ιδιώτης.
Η παράδοση έγινε στο φαρμακείο
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.005
Reaction score
6.776
Μα δεν την έχω αγοράσει σαν εταιρεία αλλά σαν ιδιώτης.
Η παράδοση έγινε στο φαρμακείο
OK, αυτό πες το εξηγείς και το βρίσκεις. Άρα αποφασίζεις αν θες να την επιστρέψεις (επωμιζόμενος όμως το κόστος επιστροφής εφόσον δεν αναγνωρίζεται ελάττωμα) ή την κρατάς.

Αν την κρατήσεις, εγώ στη θέση σου θα βεβαιωνόμουν αρχικά ότι την έχω τοποθετήσει σωστά/ίσια. Αν ισχύει αυτό, θα έβγαζα προσωρινά ό,τι είναι από κάτω και την εμποδίζει να ανοίξει τελείως και θα την άφηνα ανοιχτή για ένα διάστημα.

Μετά, είτε το πρόβλημα θα έχει φύγει (ή μειωθεί επαρκώς ώστε να μην σε ενοχλεί) είτε όχι οπότε θα τους τη στείλεις πίσω. Εξηγώντας φυσικά ότι δεν έχεις πειράξει κανένα limit switch ή κάτι άλλο και επίσης την έχεις τοποθετήσει ίσια, άρα όποια στραβμάρα ή άλλο ελάττωμα είναι κατασκευαστικό.
 

Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Πως το ελεγαν οι Αγγελοπουλοι?
Μέχρι τελους......

Εγραψα για να στειλω αυτο το μηνυμα

''
As for the height adjustment you are writing to me about, if you mean the 2 screws that adjust how much the screen will be lowered, of course I have adjusted it since it is within the specifications of the screen
I also remind you, in case you have forgotten, that there is the relevant polygonal tool in the package.
To help your vision as well, since you tell me that the parallel stripes are only in the center of the screen, I am sending you new photos that can be seen from one end of the screen to the other.
Now that the parallel stripes on the screen are within the specifications as you wrote to me, allow me to mention the following
1
it doesn't mention it in any spec sheet
2
allow me to mention this in all known forums and sites, so that future buyers know that a product of 800+ euros is made of zebra skin.
In no case do I want to defame the product
I will simply list the photos along with your answers and everyone will draw their own conclusions.
There you will be able to explain to your future customers the specifications of the projection screen, that they have to lay it out in the laundry for a week to straighten it, that if the placement is not centimeter accurate then they get the waves of the Danube as a gift, etc.

3
to inform you that in addition to my actions for the return of my money or part of it, due to a defective product, I will also take legal action for fraud both from you and from the company that represents the monitors
Thank you''
 



Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
Παρελαβα σημερα απο Γερμανια στην τιμη των 820 ευρω
Δυστυχώς επεσα στην περίπτωση
Οριζοντιες ζαρες σε ολη την οθονη
Και σαν να μην εφτανε αυτο δεν τεντώνει καλα απο την κατω δεξια μερια
Υπαρχει εδω αντιπροσωπεία και αν ναι την αναλαμβανει η πρεπει να επικοινωνήσω με το καταστημα στην Γερμανια?
Την εχει κανενας να μου πει αν και σε αυτον ειχε ''ζαρες'' στην αρχη?
Ευχαριστω

ΥΓ
Δεν τρελαθηκα με την οθονη
Νομιζω οτι με ενοχλει αυτο το σποτ στο κεντρο της
κριμα..
ποσες ιντσες ειναι...?

τι αποσταση εχει ο φακος με οθονη ?
 


Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Hello Mr Skoko,

I meant exactly the end points, which are for adjusting the cloth to an appropriate length.
As you can see from the screen instructions (see attachment), this is only permitted after consultation with the manufacturer and by qualified personnel. It is also stated that the flatness can only be guaranteed when it is fully extended.
This is a violation of the safety instructions (technical intervention) and this alone excludes a return.
Our sales department is available daily by telephone to provide appropriate advice. In principle, these lines are present on contrast screens (roller and motorised screens), just as they are on screens for ultra-short throw projectors. These cannot be prevented due to the colouring and coating and are therefore normal. A simple consultation could have helped them here.

Since they specify the pharmacy in both the delivery address and the invoice address, it is a commercial purchase. The tax ID is not obligatory.
Irrespective of this: Due to the technical intervention, which is prohibited by the screen notices, a return is excluded. As neither we, nor the manufacturer have given permission to change the end points, they have caused a total loss, as this causes enormous waves within a very short time (now already visible on the photos). This makes the cloth completely unusable.
Since they have therefore made the canvas unusable through their own fault, a return is excluded.
 


Μηνύματα
390
Reaction score
975
Κοίτα στην δικιά μου δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στο manual ότι δεν μπορείς να την ρυθμίσεις έχει μέχρι και εργαλείο μέσα στην συσκευασία για αυτή την δουλειά.Στο δικό σου manual το λέει;Το είχα διαβάσει βέβαια σε forum ότι προκαλεί πρόβλημα αν το πειράξεις οπότε δεν έχω ασχοληθεί
 

Μηνύματα
3.187
Reaction score
773
Hello Mr Skoko,

I meant exactly the end points, which are for adjusting the cloth to an appropriate length.
As you can see from the screen instructions (see attachment), this is only permitted after consultation with the manufacturer and by qualified personnel. It is also stated that the flatness can only be guaranteed when it is fully extended.
This is a violation of the safety instructions (technical intervention) and this alone excludes a return.
Our sales department is available daily by telephone to provide appropriate advice. In principle, these lines are present on contrast screens (roller and motorised screens), just as they are on screens for ultra-short throw projectors. These cannot be prevented due to the colouring and coating and are therefore normal. A simple consultation could have helped them here.

Since they specify the pharmacy in both the delivery address and the invoice address, it is a commercial purchase. The tax ID is not obligatory.
Irrespective of this: Due to the technical intervention, which is prohibited by the screen notices, a return is excluded. As neither we, nor the manufacturer have given permission to change the end points, they have caused a total loss, as this causes enormous waves within a very short time (now already visible on the photos). This makes the cloth completely unusable.
Since they have therefore made the canvas unusable through their own fault, a return is excluded.
Ολα αυτα απο τον πωλητή?

Πιο μεγαλα παπατζηλίκια δεν εχω διαβασει.
Ειδικα τα κοκκινα ειναι ασόβαρα.

Ακομα να καταλάβω αν με την ρυθμιση των end points εννοει την ρυθμιση υψους του πανιού ή κατι αλλο, πιο "τεχνικο".
Το κομματι με τις ζάρες να το δεχτώ (αφου συμβαινει και αλλου και δική σου δεν ειναι τερμα τεντωμένη.

Μίλα και απευθείας με την εταιρεία. Αν σου γράψουν τα ιδια, τους κανεις ρομπα οπου σταθείς και οπου βρεθείς.
(και ψαχνεις και για εναν τεχνικο εδω να σοτ φτιαξει το χαλαρωμα κατω δεξια στο πανι)
 


Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Έχεις χρησιμοποιήσει εταιρικό ΑΦΜ για την αγορά; Ήρθε με δελτίο αποστολής;
Φυσικά και όχιΤου το έγραψα αυτό αλλά , άκουσον άκουσον,λέει ότι από την στιγμή που η παράδοση έγραφε pharmacy shop είναι για επαγγελματική χρήση
Κοίτα στην δικιά μου δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στο manual ότι δεν μπορείς να την ρυθμίσεις έχει μέχρι και εργαλείο μέσα στην συσκευασία για αυτή την δουλειά.Στο δικό σου manual το λέει;Το είχα διαβάσει βέβαια σε forum ότι προκαλεί πρόβλημα αν το πειράξεις οπότε δεν έχω ασχοληθεί
Ούτε στο δικό μου γράφει κάτι
Ολα αυτα απο τον πωλητή?

Πιο μεγαλα παπατζηλίκια δεν εχω διαβασει.
Ειδικα τα κοκκινα ειναι ασόβαρα.

Ακομα να καταλάβω αν με την ρυθμιση των end points εννοει την ρυθμιση υψους του πανιού ή κατι αλλο, πιο "τεχνικο".
Το κομματι με τις ζάρες να το δεχτώ (αφου συμβαινει και αλλου και δική σου δεν ειναι τερμα τεντωμένη.

Μίλα και απευθείας με την εταιρεία. Αν σου γράψουν τα ιδια, τους κανεις ρομπα οπου σταθείς και οπου βρεθείς.
(και ψαχνεις και για εναν τεχνικο εδω να σοτ φτιαξει το χαλαρωμα κατω δεξια στο πανι)
Στο mail που είχα στείλει στην εταιρεία μου απάντησε το ίδιο άτομο
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.831
Reaction score
77.394
Φυσικά και όχιΤου το έγραψα αυτό αλλά , άκουσον άκουσον,λέει ότι από την στιγμή που η παράδοση έγραφε pharmacy shop είναι για επαγγελματική χρήση

Ούτε στο δικό μου γράφει κάτι
ζέχνει ο πωλητής λέμε >:(
 


Μηνύματα
1.210
Reaction score
607
Είμαι διατεθειμένος να το φτάσω στα άκρα.
Έχω μιλήσει με δικηγόρο και του συντάσσει επιστολή
Πλέον δεν με ενδιαφέρει το κόστος.
Θα την πληρώσω χρυσάφι αλλά δεν θα το αφήσω έτσι
Είμαι περίεργος να δω πως θα απαντήσει και σε αυτόν
αναφορα στο paypal εκανες?
Φυσικά
Αλλά κάτι μου λέει ότι αυτός θα εστιάσει στο ότι ρύθμισα το ύψος μόνος μου
 

Μηνύματα
3.663
Reaction score
5.496
Αν δεν γράφει κάπου στις οδηγίες ότι αυτό απαγορεύεται καλά έκανες.
Επίσης αν δεν το δήλωσες ως εμπόρευμα ούτε κατά την αγορά ούτε κατά την μεταφορά είναι μια απλή συναλλαγή με ιδιώτη.
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να γίνει κάτι στα πλαίσια του λογικού για αστική αντιδικία στην Γερμανία. Ελπίζω ήδη να έχεις ανοίξει θέμα στα γνωστά φόρουμ και να τους τα χώνεις. Ο τύπος είναι σκέτη αηδία.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.184
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top