Subwoofer: Συνδέσεις με ενισχυτή και τοποθέτηση

Μηνύματα
644
Reaction score
65
Καλησπερα
Επειδη μου πεσατε πολλοι θα απαντησω στον καθενα σας ξεχωριστα σε 2ο χρονο ...
η λυση splitter απο τον προενισχυτη υπαρχει σαν επιλογη αξιωσεων ?
Ευχαριστω ολους για τις απαντησσεις !
ακομα και αν καποιες ειναι εξορισμου για την περιπτωση μου στην παρουσα φαση της ζωης μου ανεδαφικες
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.661
Reaction score
2.335
Bhutia, Ωραίος !! Τα κατάλαβε όλα όσα έγραψες :roflmao: :tongue:

Λοιπόν amp928 :
Καλή η λύση του Bhutia, υποψιάζομαι όμως οτι πας για ένα μόνο σαμπ (τουλάχιστον μέχρι... να γλυκαθείς )
Το πρόβλημα με τα σαμπ που ενσωματώνουν υψιπερατό φίλτρο για τους δορυφόρους είναι η συνδεσμολογία: Καλώδιο από τα pre-out στο σάμπ, καλώδιο από το σαμπ πίσω στον τελικό. Αν το σαμπ είναι ένα, πιθανότατα η βέλτιστη θέση να μην είναι κοντά στα ηχεία - άρα μακρυά καλώδια.
Το επόμενο πρόβλημα είναι το ίδιο το υψιπερατό του σαμπ με κλίση που συχνά δεν ανακοινώνεται. Αν είναι παθητικό, μερικές φορές είναι πρώτης μόνο τάξης χωρίς να στο λένε, συνήθως δεν έχεις επιλογή συχνότητας αποκοπής, και όταν έχεις μεσολαβούν διακοπτάκια, RCA και το αναφερθέν καλώδιο (κακό πράγμα να είναι μακρύ μετά από παθητικό φίλτρο) πριν τον ιερό ήχο της λάμπας και ακόμα (φευ) ... ένας ή δύο πυκνωτές.
Αν είναι ενεργό, πάλι έχεις πυκνωτή (στην είσοδο ή έξοδο ή και τα δύο) συν ένα τελεστικό για μπαφερ εισόδου, συν δύο τελεστικούς για τα φίλτρα με πυκνωτές και αντιστάσεις γύρω-γύρω, αλλά και πολύπλοκα διακοπτάκια-επαφές αν υπάρχει δυνατότητα επιλογής συχνότητας, συν ένα ακόμα τελεστικό σαν μπαφερ εξόδου. Τα ίδια ισχύουν και για ενεργό εξωτερικό κροςς.

Γι' αυτό σου πρότεινα παθητικό υψιπερατό ενσωματωμένο στο ιντερκονέκτ με την βοήθεια των Τσακιριδαίων (θα είναι καστομιά για τον Αρτεμις και την όποια συχνότητα αποκοπής) ή σε ξεχωριστό κουτάκι.
Τους δύο πυκνωτές δεν τους γλυτώνεις, αλλά αυτό είναι όλο και δίπλα ακριβώς στον τελικό, το κόστος ελάχιστο, με ελευθερία τόσο στην επιλογή σαμπ όσο και στην τοποθέτηση:
Σπλίτερ στο pre out (μην το φοβάσαι αλλά να μην είναι του ενός €), ένα ιντερκονέκτ προς το σάμπ όσο μακρύ χρειάζεται, ένα ελάχιστου μήκους προς τον τελικό.

Ξαλαφρώνοντας τα "γουφεράκια" που διαθέτεις και τον Αρτεμις από πολύ χαμηλές, εγγυημένα η βελτίωση θα είναι θεαματική, όχι μόνο λόγω σαμπ, αλλά σε ΟΛΟ τα φάσμα!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.405
Reaction score
91.221
Ξαλαφρώνοντας τα "γουφεράκια" που διαθέτεις και τον Αρτεμις από πολύ χαμηλές, εγγυημένα η βελτίωση θα είναι θεαματική, όχι μόνο λόγω σαμπ, αλλά σε ΟΛΟ τα φάσμα!
:sneaky:
 

Μηνύματα
29.944
Reaction score
29.675
Bhutia, Ωραίος !! Τα κατάλαβε όλα όσα έγραψες :roflmao: :tongue:

Λοιπόν amp928 :
Καλή η λύση του Bhutia, υποψιάζομαι όμως οτι πας για ένα μόνο σαμπ (τουλάχιστον μέχρι... να γλυκαθείς )
Το πρόβλημα με τα σαμπ που ενσωματώνουν υψιπερατό φίλτρο για τους δορυφόρους είναι η συνδεσμολογία: Καλώδιο από τα pre-out στο σάμπ, καλώδιο από το σαμπ πίσω στον τελικό. Αν το σαμπ είναι ένα, πιθανότατα η βέλτιστη θέση να μην είναι κοντά στα ηχεία - άρα μακρυά καλώδια.
Το επόμενο πρόβλημα είναι το ίδιο το υψιπερατό του σαμπ με κλίση που συχνά δεν ανακοινώνεται. Αν είναι παθητικό, μερικές φορές είναι πρώτης μόνο τάξης χωρίς να στο λένε, συνήθως δεν έχεις επιλογή συχνότητας αποκοπής, και όταν έχεις μεσολαβούν διακοπτάκια, RCA και το αναφερθέν καλώδιο (κακό πράγμα να είναι μακρύ μετά από παθητικό φίλτρο) πριν τον ιερό ήχο της λάμπας και ακόμα (φευ) ... ένας ή δύο πυκνωτές.
Αν είναι ενεργό, πάλι έχεις πυκνωτή (στην είσοδο ή έξοδο ή και τα δύο) συν ένα τελεστικό για μπαφερ εισόδου, συν δύο τελεστικούς για τα φίλτρα με πυκνωτές και αντιστάσεις γύρω-γύρω, αλλά και πολύπλοκα διακοπτάκια-επαφές αν υπάρχει δυνατότητα επιλογής συχνότητας, συν ένα ακόμα τελεστικό σαν μπαφερ εξόδου. Τα ίδια ισχύουν και για ενεργό εξωτερικό κροςς.

Γι' αυτό σου πρότεινα παθητικό υψιπερατό ενσωματωμένο στο ιντερκονέκτ με την βοήθεια των Τσακιριδαίων (θα είναι καστομιά για τον Αρτεμις και την όποια συχνότητα αποκοπής) ή σε ξεχωριστό κουτάκι.
Τους δύο πυκνωτές δεν τους γλυτώνεις, αλλά αυτό είναι όλο και δίπλα ακριβώς στον τελικό, το κόστος ελάχιστο, με ελευθερία τόσο στην επιλογή σαμπ όσο και στην τοποθέτηση:
Σπλίτερ στο pre out (μην το φοβάσαι αλλά να μην είναι του ενός €), ένα ιντερκονέκτ προς το σάμπ όσο μακρύ χρειάζεται, ένα ελάχιστου μήκους προς τον τελικό.

Ξαλαφρώνοντας τα "γουφεράκια" που διαθέτεις και τον Αρτεμις από πολύ χαμηλές, εγγυημένα η βελτίωση θα είναι θεαματική, όχι μόνο λόγω σαμπ, αλλά σε ΟΛΟ τα φάσμα!
Μία ερώτηση μόνο.
Γιατί τόσο άγχος με τους πυκνωτές ;
Δλδ σε ένα κλασσικό crossover δεν θα είχε πυκνωτές στην πορεία του σήματος ;
Εκεί δεν θα επηρέαζαν το σήμα ;
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.661
Reaction score
2.335
Εγώ δεν έχω άγχος, αλλά ... οι λαμπάτοι συνήθως έχουν!
Και ναι, πυκνωτές υπάρχουν σε κάθε κροςς, αλλά εδώ ο φίλος μας έχει έναν λαμπάτο που παίζει μόνος του όλο το φάσμα. Αν βάλει σαμπ και υψιπερατό μπροστά, θα βάλει και πυκνωτές. Αξίζει; αναρωτιέται
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Εγώ δεν έχω άγχος, αλλά ... οι λαμπάτοι συνήθως έχουν!
Και ναι, πυκνωτές υπάρχουν σε κάθε κροςς, αλλά εδώ ο φίλος μας έχει έναν λαμπάτο που παίζει μόνος του όλο το φάσμα. Αν βάλει σαμπ και υψιπερατό μπροστά, θα βάλει και πυκνωτές. Αξίζει; αναρωτιέται
Θα μπορούσε ν'αντικαταστήσει τον προ με επεξεργαστή τύπου miniDSP... Τότε δεν θα είχαμε επιπρόσθετους πυκνωτές σε line level σήμα με τη διαχείριση να γινόταν στο ψηφιακό πεδίο προτού να όδευε προς τελικό και sub αντίστοιχα, αλλά υποψιάζομαι ότι η προοπτική για μια τέτοια πράξη κάθε άλλο παρά θα συνάρπαζε τον άμεσα ενδιαφερόμενο...
 

Μηνύματα
118
Reaction score
61
Μπορώ να σου πω μια εύκολη και γρήγορη λύση... Προμηθεύεσαι δύο KRK όπως τα παρακάτω, ένα για καθένα κανάλι :

Συνδέεις προενισχυτική έξοδο στο εκάστοτε κανάλι με το RCA in και το out συνδέεται με την αντίστοιχη είσοδο line (L-R) από τον τελικό ενισχυτή. Χρησιμοποιείς interconnect με μήκη όσο μικρότερα γίνεται σε συνάρτηση με τη χωροταξία του setup. Δεν τοποθετείς τα sub μακριά και σε γωνίες αλλά καθένα σε κοντινές αποστάσεις από το αντίστοιχο main. Εάν πρόκειται περί monoblock τελικών θα υπάρχει και ανώτερος βαθμός ευελιξίας για να κρατηθεί σχετικά συμμαζεμένη η διαδρομή του σήματος μεταξύ των συσκευών.

Σε αυτό το στάδιο θα έπρεπε να προμηθευτείς μικρόφωνο και να έκανες δοκιμαστικές λήψεις μέσω προγραμμάτων όπως το περίφημο REW... Εάν όμως σκοπεύεις να τα ρυθμίσεις με το αυτί και μόνο μπορείς να διαβάσεις μεθόδους εμπειρικές στο διαδίκτυο. Προετοιμάσου όμως να θέσεις το βαθυπερατό φίλτρο από τα sub σε κεντρική συχνότητα ανώτερη των τυπικών 80 Hz. Γι αυτό εξάλλου προτάθηκε να βρεις για καθένα εκ των sub τοποθεσία κοντινή προς το αντίστοιχο main ηχείο.

Δυστυχώς όσο πιο ψηλά θα κροσαριστεί το βαθυπερατό από το sub τόσο αυξάνεται η πιθανότητα να διακρίνεται η δική του εκπομπή σε σχέση προς εκείνη των main, αν όχι στο πεδίο της συχνότητας , πιθανότερο στο πεδίο του χρόνου αφού δεν θα διέθετες επεξεργαστή και λήψεις για να ρύθμιζες κατάλληλα delays.

H ανάγκη για κροσάρισμα σε υψηλότερη συχνότητα είναι πιθανή από τις διαστάσεις στα main ηχεία. Άσε δε που ο ίδιος μπορεί κάλλιστα να περιόριζα την οπή bass reflex σε τέτοια μοντέλα για ν'απέφευγα παρασιτική ενέργεια στη ζώνη της δεύτερης και τρίτης οκτάβας ή και υψηλότερα ανάλογα με την ποιότητα υλοποίησης στην εκάστοτε διάταξη br από τους δορυφόρους - αφού δεν θα σκόπευα να μπλέξω και με το ίδιο το sub... Μια τέτοια πράξη με τη σειρά της επηρεάζει τα δυναμικά περιθώρια στο setup μεταβάλλοντας παράλληλα τον χαρακτήρα στο ολικό ακρόαμα με τρόπους που μπορεί να ήταν περισσότερο ή λιγότερο οικείοι προς τον εκάστοτε χρήστη.
Αγαπητέ Κώστα, έχω από πέρισυ το καλοκαίρι πάρει το συγκεκριμένο sub , δεν θα έπρεπε να γράφει κάπου στην έξοδο προς τον τελικό την λέξη high pass ; ή αυτό εννοείται οπότε και παραλείπεται !
 

TGD

Μηνύματα
11.059
Reaction score
10.620
Γι' αυτό σου πρότεινα παθητικό υψιπερατό ενσωματωμένο στο ιντερκονέκτ με την βοήθεια των Τσακιριδαίων (θα είναι καστομιά για τον Αρτεμις και την όποια συχνότητα αποκοπής) ή σε ξεχωριστό κουτάκι.
Η παλιά λύση των Vandersteen δηλαδή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.609
Reaction score
144.548
Θα μπορούσε ν'αντικαταστήσει τον προ με επεξεργαστή τύπου miniDSP... Τότε δεν θα είχαμε επιπρόσθετους πυκνωτές σε line level σήμα με τη διαχείριση να γινόταν στο ψηφιακό πεδίο προτού να όδευε προς τελικό και sub αντίστοιχα, αλλά υποψιάζομαι ότι η προοπτική για μια τέτοια πράξη κάθε άλλο παρά θα συνάρπαζε τον άμεσα ενδιαφερόμενο...
Ε βέβαια. Αυτό έλλειπε, να τον συνάρπαζε.

Πάμε Αθήνα μέσω Κίνας.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Αγαπητέ Κώστα, έχω από πέρισυ το καλοκαίρι πάρει το συγκεκριμένο sub , δεν θα έπρεπε να γράφει κάπου στην έξοδο προς τον τελικό την λέξη high pass ; ή αυτό εννοείται οπότε και παραλείπεται !
Δεν είμαι ο Κώστας (EAR)...

Στις οδηγίες χρήσης αναφέρεται σαφώς για τις balanced υποδοχές (XLR & TRS). Πρέπει ν'αποταθείς μέσω email στην εταιρία προκειμένου να διευκρινιστεί άμα οι RCA υποδοχές περνούν από το ίδιο δικτύωμα.

BALANCED TRS & XLR OUTPUTS
The KRK S8.4/S10.4/S12.4 studio subwoofers come equipped with both balanced stereo pairs of TRS and XLR outputs. These outputs are for connecting your subwoofer to a pair of nearfield studio monitors. NOTE: The signal from this output is automatically high passed above the CROSSOVER frequency setting.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.829
Reaction score
1.064
Θα χρειαστω την βοηθεια σας στο θεμα ενσωματωσης του sub με τα ενεργα μου lsx50

Ta ενεργα εχουν high pass ρυθμιζομενο αλλα δεν εχουν time delays , phase adjustment μονο 0/ 180
Σκεφτομουν ενα minidsp ( εχω ηδη ενα umik1 ) οπου θα παρει ως εισοδο την εξοδο sub out των lsx .
Η εξοδος του minidsp θα συνδεθει με το sub
Υπαρχει καποιος σχετικα ευκολος οδηγος / βιντεο να με καθοδηγησει ?
Κατι ακομη . Βλεπω στο Interface του minidsp οτι μπορεις να βαλεις την αποσταση ηχειου - αποσταση ακροασης
αντι για χρονο ms .
Εαν εβαζα δηλαδη την ιδια αποσταση με εκεινη των ηχειων μου θα ειχε καποιο αποτελεσμα ?
Βεβαια υπαρχει και η ρυθμιση φασης ...αλλα το προχωραω βημα βημα :)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Θα χρειαστω την βοηθεια σας στο θεμα ενσωματωσης του sub με τα ενεργα μου lsx50

Ta ενεργα εχουν high pass ρυθμιζομενο αλλα δεν εχουν time delays , phase adjustment μονο 0/ 180
Σκεφτομουν ενα minidsp ( εχω ηδη ενα umik1 ) οπου θα παρει ως εισοδο την εξοδο sub out των lsx .
Η εξοδος του minidsp θα συνδεθει με το sub
Υπαρχει καποιος σχετικα ευκολος οδηγος / βιντεο να με καθοδηγησει ?
Κατι ακομη . Βλεπω στο Interface του minidsp οτι μπορεις να βαλεις την αποσταση ηχειου - αποσταση ακροασης
αντι για χρονο ms .
Εαν εβαζα δηλαδη την ιδια αποσταση με εκεινη των ηχειων μου θα ειχε καποιο αποτελεσμα ?
Βεβαια υπαρχει και η ρυθμιση φασης ...αλλα το προχωραω βημα βημα :)
Ένα ζήτημα έγκειται στο ότι η εφαρμογή delays είθισται να γίνεται στα main ηχεία ως προς την εκπομπή των sub... Αυτό συμβαίνει επειδή συνήθως είναι το κύκλωμα στο ίδιο το sub που καθυστερεί περισσότερο το σήμα... Εδώ όμως μπορεί το λογισμικό των lsx ελέω DSP να επιφέρει εφάμιλλη καθυστέρηση... Χωρίς δεδομένα από λήψεις sweep πόσο delay θα χρειαζόταν και σε ποιο σκέλος θα μένουν... ανυπολόγιστα.

Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι χρειάζονται μετρητικά δεδομένα από το συγκεκριμένο setup υπό την αναφερόμενη συνδεσμολογία (sub out --> sub) με ενδεχόμενη κατάληξη να προέκυπτε ανώφελο το miniDSP ή αλλιώς να συνδέσεις ομόσταυλο sub στην αντίστοιχη έξοδο από τα lsx ( Life SuX)...
 

Μηνύματα
1.829
Reaction score
1.064
Ένα ζήτημα έγκειται στο ότι η εφαρμογή delays είθισται να γίνεται στα main ηχεία ως προς την εκπομπή των sub... Αυτό συμβαίνει επειδή συνήθως είναι το κύκλωμα στο ίδιο το sub που καθυστερεί περισσότερο το σήμα... Εδώ όμως μπορεί το λογισμικό των lsx ελέω DSP να επιφέρει εφάμιλλη καθυστέρηση... Χωρίς δεδομένα από λήψεις sweep πόσο delay θα χρειαζόταν και σε ποιο σκέλος θα μένουν... ανυπολόγιστα.

Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι χρειάζονται μετρητικά δεδομένα από το συγκεκριμένο setup υπό την αναφερόμενη συνδεσμολογία (sub out --> sub) με ενδεχόμενη κατάληξη να προέκυπτε ανώφελο το miniDSP ή αλλιώς να συνδέσεις ομόσταυλο sub στην αντίστοιχη έξοδο από τα lsx ( Life SuX)...
Δεν κατανοω το λογο να πειραχθουν τα delays των mains αντι του sub Τα lsx v2 εχουν ρυθμιση delay μονο στη εξοδο sub
Τα svs pro εχουν και αυτα ρυθμισεις delay και phase
Επισης δεν κατανοω γιατι θα πρεπει να εξετασω την συνδεσμολογια sub out -> sub .
Εκεινο που με ενδιαφερει δεν ειναι οι χρονοι των sub και mains στην θεση ακροασης ?
Επισης αναφερεις και για ομοσταυλο sub με τα kef αλλα ποσο σιγουροι ειμαστε για το αποτελεσμα ?
Συμφωνω οτι χωρις δεδομένα κ μετρησεις ολα ειναι ....ατμος !
Για αυτο το λογο ψαχνομαι για καποιον οδηγο , σχετικα απλο ως πρώτο βημα .
Το απολυτο απεχει σιγουρα μακρυα απλα θελω να μειωσω λιγο την αποσταση σε σχεση με αυτο που εχω.!
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.661
Reaction score
2.335
Θα μπορούσε ν'αντικαταστήσει τον προ με επεξεργαστή τύπου miniDSP... Τότε δεν θα είχαμε επιπρόσθετους πυκνωτές σε line level σήμα με τη διαχείριση να γινόταν στο ψηφιακό πεδίο προτού να όδευε προς τελικό και sub αντίστοιχα, αλλά υποψιάζομαι ότι η προοπτική για μια τέτοια πράξη κάθε άλλο παρά θα συνάρπαζε τον άμεσα ενδιαφερόμενο...
Δεν θα είχαμε;
Αναλογικό μπαίνει->Επεξεργασία ψηφιακή->Αναλογικό βγαίνει
Δεν έχει μπάφερς εισόδου και εξόδου; Σίγουρα χωρίς πυκνωτές απομόνωσης DC στην είσοδο και έξοδο;;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Δεν θα είχαμε;
Αναλογικό μπαίνει->Επεξεργασία ψηφιακή->Αναλογικό βγαίνει
Δεν έχει μπάφερς εισόδου και εξόδου; Σίγουρα χωρίς πυκνωτές απομόνωσης DC στην είσοδο και έξοδο;;
Δεν θα είχαμε επιπρόσθετους βρόχους AD-DA άμα ο επεξεργαστής συνδεόταν με ψηφιακή είσοδο κατευθείαν από ψηφιακή πηγή. Buffering σήματος σε ψηφιακό πεδίο κρίνεται αποδεκτό anytime all day long. Για τις αναλογικές πηγές θα ήταν αναπόφευκτες οι πρόσθετες μετατροπές εξ ου και η υποψία ότι θα ήταν τέτοια εναλλακτική επιλογή άκρως ανεπιθύμητη.
Δεν κατανοω το λογο να πειραχθουν τα delays των mains αντι του sub Τα lsx v2 εχουν ρυθμιση delay μονο στη εξοδο sub
Τα svs pro εχουν και αυτα ρυθμισεις delay και phase
Επισης δεν κατανοω γιατι θα πρεπει να εξετασω την συνδεσμολογια sub out -> sub .
Εκεινο που με ενδιαφερει δεν ειναι οι χρονοι των sub και mains στην θεση ακροασης ?
Επισης αναφερεις και για ομοσταυλο sub με τα kef αλλα ποσο σιγουροι ειμαστε για το αποτελεσμα ?
Συμφωνω οτι χωρις δεδομένα κ μετρησεις ολα ειναι ....ατμος !
Για αυτο το λογο ψαχνομαι για καποιον οδηγο , σχετικα απλο ως πρώτο βημα .
Το απολυτο απεχει σιγουρα μακρυα απλα θελω να μειωσω λιγο την αποσταση σε σχεση με αυτο που εχω.!
Αυτό ακριβώς εξηγώ, ότι δεν γίνεται να υπολογιστεί θεωρητικώς κι εκ προοιμίου η τιμή για delays καθώς και το σκέλος εφαρμογής αυτών χωρίς δεδομένα από λήψεις. Οραματίζεσαι να παρεμβάλεις συσκευή τύπου miniDSP στην έξοδο sub από τα LSX.
eteokritis said:
...
Σκεφτομουν ενα minidsp ( εχω ηδη ενα umik1 ) οπου θα παρει ως εισοδο την εξοδο sub out των lsx .
Η εξοδος του minidsp θα συνδεθει με το sub...delay
Εφόσον το miniDSP δεν πρόκειται να διοχετεύσει σήμα προς τα ίδια τα lsx , αυτό σημαίνει ότι μπορεί μόνο να θέσει ακόμα μεγαλύτερες τιμές delays ως προς τα συνδεδεμένα σ'εκείνο τεμάχια sub.


Από τις οδηγίες χρήσης φαίνεται στη σελ.64 το λογισμικό των LSX v.2 να παρέχει δυνατότητα εφαρμογής delay ως προς την έξοδο sub out κυμαινόμενη από -10 έως +10 msec... Δηλαδή είτε να καθυστερούσε το σκέλος των main ως προς το sub είτε... αντιστρόφως. Υπ'όψιν κιόλας ότι εύρος +- 10 msec λογαριάζεται αρκετά μικρό για τυπικές χρονικές ευθυγραμμίσεις διάφορων μοντέλων sub... Γι αυτό και προτάθηκε ομόσταυλο και καινούριο sub με τον τύπο του σίγουρα περιεχόμενο στο λογισμικό της εφαρμογής των KEF ώστε ν'απλοποιηθεί η κατάσταση κι εν ανάγκη να γινόταν συμμετρική τοποθέτηση με daisy chain για περισσότερα του ενός τεμάχια sub...
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.661
Reaction score
2.335
" Δεν θα είχαμε επιπρόσθετους βρόχους AD-DA άμα ο επεξεργαστής συνδεόταν με ψηφιακή είσοδο κατευθείαν από ψηφιακή πηγή. Buffering σήματος σε ψηφιακό πεδίο κρίνεται αποδεκτό anytime all day long. Για τις αναλογικές πηγές θα ήταν αναπόφευκτες οι πρόσθετες μετατροπές εξ ου και η υποψία ότι θα ήταν τέτοια εναλλακτική επιλογή άκρως ανεπιθύμητη. "

Ακριβώς. Και οι των αναλογικών πηγών έχουν λόγο τουλάχιστον να προβληματίζονται για την χρήση ψηφιακών επεξεργαστών στα συστήματά τους, ας μην χλευάζονται στο σημείο αυτό.

Επίσης στη χρήση τέτοιων επεξεργαστών με ψηφιακές πηγές, αλλά με έξοδο προς τα αναλογικά ενισχυτικά, πάλι υπάρχει το θέμα των μπάφερς εξόδου (όχι οτι αυτό είναι κατ' ανάγκην αρνητικό, ούτε με τους σύγχρονους τελεστικούς έχω θέμα, η υλοποίηση είναι που μετράει)
 

Μηνύματα
1.829
Reaction score
1.064
Οραματίζεσαι να παρεμβάλεις συσκευή τύπου miniDSP στην έξοδο sub από τα LSX.
Σωστα ..! Στο ιδιο οραμα θα μετρουσα με το REW και UMIK τους χρονους του sub και θα το προσαρμοζα με την βοηθεια του minidsp με τα main :)
Αυτο τωρα δεν γινεται , παμε παρκατω
" Γι αυτό και προτάθηκε ομόσταυλο και καινούριο sub με τον τύπο του σίγουρα περιεχόμενο στο λογισμικό της εφαρμογής των KEF"... Δεν βρηκα τετοιο στο site της kEf δυστηχως
Εαν τοποθετουσαμε ενα svs 1000 pro στη θεση του υπαρχων sub θα βοηθουσε ?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Σωστα ..! Στο ιδιο οραμα θα μετρουσα με το REW και UMIK τους χρονους του sub και θα το προσαρμοζα με την βοηθεια του minidsp με τα main :)
Αυτο τωρα δεν γινεται , παμε παρκατω
" Γι αυτό και προτάθηκε ομόσταυλο και καινούριο sub με τον τύπο του σίγουρα περιεχόμενο στο λογισμικό της εφαρμογής των KEF"... Δεν βρηκα τετοιο στο site της kEf δυστηχως
Εαν τοποθετουσαμε ενα svs 1000 pro στη θεση του υπαρχων sub θα βοηθουσε ?
Δεν χρειάζεται να πελαγώνεις με συσκευές που ήδη διαθέτεις... Χωρίς περαιτέρω έξοδα να δοκιμάσεις τα SVS κατευθείαν συνδεδεμένα στην sub out των LSX παίζοντας ακολούθως με το εύρος τιμών delay που παρέχει το app της KEF στο smartphone... Να τσεκάρεις επίσης άμα ο τύπος του διαθέσιμου sub περιλαμβάνεται ήδη στη βάση δεδομένων από το app όπως εμφανίζεται στην οθόνη από τη σελ.64 των οδηγιών...
LSX.png


Κάνε λήψεις με sweep 20-200 Hz και acoustic time reference όπως θα είναι συνδεδεμένα έχοντας βεβαίως εξισορροπήσει στάθμες δοκιμάζοντας εναλλακτικά πολικότητα 0 & 180 deg για το sub και ξεκίνα με delay 0 msec. Έχε επίσης υπ'όψιν ότι όποια δυνατότητα delay παρέχεται από το λογισμικό του sub συνεπάγεται ανώτερες τιμές χρονικής υστέρησης για το ίδιο έναντι των main.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.829
Reaction score
1.064
Δεν χρειάζεται να πελαγώνεις με συσκευές που ήδη διαθέτεις... Χωρίς περαιτέρω έξοδα να δοκιμάσεις τα SVS κατευθείαν συνδεδεμένα στην sub out των LSX παίζοντας ακολούθως με το εύρος τιμών delay που παρέχει το app της KEF στο smartphone... Να τσεκάρεις επίσης άμα ο τύπος του διαθέσιμου sub περιλαμβάνεται ήδη στη βάση δεδομένων από το app όπως εμφανίζεται στην οθόνη από τη σελ.64 των οδηγιών...
View attachment 305665

Κάνε λήψεις με sweep 20-200 Hz και acoustic time reference όπως θα είναι συνδεδεμένα έχοντας βεβαίως εξισορροπήσει στάθμες δοκιμάζοντας εναλλακτικά πολικότητα 0 & 180 deg για το sub και ξεκίνα με delay 0 msec. Έχε επίσης υπ'όψιν ότι όποια δυνατότητα delay παρέχεται από το λογισμικό του sub συνεπάγεται ανώτερες τιμές χρονικής υστέρησης για το ίδιο έναντι των main.
Το προβλημα ειναι οτι εγω διαθετω τα lsx v1 που δεν εχουν delay ρυθμιση και επισης το svs ηταν υποθετικη ερωτηση εαν διευκολυνε μια αγορα για καλυτερη ρυθμιση
Το δικο μου sub εχει crossover , και πολικοτητα .
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Το προβλημα ειναι οτι εγω διαθετω τα lsx v1 που δεν εχουν delay ρυθμιση και επισης το svs ηταν υποθετικη ερωτηση εαν διευκολυνε μια αγορα για καλυτερη ρυθμιση
Το δικο μου sub εχει crossover , και πολικοτητα .
Τότε μια ΄΄ασφαλής΄΄ επιλογή θα ήταν η σύνδεση ομόσταυλου sub, κάτι σαν το KC62 αφήνοντας την ενσωμάτωση σε όποιες δυνατότητες παρέχει το app από τα LSX.

H προοπτική το miniDSP να τροφοδοτούσε τα LSX για να υπήρχε πλήρης δυνατότητα ενσωμάτωσης με sub της αρεσκείας σου δεν κρίνεται δόκιμη επειδή τα δεύτερα έχουν δικό τους ενσωματωμένο DSP και καλό είναι να μη βάζουμε το ένα λογισμικό πάνω στο άλλο. Από εκεί και πέρα η παρεμβολή του miniDSP αποκλειστικά στην sub out των LSX μπορεί μόνο να δώσει μεγαλύτερη τιμή delay στα sub προς τη δική του έξοδο , χωρίς όμως να είναι βέβαιο εκ των προτέρων άμα θα χρειαζόταν περισσότερο delay σε sub ή τα main ηχεία...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.008
Μηνύματα
3.037.838
Members
38.525
Νεότερο μέλος
seos
Top