Οι επαγγελματίες του High End...

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Φεύγω ρε Βασίλη σας βαρέθηκα. Πάω 500 χιλιόμετρα παραπέρα μπας και ακούσω τίποτα της προκοπής. :cool_11::cool_11:

...
 


Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Οι επαγγελματίες του High End...

Ο θεοφιλάκος μάλλον όχι αλλά του μηχανήματα (του) μου μάλλον ναι.

Καλές ακροάσεις παίδες...η μουσική εξημερώνει τους άγριους!
μπα...

Έχω υπόψιν μου έναν αγριέμπορα συσκευών ήχου που δεν εξημερώνεται με τίποτα (μεταξύ μας με λίγο ρετσινόλαδο θα έστρωνε χαρακτήρα και επιδερμίδα, αλλά αυτό θα ήταν αντιδεοντολογικό, γιατί θα στερούσα την διασκέδαση από πολύ κόσμο).
 


Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Οι επαγγελματίες του High End...

Αφού δεν καταφέρνουμε να δούμε τι ακριβώς είναι το σωστό και για ποιον, να ένας διεθνής κώδικας καλών τρόπων, όπως τον έχει γράψει στο βιβλίο του
SAVOIR VIVRE
ο Χρήστος Κ. Ζαμπούνης...

ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
  1. Τελειώνουμε το κουλούρι, το σάντουιτς ή το παγωτό μας πριν εισέλθουμε σε ένα κατάστημα. Επίσης, δεν πίνουμε νερό μέσα στο κατάστημα και δεν καπνίζουμε.
  2. Όταν εισερχόμεθα σε ένα κατάστημα, χαιρετούμε λέγοντας "καλημέρα"
  3. Εάν οι πωλητές ή οι πωλήτριες είναι απασχολημένοι, περιμένουμε τη σειρά μας για να εξυπηρετηθούμε
  4. Δεν διατυπώνουμε αρνητικά σχόλια για τα είδη και τις τιμές των ανταγωνιστών
  5. Δεν κατεβάζουμε όλα τα ράφια για να μην αγοράσουμε τελικώς τίποτε.
  6. Υπάρχει μια εννοιολογική διαφορά: οι πωλητές ή οι πωλήτριες είναι στην υπηρεσία μας, αλλά δεν είναι η υπηρεσία μας. Απευθυνόμεθα λοιπόν σε αυτούς με τον ευγενέστερο των τρόπων.
  7. Εάν αγοράσουμε ένα ελαττωματικό είδος, το αλλάζουμε χωρίς να κάνουμε σκηνή δημοσίως.
  8. Στη χώρα μας, με ελάχιστες εξαιρέσεις (π.χ. τις αντίκες στο Μοναστηράκι) οι αναγραφόμενες τιμές είναι και οι τελικές. Είναι μάλλον περιττο να ζηλώνουμε τις ατελείωτες συζητήσεις για την μείωση των τιμών στο Καπαλί Τσαρδί (σ.σ. το κεντρικό παζάρι της Κωνσταντινουπόλως).
  9. Κρατάμε από το χέρι τα παιδιά μας, ιδίως σε καταστήματα με ευθραυστα είδη (πορσελάνες, κρύσταλλα, κ.α.)
  10. Δεν λησμονούμε, εάν παραγγείλουμε ένα είδος, να πάμε την ενδεδειγμένη ώρα και ημέρα για να το παραλάβουμε.
  11. Ο πωλητής οφείλει να είναι ευπρεπώς ενδεδυμένος, καθαρός, οι άνδρες ξυρισμένοι και οι γυναίκες με βουρτσισμένα μαλλιά.
  12. Ένας καλός πωλητής δεν γίνεται ποτέ φορτικός ούτε πιεστικός γιa το μέλλοντα αγοραστή. Χαιρετά άμα τη ειδόδω και ρωτά διακριτικώς τι επιθυμεί ο πελάτης. Με την ίδια διακριτικότητα περιμένει να απαντήσει σε κάθε αίτημα του.
  13. Σε αρκετά καταστήματα σημειώνονται κλοπές ειδών. Τούτο δεν σημαίνει ότι κάθε πελάτης είναι υποψήφιος κλέπτης. Το ύφος Ηρακλή Πουαρώ ή άλλου ντετέκτιβ, που λαμβάνουν ορισμένοι πωλητές, απάδει της ευγενείας.
  14. Επίσης, το να μην αγοράσει ένας πελάτης είδα, δεν τον κατατάσσει αυτομάτως στην κατηγορία των εχθρών.
  15. Εάν ένας εισερχόμενος στο κατάστημα πελάτης δεν ταιριάζει με την εικόνα που ο πωλητής ή η πωλήτρια έχουν γι’αυτό-το κατάστημα-, δεν σημαίνει ότι έχουν το δικαίωμα να τον σνομπάρουν. Μπορεί να έκανε λάθος στην διεύθυνση ή να του αρέσει το συγκεκριμένο ύφος ενδύσεως.
  16. Χαρακτηριστική είναι η ιστορία του φημισμένου μεγιστάνα Μποδοσακη, ο οποίος εμφανίσθηκε σχεδόν ρακένδυτος στο ξενοδοχείο Pera Palace της Κωνσταντινουπόλεως, στις αρχές του 20ου αιώνος, και του αρνήθηκαν την είσοδο. Θυμωμένος ζήτησα να δει τον διευθυντή του ξενοδοχείου και λίγο αργότερα αγόρασε το Pera Palace εξ ολοκλήρου !

Χωρίς να θέλω να προκαταλάβω κάτι σας λέω ότι εχθές που το διάβασα, γέλαγα όλο το απόγευμα :cool_11:

Παρακαλώ , αυτοκριτική !
 

Μηνύματα
3.263
Reaction score
8
Re: Απάντηση: Οι επαγγελματίες του High End...

Επίσης, το να μην αγοράσει ένας άσχετος πελάτης είδα, δεν τον κατατάσσει αυτομάτως στην κατηγορία των εχθρών.

Εάν ένας εισερχόμενος στο κατάστημα πελάτης δεν ταιριάζει με την εικόνα που ο πωλητής ή η πωλήτρια έχουν γι’αυτό-το κατάστημα-, δεν σημαίνει ότι έχουν το δικαίωμα να τον σνομπάρουν. Μπορεί να έκανε λάθος στην διεύθυνση ή να του αρέσει το συγκεκριμένο ύφος ενδύσεως.


Χαρακτηριστική είναι η ιστορία του φημισμένου μεγιστάνα Μποδοσακη, ο οποίος εμφανίσθηκε σχεδόν ρακένδυτος στο ξενοδοχείο Pera Palace της Κωνσταντινουπόλεως, στις αρχές του 20ου αιώνος, και του αρνήθηκαν την είσοδο. Θυμωμένος ζήτησα να δει τον διευθυντή του ξενοδοχείου και λίγο αργότερα αγόρασε το Pera Palace εξ ολοκλήρου !
Πολύ καλό!!!!, θα σταθώ σε αυτά τα δύο με μία μικρή προσθήκη.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Re: Απάντηση: Οι επαγγελματίες του High End...

Είναι μάλλον περιττο να ζηλώνουμε τις ατελείωτες συζητήσεις για την μείωση των τιμών στο Καπαλί Τσαρδί (σ.σ. το κεντρικό παζάρι της Κωνσταντινουπόλως).
Χωρίς να θέλω να προκαταλάβω κάτι σας λέω ότι εχθές που το διάβασα, γέλαγα όλο το απόγευμα :cool_11:

Σωστά ! Σωστά!
Ακους εκει να αποκαλει "Καπαλι Τσαρδι" το Καπαλίκ Τσαρσί (Σκεπαστη αγορα).
Αμαν πια, εσιόγλου εσιέκ.
:happy_9:
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Το θέμα παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Διαβαζοντάς το μπορεί ο οποιοσδήποτε να αποκομίσει χρήσιμο πληροφοριακό υλικό, όσον αφορά τον ήχο,για την Ελληνική αγορά.
Συγχαρητήρια στον εμπνευστή του θέματος.
 



Μηνύματα
5
Reaction score
0
ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ


Διάβασα με ενδιαφέρον το σχετικά με τους αντιπροσώπους θέμα και νομίζω ότι δεν συμπεριλαμβάνεται μια ακόμα κατηγορία εμπόρων , την οποία θα ήθελα να επισημάνω.
Αυτών, οι οποίοι διακινούν πόρτα – πόρτα τα προς πώλησιν προϊόντα τους – καλώδια κ.α. – αξίας κάποιων χιλιάδων ευρώ.
Και δεν θα μου έκανε ιδιαιτέραν εντύπωσιν ο τρόπος διακινησεώς τους, η ανεύρεσις πελατών μέσα από τα Φόρα, αν ο συγκεκριμένος διακινητής – έμπορος δεν παρίστανε τον προστάτη των μελών – καταναλωτών.
Επετέθη στο παρελθόν σε επαγγελματίες μέλη – εμπόρους, ότι χρησιμοποιούσαν τα Φόρα ως μέσον για την πώλησιν προιόντων τους, ακόμα και αν επρόκειτο για κέρδος ολίγων ευρώ.
Σήμερα, ο ίδιος επιδίδεται σε κυνήγι πελατών μέσα από τα Φόρα για να επωφεληθεί οικονομικά.
Συχνά, μάλιστα , συνοδεύεται στις εξορμήσεις – ακροάσεις του από κύριον φέροντα λευκήν κόμην. Πρόκειται για τυχαίο γεγονός, για συμπαράστασιν φίλου προς φίλον στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, η για μέρος εμπορικής συναλλαγής;
Η συγκεκριμένη παρέα έχει και τρίτον μέλος με δολοφονικό μάλιστα ψευδώνυμο.
Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα τον θέλει, όχι μόνον ως τον εμπνευστήν, αλλά και ως τον χρηματοδότην του όλου εγχειρήματος. Απλά δεν φαίνεται!!
Απορώ, όμως , διότι μας έχει συνηθίσει να συμπεριφέρεται με διαφορετικόν τρόπον. Να έχει το θάρρος της γνώμης του.
Δεν ξεχνώ ότι για λόγους αξιοπρέπειας παραιτήθηκε από Διαχειριστής, όταν υπήρχαν υπόνοιες οικονομικής φύσεως και συναλλαγής για άτομον λάτρη κοψιδίων και νύν έμπορο. Τα έβαλε με όλους, ακόμα και με τον προσωπικό φίλο του, ενός εκ των ιδιοκτητών του Av Forum. Πίστευε στην ακεραιότητα του συγκεκριμένου ατόμου και θεώρησε σωστό να τον υπερασπιστή.
Για να δούμε τι θα κάνει τώρα; Θα απαντήσει; Θα είναι αμερόληπτος; Η τα “καλά και συμφέροντα”;
Εύχομαι το μήνυμα μου να μην “εξαφανισθή “ και να τύχη απαντήσεως.
 



Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.997
Reaction score
23.134
Και μένα, αλλά πρέπει να αφήσωμεν την περιρρέουσαν ατμόσφαιραν και να περάσωμεν εις τον ρουν των γεγονότων.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Φιλε Γουναρη η οπως αλλιως σε λενε (γιατι δεν σε λενε Γουναρη) αυτα που λες το ξερεις οτι ειναι μυνησιμα. Ετοιμασου.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Κε Γούναρη (αν αυτό είναι το πραγματικό σας όνομα), πολύ ενδιαφέροντα όσα λέτε. Όμως φωτογραφίζετε που φωτογραφίζετε κάποιον, γιατί δεν λέτε έστω και το διαδικτυακό του όνομα, για να μάθουν τουλάχιστον όσοι κυκλοφορούν στα ελληνικά φόρα περί τι ατόμου πρόκειται? Καμιά φορά αυτή η υποτιθέμενη προστασία των μελών και η επίδειξη εμπειρίας (ή απλά του πόσα λεφτά δώσαμε στη ζωή μας για καλώδια), παρασέρνουν. Προσωπικά δεν μπορώ να υιοθετήσω τις απόψεις σας βέβαια. Το ίδιο και ως site. Το αν είναι αλήθεια όλα αυτά, θα αποδειχθεί άμεσα από τις αντιδράσεις.

...
 


Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Δεν χρειαζεται να επιβεβαιωσουμε τιποτα, ο τυπος μπηκε με ξεκαθαρους σκοπους αλλα με πολλες λαθος πληροφοριες. Ρε τυχαρπαστε εχει αναγκη ο Δολοφονακης να βγαλει λεφτα απο καλωδια?
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Δεν χρειαζεται να επιβεβαιωσουμε τιποτα...
Εφόσον γίνονται κάποιες σοβαρές καταγγελίες θεωρώ πως τα πραγματικά στοιχεία του φίλου μας θα πρέπει να είναι στη διάθεση της Διαχειριστικής Ομάδας.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Οι επαγγελματίες του High End...

Πήρα το μήνυμα σας μετά από τηλεφωνική παρέμβαση φίλου.
Επειδή αυτή την στιγμή… κωλύομαι και ψάχνω για πόρτες , θα σας απαντήσω λίγο «νεγκλιζέ» διότι με πιάσατε απροετοίμαστο.
Την απάντηση θα την έχετε το συντομότερο δυνατόν και αφού προηγουμένως συνεδριάσω με τους μετόχους της εταιρείας μου.
Πρέπει να έχουμε κοινή γραμμή. Μην γίνουμε και εμείς σαν το Μάκη με τον Θέμο!
Αυτοί τουλάχιστον το διέλυσαν στην πορεία , εμείς δεν προλάβαμε καν να πραγματοποιήσουμε τo «όνειρο μας» συγνώμη το πρώτο μας συμβούλιο ήθελα να πω.
Από την άλλη είναι μια αφορμή να συνεδριάσουμε, για να αντιμετωπίσουμε από κοινού την κρίση.

Τα διαπιστευτήρια μου

Μετά τιμής
Ο Πρόεδρος (νόμιμα εκλεγμένος από το τριμελές συμβούλιο της παραπάνω εταιρείας)
Δημ. Δολοφονάκης
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.043
Μηνύματα
3.039.043
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Grigoris1966
Top