Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Re: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Για την πρωτη παραγραφο- μαλλον δεν ξερεις ΤΙ πολυ(διχο)γνωμια υπαρχει εδω μεσα
Οσο για το δευτερο.....
Δεν αμφιβάλλω για την πολυγνωμία. Απόλυτα φυσιολογικό είναι. Απλά διαπίστωσα ότι "χειραγωγούν" και άλλοι το φόρουμ με τις αιρετικές απόψεις τους...:107:

Όσο για την Ντόρα, δυστυχώς ο Ελληνικός λαός τέτοια κριτήρια έχει...του χαμόγελου...
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Δυστυχως τα νεωτερα για την "Πελλοπονησια οδο" ειναι δυσαρεστα - για ολους κι οχι μονον για τους γνωστους υποπτους. Ετσι:
α) Ακυρωνεται η κατασκευη της ΕΟ Αθηνα-Πατρα στην υπαρχουσα οδο και ΘΑ μελετηθει νεα χαραξη (στα βουνα!
β) Εκει προς την Ηλεια τεραστια περιβαλλοντολογικα προβληματα (Καϊαφας κλπ) πανε το εργο πισω και αναζητουνται λυσεις. Οι προτεινομενες (υπογειες σηραγγες κλπ) κρινονται προβληματικες κατασκευαστικα, ενω το περασμα μεσω οικισμων απαιτει μεγαλα ποσα απαλλοτριωσεων. Γενικα στον αερα!!!
Ακομη, το κοστος θα εκτιναχθει πανω απο 50% και αναζητουνται λυσεις -μια απο αυτες ειναι να τις πληρωσει ο κατασευαστης και μεσω των διοδιων να επιστραφει η δαπανη.
Συνεπως θα παει πολυ πισω το εργο - παρα την αισιοδοξια μερικων. Βεβαια το ερωτημα ειναι: τωρα ανακαλυψαν τις δυσκολιες του εργου; οταν ολοι φωναζαν για ανεφικτες λυσεις και προτειναν απ΄αρχης νεα χαραξη, γιατι δεν τους ακουσαν; Πολιτικοι "εγκεφαλοι" σου λεει επικεφαλης...
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Κάποιο link για όλα αυτά?

Το θέμα με τον Καΐάφα είναι γνωστό, εκκρεμούσε διόρθωση. Το άλλο με τη νέα χάραξη συζητιόταν ΠΡΙΝ την υπογραφή της σύμβασης και έληξε με την υπογραφή της.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Re: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Κάποιο link για όλα αυτά?

Το θέμα με τον Καΐάφα είναι γνωστό, εκκρεμούσε διόρθωση. Το άλλο με τη νέα χάραξη συζητιόταν ΠΡΙΝ την υπογραφή της σύμβασης και έληξε με την υπογραφή της.
ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΑΚΟΜΗ - και για καιρο θα... Το αλλο δεν εληξε, ΤΩΡΑ συζητειται και θα γινει πολλη συζητηση και παζαρι:138: Τι εληξε με την υπογραφη της λες; δηλ θα παει απο ψηλα ο δρομος που αναφερεται στη συμβαση ή στην παλαια; Στην παλαια (λεει η υπογραφεισα συμβαση) αρα θα γινει νεα με πολλα παρε-δωσε!
Για το λινκ που λες, ειναι απο δημοσιευνα της "Ελευθεροτυπιας" της Τεταρτης (χθες)
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Re: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Έγραψες για ΑΚΥΡΩΣΗ...

Το λινκ που διάβασες είναι το παρακάτω...
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=51194880

Βλέπεις κάπου να λέει για ακύρωση. Για αλλαγή χάραξης λέει στα πρώτα 13 χλμ. του ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ και για τον ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ ότι υπάρχουν συζητήσεις με τον ΟΣΕ για κάποια σημεία που συναντιόνται οι χαράξεις και για τα οποία έχουν προταθεί ήδη λύσεις.

Όσο αφορά για το υπόλοιπο έργο αναφέρει πρόβλημα με την εγκατάσταση των εργοταξίων που και για αυτό έχει προταθεί λύση από τον Σουφλιά.

Σε όλα τα έργα υπάρχουν αυτά τα προβλήματα. ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ...

Η σύμβαση δεν ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ προφανώς αλλά και το συμπέρασμα του άρθρου περί καθυστέρησης του δρόμου είναι φανερό ότι είναι αυθαίρετο και σε ευθεία γραμμή με την τοποθέτηση της εφημερίδας.

Μην το ανακυκλώνουμε πάλι. Ο χρόνος θα αποδείξει το ποιος είχε δίκιο.

Πάντως το να γράφεις ότι ακυρώθηκε η κατασκευή του ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ από αυτά που γράφει το άρθρο είναι υπερβολικό όσο δεν πάει...
 

Μηνύματα
4.613
Reaction score
4.860
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Νέες μετρήσεις του Τομέα Διαχείρισης Περιβάλλοντος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών έδειξαν ότι ο Ασωπός ποταμός επιβαρύνεται καθημερινά με καρκινογόνο εξασθενές χρώμιο, βάριο και άλλα τοξικά μέταλλα, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ.

Από τα ευρήματα της νέας έρευνας προκύπτει ότι οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις των επικίνδυνων μετάλλων εντοπίζονται στα νερά του ποταμού Ασωπού από τα Οινόφυτα έως και τον Ωροπό, που μολύνονται από τα λύματα συνολικά 407 βιομηχανιών και βιοτεχνιών, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην περιοχή.

Οι αναλύσεις της μελέτης, που ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2008 και θα παρουσιαστούν σε διεθνές συνέδριο για το νερό στις 16 Οκτωβρίου, κατέγραψαν συγκεντρώσεις εξασθενούς χρωμίου έως και 148 μικρογραμμάρια ανά λίτρο, όταν το όριο για το πόσιμο νερό σε ολικό χρώμιο είναι 50 μικρογραμμάρια. Να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει όριο για την περιεκτικότητά του σε εξασθενές χρώμιο καθώς θεωρείται καρκινογόνο.

Μιλώντας στην εφημερίδα "Τα Νέα" της Τετάρτης (24/9) ο αναπληρωτής καθηγητής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, δρ. Θεολόγος Μιμίδης, αναφέρει ότι «από τα 148 μικρογραμμάρια εξασθενούς χρωμίου υπολογίζεται ότι τα 100 καταλήγουν στον υδροφόρο ορίζοντα, καθώς η περιοχή αποτελείται κυρίως από πετρώματα που διαπερνώνται εύκολα από υγρά».

Σημειώνεται ότι προηγούμενη έρευνα του κ. Μιμίδη με γεωτρήσεις κοντά στην κοίτη του ποταμού έδειξε ότι η συγκέντρωση των υπογείων υδάτων σε εξασθενές χρώμιο ανερχόταν σε 100 μικρογραμμάρια.

Εκτός από το εξασθενές χρώμιο στα ευρήματα εντοπίστηκε νικέλιο σε συγκεντρώσεις 31 μικρογραμμαρίων ανά λίτρο, όταν το όριο είναι 20, και κοβάλτιο στα 30 μικρογραμμάρια, όταν το όριο είναι μηδέν. Επίσης, εντοπίστηκαν συγκεντρώσεις σιδήρου στα 420 μgr (όριο 200), μαγγανίου στα 157 μgr (όριο 50) και βαρίου 18.000μgr (όριο 0).

Ανάμεσα στα συμπεράσματα της έρευνας περιλαμβάνεται και γνωμάτευση που δείχνει ακαταλληλότητα των υδάτων για άρδευση: «Τα νερά του ποταμού από το ύψος της βιομηχανικής περιοχής Οινοφύτων έως και τις εκβολές του στον Ωροπό κρίνονται ακατάλληλα για άρδευση λόγω της ρύπανσής τους από τα βαρέα μέταλλα».

Επιπλέον, στην περίληψη της έρευνας αναφέρεται ότι «η συλλογή μεγάλου αριθμού δειγμάτων κατά μήκος όλης της έκτασης του ποταμού επιβεβαίωσε την καθολική ρύπανση και μόλυνσή του. Το νερό, το οποίο παροχετεύεται προς τις εκβολές του, οφείλεται αποκλειστικά σε εκχύσεις βιομηχανικών αποβλήτων, οι οποίες ανέρχονται περίπου σε 13.000 κυβικά μέτρα ανά ημέρα κατά την υγρή περίοδο».

Τα αποτελέσματα των αναλύσεων της έρευνας διαψεύδουν την ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ στις 31 Ιουλίου, όπου αναφερόταν ότι «από τις συνεχείς δειγματοληψίες στην περιοχή διαπιστώνεται ότι δεν ανιχνεύεται τον τελευταίο καιρό εξασθενές χρώμιο στα επιφανειακά νερά».




Τελευταία νέα του εργασιομανικού και τίμιου ΥΠΕΧΩΔΕ.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

"Τα αποτελέσματα των αναλύσεων της έρευνας διαψεύδουν την ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ στις 31 Ιουλίου, όπου αναφερόταν ότι «από τις συνεχείς δειγματοληψίες στην περιοχή διαπιστώνεται ότι δεν ανιχνεύεται τον τελευταίο καιρό εξασθενές χρώμιο στα επιφανειακά νερά».ααα;; τιιι;; πωωως;;; δεν ακ΄σα, τι ειπις;;;
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Για τον Κορίνθου-Πατρών κάποιο σχόλιο για την "ακύρωση"?

Κάνουμε λάθη, δεν λέω, λογικό είναι, αλλά τουλάχιστον να τα αναγνωρίζουμε.
 

Μηνύματα
4.613
Reaction score
4.860
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Άλλο λάθος άλλο ψέμα εις βάρος της υγείας του κοινωνικού συνόλου.
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Άλλο λάθος άλλο ψέμα εις βάρος της υγείας του κοινωνικού συνόλου.
Μα τι σχέση έχει το ένα με το άλλο? Για τον Κορίνθου-Πατρών μιλάω.

Στον Καΐάφα υπάρχει θέμα. Έχω πει ποτέ το αντίθετο? Για τον Καΐάφα αναμένεται λύση. Τουτέστιν περισσότερα λεφτά...
 

Μηνύματα
4.613
Reaction score
4.860
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

"Υποστηρίζω τον Σουφλιά. Ξέρω από πολλά άτομα που έχουν συνεργαστεί μαζί του ότι είναι εργασιομανής και αποτελεσματικός. Και αυτό φαίνεται και στο ΥΠΕΧΩΔΕ.
Αν κάποιος ξεχωρίζει από αυτή την κυβέρνηση είναι ο Σουφλιάς."

Το θέμα το έβαλα σαν αντιπαράθεση για τις παραπάνω προτάσεις σου.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Στον Καΐάφα υπάρχει θέμα. Έχω πει ποτέ το αντίθετο? Για τον Καΐάφα αναμένεται λύση. Τουτέστιν περισσότερα λεφτά...
Λεφτα?
Να ανοιξουν ενα λογαριασμο να παμε να καταθεσουμε απο τωρα για να μην περιμενουν τα διοδια οι ανθρωποι.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Re: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Για τον Κορίνθου-Πατρών κάποιο σχόλιο για την "ακύρωση"?

Κάνουμε λάθη, δεν λέω, λογικό είναι, αλλά τουλάχιστον να τα αναγνωρίζουμε.
Ειχα την εντυπωση πως σου απαντησα -ιδου ομως:
Δεν εγραψα ακυρωση συμβασης, εγραψα ακυρωση κατασκευης του νεου δρομου επι της υπαρχουσας ΕΟ. Που ειναι το λαθος, τη στιγμη που ΘΑ γινει ΝΕΑ μελετη για παρακαμψη- - ουσιαστικα- της παλαιας ΕΟ; (να πω βεβαια οτι το σχολιο εγινε απο μνημης του σχετικου κειμενου της "Ε", αλλα δεν αλλαζει σε τιποτα την...ευθυνη λαθους!). Και δεν αφορα (η νεα μελετη) μονο τα 13 χλμ λογω ΟΣΕ (με τη παλαια... ανεβαιναν τα τραινα στην ΕΟ:135:), αλλα συνολικα λογω και προβληματων με τον παραδρομο . Δεν το εφτιαχναν μια και καλη πισω απο τα βουνα (οπως ηταν η αρχικη σκεψη) να ησυχασουμε; Αλλα θα επεσαν οι τοπικοι αρχοντες στη μεση και...
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Re: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Ειχα την εντυπωση πως σου απαντησα -ιδου ομως:
Δεν εγραψα ακυρωση συμβασης, εγραψα ακυρωση κατασκευης του νεου δρομου επι της υπαρχουσας ΕΟ. Που ειναι το λαθος, τη στιγμη που ΘΑ γινει ΝΕΑ μελετη για παρακαμψη- - ουσιαστικα- της παλαιας ΕΟ; (να πω βεβαια οτι το σχολιο εγινε απο μνημης του σχετικου κειμενου της "Ε", αλλα δεν αλλαζει σε τιποτα την...ευθυνη λαθους!). Και δεν αφορα (η νεα μελετη) μονο τα 13 χλμ λογω ΟΣΕ (με τη παλαια... ανεβαιναν τα τραινα στην ΕΟ:135:), αλλα συνολικα λογω και προβληματων με τον παραδρομο . Δεν το εφτιαχναν μια και καλη πισω απο τα βουνα (οπως ηταν η αρχικη σκεψη) να ησυχασουμε; Αλλα θα επεσαν οι τοπικοι αρχοντες στη μεση και...
Βρε συ Λάκη, ποια ακύρωση? Ποια νέα χάραξη? Ποια 13 χλμ. σε σχέση με ΟΣΕ? Τα έχεις μπερδέψει. Για τον ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΥ το λέει. Διάβασε:

"Καινούργια χάραξη ετοιμάζεται για τα πρώτα 13 χλμ. στο τμήμα Πάτρα - Πύργος, αφού οι εγκεκριμένες μελέτες προβλέπουν ότι ο δρόμος θα περνάει μέσα από οικισμούς και θα χρειαστεί να ξεσπιτωθούν, με αποζημιώσεις βέβαια, εκατοντάδες οικογένειες. Το ίδιο γίνεται για την ευρύτερη περιοχή της Παναγοπούλας, όπου διαπιστώθηκε ότι, λόγω διαμόρφωσης του φυσικού εδάφους και πιθανών κατολισθήσεων, δεν είναι εύκολο να κατασκευαστούν οι προβλεπόμενες σήραγγες και κοιλαδογέφυρες."


Για τον Κορίνθου-Πατρών λέει τα παρακάτω:

"Οι υπηρεσίες του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ είναι από καιρό σε κόντρα με τον ΟΣΕ, αφού στο τμήμα Κορίνθου - Πατρών ο σιδηρόδρομος προωθεί από χρόνια έργα εκσυγχρονισμού της γραμμής και επέκταση του δικτύου του προαστιακού. Οι μελέτες του νέου αυτοκινητόδρομου που ακολούθησαν χρονικά δεν φαίνεται να έχουν πάρει υπ' όψιν τους τις αλλαγές, με αποτέλεσμα σε ορισμένα σημεία να «σκοντάφτει» στο τρένο! Εχουν γίνει πολλές συναντήσεις ανάμεσα στις δύο υπηρεσίες και μάλιστα έπεσε στο τραπέζι πρόταση για διώροφες σήραγγες τρένου και αυτοκινητόδρομου, όπως έχει γίνει στην περίπτωση της Κακιάς Σκάλας.

Διαπιστώθηκε εκ των υστέρων ότι για να αναπτυχθούν τα εργοτάξια στην Κορίνθου - Πατρών θα χρειαστεί να καταληφθεί μια από τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας, γεγονός που θα προκαλέσει μεγάλα μποτιλιαρίσματα σε ένα δρόμο που ήδη θεωρείται ανεπαρκής. Με πρόταση του κ. Σουφλιά, οι υπηρεσίες προσανατολίζονται στην απαλλοτρίωση μεγαλύτερου χώρου που θα αξιοποιηθεί για τη μελλοντική διαπλάτυνση του δρόμου. Το κόστος όμως καταβάλλεται από το Δημόσιο και με δεδομένη τη στενότητα του προϋπολογισμού θα εξεταστεί η περίπτωση να καταβληθεί το κόστος από τους αναδόχους και να συμψηφιστεί με μελλοντικές εισπράξεις που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης."


Που βλέπεις νέα χάραξη στον Κορίνθου-Πατρών από τα παραπάνω? Που είναι τα βουνά? Η χάραξη έχει ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ όσο αφορά τον Κορίνθου-Πατρών. Ακόμα και αυτό που λέει για τα 13 χλμ. στον Πατρών-Πύργο είναι minor για το μέγεθος του έργου. Μιλάμε για 365 χλμ. κατασκευής. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μην υπάρχουν τέτοια εμπόδια.

Του Καΐάφα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Αλλά ΚΑΙ αυτό αφορά το κομμάτι ΜΕΤΑ την Πάτρα.
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

"Υποστηρίζω τον Σουφλιά. Ξέρω από πολλά άτομα που έχουν συνεργαστεί μαζί του ότι είναι εργασιομανής και αποτελεσματικός. Και αυτό φαίνεται και στο ΥΠΕΧΩΔΕ.
Αν κάποιος ξεχωρίζει από αυτή την κυβέρνηση είναι ο Σουφλιάς."

Το θέμα το έβαλα σαν αντιπαράθεση για τις παραπάνω προτάσεις σου.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα λογοδοτώ ή θα απαντάω για ΟΤΙ κάνει το ΥΠΕΧΩΔΕ. Έχουμε και δουλειές να κάνουμε. Είπαμε, συμπαθώ τον Σουφλιά, δεν δουλεύω στο γραφείο τύπου του. Άσχετα αν μερικές φορές μπορεί να τα καταφέρνω καλύτερα...:107:
 

Μηνύματα
4.613
Reaction score
4.860
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

O φανατισμός στην υπεράσπιση του θα με έκανε να πίστευα άνετα ότι πληρώνεσαι αδρά από τον Σουφλιά .
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

O φανατισμός στην υπεράσπιση του θα με έκανε να πίστευα άνετα ότι πληρώνεσαι αδρά από τον Σουφλιά .
Φανατισμός? ΟΚ, όπως νομίζεις...

Εσύ που είσαι φανατικά εναντίον του πληρώνεσαι από κάποιον ή μόνο εγώ τα παίρνω?

Διάβασες το άρθρο της Ελευθεροτυπίας? Διάβασες τι έγραψε ο Λάκης? Φαντάζομαι καταλαβαίνεις την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά που υπάρχει. Καλοπροαίρετα φαντάζομαι γιατί δεν θυμόταν το άρθρο ο άνθρωπος.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Για να το ξαναδουμε λιγακι:
Πραγματι εγινε συγχυση μεταξυ ΟΣΕ Κορινθου-Πατρων και "13 χλμ" Πατρα-Πυργος στο μηνυμα μου, αλλα δεν παυει το γεγονος της αναγκης επανασυνταξης της μελετης Κ-Π λογω ΟΣΕ, σωστα;. Αρα ...κακομελετα και δεν ερχεται! Δεν θα παει εκτος χρονοδιαγραμματος το εργο; Θα παει!
Οπως και για τα "13 χλμ" - δεν ειναι αποτελεσμα κακοσυνταγμενης μελετης; Και ΔΕΝ φταιει σε τιποτα ο Σουφλιας αν καποιοι βιαστικοι να εισπραξουν μελετητικα εκαναν αλαλουμ μελετες. Ωστοσο κι εδω εκτος χρονοδιαγραμματος και τεραστια αυξηση της δαπανης. Ναι;Ναι!
Οταν "σκονταφτει" το τρενο στη νεα Ε.Ο. και απαιτουνται νεες απαλλοτριωσεις ζωνης εργου, δεν ειναι επαναχαραξη; εκτος κι αν ειναι...πανωσηκωμα! Και φανταζομαι να καταλαβαινεις τι καθυστερησεις σημαινουν ολα αυτα...
Για τη χαραξη πανω/πισω απο τα βουνα, ειχε συζητηθει αυτη η λυση (που ισως δεν ξερεις) στην αρχη, αλλα ειχε απορριφθει λογω υπερογκου κοστους (κατι Ισπανοι ειχαν ανακατευθει) - σ΄αυτην αναφερομαι
Και παντα ειμαι καλοπροαιρετος σε οτι λεω (το "τι κανω' ειναι αλλο θεμα:138:)
 

Μηνύματα
4.613
Reaction score
4.860
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Φανατισμός? ΟΚ, όπως νομίζεις...

Εσύ που είσαι φανατικά εναντίον του πληρώνεσαι από κάποιον ή μόνο εγώ τα παίρνω?

Διάβασες το άρθρο της Ελευθεροτυπίας? Διάβασες τι έγραψε ο Λάκης? Φαντάζομαι καταλαβαίνεις την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά που υπάρχει. Καλοπροαίρετα φαντάζομαι γιατί δεν θυμόταν το άρθρο ο άνθρωπος.
Εγώ έγραψα ένα μήνυμα στην αρχή με την διαφωνία μου και εσύ το συνεχίζεις για 200 μηνύματα με τους υπόλοιπους.
Όντως η λογική εμένα βγάζει φανατικό και πληρωμένο.
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Για να το ξαναδουμε λιγακι:
Πραγματι εγινε συγχυση μεταξυ ΟΣΕ Κορινθου-Πατρων και "13 χλμ" Πατρα-Πυργος στο μηνυμα μου, αλλα δεν παυει το γεγονος της αναγκης επανασυνταξης της μελετης Κ-Π λογω ΟΣΕ, σωστα;. Αρα ...κακομελετα και δεν ερχεται! Δεν θα παει εκτος χρονοδιαγραμματος το εργο; Θα παει!
Οπως και για τα "13 χλμ" - δεν ειναι αποτελεσμα κακοσυνταγμενης μελετης; Και ΔΕΝ φταιει σε τιποτα ο Σουφλιας αν καποιοι βιαστικοι να εισπραξουν μελετητικα εκαναν αλαλουμ μελετες. Ωστοσο κι εδω εκτος χρονοδιαγραμματος και τεραστια αυξηση της δαπανης. Ναι;Ναι!
Οταν "σκονταφτει" το τρενο στη νεα Ε.Ο. και απαιτουνται νεες απαλλοτριωσεις ζωνης εργου, δεν ειναι επαναχαραξη; εκτος κι αν ειναι...πανωσηκωμα! Και φανταζομαι να καταλαβαινεις τι καθυστερησεις σημαινουν ολα αυτα...
Για τη χαραξη πανω/πισω απο τα βουνα, ειχε συζητηθει αυτη η λυση (που ισως δεν ξερεις) στην αρχη, αλλα ειχε απορριφθει λογω υπερογκου κοστους (κατι Ισπανοι ειχαν ανακατευθει) - σ΄αυτην αναφερομαι
Και παντα ειμαι καλοπροαιρετος σε οτι λεω (το "τι κανω' ειναι αλλο θεμα:138:)
Δέχομαι την διόρθωση σου αλλά αμφιβάλλω για το κομμάτι Κορίνθου-Πατρών ότι θα υπάρξει καθυστέρηση. Αν απαλλοτριωθούν περαιτέρω εκτάσεις πλευρικώς της χάραξης θα βοηθήσει τα έργα και δεν θα δυσχεράνει την κατασκευή του έργου.

Για την εντελώς νέα χάραξη είχα διαβάσει και εγώ αλλά με την υπογραφή της σύμβασης έληξε το θέμα.

Επαναλαμβάνω ότι το όλο θέμα έπαιξε μόνο στην Ελευθεροτυπία η οποία ως γνωστόν κάνει αντιπολίτευση οπότε κρατάω μια επιφύλαξη για την εγκυρότητα του άρθρου.

Επειδή είμαι στον χώρο δεσμεύομαι μέσα στον επόμενο μήνα να μάθω από μέσα τι παίζει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.952
Μηνύματα
3.067.961
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top