Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Eδω που τα λεμε τα μονα αυτοκινητα καθημερινης χρησης που εχουνε παραμηνει πισωκινητα,ειναι τα BMW τα μερσεντες και το LEXUS .Ξεχασα κανενα αλλο????
Δεν ξέρω , (θα σε γελάσω) ίσως το Audi A8 ή το Φαέθον...
Πάντα με επιφύλαξη...
Χωρίς να είμαι σίγουρος...
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Δεν ξέρω , (θα σε γελάσω) ίσως το Audi A8 ή το Φαέθον...
Πάντα με επιφύλαξη...
Χωρίς να είμαι σίγουρος...
Φαεθον=4κινητο αν δεν κανω λαθος.
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Αχ... αχ...
Αχός , βαρύς ακούγεται... μα "στροφορμές" δε βλέπω...

Δεν περάζει, υπομονή...

Τί να κάνουμε...
Έχει "ο Θεός"...

(είμαι σίγουρος, ότι "κάτι" ακόμα θα έχει... δεν μπορεί...)
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.916
Reaction score
12.128
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Αχ... αχ...
Αχός , βαρύς ακούγεται... μα "στροφορμές" δε βλέπω...
Ο Ak1s σου έδωσε την κατεύθυνση, τη θεωρία τη βρήκες μόνος σου, συνδύασέ τα και θα βγάλεις το σωστό συμπέρασμα! :126:
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Λοιπον εαν κάνω κάπου λάθος , διορθώστε με...

Ένα αυτοκίνητο κινούμενο σε κυκλική πορεία , της οποίας η ακτίνα τείνει να μικραίνει συνεχώς, δίνει μία επιπλέον τάση για επιτάχυνση (με όλες τις συνέπειες) προερχόμενη από την ήδη υπαρχουσα "αποθηκευμένη" (στιγμιαία) ενέργεια της μάζας του σκάφους , και εξ αιτίας της ταχύτητάς του.
Αυτή η μείωση της ακτίνας κίνησης , προκαλεί αύξηση της ταχύτητας (επιτάχυνση, τα λέω απλά σαν παραμυθάκι, και όχι με επιστημονικούς όρους και χαρακτηρισμούς)
η οποία σε τελικό αποτέλεσμα , αν όχι βγάλσιμο από το δρόμο, μπορεί να προκαλέσει τάση για περιστοφή, ακόμη και τουμπάρισμα - αναποδογύρισμα...

και παλι εαν δεν τα λέω καλά , με διορθώνετε ή συμπληρώνετε...

ευχαριστώ και πάλι για την υπόδειξη...
ο φίλος Δαμιανός
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Μήπως , δεν είναι τυχαίο, ότι τα αυτοκίνητα όπως Porsche, Ferrari, Lamborghini,κλπ΄
εκτός από κίνηση πίσω, έχουν και τη μηχανή (για βάρος) πίσω... (τύπος RR)

Το λέω με επιφύλαξη...
 

Μηνύματα
32.959
Reaction score
27.984
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΓΙΑ Κ ΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. ΜΟΝΟ Η 911 ΛΟΓΩ ΠΑΛΑΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΠΙΣΩ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ Η ΔΕ ΜΠΟΞΤΕΡ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΜΙΚΡΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΚΗ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ. ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ 200+ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ. ΛΑΜΠΟ-ΠΟΡΣΕ-ΜΠΟΥΓΚΑΤΙ-ΒΕΝΤΛΕΥ-ΑΟΥΝΤΙ ΚΛΠ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΙΩΣΗΣ ΤΟ ΤΟΥΤΟΥ ΣΕ ΧΑΖΟΚΟΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΑΖΟΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑΤΑ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΑΔΕΣ ΤΟΥ 75-85 ΜΕ ΤΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΡΣ2000.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Χμ...., δηλαδή η τελευταία GT2, με 523 ίππους στους πίσω τροχούς και την μηχανή πίσω από τον πίσω άξονα, είναι λάθος σχεδιαστικά;
Γυρνάει το 'Ring σε 7.30αντα κάτι, είναι ίσως ότι πιο τρομακτικό και διασκεδαστικό μαζί μπορεί να οδηγήσει κανείς σε 4 τροχούς (παραγωγής), και γενικά αφηψά όλες τις σχεδιαστικές θεωρίες.
Ακούω!:107:
 

Μηνύματα
32.959
Reaction score
27.984
ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΙΣΩΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΥΡΟΥΣ. Η ZONDA PAGANI ΕΧΕΙ 715 ΙΠΠΟΥΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΟΜΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΖΟΣΠΙΝΙΑΡΟΞΕΚΟΛΑΡΙΛΙΚΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΧΕΙΣ ΑΝΑΨΕΙ 5-6 ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΟΝΟΥΦΡΙΟ. Η ΛΑΜΠΟ ΜΕ ΤΡΙΠΤΡΟΝΙΚ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ (Η HANDLING ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ). ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΡΕΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ. (Μ5 400 ΗΡ-52 ΚΙΛΑ!!!).http://www.124sold.gr/auctiondetails.php?id=2853190 ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ 3-4 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝ ΤΗΝ ΒΟΧΣΤΕΡ 3.2Σ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΧΡΗΣΤΗ ΔΗΛ ΤΟ 99% ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.
 

Μηνύματα
32.959
Reaction score
27.984
ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ Φ1 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΗ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΒΑΛΑΝ ΔΕΚΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ 10Η ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΤΕΡΑΠΑΡΙΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΣΤΡΟΦΕΣ.
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Θέλω να τη δω την έρευνα.
Εγώ θυμάμαι παρόμοια "έρευνα" με κάποιον...Καββαθά ή Σταθάκη (δεν ξέρω), που του έσβησε συνέχεια και δεν χώραγε να μπει μέσα στο μονοθέσιο...χιχιχι
 

Μηνύματα
32.959
Reaction score
27.984
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΤΗΝ DIABLO ΚΑΙ ΒΓΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ. ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΛΑΥΣΤΕΣΙΟΝ ΤΑ ΟΔΗΓΕΙ Ο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΛΕΩ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΚΑΝΗΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΧΑΙΔΕΨΗΣ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ 523 ΤΟΤΕ ΓΥΡΙΣΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΚΑΛΩΣ ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΤΟΤΕ ΚΛΑΦΤΑ. ΜΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΧΑΖΟΓΥΡΝΑΣ ΜΕ 50-70 ΑΛΛΑ ΜΕ 150+ ΟΠΟΤΕ Δ Ε Ν Σ Ω Ζ Ε Σ Α Ι.ΑΠΛΑ.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.744
Reaction score
4.439
Ο Στρατισσίνο με τον Καββαθά ήταν σε μια renault f1 του 92(αυτή που ο λάουντα έλεγε ότι την οδηγεί και μια μα'ι'μού-την πήρε και σβούριξε στην 1η στροφή).Ο Στραττ έκανε 1 γύρω σαν κότα ενώ ο Καββαθάς δεν έφτασε στη 2η στροφή.Επίσης από το DRIVE ο τότε δ.έκδοσης(1994 αν θυμάμαι καλά)δοκίμασε την renault f3 και παραμίλαγε για 5-6 τεύχη.Αλλά και ο Ηammond από το top gear όταν δοκίμασε μια f1(πάλι renault)τον έπιασαν τα τσισάκια του,,,,,,,,,,,
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.744
Reaction score
4.439
Αν και οφείλω να αναφέρω ότι σε τεύχος του παλαιότερου A.M&SPORT υπήρχε τεστ μεταξύ πισωκίνητων και 4κίνητων ίδιων αυτοκινήτων.Το εντυπωσιακό ήταν ότι τα πισωκίνητα έγραψαν καλύτερους χρόνους απο τα 4κίνητα.
 

Μηνύματα
32.959
Reaction score
27.984
ΝΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΓΙΝΗ ΠΡΙΝ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΓΓΛΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΠΙΣΤΑ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΜΕ ΡΑΛΛΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΠΙΝΑΡΙΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΟΥΣ!!!! ΗΤΑΝ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ!!!!
 

Μηνύματα
32.959
Reaction score
27.984
Αν και οφείλω να αναφέρω ότι σε τεύχος του παλαιότερου A.M&SPORT υπήρχε τεστ μεταξύ πισωκίνητων και 4κίνητων ίδιων αυτοκινήτων.Το εντυπωσιακό ήταν ότι τα πισωκίνητα έγραψαν καλύτερους χρόνους απο τα 4κίνητα.
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΟΔΗΓΟΥΣ ΑΓΩΝΩΝ.
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Quiz

Ποιο διαπρεπές μέλος του Avsite θα παραστεί σύντομα σε οδηγικό σεμινάριο;
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...

Κάτι τέτοιο περιμένω κι εγώ παιδιά...
Αλλά δεν πειράζει...
Είπαμε... έχει ο Θεός...
(ο οποίος συν τοις άλλοις, από ότι ξέρουμε όλοι, μπορεί να αργεί... αλλά δεν λησμονεί...)
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.951
Μηνύματα
3.067.907
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top