- Μηνύματα
- 5.020
- Reaction score
- 8
αμ ποτε θα σουρθουμε και θα μας δεις ξαφνικα μπροστα σου. Ξερεις εγω δεν τοχω σε τιποτα...
Βεβαια ισχυει και το αντιστροφο και για σας
Βεβαια ισχυει και το αντιστροφο και για σας
μονο σε αυτο το θεμα που ανοιχτηκε και εξαιρουμενων των δικων μου ακροασεων εχουν αναφερθει ακροασεις στον χωρο του Ηλια απο τον G.CAR , τον DALIPIS , και εναν μουσικο ηχοληπτη
Με την αδεια σας... θα μπορούσαμε να το κάνουμε?Λέω να ανοίξω ένα καινούργιο θέμα με τίτλο : "Ηχεια Analysis - συναντήσεις μετόχων" , τι λέτε ;
Διαφωνώ πλήρως. Οι μηνύσεις είναι οπισθοχώρηση και θρασυδειλία. Γνωστός δικομανής ο Ελληνάρας. Αντί να κάτσει και να συζητήσει, απειλεί και φωνασκεί.Επί της ουσίας...
... αν ήμουν ο Τάσος, θα σκεφτόμουν και μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση...
.............................................................................Αυτού του είδους οι άνθρωποι δεν σας γράφουν όχι γιατί δεν θα ήθελαν αλλά γιατί δέν χρωστάνε τίποτε να βρεθούν στην δυσάρεστη θέση να υφίστανται επιθέσεις από κάποιους οι οποίοι μη έχοντας κάτι να χάσουν δυσφημούν κάποιον που θεωρούν σημαντικό με την ελπίδα ότι θα αρπάξουν ένα κομματάκι από την φήμη την δική του ή της εταιρίας του.
Τάσος Χάρτζης.
και εναν επισκευαστη2) Απαντώ λοιπόν εγώ πρώτος . Δικαιούμαι με δεδομένο ότι τα δικά μου Ωmega τα είχα επισκευάσει τρεις φορές στα 10 χρόνια. Επίσης ο κουμπάρος μου τα είχε επισκευάσει τρεις φορές σε 13 χρόνια. Τέσσερεις κολλητοί φίλοι τα επισκεύασαν από δύο φορές. Περίπου 10 απλοί γνωστοί μου ζήτησαν πληροφορίες επισκευής , προχώρησαν σε επισκευή και παρακολούθησα προσεκτικά την περίπτωσή τους.
Τα ηχεία (που αναφέρονται στις περιπτώσεις που προανέφερα) λειτούργησαν όλα καλά μετά τις επισκευές εκτός 5 περιπτώσεων.
Τρεις από αυτές επανήλθαν άμεσα για έλεγχο και επισκευή και τα προβλήματα λύθηκαν. Σε δύο τα προβλήματα δεν λύθηκαν.
Στην μία από τις δύο αυτές περιπτώσεις εκκρεμεί επανέλεγχος-επανάληψη της προσπάθειας αποκατάστασης και στην δεύτερη δεν υπάρχει θεραπεία γιατί η ξυλοκατασκευή ήταν στρεβλωμένη .
Δεν υπάρχει περίπτωση όμως σε Analysis 10ετίας να μην έχει παρουσιαστεί πρόβλημα . Για αυτο ρωτάμε τον κ.Χάρτζη.
Υπάρχουν αλλαγές στην κατασκευή;;;
Αυτό ενδιαφέρει και τους κατόχους παλαιών και τους υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων. Ενσωματώνοντας τις αλλαγές αυτές απαλλάσσονται των γνωστών προβλημάτων...
3) Από τις παραπάνω εμπειρίες προκύπτει το αβίαστο συμπέρασμα!
Δεν είναι σίγουρο ότι η επισκευή θα δώσει 100% απροβλημάτιστο αποτέλεσμα. Μόνο σε ειδικής μορφής προβλήματα μπορεί να σου εγγυηθεί καποιος το τέλειο της "επισκευής".
.................................................. .................................................. .................................................. .............................
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στα παραπάνω έχω να προσθέσω το εξής σημαντικό:Υπάρχουν περιπτώσεις επισκευής που εξαλείφονται πλήρως προβλήματα τριγμών, θορύβων,ανεπιθύμητων συντονισμών.
Για κάποιους λόγους όμως που δεν είναι του παρόντος κάποια μετρήσιμα χαρακτηριστικά των ηχείων διαφοροποιούνται ενίοτε προς το χειρότερο (π.χ. η ευαισθησία-sensitivity κ.λ.π. ) .Κάτι που αρκετές φορές δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό.Αν όμως αλλάξει η ευαισθησία μιας μονάδας χαμηλών π.χ. τότε αλλάζει ελαφρά και η ηχητική ισορροπία του ηχείου........
Η κοπή των λωρίδων αλουμινίου επάνω στο φέρον πλαστικό και η απομάκρυνση του ενδιάμεσου υλικού, (ώστε να δημιουργηθούν οι αγώγιμοι δρόμοι), αφορά το tweeter του ηχείου.
Στο γούφερ οι λωρίδες αλουμινίου τοποθετούντε μία- μία και δεν κόβονται επάνω στο πάνελ.
Κανονικά γιά την επίτευξη ακρίβειας και αξιοπιστίας, πρέπει το υλικό (και του γούφερ και του τουίτερ) να απομακρύνεται με φωτοχημική διαδικασία ( όπως στις πλακέτες ηλ/κων ). Αυτή τη μέθοδο εφαρμόζουν όλες οι εταιρίες μαγνητοστατικών. Φυσικά απαιτούνται μεγάλα μπάνια και λοιπός εξοπλισμός ο οποίος κοστίζει.
Μπορεί ένα μετ/νο να ξεπεράσει τα κατασκευαστικά προβλήματά του?
Οπωσδήποτε πρέπει να αντικατασταθεί το υλικό της ανάρτησης. Το θέμα είναι ότι γιά να γίνει αυτό πρέπει το όλο πάνελ του γούφερ να αποσυναρμολογηθεί. Είναι αρκετές οι φορές που οι κολλήσεις των δρόμων αλουμινίου επάνω στο πάνελ, σπάνε και πρέπει να ξανακοληθούν.
Το τουίτερ ( εάν έχει το πρόβλημα σκισίματος, ) πρέπει να αντικατασταθεί όλο και βέβαια σαν ζεύγος.
Ακόμα όλο το ηχείο φτιάχνεται από μοριοσανίδα. Ακόμα και μέρη του που υφίστανται καταπονήσεις. Η μοριοσανίδα δεν αντέχει και ανοίγει, με αποτέλεσμα κάποιοι τριγμοί να οφείλονται και εκεί.
Εάν υποτεθεί ότι θέλει κάποιος τέλειο ηχείο, πρέπει να αντιμετωπισθούν όλα αυτά. Κι αν φτάσει κανείς σε τέτοια σημεία, αναρωτιέται εάν αξίζει και οικονομικά αλλά και ψυχικά. Πάντοτε υπάρχει περίπτωση κάτι να ξεφύγει και να χρειασθεί ξανα-άνοιγμα κλπ, κλπ.
Γιά να το δούμε κι αλλιώς, έστω ότι μας χαρίζουν μία παλιά Ferrari, του 70. Ενα ονειρικό αυτ/το. Τι κάνουμε? Γιά να το χαρούμε μπαίνουμε στη διαδικασία της ανακατασκευής, που πιθανό οικονομικά να ξεπεράσει την αξία ενός σύγχρονου αυτ/του, πιθανόν αποτελεσματικότερου σε επιδόσεις.
Μην ανησυχείτε κ. Χάρτζη ! Όσοι γνωρίζουν το επαγγελματικό αντικείμενό τους σε βάθος επιστημονικό -τεχνολογικό γράφουν εδώ και δεν έχουν κανένα ενδοιασμό.Αν αρθρώνει κάποιος τεκμηριωμένο λόγο και ουσιαστική ενδιαφέρουσα άποψη τότε συμμετέχει στα fora γιατί απλά ισχύει το αυτονόητο! Κερδίζει την εκτίμηση , την υπόληψη και την φήμη που του αναλογεί.Γειά σας,
Με αφορμή την εξέλιξη που είχε αυτό το thread:
Έχετε αναρωτηθεί γιατί γράφουν πολύ σπάνια ή δεν γράφουν καθόλου στα forum άνθρωποι από καταξιωμένες επιχειρήσεις και βαθείς γνώστες του αντικειμένου τους, όπως π.χ. οι Δημήτρης Μπακλαβάς της Ypsilon, Βελισάριος Γεωργιάδης της TLA, Οδυσσέας Τσακιρίδης της Tsakiridis Devices, Α. Σντραβόπουλος της Roister ή Γιώργος Πετρόπουλος της Audio Spectrum;
Αυτού του είδους οι άνθρωποι δεν σας γράφουν όχι γιατί δεν θα ήθελαν αλλά γιατί δέν χρωστάνε τίποτε να βρεθούν στην δυσάρεστη θέση να υφίστανται επιθέσεις από κάποιους οι οποίοι μη έχοντας κάτι να χάσουν δυσφημούν κάποιον που θεωρούν σημαντικό με την ελπίδα ότι θα αρπάξουν ένα κομματάκι από την φήμη την δική του ή της εταιρίας του.
Για να καταλάβετε τι μπορεί να κρύβεται πίσω από κάποιον δηθεν ¨αγανακτισμένο¨:
Ο κακόβουλος δυσφημιστής εδώ, έδρασε σάν βιτρίνα κάποιου κλασικού κουτοπόνηρου “επαγγελματία” με ευτελές κίνητρο.
Για να έρθει η συμμετοχή από σημαντικούς ανθρώπους σαν τα παραδείγματα που σας είπα, πρέπει να απομακρύνετε με δραστικό τρόπο τους κακόπιστους απο το χώρο σας.
Σε κανένα μήνα απο τώρα θα ξανακοιτάξω το thread για να δω πώς πάει.
Παρακαλώ να θυμάστε ότι ναι μεν έχω την διάθεση να σας δώσω γνώσεις αλλά δεν χρωστάω και σε κανέναν.
Φιλικά,
Τάσος Χάρτζης.
Δηλαδή όσοι βοηθάνε κόσμο με την μετάδοση γνώσεων και εμπειριών στα φόρα το κάνουν μόνον γιατί έχουν έννομο συμφέρον; Γι αυτό υπάρχουν τα φόρα; Εσύ αυτής της φιλοσοφίας είσαι;Τι ζόρι τραβάνε άνθρωποι που δεν έχουν καν εννομο συμφέρον ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ!!!