Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Τα επαγγελματικά ηχεία monitor που χρησιμοποιούνται σε studios ηχογραφήσεων, ανεξαρτήτως σχεδιαστικής φιλοσοφίας είναι υποχρεωμένα να διαθέτουν εξαιρετικά επίπεδη απόκριση συχνότητας και γραμμική απόκριση φάσης. Ο σκοπός είναι η ακριβής αναπαραγωγή των τονικών χαρακτηριστικών της πηγής (ουδέτερος και αχρωμάτιστος ήχος), καθώς και η ακριβής αναπαργωγή της στερεοφωνικής εικόνας, αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, τα studio monitors αποτελούν σχετικά στιβαρές κατασκευές, ικανές να χειρίζονται ασφαλώς απότομες και υψηλές εντάσεις μη-επεξεργασμένου περιεχομένου, σε αντίθεση με τα οικιακής χρήσης ηχεία που κατά κανόνα αναπαράγουν συμπιεσμένο ηχητικό πρόγραμμα. Είναι συνήθως ενεργά ηχεία, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις. Τα χαρακτηριστικά ακτινοβολίας τους (λοβοί, περίθλαση, κτλ) είναι βελτιστοποιημένα για ακρόαση σε σχετικά μικρότερους χώρους και αποστάσεις, όπως είναι τα δωμάτια ελέγχου των studios ηχογραφήσεων που υπακούουν στα τεχνικά κριτήρια LEDE, RFZ, ESS, κτλ.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
δεν μιλαω για ομορφια και μεγεθος ρε παιδια.
αυτο που εχω καταλαβει εως τωρα απο τα φτωχα ακουσματα μου ειναι πως τα studio μονιτορ στο σπιτι μετα απο ενα διαστημα ειτε τα βαριεσε ειτε αρχιζουν να σε κουραζουν.
ο λογος ειναι απλος.
μου αρεσει το μοτο " το ηχοσυστημα σου ειναι τοσο καλο οσο η δυνατοτητα του να παιζει το χειροτερα ηχογραφημενο δισκακι σου".
και εξηγουμαι...
σας αρεσει ο μιλτος πασχαλιδης? τα ηχεια του κωστα εαρ δεν κανουν για το live του. ακους τα παντα εκτος απο μουσικη. ξερετε ποσες τετοιες ηχογραφησεις υπαρχουν σε εντεχνο Ελληνικο τραγούδι?
αυτος ειναι ο λογος που αντιστοιχα ηχεια δεν βρισκουν απηχηση στο κοινο.
δεν κανουν για το συνολο των προτιμησεων των ακροατων.
οταν η ηχογραφησεις γινουν 24/96 απο καλους μηχανικους πιθανως αυτο θα αλλαξει.
για την ωρα οι μηχανικοι ξερουν που απευθυνονται. ειναι χαρακτηριστικη η συμπιεση σε hard rock δισκακια που μονο απο ipod ακουστικα ακους καλα. και σιγουρα ξερουν πως μονο ενα ελαχιστο ποσοστο εχει ηχεια με χαρακτηρα μονιτορ σπιτι του.
αυτα απο εμενα, περιμενω και τις φιλοσοφιες του κογια τωρα...
Mην ψάχνεις λογική εκεί που δεν υπάρχει...

Να σου δώσω ένα παράδειγμα:
Πέρα από το αν έχει "χαρακτήρα" ή όχι το ηχείο (και κατ'επέκταση αν κρύβει ή αποκαλύπτει την ηχογράφηση), όσοι έχουν έστω και ελάχιστες τεχνικές γνώσεις (ακόμα και οι κατασκευαστές της τελευταίας HiEnd βιοτεχνίας) γνωρίζουν ότι η καλύτερη οδήγηση των ηχείων είναι η ενεργή, με ένα ενισχυτή για κάθε μεγάφωνο.
Γιατί δεν έχουν επικρατήσει τα ενεργά ηχεία;

Αν υπήρχε λογική θα έπρεπε να βλέπαμε συνεχώς συνεργασίες κατασκευαστών ηχείων και ενισχυτών για το λανσάρισμα ενεργών ηχείων "χωρίς συμβιβασμούς"..
Να βγάζει η Krell με την KEF ένα ηχείο, η B&W να κρύβει Classe μέσα στα δικά της και η Quad να εξοπλίζει τα ηχεία της με τους ενισχυτές της...
Πάλι θα μπορούσαμε να έχουμε χρωματισμούς στον ήχο για να καλύψουμε και τις ανάγκες της μάζας και μάλιστα θα μπορούσαν να είναι πιο ελεγχόμενοι και έτσι ακριβώς όπως τους ζητάει ο πελάτης..

Γιατί δε συμβαίνει αυτό; Για τον ίδιο λόγο που αναγκάζονται οι κατασκευαστές να βάζουν IEC και όχι κολλημένο το καλώδιο ρεύματος, για τον ίδιο λόγο που αναγκάζονται οι κατασκευαστές ηχείων να χρησιμοποιούν "επώνυμα" καλώδια στο εσωτερικό των προϊόντων τους κ.ο.κ.

Είναι απλό το πράγμα:
O κόσμος δεν ενδιαφέρεται να έχει την καλύτερη δυνατή πιστότητα στο σπίτι του..
Ενδιαφέρεται να ακούει τη μουσική του όχι έτσι όπως είναι αποθηκευμένη στο μέσο αλλά έτσι όπως θα ήθελε αυτός να είναι.
Σαν να μην έφτανε αυτό, η απόλαυση της μουσικής (έστω κι αν είναι ψεύτικο το αποτέλεσμα) δεν αποτελεί παρά ένα ελάχιστο κομμάτι του χόμπυ, έτσι όπως το αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι, άσχετα αν το παραδέχονται ή όχι.

Το βασικό κομμάτι του χόμπυ έχει να κάνει με δοκιμές καλωδίων, ενισχυτών, πηγών και με συνδυασμούς αυτών απλά για να περνάει η ώρα παρέα με ακριβές (και πολύ ακριβές) μηχανές, εντυπωσιακά καλώδια και άλλα τέτοια που μας δίνουν υλικό για συζήτηση με τους φίλους που κουβαλάνε την ίδια τρέλα, μας δίνουν μία διέξοδο για να ξοδεύουμε και να εκτονώνουμε την καταναλωτική μας μανία και γενικώς για να παίζουμε, σαν μεγάλα (ή πολύ μεγάλα) παιδιά που είμαστε..

Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες.
 

D

deleted user 10898

Guest
Τα επαγγελματικά ηχεία monitor που χρησιμοποιούνται σε studios ηχογραφήσεων, ανεξαρτήτως σχεδιαστικής φιλοσοφίας είναι υποχρεωμένα να διαθέτουν εξαιρετικά επίπεδη απόκριση συχνότητας και γραμμική απόκριση φάσης. Ο σκοπός είναι η ακριβής αναπαραγωγή των τονικών χαρακτηριστικών της πηγής (ουδέτερος και αχρωμάτιστος ήχος), καθώς και η ακριβής αναπαργωγή της στερεοφωνικής εικόνας, αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, τα studio monitors αποτελούν σχετικά στιβαρές κατασκευές, ικανές να χειρίζονται ασφαλώς απότομες και υψηλές εντάσεις μη-επεξεργασμένου περιεχομένου, σε αντίθεση με τα οικιακής χρήσης ηχεία που κατά κανόνα αναπαράγουν συμπιεσμένο ηχητικό πρόγραμμα. Είναι συνήθως ενεργά ηχεία, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις. Τα χαρακτηριστικά ακτινοβολίας τους (λοβοί, περίθλαση, κτλ) είναι βελτιστοποιημένα για ακρόαση σε σχετικά μικρότερους χώρους και αποστάσεις, όπως είναι τα δωμάτια ελέγχου των studios ηχογραφήσεων που υπακούουν στα τεχνικά κριτήρια LEDE, RFZ, ESS, κτλ.
ωραια.... γιατι λοιπον να μην παιζουν αψογα και στα σπιτια μας? γιατι δεν αγοραζουν ολοι τετοια?
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Εάν φτιάξεις ένα χώρο που μοιάζει με δωμάτιο ελέγχου studio, τότε αυτά είναι τα καλύτερα ηχεία που πρέπει να πάρεις. Όσο όμως περισότερο αποκλίνει ο χώρος και ο τρόπος που ακούς από τα τεχνικά κριτήρια των δωματίων αυτών, ........ τότε?
 

D

deleted user 10898

Guest
Είναι απλό το πράγμα:
O κόσμος δεν ενδιαφέρεται να έχει την καλύτερη δυνατή πιστότητα στο σπίτι του..
Ενδιαφέρεται να ακούω τη μουσική του όχι έτσι όπως είναι αποθηκευμένη στο μέσο αλλά έτσι όπως θα ήθελε αυτός να είναι.
Σαν να μην έφτανε αυτό, η απόλαυση της μουσικής (έστω κι αν είναι ψεύτικο το αποτέλεσμα) δεν αποτελεί παρά ένα ελάχιστο κομμάτι του χόμπυ, έτσι όπως το αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι, άσχετα αν το παραδέχονται ή όχι.
κραταω αυτο, συμφωνω απολυτα.
και επαυξανω...
ειναι κακο να ακουμε απο τα ηχεια μας αυτο που μας αρεσει και οχι να προσαπθουμε να εκπαιδευτουμε να μας αρεσει κατι αλλο?
τι να τα κανω τα σουπερ all in one costas ear ηχεια οταν δεν με ευχαριστει ο τροπος που αναπαραγουν τα δισκακια μου επειδη ο ταδε ηχοληπτης δεν εχει κανει εγγραφη προσανατολισμενη σε αυτα?
o lipinski το εθεσε πολυ σωστα... το προβλημα στην προσεγγιση της audio νιρβανας ειναι στην ηχογραφηση...
 

D

deleted user 10898

Guest
Εάν φτιάξεις ένα χώρο που μοιάζει με δωμάτιο ελέγχου studio, τότε αυτά είναι τα καλύτερα ηχεία που πρέπει να πάρεις. Όσο όμως περισότερο αποκλίνει ο χώρος και ο τρόπος που ακούς από τα τεχνικά κριτήρια των δωματίων αυτών, ........ τότε?

ξαναλεω το παραδειγμα μου. μαλλον νατο τροποποιησω λιγακι...
ποτε θα ακουω περισσοτερη μουσικη γραμμενη σε Ελληνικα studio και συναυλίες?
α)καθισμενος στην ορθοπαιδικα μελετημενη πολυθρονα του δωματιου studio στο υπογειο μου που ειναι γεματο με ηχεια monitor.
b)καθισμενος στην αναπαυτικη πολυθρονα στον ημιυπαιθριο (αδηλωτο) που εχω φτιαξει ενα ηχητικα προσεγμενο χωρο και 2 martin logan clx με κοιτανε και παιζουν σε χαμηλο φωτισμο?
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Αυτο δεν σημαινει οτι αντικαθιστα το μεγαλο ηχειο. Δηλαδη αν θελουμε να ακουσουμε τον ηχο του B&W 800D δεν αγοραζουμε το 805 παρεα με ενα καλο σαμπ.
αν θελεις να ακουσης τον ηχο του 800D πρεπη να αγορασης το 800D

ομως ενα μικροτερο ηχειο με ενα καλο σαμπ μπορη να παιξη και

καλυτερα (η και χειροτερα) ο ογκος του δορυφορου

δεν ειναι περιοριστικος παραγων ποιοτητας ηχου.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.930
Reaction score
22.979
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Η Λαουρέττα είναι η μονάκριβη κορούλα του Τζιάννι Σκίκι, νεοφερμένοι, άσημοι και άνθρωποι της σειράς οι δυό τους, στη μεσαιωνική Φλωρεντία του 1300. Η Λαουρέττα είναι ερωτευμένη με τον Ρινούτσιο, γόνο παλιάς και εύπορης οικογένειας της Φλωρεντίας, και γι' αυτό οι υπόλοιποι, εκτός από τον Ρινούτσιο, δεν τη θέλουν για νύφη στο σόι. Και η εικοσάχρονη Λαουρέττα εκλιπαρεί τον αγαπημένο της μπαμπάκα να τη βοηθήσει να μη χάσει τον αγαπημένο της, τραγουδώντας ένα από τα κορυφαία ερωτικά τραγούδια όλων των εποχών, που έχει γίνει εκ των ων ουκ άνευ σε όλα τα γκαλά του Λυρικού Θεάτρου.

Παρα το γεγονός ότι η συγκεκριμένη όπερα είναι κωμωδία, η συγκεκριμένη σκηνή είναι δραματική, καθώς η Λαουρέττα είναι απελπισμένη και απειλεί να πάει να δώσει μια και να πέσει στον Άρνο να πνιγεί, ζητώντας από τον αγαπημένο της μπαμπάκα όχι απλώς να τη βοηθήσει, αλλά εκλιπαρώντας το έλεός του.

Η συγκεκριμένη άρια είναι σύντομη, και αναλόγως των επιλογών του μαέστρου και των αναγκών της εκάστοτε συγκεκριμένης εκδήλωσης, διαφέρει ως προς το τέμπο, διαρκώντας από δύο και κάτι μέχρι τριάμισυ λεπτά. Πέραν του τέμπο, που η τραγουδίστρια είναι εκ των πραγμάτων αναγκασμένη να ακολουθήσει, αυτή ταύτη η ερμηνεία των στίχων εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ίδια, τόσον από τις εγγενείς της δυνατότητες (αυτό που λέμε ταλέντο), όσο και από τα ψυχικά της χαρακτηριστικά, την προσωπικότητα και το χαρακτήρα, και βεβαίως την ηλικία. Τίθεται λοιπόν το ερώτημα: Μπορεί μια τραγουδίστρια 40 ή 50 ετών να μπει στο πετσί, να ενσαρκώσει μια ερωτευμένη ηρωίδα 21 ετών; Και ποια είναι αυτή;

Εκδοχές:

Sarah Brightman στα 37 της, τονικά άψογη, αλλά επίπεδη. Κανένα συναίσθημα, κανένα χρώμα. Ξέρει ότι ο σκηνοθέτης θα της κάνει κοντινά, και αυτή ανέκφραστη. Απλώς μια διεκπεραίωση.

Carmen Monarcha, γύρω στα 25 της, όχι κάποια σπουδαία σοπράνο, αλλά εκφραστική και μέσα στο ρόλο.

Sissel, γύρω στα 30 της. Εντελώς θηλυκή σοπράνο, εκφραστική και εντός του ρόλου.

Angela Gheorghiu στα 40 της, ερμηνεία χωρίς εξάρσεις, καθ' όλα πολύ καλή, όπως πάντα.

Anna Netrebko, λίγο μετά τα 30. Δυνατή, επική σοπράνο, ίσως όχι η πλέον κατάλληλη για το ρόλο, αλλά εκφραστική.

Renata Tebaldi στα 43 της. Ορθή και κοφτή, αυστηρή και βιαστική. Ούτε τόση δα από τη γλύκα και τον πόνο της ερωτευμένης και απελπισμένης νεαρούλας ηρωίδας.

Montserrat Caballé λίγο πριν ή λίγο μετά τα 50 της, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω. Η απόλυτη ερμηνεία αυτού του τραγουδιού.

Luciana Serra, στα 52 της, και Anna-Lisa Björling (η γυναίκα του Γιούσι) γύρω στα 40 της. Στρωμένες και καλές ερμηνείες, χωρίς εξάρσεις.

Katia Ricciarelli κάπου στα 45 με 50, με εμφανή λάθη στην σκηνική παρουσία. Δεν μπορείς να τραγουδάς για μια απελπισμένη κοπέλα που θέλει να πεθάνει αν χάσει τον αγαπημένο της, να λέει πως είναι εξουθενωμένη μέσα στον πόνο της, και να χαμογελάς τραγουδώντας "vorrei morir".

Maria Callas, κάπου μεταξύ 40 και 50. Γρήγορο τέμπο, αλλά εξαιρετικά εκφραστική ερμηνεία. Δείτε πώς απλώνει τα χέρια εκλιπαρώντας την pieta του μπαμπά.

Renee Fleming στα 41 της. Εντελώς θεατρική. Εξαιρετική.

Όλες αυτές οι ερμηνείες, όλες, καλές - κακές, λάθος - σωστές, πρέπει να περάσουν από το μικρόφωνο και την κάμερα του σκηνοθέτη και τα μεγάφωνα του ακροατή, με όλα τους, με τα λάθη και τις αδυναμίες τους ανέγγιχτα. Το σωστό, σωστό, και το λάθος, λάθος. Αυτό είναι το σωστό ηχείο. Με μια διαφορά. Πως η δύναμη της ερμηνείας διαπερνά τον κακό ή λάθος ή παλιό εξοπλισμό, και φθάνει στον ακροατή. Τουλάχιστον σε μένα. Υπάρχει μια πολύ παλιά ηχογράφηση της ξεχασμένης σήμερα Φράνσις Άλντα, λίγους μήνες μετά την πρεμιέρα του Τζιάνι Σκίκι. Όλο το συναίσθημα της ερμηνείας της είναι εδώ. Για μένα.

Για σας;
 


themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Κωστάκη μας ευχαριστουμε για αυτό το ωραίο ταξιδάκι.
Όχι όμως αυτή προς θεού ερμηνεία της Κάλλας, 4 χρόνια πριν μας αφήσει. Αυτή: http://www.youtube.com/watch?v=Rxy4qrnKwVo και είναι και η απόλυτη. Σπουδαία η Μονσεράτ αλλά... τα κοριτσάκια οταν παρακαλούν δεν κάνουν επίδειξη τεχνικής με πιανίσιμα που δεν έγραψε ο Πουτσίνι.

Και κάτι ακόμη: την αλήθεια πρέπει να λένε τα ηχεία-ξέρεις οτι είμαι από τους πρώτους υπέρμαχους. Αλλά την αλήθεια μουσικών ήχων. Και αυτό γίνεται όχι μόνο από ορθές επιστημονικές υλοποιήσεις.
 


Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Κωστα συγχαρητηρια, ενα εξαιρετικο διαλλειμα. Μας εστειλες πραγματικα. Αυτα που γραφεις απο κατω τα εχω ξεχασει. Δεν με ενδιαφερουν και δεν θελω να με ενδιαφερουν τουλαχιστον αυτη τη στιγμη. Βεβαια η Fedra θα σου κανει μηνυση γιατι μπηκες στα χωραφια της :142:.

Οι ερμηνειες καποιων γυναικων ηταν καταπληκτικες. Η Καλλας ηταν απιστευτα θεατρικη και συγκινηνητικη. Μακραν η καλλυτερη. Για φωνη ομως δεν ξερω, η Νετρεμπκο με την Φλεμμινκ μαλλον μου αρεσαν περισσοτερο. Η νεαρη με τον Α. Ριου επισης καταπληκτικη. Την Καμπαλιε δεν την βλεπαμε και ετσι την σκηνικη παρουσια δεν μπορω να την κρινω.

Παντως επειδη αρκετες φορες προτιμουμε τα cd απο τα dvd γιατι εκει κατα κανονα εχουμε καλλυτερη ποιοτητα ηχου, ωστοσο αυτη την σκηνικη παρουσια και την εκφραστικοτητα της σκηνικης παρουσιας που εχουμε στα dvd δεν την αλλαζω.

Εξαιρετικη εμπνευση ειχες φιλε, προσωπικα σ ευχαριστω!
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.930
Reaction score
22.979
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Θενκς ρε Βασίλη. Αυτό που θέλω να πω είναι πως, από τη φύση της, η ερμηνεία ανήκει στους ανθρώπους με τα όποια λάθη τους. Οι μηχανές δεν μπορούν να ερμηνεύσουν, αλλά μόνο να τη μεταφέρουν.
 


Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες.

Ναι αλλα δες το και αλλιως.

Μπαινω σε ενα (οποιοδηποτε) φορουμ και λεω οτι θελω να αγορασω ηχεια με το ταδε ποσο.

Ποσοι θα μου προτεινουν (και συντονιστες δε ) ενα σετ ηχειων-ενισχυτη και ποσοι ενα ζευγαρι ενεργων μονιτορ ? :121::137:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Αρώτιξης:

O χώρος που θα παίξουν τα monitor ηχεία δεν παίζει ρόλο;
Εγώ γιατί αισθάνομαι καλύτερα με το να έχω ένα ζευγάρι monitor επάνω στην κονσόλα (ή δεξιά και αριστερά της οθόνης του υπολογιστή) την ίδια ώρα που στο σαλόνι αισθάνομαι καλύτερα με ένα ζευγάρι δαπέδου;
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Αρώτιξης:

O χώρος που θα παίξουν τα monitor ηχεία δεν παίζει ρόλο;
Εγώ γιατί αισθάνομαι καλύτερα με το να έχω ένα ζευγάρι monitor επάνω στην κονσόλα (ή δεξιά και αριστερά της οθόνης του υπολογιστή) την ίδια ώρα που στο σαλόνι αισθάνομαι καλύτερα με ένα ζευγάρι δαπέδου;

Αισθανομαστε ωραια κυριως γιατι μας αρεσει η αισθητικη των δευτερων αλλα και γιατι ετσι μαθαμε...:142:

Αν εγω δεν ειχα ξεκινησει την ..καριερα μου με nad και ηχεια βασης αλλα με m-audio , tascam , behringer , yamaha κλπ..μια χαρα μπορει να τα αισθανομουνα και στο σαλονι.Μπορει απο την πολλη εξοικειωση να εβαζα και τα klein :143:

Kαι σιγα την μετρηση χωρου (και τις δυσκολιες τοποθετησης ) που εχουν κανει ολοι πριν την αγορα των ηχειων τους.Δε λες αν τα ακουσαν πρωτα..:138:
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Μη βλεπεις που ο ear εφερε τα klein απο τον 'επαγγελματικο ηχο' στο ''πιατο '' μας.. :138:
 

JL_

Μηνύματα
797
Reaction score
19
Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Ναι αλλα δες το και αλλιως.

Μπαινω σε ενα (οποιοδηποτε) φορουμ και λεω οτι θελω να αγορασω ηχεια με το ταδε ποσο.

Ποσοι θα μου προτεινουν (και συντονιστες δε ) ενα σετ ηχειων-ενισχυτη και ποσοι ενα ζευγαρι ενεργων μονιτορ ?
Λογικό δεν είναι Μελέτη; Αυτοί που ρωτάνε για ηχεία στα forums, κινούνται συνήθως σε οικονομικά πλαισία που δεν καλύπτουν την αγορά monitors, ούτως ή άλλως...

Αυτοί που θα δώσουν τέτοια ποσά, δε ρωτάνε σε forums, απλώς επιδεικνύουν τις αγορές τους σε αυτά... :135::138::135:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Η αλήθεια είναι πως με τσαντίζει κι εμένα όταν προσπαθώ να "τοποθετήσω" τον ένα ήχο εδώ, τον άλλο παρακεί, να ακούγεται λιγότερο ή περισσότερο και να ψάχνομαι γενικώς τι φταίει, που πήγε το τύμπανο, γιατί καλύφθηκε από τα έγχορδα κ.ο.κ.
ΟΚ, έχεις πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια με τα active monitors. Αλλά τι γίνεται με το χώρο;
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.857
Μηνύματα
3.031.003
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top