Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
εσύ ακούς με τις άλλες τις καραμουζες …το ξέχασες..?:geek:
τις μεγάλες..
cat rolleye.JPG


Αυτά τα ηχεία είχαν αποκτηθεί στο μακρινό παρελθόν και οδηγούνταν τότε με λυχνιακούς τελικούς...Στο παρόν έχουν διευθετηθεί με το βέλτιστο δυνατό τρόπο με σκοπό την ενίσχυση των εγγενών προτερημάτων και μετριασμό των ελαττωμάτων τους, οδηγούμενα κιόλας από μη λυχνιακούς τελικούς που αξιοποιούν στο έπακρο τα δυναμικά περιθώρια.

Η άποψη από το MLP :
Taus opt.png

Παρατηρούμε ότι είναι πλέον εγκατεστημένα υπό αυξημένη κλίση προς τα έσω με την εξωτερική πίσω ακμή της καμπίνας εφαπτομενικά στο πλευρικό τοίχωμα.Αυτή η θέση βελτίωσε την αίσθηση του βάθους ενώ παρέμεινε η στενή - κι ευεργετική για την επίτευξη τονικής ισορροπίας - προσέγγιση προς τοιχωματικά όρια...

Για να μη δημιουργηθεί εντύπωση ότι ΄΄σιδερώνεται΄΄ μια ανισόρροπη απόκριση αυθαίρετα με DSP , ιδού η απόκριση συχνότητας με τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί χωρίς να έχει εφαρμοστεί η παραμικρή διόρθωση ή ισοστάθμιση :
LR Taus.jpg

Τύφλα να χουνε διάφορα ... Klipsch σειράς Heritage.:sneaky:
Με αυτήν ακριβώς τη μορφή ακούγεται άνετα και αρέσει νέτο σκέτο...Υπό τη μεγάλη κλίση κατά την ισοστάθμιση κάποιων τονισμών της κόρνας ουσιαστικά διορθώνεται η off-axis επίδρασή τους , δηλαδή εξομαλύνεται αντί ν'αυξανόταν η ανισορροπία στην έμμεση ηχητική ακτινοβολία...Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εφόσον η θέση ακρόασης εδώ βρίσκεται πλέον στα 3,5 μέτρα απόσταση - πίσω από την αόρατη πλευρά...όχι του φεγγαριού αλλά του κρεβατιού.

Το πρόβλημα από το συγκεκριμένο δωμάτιο εκδηλώνεται με επίκεντρα συχνοτικές ζώνες ακέραια πολλαπλάσια περίπου : 45 - 85 - 170 Hz. Αυτές είναι χαρακτηριστικό της χωροταξίας εμφανιζόμενες σταθερά ακόμα και με τη συμμετοχή sub.Δεν επιδιορθώνονται μέσω DSP/EQ.

Η οριστική τοποθέτηση ηχείων και θέσης ακρόασης έγινε με γνώμονα να εξισορροπηθούν μεταξύ των οι υποχωρήσεις με αυτά τα επίκεντρα και την αποφυγή μεγάλων βυθίσεων κάτω από τη στάθμη αναφοράς.

Ιδού και το αντίστοιχο spectrogram :
Taus Spectro.jpg


Η ενσωμάτωη στα εμπλεκόμενα sub - ένα μόνο ανά κανάλι τοποθετημένο κατά μήκος του αντίστοιχου πλευρικού τοιχώματος έχει γίνει ΄΄με το μαλακό΄΄, ακουστικό κροσάρισμα , βαθυπερατό στα 50 Hz και κλίση 12 dB ανά οκτάβα. Όπως φαίνεται από τη μαύρη γραμμή που εκφράζει το group delay η κατάσταση χωρίς delays στα main είναι ελεγχόμενη. Η απουσία παρατεταμένων ουρών στον κατακόρυφο άξονα του χρόνου ιδίως εκεί όπου επικεντρώνονται οι κόκκινες κορυφώσεις ενέργειας δείχνει ότι με κατάλληλη εφαρμογή EQ στις πρώτες οκτάβες - με στόχο καμπύλη κατά Bruel&Kjaer - το spectro αναμένεται να διορθωθεί - όπως έχει δημοσιευθεί στα προηγούμενα - αποκτώντας ομοιομορφία στην κατανομή ενέργειας.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ο ερχομός του κρύου σημαίνει καιρό για βινύλιο , κάτι που δικαιώνει κιόλας τον τίτλο του νήματος.
Vinyl Universe.JPG


To miniDSP 2X4HD δεν ικανοποιούσε από την αναλογική του είσοδο,οπότε επέστρεψε το setup στη διαρρύθμιση με τα Dynaudio 18S να παρεμβάλλονται καθένα στο αντίστοιχο κανάλι φροντίζοντας για τα delays και στέλνοντας καθένα υψιπερατά κροσαρισμένο σήμα στο συνδεδεμένο δορυφόρο , με τα Yamaha HS8 στη θέση που είχαν πρώτα τα Triton. Απουσία κεντρικού επεξεργαστή το στοίχημα είναι να μην είχαμε ανάγκη από κανένα φίλτρο EQ , ούτε καν εκείνα που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν από το DSP των sub ειδικά για τις δύο πρώτες οκτάβες.

Μολονότι η απόκριση βγαίνει αρκετά ομαλά καθώς και η γενική κλίση αυτής, η συνεργασία μεταξύ sub & main δεν βγαίνει ακριβώς όπως πριν στην τρίτη οκτάβα. Αυτό το στοιχείο δεν φανερώνεται εκ πρώτης όψεως στις steady state αποκρίσεις ληφθείσες με περιστρεφόμενο μικρόφωνο στα συνήθη χρώματα:
HS8DynX2 sep ch.png


Με τυπικά κριτήρια δεν είναι άσχημες ιδίως χωρίς να έχει εφαρμοστεί το παραμικρό φίλτρο EQ...Διαπιστώνεται όμως στο spectrogram με τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί ότι χρειάζεται βελτίωση στη ζώνη κρος πάνω από τα 50 Hz :
20-200 L70 R70.png

Στο ανωτέρω το βαθυπερατό και στα δύο sub έχει οριστεί σε κεντρική συχνότητα 70 Hz...

Επόμενη δοκιμαστική κίνηση βαθυπερατό 65 Hz στο αριστερό με σταθερά τα 70 Hz στο δεξί κανάλι :
20-200 L65 R70.png


Κατόπιν και τα δύο στα 65 Hz με παράλληλη αύξηση στη στάθμη για τα sub κατά 2 dB :
20-200 L65 R65.png


Παρατηρούμε ότι το group delay βελτιώθηκε στη ζώνη του κρος , όμως η ποιότητα ενσωμάτωσης δεν φτάνει τα επίπεδα που έχουν επιτευχθεί σε προηγούμενα στάδια του νήματος με άλλες διαρρυθμίσεις. Εφόσον η θέση των δορυφόρων λογαριάζεται ήδη βέλτιστη, προτεινόμενη δράση είναι ν'αλλάξει η τοποθέτηση των μονάδων sub για να δούμε μήπως θα μπορούσε να γίνει κάτι καλύτερο πάντα χωρίς την παραμικρή ισοστάθμιση ακόμα και στις χαμηλές.

Άμα γίνεται να επιτευχθεί αρκετά ομαλή απόκριση απουσία αυτής έχει διαπιστωθεί πως υφίστανται ακόμα μικρότερες μεταπτώσεις στην αντίληψη των χαμηλών κατά την περιφορά εντός του χώρου σε θέσεις πέρα από τον κύκλο του MLP.

Η μέχρι στιγμής κατάσταση με sweep 20-200 , τα επιμέρους κανάλια μαζί και τη διαφοροποιημένη καμπύλη με τη μικρή αύξηση στάθμης σε καθένα εκ των sub :
20-200 L65 R65.png

Οι δορυφόροι είναι σταθερά με υψιπερατό κροσάρισμα στα 80 Hz και κλίση 24dB ανά οκτάβα για όλα.Στη ζώνη 65-80 Hz η απόκριση συντηρείται από τη συμπεριφορά του χώρου και την πτωτική ενέργεια ελέω υψιπερατού και βαθυπερατού από δορυφόρους και sub.Παρατηρούμε επίσης ότι μολονότι οι αποκρίσεις ουσιαστικά ταυτίζονται ανάμεσα στις επιλογές 70 & 65 Hz για το βαθυπερατό στο δεξί sub, η διαφορά μεταξύ των καταστάσεων είναι διακριτή από τα spectrogram...
 
Last edited:

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Ο ερχομός του κρύου σημαίνει καιρό για βινύλιο , κάτι που δικαιώνει κιόλας τον τίτλο του νήματος.
View attachment 280920

To miniDSP 2X4HD δεν ικανοποιούσε από την αναλογική του είσοδο,οπότε επέστρεψε το setup στη διαρρύθμιση με τα Dynaudio 18S να παρεμβάλλονται καθένα στο αντίστοιχο κανάλι φροντίζοντας για τα delays και στέλνοντας καθένα υψιπερατά κροσαρισμένο σήμα στο συνδεδεμένο δορυφόρο , με τα Yamaha HS8 στη θέση που είχαν πρώτα τα Triton. Απουσία κεντρικού επεξεργαστή το στοίχημα είναι να μην είχαμε ανάγκη από κανένα φίλτρο EQ , ούτε καν εκείνα που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν από το DSP των sub ειδικά για τις δύο πρώτες οκτάβες.

Μολονότι η απόκριση βγαίνει αρκετά ομαλά καθώς και η γενική κλίση αυτής, η συνεργασία μεταξύ sub & main δεν βγαίνει ακριβώς όπως πριν στην τρίτη οκτάβα. Αυτό το στοιχείο δεν φανερώνεται εκ πρώτης όψεως στις steady state αποκρίσεις ληφθείσες με περιστρεφόμενο μικρόφωνο στα συνήθη χρώματα:
View attachment 280922

Με τυπικά κριτήρια δεν είναι άσχημες ιδίως χωρίς να έχει εφαρμοστεί το παραμικρό φίλτρο EQ...Διαπιστώνεται όμως στο spectrogram με τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί ότι χρειάζεται βελτίωση στη ζώνη κρος πάνω από τα 50 Hz :
View attachment 280924
Στο ανωτέρω το βαθυπερατό και στα δύο sub έχει οριστεί σε κεντρική συχνότητα 70 Hz...

Επόμενη δοκιμαστική κίνηση βαθυπερατό 65 Hz στο αριστερό με σταθερά τα 70 Hz στο δεξί κανάλι :
View attachment 280925

Κατόπιν και τα δύο στα 65 Hz με παράλληλη αύξηση στη στάθμη για τα sub κατά 2 dB :
View attachment 280927

Παρατηρούμε ότι το group delay βελτιώθηκε στη ζώνη του κρος , όμως η ποιότητα ενσωμάτωσης δεν φτάνει τα επίπεδα που έχουν επιτευχθεί σε προηγούμενα στάδια του νήματος με άλλες διαρρυθμίσεις. Εφόσον η θέση των δορυφόρων λογαριάζεται ήδη βέλτιστη, προτεινόμενη δράση είναι ν'αλλάξει η τοποθέτηση των μονάδων sub για να δούμε μήπως θα μπορούσε να γίνει κάτι καλύτερο πάντα χωρίς την παραμικρή ισοστάθμιση ακόμα και στις χαμηλές.

Άμα γίνεται να επιτευχθεί αρκετά ομαλή απόκριση απουσία αυτής έχει διαπιστωθεί πως υφίστανται ακόμα μικρότερες μεταπτώσεις στην αντίληψη των χαμηλών κατά την περιφορά εντός του χώρου σε θέσεις πέρα από τον κύκλο του MLP.

Η μέχρι στιγμής κατάσταση με sweep 20-200 , τα επιμέρους κανάλια μαζί και τη διαφοροποιημένη καμπύλη με τη μικρή αύξηση στάθμης σε καθένα εκ των sub :
View attachment 280931
Οι δορυφόροι είναι σταθερά με υψιπερατό κροσάρισμα στα 80 Hz και κλίση 24dB ανά οκτάβα για όλα.Στη ζώνη 65-80 Hz η απόκριση συντηρείται από τη συμπεριφορά του χώρου και την πτωτική ενέργεια ελέω υψιπερατού και βαθυπερατού από δορυφόρους και sub.Παρατηρούμε επίσης ότι μολονότι οι αποκρίσεις ουσιαστικά ταυτίζονται ανάμεσα στις επιλογές 70 & 65 Hz για το βαθυπερατό στο δεξί sub, η διαφορά μεταξύ των καταστάσεων είναι διακριτή από τα spectrogram...
Ωραίος ο γκουρού. Να σε ρωτήσω επειδή διακρίνω μικρή απόσταση ακρόασης και με δεδομένο ότι τα ηχεία αφού είναι και ενεργά λογικά θα κατεβαίνουν στους 40 κύκλους που λένε περίπου δεν σε ικανοποιεί η ακρόαση χωρίς τα subs τα οποία δεν τα διακρίνω στην φωτογραφία( το ένα ίσως το είδα εκεί κρυμένο δεξιά). Που ακριβώς τα έχεις;
Α! Βλέπω και κάτι "πονηρούτσικα" καλώδια. Για πες τι είναι έτσι εγκυκλοπαιδικά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ωραίος ο γκουρού. Να σε ρωτήσω επειδή διακρίνω μικρή απόσταση ακρόασης και με δεδομένο ότι τα ηχεία αφού είναι και ενεργά λογικά θα κατεβαίνουν στους 40 κύκλους που λένε περίπου δεν σε ικανοποιεί η ακρόαση χωρίς τα subs τα οποία δεν τα διακρίνω στην φωτογραφία( το ένα ίσως το είδα εκεί κρυμένο δεξιά). Που ακριβώς τα έχεις;
Α! Βλέπω και κάτι "πονηρούτσικα" καλώδια. Για πες τι είναι έτσι εγκυκλοπαιδικά.
Τα sub είναι εγκατεστημένα κολλητά στους τοίχους πίσω από καθένα δορυφόρο με το αριστερό να μένει αόρατο εξαιτίας του καναπέ.Τα καλώδια είναι Supra & Van Den Hul και κάποιες ιδιοκατασκευές ειδικά στην τροφοδοσία.

Οι δορυφόροι είναι εγκατεστημένοι με γνώμονα τη βέλτιστη στερεοφωνική απεικόνιση και τις μεγαλύτερες δυνατές αποστάσεις από διάφορα τοιχωματικά όρια.Οι συγκεκριμένες θέσεις υπό αυτήν τη συνθήκη δεν βγάζουν - όπως έχει εξηγηθεί σχετικά σε άλλα νήματα - σφριγηλά τη δεύτερη οκτάβα από εκείνους, τουναντίον . Επειδή βεβαίως έχουν γίνει δοκιμές στο παρελθόν είμαι σε θέση να γνωρίζω πως έστω και σε θέσεις όπου θα έβγαινε σφριγηλά η ζώνη 40-80 Hz αφενός μεν δεν έφτανε για το ρεαλισμό κατά την αναπαραγωγή, αφετέρου δε διεγείρονταν αδίκως διακριτές συνιστώσες ιδιορρυθμών εκεί όπου είχαν οι δορυφόροι ωφέλιμη απόκριση...

Όπως έχει ειπωθεί από τα προηγούμενα στο συγκεκριμένο χώρο υπάρχει αισθητική δέσμευση να μην τοποθετούνταν μπασοπαγίδες ή άλλα ακουστικά πάνελ. Πρέπει να καταφέρνουμε ικανοποιητικό αποτέλεσμα αποκλειστικά με τη σύνθεση των ηχειακών πηγών και τον τρόπο διαχείρισης.

Επίσης όπως υποστηρίζεται σε κάθε ευκαιρία η απαλλαγή των δορυφόρων με μονό mid-woofer από τη βάση του φάσματος τείνει ν'αυξάνει τη διαφάνεια στις μεσαίες οκτάβες.
Μην παραβλέπουμε τέλος ότι κατά το κροσάρισμα main ηχείων με sub παρέχεται κανονικά και δυνατότητα να εκπέμπουν ενέργεια τα δεύτερα υπό πολικότητα σήματος αντίθετη προς τα πρώτα, κάτι το οποίο συνήθως δεν γίνεται να συνέβαινε με μεγάλα main ηχεία.Αυτό το στοιχείο θα έχει ιδιαίτερη πρακτική σημασία για τη συνέχεια.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Τα sub είναι εγκατεστημένα κολλητά στους τοίχους πίσω από καθένα δορυφόρο με το αριστερό να μένει αόρατο εξαιτίας του καναπέ.Τα καλώδια είναι Supra & Van Den Hul.

Οι δορυφόροι είναι εγκατεστημένοι με γνώμονα τη βέλτιστη στερεοφωνική απεικόνιση και τις μεγαλύτερες δυνατές αποστάσεις από διάφορα τοιχωματικά όρια.Οι συγκεκριμένες θέσεις υπό αυτήν τη συνθήκη δεν βγάζουν - όπως έχει εξηγηθεί σχετικά σε άλλα νήματα - σφριγηλά τη δεύτερη οκτάβα από εκείνους, τουναντίον . Επειδή βεβαίως έχουν γίνει δοκιμές στο παρελθόν είμαι σε θέση να γνωρίζω πως έστω και σε θέσεις όπου θα έβγαινε σφριγηλά η ζώνη 40-80 Hz αφενός μεν δεν έφτανε για το ρεαλισμό κατά την αναπαραγωγή, αφετέρου δε διεγείρονταν αδίκως διακριτές συνιστώσες ιδιορρυθμών εκεί όπου είχαν οι δορυφόροι ωφέλιμη απόκριση...

Όπως έχει ειπωθεί από τα προηγούμενα στο συγκεκριμένο χώρο υπάρχει αισθητική δέσμευση να μην τοποθετούνταν μπασοπαγίδες ή άλλα ακουστικά πάνελ. Πρέπει να καταφέρνουμε ικανοποιητικό αποτέλεσμα αποκλειστικά με τη σύνθεση των ηχειακών πηγών και τον τρόπο διαχείρισης.

Μην παραβλέπουμε ότι κατά το κροσάρισμα main ηχείων με sub παρέχεται κανονικά και δυνατότητα να εκπέμπουν ενέργεια τα δεύτερα υπό πολικότητα σήματος αντίστροφη προς τα πρώτα, κάτι το οποίο συνήθως δεν γίνεται να συνέβαινε με μεγάλα main ηχεία.Αυτό το στοιχείο θα έχει ιδιαίτερη πρακτική σημασία για τη συνέχεια.
Συμφωνώ σε όλα. Γενικά είναι φοβερά δύσκολο το στήσιμο των ηχείων για την βέλτιστη στερεοφωνική εικόνα με μεγάλη απόσταση από τον πίσω εξ αυτών τοίχο χωρίς να χάσεις άλλα καλά και θέλει και εμπειρία αλλά και πάρα πολλές ώρες με μετρήσεις. Αν καταφέρεις και βρεις την χρυσή τομή το αποτέλεσμα είναι μαγικό. Για τις μπασοπαγίδες και τα πάνελ το κατάλαβα ότι δεν θα θέλεις να βάλεις βλέποντας την διαρρύθμιση.
Πολύ όμορφο και το πικάπ σου το οποίο επίσης παίζει και εξαιρετικά. Κεφαλή και ενισχυτή της τι έχεις ;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Συμφωνώ σε όλα. Γενικά είναι φοβερά δύσκολο το στήσιμο των ηχείων για την βέλτιστη στερεοφωνική εικόνα με μεγάλη απόσταση από τον πίσω εξ αυτών τοίχο χωρίς να χάσεις άλλα καλά και θέλει και εμπειρία αλλά και πάρα πολλές ώρες με μετρήσεις. Αν καταφέρεις και βρεις την χρυσή τομή το αποτέλεσμα είναι μαγικό. Για τις μπασοπαγίδες και τα πάνελ το κατάλαβα ότι δεν θα θέλεις να βάλεις βλέποντας την διαρρύθμιση.
Πολύ όμορφο και το πικάπ σου το οποίο επίσης παίζει και εξαιρετικά. Κεφαλή και ενισχυτή της τι έχεις ;
kind of magic.jpg


Audio Technica ART9 με Trichord Delphini ΙΙ & Never Connected τροφοδοτικό.
 



christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.132
Τα καλώδια είναι Supra & Van Den Hul και κάποιες ιδιοκατασκευές ειδικά στην τροφοδοσία.
Μεσιε Μπουτια το καλωδιο ρευματος εχει ενα μαυρο κουτακι τι ειναι αυτο;;;
το γραφημα μπηκε κατα λαθος ;) πιο πανω:errwhat:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.144
Reaction score
26.715
Ο ερχομός του κρύου σημαίνει καιρό για βινύλιο , κάτι που δικαιώνει κιόλας τον τίτλο του νήματος.
View attachment 280920

To miniDSP 2X4HD δεν ικανοποιούσε από την αναλογική του είσοδο,οπότε επέστρεψε το setup στη διαρρύθμιση με τα Dynaudio 18S να παρεμβάλλονται καθένα στο αντίστοιχο κανάλι φροντίζοντας για τα delays και στέλνοντας καθένα υψιπερατά κροσαρισμένο σήμα στο συνδεδεμένο δορυφόρο , με τα Yamaha HS8 στη θέση που είχαν πρώτα τα Triton. Απουσία κεντρικού επεξεργαστή το στοίχημα είναι να μην είχαμε ανάγκη από κανένα φίλτρο EQ , ούτε καν εκείνα που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν από το DSP των sub ειδικά για τις δύο πρώτες οκτάβες.

Μολονότι η απόκριση βγαίνει αρκετά ομαλά καθώς και η γενική κλίση αυτής, η συνεργασία μεταξύ sub & main δεν βγαίνει ακριβώς όπως πριν στην τρίτη οκτάβα. Αυτό το στοιχείο δεν φανερώνεται εκ πρώτης όψεως στις steady state αποκρίσεις ληφθείσες με περιστρεφόμενο μικρόφωνο στα συνήθη χρώματα:
View attachment 280922

Με τυπικά κριτήρια δεν είναι άσχημες ιδίως χωρίς να έχει εφαρμοστεί το παραμικρό φίλτρο EQ...Διαπιστώνεται όμως στο spectrogram με τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί ότι χρειάζεται βελτίωση στη ζώνη κρος πάνω από τα 50 Hz :
View attachment 280924
Στο ανωτέρω το βαθυπερατό και στα δύο sub έχει οριστεί σε κεντρική συχνότητα 70 Hz...

Επόμενη δοκιμαστική κίνηση βαθυπερατό 65 Hz στο αριστερό με σταθερά τα 70 Hz στο δεξί κανάλι :
View attachment 280925

Κατόπιν και τα δύο στα 65 Hz με παράλληλη αύξηση στη στάθμη για τα sub κατά 2 dB :
View attachment 280927

Παρατηρούμε ότι το group delay βελτιώθηκε στη ζώνη του κρος , όμως η ποιότητα ενσωμάτωσης δεν φτάνει τα επίπεδα που έχουν επιτευχθεί σε προηγούμενα στάδια του νήματος με άλλες διαρρυθμίσεις. Εφόσον η θέση των δορυφόρων λογαριάζεται ήδη βέλτιστη, προτεινόμενη δράση είναι ν'αλλάξει η τοποθέτηση των μονάδων sub για να δούμε μήπως θα μπορούσε να γίνει κάτι καλύτερο πάντα χωρίς την παραμικρή ισοστάθμιση ακόμα και στις χαμηλές.

Άμα γίνεται να επιτευχθεί αρκετά ομαλή απόκριση απουσία αυτής έχει διαπιστωθεί πως υφίστανται ακόμα μικρότερες μεταπτώσεις στην αντίληψη των χαμηλών κατά την περιφορά εντός του χώρου σε θέσεις πέρα από τον κύκλο του MLP.

Η μέχρι στιγμής κατάσταση με sweep 20-200 , τα επιμέρους κανάλια μαζί και τη διαφοροποιημένη καμπύλη με τη μικρή αύξηση στάθμης σε καθένα εκ των sub :
View attachment 280931
Οι δορυφόροι είναι σταθερά με υψιπερατό κροσάρισμα στα 80 Hz και κλίση 24dB ανά οκτάβα για όλα.Στη ζώνη 65-80 Hz η απόκριση συντηρείται από τη συμπεριφορά του χώρου και την πτωτική ενέργεια ελέω υψιπερατού και βαθυπερατού από δορυφόρους και sub.Παρατηρούμε επίσης ότι μολονότι οι αποκρίσεις ουσιαστικά ταυτίζονται ανάμεσα στις επιλογές 70 & 65 Hz για το βαθυπερατό στο δεξί sub, η διαφορά μεταξύ των καταστάσεων είναι διακριτή από τα spectrogram...
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι που θέλω από καιρό. Το δωμάτιο είναι παραλληλεπίπεδο? (φαντάζομαι δεν έχει όλες τις πλευρές ίσες ώστε να είναι ρόμβος) Αν ναι, πόση διαφορά έχουν μεταξύ τους οι δύο διαστάσεις του επιπέδου? Εκείνο που προσπαθώ να δω είναι το πόσο επιδρά σε μια τέτοια γωνιακή τοποθέτηση το υπόλοιπο δωμάτιο και οι σχέση των διαστάσεων και ΚΥΡΙΩΣ πόση ανισορροπία όπισθεν του χώρου ακρόασης έχει αμελητέες συνέπειες.
Και επόμενη ερώτηση (παράγωγη ας πούμε) μήπως άλλο σχήμα, ξερωγώ τριγωνικό κι ας μην είναι επακριβώς τρίγωνο κι ας έχει τόξο αντί για ευθεία βάση, είναι προτιμότερο?
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Μεσιε Μπουτια το καλωδιο ρευματος εχει ενα μαυρο κουτακι τι ειναι αυτο;;;
το γραφημα μπηκε κατα λαθος ;) πιο πανω:errwhat:
τολμάς βλέπω κ δείχνεις τέτοια γραφήματα! μπράβο... θαρραλέος! :p
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μεσιε Μπουτια το καλωδιο ρευματος εχει ενα μαυρο κουτακι τι ειναι αυτο;;;
το γραφημα μπηκε κατα λαθος ;) πιο πανω:errwhat:
Αναφέρεσαι προφανώς στη φωτό από το άλλο setup με τα Ta'us , αλλά θα σου απαντήσω πως εξυπηρετεί τους εξής σκοπούς:

Περιβάλλει την άκρη του καλωδίου γύρω από το φις.
Συμβάλλει στο να μην ακουμπάει το καλώδιο στο τοίχωμα ή σε άλλα καλώδια έτσι όπως είναι διευθετημένα στο T3
Εξάπτει τη φαντασία σε κάποιους που βλέπουν τη φωτό. :biggrin:
τολμάς βλέπω κ δείχνεις τέτοια γραφήματα! μπράβο... θαρραλέος! :p
Άλλο το θάρρος και άλλο η... άγνοια κινδύνου. Το πρώτο συνεπάγεται επίγνωση. :sneaky:
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι που θέλω από καιρό. Το δωμάτιο είναι παραλληλεπίπεδο? (φαντάζομαι δεν έχει όλες τις πλευρές ίσες ώστε να είναι ρόμβος) Αν ναι, πόση διαφορά έχουν μεταξύ τους οι δύο διαστάσεις του επιπέδου? Εκείνο που προσπαθώ να δω είναι το πόσο επιδρά σε μια τέτοια γωνιακή τοποθέτηση το υπόλοιπο δωμάτιο και οι σχέση των διαστάσεων και ΚΥΡΙΩΣ πόση ανισορροπία όπισθεν του χώρου ακρόασης έχει αμελητέες συνέπειες.
Και επόμενη ερώτηση (παράγωγη ας πούμε) μήπως άλλο σχήμα, ξερωγώ τριγωνικό κι ας μην είναι επακριβώς τρίγωνο κι ας έχει τόξο αντί για ευθεία βάση, είναι προτιμότερο?
Είναι στο κύριο τμήμα του παραλληλεπίπεδο αλλά όχι...ορθογώνιο στο σύνολό του.Ο τρέχων προσανατολισμός του setup κρίθηκε βέλτιστος ύστερα από χρόνια δοκιμών σε εναλλακτικούς και μάλιστα απουσία REW. Σε κάποια θεμελιώδη και γενικής φύσης στοιχεία πρέπει να εμπιστευόμαστε το πώς θα μας ακουγόταν έστω και χωρίς μετρητικά δεδομένα. Δεν πρόκειται να γίνονται εκ νέου μετακινήσεις ούτως ώστε ν'αποκτούσα μετρητικά δεδομένα όταν γνωρίζω ήδη πως δεν με εξυπηρετούσαν οι εναλλακτικές είτε ακροαματικά είτε χωροταξικά. Ο συγκεκριμένος χώρος στο δεύτερο και αόρατο τμήμα του είναι ασύμμετρος και η όποια πρόβλεψη για την ανταπόκριση στις χαμηλές γίνεται αβέβαιη. Θα προτιμούσα κλασσικά χώρο με σχήμα τέλειου ορθογώνιου παραλληλεπιπέδου που θα έδινε ακριβέστερες προβλέψεις και θα ταλαιπωρούσε λιγότερο στην εκάστοτε διερεύνηση.
Να κανονίσουμε ακρόαση όποτε θες❤❤❤
Μολονότι με κολακεύει το ενδιαφέρον, θεωρώ ότι γνωρίζεις εκ των προτέρων την απάντηση σε αυτό. Μπορώ επίσης να προεξοφλήσω ότι δεν θα σε ενθουσίαζε σε μια σύντομη επαφή τουλάχιστον αφού η ηχόσφαιρα σε αυτό είναι διαφορετική σε σχέση μ'εκείνη που πρέπει να προκύπτει από το δικό σου setup...Άσε δε που το σήμα διέρχεται από τα DAC των sub για την παροχή στα απαραίτητα delays... :sneaky:
H αξία σε αυτό που παρουσιάζω εκτιμάται περισσότερο σε βάθος χρόνου και παραμονή ακροατή πέραν της κεντρικής θέσης.

Επισημαίνεται στη συνέχεια ότι δεν οδηγούμαστε ΄΄από το πουθενά΄΄ στο νέο τόπο για τα sub , αλλά από δεδομένα λήψεων του παρελθόντος όταν είχαν χαρτογραφηθεί πιθανές θέσεις που έδιναν σφριγηλές χαμηλές χωρίς μπουμπουνίσματα. Στις προηγούμενες εκδοχές απλώς δεν γινόταν να εφαρμοστούν χωροταξικά αφού εμπόδιζαν τα Triton με καθένα μονομπλόκ τελικό δίπλα στο αντίστοιχο main ηχείο. Με τους τωρινούς δορυφόρους όμως γίνεται άρση του περιοριστικού παράγοντα. Όπως θα παρατηρηθεί ο προσανατολισμός είναι απολύτως συμμετρικός ως προς το MLP και σε πλήρη συνάφεια προς τον τόπο των επιμέρους δορυφόρων.

DSC03145.JPG


Τον περισσότερο χρόνο παίζει ψηφιακά με ολόκληρο το ικρίωμα καλυμμένο όπως ακριβώς εμφανίζεται στη φωτό.
Στη συνέχεια θα δούμε και αποκαλυπτικά μετρητικά δεδομένα.
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Μερακλής❤❤
Πες του να πετάξει τα Supra να φύγει η θολούρα (σαν να την ακούω απο εδώ) και να πάρει κανένα phono της προκοπής για αυτήν την κεφαλή. Εμένα δεν θα με ακούσει για αυτό σου λέω να του τα πείς εσύ , που σε ακούει. 😀
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Πες του να πετάξει τα Supra να φύγει η θολούρα (σαν να την ακούω απο εδώ) και να πάρει κανένα phono της προκοπής για αυτήν την κεφαλή. Εμένα δεν θα με ακούσει για αυτό σου λέω να του τα πείς εσύ , που σε ακούει. 😀
Επειδή υποτιμάς τη δυνατότητα να δέχομαι συμβουλές, περιμένω ν'αναφέρεις προσιτά καλώδια χωρίς ΄΄θολούρα΄΄΄προς αντικατάσταση των Supra...Τα δε VDH και οι ιδιοκατασκευές λέω να διατηρούνταν στη θέση τους. Το phono stage είναι ούτως ή άλλως ανακατασκευασμένο και δεν αξίζει περαιτέρω κόπο για το χρόνο που θ'αφιερωνόταν στην ακρόαση βινυλίων. Το βινυλιοσύστημα δεν παύει να είναι ακριβότερο απ'όλες τις υπόλοιπες συσκευές του setup μαζί.
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Επειδή υποτιμάς τη δυνατότητα να δέχομαι συμβουλές, περιμένω ν'αναφέρεις προσιτά καλώδια χωρίς ΄΄θολούρα΄΄΄προς αντικατάσταση των Supra...Τα δε VDH και οι ιδιοκατασκευές λέω να διατηρούνταν στη θέση τους.
Δεν βλέπω ακόμη φωτό στο σάιτ, οπότε πλάκα κάνω, εξάλλου δεν ξέρω που έχεις Supra (μάλλον καλώδια ρεύματος ε ?) Δεν ξέρω να σου προτείνω, ξέρω μόνο ότι τα Supra είναι πολύ θολά. Τα VDH καλή επιλογή (για τανσίστορ 😀 ).
Συμβουλές για μηχανήματα , όπως ξέρεις δεν δίνω σχεδόν ποτέ.
Εξάλλου ο Kanakiani είναι ο ειδικός σε καλώδια και phono.
😀😍
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.575
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top