Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Re: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Ναι αλλά μπορεί κάποιος να εξηγήσει πως απορυθμίστηκε;
Αλλαγες θερμοκρασιας και υγρασιας....συνηθες

Βεβαια παιζει ρολο και το κομματι παραγωγης...:112:

Αυτα βγαινουν με το "τσουβαλι" χωρις καλιμπραρισμα καλο...οποτε...
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Αρχικό μήνυμα απο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ
2. Συμφωνώ απόλυτα.

3. Συμφωνώ επίσης...

:111: :116:
Μ'αρεσει που κοπιαρες τα 2 απο τα 3...
....μιας και το 1 ειναι ιδιο με το 3...

Το ιδιο και για τον Παναγο...συμφωνει στο 3 και ψαχνετε στο 1 ενω ειναι ιδια.......:142:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Σε αυτό συμφωνώ. Με την πρώτη ευκαιρία θα στείλω το δικό μου CA813 για καλιμπράρισμα, για το φτηνό βεβαίως, των 100 δολαρίων, και όχι φυσικά για το NIST που κάνει ο Μανώλης και κοστίζει ένα σκασμό λεφτά... :126:

Εγώ άλλωστε είμαι ένας απλός χομπίστας και τίποτα παραπάνω...
Καλα θα κανεις γιατι ετσι και αλλιως τωρα ειναι για πεταμα ετσι που δειχνει...
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Το ιδιο και για τον Παναγο...συμφωνει στο 3 και ψαχνετε στο 1 ενω ειναι ιδια.......:142:

Έκανα επεξήγηση στο 1, γιατί όπως έγραψες δεν ήταν απολύτως κατανοητό ότι αναφερόσουν σε ρύθμιση λευκού σε digital κάτω του 235.

Δυστυχώς Κώστα, νομίζεις ότι γράφεις δύο γραμμές, και ότι όλα τα μέλη που σε διαβάζουν αντιλαμβάνονται πλήρως αυτό που θέλεις να πεις. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι έτσι, αλλά δεν θα προσπαθήσω φυσικά και να σου αλλάξω τον τρόπο που γράφεις. Αυτό είναι το στιλ γραφής σου, κι εγώ προσωπικά το αποδέχομαι. :126:

Από την άλλη μεριά, εγώ είμαι στο εντελώς αντίθετο άκρο. Μου είναι εντελώς αδύνατον να εκφραστώ με μια δυο αράδες μόνο, όταν αναφέρομαι σε τεχνικά θέματα. :137:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Καλα θα κανεις γιατι ετσι και αλλιως τωρα ειναι για πεταμα ετσι που δειχνει...

Αυτό Κώστα είναι μόνο η γνώμη σου και τίποτα παραπάνω... :137:

Και όταν γράφεις μηνύματα σε αυτό το στιλ, ειλικρινά η γνώμη σου... δεν με απασχολεί καθόλου, δεν μου καίγεται καρφάκι που λέμε... :142:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Έκανα επεξήγηση στο 1, γιατί όπως έγραψες δεν ήταν απολύτως κατανοητό ότι αναφερόσουν σε ρύθμιση λευκού σε digital κάτω του 235.

Δυστυχώς Κώστα, νομίζεις ότι γράφεις δύο γραμμές, και ότι όλα τα μέλη που σε διαβάζουν αντιλαμβάνονται πλήρως αυτό που θέλεις να πεις. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι έτσι, αλλά δεν θα προσπαθήσω φυσικά και να σου αλλάξω τον τρόπο που γράφεις. Αυτό είναι το στιλ γραφής σου, κι εγώ προσωπικά το αποδέχομαι. :126:

Από την άλλη μεριά, εγώ είμαι στο εντελώς αντίθετο άκρο. Μου είναι εντελώς αδύνατον να εκφραστώ με μια δυο αράδες μόνο, όταν αναφέρομαι σε τεχνικά θέματα. :137:
Ειμαι ακριβης και τα καταλαβαινουν ολοι....
Απλα εσυ δεν τα καταλαβαινεις....:142:

Κατω του 235 ειναι το 234 κ.λ.π.
.... και πανω του 235 ειναι το 236 κ.λ.π.

Απλα πραγματα...

Και επετρεψε μου να σου πω πως πρεπει να τα γραφεις ποιο απλα και καθαρα με επεξηγηση του σωστου η λαθους για να βγαινει νοημα....ειδαλως ειναι αοριστο....

π.χ.Λανθασμενη απεικονιση εικονας(χρειαζεται επεξηγηση γιατι ειναι λανθασμενη)


Προβάλλουμε το τρίτο πατερνάκι της ενότητας Basic Settings. Αν στο αριστερό μέρος της οθόνης δεν βλέπουμε καθόλου μπάρες να αναβοσβήνουν, τότε έχουμε λανθασμένα υπερβολική αντίθεση στην εικόνα μας, όπως βλέπετε στη φωτό:


Αν αντίθετα βλέπουμε πολλές μπάρες να αναβοσβήνουν δεξιότερα του digital 235, π.χ., το 240, 245 κτλ., τότε έχουμε λανθασμένα μικρότερη αντίθεση στην εικόνα μας, όπως βλέπετε στη φωτό:
Γι'αυτο εκανα διευκρινηση...σεσωσα και μου την λες κιολας....:142:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Και επετρεψε μου να σου πω πως πρεπει να τα γραφεις ποιο απλα και καθαρα με επεξηγηση του σωστου η λαθους για να βγαινει νοημα....ειδαλως ειναι αοριστο....

Πίστευε ότι θέλεις Κώστα, όπως είπα πριν, ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΑΚΙ. :126:
 


Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Έχοντας τον απαραίτητο εξοπλισμό στη κατοχή μας μπορούμε να περάσουμε στις ρυθμίσεις και μετρήσεις της εικόνας μας.


α)
Ρύθμιση της φωτεινότητας (ή αλλιώς επίπεδο του μαύρου)
Προβάλλουμε το πρώτο πατερνάκι της ενότητας Basic Settings από το δισκάκι του AVSforum που κάψαμε. Παρατηρούμε τις μπάρες που αναβοσβήνουν. Αν δεν βλέπουμε καθόλου μπάρες που αναβοσβήνουν ή βλέπουμε ελάχιστες, έχουμε εντελώς λανθασμένη ρύθμιση του μαύρου με υπερβολικά κατεβασμένη φωτεινότητα, όπως βλέπετε στη φωτό:





Αρχίζουμε να ανεβάζουμε την φωτεινότητα μέχρι του σημείου που να βλέπουμε τις μπάρες μέχρι και το digital 17 να αναβοσβήνουν, ενώ η μπάρα του digital 16 (reference black) πρέπει να παραμένει σβηστή στο φόντο, όπως και όλες οι υπόλοιπες στα αριστερά της, δηλαδή digital 15, 14 κτλ., όπως βλέπετε στη φωτό:





Αν βάζοντας το πατερνάκι βλέπουμε τις μπάρες κάτω από το digital 16 να αναβοσβήνουν, π.χ., βλέπουμε τη μπάρα του digital 15, 14, 13 κτλ. να αναβοσβήνει, τότε έχουμε λανθασμένα υπερβολική φωτεινότητα στο μαύρο μας, όπως βλέπετε στη φωτό:



Κατεβάζουμε λοιπόν τη φωτεινότητα μέχρι του σημείου που θα φέρουμε το μαύρο μας στο digital 16, όπως περιγράψαμε παραπάνω.

Σε πολλούς προβολείς και τηλεοράσεις τα βήματα ρύθμισης της φωτεινότητας είναι υπερβολικά μεγάλα και ίσως να μην μας επιτρέπουν να ρυθμίσουμε επακριβώς την φωτεινότητα του μαύρου στο digital 16. Π.χ., μπορεί με ένα κλικ παραπάνω το μαύρο μας να πηγαίνει στο digital 15 ή και 14 και με ένα κλικ παρακάτω το μαύρο μας να πηγαίνει στο digital 17 ή και 18. Σε αυτή την περίπτωση καλούμαστε να επιλέξουμε υποχρεωτικά τη χρυσή τομή:

α1)
Σε προβολείς ή τηλεοράσεις με πολύ υψηλή φωτεινότητα και όχι πολύ καλό και βαθύ μαύρο, είναι καλύτερα να επιλέξουμε μια τιμή για το μαύρο στο digital 17 ή και 18, μια και θα χάσουμε ένα μικρό κλικ από τις λεπτομέρειες στα σκοτεινά πλάνα, αλλά δεν θα επιτρέψουμε ταυτόχρονα όμως στο ήδη όχι καλό μαύρο μας να ξεθωριάσει ακόμα περισσότερο.

α2)
Αντίθετα, σε προβολείς ή τηλεοράσεις με πολύ καλό και βαθύ μαύρο, είναι καλύτερα να επιλέξουμε μια τιμή για το μαύρο στο digital 15 ή και 14, εάν δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά. Δεν θα χάσουμε τίποτε απολύτως από τις λεπτομέρειες στα σκοτεινά πλάνα, ενώ ταυτόχρονα το ήδη βαθύ μαύρο μας θα υποστεί τις λιγότερες δυνατές απώλειες.
Νομίζω ότι σε αυτα τα 2 σημεία ειναι αντικρουώμενα
 

Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

θενκς ε λοτ μαν!

να ρωτήσω κάτι; αν παίζεις από πι-σι, δε μπορεί να γίνει αυτόματο καλιμπράρισμα του προβολέα από το σοφτγουερ του φωτόμετρου με ρύθμιση D65 και gamma 2,2, που έτσι φτιάχνει προφίλ για τον προβολέα που ενσωματώνεται στο color managment της κάρτας γραφικών?
Θα μπορούσε να γίνιε με την δημιουργία icc profile.
Και πάλι όως δεν θα είναι σωστό.
Οι προβολείς δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά με τα π.x. monitir.
 

Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Αν αντίθετα βλέπουμε πολλές μπάρες να αναβοσβήνουν δεξιότερα του digital 235, π.χ., το 240, 245 κτλ., τότε έχουμε λανθασμένα μικρότερη αντίθεση στην εικόνα μας, όπως βλέπετε στη φωτό:




Ανεβάζουμε την αντίθεση μέχρι του σημείου που το λευκό μας θα έρθει στο digital 235, όπως περιγράψαμε παραπάνω.
δω θα ήθελα να σημειώσω ότι παρατηρωντας την ποιο πάνω εικόνα καταλβαίνουμε ότι παρότι δεν έχει "κλειδώσει" το λευκο παρόλα αυτα τα προβλήματα εχουν ήδη αρχίσει να φαίνονται μια και στο 230,231 εχουμε ματζεντίζουσα απόχρωση ενω τα 232.235 έχουν μια πρασινίζουσα. Αρα κάποιο χρώμα (τουλάχισυτον ένα) εχει κλιπάρει.
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

δω θα ήθελα να σημειώσω ότι παρατηρωντας την ποιο πάνω εικόνα καταλβαίνουμε ότι παρότι δεν έχει "κλειδώσει" το λευκο παρόλα αυτα τα προβλήματα εχουν ήδη αρχίσει να φαίνονται μια και στο 230,231 εχουμε ματζεντίζουσα απόχρωση ενω τα 232.235 έχουν μια πρασινίζουσα. Αρα κάποιο χρώμα (τουλάχισυτον ένα) εχει κλιπάρει.

Μανώλη, οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί με πηγή το Dune Prime 3.0+ που παίζει στην plasma Panasonic μου με μια Nikon L19 των 60 ευρώ, :142: και η οποία τραβάει στις συγκεριμένες συνθήκες εντελώς κουκουρούκου χρωματικά φωτογραφίες.

Δες π.χ., τι συνέβη όταν προσπάθησα να φωτογραφήσω το greyscale, για αυτό άλλωστε και δεν ανέβασα ποτέ τις συγκεκριμένες φωτό:



Λες να αποδίδει τέτοιο greyscale η πλάσμα μου;! :204:

Εγώ απλά ήθελα να δείξω στα μέλη του φόρουμ τις επιπλέον ή λιγότερες μπάρες από το 235 και όχι να δείξω τη χρωματική συμπεριφορά στις μπάρες στις συγκεκριμένες φωτό, οπότε όπως καταλαβαίνεις όλες οι σχετικές παρατηρήσεις σου είναι λανθασμένες.

Κάνω εκτεταμένη αναφορά νομίζω για το τι ακριβώς θα πρέπει να προσέχουν τα μέλη βάζοντας το λευκό τους στο digital 235. :126:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Νομίζω ότι σε αυτα τα 2 σημεία ειναι αντικρουώμενα

Θα μπορούσες να μας εξηγήσεις πιο εκτεταμένα ποια ακριβώς δύο σημεία είναι αντικρουόμενα;! :118:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Από τις μεγαλύτερες μπούρδες που έχουν γραφτεί ποτέ…

Το πρωτο που διαβαζω και μαλλον πρεπει να το σβησεις τελειως..
Μονο τα ποσοστα κρατηστε.....

Ειναι λανθασμενο ολο μιας και πειραζωντας την φωτεινοτητα αλλαζουν κορεσμος και αποχρωση.....

Για να προσπαθήσουμε λοιπόν να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους. Μόλις ολοκλήρωσα μια ενότητα μετρήσεων στον Sharp 21000, τόσο στα πρωτεύοντα όσο και στα δευτερεύοντα χρώματα.

Χρησιμοποίησα τον Spyder 3 και το HCFR, έναν συνδυασμό που υποτίθεται ότι ο Κώστας Κεφάλας γνωρίζει καλά, μια και έχει στη κατοχή του και τα δύο, τόσο τον Spyder 3 όσο και το HCFR. Γράφει λοιπόν ο Κώστας: Είναι λανθασμένο όλο μιας και πειράζοντας την φωτεινότητα αλλάζουν κορεσμός και απόχρωση... Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μπούρδα από αυτήν, λέω εγώ.

Το σωστό και αυτό που ισχύει είναι:

α)
Στους προβολείς που το CMS τους δουλεύει ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ, πειράζοντας την φωτεινότητα αλλάζουν κορεσμός και απόχρωση. Πάρτε για παράδειγμα τον Sony VPL VW85. Το CMS του δουλεύει ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ, μπροστά στα μάτια μου ο Μανώλης ανέβαζε μερικά κλικ τους κορεσμούς των χρωμάτων, π.χ. στο κίτρινο χρώμα, και η φωτεινότητα του κίτρινου χρώματος ανέβαινε μέχρι και 50%! :111:

β) Στους προβολείς που το CMS τους δουλεύει και πάλι ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ μεν, αλλά σχετικά καλύτερα, δηλαδή οι αλλαγές στην μία παράμετρο αλλάζουν αλλά όχι τραγικά τα δεδομένα στην άλλη. Χαρακτηριστική περίπτωση το CMS του JVC HD750, πριν από την αναβάθμιση του firmware, η οποία και υποτίθεται ότι λύνει το πρόβλημα. Μαζί τον ρυθμίζαμε με τον Βαγγέλη Λάμπρου στη PSA, και όντως η φωτεινότητα επηρέαζε αρκετά τον κορεσμό και το αντίστροφο, αλλά έχω την αίσθηση ότι αυτό γινόταν σε πολύ μικρότερο βαθμό από ότι στον Sony 85.

γ)
Τέλος, έχουμε τους προβολείς που το CMS τους δουλεύει ΑΨΟΓΑ, όπως πρέπει να δουλεύει. Σε αυτήν τη κατηγορία ανήκει ο Sharp 21000. Πιστεύω επίσης ότι το ίδιο άψογα πρέπει να δουλεύει και το CMS του Runco Q750, αλλά απλά το έχω ακούσει, δεν το έχω δει με τα μάτια μου να συμβαίνει. Σε αυτούς τους προβολείς λοιπόν, που το CMS τους δουλεύει ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ, ότι και να κάνετε στη μία παράμετρο του CMS, οι υπόλοιπες δύο μένουν ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ. Δεν αλλάζει απολύτως τίποτε. Όπως είναι και το σωστό άλλωστε.

Έστησα λοιπόν σήμερα τόσο το CA813 όσο και τον Spyder 3 στο τρίποδο για να πάρω μετρήσεις από τον Sharp 21000, ώστε να μπορέσω να διαπιστώσω αν αλλάζοντας τους κορεσμούς των χρωμάτων επηρεάζεται η φωτεινότητά τους και το αντίστροφο κτλ. Εδώ και κάμποσο καιρό είχα κάτσει και είχα ρυθμίσει τις φωτεινότητες των χρωμάτων τόσο στα πρωτεύοντα όσο και στα δευτερεύοντα χρώματα στις τιμές αναφοράς για το τρίγωνο 709, σύμφωνα με τις ενδείξεις του CA813 μου, το οποίο σύμφωνα με τα λεγόμενα του Κώστα Κεφάλα είναι για πέταμα, εφόσον μετράει κουκουρούκου 20% παραπάνω φωτεινότητα από το κανονικό.

Έβαλα λοιπόν τα πατερνάκια παράθυρο 75% φωτεινότητα του AVSforum, και πήγα κατευθείαν στο πράσινο χρώμα, μια και σαν το πιο φωτεινό με διαφορά από τα τρία βασικά χρώματα, θα μου έδειχνε αμέσως και τις όποιες διαφορές. Είχα στήσει ήδη το CA813 στο τρίποδο για να μετράει τη φωτεινότητα του πράσινου χρώματος. Πρώτα ήθελα να δω εάν πειράζοντας τον κορεσμό του πράσινου χρώματος θα άλλαζε και η φωτεινότητά του. Πήγα λοιπόν το ρυθμιστικό του κορεσμού από το τέρμα πλην μέχρι και το τέρμα συν. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΑΦΟΡΑ, η φωτεινότητα του πράσινου χρώματος στο CA813 δεν άλλαξε ούτε κατά ένα lux.

Μετά ήθελα φυσικά να ελέγξω και το αντίστροφο, το εάν πειράζοντας δηλαδή τη φωτεινότητα του πράσινου χρώματος θα άλλαζε ο κορεσμός του. Έστησα λοιπόν τον Spyder 3 να μετράει συνεχώς μέσω του HCFR τον κορεσμό του πράσινου χρώματος (απεικονίζεται στο παράθυρο-στόχο κάτω αριστερά στη φωτογραφία), και πήγα τη φωτεινότητα του πράσινου χρώματος από το 0 στο τέρμα συν. Σε δύο σημεία μόνο ολόκληρης της διαδρομής του ρυθμιστικού, το βελάκι κουνήθηκε ένα ΤΣΙΚ ΤΟΥ ΤΣΙΚΟΣ, για να χρησιμοποιήσω και την αγαπημένη μου έκφραση. Κουνήθηκε ένα ελάχιστο κλικ προς τα δεξιά την πρώτη φορά, και τη δεύτερη φορά με ένα ίδιο ελάχιστο κλικ επανήλθε στη προηγούμενη θέση του. Άρα λοιπόν, δεν υπήρξε ουσιαστικά η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ στον κορεσμό του πράσινου χρώματος, παρόλο που εξάντλησα το ρυθμιστικό της φωτεινότητας.

Επόμενο πείραμα ήταν να διαπιστώσω φυσικά κατά πόσον ο Spyder 3 θα συμφωνούσε ή όχι με τις ρυθμίσεις φωτεινότητας των χρωμάτων που είχα κάνει με τη βοήθεια του CA813 (που είναι φυσικά για πέταμα σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του Κεφάλα). Πήρα λοιπόν ένα πλήρες σετ μετρήσεων στα πρωτεύοντα και δευτερεύοντα χρώματα με τον Spyder 3 και τα αποτελέσματα τα βλέπετε παρακάτω.





Σημειώστε ότι δεν έχω στη διάθεσή μου την Firehawk, μια και ταξιδεύει για τη Δανία, ο Spyder 3 διάβαζε ουσιαστικά τον τοίχο μου στον οποίο πρόβαλλα παλιότερα πριν αγοράσω τη Firehawk, και ο οποίος έχει κιτρινίσει πολύ όλα αυτά τα χρόνια. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι αποκλειστικά το Delta luma που απεικονίζεται στην τελευταία γραμμή του πίνακα. Όπως μπορείτε πολύ εύκολα να δείτε, η φωτεινότητα του μπλε χρώματος βρίσκεται πάνω στην ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ σύμφωνα με τον Spyder, ενώ και οι φωτεινότητες του κόκκινου, του πράσινου και της ματζέντα αποκλίνουν αρκετά κάτω από 1% από την απόλυτη αναφορά, με +0,8, -0,3 και -0,4 αντίστοιχα! Μονάχα οι φωτεινότητες στο κίτρινο και στο κυανό αποκλίνουν λίγο παραπάνω με -2,5 και -3,1% αντίστοιχα.

Μπουχαχαχαχά, για ένα φωτόμετρο που είναι ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, :204: φαίνεται ότι το CA813 μου τα καταφέρνει ακόμα αρκετά καλά. :126:

Κωστάκη, ελπίζω να σε κάλυψα πλήρως, για ότι άλλη απορία έχεις, εδώ θα είμαστε για να σου τη λύσω… Και αν αμφιβάλλεις για τα παραπάνω γραφόμενα, το σπίτι μου είναι πάντα φιλόξενο για σένα και ο Sharp 21000 στη διάθεσή σου για να κάνεις όσες δοκιμές θέλεις… :126:
 

Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Μανώλη, οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί με πηγή το Dune Prime 3.0+ που παίζει στην plasma Panasonic μου με μια Nikon L19 των 60 ευρώ, :142: και η οποία τραβάει στις συγκεριμένες συνθήκες εντελώς κουκουρούκου χρωματικά φωτογραφίες.

Δες π.χ., τι συνέβη όταν προσπάθησα να φωτογραφήσω το greyscale, για αυτό άλλωστε και δεν ανέβασα ποτέ τις συγκεκριμένες φωτό:



Λες να αποδίδει τέτοιο greyscale η πλάσμα μου;! :204:

Εγώ απλά ήθελα να δείξω στα μέλη του φόρουμ τις επιπλέον ή λιγότερες μπάρες από το 235 και όχι να δείξω τη χρωματική συμπεριφορά στις μπάρες στις συγκεκριμένες φωτό, οπότε όπως καταλαβαίνεις όλες οι σχετικές παρατηρήσεις σου είναι λανθασμένες.

Κάνω εκτεταμένη αναφορά νομίζω για το τι ακριβώς θα πρέπει να προσέχουν τα μέλη βάζοντας το λευκό τους στο digital 235. :126:
Παναγιώτη μην βλέπεις ανάποδα αυτό που γράφω.:605:
Συμπληρωματικά το έβαλα για να καταλάβουν όσοι διαβάζουν αυτό το thread, ότι πολλοί προβολείς δεν τα καταφέρνουν καλά άσχετα εαν είναι ή όχι στα όρια τους.
Επίσης πολλοί θα παρατηρήσετε ότι αλλάζοντας mode στον προβολέα όλα αυτα μπορούν και να αλλάξου.
 

Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Θα μπορούσες να μας εξηγήσεις πιο εκτεταμένα ποια ακριβώς δύο σημεία είναι αντικρουόμενα;! :118:
Γραφείς στο post 3 παράγραφος α) "Αν δεν βλέπουμε καθόλου μπάρες που αναβοσβήνουν ή βλέπουμε ελάχιστες, έχουμε εντελώς λανθασμένη ρύθμιση του μαύρου με υπερβολικά κατεβασμένη φωτεινότητα, όπως βλέπετε στη φωτό: "

Και ποιο κάτω στο ίδιο post παράγραφος α1) αναφέρεις "Σε προβολείς ή τηλεοράσεις με πολύ υψηλή φωτεινότητα και όχι πολύ καλό και βαθύ μαύρο, είναι καλύτερα να επιλέξουμε μια τιμή για το μαύρο στο digital 17 ή και 18, μια και θα χάσουμε ένα μικρό κλικ από τις λεπτομέρειες στα σκοτεινά πλάνα, αλλά δεν θα επιτρέψουμε ταυτόχρονα όμως στο ήδη όχι καλό μαύρο μας να ξεθωριάσει ακόμα περισσότερο."


 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Παναγο δεν εχω ορεξη για το τι λεει ο καθε ενας και τι εχει φτιαξει και λοιπα.......

Λοιπον εαν εχουμε ενα αρχικο τριγωνο τυχαιο π.χ.


Με την φωτεινοτητα τετοια τριγωνα δεν θα ερθουν.....

Ακομα και ακριβως να ηταν τα σημεια και επρεπε να τους βαλουμε-βγαλουμε φως ...παλι θα φυγουν....

Προς τα που ......αγνωστων...!!!

Κώστα, τι μου λες τώρα, θα με τρελλάνεις εντελώς;!

Έχει καμία σχέση ένα απλό χρωματικό τρίγωνο σαν αυτό που μου δείχνεις στο διάγραμμα, με τις φωτεινότητες των χρωμάτων;!

Το χρωματικό τρίγωνο το αυξομειώνεις καθαρά με τα ρυθμιστικά του κορεσμού και της απόχρωσης, δεν έχει απολύτως καμία σχέση η φωτεινότητα των χρωμάτων με το μέγεθος του χρωματικού τριγώνου...
Εχεις δικιο....γιατι να ασχολουμαι..
Οπως βλεπεις δεν θα ασχοληθω....ενω μπορω.
Το μονο που μπορω να σου πω ειναι πως ολα μεταξυ τους επιρεαζονται......απλα πραγματα....
Και φυσικα παιζουν ρολο και οι δυνατοτητες του sharp σε επιπεδο cms ως προς την φωτεινοτητα κ.λ.π.

Δεν το κατεχεις και περαν αυτου εισαι κουραστικος.
Τα εχω ζησει πολυ εντονα μαζι σου αυτα και δεν μπορω αλλο..

Εγω προτεινω να ασχοληθεις ποιο πολυ και να φερεις εαν γινετε το τριγωνακη σου με την σωστη φωτεινοτητα(μιας και τα δειχνει ολα αλλου γι'αλλου...αν δειχνει σωστα το μετρητικο..!).και οταν γινουν αυτα ξαναγραψε μας...

Μπορει ο Μ.Κ. αλλα και Β.Λ. να σου απαντησουν,αν θελουν...

Την προσκληση για τετοιου ειδους θεματα δεν την αντεχω πλεον.Για σκετο καφε ναι..
Ξεχνας τι μου εκανες την τελευταια φορα με τις φωτογραφιες του καλιτεχνη.....
Τον εβγαλες αχρηστο τον φωτογραφο...ενω οι φωτο ηθελαν να δειξουν αυτο που ηθελε......

Εχεις ξεφυγη και βλεπεις τα πραγματα οπως θελεις εσυ...

Οσο για το δικο μου spyder3 ειναι τσεκαρισμενο με αλλο παρα πολυ καλυτερο μετρητικο ...
....το δικο σου ειναι και μιλας για ακριβεια ..:118::142:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Γραφείς στο post 3 παράγραφος α) "Αν δεν βλέπουμε καθόλου μπάρες που αναβοσβήνουν ή βλέπουμε ελάχιστες, έχουμε εντελώς λανθασμένη ρύθμιση του μαύρου με υπερβολικά κατεβασμένη φωτεινότητα, όπως βλέπετε στη φωτό: "

Και ποιο κάτω στο ίδιο post παράγραφος α1) αναφέρεις "Σε προβολείς ή τηλεοράσεις με πολύ υψηλή φωτεινότητα και όχι πολύ καλό και βαθύ μαύρο, είναι καλύτερα να επιλέξουμε μια τιμή για το μαύρο στο digital 17 ή και 18, μια και θα χάσουμε ένα μικρό κλικ από τις λεπτομέρειες στα σκοτεινά πλάνα, αλλά δεν θα επιτρέψουμε ταυτόχρονα όμως στο ήδη όχι καλό μαύρο μας να ξεθωριάσει ακόμα περισσότερο."
Αλλο ενα σημειο που δειχνει την λανθασμενη περιγραφη μιας παραμετρου....και ορθα το επισημανε και εγραψε ο Μανωλης...
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Οσο για το δικο μου spyder3 ειναι τσεκαρισμενο με αλλο παρα πολυ καλυτερο μετρητικο ...
....το δικο σου ειναι και μιλας για ακριβεια ..:118::142:
Kαι μια διευκρινηση....

Το τσεκαρισμα ειχε να κανει με το ποσο κοντα ειναι σε σχεση με ενα κορυφαιο μετρητικο....
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Βασικές ρυθμίσεις εικόνας και μετρήσεις με τη βοήθεια ενός φωτόμετρου…

Γραφείς στο post 3 παράγραφος α) "Αν δεν βλέπουμε καθόλου μπάρες που αναβοσβήνουν ή βλέπουμε ελάχιστες, έχουμε εντελώς λανθασμένη ρύθμιση του μαύρου με υπερβολικά κατεβασμένη φωτεινότητα, όπως βλέπετε στη φωτό: "

Και ποιο κάτω στο ίδιο post παράγραφος α1) αναφέρεις "Σε προβολείς ή τηλεοράσεις με πολύ υψηλή φωτεινότητα και όχι πολύ καλό και βαθύ μαύρο, είναι καλύτερα να επιλέξουμε μια τιμή για το μαύρο στο digital 17 ή και 18, μια και θα χάσουμε ένα μικρό κλικ από τις λεπτομέρειες στα σκοτεινά πλάνα, αλλά δεν θα επιτρέψουμε ταυτόχρονα όμως στο ήδη όχι καλό μαύρο μας να ξεθωριάσει ακόμα περισσότερο."



Μανώλη, έχω την αίσθηση ότι παίζουμε με τις λέξεις εδώ, αλλά τέλος πάντων.

Στην πρώτη παράγραφο αναφέρομαι φυσικά στο ρυθμιστικό της φωτεινότητας και το πώς επηρεάζει το επίπεδο του μαύρου, νομίζω ότι είναι απόλυτα κατανοητό αυτό.

Στη δεύτερη παράγραφο αναφέρομαι φυσικά στην συνολικά αποδιδόμενη φωτεινότητα ενός προβολέα, μιας τηλεόρασης κτλ., και όχι φυσικά στο ρυθμιστικό της φωτεινότητας.

Αλλά τέλος πάντων, όπως έχω πει, θα γίνονται αλλαγές με προσθαφαιρέσεις στα κείμενα για να βελτιώνονται και να διορθώνονται τα κείμενα και να γίνονται περισσότερο κατανοητά από τα μέλη. :126:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.559
Μηνύματα
3.055.303
Members
38.572
Νεότερο μέλος
Bee
Top