Βλάβη Marantz sr 7009

Μηνύματα
41
Reaction score
30
Θεωρώ πως δεν είναι σωστό να κακοχαρακτηρίσουμε μια εταιρία και αν μη τι άλλο ενα γκρουπ εταιριών απο ένα συμβάν ακόμα και αν ήταν πιθανή αστοχία η οποία είναι πιθανό σενάριο σε όλους τους κατασκευαστές. Βέβαια προσωπικά όπως προανέφερα στην αρχή έχω ξανά ακούσει σε παλαιότερα μοντέλα να παρουσιαζόυν πρόβληματα στην κάρτα HDMI κατι που δεν παρουσιάζεται στα νεότερα και το ανέφερα ως συχνό καθαρά και μόνο γιατί είναι το μοναδικό που έχω εντοπίσει να αναφέρεται περισσότερο. Στην πλειοψηφία τους όμως δεν συνηθίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα. Σίγουρα όμως η αντιμετώπιση του σέρβις μου έβγαλε πολύ κακή εικόνα. Αναρωτιέμαι αν είναι πολιτική της εταιρίας γενικά.....???
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.316
Reaction score
93.877
Παιδιά, δεν φταίει η Εταιρεία!
Οι θήρες hdmi είναι πολύ ευαίσθητες. Θέλουν την απαραίτητη προσοχή κατά τις συνδέσεις, την οποία εγώ προσωπικά δεν είχα. Μπορεί λοιπόν να έχω και κάποια ευθύνη και εγώ. Δεν πρέπει έτσι απλά να κατηγορούμε κάποια εταιρεία. Η οποία φυσικά μέχρι τώρα δεν έχει δείξει να έχει παρόμοια προβλήματα. Δεν είναι τυχαία η marantz ούτε φυσικά και η denon!

Πόσοι εδώ μέσα έχουν Marantz ή denon. Έχουν αναφέρει παρόμοια προβλήματα?
Από την κακομεταχείριση μέχρι το χάδι υπάρχει απόσταση. Αν ο Marantz και κάθε Marantz έχει πρόβλημα στο πόσες φορές θα βγάλεις τα HDMI, καλό θα είναι να το αναφέρει.

Δυστυχώς οι πλακέτες HDMI είναι μια πονεμένη ιστορία στους περισσότερους κατασκευαστές. Από αυτό και μόνο θα έπρεπε να υπάρχει απόθεμα ανταλλακτικών.

Ρώτησε κάποιον καλό ηλεκτρονικό μήπως διορθώνεται η πλακέτα με reflow.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.130
Το σωστό είναι να του πουν , μπορεί να παραγγελθεί η πλακέτα και στοιχίζει πχ 250e , την θέλετε? Σας την φέρνουμε σε 5 μέρες και μαζί με τα εργατικά πχ θα πάει τόσο.
Αυτό είναι το λογικό, δεν περιμένω να κάτσουν να αλλάξουν το/τα ολοκληρωμένο που κάηκε... αλλά μια πλακέτα που στηρίζεται σε 10 βίδες και έχει 2 καλωδιοταινίες γιατί να μη μπορεί να αλλαχτεί;;;

Κάνε μια βόλτα στο ebay, δοκίμασε με θέρμανση / reflow... και αν δε γίνει τίποτα, πέτα την πλακέτα και προσπάθησε να τον μετατρέψεις σε τελικό 11 καναλιών (όσο είναι τέλος πάντων...) να μην πάει τελείως χαμένος.
 

Μηνύματα
1.407
Reaction score
2.820
Denon και Marantz δεν ανήκουν στην ίδια εταιρία; Εγώ δύσκολα θα εμπιστευόμουν να αγοράσω κάτι από το ίδιο γκρουπ εταιριών μετά από ένα τέτοιο περιστατικό
Συγγνώμη φίλε μου αλλά ό,τι θέλεις λες, είσαι πάρα μα πάρα πολύ λάθος και μη μου ζητήσεις να σου εξηγήσω, μπορούν να στο εξηγήσουν χιλλιάδες κάτοχοι Denon Marantz, μακράν πιο συχνές βλάβες οι άλλες εταιρίες απ αυτήν αλλά στην Ελλαδίτσα μας ό,τι δηλώσεις είσαι.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.041
Reaction score
8.061
Τελικά διστάζω να μπλέξω περαιτέρω με επισκευές.
Έτσι κοιτάζω για νέο μηχάνημα.

Το θέμα είναι ότι την στιγμή της βλάβης, δεν έκανα κάτι ο καημένος !
Βλέπαμε όπως σας είχα αναφέρει ένα εργάκι με την σύζυγο. Ξαφνικά και προς το τέλος της προβολής έκλεισε το μηχάνημα. Δεν έδωσα σημασία εκείνη την στιγμή, διότι μάλλον έχει ξανασυμβεί . Κλείνω και τα υπόλοιπα και πάμε για ύπνο.
Την επόμενη έπαθα που λέτε την πλάκα μου. Τέλος πάντων, πάμε για άλλα τώρα!
Το κακό είναι ότι δεν υπάρχουν αξιόλογες εκπτώσεις στο είδος. Την έκπτωση που μου πρότειναν από την αντιπροσωπεία την κάνουν και τα γνωστά μου μαγαζιά, από μια πρόχειρη ματιά που έριξα!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.567
Δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι ασύμφορη η επισκευή σε πολλές συσκευές στις μέρες μας.
Αγοράζεις φτηνά, αλλά μόνο όσο είναι εντός εγγύησης έχεις με βεβαιότητα μηχάνημα. Μετά, είναι σα να μην έχεις, σε οποιαδήποτε βλάβη.

Αν είχε σοβαρή υποστήριξη, θα κόστιζε το τριπλάσιο η αγορά του.

Ατυχία, σου'κατσε γκαντεμιά, αυτό είναι όλο.
 


Μηνύματα
2.274
Reaction score
968

 

Μηνύματα
417
Reaction score
253
Συγγνώμη φίλε μου αλλά ό,τι θέλεις λες, είσαι πάρα μα πάρα πολύ λάθος και μη μου ζητήσεις να σου εξηγήσω, μπορούν να στο εξηγήσουν χιλλιάδες κάτοχοι Denon Marantz, μακράν πιο συχνές βλάβες οι άλλες εταιρίες απ αυτήν αλλά στην Ελλαδίτσα μας ό,τι δηλώσεις είσαι.
Άν και ξεφεύγουμε off topic, και παραβλέποντας τα υπόλοιπα που γράφετε, αυτό το «αλλά στην Ελλαδίτσα μας ό,τι δηλώσεις είσαι», τί ακριβώς σημαίνει;
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.041
Reaction score
8.061
ποσο σου ειπαν ρε Ιακωβε ;
Στην αντιπροσωπεία δεν μου χρέωσαν τπτ. Πάλι καλά! Απλώς μου ανέφεραν ότι δεν παίρνει επισκευή το μηχάνημα.
Post automatically merged:

Τώρα, αν πάμε σε νέο μηχάνημα, καλοβλέπω και τον rx a2080 ο μόνος που από το αντίπαλο στρατόπεδο είναι άξιος λόγου.
Έτσι πάμε για sr 7013 vs rx a2080. Κατά τους ειδικούς - τεχνικούς, σαν κατασκευή είναι καλύτερος ο yamaha, σαν ηχητικό αποτέλεσμα, ισάξιοι, δεν ξεχωρίζει δηλαδή κανένας!
 
Last edited:

Μηνύματα
1.407
Reaction score
2.820
Άν και ξεφεύγουμε off topic, και παραβλέποντας τα υπόλοιπα που γράφετε, αυτό το «αλλά στην Ελλαδίτσα μας ό,τι δηλώσεις είσαι», τί ακριβώς σημαίνει;
Νομίζω ήμουν σαφής και δε χρειάζεται να παραβλέψεις τίποτα, ισοπέδωσες τους Denon Marantz και τους έβγαλες για τα σκουπίδια, είναι προφανώς ότι είσαι προκατειλλειμένος, μιλάμε για μία βλάβη ενός μοντέλου σχετικά παλιό κι εσύ έβγαλες κόκκινη κάρτα σ όλη την εταιρία, και προτρέπεις στον κόσμο να μην αγοράζει τη συγκεκριμένη μάρκα, με ποια ιδιότητα το κάνεις αυτό και με τι επιχειρήματα; Εκεί κολλάει αυτό που λέω για την Ελλαδίτσα. Κι εγώ λέω μην παίρνει κανείς Pioneer γιατί το σέρβις (ας γελάσω που θεωρούν ότι έχουν και σέρβις) είναι για τον ... καβάλα, είμαι σίγουρος όμως ότι κάποιος θα με διαψεύσει. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ποσοστό αστοχίας πάντα θα υπάρχει, αυτό δε σημαίνει ότι ισοπεδώνουμε και καταδικάζουμε την οποιαδήποτε εταιρία. Εγώ έχω Denon εδώ κι οκτώ χρόνια όπως και καμιά δεκαριά απ τον κύκλο μου με Denon - Marantz και δεν έχω ακούσει κάποιον να παραπονεθεί, να βγω και να λέω ότι μόνο αυτούς τους ενισχυτές να παίρνετε επειδή σε δέκα άτομα δεν έκατσε καμία στραβή;
 

Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.871
Το φάουλ της εταιρείας είναι ότι δε φροντίζει να υπάρχουν ανταλλακτικά για παλαιότερα μοντέλα, βγάζοντας άχρηστα τα μηχανήματα.
Ο φίλος παραπάνω έχει λόγο καχυποψίας. Αν πάρει σήμερα ένα νέο μοντέλο και σε δύο τρία χρόνια του βγάλει μη επισκευασιμη βλάβη λόγο έλλειψης ανταλλακτικών, τι θα κάνει;
Δυστυχώς το built in obsolescence είναι πραγματικότητα.
Edit:
Ακόμα και οικονομικά ασύμφορη να είναι η επισκευή, θα πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα επιλογής.
 


Μηνύματα
27.261
Reaction score
25.260
Τα φάουλ των εταιρειών είναι δυστυχώς πολλά.
Είμαι χρόνια στο av forums , το αμερικάνικο και μέλος στο sub forum για τα denon AVP-A1HD, POA-A1HD , DVDA1-UHD.
Από την αρχή του σχεδόν. Λοιπόν , μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια ανταλλάσσαμε απόψεις σχολιάζαμε τα firmware updates , γενικά μιλάγαμε για τυχόν προβλήματα , που δεν υπήρχαν, ρυθμίσεις κλπ.
Όλα έβαιναν καλώς μέχρι που το 2012 βγήκε και το 3d upgrade όπου πέραν της υποστήριξης του 3d, υπήρχε και η δυνατότητα για DTS NEOX και κάποια άλλα , μαζί με wide και height κανάλια κλπ.
Η αναβάθμιση στοίχιζε 1200$ - 1100e. Γιατί? γιατί περιλάμβανε και μία νέα πλακέτα με ολοκληρωμένα μνήμες και ιστορίες , για να μπορεί να αυξηθεί η επεξεργαστική ισχύς από 32 teraflops σε 112 αν θυμάμαι καλά.
Όλα καλά όλα ωραία. Κάποιοι την έκαναν κάποιοι άλλοι όχι.
Από κάποιο σημείο του χρόνου και πέρα άρχισαν να δημιουργούνται προβλήματα τα οποία δεν ήταν σε όλους τα ίδια , και δεν μπορούσαν να επιλυθούν εύκολα. Κάποιοι έχαναν το κεντρικό , ή έπεφτε πολύ η στάθμη του και ήθελε boostάρισμα από το level control μέχρι και 10db.
Το όλο ψάξιμο τελικά απέδωσε καρπούς από κάποια εξουσιοδοτημένα ,ή και όχι επισκευαστικά κέντρα, όπου διαπιστώθηκε ότι η ψύξη προενισχυτικού σταδίου του κεντρικού ήταν ανεπαρκής , ιδίως μετά την προσθήκη της δεύτερης πλακέτας με αποτέλεσμα κάποιοι πυκνωτές να την ακούν πρόωρα , να στεγνώνουν και να βραχυκυκλώνουν. Υπήρχε τρόπος να επισκευαστεί το μηχάνημα αλλά αρκετά κοστοβόρος.
Υπ όψην μιλάμε για προενισχυτή PREPRO AV 27 κιλών. Με τα αντίστιχα κοστολόγια επισκευής , ακριβά δλδ , και τα αντίστοιχα πανάκριβα μεταφορικά εντός Ηνωμένων πολιτειών. Κάποιος από το DENVER τον έστειλε στην GEORGIA αν θυμάμαι καλά με κόστος μεταφορικών πηγαινε έλα 600$. Και άλλα τόσα σχεδόν η επισκευή.
Περιττό να σας πω ότι η DENON USA ,αλλά και η DENON Ιαπωνίας δεν αναγνώρισαν ποτέ το πρόβλημα και δεν έδωσαν ποτέ επίσημη λύση.
Σημειωτέον δε , ότι το μηχάνημα ζεσταίνεται αρκετά και έχει και εσωτερικά fans. Όχι όμως στα στάδια εξόδου του προενισχυτή ,αλλά στο κύκλωμα του video το οποίο λειτουργεί συνεχώς ακόμα και αν το up conversion ή οποιαδήποτε άλλη επεξεργασία εικόνας είναι απενεργοποιημένα.
Εγω είμαι μάλλον από τους τυχερούς , μιας και δεν έχω το πρόβλημα , αλλά έχω φροντίσει να έχω επάνω στον προενισχυτή ένα μεγάλο pc fan να τραβάει αέρα , από την αρχή σχεδόν που τον αγόρασα. Συνδεδεμένο στην πρίζα που είναι ελεγχόμενη από τον διακόπτη on sby, του προενισχυτή.
Και κάποιοι άλλοι που είχαν εφαρμόσει κάποιο αντίστοιχο tweak δεν είχαν πρόβλημα.
Κάποιοι άλλοι που είχαν το μηχάνημα μέσα σε κλειστό ρακ χωρίς ιδιαίτερο εξαερισμό την πάτησαν φυσικά πανηγυρικά.
Τέλος κάποιοι σταμάτησαν να τον χρησιμοποιούν πηγαίνοντας σε άλλα μηχανήματα. Ολοι όμως έλεγαν και λένε ακόμα για τον αξεπέραστο ήχο του. Τι να το κάνεις όμως που η επισκευή είναι ασύμφορη όπως πολλοί έλεγαν.
Από την μαμά denon ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Από την άλλη το θηρίο ο τελικός , το ζευγάρι του 10χ150/8 , 10χ300/4 , ή γεφυρώνοντας όποια 2 κανάλια θέλει κανείς και γίνεται 300/8 , 550/4 , δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα κανείς. Και αυτός έχει τρία ή τέσσερα ανεμιστήρια από κάτω τα οποία δεν δουλεύουν ποτέ , παρά μόνο αν η ψύκτρες φτάσουν σε θερμοκρασία 90 βαθμών, και είναι ελεγχόμενα από cpu.

Εν κατακλείδι , θεωρώ πως η DENON και η D&M HOLDINGS θα έπρεπε να έχουν δώσει λίγο παραπάνω προσοχή στο θέμα αυτό.
Μιλάμε για μηχάνημα που ξεκινώντας είχε κάπου στα 7500E το 2008 και στο τέλος περίπου στο 2014 είχε φτάσει τα 10000E λιανική. Πληρωτέα ήταν 2000 πιο κάτω.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
 


Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.871
Έτσι πάμε για sr 7013 vs rx a2080. Κατά τους ειδικούς - τεχνικούς, σαν κατασκευή είναι καλύτερος ο yamaha, σαν ηχητικό αποτέλεσμα, ισάξιοι, δεν ξεχωρίζει δηλαδή κανένας!
ο γιαμαχα εχει επεξεργασια (pre out) 11 καναλιων;
γιατι ο 7013 εχει σιγουρα.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.041
Reaction score
8.061
Εφ όσον κάθε χρόνο ανανεώνονται τα μηχανήματα είναι απολύτως κατανοητό να κρίνεται ασύμφορη η παροχή ανταλλακτικών.
Πάντα έτσι ήταν. Απλώς παλαιότερα, όταν υπήρχαν (πραγματικοί) αντιπρόσωποι, μαζί με την παραγγελία του προϊόντος, έφερναν και 5,6 κομμάτια για αυτόν τον σκοπό, για ανταλλακτικά δηλαδή. Τώρα παραγγέλλω πχ ένα μοντέλο σαν πελάτης, μου λέει η....αντιπροσωπία , θα περιμένετε 3,4 ημέρες, και αυτοί τότε το παραγγέλλουν από τις αποθήκες στην Γερμανία...
Ισχνές αγελάδες, δηλαδή, που καιροί για στοκ.
 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.041
Reaction score
8.061
ο γιαμαχα εχει επεξεργασια (pre out) 11 καναλιων;
γιατι ο 7013 εχει σιγουρα.
Οι δυνατότητες του χώρου μου φτάνουν το ανώτερο, 5,2,2. Χωρίς δυνατότητα αλλαγής μελλοντικά.
Post automatically merged:

Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν βρίσκουμε προηγούμενα σε στοκ μοντέλα . Εγώ λόγου χάρη θα βολευόμουν πχ με ένα μοντέλο 2ετίας -3ετίας αφού ο χώρος μου είναι περιορισμένος. όμως!!
Post automatically merged:

Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν βρίσκουμε προηγούμενα σε στοκ μοντέλα . Εγώ λόγου χάρη θα βολευόμουν πχ με ένα μοντέλο 2ετίας -3ετίας αφού ο χώρος μου είναι περιορισμένος. όμως!!
 
Last edited:

Μηνύματα
417
Reaction score
253
Νομίζω ήμουν σαφής και δε χρειάζεται να παραβλέψεις τίποτα, ισοπέδωσες τους Denon Marantz και τους έβγαλες για τα σκουπίδια, είναι προφανώς ότι είσαι προκατειλλειμένος, μιλάμε για μία βλάβη ενός μοντέλου σχετικά παλιό κι εσύ έβγαλες κόκκινη κάρτα σ όλη την εταιρία, και προτρέπεις στον κόσμο να μην αγοράζει τη συγκεκριμένη μάρκα, με ποια ιδιότητα το κάνεις αυτό και με τι επιχειρήματα; Εκεί κολλάει αυτό που λέω για την Ελλαδίτσα. Κι εγώ λέω μην παίρνει κανείς Pioneer γιατί το σέρβις (ας γελάσω που θεωρούν ότι έχουν και σέρβις) είναι για τον ... καβάλα, είμαι σίγουρος όμως ότι κάποιος θα με διαψεύσει. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ποσοστό αστοχίας πάντα θα υπάρχει, αυτό δε σημαίνει ότι ισοπεδώνουμε και καταδικάζουμε την οποιαδήποτε εταιρία. Εγώ έχω Denon εδώ κι οκτώ χρόνια όπως και καμιά δεκαριά απ τον κύκλο μου με Denon - Marantz και δεν έχω ακούσει κάποιον να παραπονεθεί, να βγω και να λέω ότι μόνο αυτούς τους ενισχυτές να παίρνετε επειδή σε δέκα άτομα δεν έκατσε καμία στραβή;
Ειλικρινα δε μπορω να αντιληφθω τον τονο σας. Εξεφρασα τη γνωμη μου, ειπα τι θα κανα εγω και δεν προετρεψα κανεναν να κανει απολυτως τιποτα. Εκτος αν απαγορευεται να γραφουμε τη γνωμη μας. Ουτε εβγαλα σκουπιδια κανεναν Denon ή Marantz.
Και κατι ακομα, αν μια εταιρια δεν εχει σωστο after sales service, ισως μια πτωση πωλησεων να την κανει να αναθεωρησει την πολιτικη της.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.609
Μηνύματα
2.867.809
Members
37.939
Νεότερο μέλος
geo kok
Top