ΕΝΕΡΓΑ ΗΧΕΙΑ

Μηνύματα
8.277
Reaction score
3.552
Kostas, o βασικός χώρος ακρόασης είναι περίπου 35 τετραγωνικά, αλλά υπάρχει επικοινωνία με την κουζίνα και με ένα μικρό δωμάτιο.
Ο χώρος, με τις επεκτάσεις του, συνολικά πρέπει να είναι γύρω στα 55-60 τ.μ.
 

Μηνύματα
17.731
Reaction score
25.532
επιτιμε βαλατε και σταθεροποιητες κραδασμων για δοκιμη , απο τους καλους τους δικους σου?
 

Μηνύματα
68
Reaction score
0
Χάρηκα και εγώ πολύ για τη γνωριμία με όλους! Περάσαμε πολύ καλά και ελπίζω να το ξανακάνουμε.

Το σημαντικό θέμα της έκτασης των χαμηλών στα ATC είναι καθαρά θέμα χρημάτων και διαθέσιμου χώρου. Τα ενεργά 100άρια για παράδειγμα απλά παίζουν σχεδόν τα πάντα σε χαμηλό!

Μια και είναι όμως δύσκολο να πληρώσεις τόσα πολλά χρήματα για ATC 50, 70, 100 ή 150 λίτρων, η δική μου λύση είναι η χρήση ενός ATC subwoffer μαζί με τα 20άρια. Δεν ξέρω αν κάποοος έχει ακούσει monitor subwoofer... αλλά ο ήχος είναι αντίστοιχος με τα monitor ηχεία. Αυτό θα είναι το επόμενο πείραμα για 'μένα. Ας μην ξεχνάμε ότι τα ATC subwoofer είναι φτιαγμένα για μουσική και όχι home cinema άρα το αποτέλεσμα πρέπει να είναι καλό.

Έχω το μικρότερο sub της ATC (9 inch http://www.atc.gb.net/multi_channel/concept_1/concept_1.html) και θα κάνω κάποιες δοκιμές να δω αν δουλεύει καλά. Αν ναι, τότε θα προσπαθήσω να πάρω το sub της κατηγορίας SCM20 που είναι το ATC C4 (δείτε το http://www.atc.gb.net/multi_channel/concept_4/concept_4.html).

Ένα θέμα που χρειάζομαι βοήθεια είναι η συνδεσμολογία. Νομίζω ότι η καλύτερη λύση θα ήταν ένας προενισχυτής με διπλή έξοδο left/right έτσι ώστε να μπορέσω να συνδέσω τα SCM20 κανονικά και το sub με τη δεύτερη έξοδο left/right (ή δύο sub!!!). δεν νομίζω ότι η λύση ενός καλωδίου split θα ήταν καλή. Όμως πόσοι προενισχυτές διαθέτουν 2 εξόδους ικανές να οδηγήσουν όλα τα ενεργά ηχεία??
 

Μηνύματα
8.277
Reaction score
3.552
O επίτιμος ήταν απασχολημένος με τα καλώδια ρεύματος. Τώρα που το λες το Siltech είχε επάνω του και κάτι σαν αντικραδασμικό που δεν έμοιαζε με το γνωστό μας δακτύλιο από φερίτη.

Μετά από τις διαφορές που ακούσαμε με τα καλώδια ρεύματος, ετοιμάζομαι για νέες ιδιοκατασκευές.
Αλλαγή όλων των καλώδίων ρεύματος με κάτι σε kimber ή Cardas.
Θα χρειαστώ περίπου 10-15 μέτρα.
Τα πολύπριζα όλα θα εξαφανιστούν και η τοπολογία σύνδεσης των επιμέρους καλωδίων ρεύματος των συσκευών θα ακολουθεί την τοπολογία αστέρα.
Δεν τίθεται θέμα βόμβου ή άλλων θορύβων Θόρυβος δεν υπήρχε έτσι κι αλλιώς στο σύστημά μου ακόμα και με τις τυπικές καλωδιώσεις ρεύματος.

Ο ήχος που πήραμε από ένα κορυφαίο καλώδιο ρεύματος ήταν πιστεύω σημαντική αναβάθμιση. Μιλάμε για πολύ πιο σωστό ήχο σε όλο το φάσμα συχνοτήτων.

Για άλλη μια φορά κατάλαβα ότι το τελευταίο μέτρο καλωδίου ρεύματος παίζει σημαντικό ρόλο στην ηχητική ποιότητα ενός συστήματος. Μάλλον δεν πρόκειται για μύθο και η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι η λειτουργία του καλωδίου και σαν φίλτρο ρεύματος χωρίς όμως να έχει τα γνωστά προβλήματα των κοινών φίλτρων ρεύματος που περιλαμβάνουν πυκνωτές και πηνία.


Για να αντιληφτεί κάποιος τη διαφορά με την αλλαγή καλωδίου ρεύματος , πρέπει το σύστημά του να έχει αρκετή ομοιογένεια και διαφάνεια. Διαφορετικά είναι πολύ δύσκολο.

Δεν θα ακουσετε διαφορές με τα καλώδια ρεύματος AN :

1. Η συσκευή που τροφοδοτείτε έχει παλμοτροφοδοτικό

2. Ο προενισχυτής είναι αδιαφανής και τσιριχτός λόγω κακής σχεδίασης ή μέτριων τροφοδοτικών και υλικών κατασκευής, πολλών κολλήσεων στην πορεία του σήματος και μάλιστα επάνω σε πλακέτα.

3. Το ποτενσιόμετρο του προενισχυτή λειτουργεί σαν κόφτης κόβοντας τα δυναμικά . Οι περισσότεροι προενισχυτές έχουν μέσα τους ποτενσιόμετρα αξίας 15-50 Ευρώ λιανικής. Στη καλύτερη των περιπτώσεων έχουν μέσα τους το φτηνό το μπλε το Alps πλαστικού film.



Να φανταστείτε, σκέφτομαι να πετάξω το σύστημα και να ξεκινήσω μια νέα αρχη με κορυφαία όμως καλώδια ρεύματος.

Ακραίο, αλλά αυτά παθαίνει κανείς μετά από πολύ προσεκτικές και πολύωρες ακροάσεις.
 

Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
g.kar

Βλεπω εχεις παρει φορα και εισαι ετοιμος για μεγαλες αλλαγες αλλα και μεγαλες σπαταλες...

Η αληθεια ειναι οτι στο δωματιο που περιεγραψες, οχι μονο τα συγκεκριμενα ATC αλλα και οποιοδηποτε ηχειο τετοιου μεγεθους, ειναι πολυ μικρο. Σωστη η σκεψη σου για ηχειο μεγεθους σαν τα επετειακα 50αρια.

Θα προτεινα να μην αλλαξεις ουτε καλωδια ουτε τιποτα αλλο, πριν καταληξεις σε ηχεια, τα αγορασεις, και χτισεις γυρω απο αυτα το συστημα σου. Γνωριζεις αλλωστε οτι με ενα νεο ηχειο, ο ηχος σου θ'αλλαξει τελειως.

Επειδη εχω τα δικα μου εναμιση χρονο και τα γνωριζω αρκετα, θα σου προτεινα να ακουσεις και τα Solo. Νομιζω οτι ειναι ιδανικα για τις διαστασεις του χωρου σου, θα αναπνευσουν και θα σου δωσουν εκπληκτικα δυναμικα . Εγω τα εχω σε χωρο 30τ.μ. και δεν τα παιζω flat, εχω κοψει χαμηλες συχνοτητες για να "ερθουν" σωστα στο χωρο μου. Τιμολογιακα... ειναι πιο φθηνα ακομα και απο το απλο 50αρι :D
 

Μηνύματα
8.277
Reaction score
3.552
Εχω πάρει φόρα, δεν λες τίποτα.

Ο χώρος μου έχει κάποιο πρόβλημα με τα μεγάλα ή μεσαίου μεγέθους μπασάτα ηχεία. Λόγω κάποιας συμμετρίας που υπάρχει στις διαστάσεις του κυρίως χώρου ακρόασης, έχω ένα paak της τάξης των +5 dB περίπου στα 63Hz και στις αρμονικές της αλλά λιγότερο σε αυτές . Σε υψηλές εντάσεις ο χώρος φορτίζεται με χαμηλά που άλλες φορές μου αρέσει και άλλες όχι.
Δεν σκέφτομαι προς το παρόν να βάλω μπασοπαγίδες.

Το ATC 50 έχει πολύ καλό και ελεγχόμενο χαμηλό. Είναι όμως αδύνατον να το δοκιμάσω στο χώρο μου. Το ενεργό δεν υπάρχει καν στον αντιπρόσωπο.
Το ιδανικό, πριν την αγορά ηχείου αξίας 14.000 Ευρώ, θα ήταν η δοκιμή στον χώρο μου.
Να όμως που τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι πάντα όπως τα θέλουμε.

Kostas, θα ήθελα να ακούσω κάποια στιγμή και τα Solo.

Τα δικά μου ηχεία, τα JMLab 708 Olymp αν και μεγάλα δαπέδου, ευτυχώς δεν παρουσιάζουν προβλήματα στις χαμηλές συχνότητες σε συνδιασμό με τους λαμπάτους τελικούς μου. Υπάρχει μία φυσική μείωση του χαμηλού από τους τελικούς στη συχνότητα του στασίμου στα 63 Hz, οπότε το φαινόμενο ισοσταθμίζεται με φυσικό τρόπο.

Με άλλα λόγια το υπάρχον σύστημα ακούγεται μεν ικανοποιητικά, από την άλλη όμως με τρώει ο πισ.. νός μου για κάτι καλύτερο.
Και πιστεύω ότι υπάρχει το καλύτερο.
 


Μηνύματα
8.277
Reaction score
3.552
Γιάγκο καλημέρα,
Δεν είχα δει το τελευταίο μήνυμά σου. Το διάβασα σήμερα.

Η λύση με Sub πιστεύω ότι θα δέσει καλα με τα ATC 20. Θα του δώσει τον απαιτούμενο όγκο στις χαμηλές συχνότητες.
Να ξέρεις όμως ότι όσες φορές προσπάθησα κατά το παρελθόν να δέσω Sub με δορυφόρους δεν τα κατάφερα με απόλυτη επιτυχία.
Το πρόβλημα με τα sub είναι ότι αναπαράγουν και ένα μικρό μέρος από τις μεσαίες συχνότητες με αποτέλεσμα να χάνεται ο εστιασμός και οι διαύγεια στις φωνές.
Αυτό το καβάλημα συχνοτήτων, όπως χαρακτηριστικά ονομάζω εγώ, είναι σχεδόν αδύνατον να το πετύχεις σε όποια θέση και να ρυθμίσεις τη συχνότητα αποκοπής του sub, την ένταση ή την κλίση του low pass filter.
Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται να γίνει κάποιος συγκερασμός.

Στο άλλο θέμα που έθεσες, για την δυνατότητα του προενισχυτή να οδηγήσει παράλληλα δύο φορτία (τελικούς ενισχυτές), είναι όντως ένα πρόβλημα, αλλά αντιμετωπίζεται με σωστή επιλογή προενισχυτή και καλωδίων διασύνδεσης.

Δύο πράγματα πρέπει να προσέξουμε.
Τη μέγιστη αντίσταση εξόδου του προενισχυτή μας και την αντίσταση εισόδου των τελικών μας.
Οταν οδηγούμε παράλληλα δύο τελικούς ενισχυτές από μία πηγή ή προενισχυτή, η αντίσταση φορτίου που βλέπει ο προενισχυτής μας είναι πρακτικά δύο αντιστάσεις εν παραλλήλω. Αυτό ισχύει μόνο στη περίπτωση που οι τελικοί έχουν καθαρή ωμική αντίσταση εισόδου.
Για παράδειγμα, αν κάθε τελικός έχει ωμική αντίσταση εισόδου 10ΚΩ τότε το συνολικό φορτίο που βλέπει ο προενισχυτής μας είναι 5ΚΩ, δηλαδή βλέπει τις δύο αντιστάσεις των 10KΩ παράλληλα συνδεδεμένες μεταξύ τους.
Επομένως ο προενισχυτής μας θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να οδηγήσει αυτή την αντίσταση των 5ΚΩ.
Σαν βασικό κανόνα θα έλεγα ότι είναι επιθυμιτό να διατηρήσουμε έναν συντελεστή απόσβεσης της τάξης του 10.
Δηλαδή η μέγιστη αντίσταση εξόδου του προενισχυτή να είναι 10 φορές πιο μικρή από την συνολική αντίσταση που βλέπει σαν φορτίο.
Επομένως για το παράδειγμά μας, η μέγιστη αντίσταση εξόδου του προενισχυτή μας θα πρέπει να είναι <= 500 Ωμ.
Αυτή η τιμή της αντίστασης εξόδου είναι τυπική για τους περισσότερους ενεργούς προενισχυτές που υλοποιούνται με transistors η τελεστικούς ενισχυτές (Operational Amplifiers). Συνήθως οι περισσότεροι ενεργοί προενισχυτές έχουν αντίσταση εξόδου γύρω στα 100 Ωμ , αρκετά χαμηλή για να οδηγήσουν θεωρητικά ακόμα και φορτία της τάξης του 1KΩ.
Στο ανωτέρω παράδειγμα δεν έλαβα υπ' όψιν τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά των καλωδίων διασύνδεσης. Μπορεί τα καλώδια να έχουν σχεδόν μηδενική αντίσταση, αλλά έχουν όμως αρκετή χωριτικότητα ή/και επαγωγή.

Γενικά όμως ο κανόνας του συντελεστή απόσβεσης > 10 δίνει καλά αποτελέσματα.

Προσοχή με τους λαμπάτους προενισχυτές. Η πλειοψηφία έχει αντίσταση εξόδου 0,5KΩ -1ΚΩ.
Τον παθητικό προενισχυτή καλύτερα να τον ξεχάσουμε προς το παρόν.

Αυτά τα λίγα.


.
 

Μηνύματα
68
Reaction score
0
g.kar ευχαριστώ για τη λεπτομερή εξήγηση! Αν θεωρήσουμε ότι τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του προενισχυτή είναι οκ, τότε το θέμα του καβαλήματος στον ήχο είναι κάτι που έχω ξανακούσει και δεν νομίζω ότι θα είναι πολύ διαφορετικό με ενεργά ATC.

Τα 50άρια θα έλυναν νομίζω το πρόβλημα! Μήπως πρέπει να ξαναγυρίσω προς τα 2 κανάλια και να ξεχάσω τα 5.1 και 7.1 συστήματα ακόμα και αν είναι όλα ATC?? Άσε που έχω αυτή τη στιγμή 5 παθητικά και 2 ενεργά ATC + 2 subwoofer + ένα ογκώδη AV ενισχυτή και η γυναίκα μου θέλει να τα ξεφορτωθεί όλα μαζί!

Έκανα χτες δοκιμή να δω ταινία με τα δύο ATC 20 μόνο, με το DVD να βγάζει το πολυκάναλο ήχο μέσα από την δικάναλη αναλογική έξοδο με μια μέθοδο που την ονομάζει SRS (της Denon κόλπο). Δεν ενθουσιάστηκα, αλλά δεν ήταν και άσχημα!
 

Μηνύματα
8.277
Reaction score
3.552
Γιάγκο , κι εγώ κάπως έτσι βλέπω τις ταινίες στο DVD.
Εχω δύο B&W CDM1 και έναν μικρό ενισχυτή Sugden. Απολαμβάνουμε όλοι στο σπίτι πολύ όμορφα τον δικάναλο ήχο.
Σε μια ταινία δίνω πολύ μεγαλύτερη σημασία στο περιεχόμενο της ταινίας και όχι τόσο στα ηχητικά εφέ.
 

Μηνύματα
183
Reaction score
0
Αργοπορημένα λίγο, να πω ότι η συγκέντρωση είχε απόλυτη επιτυχία τόσο όσο για γνωριμία με νέους ανθρώπους καλούς χομπίστες όσο και για τις πολλές δοκιμές που έγιναν και φυσικά την εξαιρετική φιλοξενία του g.Kar.
-Highlight1 τα διάφορα προς δοκιμή που συνεχώς βήμα βήμα δοκιμάζονταν
-2 Η φιλική ατμόσφαιρα
-3 το άρτια ματσαρισμένο σύστημα του g.Kar που σε σχέση με αυτά που έχει ξοδέψει θα έκανε άλλα να κοκκινίζουν, ενώ του λείπουν λίγα.
-4 Οι φυσικές χροιές της κιθάρας που επάνω στην ωραία ατμόσφαιρα επίστρατευσε ο g.Kar
-5 Η συγκλονιστική ακρόαση της direct ηχογράφησης χωρίς κονσόλα ενός τραγουδιού με τη μητέρα του g.Kar
-6 Η καλή μουσική γενικότερα
-7 ο αγώνας που έπρεπε να δοθεί με τον Υιό για ένα κομμάτι πίτσα (την τσάκισε!)

Μπράβο σε όλα τα παιδιά που γνώρισα κι από κοντά.
 

Μηνύματα
8.277
Reaction score
3.552
Η μεγάλη μου χαρά ήταν που βρεθήκαμε όλοι μαζί και ανταλλάξαμε απόψεις γύρω από τα γνωστά και άγνωστα θέματα του ήχου και των συσκευών.

Η βασική παρατήρηση ήταν ότι ένα σύστημα, σε οποιαδήποτε κατηγορία τιμής κι αν ανήκει έχει τα όριά του.
Είναι αδύνατον δηλαδή να πάρει κάποιος τα μέγιστα της απόδοσης του συστήματος του αν δεν κάνει ο ίδιος και κάποιες επεμβάσεις.
Οι επεμβάσεις μπορεί να είναι η σωστή τοποθέτηση των ηχείων στον χώρο, οι βελτιώσεις στον χώρο, η επιλογή των καλωδίων του συστήματος, κ.λ.π.
Εγώ έχω επέμβει και στα ηλεκτρονικά κυκλώματα του συστήματος, γι αυτό συνήθως αποφεύγω να οναφέρω τη μάρκα κάθε μηχανήματος που έχω. Στην πραγματικότητα τα περισσότερα μηχανήματα που έχω πειράξει δεν έχουν καμμία σχέση, ηχητικά, με τα μηχανήματα που αγόρασα.
Τα περισσότερα από αυτά αρχικώς δεν με ικανοποίησαν για πολλούς λόγους. Απλά δεν παίζανε όπως έπρεπε.
Σε αυτό το σημείο δεν θα ήθελα σε καμιά περίπτωση να θίξω καταστάσεις και κατασκευαστές.


Ομως, σαν τον φυσικό ήχο μιας καλής κλασσικής κιθάρας μην περιμένετε να βγάλετε από οποιοδήποτε σύστημα. Και η ακοή μας έχει τα όριά της. Το ακουστικά μας νεύρα δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να τα ξεγελάσουμε.
 


Μηνύματα
8.277
Reaction score
3.552
Βαγγέλη, εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει καν τα ενεργά ATC50. Ακουσα τα επετειακά παθητικά ATC50 και τα ερωτεύτηκα.
Δεν ωραιοποιούν καταστάσεις ούτε χρωματίζουν και γι αυτό μου αρέσουν.

Δεν διακινδυνεύω να αγοράσω οτιδήποτε άλλο.
Εχω εμπιστοσύνη στην ATC.

Ολα τα άλλα σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Με καταλαβαίνεις τι εννοώ.
 

Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
Ολα τα άλλα σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Με καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Λιγο τραβηγμενο αυτο, απο την αποψη οτι η ATC δεν ειναι και τοσο παλια εταιρεια, οπως η Klipsch ή η Tannoy για παραδειγμα. Ολες οι μεγαλες εταιρειες που παραγουν και ενεργα ηχεια εχουν πανω απο 10 χρονια ιστορια: Adam, Avantgarde, Dynaudio, Genelec, PMC, Tannoy, Υamaha.

Σιγουρα το γουστο ειναι κατι τελειως προσωπικο, αλλα μην αγορασεις ηχεια αν δεν ακουσεις αρκετα διαφορετικα μοντελα.

Τα Adam τα εχω ακουσει μονο σε παθητικη μορφη. Ειχα ακουσει το Compact, βασης με ribbon και 7.5 woofer. Με τελικο Audio Research επαιζε πανεμορφα, λεπτομερεια, χαμηλο αλλα και ενα γλυκο ηχοχρωμα που οφειλοταν στη λαμπα. Οταν το επαιξα με προ+τελικο M.Fidelity η μαγεια χαθηκε. Επισης ειχε ενα μειονεκτημα με οτι και να το οδηγουσες: Το δεσιμο woofer & ribbon δεν ηταν και οτι καλυτερο. Αν προσεχες αρκετα μπορουσες να διακρινεις που αρχιζε το ενα και που σταματαγε το αλλο.

Στην Ηχοεκφραση στο σεμιναριο που ειχε κανει ο Βαγγελης Λαζαρου για το πικαπ ακουσα τα S4C. Δεν μπορω να πω οτι ηταν λεπτομερης ακροαση, ομως επιβεβαιωθηκε αυτο που πιστευα, οτι ηχειο με ribbon στα ψηλα και στα μεσαια θα παιζει καταπληκτικα. Το δεσιμο των τριων περιοχων ηταν πολυ καλο, αλλα ο Accuphase πιστευω οτι το αδικουσε σε θεματα οδηγησης. Το ηχειο, ειδικα τα woofer, θελουν πιο πολλα απο 30 Watt.

Tην Adam παντως τη θεωρω κορυφαια εταιρεια, για μενα δεν εχει να ζηλεψει κατι απο την ATC ή καποια αλλη. Το μεγαλο της πλεονεκτημα για μενα ειναι βεβαια το ribbon, που δεν το συγκρινω με κανενα tweeter.

Tα ATC τα ακουω καθε χρονο στην εκθεση, αρα δεν εχω κανει σοβαρη ακροαση και παντα ακουω παθητικα μοντελα. Την πιο σοβαρη ακροαση την ειχα κανει πριν 3-4 χρονια, ημερα Παρασκευη με λιγο κοσμο και καθησα περιπου μιση ωρα. Προγραμμα απο κλασικη & Jazz, το 20αρι να παιζει με Krell τελικο και Krell ή ATC προ. Πρεπει να πω οτι η λεπτομερεια που με κερδισε στην αρχη, στο τελος με κουρασε αρκετα. Δεν ξερω αν oφειλοταν στο ηχειο ή στα συνοδα αλλα εγινε αρκετα κουραστικο ενω τα μειωμενα δυναμικα δεν βοηθουσαν το ακουσμα να παρει λιγο τα πανω του.

Στην περσινη εκθεση ακουσα το επετειακο 50αρι, με πολυ καλυτερες εντυπωσεις, αλλα θα ηθελα να το ακουσω σε ενεργη μορφη για να βγαλω συμπερασμα. Ακομα δεν εχω κατασταλαξει ποιος ειναι ο ηχος της εταιρειας.

Link για πολυ φθηνοτερες τιμες στα Adam απο την Ελληνικη αντιπροσωπεια: http://www.musicians-gear.com/index.htm
 

Μηνύματα
8.277
Reaction score
3.552
Kostas, όπως ανέφερες κι εσύ, είναι θέμα γούστου.

Στην ηχοέκφραση ήμουν κι εγώ τότε που έγινε η παρουσίαση για το πικαπ.
Το ηχείο S4C δεν μου άρεσε ηχητικά.
Τα πρίμα του συστήματος γενικώς ήταν αρκετά υπερτονισμένα και μεταλλικά για τα γούστα μου πάντα και το ξεκαθαρίζω.
Δεν γνωρίζω αν την ευθύνη για αυτό το αποτέλεσμα που άκουσα την έχει το ηχείο ή κάτι άλλο στην αλυσίδα που ακούσαμε.

Οταν εγώ έχω μια κακή ακουστική εμπειρία, τείνω να καταδικάζω όλα τα μηχανήματα της αλυσίδας και πολύ περισσότερο τα ηχείο. Πρακτικά δεν έχω άδικο, γιατί με βάση τα ηχεία επιλέγουμε τα υπόλοιπα συστήματα της αλυσίδας και όχι το αντίθετο. Δηλαδή ένα κακό ταίριασμα μπορεί να αδικήσει ένα καλό, κατά τα άλλα, ηχείο.

Θα ακουσω πολλά μέχρι να αποφασίσω. Προς το παρόν όμως κρατάω το ATC50 στη λίστα προτιμήσεων .
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
Για τον κο Kostas

Δεν έχετε καταλάβει τον ήχο της εταιρίας, γιατί απλά δεν έχει δικό της ήχο!
Ως ένας γνήσιος χαμαιλέοντας παίρνει τα ηχοχρώματα του συστήματος!
Είχα για πολύ καιρό στην κατοχή μου το 10, το χρησιμοποιούσα μόνο για να βγάλω συμπέρασμα, προσωπικό πάντα, για τα συνοδά.
Το ηχείο ήταν σαν μία σύζυγο, ότι και αν έκανες το έκρινε!!!!!!!
Φοβερός φίλος αποκάλυψης συνοδών και καλός σύμβουλος, εχθρός όταν ήθελες να ακούσεις μουσική κρίνοντας τις ηχογραφήσεις, τα χρώματα του συστήματος!
Δυστυχώς το έδωσα σε ένα γνωστό, ο οποίος δεν κατάλαβε τι είχε και το αντάλλαξε με μία "μούφα".
Από τότε κλαίει με μαύρο δάκρυ, επίσης και εγώ που έχασα τις συμβουλές του.

G.Kar,

Διαφωνώ στη σκέψη που εκφράζεις στο τελευταίο μήνυμα, ως προς το ηχείο και την συμβολή του στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Π.χ. Το 50 που το άκουσα στην έκθεση, με δικό μου υλικό, με "χάλασε" στις υψηλές (τι λέω τώρα), το βάρος όμως το έριξα στο Sony 3000 που λειτουργούσε ως τρανσπορτ, γιατί έχει τύχει να ξαναακούσω το γιαπωνέζο ως οδηγό και με είχε χαλάσει, επίσης!
Για μένα το ηχείο, δεν είναι τίποτα άλλο από το μέσο έκφρασης και διατύπωσης αποτελέσματος ενός συστήματος.
Είπαμε, προσωπικές απόψεις που μπορεί να μιλάμε ώρες ή να γράφουμε σελίδες, για αυτές.
 

Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
κ.Αντωνη θα διαφωνησω. Δεν υπαρχει ηχειο που να μην εχει προσωπικο ηχο. Και επισης δεν υπαρχει τελειο ηχειο. Το ηχειο, οπως και καθε αλλο μηχανημα, εξαρταται απο τα υλικα που εχει φτιαχθει. Το ξυλο της καμπινας, το βερνικι που εχει περαστει, το υλικο των μεγαφωνων, το crossover, τα καλωδια, κτλ. Οτιδηποτε υπαρχει σε ενα ηχειο, προσθετει στον χαρακτηρα του. Το οτι τα ATC ειναι ηχεια καθρεφτες το δεχομαι. Οπως και αλλα ηχεια αλλωστε. Ολα ομως εχουν μια προσωπικη χροια.

Μην νομιζουμε οτι η ATC ειναι η τελεια εταιρεια. Γιατι αλλωστε εχει γινει γνωστη; Για τα μεσαια της. Για το περιφημο μεγαφωνο της. Και μπορει η μεσαια περιοχη να ειναι η πιο κρισιμη, ομως ας αναλογιστουμε ποσα χρηματα πρεπει καποιος να διαθεσει, για να αγορασει ενα ATC που να εχει επαρκες χαμηλο. Επισης, δεν ειναι λιγες οι αναφορες κατοχων ATC, ανθρωπων που εχουν ζησει με τα ηχεια, και εχουν πειραματιστει με αλλαγες tweeter γιατι δεν τους ικανοποιουσε η υψηλη περιοχη. Εχω διαβασει αναφορες στο internet για "φθηνα" tweeter και για το ποσο βελτιωθηκε ο ηχος του ηχειου.

Ολα αυτα βεβαια ειναι θεμα γουστου. Οπως ειπα, δεν θεωρω καποιο ηχειο τελειο. Αναλογως το χωρο μας, το γουστο μας αλλα πανω απ'ολα το πορτοφολι μας, υπαρχει για τον καθενα μας το ιδανικο ηχειο.
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
Τίποτα τέλειο δεν υπάρχει!
Μόνο το γεγονός ότι αποτελλεί κριτή των πάντων, για εμένα είναι αρνητικό!

Απλά, προσωπική κρίση, έχοντας ζήσει κανά δύο χρόνια με το 10 που αναφέρω παραπάνω, άκουσα ότι είχε έλλειψη χαρακτήρα σε σχέση με τα συνοδά, που χρησιμοποιούσα κάθε φορά.
Επίσης όποτε άκουσα συνδυασμό Krell & ATC, πάντα είχα την εντύπωση ότι άκουγα μόνο το πρώτο, όποτε άκουσα συνδυασμό M.Fidelity & ATC άκουγα μόνο το πρώτο κ.λ.π.

Από το 10 ποτέ δεν άκουσα μουσική, όταν ήθελα να ακούσω μουσική έβαζα τα Spendor μου και το ευχαριστιόμουν!
Έχουν το χρώμα, ναι χρώμα, που μου αρέσει!

Άλλωστε αυτό δεν είναι ένα χαρακτηριστικό του χόμπι που επιλέξαμε? Να μιλάμε με τις ώρες για αυτά που ακούμε, υποκειμενικά!
 

Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
Άλλωστε αυτό δεν είναι ένα χαρακτηριστικό του χόμπι που επιλέξαμε? Να μιλάμε με τις ώρες για αυτά που ακούμε, υποκειμενικά!
Καμια διαφωνια πανω σε αυτο. Και εγω οσες φορες ακουσα τα ATC με Krell νομιζα οτι ακουγα το ηχοχρωμα του Krell που δεν ειναι και οτι καλυτερο για τα δικα μου γουστα.

Συμφωνω επισης για το ακουσμα μουσικης. Δεν εχω ζησει με ATC αλλα πιστευω οτι πιθανως να με κουραζαν. Και τα δικα μου ηχεια που ειναι πολυ αποκαλυπτικα, τα εχω φερει στα γουστα μου με τα συνοδα. Ειδκα η ψηφιακη μερια με κουρασε πολυ για να ειναι ξεκουραστη σε πολυωρες ακροασεις.

Παντως θα ειχε ενδιαφερον ο συνδιασμος ATC ή αλλου παρομοιου ειδους μονιτορ με λαμπες. Ειτε ενεργα και ψαξιμο στον προ ή παθητικα και φουλ λαμπα. Εννοω λαμπα διαφανη με ακρα και δυναμικα, οχι λαμπα "σουπα". Στα δικα μου ηχεια (Avantgarde Solo) δοκιμες με προ λαμπατο και buffer στο CDplayer ηταν αρνητικες. Χασιμο διαφανειας και δυναμικων. Αντιθετα ο παθητικος προ ταιριαζει μια χαρα, χωρις να ενοχλει σε τιποτα το τελικο αποτελεσμα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.940
Μηνύματα
3.035.009
Members
38.521
Νεότερο μέλος
mgm
Top