ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Pioneer SA 8500 II
Καλησπερα

Εχω αφιερωσει πολυ χρονο να μοιραζομαι μαζι σας ολα αυτα τα υπεροχα που συναντω στα μηχανηματα σας …. Θεωρω οτι το κανω με αγαπη νομιζω οτι βαζω και μια δοση χιουμορ μεσα που το κανει λιγακι πιο ελαφρυ σαν διαβασμα ….Δεν ειχω συνηθησει να ομιλω δια το ατομον μου ειχε πει ο εθναρχης και εγινε πιο διασημο μεσα απο τα σοφα λογια του Χαρρυ Κλυν ( να ειναι καλα εκει που ειναι . )

Πριν πολλα χρονια πελατης μου εκανε δωρο εναν Pioneer SA 8500. Το μηχανημα εδειχνε μια πολυ κακη εικονα κυριως γιατι ηταν κιτρινισμενο και παρα πολυ βρωμικο απεξω …Καποια στιγμη τον εβαλα επανω με σκοπο να τον φιαξω και να τον κρατησω ως ενισχυτη δοκιμων στο μαγαζι …. Ο βασικοτερος λογος που ηθελα να τον κανω ετσι γιατι η κατασκευη προβλεπει να ξηλωσεις την πισω οψη και να την φερεις μπροστα ετσι οι συνδεσεις που θελεις να κανεις γινονται απιστευτα ευκολα αφου η πισω οψη εχει ερθει μπροστα .

Λεπτομεριες και στις φωτο που ακολουθουν ….Ξεκινησα λοιπον να κανω ενα εντος εισαγωγικων πληρες πακετο συντηρησης …Συνηθως οτι κανουμε σε ολα τα μηχανηματα πελατων που θελουν ενα σερβις αξιωσεων …
—Αλλαγη χωρις ερωτησεις σε ολους τους μικρους ηλεκτρολυτικους
—Αλλαγη με καλυτερη μαρκα πυκνωτων
—Αλλαγη με πυκνωτες 105 βαθμων που δεν προσφερει τιποτα στο audio αλλα σαφως θα ζησουνε περισσοτερο
—Αλλαγη σε μεγαλυτερες χωρητικοτητες με πολυ προσοχη και μονο στα σημεια που μπορει να γινει προσφερει καθαροτερες τροφοδοσιες
—Αλλαγη σε μεγαλυτερες τασεις που γενικοτερα προσφερει μια καλυτερη γραμμικοτητα στο συνολο
—Αντικατασταση σε πολυ σημαντικα σημεια των ηλεκτρολυτικων με ΜΚΤ και εκει με προσοχη που προσφερει σαφως καλυτερο ευρος και ταχυτητες στο μηχανημα στο συνολο με μια σχεση τιμης 1 προς 10 σε οτι αφορα την αξια του πυκνωτη
—προσθηκη πυκνωτων bypass σε μερικα σημαντικα σημεια που βελτιωνουν την ταχυτητα αποκρισης των τροφοδοτικων κυριως και επιμερους τασης
—Αλλαγη των κυριων ηλεκτρολυτικων αν αυτο χρειαζεται με ιδιους η και μεγαλυτερους παντα ομως σε λογικα ορια.
—Αντικατασταση του ρελε εξοδου
—Ελεγχο και αντικατασταση σε οποιοδηποτε αλλo εξαρτημα εδεινε εικονα φθορας εστω και υποψιας
—Επιβεβαβαιωση η αντικατασταση ρυθμιστικων ρευματων ηρεμιας αλλα και των ρυθμισεων τους
—Επιθεωρηση και πιθανα επανασυγκοληση του τυπωμενου μετα απο τοσα χρονια
—Φουλ πακετο με χημικα και υπερηχους για τον καθαρισμο σε ποτενσιομετρα και τους διακοπτες
—Μηχανολογικο ελεγχο οπου υπαρχουν εξαρτηματα που εχουν μηχανικη επαφη και στα τρανσιστορ εξοδου για λασκαρισμενες βιδες

Αυτα και ισως μερικες αλλες μικρες λεπτομεριες απο εδω και εκει ….

Τελειωσα την δουλεια μου με σιγουρια οτι εχω κανει οτι καλυτερο μπορουσα για αυτο το μηχανημα ισως ενα δυο κλικ παραπανω απο οτι θα εκανα σε πελατη απο την στιγμη που το μηχανημα θα εμενε σε μενα για παντα ….

Τελειωνοντας αφου τον αφησα να στρωσει καμμια βδομαδα και φυσικα να ζεσταθει καλα, τον ακουσα, και η αληθεια ειναι οτι δεν μου επεσαν και τα αυτια …συγκριτικα με τα δικα μου μηχανηματα τα οποια ειναι απιστευτα ησυχα και απιστευτα καθαρα περιμενα μετα απο τοση δουλεια τουλαχιστον να πλησιαζα εστω και λιγο πορος τα εκει ….Ο ηχος εδειχνε να μην ειχε τον ογκο που επρεπε πραγμα το οποιο δεν συμβαδιζε καθολου με τα υλικα που ειχαν πεσει μεσα που κυριως ειχαν σκοπο να “ανοιξουν” το μηχανημα και προς τα πανω και προς τα κατω …Στις υψηλες αντιστοιχα ενω θα ελεγα οτι υπηρχαν αρκετα πριμα και μαλλον καθαρα αλλα εντυπωση μου ειναι οτι υπηρχε ενας αρετα μεγαλος βαθμος συγχισης σε ψηλες περιοχες …

Απογοητευτηκα …ειχα κανει παρα πολυ κοπο …επιβεβαιωσα τις ρυθμισεις μου και τις μετρησεις μου εριξα μια δυο ματιες στο σχηματικο να εντοπισω κατι το οποιο με ξενιζε και αρχισα σιγα σιγα να εγκαταλειπω με το σκεπτικο οτι ποιος ειμαι εγω που θα παιξω παιχνιδια στην πλατη του Ιαπωνα …. Γενικα παντως δεν βρηκα κατι το οποιο θεωρησα λαθος …Ο χρονος με πιεζε να το κλεισω επρεπε να στηθει στην θεση του αλλα η σκεψη δεν βγηκε απο το μυαλο μου … Την συγκεκριμενη εποχη επεσε και η μετακομιση του μαγαζιου απο την Νεα Μακρη στην Αθηνα και η προσπαθεια κλειστηκε με συνοπτικες διαδικασιες …Η σκεψη ομως δεν εφυγε απο το μυαλο μου ποτε .

ΛΙγη αναλυση για αυτον τον ενισχυτη δειχνει οτι αυτος φοραει μεσα τρανσιστορ τυπου ΜΟΤ 100 της NEC οπου ειναι προφανες οτι Pioneer και NEC ειναι αδελφες εταιριες και οι δυο τους μαζι και ξεχωριστα ηταν ο θεμιτος ανταγωνισμος των απεναντι που στα ηλεκτρομηχανικα ηταν η Sansui ενω στα χημικα ( δλδ κατασκευη ημιαγωγων ) ηταν η Toshiba …
Αληθεια εναι οτι η Toshiba Εκεινη την εποχη απλα μεσουρανουσε και πραγματι αυτο που εβγαζε ηταν κορυφαιο και περιπου 10 φορες πιο γρηγορο απο το Αμερικανικο και 20 φορες πιο γρηγορο απο το Ευρωπαικο. Οι Αμερικανοι μπορουσαν εκεινη την εποχη να παραξουν πιο ισχυρο εξαρτημα αλλα σε καμμια των περιπτωσεων πιο γρηγορο …
Η NEC ομως τους εσκασε απο την γωνια με εξαρτημα ακομα πιο γρηγορο απο της Toshiba και μαλιστα σχεδον στο μισο μεγεθος . Οπως και η HItachi που ηρθε πισω τους επισης απο την γωνια με τα μοσφετ της …. Το προβλημα με την NEC ηταν οτι σε στατικες μετρησεις το εξαρτημα τους ηταν καλυτερο αλλα στην πραξη ποτε δεn μπορεσε να παραξει την ισχυ που ελεγε .

H Pioneer Την συγκεκριμενη εποχη ειχε ηδη συμβαση με την NEC για να παραξει ενισχυτες σχεδιασμενους γυρω απο τα τρανσιστορ της NEC αλλα ηδη τα πρωτα κανονια ειχαν αρχισει να σκανε …H kenwood που ειχε αγορασει πρωτη ηταν γεματη προβληματα απο πλευρας ισχυος τα μηχανηματα καιγοταν πολυ ευκολα αν τα πιεζε καποιος κατα τα αλλα επαιζαν παρα πολυ γλυκα …
Η Pioneer λοιπον αποφασιζει να βαλει 4 τρανσιστορ εξοδου στον SA 8500 στο καθε καναλι με σκοπο να μπορει να αυξησει το ρευμα του ενισχυτη και να μοιρασει το ζορι σε περισσοτερα εξαρτηματα ….

Στο σχεδιο αυτο δειχνει ιδανικο σαφως ειναι καλο αν αμπορεις να εχεις 4 γρηγορα τρανσιστορ εξοδου σε ενα μηχανημα απο το να εχεις δυο μεγαλα και αργα …. Η σκεψη ειχε απολυτη λογικη ετσι κερδιζεις και ταχυτητα αλλα κερδιζεις παραλληλα ισχυ και ρευματα …
Στην πραξη ομως δεν εγινε ετσι …η συνταγη χαλασε απο το σχεδιο στην υλοποιηση .

Αποφασισαν να τοποθετησουν τα τρανσιστορ μοιρασμενα σε μια ψυκτρα και καλωδιωμενα με ενα καλωδιο πλακε σειριδα οπως το λεμε με τρεις αγωγους …το ενα ειναι η εισοδος και εναι καθισμενο στην τροφοδοσια και ειναι αυτο που περνανε τα πολλα ρευματα το αλλο ειναι η εξοδος οπου εκει η ταση τροφοδοσιας εχει γινει audio επισης μερος που υπαρχουν πολλα ρευματα και το αλλο ειναι το τριτο ποδαρακι που ειναι η οδηγηση απο τα πιο πισω σταδια η οποια εχει και ελαχιστα ρευματα….Το καλωδιο αυτο ειχε μηκος περιπου 8-10 εκατοστα απο την πλακετα μεχρι το τρανσιστορ εξοδου ( πρακτικη της εποχης κακη μεν αλλα πλην ομως ετσι γινοταν τοτε απο την στιγμη που δεν υπηρχε σχεδιαστικο λειτουργικο οπως σημερα ….ηταν ολα ζωγραφισμενα στο χερι ).

Το τσαγανο μου εντοπιζε το προβλημα εκει …Πιο συγκεκριμενα ειναι γνωστο οτι τα καλωδια που χειριζονται τα χοντρα ρευματα σε καποια φαση θα διαμορφωσουν η αν θελεις θα επιρεασουν το καλωδιο της οδηγησης το οποιο ειναι μολις 1,5 χιλιοστο διπλα παραληλα σε αυτο που εχει να διαχειριστει τα “χοντρα ρευματα ” Αυτος θα μπορουσε να ειναι ο λογος που τα πριμα του ακουγοταν τοσο μπερδεμενα .
Επισης οταν εχεις 10 εκατοστα μηκος καλωδιων ειναι σχεδον απολυτα δεδομενο οτι τα τρανσιστορ ειναι τοσο μακρυα απο την οδηγηση και συνεπως ποτε δεν θα μπορεσουν να “χτυπησουν” στον ιδιο χρονο… ΕΙναι σα να προσπαθεις να χτυπησεις ταυτοχρονα 4 διαπασων με το ενα χερι Θεωρω οτι ειναι απιθανο να γινει στον ιδιο χρονο …Αυτο απο μια μερια εξηγουσε γιατι δεν μπορουσε να στακαρει το μπασσο και να αποκτησει impact και kick

Ενω ο ενισχυτης ειχε κλειστει και δουλευε ηδη στο καινουργιο μαγαζι καθε φορα που τον εβαζα να παιζει η σκεψη μου τρυπαγε το μυαλο και ο ηχος ηταν απλα ευχαριστος χωρις να ειναι ποτε αυτο που θα σε κατεβασει απο την καρεκλα …. Δεν με πειραζε …δουλευε ο Μιχαλης μαζι του κυριως για δοκιμες και εγω ακουγα απο τον δικο μου ενισχυτη με τα δικα μου near field ηχεια ….Παρολα αυτα η σκεψη δεν βγηκε ποτε απο το μυαλο μου .










 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
7 χρονια μετα και ενα πρωι λεω η τωρα η ποτε …. Τον βαζω κατω ξηλωνω ολο το σταδιο εξοδου ξηλωνω ολη την καλωδιωση και τοποθετω ενα μολις ζευγαρι τρανσιτορ εξοδου τοποθετημενα με καλωδιωση το πολυ 2 εκατοστα απο την πλακετα και φυσικα με μεγαλη προσοχη ωστε το καλωδιο της οδηγησης να μην ειναι κοντα σε καλωδια που χειριζονται χοντρα ρευματα …
Το μηχανικο μερος ηταν συγκριτικα ευκολο μετα ομως απο τετοια μοντα υπηρχει ο κινδυνος να μην ηταν αρκετη η πολωση , η το αντιθετο να ηταν παρα πολυ και να χρειαζοταν καποια μετατροπη στο κυκλωμα αυτο ωστε να μπορεσει να πολωθει το μηχανημα σε ενα λογικο νουμερο …Γενικα ενας τετοιος κινδυνος κατα την διαρκεια μιας επισκευης οπου τα τρανσιστορ εξοδου ειναι τοσο διαφορετικα απο της μανας του ειναι απολυτα ορατος πλην ομως σε γενικες γραμμες ευκολα αντιμετωπισμος ….

Ω του θαυματος τα καινουργια τρανιστορ Toshiba 2SA1302-2SC3281 οχι μονο επεσαν λουκουμι αλλα και η πολωση τους ηταν μεσα σε ενα πολυ ενεργο και σωστο ευρος ρυθμισεων με ολα τα απαραιτητα περιθωρια ωστε να ρυθμιστουν σωστα και χωρις προβληματα ….Ρυθμιζω και κλεινω ….
Στο πρωτο κλικ το μηχανημα επαιξε τελεια με ολα τα λαθη τα οποια ειχα εντοπισει πριν λυμμενα 100% τα μπασσα καθαρισαν και στακαρισαν τα πριμα αποκτησαν απιστευτο ευρος και εγιναν κυριολεκτικα κρυσταλινα και πενtακαθαρα ….crisp που λεμε και στα Αγγλικα …. μαγευτηκα εμεινα να ακουω μαζι του για πολλες ωρες και καθε φορα που κανω κλικ πλεον τα καλουδια αυτου του μηχανηματος μου τραβανε παντα την προσοχη ασχετα με το μουσικο θεμα που επαιζε ….

Αυτο αδερφε μου λεγεται βαθεια γνωση του αντικειμενου …..

Σακης Πετροπουλος
 




Μηνύματα
2
Reaction score
1
Καλησπέρα.
Είμαι νέος στην παρέα σας και θα ήθελα να ξεκινήσω με μία ερώτηση για δύο μηχανήματα που περιήλθαν στην κατοχή μου πρόσφατα.
Είναι ο τελικός ενισχυτής της GAS (Great American Sound) Son of Ampzilla και ο προενισχυτής Thalia της ίδιας εταιρείας.
Και τα δύο μηχανήματα χρήζουν συντήρησης (βρωμιά) την οποία δεν μπορώ να κάνω μόνος μου και χρειάζομαι τη βοήθειά σας.
Επίσης τα vuμετρα του τελικού δεν ανάβουν.
Ελπίζω σε απάντηση.
Ευχαριστώ
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Γενικα και τα δυο μηχανηματα ειναι απλα και μπορουν να γινουν .... στον τελικο προβλεπονται και επισκευες και αναβαθμισεις αναλογα το που θελουμε να παμε
Ο φωτισμος σε αυτα ανεκαθεν ηταν προβλημα και σε καποια μηχανηματα εχουμε βαλει ταινιες με led οι οποιες παρεχουν το ιδιο ζεστο φως με του εργοστασιου αλλα θα ζησουν σχεδον για παντα .

Περισσοτερα προβληματα περιμενουμε στον προενισχυτη απο τους πολλους διακοπτες που εχει αλλα και για εκει υπαρχουν αρκετες λυσεις
Αξιολογο phono stage το οποιο ειναι ενα απο τα δυνατα χαρτια του μηχανηματος και γενικα αξιζει καποιος να ασχοληθει μαζι τους απο την στιγμη που τα εξοδα που θα γινουν ειναι σε εξαιρετικα λογικες τιμες

Σε γενικες γραμμες θα πρεπει αν ερθουν να τα δουμε .

Με εκτιμηση
Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
2
Reaction score
1
Γενικα και τα δυο μηχανηματα ειναι απλα και μπορουν να γινουν .... στον τελικο προβλεπονται και επισκευες και αναβαθμισεις αναλογα το που θελουμε να παμε
Ο φωτισμος σε αυτα ανεκαθεν ηταν προβλημα και σε καποια μηχανηματα εχουμε βαλει ταινιες με led οι οποιες παρεχουν το ιδιο ζεστο φως με του εργοστασιου αλλα θα ζησουν σχεδον για παντα .

Περισσοτερα προβληματα περιμενουμε στον προενισχυτη απο τους πολλους διακοπτες που εχει αλλα και για εκει υπαρχουν αρκετες λυσεις
Αξιολογο phono stage το οποιο ειναι ενα απο τα δυνατα χαρτια του μηχανηματος και γενικα αξιζει καποιος να ασχοληθει μαζι τους απο την στιγμη που τα εξοδα που θα γινουν ειναι σε εξαιρετικα λογικες τιμες

Σε γενικες γραμμες θα πρεπει αν ερθουν να τα δουμε .

Με εκτιμηση
Σακης Πετροπουλος
Ευχαριστώ. Θα τα πούμε από κοντά
 

Μηνύματα
126
Reaction score
28
Η East electronics αναλαμβάνει μόνο το εσωτερικό ή και την εξωτερική αποκατάσταση
παλαιών μηχανημάτων;
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Η East electronics αναλαμβάνει μόνο το εσωτερικό ή και την εξωτερική αποκατάσταση
παλαιών μηχανημάτων;
Αν μιλαμε για βαφες ξυλα καπλαμαδες κλπ η αληθεια ειναι πως οχι Δεν ειναι πραγματικα το αντικειμενο μας ...Παρολα αυτα εαν γνωριζουμε για ποιο θεμα μιλαμε ακριβως ειναι πιθανο να υπαρχουν προστασεις απο δικους μας συνεργατες η απο εμπειρια αλλων ακροατων που εκαναν τετοιου τυπου δουλειες ,
Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
126
Reaction score
28
Σας ευχαριστώ. Το θεωρώ σημαντικό και γενικά έχουμε έλλειψη στην Ελλάδα από τέτοιου είδους υπηρεσίες.

Ένα απλό παράδειγμα έχω ένα TD 165 το οποίο σίγουρα δεν είναι και από τα πικάπ πρώτης γραμμής αλλά για συναισθηματικούς λόγους μια εξωτερική συντήρηση (γυάλισμα πλατό, διόρθωση γρατζουνιών την επιφάνεια κλπ) θα ήταν κάτι που θα με ενδιέφερε..

Πιστεύω είναι πολύς ο κόσμος που αναζητά κάτι τέτοιο ολοκληρωμένο και όχι να τρέχει από μάστορα σε μάστορα
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Θα συμφωνησω απολυτα Θεωρω οτι αν υπηρχε καποιο συνεργειο να εκανε μονο αυτα τα πραγματα θα ηταν εξαιρετικα κερδοφορο Στο παρελθον ολοι οσοι ανελαβαν να κανουν τετοιες δουλειες για εμας η για πελατες μας αποδειχτηκε οτι η δουλεια τους δεν ειχε λεπτομερια και επισης μπορουσαν να κανουν μονο ενα πραγμα ΠΧ γυαλισμα το πλατω Αν ειχες και αλλα πραγματα που ζητουσες δεν μπορουσαν να αναλαβουν .

Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
261
Reaction score
80
SERVICE SONY TA 1120

σε καποιες φασεις αισθανομαι οτι πρεπει να αλλαξω την προσεγγιση vintage service και να αποκαλω εαυτον antiquer..

Ειχα την εντυπωση οτι θα επισκευαζω μηχανακια τριαντα χρονων και ισως λιγο παραπανω αλλα καμμια φορα αυτα τα ορια ξεπερνιουνται ... ο παρακτω ενισχυτης ειναι κατασκευασμενος ακριβως οταν εγω γεννηθηκα ....ακριβως πριν απο 45 χρονια .... απιστευτο !!!

επισης οπως μπορουμε να δουμε στο σχετικο λινκ http://www.thevintageknob.org/SONY/sonyvault/TA1120A/TA1120A.html η και στο http://www.sony.net/Fun/design/history/product/1960/ta-1120.html εδω μιλαμε για το απολυτο hi end μηχανημα της εποχης και ακομα και μεχρι σημερα πραγματικα πολυ καλο .

ενδεικτικα αναφερω μερικες καινοτομιες οι οποιες ακομα αι σημερα παραμενουν κορυφαιες .
---- μεταγωγοι διακοπτες στους τονους αντι για ποτενσιομετρα.
---- εξαιρετικα υψηλη ποιοτητα κατασκευης
---- εξαιρετικα υψηλη ποιοτητα πυκνωτων
---- ενεργο bandwidth χαλαρα μεχρι τους 60ΚΗΖ ( νουμερο εξωπραγματικο για την εποχη οταν αλλα μηχανηματα αγωνιζωνταν να φτασουν σωστα μολις μεχρι τους 10
---- διακοπτη tone bypass
---- γεφυρα μεταξυ προ και τελικου
---- εξελιγμενο τροφοδοτικο
----modular σχεδιαση

οι κλασσικες ζημιες ...

---ουτε ενας απο τους μικρους ηλεκτρολυτικους δεν δουλευε περα για περαλογικο μετα απο 45 χρονια

---οι μεγαλοι ειναι σε ικανοποιητικη κατασταση και δεν θα αλλαχθουν λογω κοστους

---Περα απο αυτα εκτος απο καθαρισμα ξεκολληματα χαλαρες συνδεσεις κλπ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

( για τους πιο τεχνικα ενημερωμενους εχω και πληρη σετ φωτογραφιων απο παλμογραφηματα καθως και απο τις αναλυσεις του RTA για την παραμορφωση το ευρος κλπ κλπ εαν υπαρχει ενδιαφερον να τις ανεβασω . )

---Θαυμαστε στην τεταρτη φωτο οτι το τρασνσιτορ ( γερμανιου παρακαλω ) που μετραει το ρευμα ηρεμιας που πρπει να ειναι σε θερμικη επαφη με τα τρανσιτορ εξοδου ειναι γεματο γρασσο αντι για θερμοαγωγιμη παστα !!!!!:143::143::143: προφανως η παστα αυτη το 1965 δεν ειχε ακομα ανακαλυφθει

enjoy

http://www.eastelectronics.gr/images/ta1120/Image021.jpg

http://www.eastelectronics.gr/images/ta1120/Image022.jpg

http://www.eastelectronics.gr/images/ta1120/Image023.jpg
http://www.eastelectronics.gr/images/ta1120/Image024.jpg

http://www.eastelectronics.gr/images/ta1120/Image025.jpg
Fisher ca-110 του 1982
 

Μηνύματα
2
Reaction score
1
οτι αφορα προδιαγραφες και βλαβες εχω απιστευτο θυμητικο και απο την αλλη συνηθως κραταω και σχηματικα απο τα
Καλησπέρα
Εχω ένα προενισχυτή HARMAN CARDON το Citation twenty one control amplifier. Το δουλεύω με ένα τελικό το Classe Audio Serenity. Για κάποιο λόγο δεν παίζει το αριστερό κανάλι .Δεν ξέρω αν έχει κάποια ασφάλεια η κάτι άλλο μου φαίνεται πολύ περίεργο να κάηκε όλο το κανάλι. Πως μπορώ να εχω τη βοήθεια σου.Ο προενισχυτής είναι παλιός αλλά ειναιο πολύ καλός για τα μέτρα μου.Αναμένω απάντησ η και ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

ika

News
Μηνύματα
13.748
Reaction score
12.818
Καλησπέρα
Εχω ένα προενισχυτή HARMAN CARDON το Citation twenty one control amplifier. Το δουλεύω με ένα τελικό το Classe Audio Serenity. Για κάποιο λόγο δεν παίζει το αριστερό κανάλι .Δεν ξέρω αν έχει κάποια ασφάλεια η κάτι άλλο μου φαίνεται πολύ περίεργο να κάηκε όλο το κανάλι. Πως μπορώ να εχω τη βοήθεια σου.Ο προενισχυτής είναι παλιός αλλά ειναιο πολύ καλός για τα μέτρα μου.Αναμένω απάντησ η και ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Απ' όσα καταλαβαίνω απευθύνεσαι στον συμφορουμίτη east electronics.
Επειδή μπορεί να μην το δει το post σου, θα σου πρότεινα στο post 672 (λίγο παραπάνω από αυτό δηλαδή) να κάνεις αριστερό κλικ στο east elektronics και να του στείλεις μήνυμα για το θέμα.
Μάλλον όμως τηλεδιάγνωση δεν γίνεται.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Καλησπέρα
Εχω ένα προενισχυτή HARMAN CARDON το Citation twenty one control amplifier. Το δουλεύω με ένα τελικό το Classe Audio Serenity. Για κάποιο λόγο δεν παίζει το αριστερό κανάλι .Δεν ξέρω αν έχει κάποια ασφάλεια η κάτι άλλο μου φαίνεται πολύ περίεργο να κάηκε όλο το κανάλι. Πως μπορώ να εχω τη βοήθεια σου.Ο προενισχυτής είναι παλιός αλλά ειναιο πολύ καλός για τα μέτρα μου.Αναμένω απάντησ η και ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλημερα θεωρω αρκετα απιθανο να εχει πραγματικη ζημια
περιμενεις διαφορα σε ενα μηχανημα με αυτη την ποιοτητα κατασκευης και αυτη την ηλικια οπως ψυχρες κολλησεις καθαρισμους πιθανον και καποιους πυκνωτες κυριως λογο ηλικιας

κατι περισσοτερο απο αυτα δεν νομιζω να υπαρχει σε ενα τετοιο μηχανημα ...Αρα μιλαμε για μια απλη συντηρηση

Θα πρεπει να ερθει
 

Μηνύματα
2
Reaction score
1
Καλημερα θεωρω αρκετα απιθανο να εχει πραγματικη ζημια
περιμενεις διαφορα σε ενα μηχανημα με αυτη την ποιοτητα κατασκευης και αυτη την ηλικια οπως ψυχρες κολλησεις καθαρισμους πιθανον και καποιους πυκνωτες κυριως λογο ηλικιας

κατι περισσοτερο απο αυτα δεν νομιζω να υπαρχει σε ενα τετοιο μηχανημα ...Αρα μιλαμε για μια απλη συντηρηση

Θα πρεπει να ερθει
Ευχαριστώ για απάντηση .Καθ ότι μένω Ηγουμενίτσα και θα είμαι Αθήνα μετά το lockdown στην Αθήνα που θα σας βρω .Στείλε μου διεύθυνση και τηλέφωνο.Ευχαριστώ πολύ.Με πολλούς χαιρετισμούς.
Καλημερα θεωρω αρκετα απιθανο να εχει πραγματικη ζημια
περιμενεις διαφορα σε ενα μηχανημα με αυτη την ποιοτητα κατασκευης και αυτη την ηλικια οπως ψυχρες κολλησεις καθαρισμους πιθανον και καποιους πυκνωτες κυριως λογο ηλικιας

κατι περισσοτερο απο αυτα δεν νομιζω να υπαρχει σε ενα τετοιο μηχανημα ...Αρα μιλαμε για μια απλη συντηρηση

Θα πρεπει να ερθει
Αυτή είναι η διεύθυνση σας?
Μεσογείων 29 Αμπελόκηποι 11526
Tηλ
.: 21304 91111 – Kιν.: 6936 691 111

Ωράριο Λειτουργίας

Καθημερινές 10:00 – 21:00
Σάββατο 10:00 – 16:00
 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Ευχαριστώ για απάντηση .Καθ ότι μένω Ηγουμενίτσα και θα είμαι Αθήνα μετά το lockdown στην Αθήνα που θα σας βρω .Στείλε μου διεύθυνση και τηλέφωνο.Ευχαριστώ πολύ.Με πολλούς χαιρετισμούς.


Αυτή είναι η διεύθυνση σας?
Μεσογείων 29 Αμπελόκηποι 11526
Tηλ
.: 21304 91111 – Kιν.: 6936 691 111

Ωράριο Λειτουργίας

Καθημερινές 10:00 – 21:00
Σάββατο 10:00 – 16:00
Sosting
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Service πικαπ Denon DP 51F η 52 F
Οτι και να λεμε τα μηχανηματα εκεινης της σειρας ηταν πανεμορφα …Πολυτελως μινιμαλ, λειτουργικα ,σιγουρα με δυνατοτητες αλλα και φοβερη ποιοτητα κατασκευης …Στο συγκεριμενο προιον Θεωρησα οτι το ειχα τσεπη μια και εχω το 52F σαν βασικο player στο σπιτι μου το οποιο ηδη εχω επισκευασει με επιτυχια ….
Η αρχη λειτουργιας ειναι γενικα απλη κινητηρας Direct Drive , Βραχιονας τεχνολογιας Dynamic Servo Tracer οπου σε απλα Ελληνικα σημαινει οτι οι κινησεις του βραχιονα γινονται ηλεκτρονικα . Αυτο αφορα την κινηση του βραχιονα και στον οριζοντιο αξονα στην περιπτωση που πρεπει να μετακινηθει απο ενα σημειο του δισκου σε ενα αλλο,και στον καθετο αξονα για το Lift , αλλα αντιστοιχα και για το βαρος και για το antiscating .

Ειναι πανω απο εναμισυ χρονο που εχω αυτο το πικαπ στο σπιτι μου το οποιο τοποθετησα στην θεση ενος Technics MK II με την προοπτικη οτι το Denon θα ηταν σαφως πιο audiophile απο το δικο μου ….Ενα χρονο μετα δεν ειμαι και τοσο σιγουρος . Εχω επισκευασει 4 τετοια μηχανηματα αυτης της σειρας με απολυτη επιτυχια μαζι και το δικο μου, αλλα να που βρεθηκε ενα να μου βαλει τα γυαλια και να μου δεσει τα χερια οποτε πλεον δεν ειμαι και τοσο σιγουρος ουτε για το audiophile concept ουτε για το ποσο καλα ζουν στoν χρονο .
Στο σερβις ξεκιναμε απο ενα πολυ βασικο προβλημα …Οπως θα δει καποιος στις φωτο ακριβως διπλα στον κινητηρα υπαρχει μια αρκετα μεγαλη ψυκτρα η οποια φιλοξενει δυο τρανσιστορ εξοδου που λειτουργουν τον κινητηρα …Καταλαβαινουμε απο το μεγεθος οτι αυτη η ψυκτρα θα παραγει σε ενα βαθμο καποια θερμοτητα …
Ακομα χειροτερα για μοντελα που ειναι για ταση 100 βολτ Ιαπωνιας και καποιοι απο εμας τα τρεχαμε με μετασχματιστες που υπαρχαν στο ραφι χωρις πολυ σκεψη που ειναι οι γνωστοι 220/110…Τα 110 εξ ορισμου ειναι ηδη 10% παραπανω και συνηθως επειδη η ταση πλεον στην Ελλαδα ειναι 230-240 τελικα στο πικαπ φτανει μια ταση απο 110 -125 βολτ ….
Πολυ ….παρα πολυ …σημαινει οτι τα τρανσιστορ ζεσταινονται περισσοτερο απο οτι πρεπει και ευτυχως ενω αντεχουν η θερμοτητα που παραγουν καταστρεφει το πλαστικο που κραταει το μοτερ και ετσι το μοτερ απλα “”πεφτει μεσα “”.


Σημαινει παραλληλα οτι και λογο ηλικας αλλα και λογο επιπλεον θερμοκρασιας οι περισσοτεροι πυκνωτες μεσα πανε για πεταμα …easy fix και το ενα και το αλλο οι πυκνωτες δεν ειναι τιποτα παραπανω απο μια ωρα δουλεια ενω το μοτερ καθετε πλεον σε βασεις οι οποιες ειναι περαστες βιδα παξιμαδι και οχι λαμαρινοβιδες οποτε η κατασκευη ειναι απολυτα ισια αλλα και μακραν πιο ασφαλης απο οτι αρχικα ηταν .
Στο Denon DP 51 δυστυχως ομως δεν τελειωσαμε εδω …Στο συγκεριμενο μηχανημα υπαρχουν δεκαδες NPN tranistor τα οποια ειναι κατασκευασμενα απο την Hitachi τα οποια δυστυχως παρουσιαζουν φαινομενα διαρροης , και στην περιπτωση που διαβαζει καποιος συναδελφος δεν αντιμετωπιζεται το προβλημα μετρωντας με ενα πολυμετρο …Στο πολυμετρο παιζει να δειξει μια χαρα …Την διαρροη την βγαζει υπο ταση και μαλιστα αναλογα την θερμοκρασια …Το ιδιο τρανσιστορ σε ενα κυκλωμα προενισχυτη θα δουλευε μια χαρα αλλα στα καλα καθουμενα θα εκανε σκασιματα και εναν ηχο σαν τσαλακωμα εφημεριδας απο τα ηχεια ….
Δυστυχως αλλαχτηκαν ολα και μετα απο ολα αυτα το πικαπ δεν ξεκινησε …. Μετα απο ολα αυτα τα ζορια που τραβηξε το μηχανημα στην ζωη του θερμοκρασιες , πυκνωτες και τρανσιστορ κατι απο ολα αυτα πειραξε ενα απο τα ολοκληρωμενα που ελεγχουν την οριζοντια κινηση προφανως σε συνεργασια με τους τοπικους αισθητηρες και αρα ο κυκλος δεν μπορει να ολοκληρωθει και φυσικα δεν μπορει να λειτουργησει το μηχανημα . Totally unobtainable Εκει σταματαμε … δεν μπορει να γινει απολυτως τιποτα .
Οποτε μια και εχω την ταση να γραφω παντα αυτο που πιστευω και παρολο οτι διαθετω τον εξοπλισμο να επιβεβαιωσω σε εναν πολυ μεγαλο βαθμο οτι ο δικος μου βραχιονας στο Denon DP 52F λειτουργει σωστα και συμπεριφερεται σωστα τελικα δεν το εκανα ποτε … Εχασα την εμπιστοσυνη μου στο προιον και θεωρω οτι σε ενα μεσο αναπαραγωγης τοσο απλης αρχης λειτουργιας τα πολλα ηλεκτρονικα μαλλον θα πρεπει να περισσευουν. Για την προσωπικη μου χρηση αρχες του χειμωνα θα στηθω με την λογικη τεστ το ενα διπλα στο αλλο στο συγκεριμενο συστημα και συγκεριμενο χωρο και μπορει να επανελθω αν και κατι λεει μεσα μου οτι το Technics MK II θα καταπιει το Denon για πρωινο .
Σαν closing argument θα εγραφα ναι σε αγορα μεταχειρισμενου εφοσον ειναι λειτουργικο to begin with, αν και ουτε ευκολα ουτε φτηνα θα βρεθει …Σιγουρα με την αγορα και με το καλημερα σας εναν ελεγχο τι γινεται μεσα αν θελουμε να το κρατησουμε για χρονια πολλα …Ναι σε αυτον που του αρεσουν τα ηλεκτρονικα και οι αυτοματισμοι αλλα για τον χαρακτηρα του ως audiophile pick up διατηρω καποιες επιφυλαξεις .
 

Attachments


Μηνύματα
842
Reaction score
714
Καλησπέρα!
Αυτός ο βραχίονας δεν δημιουργεί μεγάλο σφάλμα ανάγνωσης; Ως ίσιος;
Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να αντιληφθώ πως προκύπτει το audiophile.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.103
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top