Ενεργά Ηχεία


daharis666

Crystalator
Μηνύματα
16.597
Reaction score
33.125
Α, εντάξει. Αν είναι αυτή η απόδειξη, πάσο. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.


Επειδή:
ΟΥΦ
νταξ...μικρό το κακό....

αν είναι μόνο για τις πρώιμες ανακλάσεις...πετάξου σε ένα ρέμα και μάζεψε καλάμια :lol:
 


wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.900
Reaction score
9.068
@daharis666

Ε, ναι ρε φίλε! Καλαμιές for the win, λέμε!

Κάθονται οι άλλοι και γράφουν θεωρία της ακουστικής σε σελίδες επί σελίδων, με παραθέσεις και παραπομπές από επιστημονικά άρθρα κι από επαγγελματίες του χώρου, μπας και ξεστραβωθούμε όλοι οι υπόλοιποι κι έχουμε το Γιάνννη να μας αποδεικνύει ότι ο χώρος μου είναι λάθος, εύκολα! Να δες: Πρώτες ανακλάσεις, γεια σας, "καληνύχτα" στο χώρο μου, πεταμένα τα λεφτά μου.

Είδες; Εύκολα!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
31.067
Reaction score
53.512
Αν χαμηλώσεις τη στάθμη στα 6 για να είναι ίδια με τη στάθμη των δύο στην άμεση ακτινοβολία, θα έχεις καταφέρει να μειώσεις και την έμμεση αντιστοίχως.
Το αρθροισμα της έμμεσης ακτινοβολίας των 6 θα ισούται με την έμμεση ακτινοβολία των 2.
Η διαφορά θα είναι ότι αντί αυτή η έμμεση πληροφορία να έρχεται από 2 σημεία θα έρχεται από 6.
Με άλλα λόγια το σύνολο της έμμεσης πληροφορίας σε στάθμη και στις 2 περιπτώσεις είναι ίδιο αλλά αλλάζουν τα σημεία εκπομπής τους στο χώρο.
Όχι.

Η έμμεση ακτινοβολία, όπως έχεις παρατηρήσει σε τυπικούς αφρόντιστους χώρους, δεν είναι ενοχλητική σε χαμηλές στάθμες, αλλά όταν δυναμώσεις τότε γίνεται κόμπος.
Γι'αυτό το λόγο, πολλοί "αναγκάζονται" να ακούν σε χαμηλές στάθμες, όσο τους επιτρέπει ο χώρος, γιατί άμα σηκώσουν κεφάλι οι έμμεσες, είναι ανυπόφορο.

Η τιμή της ενέργειας της έμμεσης εξαρτάται προφανώς από την ενέργεια της άμεσης. Κάτω από ένα όριο, η ενέργεια της έμμεσης βρίσκεται κάτω από την ουδό ακοής και πρακτικά δεν υφίσταται, ασχέτως αν μπορεί να μετρηθεί.

Όπως σωστά είπες, για επίτευξη ίσης στάθμης μεταξύ δικαναλου και πολυκάναλου, θα πρέπει το δικάναλο να τερματίζει τα γουφερ την ώρα που το πολυκάναλο παίζει νωχελικα και χαλαρά, σχεδόν κοιμάται.

Είναι αξιοπερίεργο και για μένα όταν λόγου χάριν ακούω σοβαρό δυνατό μπάσο στη θέση ακρόασης σε στάθμη αναφοράς, και πάω δίπλα στο σαμπ και παίζει τόσο χαλαρά που απορείς πως διάλο σηκώνεται τέτοια στάθμη στο δωμάτιο. Είναι απλό, είναι η ισχύς των πολλών.

Το οποίο σημαίνει, ότι η επίδραση της έμμεσης είναι πολύ υποδεέστερη στο πολυκάναλο, διότι για την ίδια στάθμη με το δικάναλο θα παίζει τόσο χαλαρά κάθε πηγή, κάθε ηχείο, που η έμμεση που προκαλεί αυτή η πηγή, συνεχίζει να βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο του "δεν ενοχλεί γιατί δεν ακούγεται".
Η έμμεση δεν αθροίζεται, διότι ακολουθεί διαφορετικούς δρόμους σε κάθε τοίχο μέχρι να φτάσει σε σένα.
Αθροίζεται μόνο η άμεση, διότι όλα τα ηχεία στέλνουν σε σένα την ενέργεια, στην ευθεία.

Η έμμεση, ακολουθώντας πολλαπλές τυχαίες διαδρομές, κάνει ένα διαμοιρασμό στο χώρο, και επέρχονται άπειρες κατευθύνσεις σε άπειρα σημεία που ως τελικό αποτέλεσμα έχουν εν μέρει την αλληλοακύρωσή τους, αλλά και τον υποβιβασμό της μιας που θα είναι πιο "έντονη", οπότε την μετατρέπουν σε "μη ενοχλητική".

Γι'αυτό το λόγο, ιδίως σε μη φροντισμένους χώρους, το πλεονέκτημα των πολλαπλών πηγών ήχου είναι τόσο σπουδαίο, που θα έπρεπε να αποτελεί μονόδρομο.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, η χρήση πολλαπλών σαμπ επιβάλλεται σε μη φροντισμένους χώρους, διότι δεν υπάρχει πρακτικά άλλος τρόπος να παλέψεις τα στάσιμα και τις ακυρώσεις, μόνο με πολλαπλές πηγές ησυχάζουν, και όντως ησυχάζουν, δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας, είναι αποδεδειγμένες μελέτες, είναι έρευνα, είναι οι αρχές στο οντιο.

Προφανώς δε τα γράφω μόνο για τον Λέανδρο, αυτό δε θα είχε πρακτικό νόημα. Υποθέτω ότι αρκετοί διαβάζουν τα γραπτά σε αυτό το θρεντ...

να ξαναρωτήσω επειδή δεν απαντήθηκε πριν το ερώτημα σχετικά με την πατέντα εντοιχισμού της genelec

όταν προσθέτουμε καμπίνα στο ίδιο ηχείο, με την ίδια μονάδα...άρα tunaρεται πιο χαμηλά..
το group delay μετακυλά στις χαμηλότερες συχνότητες ?
Δεν μπορεί κανένας να σου απαντήσει, βάζοντας τον εαυτό του στη θέση των μηχανικών της τζενελεκ.

Προφανώς θα πρέπει να ρωτήσεις τους ίδιους.

Προφανώς, αυτοί ξέρουν.

Από προσωπική εμπειρία, που συμμετείχα στο φόρουμ της τζενελεκ, όταν ρώτησα κάτι, μου απάντησε κατευθείαν μια γυναίκα που δήλωσε μηχανικός εκεί. Στην δεύτερη ερώτηση που της έκανα, ήταν αδύνατο να κατανοήσω την απάντηση. Έχουν πολύ μεγάλο βάθος γνώσης, εμείς οι "οντιοφιλ" είμεθα φελλοί μπροστά τους...

Απλώς ρισπεκτ, και αυτοί ξέρουν.
Για να μπουν στον κόπο να το φτιάξουν και να το πουλάνε, πάει να πει ότι έχει γίνει εκτενής μελέτη της κατασκευής, τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη, δεν παίζουν με κουβέρτες αυτοί, είναι επιστήμονες...

Σοβαρά τώρα;
Τι ψάχνεις...
Σοβαρότητα; :lol:

Κάτσε να διορθώσει τον Κόγια, αφού βέβαια πρώτα διορθώσει τον Τουλ.:headbang:

Ρεσιτάλ. Καλά τα λέει ο κομμουνιστής, ρεσιτάλ κανονικό...
 

daharis666

Crystalator
Μηνύματα
16.597
Reaction score
33.125
@daharis666

Ε, ναι ρε φίλε! Καλαμιές for the win, λέμε!

Κάθονται οι άλλοι και γράφουν θεωρία της ακουστικής σε σελίδες επί σελίδων, με παραθέσεις και παραπομπές από επιστημονικά άρθρα κι από επαγγελματίες του χώρου, μπας και ξεστραβωθούμε όλοι οι υπόλοιποι κι έχουμε το Γιάνννη να μας αποδεικνύει ότι ο χώρος μου είναι λάθος, εύκολα! Να δες: Πρώτες ανακλάσεις, γεια σας, "καληνύχτα" στο χώρο μου, πεταμένα τα λεφτά μου.

Είδες; Εύκολα!
εσύ εκεί που βρίσκεσαι.... είσαι και πιο κοντά στην Ασία..
μπορείς να παραγγείλεις και φρέσκα μπαμπού κwλοφαρδε :cry: :lol:
 


wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.900
Reaction score
9.068
εσύ εκεί που βρίσκεσαι.... είσαι και πιο κοντά στην Ασία..
μπορείς να παραγγείλεις και φρέσκα μπαμπού κwλοφαρδε :cry: :lol:
Πώς κατουράνε οι Θιβετιανές παρθένες τα καλώδια και στοιχίζουν ένα κάρο χρήματα; Ε, θα ζητήσω κι εγώ τα μπαμπού που θα παραγγείλω να τα κατουρήσει παρθένο panda! Αμ πώς; :lol: :lol: :lol:
 

daharis666

Crystalator
Μηνύματα
16.597
Reaction score
33.125
Δεν μπορεί κανένας να σου απαντήσει, βάζοντας τον εαυτό του στη θέση των μηχανικών της τζενελεκ.

Προφανώς θα πρέπει να ρωτήσεις τους ίδιους.

Προφανώς, αυτοί ξέρουν.

Από προσωπική εμπειρία, που συμμετείχα στο φόρουμ της τζενελεκ, όταν ρώτησα κάτι, μου απάντησε κατευθείαν μια γυναίκα που δήλωσε μηχανικός εκεί. Στην δεύτερη ερώτηση που της έκανα, ήταν αδύνατο να κατανοήσω την απάντηση. Έχουν πολύ μεγάλο βάθος γνώσης, εμείς οι "οντιοφιλ" είμεθα φελλοί μπροστά τους...

Απλώς ρισπεκτ, και αυτοί ξέρουν.
Για να μπουν στον κόπο να το φτιάξουν και να το πουλάνε, πάει να πει ότι έχει γίνει εκτενής μελέτη της κατασκευής, τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη, δεν παίζουν με κουβέρτες αυτοί, είναι επιστήμονες...
καλά...άσε...
θα ρωτήσω τον @Γιάνννης τότε:lolsign:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
2.271
Reaction score
5.322
Μπορει πλεον με το ιντερνετ και με τη βιβλιογραφια οι γνωσεις καποιου να ειναι παρομοιες με ενος επαγγελματια-η εμπειρια ως συνηθως ειναι που διαφερει σημαντικα.
Τζόνννυ μου, να σε βάλουμε υπουργό παιδείας.
Να καταργήσεις την τριτοβάθμια εκπαίδευση, να γίνουμε όλοι αυτοδίδακτοι.
 

daharis666

Crystalator
Μηνύματα
16.597
Reaction score
33.125
Πώς κατουράνε οι Θιβετιανές παρθένες τα καλώδια και στοιχίζουν ένα κάρο χρήματα; Ε, θα ζητήσω κι εγώ τα μπαμπού που θα παραγγείλω να τα κατουρήσει παρθένο panda! Αμ πώς; :lol: :lol: :lol:
θα χεις και υγρές μεσαίες κουφάλα:lol:
 

leandros

Πάρτε παθητικά!!!
Μηνύματα
1.946
Reaction score
3.536
προκυπτουν γιατι ενω ξεκινανε ταυτοχρονα οι εκπομπες και απο τις 6 πηγες του array του παραδειγματος λογω θεσης διανυουν διαφορετικη αποσταση για να φτασουν ΜΕΣΩ ανακλασης στην ΚΑΘΕΤΗ ως προς τον αξονα τους επιφανεια , με συνεπεια να φτανουν στον δεκτη (ακροατης/μικροφωνο/κλπ) σε διαφορετικο χρονο.
η διαφορα του χρονου μεταφραζεται και σε διαφορα φασης , οποτε οταν θα αθροισεις τις εκπομπες στο αισθητηριο (ακροατης/μικροφωνο/κλπ) θα προκυψουν οι παραπανω συνδυασμοι που θα ακυρωνουν μερος της ακτινοβολιας ενω στις ενδιαμεσες περιοχες θα ισχυει κατι λιγοτερο μετριασμενο.
και ενω σε ολες αυτες τις περιοχες θα εχεις μερικες η μεγαλυτερες ακυρωσεις δε θα βρεις περιοχη οπου και τα 6 μεγαφωνα θα συμβαλουν σε 6απλασιασμο του πλατους ταλαντωσης

φυσικα για την αμεση ισχυει κατι αντιστοιχο αλλα εκει οι διαφορες μηκων ειναι τετοιες που τα φαινομενα αυτα θα ειναι ακουστα σε πολυ υψηλοτερες συχνοτητες (για αυτο και το σωστο το array το επαγγελματικο χτιζεται σε τοξα και οχι σε ευθεια) και αντιστοιχα για την πλαινη ακτινοβολια οπου πρακτικα το array δεν εχει καμια επιπτωση
Κάτσε ρε άλεξ! αν είναι σε αντίφαση τα 2 πίσω από τα 2 μπρός, στην ουσία παίζοντας το ίδιο περιεχόμενο θα αλληλοακυρωθεί όλο το σήμα. Τι θα ακούγεται μετά?
Κατά πρώτον θα ήθελα να σ ευχαριστήσω που προσπαθείς να μου εξηγήσεις τα γραφόμενα σου!!.
Όμως.. διαβάζοντας το σκεπτικό σου όπως αυτό αναλύεται στη παραπάνω απάντηση σου, μου δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα.
Πχ: λες ότι λόγω διαφοράς θέσης των μεγαφώνων θα φτάνουν σε διαφορετικό χρόνο επομένως και με διαφορά φάσης οι ήχοι στο αισθητήριο.
Ως εδώ με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.
Επίσης λες, ότι λόγω ακριβώς αυτής της διαφοράς θα υπάρχουν ακυρώσεις στο χώρο, με το οποίο επίσης συμφωνώ!!
Η διαφωνία μου έγκειται στο γεγονός ότι θεωρείς ότι η ακυρώσεις θα αφορούν κυρίως τον έμμεσο ήχο που προκύπτει από τις ανακλάσεις κι όχι κατά το ισόποσο από τις άμεσες εκπομπές των μεγαφώνων!!
Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά απ'τα γραφόμενα σου, οι ακυρώσεις λόγω διαφοράς φάσης θα είναι επιλεκτικές μόνο από τις έμμεσες ανακλάσεις κι όχι για τις άμεσες, πράγμα που συγχωρα με, αλλά δε μπορώ να το ασπαστω χωρίς μια αντίστοιχη βιβλιογραφία που να αναφέρει με τι ποσοστό ακυρώνονται οι άμεσες και οι έμμεσες ηχητικές ακτινοβολίες..
Η λογική πάντως ων λέει ότι και οι δύο τύποι ηχητικής ακτινοβολίας ταπεινώνονται λόγω ακυρώσεων με το ίδιο ποσοστό...
Μπορεί όμως και να κάνω λάθος..
 


leandros

Πάρτε παθητικά!!!
Μηνύματα
1.946
Reaction score
3.536
Όχι.

Η έμμεση ακτινοβολία, όπως έχεις παρατηρήσει σε τυπικούς αφρόντιστους χώρους, δεν είναι ενοχλητική σε χαμηλές στάθμες, αλλά όταν δυναμώσεις τότε γίνεται κόμπος.
Γι'αυτό το λόγο, πολλοί "αναγκάζονται" να ακούν σε χαμηλές στάθμες, όσο τους επιτρέπει ο χώρος, γιατί άμα σηκώσουν κεφάλι οι έμμεσες, είναι ανυπόφορο.

Η τιμή της ενέργειας της έμμεσης εξαρτάται προφανώς από την ενέργεια της άμεσης. Κάτω από ένα όριο, η ενέργεια της έμμεσης βρίσκεται κάτω από την ουδό ακοής και πρακτικά δεν υφίσταται, ασχέτως αν μπορεί να μετρηθεί.

Όπως σωστά είπες, για επίτευξη ίσης στάθμης μεταξύ δικαναλου και πολυκάναλου, θα πρέπει το δικάναλο να τερματίζει τα γουφερ την ώρα που το πολυκάναλο παίζει νωχελικα και χαλαρά, σχεδόν κοιμάται.

Είναι αξιοπερίεργο και για μένα όταν λόγου χάριν ακούω σοβαρό δυνατό μπάσο στη θέση ακρόασης σε στάθμη αναφοράς, και πάω δίπλα στο σαμπ και παίζει τόσο χαλαρά που απορείς πως διάλο σηκώνεται τέτοια στάθμη στο δωμάτιο. Είναι απλό, είναι η ισχύς των πολλών.

Το οποίο σημαίνει, ότι η επίδραση της έμμεσης είναι πολύ υποδεέστερη στο πολυκάναλο, διότι για την ίδια στάθμη με το δικάναλο θα παίζει τόσο χαλαρά κάθε πηγή, κάθε ηχείο, που η έμμεση που προκαλεί αυτή η πηγή, συνεχίζει να βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο του "δεν ενοχλεί γιατί δεν ακούγεται".
Η έμμεση δεν αθροίζεται, διότι ακολουθεί διαφορετικούς δρόμους σε κάθε τοίχο μέχρι να φτάσει σε σένα.
Αθροίζεται μόνο η άμεση, διότι όλα τα ηχεία στέλνουν σε σένα την ενέργεια, στην ευθεία.

Η έμμεση, ακολουθώντας πολλαπλές τυχαίες διαδρομές, κάνει ένα διαμοιρασμό στο χώρο, και επέρχονται άπειρες κατευθύνσεις σε άπειρα σημεία που ως τελικό αποτέλεσμα έχουν εν μέρει την αλληλοακύρωσή τους, αλλά και τον υποβιβασμό της μιας που θα είναι πιο "έντονη", οπότε την μετατρέπουν σε "μη ενοχλητική".

Γι'αυτό το λόγο, ιδίως σε μη φροντισμένους χώρους, το πλεονέκτημα των πολλαπλών πηγών ήχου είναι τόσο σπουδαίο, που θα έπρεπε να αποτελεί μονόδρομο.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, η χρήση πολλαπλών σαμπ επιβάλλεται σε μη φροντισμένους χώρους, διότι δεν υπάρχει πρακτικά άλλος τρόπος να παλέψεις τα στάσιμα και τις ακυρώσεις, μόνο με πολλαπλές πηγές ησυχάζουν, και όντως ησυχάζουν, δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας, είναι αποδεδειγμένες μελέτες, είναι έρευνα, είναι οι αρχές στο οντιο.

Προφανώς δε τα γράφω μόνο για τον Λέανδρο, αυτό δε θα είχε πρακτικό νόημα. Υποθέτω ότι αρκετοί διαβάζουν τα γραπτά σε αυτό το θρεντ...


Δεν μπορεί κανένας να σου απαντήσει, βάζοντας τον εαυτό του στη θέση των μηχανικών της τζενελεκ.

Προφανώς θα πρέπει να ρωτήσεις τους ίδιους.

Προφανώς, αυτοί ξέρουν.

Από προσωπική εμπειρία, που συμμετείχα στο φόρουμ της τζενελεκ, όταν ρώτησα κάτι, μου απάντησε κατευθείαν μια γυναίκα που δήλωσε μηχανικός εκεί. Στην δεύτερη ερώτηση που της έκανα, ήταν αδύνατο να κατανοήσω την απάντηση. Έχουν πολύ μεγάλο βάθος γνώσης, εμείς οι "οντιοφιλ" είμεθα φελλοί μπροστά τους...

Απλώς ρισπεκτ, και αυτοί ξέρουν.
Για να μπουν στον κόπο να το φτιάξουν και να το πουλάνε, πάει να πει ότι έχει γίνει εκτενής μελέτη της κατασκευής, τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη, δεν παίζουν με κουβέρτες αυτοί, είναι επιστήμονες...



Τι ψάχνεις...
Σοβαρότητα; :lol:

Κάτσε να διορθώσει τον Κόγια, αφού βέβαια πρώτα διορθώσει τον Τουλ.:headbang:

Ρεσιτάλ. Καλά τα λέει ο κομμουνιστής, ρεσιτάλ κανονικό...
Ευχαριστώ ντοκτορ για το χρόνο σου και την απάντηση σου!
Οι ακυρώσεις όμως δεν επηρεάζουν μόνο τις έμμεσες ανακλάσεις, αλλά κατά το ισόποσο και τις άμεσες, αυτό λέω απ' την αρχή.
Δεν είναι δυνατόν να διαχωρίζει ...η ακύρωση ποιού τύπου ηχητικά κύματα. ( άμεσα ή έμμεσα ) θα ακυρώσει!!
Ευχαριστώ και πάλι!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
31.067
Reaction score
53.512
Η χρήση διάχυσης τόσο εκτεταμένα σε τόσο πολλούς μεγάλους και μικρούς χώρους από σοβαρούς επαγγελματίες, θα πρέπει να σας έχει ξεκαθαρίσει μέσα σας ότι η έμμεση ακτινοβολία δεν είναι "κακή", δεν θέλουμε να την σκοτώσουμε, απλώς θέλουμε να την μοιρασουμε ομοιόμορφα στο χώρο, προς πολλαπλές κατευθύνσεις, τυχαίες και χαοτικές, κι αστην εκεί να υπάρχει, είναι χρήσιμη.

Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς πως ο,τι επιτυγχάνεις με πολλαπλή διάχυση σε ένα χώρο, παρόμοιο αποτέλεσμα επιτυγχάνεις με πολλαπλές πηγές ήχου σε ένα χώρο. Επιτυγχάνεται ο ομοιόμορφος διαμοιρασμός της έμμεσης σε όλο το χώρο, μόνο και μόνο με τη χρήση πολλαπλών πηγών. Είναι πραγματικά παρόμοιο με τη χρήση διάχυσης.

Και αυτός είναι ουσιαστικά ο τρόπος και ο λόγος που προτείνονται πολλαπλά σαμπ. Επιτυγχάνεται διάχυση χαμηλών στο χώρο, ομοιόμορφη και ομοιογενής ενέργεια σε όλο το χώρο, χωρίς διακυμάνσεις ακυρώσεων και στάσιμων, που έχετε όλοι δει πως απεικονίζονται στο χώρο, σαν αλλεπάλληλα κύματα, μια ψηλά και μια χαμηλά, οπότε αναλόγως που πας μέσα στο χώρο, μια ακούς πολύ μπάσο (στάσιμα) και μια τίποτα (ακύρωση).
Είναι τα καμώματα της έμμεσης στο μπάσο.

Η έμμεση που δεν θέλουμε, είναι μια ισχυρή πρώτη ανάκλαση, που έχει τόση ενέργεια, που φτάνει να ενοχλεί την άμεση, να την ακυρώνει ή να την τονίζει, προκαλώντας τις γνωστές τονικές αλλοιώσεις, τις οποίες παλεύει κανείς να κατευνάσει με χρήση ισοστάθμισης χώρου.

Ειδάλλως, την θέλουμε την έμμεση. Αστην ήσυχη, είναι χρήσιμη.
Περιέλιξη που λέει ο μπουτχιας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.145
Reaction score
6.908
Όταν βάζεις 2 subs στο χώρο τα βάζεις για να έχεις ομοιόμορφα χαμηλό και ταυτόχρονα σε περισσότερες θέσεις.
Όταν τα subs είναι 4 (ένα σε κάθε γωνιά) δεν τα βάζεις για να γίνει της τάνας. Βάζεις τα πίσω δύο για να παίζουν εκτός φάσης από τα εμπρός ώστε να μη χρειαστεί μπάσο παγίδες ο χώρος.
Όταν δύο σήματα εκτός φάσης συναντηθούν ακυρώνονται.

Basic principles.

Calibration το λένε.
@jiovani75 @JOHN MARKOU ο EAR συμφωνεί οπότε καλά τα λέω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
31.067
Reaction score
53.512
Είναι άλλη τεχνική η χρήση των πίσω σαμπ εκτός φάσης.

Σωστή είναι και αυτή η χρήση. Στόχος της είναι να ακυρώσει την οπίσθια ανάκλαση εντελώς. Και ναι, γίνεται.

Το μειονέκτημα είναι χαμηλότερες στάθμες.
 

Μηνύματα
396
Reaction score
1.329
Γι'αυτό το λόγο, ιδίως σε μη φροντισμένους χώρους, το πλεονέκτημα των πολλαπλών πηγών ήχου είναι τόσο σπουδαίο, που θα έπρεπε να αποτελεί μονόδρομο.
Κώστα πάνω σε αυτό έχω μπερδευτεί λίγο.

Κάπου εδώ μέσα(δεν θυμάμαι που ακριβώς) είχα δει μια μελέτη που έλεγε ότι το πολυκάναλο απαιτεί χαμηλότερο Rt60.
Από συνεπάγεται και περισσότερο φροντισμένο χώρο.
Τελικά τι ισχύει ακριβώς?
 


Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
2.271
Reaction score
5.322
Δεν χρειάζονται γνώσεις λυκείου ούτε καν οι βιντάζ εξαταξίου, τέτοιο είχα τελειώσει εγώ. Στο Βιολογικό δεν πολυασχοληθήκαμε με κυματική.
Το ζητούμενο είναι όσο το δυνατόν περισσότερες πηγές άμεσης ακτινοβολίας, αρκεί κάθε μια να εκπέμπει το δικό της καθορισμένο "μερτικό" και το όλο σύστημα να είναι ορθά καλιμπραρισμένο.
Απλή λογική χρειάζεται (εκεί κολλάμε...)
Έντιτ Δεκεμβρισμένε μου, δεν είναι απάντηση στο δικό σου ποστ, Μετά το είδα, μαζί γράφαμε
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
153.196
Μηνύματα
2.313.778
Members
34.799
Νεότερο μέλος
AshleyCrync
Top