- Μηνύματα
- 12.849
- Reaction score
- 10.064
Πραγματικά όμως!! Αποδεδειγμένα!πως και οι δικές σου μετρήσεις είναι αλλού γι'αλλού;
Πραγματικά όμως!! Αποδεδειγμένα!πως και οι δικές σου μετρήσεις είναι αλλού γι'αλλού;
ΟΥΦΑ, εντάξει. Αν είναι αυτή η απόδειξη, πάσο. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
Επειδή:
Όχι.Αν χαμηλώσεις τη στάθμη στα 6 για να είναι ίδια με τη στάθμη των δύο στην άμεση ακτινοβολία, θα έχεις καταφέρει να μειώσεις και την έμμεση αντιστοίχως.
Το αρθροισμα της έμμεσης ακτινοβολίας των 6 θα ισούται με την έμμεση ακτινοβολία των 2.
Η διαφορά θα είναι ότι αντί αυτή η έμμεση πληροφορία να έρχεται από 2 σημεία θα έρχεται από 6.
Με άλλα λόγια το σύνολο της έμμεσης πληροφορίας σε στάθμη και στις 2 περιπτώσεις είναι ίδιο αλλά αλλάζουν τα σημεία εκπομπής τους στο χώρο.
Δεν μπορεί κανένας να σου απαντήσει, βάζοντας τον εαυτό του στη θέση των μηχανικών της τζενελεκ.να ξαναρωτήσω επειδή δεν απαντήθηκε πριν το ερώτημα σχετικά με την πατέντα εντοιχισμού της genelec
όταν προσθέτουμε καμπίνα στο ίδιο ηχείο, με την ίδια μονάδα...άρα tunaρεται πιο χαμηλά..
το group delay μετακυλά στις χαμηλότερες συχνότητες ?
Τι ψάχνεις...Σοβαρά τώρα;
εσύ εκεί που βρίσκεσαι.... είσαι και πιο κοντά στην Ασία..@daharis666
Ε, ναι ρε φίλε! Καλαμιές for the win, λέμε!
Κάθονται οι άλλοι και γράφουν θεωρία της ακουστικής σε σελίδες επί σελίδων, με παραθέσεις και παραπομπές από επιστημονικά άρθρα κι από επαγγελματίες του χώρου, μπας και ξεστραβωθούμε όλοι οι υπόλοιποι κι έχουμε το Γιάνννη να μας αποδεικνύει ότι ο χώρος μου είναι λάθος, εύκολα! Να δες: Πρώτες ανακλάσεις, γεια σας, "καληνύχτα" στο χώρο μου, πεταμένα τα λεφτά μου.
Είδες; Εύκολα!
Πώς κατουράνε οι Θιβετιανές παρθένες τα καλώδια και στοιχίζουν ένα κάρο χρήματα; Ε, θα ζητήσω κι εγώ τα μπαμπού που θα παραγγείλω να τα κατουρήσει παρθένο panda! Αμ πώς;εσύ εκεί που βρίσκεσαι.... είσαι και πιο κοντά στην Ασία..
μπορείς να παραγγείλεις και φρέσκα μπαμπού κwλοφαρδε
καλά...άσε...Δεν μπορεί κανένας να σου απαντήσει, βάζοντας τον εαυτό του στη θέση των μηχανικών της τζενελεκ.
Προφανώς θα πρέπει να ρωτήσεις τους ίδιους.
Προφανώς, αυτοί ξέρουν.
Από προσωπική εμπειρία, που συμμετείχα στο φόρουμ της τζενελεκ, όταν ρώτησα κάτι, μου απάντησε κατευθείαν μια γυναίκα που δήλωσε μηχανικός εκεί. Στην δεύτερη ερώτηση που της έκανα, ήταν αδύνατο να κατανοήσω την απάντηση. Έχουν πολύ μεγάλο βάθος γνώσης, εμείς οι "οντιοφιλ" είμεθα φελλοί μπροστά τους...
Απλώς ρισπεκτ, και αυτοί ξέρουν.
Για να μπουν στον κόπο να το φτιάξουν και να το πουλάνε, πάει να πει ότι έχει γίνει εκτενής μελέτη της κατασκευής, τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη, δεν παίζουν με κουβέρτες αυτοί, είναι επιστήμονες...
Τζόνννυ μου, να σε βάλουμε υπουργό παιδείας.Μπορει πλεον με το ιντερνετ και με τη βιβλιογραφια οι γνωσεις καποιου να ειναι παρομοιες με ενος επαγγελματια-η εμπειρια ως συνηθως ειναι που διαφερει σημαντικα.
θα χεις και υγρές μεσαίες κουφάλαΠώς κατουράνε οι Θιβετιανές παρθένες τα καλώδια και στοιχίζουν ένα κάρο χρήματα; Ε, θα ζητήσω κι εγώ τα μπαμπού που θα παραγγείλω να τα κατουρήσει παρθένο panda! Αμ πώς;
προκυπτουν γιατι ενω ξεκινανε ταυτοχρονα οι εκπομπες και απο τις 6 πηγες του array του παραδειγματος λογω θεσης διανυουν διαφορετικη αποσταση για να φτασουν ΜΕΣΩ ανακλασης στην ΚΑΘΕΤΗ ως προς τον αξονα τους επιφανεια , με συνεπεια να φτανουν στον δεκτη (ακροατης/μικροφωνο/κλπ) σε διαφορετικο χρονο.
η διαφορα του χρονου μεταφραζεται και σε διαφορα φασης , οποτε οταν θα αθροισεις τις εκπομπες στο αισθητηριο (ακροατης/μικροφωνο/κλπ) θα προκυψουν οι παραπανω συνδυασμοι που θα ακυρωνουν μερος της ακτινοβολιας ενω στις ενδιαμεσες περιοχες θα ισχυει κατι λιγοτερο μετριασμενο.
και ενω σε ολες αυτες τις περιοχες θα εχεις μερικες η μεγαλυτερες ακυρωσεις δε θα βρεις περιοχη οπου και τα 6 μεγαφωνα θα συμβαλουν σε 6απλασιασμο του πλατους ταλαντωσης
φυσικα για την αμεση ισχυει κατι αντιστοιχο αλλα εκει οι διαφορες μηκων ειναι τετοιες που τα φαινομενα αυτα θα ειναι ακουστα σε πολυ υψηλοτερες συχνοτητες (για αυτο και το σωστο το array το επαγγελματικο χτιζεται σε τοξα και οχι σε ευθεια) και αντιστοιχα για την πλαινη ακτινοβολια οπου πρακτικα το array δεν εχει καμια επιπτωση
Κατά πρώτον θα ήθελα να σ ευχαριστήσω που προσπαθείς να μου εξηγήσεις τα γραφόμενα σου!!.Κάτσε ρε άλεξ! αν είναι σε αντίφαση τα 2 πίσω από τα 2 μπρός, στην ουσία παίζοντας το ίδιο περιεχόμενο θα αλληλοακυρωθεί όλο το σήμα. Τι θα ακούγεται μετά?
Ευχαριστώ ντοκτορ για το χρόνο σου και την απάντηση σου!Όχι.
Η έμμεση ακτινοβολία, όπως έχεις παρατηρήσει σε τυπικούς αφρόντιστους χώρους, δεν είναι ενοχλητική σε χαμηλές στάθμες, αλλά όταν δυναμώσεις τότε γίνεται κόμπος.
Γι'αυτό το λόγο, πολλοί "αναγκάζονται" να ακούν σε χαμηλές στάθμες, όσο τους επιτρέπει ο χώρος, γιατί άμα σηκώσουν κεφάλι οι έμμεσες, είναι ανυπόφορο.
Η τιμή της ενέργειας της έμμεσης εξαρτάται προφανώς από την ενέργεια της άμεσης. Κάτω από ένα όριο, η ενέργεια της έμμεσης βρίσκεται κάτω από την ουδό ακοής και πρακτικά δεν υφίσταται, ασχέτως αν μπορεί να μετρηθεί.
Όπως σωστά είπες, για επίτευξη ίσης στάθμης μεταξύ δικαναλου και πολυκάναλου, θα πρέπει το δικάναλο να τερματίζει τα γουφερ την ώρα που το πολυκάναλο παίζει νωχελικα και χαλαρά, σχεδόν κοιμάται.
Είναι αξιοπερίεργο και για μένα όταν λόγου χάριν ακούω σοβαρό δυνατό μπάσο στη θέση ακρόασης σε στάθμη αναφοράς, και πάω δίπλα στο σαμπ και παίζει τόσο χαλαρά που απορείς πως διάλο σηκώνεται τέτοια στάθμη στο δωμάτιο. Είναι απλό, είναι η ισχύς των πολλών.
Το οποίο σημαίνει, ότι η επίδραση της έμμεσης είναι πολύ υποδεέστερη στο πολυκάναλο, διότι για την ίδια στάθμη με το δικάναλο θα παίζει τόσο χαλαρά κάθε πηγή, κάθε ηχείο, που η έμμεση που προκαλεί αυτή η πηγή, συνεχίζει να βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο του "δεν ενοχλεί γιατί δεν ακούγεται".
Η έμμεση δεν αθροίζεται, διότι ακολουθεί διαφορετικούς δρόμους σε κάθε τοίχο μέχρι να φτάσει σε σένα.
Αθροίζεται μόνο η άμεση, διότι όλα τα ηχεία στέλνουν σε σένα την ενέργεια, στην ευθεία.
Η έμμεση, ακολουθώντας πολλαπλές τυχαίες διαδρομές, κάνει ένα διαμοιρασμό στο χώρο, και επέρχονται άπειρες κατευθύνσεις σε άπειρα σημεία που ως τελικό αποτέλεσμα έχουν εν μέρει την αλληλοακύρωσή τους, αλλά και τον υποβιβασμό της μιας που θα είναι πιο "έντονη", οπότε την μετατρέπουν σε "μη ενοχλητική".
Γι'αυτό το λόγο, ιδίως σε μη φροντισμένους χώρους, το πλεονέκτημα των πολλαπλών πηγών ήχου είναι τόσο σπουδαίο, που θα έπρεπε να αποτελεί μονόδρομο.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, η χρήση πολλαπλών σαμπ επιβάλλεται σε μη φροντισμένους χώρους, διότι δεν υπάρχει πρακτικά άλλος τρόπος να παλέψεις τα στάσιμα και τις ακυρώσεις, μόνο με πολλαπλές πηγές ησυχάζουν, και όντως ησυχάζουν, δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας, είναι αποδεδειγμένες μελέτες, είναι έρευνα, είναι οι αρχές στο οντιο.
Προφανώς δε τα γράφω μόνο για τον Λέανδρο, αυτό δε θα είχε πρακτικό νόημα. Υποθέτω ότι αρκετοί διαβάζουν τα γραπτά σε αυτό το θρεντ...
Δεν μπορεί κανένας να σου απαντήσει, βάζοντας τον εαυτό του στη θέση των μηχανικών της τζενελεκ.
Προφανώς θα πρέπει να ρωτήσεις τους ίδιους.
Προφανώς, αυτοί ξέρουν.
Από προσωπική εμπειρία, που συμμετείχα στο φόρουμ της τζενελεκ, όταν ρώτησα κάτι, μου απάντησε κατευθείαν μια γυναίκα που δήλωσε μηχανικός εκεί. Στην δεύτερη ερώτηση που της έκανα, ήταν αδύνατο να κατανοήσω την απάντηση. Έχουν πολύ μεγάλο βάθος γνώσης, εμείς οι "οντιοφιλ" είμεθα φελλοί μπροστά τους...
Απλώς ρισπεκτ, και αυτοί ξέρουν.
Για να μπουν στον κόπο να το φτιάξουν και να το πουλάνε, πάει να πει ότι έχει γίνει εκτενής μελέτη της κατασκευής, τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη, δεν παίζουν με κουβέρτες αυτοί, είναι επιστήμονες...
Τι ψάχνεις...
Σοβαρότητα;
Κάτσε να διορθώσει τον Κόγια, αφού βέβαια πρώτα διορθώσει τον Τουλ.
Ρεσιτάλ. Καλά τα λέει ο κομμουνιστής, ρεσιτάλ κανονικό...
@jiovani75 @JOHN MARKOU ο EAR συμφωνεί οπότε καλά τα λέω.Όταν βάζεις 2 subs στο χώρο τα βάζεις για να έχεις ομοιόμορφα χαμηλό και ταυτόχρονα σε περισσότερες θέσεις.
Όταν τα subs είναι 4 (ένα σε κάθε γωνιά) δεν τα βάζεις για να γίνει της τάνας. Βάζεις τα πίσω δύο για να παίζουν εκτός φάσης από τα εμπρός ώστε να μη χρειαστεί μπάσο παγίδες ο χώρος.
Όταν δύο σήματα εκτός φάσης συναντηθούν ακυρώνονται.
Basic principles.
Calibration το λένε.
Κώστα πάνω σε αυτό έχω μπερδευτεί λίγο.Γι'αυτό το λόγο, ιδίως σε μη φροντισμένους χώρους, το πλεονέκτημα των πολλαπλών πηγών ήχου είναι τόσο σπουδαίο, που θα έπρεπε να αποτελεί μονόδρομο.