Ενεργά ηχεία

Μηνύματα
112
Reaction score
127
γιατι δεν συγκρινεις "μικρο" ενεργο με "μικρο" παθητικο και "μεγαλο" ενεργητικο με "μεγαλο" παθητικο;

καθε ηχειο εχει συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα , καποιες εταιρειες τα δημοσιευουν καποιες οχι, γιατι το παιδευουμε τοσο ;
Εννοείς ιδίας μαρκας ασφαλώς ετσι;
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
ασφαλως και οχι

ευγενικη υπενθυμιση, ολα τα ηχεια εχουν μετρησιμα τεχνικα χαρακτηριστικα

ολοι οι χωροι εχουν επισης συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα

επισης και η ακοη μας ειναι μετρησιμη
 

Μηνύματα
112
Reaction score
127
ασφαλως και οχι

ευγενικη υπενθυμιση, ολα τα ηχεια εχουν μετρησιμα τεχνικα χαρακτηριστικα

ολοι οι χωροι εχουν επισης συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα

επισης και η ακοη μας ειναι μετρησιμη
Παρακαλώ γειναι σαφεστερος.Ειλικρινά είμαι ήδη πελαγομένος. Θα το θεωρούσα μεγάλη βοήθεια εκ μέρους σου,αν εξηγούσες αναλυτικά την σκέψη σου.Ευχαριστω
 



Μηνύματα
112
Reaction score
127
Σε τι απόσταση είσαι βρε kleon?
.... Μου θύμισες τον kleon στο 1.101.101.10.... !!!!!
Είμαι κ σε λάθος απόσταση κ σε λάθος πλευρά στημενα ηχεία.Δηλ:Σαλ/τραπεζαρια 6,14×4,79×2,68ύψος.29κ κάτι τετραγωνικα.Τα ηχεια kef 103,2 ραδιοενιισχυτης Kenwood KR 2120 pick up thorens td126MK III electronic ,rb300,dynavector karat17d,Phono EAR834P.Τα ηχεια στημενα στη μεγάλη πλευρα(μεσοτυχια)εκατέρωθεν του σύνθετου,στα5 περίπου μέτρα κ εγώ απέναντι στο δεξί ηχείο με ανάμεσα το σαλόνι κ έμπροσθεν του αρ.ηχείου η τραπ/ρία.Οι αλλαγές στο στήσιμο θα είναι στο μέλλον οι σωστές όταν καταλήξω στο νέο συστημα.Ξέρω ότι πρέπει να ακούσω πολλά για να αποφασισω.Νομίζω ότι το σουίτσποτ με ενεργα 8άρια στα 2,20 που προτείνονται μου δείχνει λίγο σαν απόσταση ακρόασης.Να συμπληρώσω ότι υπάρχουν κ 2 μπαλ/πορτες από μια σε κάθε πλευρά του ορθογωνίου.Καλό σου μεσημέρι κ ευχαριστώ για το ενδιαφερον

Αλήθεια το 101 101 που πάει;
 
Last edited by a moderator:



Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
Είμαι κ σε λάθος απόσταση κ σε λάθος πλευρά στημενα ηχεία.Δηλ:Σαλ/τραπεζαρια 6,14×4,79×2,68ύψος.29κ κάτι τετραγωνικα.Τα ηχεια kef 103,2 ραδιοενιισχυτης Kenwood KR 2120 pick up thorens td126MK III electronic ,rb300,dynavector karat17d,Phono EAR834P.Τα ηχεια στημενα στη μεγάλη πλευρα(μεσοτυχια)εκατέρωθεν του σύνθετου,στα5 περίπου μέτρα κ εγώ απέναντι στο δεξί ηχείο με ανάμεσα το σαλόνι κ έμπροσθεν του αρ.ηχείου η τραπ/ρία.Οι αλλαγές στο στήσιμο θα είναι στο μέλλον οι σωστές όταν καταλήξω στο νέο συστημα.Ξέρω ότι πρέπει να ακούσω πολλά για να αποφασισω.Νομίζω ότι το σουίτσποτ με ενεργα 8άρια στα 2,20 που προτείνονται μου δείχνει λίγο σαν απόσταση ακρόασης.Να συμπληρώσω ότι υπάρχουν κ 2 μπαλ/πορτες από μια σε κάθε πλευρά του ορθογωνίου.Καλό σου μεσημέρι κ ευχαριστώ για το ενδιαφερον

Αλη
Αλήθεια το 101 101 που πάει;
Ναι, ψαξτο μέχρι να ρθει η ωρα, δεν λέει κάτι ή διάμετρος του γουφερ..
Κοίτα και τι σαρεσει και βλέπεις.
 

P

PMC

Guest
απο μετάφραση ....

Όταν οι επαγγελματίες της μουσικής ακούνε μουσική, το κάνουν με διαφορετική νοοτροπία από τους καταναλωτές μουσικής. Οι λάτρεις θέλουν απλώς να απολαύσουν τη μουσική που τους αρέσει όσο καλύτερα μπορούν. Δεν έχει σημασία αν ο ήχος που ακούει είναι μια ακριβής αναπαραγωγή αυτού που ήθελε ο καλλιτέχνης. Το μόνο που έχει σημασία είναι η υποκειμενική εντύπωση των ακροατών. Οι περισσότεροι καταναλωτές μουσικής προτιμούν επομένως τα ηχεία που φαίνεται να ενισχύουν την εμπειρία ακρόασης.



Μας λέει λοιπόν η Neumann ότι υπάρχουν δυο διαφορετικές ομάδες ακροατών...

πρώτη ομάδα αυτοι που είναι επαγγελματίες του ήχου, Εργάζονται λοιπόν για να δημιουργήσουν μουσική και ασφαλώς χρησιμοποιούν μηχανήματα ακριβείας όπως τα ενεργά μόνιτορ..... Τα οποία δεν ακούγονται πάντα όμορφα αλλά είναι σίγουρα σωστά και παίζουν με ακρίβεια το πρόγραμμα......

Και υπάρχουν και η δεύτερη ομάδα , οι λάτρεις της μουσικής οι οποίοι διαλέγουν ηχεια Εντελώς υποκειμενικά με βάση το τι τους αρέσει να ακούν και ποια ηχεία παίζουν όμορφα τη μουσική τους.
Αυτό γίνεται γιατί Τα ηχεία που προορίζονται για σπίτια έχουν διαφορετικεσ Ρυθμίσεις Τονικότητας ίσως έχουν Περισσότερο τονισμένες περιοχές του φάσματος οι οποίες κάνουν τον ήχο να ακούγεται πιο όμορφος κάτι σαν το Λάουντνες Με τονισμένα μπάσα και πρίμα....

Υπάρχουν εταιρίες όπως η pmc που βγάζουνε ηχεία και για στούντιο και για σπίτια ....εννοείται ότι τα δύο αυτα διαφορετικά ηχεία θα έχουν εντελώς διαφορετικό ήχο το ένα θα προορίζεται για εργαλείο σε κάποιο στούντιο και το άλλο προορίζεται για οικιακό χώρο .

Αγοράζοντας κάποιο παθητικό ηχείο για σπίτι φυσικά αγοράζεις το γούστο του δημιουργού και των μηχανικών ήχου της εταιρείας του ηχείου. Αυτοί οι άνθρωποι αφού κατέληξαν στο τι πρέπει να κάνουνε για να μετράει το ηχείο σωστά με βάση το ακουστικό φάσμα μετά του έκαναν τις αλλαγές που έπρεπε για να ακουστεί και όμορφα.......

Εννοείται φυσικά ότι όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν μεγάφωνα προσπαθούν να Κατασκευάσουν μεγάφωνα που να παίζουν όσο γίνεται γραμμικά , δηλαδή χωρίς Παραμόρφωσεις......
Αυτά τα μεγάφωνα που παίζουν γραμμικά και χωρίς παραμορφώσεις έρχονται μετά οι εταιρείες κατασκευής ηχείων θα τοποθετούν στα ηχεία τους και επεμβαίνοντας στο κροσόβερ και στην καμπίνα τους μπορούν να τους δώσουν ακριβώς το χαρακτήρα που θα ήθελαν να έχει ο ήχος του ηχείου τους.

Δεν είναι κακό να υπάρχουν επιλογές και ευτυχώς υπάρχουν άπειρες εταιρείες κατασκευής ηχείων άρα και διαφορετικά γούστα...

Στον τελικό καταναλωτή άπτεται η επιλογή του τι ηχείο θέλει να αγοράσει.....

Αν θέλεις να διαλέξεις ένα ηχείο που να παίζει το πρόγραμμα με ακρίβεια και να μην έχει παραμόρφωσεις στο ακουστικό φάσμα τότε πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σε κάποια από τις σοβαρές εταιρείες με ηχεία μόνιτορ ενεργά που υπάρχουν..... λίγο πολύ όλες έχουν τον ίδιο ακριβώς ήχο. Δες ποσά χρήματα μπορείς να δωσεις και ψώνισε.

Αν θες κάτι Που να ακούγεται πιο όμορφα η πιο γλυκά η πιο ζεστά η πιο........βάλε ότι επίθετο θες....
τοτε μόνο με ακρόαση θα μπορέσεις να κανείς την επιλογή σου......


Πρέπει να υπολογίσεις ότι τα ενεργά συνήθως εκτός από τους ενισχυτές που έχουν σίγουρα , έχουνε και ένα σωρό άλλα καλούδια. Εάν επιλεξεισ παθητικά ηχεία θα πρέπει να βρεις καλώδιο ηχείων ενισχυτές και ότι άλλο πιθανόν να χρειάζεσαι....
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
112
Reaction score
127
Ναι, ψαξτο μέχρι να ρθει η ωρα, δεν λέει κάτι ή διάμετρος του γουφερ..
Κοίτα και τι σαρεσει και βλέπεις.
απο μετάφραση ....

Όταν οι επαγγελματίες της μουσικής ακούνε μουσική, το κάνουν με διαφορετική νοοτροπία από τους καταναλωτές μουσικής. Οι λάτρεις θέλουν απλώς να απολαύσουν τη μουσική που τους αρέσει όσο καλύτερα μπορούν. Δεν έχει σημασία αν ο ήχος που ακούει είναι μια ακριβής αναπαραγωγή αυτού που ήθελε ο καλλιτέχνης. Το μόνο που έχει σημασία είναι η υποκειμενική εντύπωση των ακροατών. Οι περισσότεροι καταναλωτές μουσικής προτιμούν επομένως τα ηχεία που φαίνεται να ενισχύουν την εμπειρία ακρόασης.



Μας λέει λοιπόν η Neumann ότι υπάρχουν δυο διαφορετικές ομάδες ακροατών...

πρώτη ομάδα αυτοι που είναι επαγγελματίες του ήχου, Εργάζονται λοιπόν για να δημιουργήσουν μουσική και ασφαλώς χρησιμοποιούν μηχανήματα ακριβείας όπως τα ενεργά μόνιτορ..... Τα οποία δεν ακούγονται πάντα όμορφα αλλά είναι σίγουρα σωστά και παίζουν με ακρίβεια το πρόγραμμα......

Και υπάρχουν και η δεύτερη ομάδα , οι λάτρεις της μουσικής οι οποίοι διαλέγουν ηχεια Εντελώς υποκειμενικά με βάση το τι τους αρέσει να ακούν και ποια ηχεία παίζουν όμορφα τη μουσική τους.
Αυτό γίνεται γιατί Τα ηχεία που προορίζονται για σπίτια έχουν διαφορετικεσ Ρυθμίσεις Τονικότητας ίσως έχουν Περισσότερο τονισμένες περιοχές του φάσματος οι οποίες κάνουν τον ήχο να ακούγεται πιο όμορφος κάτι σαν το Λάουντνες Με τονισμένα μπάσα και πρίμα....

Υπάρχουν εταιρίες όπως η pmc που βγάζουνε ηχεία και για στούντιο και για σπίτια ....εννοείται ότι τα δύο αυτα διαφορετικά ηχεία θα έχουν εντελώς διαφορετικό ήχο το ένα θα προορίζεται για εργαλείο σε κάποιο στούντιο και το άλλο προορίζεται για οικιακό χώρο .

Αγοράζοντας κάποιο παθητικό ηχείο για σπίτι φυσικά αγοράζεις το γούστο του δημιουργού και των μηχανικών ήχου της εταιρείας του ηχείου. Αυτοί οι άνθρωποι αφού κατέληξαν στο τι πρέπει να κάνουνε για να μετράει το ηχείο σωστά με βάση το ακουστικό φάσμα μετά του έκαναν τις αλλαγές που έπρεπε για να ακουστεί και όμορφα.......

Εννοείται φυσικά ότι όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν μεγάφωνα προσπαθούν να Κατασκευάσουν μεγάφωνα που να παίζουν όσο γίνεται γραμμικά , δηλαδή χωρίς Παραμόρφωσεις......
Αυτά τα μεγάφωνα που παίζουν γραμμικά και χωρίς παραμορφώσεις έρχονται μετά οι εταιρείες κατασκευής ηχείων θα τοποθετούν στα ηχεία τους και επεμβαίνοντας στο κροσόβερ και στην καμπίνα τους μπορούν να τους δώσουν ακριβώς το χαρακτήρα που θα ήθελαν να έχει ο ήχος του ηχείου τους.

Δεν είναι κακό να υπάρχουν επιλογές και ευτυχώς υπάρχουν άπειρες εταιρείες κατασκευής ηχείων άρα και διαφορετικά γούστα...

Στον τελικό καταναλωτή άπτεται η επιλογή του τι ηχείο θέλει να αγοράσει.....

Αν θέλεις να διαλέξεις ένα ηχείο που να παίζει το πρόγραμμα με ακρίβεια και να μην έχει παραμόρφωσεις στο ακουστικό φάσμα τότε πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σε κάποια από τις σοβαρές εταιρείες με ηχεία μόνιτορ ενεργά που υπάρχουν..... λίγο πολύ όλες έχουν τον ίδιο ακριβώς ήχο. Δες ποσά χρήματα μπορείς να δωσεις και ψώνισε.

Αν θες κάτι Που να ακούγεται πιο όμορφα η πιο γλυκά η πιο ζεστά η πιο........βάλε ότι επίθετο θες....
τοτε μόνο με ακρόαση θα μπορέσεις να κανείς την επιλογή σου......


Πρέπει να υπολογίσεις ότι τα ενεργά συνήθως εκτός από τους ενισχυτές που έχουν σίγουρα , έχουνε και ένα σωρό άλλα καλούδια. Εάν επιλεξεισ παθητικά ηχεία θα πρέπει να βρεις καλώδιο ηχείων ενισχυτές και ότι άλλο πιθανόν να χρειάζεσαι....
απο μετάφραση ....

Όταν οι επαγγελματίες της μουσικής ακούνε μουσική, το κάνουν με διαφορετική νοοτροπία από τους καταναλωτές μουσικής. Οι λάτρεις θέλουν απλώς να απολαύσουν τη μουσική που τους αρέσει όσο καλύτερα μπορούν. Δεν έχει σημασία αν ο ήχος που ακούει είναι μια ακριβής αναπαραγωγή αυτού που ήθελε ο καλλιτέχνης. Το μόνο που έχει σημασία είναι η υποκειμενική εντύπωση των ακροατών. Οι περισσότεροι καταναλωτές μουσικής προτιμούν επομένως τα ηχεία που φαίνεται να ενισχύουν την εμπειρία ακρόασης.



Μας λέει λοιπόν η Neumann ότι υπάρχουν δυο διαφορετικές ομάδες ακροατών...

πρώτη ομάδα αυτοι που είναι επαγγελματίες του ήχου, Εργάζονται λοιπόν για να δημιουργήσουν μουσική και ασφαλώς χρησιμοποιούν μηχανήματα ακριβείας όπως τα ενεργά μόνιτορ..... Τα οποία δεν ακούγονται πάντα όμορφα αλλά είναι σίγουρα σωστά και παίζουν με ακρίβεια το πρόγραμμα......

Και υπάρχουν και η δεύτερη ομάδα , οι λάτρεις της μουσικής οι οποίοι διαλέγουν ηχεια Εντελώς υποκειμενικά με βάση το τι τους αρέσει να ακούν και ποια ηχεία παίζουν όμορφα τη μουσική τους.
Αυτό γίνεται γιατί Τα ηχεία που προορίζονται για σπίτια έχουν διαφορετικεσ Ρυθμίσεις Τονικότητας ίσως έχουν Περισσότερο τονισμένες περιοχές του φάσματος οι οποίες κάνουν τον ήχο να ακούγεται πιο όμορφος κάτι σαν το Λάουντνες Με τονισμένα μπάσα και πρίμα....

Υπάρχουν εταιρίες όπως η pmc που βγάζουνε ηχεία και για στούντιο και για σπίτια ....εννοείται ότι τα δύο αυτα διαφορετικά ηχεία θα έχουν εντελώς διαφορετικό ήχο το ένα θα προορίζεται για εργαλείο σε κάποιο στούντιο και το άλλο προορίζεται για οικιακό χώρο .

Αγοράζοντας κάποιο παθητικό ηχείο για σπίτι φυσικά αγοράζεις το γούστο του δημιουργού και των μηχανικών ήχου της εταιρείας του ηχείου. Αυτοί οι άνθρωποι αφού κατέληξαν στο τι πρέπει να κάνουνε για να μετράει το ηχείο σωστά με βάση το ακουστικό φάσμα μετά του έκαναν τις αλλαγές που έπρεπε για να ακουστεί και όμορφα.......

Εννοείται φυσικά ότι όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν μεγάφωνα προσπαθούν να Κατασκευάσουν μεγάφωνα που να παίζουν όσο γίνεται γραμμικά , δηλαδή χωρίς Παραμόρφωσεις......
Αυτά τα μεγάφωνα που παίζουν γραμμικά και χωρίς παραμορφώσεις έρχονται μετά οι εταιρείες κατασκευής ηχείων θα τοποθετούν στα ηχεία τους και επεμβαίνοντας στο κροσόβερ και στην καμπίνα τους μπορούν να τους δώσουν ακριβώς το χαρακτήρα που θα ήθελαν να έχει ο ήχος του ηχείου τους.

Δεν είναι κακό να υπάρχουν επιλογές και ευτυχώς υπάρχουν άπειρες εταιρείες κατασκευής ηχείων άρα και διαφορετικά γούστα...

Στον τελικό καταναλωτή άπτεται η επιλογή του τι ηχείο θέλει να αγοράσει.....

Αν θέλεις να διαλέξεις ένα ηχείο που να παίζει το πρόγραμμα με ακρίβεια και να μην έχει παραμόρφωσεις στο ακουστικό φάσμα τότε πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σε κάποια από τις σοβαρές εταιρείες με ηχεία μόνιτορ ενεργά που υπάρχουν..... λίγο πολύ όλες έχουν τον ίδιο ακριβώς ήχο. Δες ποσά χρήματα μπορείς να δωσεις και ψώνισε.

Αν θες κάτι Που να ακούγεται πιο όμορφα η πιο γλυκά η πιο ζεστά η πιο........βάλε ότι επίθετο θες....
τοτε μόνο με ακρόαση θα μπορέσεις να κανείς την επιλογή σου......


Πρέπει να υπολογίσεις ότι τα ενεργά συνήθως εκτός από τους ενισχυτές που έχουν σίγουρα , έχουνε και ένα σωρό άλλα καλούδια. Εάν επιλεξεισ παθητικά ηχεία θα πρέπει να βρεις καλώδιο ηχείων ενισχυτές και ότι άλλο πιθανόν να χρειάζεσαι....
Γιάννη σ'ευχαριστώ για τη μετάφραση κ τις συμβουλές.Καλό από γευμα
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
απο μετάφραση ....

Όταν οι επαγγελματίες της μουσικής ακούνε μουσική, το κάνουν με διαφορετική νοοτροπία από τους καταναλωτές μουσικής. Οι λάτρεις θέλουν απλώς να απολαύσουν τη μουσική που τους αρέσει όσο καλύτερα μπορούν. Δεν έχει σημασία αν ο ήχος που ακούει είναι μια ακριβής αναπαραγωγή αυτού που ήθελε ο καλλιτέχνης. Το μόνο που έχει σημασία είναι η υποκειμενική εντύπωση των ακροατών. Οι περισσότεροι καταναλωτές μουσικής προτιμούν επομένως τα ηχεία που φαίνεται να ενισχύουν την εμπειρία ακρόασης.



Μας λέει λοιπόν η Neumann ότι υπάρχουν δυο διαφορετικές ομάδες ακροατών...

πρώτη ομάδα αυτοι που είναι επαγγελματίες του ήχου, Εργάζονται λοιπόν για να δημιουργήσουν μουσική και ασφαλώς χρησιμοποιούν μηχανήματα ακριβείας όπως τα ενεργά μόνιτορ..... Τα οποία δεν ακούγονται πάντα όμορφα αλλά είναι σίγουρα σωστά και παίζουν με ακρίβεια το πρόγραμμα......

Και υπάρχουν και η δεύτερη ομάδα , οι λάτρεις της μουσικής οι οποίοι διαλέγουν ηχεια Εντελώς υποκειμενικά με βάση το τι τους αρέσει να ακούν και ποια ηχεία παίζουν όμορφα τη μουσική τους.
Αυτό γίνεται γιατί Τα ηχεία που προορίζονται για σπίτια έχουν διαφορετικεσ Ρυθμίσεις Τονικότητας ίσως έχουν Περισσότερο τονισμένες περιοχές του φάσματος οι οποίες κάνουν τον ήχο να ακούγεται πιο όμορφος κάτι σαν το Λάουντνες Με τονισμένα μπάσα και πρίμα....

Υπάρχουν εταιρίες όπως η pmc που βγάζουνε ηχεία και για στούντιο και για σπίτια ....εννοείται ότι τα δύο αυτα διαφορετικά ηχεία θα έχουν εντελώς διαφορετικό ήχο το ένα θα προορίζεται για εργαλείο σε κάποιο στούντιο και το άλλο προορίζεται για οικιακό χώρο .

Αγοράζοντας κάποιο παθητικό ηχείο για σπίτι φυσικά αγοράζεις το γούστο του δημιουργού και των μηχανικών ήχου της εταιρείας του ηχείου. Αυτοί οι άνθρωποι αφού κατέληξαν στο τι πρέπει να κάνουνε για να μετράει το ηχείο σωστά με βάση το ακουστικό φάσμα μετά του έκαναν τις αλλαγές που έπρεπε για να ακουστεί και όμορφα.......

Εννοείται φυσικά ότι όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν μεγάφωνα προσπαθούν να Κατασκευάσουν μεγάφωνα που να παίζουν όσο γίνεται γραμμικά , δηλαδή χωρίς Παραμόρφωσεις......
Αυτά τα μεγάφωνα που παίζουν γραμμικά και χωρίς παραμορφώσεις έρχονται μετά οι εταιρείες κατασκευής ηχείων θα τοποθετούν στα ηχεία τους και επεμβαίνοντας στο κροσόβερ και στην καμπίνα τους μπορούν να τους δώσουν ακριβώς το χαρακτήρα που θα ήθελαν να έχει ο ήχος του ηχείου τους.

Δεν είναι κακό να υπάρχουν επιλογές και ευτυχώς υπάρχουν άπειρες εταιρείες κατασκευής ηχείων άρα και διαφορετικά γούστα...

Στον τελικό καταναλωτή άπτεται η επιλογή του τι ηχείο θέλει να αγοράσει.....

Αν θέλεις να διαλέξεις ένα ηχείο που να παίζει το πρόγραμμα με ακρίβεια και να μην έχει παραμόρφωσεις στο ακουστικό φάσμα τότε πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σε κάποια από τις σοβαρές εταιρείες με ηχεία μόνιτορ ενεργά που υπάρχουν..... λίγο πολύ όλες έχουν τον ίδιο ακριβώς ήχο. Δες ποσά χρήματα μπορείς να δωσεις και ψώνισε.

Αν θες κάτι Που να ακούγεται πιο όμορφα η πιο γλυκά η πιο ζεστά η πιο........βάλε ότι επίθετο θες....
τοτε μόνο με ακρόαση θα μπορέσεις να κανείς την επιλογή σου......


Πρέπει να υπολογίσεις ότι τα ενεργά συνήθως εκτός από τους ενισχυτές που έχουν σίγουρα , έχουνε και ένα σωρό άλλα καλούδια. Εάν επιλεξεισ παθητικά ηχεία θα πρέπει να βρεις καλώδιο ηχείων ενισχυτές και ότι άλλο πιθανόν να χρειάζεσαι....
Να συμπληρώσουμε κιόλας ότι για όσους επιθυμούν ενεργά ηχεία αλλά νοσταλγούν παραδοσιακά VUμετρα,η JBL έχει φροντίσει,τουλάχιστον για την κινεζική αγορά:
1648661100304.png
:)
1648661034257.png



Χάρη σε νήματα που έχουν μεσολαβήσει και δημοσιευμένες σε αυτά πληροφορίες μπορεί τώρα να δοθεί οριστική απάντηση ...

Ο διαχωρισμός ηχείων σε εργαλεία ακριβείας για επισκόπηση παραγωγών κι εργαλεία υποκειμενικής απόλαυσης που θα είχαν ενδεχομένως κατώτερη ακρίβεια κατά την αναπαραγωγή σε σχέση με τα πρώτα είναι άκυρος...

Ο μόνος διαχωρισμός που υφίσταται είναι ανάμεσα σε ηχεία με στρωτές αποκρίσεις και λιγότερο στρωτές,ανεξάρτητα από επαγγελματική ή οικιακή χρήση,ενεργά ή παθητικά...Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις επαγγελματικών εφαρμογών που χρησιμοποιούν ηχεία με εκκεντρικές αποκρίσεις...Ιδίως στον τομέα της επισκόπησης,φημισμένοι παραγωγοί χρησιμοποιούσαν έστω και συμπληρωματικά τέτοια ηχεία ώστε ν'αξιολογούσαν το πώς θ'ακουγόταν το έργο σε διάφορες ομάδες ακροατών υπό συγκεκριμένες και προβλεπόμενες συνθήκες....
1648661954442.png


Ποιος λοιπόν θα ήταν ο μοναδικός παράγοντας που θα διέκρινε ηχεία ως προς την οικιακή ή στουντιακή χρήση;
Όχι τόσο ο βαθμός ακρίβειας κατά την αναπαραγωγή ή το αν θα ήταν ενεργά ή παθητικά,όσο η ικανότητα στη διαχείριση ισχύος από την αντοχή σε θερμικές και μηχανικές καταπονήσεις με διατήρηση απαραμόρφωτης λειτουργίας για πολλές ώρες και στην κλασσική μέση συνεχόμενη στάθμη ΄΄αναφοράς΄΄,δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν κατά τις στουντιακές εφαρμογές.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.135
Reaction score
26.694
η ικανότητα στη διαχείριση ισχύος από την αντοχή σε θερμικές και μηχανικές καταπονήσεις με διατήρηση απαραμόρφωτης λειτουργίας για πολλές ώρες και στην κλασσική μέση συνεχόμενη στάθμη ΄΄αναφοράς΄΄,
Αυτό, φαντάζομαι, έχει να κάνει με τα μεγάφωνα και πιο συγκεκριμένα με τους "κινητήρες" τους.
Αναρωτιέμαι δε αν μπορεί ο καταναλωτής να έχει πρόσβαση σε τέτοιου είδους τεχνικές/κατασκευαστικές πληροφορίες για τα οποιαδήποτε ηχεία έχει υποψήφια προς αγορά, αλλά και αν μπορεί να αξιολογήσει αυτές.
Από την άλλη, νομίζω ότι είναι πολύ χαμηλό το ποσοστό οικιακών καταναλωτών που όντως θα χρειαστούν τα παραπάνω. Η συντριπτική πλειοψηφία, μόνο για κάνα παρτάκι, μέχρι να βάλουν τις φωνές οι γείτονες.
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
όσο η ικανότητα στη διαχείριση ισχύος από την αντοχή σε θερμικές και μηχανικές καταπονήσεις με διατήρηση απαραμόρφωτης λειτουργίας για πολλές ώρες και στην κλασσική μέση συνεχόμενη στάθμη ΄΄αναφοράς΄΄,δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν κατά τις στουντιακές εφαρμογές.

Δεν υπάρχει αυτό στα οικιακά ηχεία , εδώ δεν υπάρχει καλά στα studio monitors.
Μετά από 2 συνεχόμενες ώρες που παίζουν κοντά στην οριακή πρόσληψη ισχύος αρχίζουν και κλάνουν μέντες.
Ολα τους. Εξαίρεση μόνο τα PA.Με τα μεγάλα πηνία τους , με πηνιόσυρμα και κόλλες υψηλών θερμοκρασιών , και αντίστοιχα όλα τα συνοδευτικά σχεδιασμένα για τέτοια χρήση.


Οικιακά και studio είναι απλά για γέλια .
Μετά από κάνα δίωρο έχουν ανέβει τόσο πολύ οι θερμοκρασίες και έχει αυξηθεί τόσο πολύ η εμπέδηση που η περισσότερη ισχύς καταναλίσκεται έτσι άεργα. Μόνο για την παραγωγή ακόμη περισσότερης θερμότητας.

Αυτά μόνο για πηνία και σύρματα .
Αν βάλουμε στην εξίσωση και αναρτήσεις , ενισχυτές , κροςς όβερς , χαιρέτα μου τον πλάτανο.
 

P

PMC

Guest
όσο η ικανότητα στη διαχείριση ισχύος από την αντοχή σε θερμικές και μηχανικές καταπονήσεις με διατήρηση απαραμόρφωτης λειτουργίας για πολλές ώρες και στην κλασσική μέση συνεχόμενη στάθμη ΄΄αναφοράς΄΄,δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν κατά τις στουντιακές εφαρμογές.

Δεν υπάρχει αυτό στα οικιακά ηχεία , εδώ δεν υπάρχει καλά στα studio monitors.
Μετά από 2 συνεχόμενες ώρες που παίζουν κοντά στην οριακή πρόσληψη ισχύος αρχίζουν και κλάνουν μέντες.
Ολα τους. Εξαίρεση μόνο τα PA.Με τα μεγάλα πηνία τους , με πηνιόσυρμα και κόλλες υψηλών θερμοκρασιών , και αντίστοιχα όλα τα συνοδευτικά σχεδιασμένα για τέτοια χρήση.


Οικιακά και studio είναι απλά για γέλια .
Μετά από κάνα δίωρο έχουν ανέβει τόσο πολύ οι θερμοκρασίες και έχει αυξηθεί τόσο πολύ η εμπέδηση που η περισσότερη ισχύς καταναλίσκεται έτσι άεργα. Μόνο για την παραγωγή ακόμη περισσότερης θερμότητας.

Αυτά μόνο για πηνία και σύρματα .
Αν βάλουμε στην εξίσωση και αναρτήσεις , ενισχυτές , κροςς όβερς , χαιρέτα μου τον πλάτανο.



Υπάρχουν κάποια Ηχεια που είναι εργαλεία.

Να μπαίνει ο άλλος το πρωί και να φεύγει το βράδυ και να έχει κάνει πάνω στο ηχείο ότι απίστευτη δοκιμή και ταλαιπωρία ατέλειωτες ώρες ….και το εργαλείο εκεί , να αντέχει και να μην καταλαβαίνει τίποτα.

και άκου και το άλλο …..η pmc να εγγυάται ότι για τουλάχιστον 20 χρόνια ότι και να πάθει το ηχείο ( που δεν πρόκειται να πάθει τίποτα ) θα σου το αντικαταστήσει …..και αυτό όχι για Ηχεια σπιτιού , που τα χαϊδεύουν οι ιδιοκτήτες τους Αλλά για Ηχεια για στούντιο . Να δουλεύουν στα όρια ώρες ατέλειωτες …..

Ότι πληρώσεις παίρνεις.






54FDA237-B525-4838-8959-C9B60E87060D.jpeg

Ο μόνος διαχωρισμός που υφίσταται είναι ανάμεσα σε ηχεία με στρωτές αποκρίσεις και λιγότερο στρωτές,ανεξάρτητα από επαγγελματική ή οικιακή χρήση,ενεργά ή παθητικά..

παρε οποιοδήποτε ηχείο με στρωτή απόκριση και βάλτο δίπλα σε ένα harbeth…….
αν δείξεις τις μετρήσεις τους κάποιος μπορεί να μπερδευτεί και να αγοράσει το πρώτο.
αν βάλεις όμως να παίξουν μουσική το harbeth θα το ξεβρακώσει…………

…….λυσσάξτε άφοβα .
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Εχμμ ναι. Κοίτα Johny έχω χρησιμοποιήσει ουκ ολίγα ηχεία στη ζωή μου.
PMC δεν έχω δουλέψει , άρα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη .
ΟΜΩΣ έχω δουλέψει , JBL, ATC, B&C , B&W , ELECTROVOICE, MACKIE , Kαι πάει λέγοντας.
Τα μοναδικά που αντέχουν ξύλο αποδεδειγμένα είναι τα JBL .
Στουντιακά , έχω δουλέψει , και JBL, και FOCAL , και ATC.
Λοιπόν κανένα πλήν των JBL δεν μπόρεσε ποτέ να βγεί αλώβητο.
Μιλάμε για καφρίλες , στα studio του Βαρδινογιάνη , αν τα ήξερες ποτέ και αν τα πρόλαβες .
Αυτοί οι τύποι εκεί μέσα έκαναν βασανιστήρια στα ηχεία . Ηταν η ΕΑΤ ΕΣΑ του ήχου .
Εχω δεί ATC να παίζει δυνατά και όσο περνάει η ώρα , να το γκαζώνουν κιάλλο και να παίζει πιο σιγά . Ολο και πιο σιγά .
Κάποια στιγμή σταμάτησε τελείως να παίζει. Το ίδιο έχω δει να συμβαίνει και με electrovoice. θεωρείται πολύ σοβαρή εταιρεία.
Εχω δεί FOCAL να βραχυκυκλώνει στο πρώτο λεπτό . Κόκκαλο εντελώς . Μιντ και τουίτερ .
Και εχω δεί και westlake που ελάχιστα υπάρχουν , αν υπάρχουν ακόμα , να παίζουν με τις ώρες σε στάθμες PA και να μην τους καίγεται καρφάκι.
Αστο σου λέω είναι πονεμένη ιστορία.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.637
Reaction score
77.058
αρχίσαμε τις αποψούλες βλέπω πάλι..... :biggrin:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αυτό, φαντάζομαι, έχει να κάνει με τα μεγάφωνα και πιο συγκεκριμένα με τους "κινητήρες" τους.
Αναρωτιέμαι δε αν μπορεί ο καταναλωτής να έχει πρόσβαση σε τέτοιου είδους τεχνικές/κατασκευαστικές πληροφορίες για τα οποιαδήποτε ηχεία έχει υποψήφια προς αγορά, αλλά και αν μπορεί να αξιολογήσει αυτές.
Από την άλλη, νομίζω ότι είναι πολύ χαμηλό το ποσοστό οικιακών καταναλωτών που όντως θα χρειαστούν τα παραπάνω. Η συντριπτική πλειοψηφία, μόνο για κάνα παρτάκι, μέχρι να βάλουν τις φωνές οι γείτονες.
Μέση συνεχόμενη στάθμη αναφοράς σε επίπεδα 80-85 dB πάνω στη θέση ακρόασης συνεπάγεται στιγμιαίες κορυφώσεις τάξης 105-110 dB πάνω στην ίδια θέση.Δεδομένου ότι η κύρια θέση ακρόασης στη συντριπτική πλειοψηφία των setup κείται σε αποστάσεις 2 μέτρων και άνω,είναι απαραίτητο να προστεθούν τουλάχιστον 6-9 dB στην προδιαγεγραμμένη στάθμη σε απόσταση 1 μέτρου...Άκρως επιεικής εκτίμηση,αφού δεν συνυπολογίζει κάποιο επίσης αναγκαίο δυναμικό περιθώριο,δεν λαμβάνει υπ'όψιν τις ενεργειακές απαιτήσεις του προγράμματος,ούτε δίδεται έμφαση στο ότι οι ελάχιστες απαιτούμενες στάθμες θα πρέπει να τηρηθούν οπωσδήποτε από την ενότητα των woofer μέχρι το κάτω όριο της προδιαγεγραμμένης απόκρισης.
Υπάρχουν κάποια Ηχεια που είναι εργαλεία.
...
παρε οποιοδήποτε ηχείο με στρωτή απόκριση και βάλτο δίπλα σε ένα harbeth…….
αν δείξεις τις μετρήσεις τους κάποιος μπορεί να μπερδευτεί και να αγοράσει το πρώτο.
αν βάλεις όμως να παίξουν μουσική το harbeth θα το ξεβρακώσει…………

…….λυσσάξτε άφοβα .
Μοντέλα Harbeth όπως το SHL5 & Monitor 30 λογαριάζονται ως έχοντα...στρωτές αποκρίσεις.Ίσως όχι απολύτως κορυφαίες επιδόσεις σε αυτόν τον τομέα,αλλά ικανοποιητικές.Επομένως επιβεβαιώνεις έμμεσα ένα επιχείρημα που έχει διατυπωθεί σε γειτονικό νήμα,δηλαδή ότι ανάμεσα σε ηχεία με στρωτές αποκρίσεις υφίσταται ευρύ περιθώριο παραλλαγών για να ικανοποιούνταν διάφορα γούστα χωρίς να χρειαζόταν εξόφθαλμη εκκεντρικότητα σε θεμελιώδεις τομείς όπως εκείνος των αποκρίσεων...

Από την άλλη πλευρά,πάρε οποιοδήποτε Harbeth δίπλα στο δικό σου PMC ή κάποιο μεγάλο ενεργό ADAM και βάλε τα να παίζουν απαιτητικό πρόγραμμα σε μέση συνεχόμενη στάθμη 85-90 dB - το ανώτατο όριο ως προς την ασφάλεια για την ακοή - πάνω στην απόσταση ακρόασης παρατεταμένα...Η επικράτηση των άλλων ηχείων έναντι των Harbeth θα είναι θέμα...χρόνου και αντικειμενικότητας κατά την ακροαματική αξιολόγηση.
 

Μηνύματα
189
Reaction score
25
καλησπερα σε ολους, θα ηθελα τα φωτα σας.. λοιπον εχω ενα σετ destop monitors Μ-AUDIO BX5 d2 και σκεφτομουν να τα αλλαξω με ενα απο τα παρακατω
JBL 305p MKII
Presonus Eris E5 XT
ειναι για ακουσμα μονο δεν κανω εγγραφη η edit κλπ και ναι μου αρεσει ο ηχος απο τα studio για pc.
Μου αρεσει να εχει ενα σχετικο μπασακι και καθαρα μεσαια ψιλά. Καποια προταση?
Σκεφτομουν αργοτερα και για ενα sub (presonus 8 eris sub8)


ευχαριστω
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.189
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top