Εχω το δικαιωμα?


Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Originally Posted by Γιώργος(MAC)Αναμουρλίδης
Οποιος άσχετα με το τι επιδιώκει χρησιμοποιεί άσχημες και προσβλητικές εκφράσεις για συνομιλητή του,εκτός οτι θα σβήνονται,θα εισπράτει και την ανάλογη ποινή.
Ευτυχως τα γραπτα οντως μενουν φιλε preve και μπορουν ολοι να δουν την παρουσια σου στη κατηγορια. Οπως και τη δικια μου με το προηγουμενο nickname.



Ο PREVE ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΥΝΗΜΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ SITE ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΥ ΜΥΝΗΜΑ.....ΧΑΧΑΧΑΧΑ....ΒΑΝΑΡΕ ΜΕ ΑΓΟΡΙΝΑ....ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ, ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΙ-ENDΑΣ.ΧΑΧΑΧΑ

ΦΑΣΙΣΤΑΚΟ.....ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΕΕ???

Με κάτι σαν και αυτό.....τι γίνεται Γιώργο; :-?


Originally Posted by diabolical
Ρε preve δεν το αντεχει ο προσωπικοτητα σου οτι δεν εχεις ασχοληθει με HI-END και οτι εισαι ασχετος με το θεμα?
Με αυτό; :-?

Originally Posted by diabolical
Και ειναι και αποσυντονιστης...
:-?

A Κ Ρ Ι Β Ω Σ...επιβάλετε να λένε όλοι την γνώμη τους.

Φαντάσου και να την λέγαμε δηλαδή...όπως θα επιθυμούσαμε...... :happy_4:
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Allow me, please

Να πω κι εγώ τη γνώμη μου, παρακαλώ

Επί του αρχικού ερωτήματος του Αντρέα, δεν τίθεται βέβαια, θέμα, όπως πολλοί ήδη έχουν επισημάνει, σε ένα forum, η έκφραση γνώμης είναι ελεύθερη, χωρίς περιορισμούς, αρκεί να μην προσβάλλει ή βρίζει άλλους.

Όσο για το δεύτερο ερώτημα, που προέκυψε μετά από την συζήτηση, και που είναι προέκταση του πρώτου, η απάντηση δεν μπορεί βέβαια να είναι διαφορετική.

Όμως το ουσιαστικό ερώτημα (το πρώτο) άνοιξε ουσιαστικά ένα άλλο θέμα, αυτό του πώς τοποθετείται κάποιος στην αξιολόγηση μιας συσκευής, ενός συστήματος, ίσως και ηχητικού υλικού. Ποιά θεωρεί την καταλληλότερη μέθοδο αξιολόγησης, ακόμα και πώς ο ίδιος αξιολογεί.

Επιτρέψτε μου να εκφράσω την άποψή μου.

1. Ήδη έχει επισημανθεί, αλλά θα το επαναλάβω. Η πιο σημαντική αλλά και η πιο δύσκολα αξιολογούμενη - και κατασκευαζόμενη - και μάλλον η πιο ακριβή συσκευή του συστήματός σας είναι ο χώρος σας. Ένας χώρος με διαστασιακές αναλογίες κοντά σε αυτό που ονομάζουν Golden Ratio (ο λόγος σχέσης μεταξύ Ύψους [H] του χώρου προς το Πλάτος [W] και προς το Μήκος του [L], ο οποίος σημειωτέον, προέρχεται από τους Αρχαίους Έλληνες). Αυτός καθορίζει ότι η σχέση αυτή είναι ιδανική αν για Ύψος (H) = 1 τότε το Πλάτος (W) = H x 1.62 και το Μήκος (L) = W x 1.62 ή αλλοιώς L = H x 2.62.

Παράδειγμα:

Ένα δωμάτιο Ύψους 3 μέτρων ιδανικά θα πρέπει να έχει Πλάτος 4.86 μέτρα και Μήκος 7.87 μέτρα (φυσικά αναφερόμαστε στις εσωτερικές "καθαρές" διαστάσεις).

Στη συνέχεια, είναι σε όλους μας γνωστό πως ο χώρος επηρεάζεται από την ύπαρξη επίπλων και άλλων αντικειμένων, από το υλικό και το είδος της επιφάνειας των τοίχων, από την μόνωση έναντι εξωτερικών ήχων, κ.ο.κ.

Εν κατακλείδει: Ποιός σήμερα φτιάχνει ή μάλλον διαθέτει ένα χώρο με "χρυσές" διαστάσεις, άριστα μονωμένο και χωρίς περιττή επίπλωση και ύπαρξη άλλων αντικειμένων? Την απάντηση σ' αυτό την αφήνω σ' εσάς.

2. Ο τρόπος με τον οποίο τροφοδοτούμε τις συσκευές μας και η ηλεκτρική εγκατάσταση συνολικά. Σε νορμάλ περιπτώσεις, αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα, τουλάχιστον όχι πρώτου μεγέθους. Όταν όμως αρχίζουμε και τοποθετούμε ενεργοβόρες συσκευές (π.χ. ένας ή περισσότεροι μεγάλοι τελικοί), τότε ίσως μια απλή πρίζα μπορεί να αποτελεί "φρένο" στη σωστή λειτουργία τους. Ακόμα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που η τοπική ΔΕΗ δεν σου δίνει σωστή και σταθερή - κυρίως - τάση και πολλές συσκευές ή δεν δουλεύουν σωστά ή είναι επιρρεπείς σε βλάβη. Επ' αυτού πολλοί από μας προβαίνουμε σε υπερβολές, αλλά κάποιοι επίσης το παραβλέπουμε τελείως.

3. Κάποτε ο ΗΧΟΣ έγραφε (περίπου):

Μια συσκευή που είναι σχεδιασμένη σωστά και στο εργαστήριο "μετράει" σωστά πρέπει να ακούγεται και καλά, αλλά δεν είναι απαραίτητο.

Μια συσκευή όμως που έχει σχεδιαστικές ελλείψεις ή λάθη και δεν "μετράει" σωστά στο εργαστήριο, δεν αναμένεται να ακούγεται καλά.

Στους παλιούς είναι γνωστή η σχολή που ξεκίνησαν οι Gordon Holt και Harry Pearson, οι οποίοι απέρριπταν την λογική του Stereo Review, το οποίο αξιολογούσε τις συσκευές στο εργαστήριο και έτσι τις πλασάριζε στους αναγνώστες τους. Αυτοί υποστήριζαν πως η αξιολόγηση μιας συσκευής πρέπει να έχει απαραίτητα το "άκουσμά" της κάτω από κοντρολαρισμένες συνθήκες και από έμπειρο αυτί, το οποίο σαν προϋπόθεση είχε την εκτεταμένη εξάσκηση σε ζωντανή μουσική.

Από τότε πέρασαν κάμποσες δεκαετίες, αλλά οι δυο κυρίαρχες τάσεις παγιώθηκαν και παρέμειναν. Αν με ρωτήσετε πάντως, η αξιολόγηση μιας συσκευής, εκτός από την προσωπική (ακουστική - ή και οπτική, εφ' όσον πρόκειται για προβολικό ή οπτική πηγή - επαφή) ΠΡΕΠΕΙ να παίρνει υπ' όψη της και τα τεχνικά της χαρακτηριστικά.

Να διευκρινήσω πως δεν μιλάω για εργαστηριακή αξιολόγηση - αυτό είναι θέμα άλλων και όχι του απλού ιδιώτη-χρήστη, αλλά για μια αρχική προσέγγιση, που εμπεριέχει τον έλεγχο βασικών χαρακτηριστικών (από τον κατασκευαστή, ας πούμε), πριν από μια αγορά ή κάποια ανάλογη πράξη.
 


Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Υπάρχουν κι άλλοι

Παναγιωτη να σκεφτονταν ολοι σαν και σενα. :cool_4:
Με βρισκεις σε ολα απολυτα συμφωνο.
Και ... Χρονια πολλα
Κατ' αρχάς ευχαριστώ για τα "Χρόνια Πολλά". Αντεύχομαι για όλους τους συνονόματους, τους Μάριους τις Μαρίες και τις Γιώτες/Νότες.

(Άντε, να συμπεριλάβουμε και τον Σφακιανάκη!)

Δεν νομίζω ότι μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι, πάντως. Κατά καιρούς έχουν υπάρξει κι άλλοι που εκφράστηκαν παρόμοια. Ίσως στο παρόν thread να έθεσα πρώτος τα ζητήματα, αλλά δεν διεκδικώ την πρωτιά σε καμιά περίπτωση.

Τώρα, για κάποιους που έχουν ίσως ακολουθήσει άλλους δρόμους, η ίδια η ζωή μπορεί να τους δείξει τους σωστούς. Είναι επιλογή του καθένα μας τί επιλογές και τί δρόμο θα ακολουθήσει.

Θα επιμείνω πάντως για το Νο. 1 (χώρος). Όποιος μπει στο λούκι να ξοδεύει τα χρήματά του συνεχώς σε συσκευές (τις περισσότερες φορές από το υστέρημά του, διότι πολλοί λίγοι από μας έχουν περίσσευμα για τέτοιο έξοδο), ψάχνοντας να βρει ή να πλησιάσει το τέλειο, καλύτερα να τα ξοδέψει πρώτα-πρώτα για τον χώρο του και μετά να ασχοληθεί με τις συσκευές.

Άντε και Χρόνια Πολλά και πάλι
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Κύριε Παναγιώτη, χρόνια πολλά και με υγεία.


Στο μήνυμα σας γράψατε πολύ σωστά πράγματα, αλλά πριν αναφερθώ σε αυτά θα ήθελα να πω ότι με χαροποιεί ιδιαίτερα που σιγά σιγά αυξάνεται ο αριθμός των υγιώς σκεπτόμενων μελών της κατηγορίας. Και για να μην υπάρξει καμία παρεξήγηση, όταν κατηγοριοποιώ κάποιον (πάντοτε σύμφωνα με την άποψη μου) στα "υγιώς σκεπτόμενα" μέλη του forum, δεν παροτρύνομαι από το γνωστικό του επίπεδο, αλλά από το γενικότερο του επίπεδο έκφρασης, σεβασμού και ευγενείας.:cool_4:

Επί του μηνύματος σας, μπορώ να πω ότι:
α) συμφωνώ απόλυτα με το 1,
β) συμφωνώ απόλυτα με το 2, και
γ) συμφωνώ και με το 3, απλά θα ήθελα να κάνω μια μικρή προσθήκη, επειδή έχω "ταλαιπωρηθεί" πολύ με το ζήτημα. Κατά την άποψη μου λοιπόν, μια πλήρης αξιολόγηση ΝΑΙ όντως χρειάζεται αναφορά τόσο σε θέματα τεχνικά, όσο και σε θέματα ηχητικού χαρακτήρα. Όμως, επειδή περισσότεροι χώροι ακρόασης δεν έχουν επιμεληθεί σωστά (όπως πολύ σωστά αναφέρατε), προσωπικά δίνω πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στην ακουστική αξιολόγηση, γιατί μόνο έτσι μπορεί κάποιος να εντοπίσει "αυτό που αλλάζει" η κάθε συσκευή όταν συνδέεται με ένα σύστημα.
Φυσικά αυτό, θα γινόταν καλύτερα από κάποιον με μεγάλη εμπειρία, αλλά πιστεύω ότι ακόμα και αν κάποιος δεν είναι τόσο εξοικειωμένος με ζωντανά ακούσματα ή με ζωντανές παραγωγές και ηχογραφήσεις, θεωρώ ότι επιβάλλεται να "παιδευτεί" με τις συσκευές που "ζαχαρώνει", γιατί αυτό το "ζαχάρωμα"... κοστίζει πολλά.

Και πάλι σας εύχομαι χρόνια πολλά και να είστε πιο τακτικός.
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Κύριε Παναγιώτη, χρόνια πολλά και με υγεία.
Νικόλα σ' ευχαριστώ για τις ευχές

Επί των επισημάνσεών σου, τώρα:

.......Φυσικά αυτό, θα γινόταν καλύτερα από κάποιον με μεγάλη εμπειρία, αλλά πιστεύω ότι ακόμα και αν κάποιος δεν είναι τόσο εξοικειωμένος με ζωντανά ακούσματα ή με ζωντανές παραγωγές και ηχογραφήσεις, θεωρώ ότι επιβάλλεται να "παιδευτεί" με τις συσκευές που "ζαχαρώνει", γιατί αυτό το "ζαχάρωμα"... κοστίζει πολλά.
Ναι, όντως έτσι είναι. Αλλά αυτό το "παίδεμα" σημαίνει (σχεδόν) απεριόριστη πρόσβαση σε συσκευή (ή συσκευές) ΠΡΙΝ την αγορά της (τους), πράγμα πολύ δύσκολο, έως αδύνατο για τους περισσότερους.

ΝΑ διευκρινήσω ακόμα πως ακόμα και για την εξοικείωση στη ζωντανή μουσική, πρέπει να υπάρχουν κάποιοι κανόνες:

Α. Συναυλίες σε γήπεδα ή άλλους ανοιχτούς χώρους, με πρόχειρα στημένα ή κακοστημένα γενικώς ηχητικά συστήματα και με έντονη παρουσία ενισχυτικών, εφφέ, φωτορυθμικών κ.α. παρόμοιων είναι ότι χειρότερο για ακουστική εξάσκηση. ΟΚ, μπορεί κάποια γεγονότα να είναι μοναδικά από καλλιτεχνικής απόψεως και τα παραπάνω "τεχνοκρατικά" να έρχονται σε δεύτερη μοίρα, αλλά αν κάποιος θεωρεί εαυτόν εξασκημένο μόνο επειδή δεν αφήνει τέτοιου είδους παρουσιάσεις αναξιοποίητες, χωρίς να συνδυάζει τα ακούσματά του με άλλου είδους γεγονότα (συναυλίες/παραστάσεις/εκτελέσεις πολυοργανικών ορχηστρών ή/και μουσικών συνόλων, χωρίς ενισχυτικά, παρακολούθηση κλασσικών έργων, συναυλιακών χώρων όπως π.χ. το Μ.Μ.Α., κ.α., ακόμα και η συμμετοχή στο τραγούδι ή στα παιξίματα της παρέας με την κιθαρίτσα ή το μποζουκάκι του φίλου, το βράδυ στη βεράντα ή όπου αλλού) έχει χτίσει (και αποκτήσει) κακή αντίληψη του τί είναι "ζωντανή μουσική".

Β. Τα παραπάνω απαιτούν και την ύπαρξη μιας δεύτερης, εξ ίσου σημαντικής για μένα, προϋπόθεσης: Αυτήν της μουσικής παιδείας. Η οποία, βέβαια, δεν απαιτεί προς θεού κλασσικές μουσικές σπουδές ή κάτι ανάλογο, αλλά απαιτεί σίγουρα ευαισθησία και εκλεκτικότητα και - όσο γίνεται - ευρύτερο πεδίο μουσικών προτιμήσεων. Έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει ΚΑΙ την καλλιτεχνική αξία αυτού που ακούει και ζει, καλλιεργώντας συνολικά αυτό που ονομάσαμε "ζωντανά ακούσματα".

Να σας πω ένα απλό και "λαϊκό" παράδειγμα.

Σας γράφω από την Νάξο τώρα, όπου σχεδόν κάθε χρόνο περνάω τις καλοκαιρινές διακοπές μου (λόγω καταγωγής συζύγου).

Φέτος κάναμε ένα 10ήμερο ενδο-Κυκλαδικό ταξειδάκι στην Αμοργό (πολύ ωραίο κια γραφικό νησάκι, αλήθεια). Τέσσερεις μέρες πριν τη επιστροφή μας στη Νάξο, στις 6 Αυγούστου (του Σωτήρος) έγινε ένα τοπικό νησιώτικο πανηγύρι στη Χώρα της Αμοργού, σε μια πλατεία που τη λένε Λόζα (από το Λατινικό Loddia=Αγορά). Μικρός χώρος, πολύς κόσμος και ΟΛΟΙ ήθελα να χορέψουν κι όλας. Αποτέλεσμα: Χαμός, ό ένας πάνω στον άλλο.

Εν τούτοις, το μουσικό συγκρότημα διέθετε έναν πολύ ταλαντούχο, ντόπιο βιολιστή, που τραγουδούσε κι όλας σε κάποιο μέρος του προγράμματος, έναν εξαιρετικό λαουτιέρη (από τα Γιάννενα, παρακαλώ), μια καλή κιθάρα για συνοδεία και μια πολύ καλή Παριανή τραγουδίστρια, μάλλον άγνωστη, η οποία ήταν επιφορτισμένη με το μεγαλύτερο και κύριο μέρος του προγράμματος (αποκλειστικά νησιώτικο τραγούδι, κυρίως Κυκλαδίτικο με κάποιες πενιές από Δωδεκανησιακό).

Φύγαμε γύρω στις 4 το πρωί και είχα μιαν απέραντη αίσθηση ευχαρίστησης και ικανοποίησης από το συνολικό άκουσμα-μουσικό γεγονός.

Χθές (15αύγουστος), πήγαμε σε ένα άλλο νησιώτικο πανηγύρι, αυτή τη φορά εδώ, στη Νάξο. Το μουσικό συγκρότημα είχε επικεφαλής μια πολύ γνωστή τραγουδίστρια του νησιώτικου, ένα βιολί (τον γυιό της, που τραγουδούσε κι όλας πού και πού), ένα λαούτο, μια κιθάρα, ντραμς, και συνθεσάιζερ.

Κόσμος πολύς, αλλά μεγάλος χώρος, με μεγάλη και άνετη συμμετοχή των συνδαιτημόνων στο χορό και στο γλέντι, ένα καλό νησιώτικο γλέντι. Όλοι οι συντελεστές σε προδιέθεταν για μια ωραία βραδιά.

Έλα όμως που ούτε το βιολί, ούτε οι υπόλοιποι του συγκροτήματος, πλην της τραγουδίστριας (κι αυτή όχι όλες τις στιγμές) μπορούσαν να θεωρηθούν έστω ανεκτοί μουσικά. Άχρονοι, φάλτσοι και ένα απαίσιο παίξιμο συνολικά. Το δε πρόγραμμα εκτός από τα κλασσικά Κυκλαδίτικα νησιώτικα, είχε και προσθήκες αυτού που έχουν εύστοχα ονομάσει "σκυλο-νησιώτικο", με αποτέλεσμα η συνολική εικόνα να ήταν απογοητευτική. Στο τέλος σηκωθήκαμε και φύγαμε απογοητευμένοι.

Ίσως κάποιοι από τους συμμετέχοντες να ήταν ευχαριστημένοι, μόνο και μόνο επειδή ξεφάντωσαν στο χορό. Δεν το κατακρίνω, άλλωστες περί γούστου....
Εμείς όμως δυσαρεστηθήκαμε.

Έγραψα το παραπάνω παράδειγμα για να δείξω πόσο μια στοιχειώδης μουσική παιδεία επηρεάζει τα ακούσματα κάποιου.

Και πάλι σας εύχομαι χρόνια πολλά και να είστε πιο τακτικός.
Όσο για την τακτικότητα, Νικόλα μου, αυτή εξαρτάται και από άλλους παράγοντες. Κάνω ότι μπορώ, πάντως.

Καλημέρα
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Α. Συναυλίες σε γήπεδα ή άλλους ανοιχτούς χώρους, με πρόχειρα στημένα ή κακοστημένα γενικώς ηχητικά συστήματα και με έντονη παρουσία ενισχυτικών, εφφέ, φωτορυθμικών κ.α. παρόμοιων είναι ότι χειρότερο για ακουστική εξάσκηση.
Συμφωνούμε απόλυτα. Αυτό δεν είναι τίποτα.

...άλλου είδους γεγονότα (συναυλίες/παραστάσεις/εκτελέσεις πολυοργανικών ορχηστρών ή/και μουσικών συνόλων, χωρίς ενισχυτικά, παρακολούθηση κλασσικών έργων, συναυλιακών χώρων όπως π.χ. το Μ.Μ.Α., κ.α., ακόμα και η συμμετοχή στο τραγούδι ή στα παιξίματα της παρέας με την κιθαρίτσα ή το μποζουκάκι του φίλου, το βράδυ στη βεράντα ή όπου αλλού)...
Και εγώ σε αυτά αναφέρομαι όταν ομιλώ για εμπειρίες με ζωντανές ακροάσεις και επίσης προσθέτω στα λεγόμενα σου την ηχοληψία και την παραγωγή. Μιλάμε για πολύ μεγάλο σχολείο, αν φυσικά και εδώ η "μαγιά" είναι υψηλού επιπέδου. Και αυτό γιατί όπως και να το κάνουμε... άλλη εμπειρία θα έχει ο ηχολήπτης π.χ. της Κ.Ο.Α. και της Deutsche Grammophon και άλλη εμπειρία ο ηχολήπτης της Μπεζαντάκου και του Βας Βας.

Β. Τα παραπάνω απαιτούν και την ύπαρξη μιας δεύτερης, εξ ίσου σημαντικής για μένα, προϋπόθεσης: Αυτήν της μουσικής παιδείας. Η οποία, βέβαια, δεν απαιτεί προς θεού κλασσικές μουσικές σπουδές ή κάτι ανάλογο, αλλά απαιτεί σίγουρα ευαισθησία και εκλεκτικότητα και - όσο γίνεται - ευρύτερο πεδίο μουσικών προτιμήσεων. Έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει ΚΑΙ την καλλιτεχνική αξία αυτού που ακούει και ζει, καλλιεργώντας συνολικά αυτό που ονομάσαμε "ζωντανά ακούσματα".
Συμφωνώ 10000000%.
 






Μηνύματα
6
Reaction score
0
Τέλος η κατηγορία χρειάζεται συντονιστές με ικανότητα να συντονίζουν και όχι να περνούν προσωπικές απόψεις.

Συμφωνώ. Αφού οι συντονιστές της κατηγορίας απέχουν, παρακαλώ το παρακάτω να μπει άμεσα στις αγγελίες:

"Ζητούνται συντονιστές για την hi end. Η εντοπιότητα δεν κρίνεται απαραίτητη, οι υποψήφιοι μπορούν να είναι και μόνιμοι κάτοικοι Κύπρου (νοτίου). Θα προτιμηθούν οι κάτοχοι viewmaster. Εμπειρίες, (παντός είδους), επιθυμητές. Προσφέρονται ικανοποιητικές αμοιβές και δωρεάν ορθογράφος.Τα βιογραφικά να κατατεθούν άμεσα για αξιολόγηση στον κύριο Αναμουρλίδη. Εάν λείπει, παραλαμβάνει ο Αντώνης Κ.

Παρακαλώ μόνον Σοβαρές προτάσεις".

- Το τελευταίο είναι κλεμμένο από αγγελία χαϊεντά. :happy_6:



 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
[/size][/font]
Συμφωνώ. Αφού οι συντονιστές της κατηγορίας απέχουν, παρακαλώ το παρακάτω να μπει άμεσα στις αγγελίες:

"Ζητούνται συντονιστές για την hi end. Η εντοπιότητα δεν κρίνεται απαραίτητη, οι υποψήφιοι μπορούν να είναι και μόνιμοι κάτοικοι Κύπρου (νοτίου). Θα προτιμηθούν οι κάτοχοι viewmaster. Εμπειρίες, (παντός είδους), επιθυμητές. Προσφέρονται ικανοποιητικές αμοιβές και δωρεάν ορθογράφος.Τα βιογραφικά να κατατεθούν άμεσα για αξιολόγηση στον κύριο Αναμουρλίδη. Εάν λείπει, παραλαμβάνει ο Αντώνης Κ.

Παρακαλώ μόνον Σοβαρές προτάσεις".

- Το τελευταίο είναι κλεμμένο από αγγελία χαϊεντά. :happy_6:

Ε ρε γλέντια!! :happy_5: Γρήγορα ο αναπληρωτής γενικός να του στείλει ένα pm επίπληξης να συμμορφωθεί!! :happy_9:
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Re: Απάντηση: Εχω το δικαιωμα?

Έτσι, Αντώνη...Χιούμορ!
Tα προβλήματα είναι τόσα πολλά που, αν δεν υπάρχει χιούμορ, τα πράγματα είναι ζόρικα.

Πάντως για το θέμα των MP3, κι επειδή, απο τα μηνύματα σου εδώ αλλά και σε άλλα forum, βλέπω πως το θέμα σε απασχολεί πολύ, σου έχω μία πρόταση/πρόκληση...Αν αντέχεις την συγκίνηση και δεν φοβάσαι να εκτεθείς δημοσίως, σου στέλνω ένα CD με 15 κόπιες του ιδίου track. Το ακριβές περιεχόμενο (ποιά tracks είναι mp3) θα δοθεί εκ των προτέρων σε τρίτο άτομο που δεν θα λάβει μέρος στο test. Εσύ δεν έχεις παρά να μας γράψεις τις εντυπώσεις σου από κάθε ένα track και τότε θα δούμε τι είδους κριτήριο είναι το αυτί σου. Τί λες?

Όσο το σκέφτεσαι, πες μου και την άποψή σου για τη νέα μου υπογραφή! :mrgreen:
Δεν τις στελνεις και σε μενα ....:happy_9:
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Ομως περα απο αυτο θα ηθελα να λειπουν οι χαρακτηρισμοι.
Τι σημαινει σχετικος και ασχετος?
Συγνωμη που αναμοχλευω το παρελθον αλλα οι εκ συντονιστων προερχομενοι χαρακτηρισμοι οπως "ηλιθιοι" , "ασχετοι" κ.λπ. δεν ετυχαν της αναλογης επισημανσης σου . Ελπιζω απο εδω και περα να ισχυει και η αναλογη αλλα και αυστηροτερη παρατηρηση προς τους συντονιστες οπου και οταν εκτρεπονται ....
 



LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Re: Απάντηση: Εχω το δικαιωμα?


Δυστυχως βαρετη επαναληψη οπως και τα καλοκαιρινα τηλεοπτικα προγραμματα των καναλιων .
Θελω να συμμετασχω πιο πολυ για την πλακα και οχι για το σοβαρο του θεματος περι της αναγνωρισιμοτητας του mp3 η εμ-πι-θρια οπως λενε πολλοι ....σχετικοι "happy_1"
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.076
Μηνύματα
3.040.004
Members
38.525
Νεότερο μέλος
giannis9494
Top