Defkalion
Administrator
- Μηνύματα
- 2.680
- Reaction score
- 888
Θα συμφωνήσω με τον από πάνω
για τη φωτό με το ντουβάρι. Ντουβάρι rules.


:?preve said:Να θυμάσαι το ότι εμείς δεν βρισκόμασταν εκεί....άρα δεν ακούμε τους ήχους...δεν μυρίζουμε...δεν μας χτυπά το αεράκι....δεν νοιώθουμε αυτό που ένιωθες εσύ όταν έκανες το κλικ.
Νομίζω ότι οφείλεις να βρεις τρόπο να μας το μεταφέρεις. Φωτογραφικά.
Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στις παραπάνω περιπτώσεις.
Κάτι...πας να κάνεις "παίζοντας" με το ιστιοπλοϊκο....αλλά νομίζω ότι δεν τα καταφέρνεις.
Ξανά :?RDoherty said:Τη φωτό με το ιστιοπλοϊκό τη χαλάει (α) ο ορίζοντας στη μέση (β) η λάντζα (γ) ο πωπός του προηγούμενου ιστιοπλοϊκού και (δ και σημαντικότερο) το καρρέ που έπρεπε να είναι 16:9.
Το πήρες στραβά.moutoulos said::?preve said:Να θυμάσαι το ότι εμείς δεν βρισκόμασταν εκεί....άρα δεν ακούμε τους ήχους...δεν μυρίζουμε...δεν μας χτυπά το αεράκι....δεν νοιώθουμε αυτό που ένιωθες εσύ όταν έκανες το κλικ.
Νομίζω ότι οφείλεις να βρεις τρόπο να μας το μεταφέρεις. Φωτογραφικά.
Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στις παραπάνω περιπτώσεις.
Κάτι...πας να κάνεις "παίζοντας" με το ιστιοπλοϊκο....αλλά νομίζω ότι δεν τα καταφέρνεις.
Βρε παιδιά μήπως έγραψα τίτλο ... "φωτό απο επαγγελματία φωτογράφο", και με "βουτήξατε" απο τα μούτρα ??.
Εγώ απλά εκείνη την στιγμή, αυτό μου άρεσε και το τράβηξα..., εννοείται πως δεν είμαι "ειδικός" στο θέμα φωτογραφιών
και ούτε επαγγελματίας φωτογράφος, γιατί αν ήμουν δεν θα είχα την SP350 αλλά μάλλον καμιά D200.
Εννοείται πως δέχομαι τις συμβουλές σας, και δεν αμφιβάλω καθόλου για το αν είναι σωστές, αλλά προ στιγμήν ένιωσα
σαν να "κόβομαι" στο μάθημα της φωτογραφίας.
preve said:Το πήρες στραβά.
Με συγχωρείς αν σε έκανα να νοιώσεις σαν μαθητής.
Δεν πίστεψα ούτε στιγμή ότι θα μπορούσα να είμαι δάσκαλος σου.
Δεν θέλω δηλαδή. Όχι δωρεάν.![]()
Απλά από κάτι που γνωρίζω...μέτρια...είπα (αφού σε είδα να έχεις διάθεση) να σου μεταγγίσω ένα κομμάτι.
Ελπίζω να πιάσεις το νόημα και όχι το γράμμα των λέξεων.
Καλές λήψεις.![]()
ΥΓ. Καμμία D200 δεν θα σε έκανε καλύτερο φωτογράφο. Πιο ...γυμνασμένο ίσως.
Και πιο ελαφρύ κατά 2 χιλιάρικα.
Η μάχη της φόρμας με το περιεχόμενο δίνουν τις καλές φωτογραφίες είχε πει ο κύριος Bresson. 8)ak1s said:Η τελευταία δεν έχει τραβηχτεί με τον κανόνα του ενός τρίτου, ή μου φαίνεται;
Προσπάθησα. Σκληρά μπορώ να πω. Και τα κατάφερα σε ικανό βαθμό.Πώς το πέτυχες έτσι το ρέλι βρε θηρίο;![]()
RDoherty said:Ψέματα λέει, δεν είναι δικιά του η φωτό, είναι screen capture από διαφήμιση ούζου![]()
![]()
Το κακό των ψηφιακών από την άλλη είναι ότι με αυτήν τους την δυνατότητα έχουν ευτελλίσει την "Φωτογραφία". Το μέσο έχει ευτελλίσει το αντικείμενο.Το άλλο ανεκτίμητο καλό με τις ψηφιακές είναι ότι τραβάς όσο θες, σβήνεις ό,τι θες και κρατάς τα καλά. Παλιά με το φιλμ ήταν κλικ και τάλληρο. Και τα έξοδα να μην ήταν πρόβλημα, τέλειωνε το φιλμ. Και φιλμ να είχες μαζί σου, έπρεπε να μη ζεσταθεί. Ο σοβαρός φωτογράφος κυκλοφορούσε με ρούχα όλο τσέπες και τσεπάκια, όλα γεμάτα. Μύλος.
Moutoule μας βλέπω πρώτο θέμα στον Ροζ φωτότυπο...και μετά είμαστε καλεσμένοι στον Κίτρινο τύπο.moutoulos said:Οκ σου απάντησα με smiles, και δεν θέλω να ακουστούν τίποτα περίεργα σχόλια έτσι .......![]()
Δεν φταίει η τεχνολογία, αλλά η χρήση της. Εγώ ξεκίνησα παιδάκι με μία φτωχή Zenit με φωτόμετρο σεληνίου, χαρισμένη από ξάδερφο. Μετά από κάνα χρόνο η βελόνα του φωτομέτρου χάλασε. Ουδέν πρόβλημα, έβαζα το κυκλάκι εκεί που ΘΑ πήγαινε η βελόνα AN δούλευε και η εκφώτιση έβγαινε μια χαρά. Eίχε γίνει το μάτι μου φωτόμετρο και έτσι έμαθα zone system από σπόντα, ο εκκολαπτόμενος Ansel Adamspreve said:Κάποτε προσέχαμε πως και τι τραβούσαμε.
Ορθόν.RDoherty said:Αυτό που λες έχει γενική ισχύ, ότι δηλαδή οι κανόνες καλό είναι να παραβιάζονται, αρκεί αυτό να γίνεται εν επιγνώσει και από επιλογή και όχι από πλήρη άγνοια και έλλειψη επιλογών. Τα παραδείγματα άπειρα: στη γλώσσα, στις τέχνες, παντού.
Όντως.Δεν φταίει η τεχνολογία, αλλά η χρήση της. Εγώ ξεκίνησα παιδάκι με μία φτωχή Zenit με φωτόμετρο σεληνίου, χαρισμένη από ξάδερφο. Μετά από κάνα χρόνο η βελόνα του φωτομέτρου χάλασε. Ουδέν πρόβλημα, έβαζα το κυκλάκι εκεί που ΘΑ πήγαινε η βελόνα AN δούλευε και η εκφώτιση έβγαινε μια χαρά. Eίχε γίνει το μάτι μου φωτόμετρο και έτσι έμαθα zone system από σπόντα, ο εκκολαπτόμενος Ansel Adams Έκτοτε το ξέχασα πάλι
... Ως απόψεις σε φόρουμ ...preve said:Για αυτό και βλέπουμε διαρκώς γύρω μας εύκολα εντυπωσιακά...κακά συνοθυλεύματα.
Που περνούν ως...τέχνη...ως δημοσιογραφία...ως μουσική...ως τηλεόραση.