Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.220
Reaction score
143.822
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογική

O καθένας έχει το δικαίωμα να ακούει όπως του αρέσει και ό,τι του αρέσει. Κανένας δε θα πει το αντίθετο.

Από την άλλη όμως κανένας δεν έχει το δικαίωμα να πει ότι ακούει σωστότερα από τον γείτονα που έχει τα 500άρια της Κ+Η όταν απλά έχει φτιάξει ένα σύστημα του "γούστου του"...
Ορθώς!

Και έρχομαι να ρωτήσω κάτι.

Άντε και έρχεται ο χα(λ)ιεντάς και "ακούει" τα Κ+Η σπίτι μου, όπου και έχω γεμίσει με διαχυτές και συνηχητές και μπασοπαγίδες, αλλά και απορροφητικές επιφάνειες, και είναι όλα ως προβλέπονται...

Εντάξει, συχνοτικά δε θα έχει παράπονο. Τι μπάσα θες, τι πρίμα θες, τι μεσαία, όλα εκεί θα είναι, δε θα λείπει τίποτα. Ούτε πολύ, ούτε λίγο, όσο πρέπει.

Εντάξει, φασικά προβλήματα δε θα υπάρχουν, άρα εστίαση, τοποθέτηση οργάνων, βάθος, εικόνα, όλα σε επίπεδα λίαν ικανοποιητικά.

Από φυσικότητα μη χε@ω, όλα θα του ακούγονται πιο φυσικά από ποτέ, ο ορισμός της ισορροπίας και της αληθοφάνειας.

Από ανάλυση? Ε, εδώ γελάμε... Θα αναλύει το πάχος της σόλας του περαστικού στο βάθος της ηχογράφησης...

Από δυναμικά? Θα αναρωτιέται γιατί... Το ηχείο είναι εργαλείο σε τέτοια θέματα....

Τελικά λοιπόν...:

Τι μπορεί να μη του αρέσει?
Τι μπορεί να βρει ως "ψεγάδι" στον ήχο τους?


(διότι δε θα φταίει το ιντερκονέκτ...)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.220
Reaction score
143.822
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

νεξτ...

(αυτό το "σκοτάδι" μάνα μου τι είναι?)
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.732
Reaction score
4.424
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λο

Ορθώς!

Και έρχομαι να ρωτήσω κάτι.

Άντε και έρχεται ο χα(λ)ιεντάς και "ακούει" τα Κ+Η σπίτι μου, όπου και έχω γεμίσει με διαχυτές και συνηχητές και μπασοπαγίδες, αλλά και απορροφητικές επιφάνειες, και είναι όλα ως προβλέπονται...

Εντάξει, συχνοτικά δε θα έχει παράπονο. Τι μπάσα θες, τι πρίμα θες, τι μεσαία, όλα εκεί θα είναι, δε θα λείπει τίποτα. Ούτε πολύ, ούτε λίγο, όσο πρέπει.

Εντάξει, φασικά προβλήματα δε θα υπάρχουν, άρα εστίαση, τοποθέτηση οργάνων, βάθος, εικόνα, όλα σε επίπεδα λίαν ικανοποιητικά.

Από φυσικότητα μη χε@ω, όλα θα του ακούγονται πιο φυσικά από ποτέ, ο ορισμός της ισορροπίας και της αληθοφάνειας.

Από ανάλυση? Ε, εδώ γελάμε... Θα αναλύει το πάχος της σόλας του περαστικού στο βάθος της ηχογράφησης...

Από δυναμικά? Θα αναρωτιέται γιατί... Το ηχείο είναι εργαλείο σε τέτοια θέματα....

Τελικά λοιπόν...:

Τι μπορεί να μη του αρέσει?
Τι μπορεί να βρει ως "ψεγάδι" στον ήχο τους?


(διότι δε θα φταίει το ιντερκονέκτ...)
Kύριου,κύριου να πω?

Δεν θα έχει........συναισθημα
 


Μηνύματα
595
Reaction score
47
Ειχα και στο αλλο φατσες αλλα τις εφαγε η μαρμαγκα.
Σοβαρη απαντηση
Μεγεθος, ογκος οργανων. Τα ειπαμε πιο πανω.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Δηλαδή αυτά θέλουν και στρώσιμο; :146:

 

Μηνύματα
595
Reaction score
47
Να στο πω αλλιως.
Παιζω στα ηχεια του Pc ενα τονο στο 1 khz με ενταση 70 db. Μπιπ.
Παιζω στα magnepan ενα τονο στο 1 khz με ενταση 70 δβ. Mεγαλο μπιπ. Ελπιζω να βοηθησα:144:
 

Μηνύματα
268
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογική

Από την άλλη όμως κανένας δεν έχει το δικαίωμα να πει ότι ακούει σωστότερα από τον γείτονα που έχει τα 500άρια της Κ+Η όταν απλά έχει φτιάξει ένα σύστημα του "γούστου του"...

Ένα σύστημα που απλά μου αρέσει, σε κάποιον άλλο μπορεί να ακούγεται ανυπόφορο.
Ένα σύστημα που μας δίνει ένα 80% της αποθηκευμένης πληροφορίας στο μέσο είναι σωστότερο από ένα άλλο που σου δίνει μόνο το 50% γιατί το υπόλοιπο το έκανε φρου-φρού και αρώματα (εκούσια ή ακούσια). Το ποιό από τα δύο αρέσει περισσότερο σε εμένα ή εσένα δεν έχει την παραμικρή σημασία.

Δηλαδή η πιθανότητα να έχουμε δύο συστήματα που να αποδίδουν αυτό το 80% και το ένα να αρέσει σε εσένα και το άλλο σε εμένα δεν υπάρχει?

Μπορεί το δικό σου αγαπημένο σύστημα να το προτιμάς 1000 φορές από τα Κ+Η του γείτονα, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το σύστημά σου εισάγει τόσες περισσότερες παραμορφώσεις στον ήχο που, για τα δεδομένα της υψηλής πιστότητας, φαντάζει σαν τρανζιστοράκι μπροστά στα μεγάλα K+H.

Δηλαδή αν έχω τα ADAM δεν ξέρει τι μου γίνετε ή B&W ή ΚΕF ή JMLab ή Martin Logan ή Meridian?
Αυτά δεν μπορούν να του δώσουν αυτό το 80% που σε τελική το μετράς με τι?


Και γιατί έβαλες Bilstein; Και γιατί να βάλεις KW;
Αφού το απόλυτο στήσιμο δεν θα το πετύχεις ποτέ - ούτε υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο...
Βάλε τις πιο άνετες στο δρόμο. Μαγικό χαλί και χ3σε την ακρίβεια και τα μπασίματα στις στροφές.

Γιατί δεν είμαι ισοπεδωτικός.
Δεν ξέρω πως σου έδωσα αυτή την άποψη αλλά λυπάμαι.
Ανάμεσα στο άσπρο και το μαύρο ξέρεις υπάρχουν και αποχρώσεις του γκρίζου.


Και η Bilstein και η KW έχουν τον ίδιο στόχο και δουλεύουν με τους κανόνες της φυσικής και με μετρήσεις για να βγάλουν τα ελατήριά τους και τις αναρτήσεις τους..
Δεν στρουφίζουν τυχαία μερικά σίδερα, τα φοράνε στο αμάξι και το πάνε βόλτα να δούνε πως νοιώθουν τις λακούβες στον πισινό τους.
Κακές μπορεί να μην είναι, αλλά χειρότερες από τις KW είναι με αυστηρά κριτήρια και με μοναδικό κριτήριο τη γρήγορη οδήγηση.

Το πως δουλεύει η μία ανάρτηση και το πως ή άλλη ξέρω πολύ καλύτερα από ότι φαντάζεσαι.
Και πάλι ξαναλέω ότι υπάρχουν και αποχρώσεις του γκρίζου για να επιλέξεις όταν δεν μπορείς να τα έχεις όλα.


Επίσης μπορεί δύο ερασιτέχνες να μη συμφωνούν για τη σωστή ρύθμιση της ανάρτησης αλλά ένας επαγγελματίας θα σου πει ακριβώς ποια από τις δύο είναι σωστότερη.

Το λάθος σου είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Αν νομίζεις ότι όλοι οδηγούν με τον ίδιο τρόπο, ακόμα και οι επαγγελματίες.
Ακόμα και στην F1 οι ρυθμίσεις που κάνουν στα 2 ίδια αυτοκίνητα που τρέχουν είναι διαφορετικές προκειμένου να ταιριάζουν στο οδηγικό προφίλ του οδηγού.
Άλλοι οδηγούν πιο επιθετικά και άλλοι με γραμμές, άλλοι δεν φοβούνται να πατήσουν το φρένο με το αριστερό πάνω στη στροφή φορτίζοντας διαφορετικά την ανάρτησή τους και άλλοι πιο στρωτά και ήρεμα.


Αλλά βέβαια με τη δική σου λογική, κι αφού η τέλεια ανάρτηση και το τέλειο στήσιμο δεν υπάρχουν, κάποιος τύπος που έχει το ίδιο αυτοκίνητο με εσένα και φοράει ακόμα τις "μαμά" αναρτήσεις μπορεί να σου πει ότι το δικό σου δεν είναι πιο καλοστημένο από το δικό του, απλά αυτός έχει κάνει περισσότερους συμβιβασμούς και προτείνει μία "διαφορετική άποψη" για το σπορ στήσιμο του αυτοκινήτου σας...

Ειλικρινά θα προσπεράσω τον ειρωνικό σου τόνο και θα αναρωτηθώ πως βγάζεις τόσο εύκολα συμπεράσματα για κάποιο που δεν ξέρεις για να του απευθύνεσαι με αυτό το τρόπο?

Mία είναι η σωστή αναπαραγωγή.
Το αν είναι τεχνικά εφικτή είναι άλλο θέμα (όπως άλλο θέμα είναι αν είναι του γούστου μας ή όχι).
Ανεξάρτητα από αυτό, βάζοντας τη σωστή αναπαραγωγή ως στόχο και ως μέτρο, αξιολογείς τις επιμέρους συσκευές και συνολικά τα συστήματα.

Τώρα βέβαια αν η πλειοψηφία των κατασκευαστών δεν είναι σε θέση να φτιάξει σωστά μηχανάκια και αν η πλειοψηφία του κόσμου νομίζει ότι "δεν του αρέσει" το σωστό, είναι λογικό να έχουμε πολλές "πέρα βρέχει" σχεδιάσεις.
Τονίζω το "νομίζει" διότι οι περισσότεροι δεν έχουν ακούσει καν ένα τέτοιο σύστημα/χώρο.

Αλήθεια πόσοι από αυτούς που διάβασαν το παρόν thread και σκέφτηκαν από μέσα τους (ή απ'έξω τους) "τι μλκίες λέει ο CostasEAR" έχουν ακούσει το 400ρι ή το 500ρι της K+H;
Να απαντήσω εγώ... Κανένας.
Από την άλλη βέβαια άμα τους ρωτήσεις τι βίδες να βάλεις στα μηχανάκια σου, θα σου προτείνουν να πας για ακρόαση πριν αποφασίσεις. Ψυχοπάθεια κανονικά.

Τώρα που είδες εγώ να διαφωνώ με την άποψη ότι αυτά τα ηχεία είναι άσχημα μόνο εσύ το ξέρεις?
Μήπως και αναφέρεσαι σε κανέναν άλλο?



Η μάθηση για κάποιους είναι ευχαρίστηση.

Δες την ουσία του παραδείγματος...
Για να σε βοηθήσω, κι επειδή όπως είπες το τέλειο δεν υπάρχει μπορώ να σου βρω χιλιάδες παραδείγματα...

Δε θα γνωρίσουμε ποτέ γυναίκα που να είναι τέλεια σε όλα, άρα ας παντρευτούμε την πρώτη που θα βρούμε και θα μας αρέσει εμφανισιακά και μην το ψάξουμε παραπάνω.

Δεν θα γίνουμε ποτέ "Άγιοι άνθρωποι" άρα ο Gandhi και ο Hitler δε διαφέρουν και πολύ.

Το ίδιο περίπου συμβαίνει και με το γιαγιά μου που έχει βγάλει το Δημοτικό και τον Einstein.. Αφού δε θα χωρέσουμε ποτέ όλη την ανθρώπινη γνώση στο μυαλουδάκι μας, what's the big deal?

Δεν θα αποκτήσουμε ποτέ το τέλειο αυτοκίνητο, άρα είτε πάρεις Clio είτε πάρεις Ferrari είναι το ίδιο.

Δεν υπάρχει ο απόλυτος χρόνος σε μία πίστα άρα εσύ που την κάνεις σε 2 λεπτά οδηγώντας ένα καλοστημένο αυτοκίνητο στα όριά του (και τα όρια σου) κι εγώ που την κάνω σε 15 με το γαλλικό μου αμαξάκι και με την άνεση μου (για να μην πονέσει και η μέση και να μην ιδρώσω) κάνουμε το ίδιο πράγμα απλά με "διαφορετική άποψη"...

κ.ο.κ....

Και πάλι συνεχίζεις να βάζεις διαφορετικά πράγματα στο ίδιο τσουκάλι και να ελπίζεις ότι θα σου βγει η συνταγή.
Νομίζω ότι μιλάμε για την αναπαραγωγή της μουσικής και την απόλαυσή της.
Αν θέλεις να κάνουμε συζήτηση για ότι άλλο δεν έχω πρόβλημα αλλά ο χώρος μάλλον δεν είναι ο σωστός και η διάθεσή σου είναι μάλλον αρνητική.
Πάντως από τα γραφόμενά σου πρέπει να έχεις την οικονομική δυνατότητα να αγοράσεις ferrari, τέλειο ηχοσύστημα να σπουδάζεις για πολλά χρόνια κ.ο.κ. :107:




Ενδιαφέρουσα η άποψή σου αλλά διαφωνώ.

Ο όρος "Υψηλή Πιστότητα" έχει τη σημασία που είχε πάντα:
Να μας δείχνει ποιός είναι ο στόχος και ο σκοπός του χόμπυ.
Μπορεί να μην την προσεγγίσεις ποτέ αλλά πρέπει να το προσπαθήσεις στο μέτρο του δυνατού (χώρος, budget, γνώσεις κ.ο.κ.).
Αν αρχίζεις να βάζεις "γούστα" και "αρώματα" στο παιχνίδι και χάνεις το στόχο σου, απλά καταλήγεις να ασχολείσαι με διαφορετικό χόμπι. Δεν είναι κακό. Κακό είναι να μην το παραδέχεσαι και να προσπαθείς να "βιάσεις" τον ορισμό της Υψηλής Πιστότητας για να τον φέρεις ντε και καλά στα μέτρα σου ή/και να βρίσκεις ένα σωρό δικαιολογίες για τις επιλογές σου.

Αρκεί να πεις ότι ακούς ό,τι σου γουστάρει, όπως σου γουστάρει, και να πάει να κουρεύεται το HiFi. :126:
Τη δεκαετία του 70 και του 80 (και σίγουρα παλαιότερα, αλλά δεν έχω άποψη) τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά από ότι είναι τώρα και τότε σαφώς ο όρος είχε νόημα.
Ποιό μετά μας προέκυψε το HiEnd με τις λ@λ@κίες και τις χωρίς όρια σχεδιάσεις του και χάσαμε τη μπάλα.
Το χαλιεντ ανέλαβε την τέλεια αναπαραγωγή μια και η υψηλή πιστότητα είχε καλυφθεί.
Άσε που βόλευε και εμπορικά ρε παιδί μου γιατί δεν χρειάζεται να ξανα-ορίσουμε κατηγορία!!!!
Βέβαια τώρα ανακαλύψαμε το Ultra Χαλιεντ και μετά θα βρούμε το ΣουπερΝτουπερ!!!!
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λο

Τι μπορεί να μη του αρέσει?
Τι μπορεί να βρει ως "ψεγάδι" στον ήχο τους?
Αν δεν ξέρει τι ηχείο ακούει (το σεντόνι που λέγαμε) δεν θα βρει κανένα ψεγάδι και μάλλον θα πάθει την πλάκα του.
Αν ξέρει τι ακούει, θα "ανακαλύψει" πολλά...
 

Μηνύματα
928
Reaction score
4
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

λοιπον, το θεμα ειναι ενα απο τα καλυτερα που εχω διαβασει ενα χρονο σχεδον που μπαινω εδω μεσα

προτεινω να γινει ειτε στικυ ειτε να παρει 5 αστερια

να πω, πως οσο ακουω (εστω και με ενα entry level συστημα) τοσο θελω ολο και περισσοτερη ακριβεια, αναλυση και σωστη σκηνη. Και ας ειναι με μετριες ή συμπιεσμενες ηχογραφησεις.. σιγουρα ενοχλουν σε σχεση με τις καλες, αλλα δεν πειραζει, η μουσικη μετραει

α και μιας και το βλεπω συχνα να αναφερεται, μπορει να υπαρχει συμπιεση σε μεταλ δισκους, αλλα στο συνολο αυτοι που "δεν ακουγονται" σε καλα συστηματα ειναι χρονο με το χρονο ολο και λιγοτεροι, πιθανα κατω του 30% - 40% του συνολου. Πιστευω να χειροτερα εγιναν τη δεκαετια '95-'05, τα τελευταια χρονια σε πολλες ροκ και μεταλ εγγραφες γινεται προσπαθεια για ικανοποιητικο ηχο. Σιγουρα οχι ηχο αναφορας (ισως σε ενα 5-10% των κυκλοφοριων να ελεγα για υποδειγματικο ηχο) αλλα παραπανω απο ανεκτο ακομη και σε hi-fi συστηματα.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

να πω, πως οσο ακουω (εστω και με ενα entry level συστημα) τοσο θελω ολο και περισσοτερη ακριβεια, αναλυση και σωστη σκηνη. Και ας ειναι με μετριες ή συμπιεσμενες ηχογραφησεις.. σιγουρα ενοχλουν σε σχεση με τις καλες, αλλα δεν πειραζει, η μουσικη μετραει

α και μιας και το βλεπω συχνα να αναφερεται, μπορει να υπαρχει συμπιεση σε μεταλ δισκους, αλλα στο συνολο αυτοι που "δεν ακουγονται" σε καλα συστηματα ειναι χρονο με το χρονο ολο και λιγοτεροι, πιθανα κατω του 30% - 40% του συνολου. Πιστευω να χειροτερα εγιναν τη δεκαετια '95-'05, τα τελευταια χρονια σε πολλες ροκ και μεταλ εγγραφες γινεται προσπαθεια για ικανοποιητικο ηχο. Σιγουρα οχι ηχο αναφορας (ισως σε ενα 5-10% των κυκλοφοριων να ελεγα για υποδειγματικο ηχο) αλλα παραπανω απο ανεκτο ακομη και σε hi-fi συστηματα.
Δυστυχώς δεν θα συμφωνήσω μαζί σου. Οσο περνάνε τα χρόνια οι εγγραφές γίνονται όλο και χειρότερες και ο λεγόμενος loudness war που έχει καταστρέψει τα πάντα επεκτείνεται και σε άλλα είδη μουσικής πέραν αυτών που απευθύνονται στην πιτσιρικαρία.
Οποιο remaster από αμερικάνικο studio έχει πέσει στα χέρια μου σε όποιο είδος μουσικής, είναι κατεστραμμένο από την πολλή ένταση και το έντονο clippάρισμα και compression. Και δεν μιλάω για metal που ούτως ή άλλως δεν ακούω τέτοια μουσική.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.220
Reaction score
143.822
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Δηλαδή αυτά θέλουν και στρώσιμο; :146:

ναι, θέλει να στρώσεις ένα κόκκινο χαλί...(να ταιριάζει με το λογότυπο, είναι θέμα "ματσαρίσματος"):138:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λο

Δηλαδή η πιθανότητα να έχουμε δύο συστήματα που να αποδίδουν αυτό το 80% και το ένα να αρέσει σε εσένα και το άλλο σε εμένα δεν υπάρχει?
Φυσικά και υπάρχει.
Μόνο που αν πας με τον συμβατικό HiEnd δρόμο για να πάρεις την απόδοση του K+H (με αυστηρά κριτήρια πιστότητας - και όχι γούστου, φυσικά) πρέπει να φτύσεις αίμα και να στάξεις πολύ χρήμα για να έχεις μία ελπίδα.
Επίσης για να φτάσεις ως κατασκευαστής στο 80% κάποιου στόχου πρέπει να το κυνηγήσεις. Αν κυνηγάς πεταλούδες και χροιές είναι αδύνατο να φτάσεις μέχρι εκεί που οι άλλοι έφτασαν με τόση τεχνογνωσία και τόσα χρόνια εμπειρίας.

Δηλαδή αν έχω τα ADAM δεν ξέρει τι μου γίνετε ή B&W ή ΚΕF ή JMLab ή Martin Logan ή Meridian?
Αυτά δεν μπορούν να του δώσουν αυτό το 80% που σε τελική το μετράς με τι?
Πολύ γενική η ερώτησή σου..
Άλλο Adam, άλλο ML. Άλλο Meridian, άλλο KEF.
Ποιά μοντέλα; Με τι σύνοδα;

Σε κάθε περίπτωση πάντως υπάρχει ελπίδα να φτάσεις εκεί που είναι το K+H από πλευράς μετρήσεων.

Το πως δουλεύει η μία ανάρτηση και το πως ή άλλη ξέρω πολύ καλύτερα από ότι φαντάζεσαι.
Ναι αλλά δεν έδωσες σημασία στο παρακάτω:

Και η Bilstein και η KW έχουν τον ίδιο στόχο και δουλεύουν με τους κανόνες της φυσικής και με μετρήσεις για να βγάλουν τα ελατήριά τους και τις αναρτήσεις τους..
Δεν στρουφίζουν τυχαία μερικά σίδερα, τα φοράνε στο αμάξι και το πάνε βόλτα να δούνε πως νοιώθουν τις λακούβες στον πισινό τους.
Κακές μπορεί να μην είναι, αλλά χειρότερες από τις KW είναι με αυστηρά κριτήρια και με μοναδικό κριτήριο τη γρήγορη οδήγηση.


Να είσαι σίγουρος ότι και οι μεν και οι δε γνωρίζουν που υστερούν οι προτάσεις τους σε σχέση με τις αντίστοιχες ανταγωνιστικές.

Το λάθος σου είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Αν νομίζεις ότι όλοι οδηγούν με τον ίδιο τρόπο, ακόμα και οι επαγγελματίες.
Ακόμα και στην F1 οι ρυθμίσεις που κάνουν στα 2 ίδια αυτοκίνητα που τρέχουν είναι διαφορετικές προκειμένου να ταιριάζουν στο οδηγικό προφίλ του οδηγού.
Άλλοι οδηγούν πιο επιθετικά και άλλοι με γραμμές, άλλοι δεν φοβούνται να πατήσουν το φρένο με το αριστερό πάνω στη στροφή φορτίζοντας διαφορετικά την ανάρτησή τους και άλλοι πιο στρωτά και ήρεμα.
Εννοείται πως μιλάμε για ένα συγκεκριμένο οδηγό και μία συγκεκριμένη διαδρομή.. Για κάθε περίπτωση υπάρχει ιδανική ρύθμιση την οποία οι μηχανικοί ελπίζουν να προσεγγίσουν με βάση κάποιες αρχές και κανόνες. Δε τα ρυθμίζουν χύμα, με το μάτι και αγνοώντας τους νόμους της Φυσικής και σίγουρα όχι με βάση το τι βολεύει τους θεατές που θα παρακολουθήσουν τον αγώνα..

Ειλικρινά θα προσπεράσω τον ειρωνικό σου τόνο και θα αναρωτηθώ πως βγάζεις τόσο εύκολα συμπεράσματα για κάποιο που δεν ξέρεις για να του απευθύνεσαι με αυτό το τρόπο?
Δεν υπάρχει ειρωνία. Άλλο ένα παράδειγμα σου δίνω αλλά πάλι χάνεις την ουσία..
Τι θα απαντούσες στον παρακάτω τύπο;

Κάποιος τύπος που έχει το ίδιο αυτοκίνητο με εσένα και φοράει ακόμα τις "μαμά" αναρτήσεις μπορεί να σου πει ότι το δικό σου δεν είναι πιο καλοστημένο από το δικό του, απλά αυτός έχει κάνει περισσότερους συμβιβασμούς και προτείνει μία "διαφορετική άποψη" για το σπορ στήσιμο του αυτοκινήτου σας..

Τώρα που είδες εγώ να διαφωνώ με την άποψη ότι αυτά τα ηχεία είναι άσχημα μόνο εσύ το ξέρεις?
Μήπως και αναφέρεσαι σε κανέναν άλλο?
Σχολιάζω τη γενικότερη στάση απέναντι σε αυτή και τις αντίστοιχες "εναλλακτικές" προτάσεις - δε μιλάω για εσένα προσωπικά.

Και πάλι συνεχίζεις να βάζεις διαφορετικά πράγματα στο ίδιο τσουκάλι και να ελπίζεις ότι θα σου βγει η συνταγή.
Νομίζω ότι μιλάμε για την αναπαραγωγή της μουσικής και την απόλαυσή της.
Αν θέλεις να κάνουμε συζήτηση για ότι άλλο δεν έχω πρόβλημα αλλά ο χώρος μάλλον δεν είναι ο σωστός και η διάθεσή σου είναι μάλλον αρνητική.
Δεν είναι και τόσο διαφορετικά - λυπάμαι που δε μπορείς να το διακρίνεις.

Πάντως από τα γραφόμενά σου πρέπει να έχεις την οικονομική δυνατότητα να αγοράσεις ferrari, τέλειο ηχοσύστημα να σπουδάζεις για πολλά χρόνια κ.ο.κ
Κοντά έπεσες. :116:
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Σε τυπικό ελληνικό χώρο ακρόασης, ο λόγος ανακλώμενης προς απευθείας ηχητικής ενέργειας είναι > 10:1, είτε θέλετε να το καταλάβετε, είτε όχι.

Βασικά δηλαδή, ακούμε τις αντανακλάσεις του χώρου κυρίως, και πολύ πολύ λιγότερο το ίδιο το ηχείο.
H Behringer λοιπόν στο manual των Truth (από τα οποία ακούω τώρα) γράφει για την σωστή τοποθέτηση των monitor μακρυά από όλους τους τοίχους όσο γίνεται γύρω γύρω και κλίση προς τα μέσα έτσι ώστε να "κοιτάνε" τον ακροατή. Ετσι ο ακροατής ακούει μόνο τον απευθείας ήχο και όχι ανακλώμενο από τους τοίχους και τον χώρο.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

3 ), δέχεται περίπου πέντε φορές μεγαλύτερη ανακλώμενη ενέργεια σε σχέση πάντα με την απευθείας (G=0.15).
Θα με συγχωρεσεις αλλα μπερδεύομαι.Πώς απο το g=0.15 φτάσαμε στο οτι η ανακλώμενη ενέργεια είναι 5 φορές της απευθείας?????
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.220
Reaction score
143.822
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Θα με συγχωρεσεις αλλα μπερδεύομαι.Πώς απο το g=0.15 φτάσαμε στο οτι η ανακλώμενη ενέργεια είναι 5 φορές της απευθείας?????
ο λόγος της απευθείας προς την ανακλώμενη είναι 0,15 (αυτό ισχύει στο πχ ...μέγαρο) δηλαδή στα 100 τα 85 είναι από ανακλάσεις και τα 15 απευθείας από τους μουσικούς, οπότε η ακριβής τιμή είναι 85/15=5,6- δηλαδή 5,6 φορές μεγαλύτερη είναι η ανακλώμενη (ο συγγραφέας έγραψε περίπου 5 φορές.
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Μπορώ να αναρωτηθώ γι αυτό το συγγραφικό αμόκ περί της ακρίβειας αναπαραγωγής ?. Δίνετε την εντύπωση οτι περιστοιχιζόμαστε από πλήθος ανακριβών ηχείων από τα οποία πρέπει να φυλαχτούμε, την στιγμή μάλιστα που ελάχιστοι από τους γράφοντες είχαν στην κατοχή τους ακριβή μόνιτορ, ούτε είχαν ποτέ ακούσει θα έλεγα.
Τα ηχεία, που η πλειονότητα των σοβαρών χαιφιντελιστών έχουν διαλέξει να αποκτήσουν, είναι άξιοι αναπαραγωγείς με αληθοφάνεια και μουσικότητα και ας μην είναι ruler flat, οι δε χώροι που τα ακούνε δεν είναι πια και προς θάνατο. Καλό θα ήταν βέβαια να διορθώσουν τα χοντρά τους ελαττώματα κάποια στιγμή, ειδικά αν το σπίτι είναι δικό τους.
Μακάρι όποιος μπορέσει ας αποκτήσει τα μόνιτόρ του, αλλά έχω κάποιον αδιόρατο φόβο οτι οι εκπλήξεις του δεν θα είναι όλες ευχάριστες, τουλάχιστον στην αρχή. Αργότερα θα τα συνηθίσει όντας και πεπεισμένος από τις μετρήσεις τους. Είμαι σίγουρος.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Re: Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

H Behringer λοιπόν στο manual των Truth (από τα οποία ακούω τώρα) γράφει για την σωστή τοποθέτηση των monitor μακρυά από όλους τους τοίχους όσο γίνεται γύρω γύρω και κλίση προς τα μέσα έτσι ώστε να "κοιτάνε" τον ακροατή. Ετσι ο ακροατής ακούει μόνο τον απευθείας ήχο και όχι ανακλώμενο από τους τοίχους και τον χώρο.
Τα γνήσια studio monitors (λέγονται και near field monitors) είναι φτιαγμένα για κοντινές ακροάσεις, ώστε να υπερισχύει ξεκάθαρα ο απευθείας ήχος από τον ανακλώμενο στους γύρω τοίχους. Γι' αυτό, αφ΄ενός έχουν υψηλότερη κατευθυντικότητα, αφ' ετέρου τα control rooms στην πλευρά που βρίσκονται τα ηχεία αυτά είναι ντυμένα με ηχοαπορροφητικά υλικά.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.847
Μηνύματα
3.030.583
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top