Most visitors online was 2872 , on 2 Jun 2025
Η ηττα του αναλογικου συνετελεσθη.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 4ον.
Θα τραβηξει πολυ ακομα η κοντρα μεταξυ πικαπαδων και ψηφιακων.....
Οσα χρονια και να περασουν ακρη δεν θα βγει
... τόσο τρομερά, που δεν ξέρει να ξεχωρίσει το βύσμα XLR από τη σύνδεση balanced. Πάντως, άσχετος - ξε-άσχετος, εμένα θα μου είναι χρήσιμος, όταν θα πουλάω high end....
Νομιζω αυτο που σας παραθετω ΑΛΛΑ και η συγκριη του ψηφιακου ισπανικου phono απο τον Fremer του Stereophile (ενος τρομερα "καταρτισμενου αναλογικα" ανθρωπου) ...
Φυσικά!Το θέμα όμως δεν είναι πιό παίζει καλύτερα.Ας μην διαιωνίζουμε την κόντρα analog-digital .
Ας υπάρχει μιά "άνεση" να εκφράζονται όλες οι απόψεις .
Πάρα πολύ ακούν από βινύλιο.Μιά κουβέντα γιά phono σε πολλούς μπορεί να είναι χρήσιμη .
Ακόμα και αν θεωρείται από άλλους "αναχρονιστική","πολυέξοδη","ατελέσφορη".
... τόσο τρομερά, που δεν ξέρει να ξεχωρίσει το βύσμα XLR από τη σύνδεση balanced. Πάντως, άσχετος - ξε-άσχετος, εμένα θα μου είναι χρήσιμος, όταν θα πουλάω high end.
Σίγουρα η ψηφιακή τεχνολογία είναι το μέλλον και έχει βελτιώσει κατά πολύ τον ήχο που έδεινε παλαιότερα.Σιγά μην είναι τόσο εύκολο.
Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να πείσεις έναν άνθρωπο που έχει φάει τη ζωή του και δυό τσουβάλια λεφτά για να στήσει μια αναλογική πηγή ότι ένα ψηφιακό κολοκύθι παίζει καλύτερα. Η ψηφιακή πηγή δεν έχει πλατώ, δεν έχει ιμάντες, δεν έχει μοτέρ, δεν έχει κεφαλή, δεν έχει βραχίονα, δεν έχει κλάμππππ, δεν έχει disc o-ring, δεν έχει καπάκι, δεν έχει phono stage, δεν έχει πολλά καυλώδια, δεν έχει και τσίκι τσίκι. Είναι πεζό, λιτό, άσχημο, δεν πιάνει χώρο, πατάς το κουμπί και ακούς μουσική, έχει τηλεκοντρόλ, δεν χρειάζεται μια βδομάδα για να το ξεσκονίσεις και δεν σου έρχεται τίποτα στο μυαλό όταν σκέφτεσαι την αναβάθμιση (να φας κι άλλα λεφτά δηλαδή).
Εν ολίγοις το θέμα δεν είναι πως παίζει. Ποτέ δεν ήταν. Οπότε είναι άσκοπο να επιχειρηματολογείς σε αυτήν την κατεύθυνση.
...
Σίγουρα η ψηφιακή τεχνολογία είναι το μέλλον και έχει βελτιώσει κατά πολύ τον ήχο που έδεινε παλαιότερα.
Ένα φθηνό ή μεσαίου κόστους σύστημα μπορεί πλεον με την ψηφιακή βοήθεια να αποδώσει πολύ κοντά σε "παλαιότερο" χαρακτηρισμό "Hi-End".
Όμως, η αναλογική πλευρά σου δίνει διαφορετική ζεστασιά, ηχόχρωμα και αν θες.. ώθηση για "παιχνίδι".
Όπως είπες, δε τα χρειάζεται κάποιος που είναι plug & play με τα ψηφιακά, αλλά ..that's life!
Και η μια "σχολή" (αναλογική) και η άλλη (ψηφιακή) σου δίνουν τη δυνατότητα να πας μέσα από ένα διαφορετικό ταξίδι, στο επιθυμητό αποτέλεσμα: Τον καλό ήχο!:610:
Δεν είναι τόσο εύκολο, όχι όμως για τους λόγους που λεει ο Νίκος ή ο Μανώλης....δινουν απαντηση σε ολους (εκτος απο ατομα στυλ προεδρου που πιστευει στο αυξημενο jitter των downlods.)
Tί ΄΄συμφορές΄΄ είναι και τούτες που βρίσκουν τον κόσμο τη σήμερον ημέρα...:142:Η ηττα του αναλογικου συνετελεσθη.
Το περιβοητο The absolute sound ειναι το περιοδικο των απανταχου χαιενταδων.
Ο editor Robert Harley γραφει για το ποσο σημαντικο ειναι να ακους και οχι να μετρας και στο τελευταιο τευχος ποσο καλα παιζουν παλιες αναλογικες ηχογραφησεις σε σχεση με τα σιντι και την γενικοτερη επεξεργασια που γινεται. Φυσικα ολα τα στηριζει στο τι ακουγεται σε αυτον καλυτερα.
ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΙ.
Ο μεντορας Harry Pearson που του εχουν δικη του στηλη τιμητικα, και δοκιμαζει μονο ultra high end κελεπουρια, γραφει για την μεγαλειωδη επιστροφη της Reference Recordings στο κοψιμο LP.
Το ενα απο τα 2 ΛΠ, ειναι ισως ενα απο τα καλυτερα ηχητικα που εχει ακουσει ποτε.
Ρωτησε πως το εκαναν αυτο και εμαθε...
Το "εκαψαν" σε μιση ταχυτητα...Ποιό;το...΄΄ακατοίκητο΄΄;;;
και πως εγινε αυτο?
το κανανε ψηφιακο!!!!!! 176/24!!!!!!!
ξαναρωτησε, και του ειπαν οτι η μετατροπη δεν ειναι ακουστη το ΑΚΟΥΣΑΝ εκατονταδες φορες!
ε αφου το ακουσαν ηρεμησε και αποδεχτηκε πως ενας απο τους καλυτερους ηχητικα μαυρους δισκους εγινε με ψηφιακη μετατροπη.
Νομιζω αυτο που σας παραθετω ΑΛΛΑ και η συγκριη του ψηφιακου ισπανικου phono απο τον Fremer του Stereophile (ενος τρομερα "καταρτισμενου αναλογικα" ανθρωπου) με το phono αναφορας του (Υπσιλον) που ποσταρε ο κουφου δινουν απαντηση σε ολους (εκτος απο ατομα στυλ προεδρου που πιστευει στο αυξημενο jitter των downloαds.)
Ο λεγόμενος ΄΄καλός ήχος΄΄ έχει καταντήσει σαν την έννοια της δικαιοσύνης.Ποικίλλει αναλόγως των συγκυριών υπό τις οποίες ο καθένας μας την επικαλείται.:126:...
Όμως, η αναλογική πλευρά σου δίνει διαφορετική ζεστασιά, ηχόχρωμα και αν θες.. ώθηση για "παιχνίδι"...that's life!
Και η μια "σχολή" (αναλογική) και η άλλη (ψηφιακή) σου δίνουν τη δυνατότητα να πας μέσα από ένα διαφορετικό ταξίδι, στο επιθυμητό αποτέλεσμα: Τον καλό ήχο!:610:
Θα μου επιτρέψεις να τονίσω πως ούτε η μουσική αξιολογείται με χρήματα ούτε τα συναισθήματα διεγείρονται από μηχανές ή μέσα αναπαραγωγής. Πρέπει κάποτε να βγούμε από τα στεγανά του ακραιφνούς χαϊεντισμού, αυτόν που εισήγαγαν προς όφελός τους ορισμένοι νεο-χαϊεντο-έμποροι.Σίγουρα η ψηφιακή τεχνολογία είναι το μέλλον και έχει βελτιώσει κατά πολύ τον ήχο που έδεινε παλαιότερα. Ένα φθηνό ή μεσαίου κόστους σύστημα μπορεί πλεον με την ψηφιακή βοήθεια να αποδώσει πολύ κοντά σε "παλαιότερο" χαρακτηρισμό "Hi-End". Όμως, η αναλογική πλευρά σου δίνει διαφορετική ζεστασιά, ηχόχρωμα και αν θες.. ώθηση για "παιχνίδι". Όπως είπες, δε τα χρειάζεται κάποιος που είναι plug & play με τα ψηφιακά, αλλά ..that's life! Και η μια σχολή" (αναλογική) και η άλλη (ψηφιακή) σου δίνουν τη δυνατότητα να πας μέσα από ένα διαφορετικό ταξίδι, στο επιθυμητό αποτέλεσμα: Τον καλό ήχο!:610:
Εσυ δεν εισαι μηχανακιας μαναμ. Σανσουακιας εισαι .... :116:Ε ναι λοιπόν το παραδέχομαι, είμαι μηχανάκιας .
Αλλά ακούω και λίγη μουσική.:116:
Tότε φίλε μου κακώς καθόμαστε και ασχολούμαστε στην "επί το έργον θεωρία". Aς μιλήσουμε λοιπόν μόνο για τη μουσική και τις εντυπώσεις που μας αφήνει ένα μεγάλο "έργο". Ελύτης ή Θοδωράκης, Doors ή Τrans, disco ή Αcid.Θα μου επιτρέψεις να τονίσω πως ούτε η μουσική αξιολογείται με χρήματα ούτε τα συναισθήματα διεγείρονται από μηχανές ή μέσα αναπαραγωγής. Πρέπει κάποτε να βγούμε από τα στεγανά του ακραιφνούς χαϊεντισμού, αυτόν που εισήγαγαν προς όφελός τους ορισμένοι νεο-χαϊεντο-έμποροι.
Τα συναισθήματα που προκαλούνται κατά την διάρκεια μιας ακρόασης εξαρτώνται από το μουσικό περιεχόμενο και μόνο. Οι ζεστασιές, τα ηχοχρώματα, οι μουσικές εικόνες και τα ρίγη προκαλούνται από την μουσική και όχι από τα παραφερνάλια που ουσιαστικά αποτελούν το χόμπι των παροικούντων. Κοινώς μια άσχημη γκόμενα δεν θα γίνει ομορφότερη αν βάλεις στο τραπέζι δύο κεριά και αρωματίσεις τον χώρο.
Συμφωνώ ότι για εμάς μετρά περισσότερο το ταξίδι από τον προορισμό. Κάποιος που του αρέσει το ταξίδι, βρίσκει τον τρόπο να ταξιδέψει με το ένα ή το άλλο μέσο αναπαραγωγής. Ο προορισμός, ας μην γελιόμαστε, δεν χρειάζεται να κουνήσουμε ούτε το μικρό μας δαχτυλάκι. Γι αυτό και υποστήριζα πάντα ότι το 90% του σιναφιού μας δεν είναι αμιγώς μουσικόφιλοι. Είναι μηχανηματατόφιλοι ή συλλέκτες δίσκων και μηχανημάτων.
...
Συμφωνώ απολύτως!:444:Ο λεγόμενος ΄΄καλός ήχος΄΄ έχει καταντήσει σαν την έννοια της δικαιοσύνης.Ποικίλλει αναλόγως των συγκυριών υπό τις οποίες ο καθένας μας την επικαλείται.:126: