Γυρίζοντας μοίρες στο σεπόρτ τροχίζω στην γωνία που θέλω.Ωραίος.
Έκανες τρύπες στις ακέφαλες άλεν για να πακτώσεις τα μπρούντζινα έδρανα;
Τα καρβίδια τα τρόχισες εσύ; Με τροχό πέτρα;
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Γυρίζοντας μοίρες στο σεπόρτ τροχίζω στην γωνία που θέλω.Ωραίος.
Έκανες τρύπες στις ακέφαλες άλεν για να πακτώσεις τα μπρούντζινα έδρανα;
Τα καρβίδια τα τρόχισες εσύ; Με τροχό πέτρα;
Καλησπέρα και πάλη μετά από κάνα μήνα απουσίας. Οι υποχρεώσεις πολλές και ο ελεύθερος χρόνος ελάχιστος με αποτέλεσμα οι κατασκευές να μείνουν πίσω. Σήμερα βρήκα χρόνο και προχώρησα τον βραχίονα. Ολοκλήρωσα το αντίβαρο και κατασκεύασα καινούριο headshell για λόγους αισθητικής και
μόνο.
H πρώτη φωτογραφία από την κατεργασία του headshell
View attachment 89853
Και το κομμάτι τελειωμένο
View attachment 89854
Στο αντίβαρο ,φτιαγμένο από ανοξείδωτο, για να μην έχω μεγάλο όγκο και "χτυπάει" άσχημα στο μάτι
το κούφωσα εσωτερικά και έφτιαξα ένα μολύβδινο κουλούρι.
View attachment 89855
Αρχικά το μολύβι και στην συνέχεια το αντίβαρο μονταρισμένο
View attachment 89856
View attachment 89857
Χριστός Ανέστη. Με την ευκαιρία των Πασχαλινών διακοπών και μιας και δεν έφυγα φέτος για χωριό βρέθηκε
χρόνος για να προχωρήσω την κατασκευή του βραχίονα. Τα κομμάτια που ολοκλήρωσα είναι το stand ,η βάση που ασφαλίζει τον βραχίονα ,και το antiskating. Σε όλα τα κινητά μέρη έχουν τοποθετηθεί ρουλεμάν για να υπάρχει ελευθερία στην κίνηση .Τέλος το αντίβαρο στο antiskating θα φτιαχτή με την ολοκλήρωση και τοποθέτηση του βραχίονα στο πικ-απ.
Οι πρώτες φωτογραφίες από το antiskating
View attachment 94032
View attachment 94033
View attachment 94034
View attachment 94035
View attachment 94036
Οι μαγνήτες ,όταν τους είχα στο χέρι, η δύναμη που ασκούσαν έδειχνε αρκετή για να κρατήσει το πλατό στον αέρα.Μπράβο για την ωραία δουλειά.
Μου κάνει εντύπωση που ο δακτυλιοειδής μαγνήτης νεοδυμίου δεν μπορούσε να σηκώσει τα 11 κιλά του πλατώ.
Δηλ. οι μαγνήτες ακουμπούσαν ο ένας στον άλλον, παρά την μεγάλη απωθητική δύναμη που έχουν;
Το κενό των 0,3 mm είναι μια χαρά.
Το παίξιμο στο ρολόϊ του ενός εκατοστού του χιλιοστού είναι απόλυτα αποδεκτό για μια απόσταση 15 εκατοστών από το κέντρο του πλατώ.
Και μόνο μια διαστολή λόγω θερμοκρασίας μπορεί να μας δώσει μια τέτοια απόκλιση.
Όλα βαίνουν καλώς.
Τον τελευταίο καιρό ασχολήθηκα με την αντλία λαδιού. Όπως είχα αναφέρει στην αρχή έχω σκοπό να τοποθετήσω αντλία για συνεχόμενη λίπανση στο πηγάδι, Αν και η τοποθέτηση της θα είναι εκτός σασί ,με την παροχή και την επιστροφή του λαδιού να γίνετε με σωληνάκια , θα πρέπει να είναι και αθόρυβη μιας και θα ακουμπάει πάνω στο έπιπλο. Οι έτοιμες λύσεις που βρήκα ήταν σκέτη απογοήτευση. Ή ο θόρυβος θα ήταν έντονος ή ο όγκος τους "αταίριαστος" με το σύνολο του πικάπ. Επίσης θα πρέπει να μπορώ να ρυθμίζω τις στροφές αυξομειώνοντας με αυτόν τον τρόπο και την παροχή του λαδιού μιας και στο πηγάδι δεν χρειάζεται πίεση απλά ροή λαδιού για την λίπανση ή ακόμα και την ψύξη του. Η ιδιοκατασκευή λοιπόν ήταν μονόδρομος. Για μοτέρ επέλεξα brushless από σκληρό δίσκο. Στις 7400 στροφές ξέρω οτι ακούγετε,αλλά η στροφές που θα δουλέψει δεν νομίζω οτι θα ξεπερνούν τις 800. Για την οδήγηση του αγόρασα την ακόλουθη πλακέτα από ebay που μπορώ να ρυθμίσω τις στροφές από μηδέν έως maximum https://www.ebay.com/itm/7V-12V-DC-...Board-Updated-Controller-for-Hard-drive-motor. Τέλος να αναφέρω πως η αντλία είναι φυγοκεντρική (ή περιστροφική όπως συνηθίζετε να λέγετε) και δεν έχει γίνει κάποια ιδιαίτερη μελέτη για την φτερωτή της αντλίας.
View attachment 100128
Τα κομμάτια με κόκκινο χρώμα περιστρέφονται κατά την λειτουργία της
View attachment 100129
Τα κομμάτια στο σύνολο τους
View attachment 100130
View attachment 100131
View attachment 100132