Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ναι , συμφωνώ ότι βρισκουμε , το ανεβάζουμε και το σχολιάζουμε...
απλά έπρεπε μάλλον να πω, οτι θα ήθελα πρώτα να ειμαι αρκετά σίγουρος πρωτού πω ή ανεβάσω κάτι.

Να είσαι καλά Ζήση μου!
και εσύ επίσης μου δίνεις πολύ μεγάλη χαρά!
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Για τις τάσεις της τάξης των 220 βολτ μπορέις να βάλεις για πηνίο αυτά τα λευκά μπαλάστ που έχουν για υποδοχή σύνδεσης μία διπλή κλέμα καλωδίων. Αυτά τα χρησιμοποιούνε στις γνωστές λάμπες φθορισμού.
Είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις...
Ναι τα ξέρω!
Έχω μάλιστα κι ένα στο "κουτί με τις σαβούρες".
Το ήξερα ότι κάπου θα το χρησιμοποιούσα!!

Ολα , ολα , ολα , πλάσμα ή τίποτα...
που θα μπορούσε να πει και ο Καρβέλας.
Καλό....!!!!

Όπως και το άλλο:
Ή πλάσμα ("ιόλη"), ή Τίποτα

Τελικά η συσκευή ηλεκτρόλυσης μπορεί να μην είναι και τόσο "άχρηστη"...
Ίσως θα μπορούσε να συνδυαστεί για να "ενισχύσει" κατα κάποιο τρόπο το "πλάσμα"

ποιος να ξέρει αραγε...

για αυτό πρέπει πρώτα να φτιάξουμε τη "μηχανή"...
Είχα σκοπό να την χρησιμοποιήσω την δικιά μου ώς κάτι αντίστοιχο της οξυγονο-κόλλησης με ασετυλίνη. Ξέρεις μέσα σε μια μπουκάλα πετρογκάζ να το αποθηκεύω σε πίεση με κομπρεσσέρ, και να έχω υδρογονοκόλληση όποτε θέλω.

Αλλά κι αυτό που λές δεν είν' κακό....!! Πιθανόν να χρειάζεται για βοήθεια στην αρχή μέχρι να ξεκινήσει.... Αλλα αυτό θα το δούμε στην πράξη!!

Είδομεν....
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Από αυτές τις "σαβούρες" μπορεί να ξεκινήσουν και τα πιό "σοβαρά" πράγματα...
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Όπως και το άλλο:
Ή πλάσμα ("ιόλη"), ή Τίποτα
Τώρα που το ξανασκέφτομαι λές να βάλουμε νερό Ιόλη στον κινητήρα μήπως δουλέψει καλύτερα?? Λές να ξέραν κάτι όταν έβγαλαν το σλόγκαν, και να μην μας είπαν τίποτα??
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Θα μπορούσες λίγο να μου εξηγήσεις κάτι για αυτό το νερό Ιόλη;
 


Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Τίποτα.. θεώρησα με τη δική μου τη σκοπιά ,εκτός από το εμφιαλωμένο νερό, μήπως είναι και κάτι αλλο...

αυτό ηταν ολο...

και αυτό επειδή κάνω το λάθος πολλές φορές να τα "βλέπω" όλα από "επιστημονική" άποψη
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ηθελα επισης να σου πω για κάτι που βρηκα στο youtube και μου έρεσε. Δες εαν θες αυτό...
Lecture-41-MOS Field Effect Transistor (Contd)
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

1-Νομίζω ότι το δύσκολο σε αυτή τη κατασκευή δεν είναι ούτε τα μπουζί Ιριδίου ούτε το ινβέρτερ αφού αυτά τα βρίσκεις φτηνά στην αγορά έτοιμα. Υπάρχουν για το αυτοκίνητο ινβέρτερ απο 12V DC σε 220AC που με μια γέφυρα και πυκνωτή μπορούν να γίνουν πάνω από 220DC. Επίσης για να μη φοβάστε μήπως είναι πολλά, να σας πω ότι οι performance αναφλέξεις π.χ. MSD δίνουν 450V DC στο coil...
2-Επίσης νομίζω ότι δε χρειάζεται να περάσουν τα 220V από το ντιστριμπιτέρ(για να μην χαλάσει), αρκεί να συνδεθούν παράλληλα στα 4 μπουζί(πριν τις διόδους φυσικά). Μόνο το μπουζί που θα ανάψει με τα 20KV θα "ανοίξει δρόμο" για τα 220, τα άλλα τρία απλά θα έχουν 220V στίς ακίδες τους χωρίς arc! Άλωστε απο ότι κατάλαβα έτσι τα έχει συνδεμένα και το παληκάρι στο σχήμα του.
3-Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε πλατίνες και δεν βάζετε το μαγνητικό και μια ηλεκτρονική να έχετε πιο δυνατό ρεύμα και πιο αξιόπιστο σύστημα;
4-Απορώ με τόση θερμοκρασία που βγάζει το πλάσμα πως δεν λιώνουν τα πιστόνια...
5-Όταν έχεις 20KV που παιρνούν απο ακίδες μερικά χιλιοστά απόσταση μεταξύ τους, πως τα "θωρακίζεις" με απλά διοδάκια ώστε να μην περάσουν στο κύκλωμά σου και σου "ψήσουν" το inverter? Δηλαδή αν κρατήσω ένα τέτοιο διοδάκι από την θετική μεριά και ακουμπήσω την άλλη στην έξοδο του πολ/στή δεν θα με χτυπήσει το ρεύμα;
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Τα θεμα της αντοχής του πιστονίου, το είχα κι εγω σαν απορία... (έχω ακούσει μέχρι και για τρύπα σε εμβολάκι, δεν το είδα, το άκουσα μόνον)
Ο Ζήσης μας, μας είπε, δεν το φοβάται αυτό. (καλό αυτό)
Εγω λέω και πάλι ότι αυτό θα το δέιξει η πράξη...
Μιλάμε για πλατινάκια διότι αυτά και να καούνε, δεν θα στναχωρεθούμε καθόλου.
Στην περίπτωση της ηλεκτρονικής όμως
1) Δεν ξερω το κατά πόσο θα αντέξει αυτή τα φορτία εισόδου προς το ενισχυτικό αυτό κυκλωματάκι (και σε κατάσταση ηρεμίας , αλλά και σε κατάσταση μέγιστης απόδοσης κατα τη λειτουργία του - Το ρεύμα εξόδου από την ηλεκτρονική τι "τιμές" θα πάρει; Θα το "αντέξουν" τα εσωτερικά στοιχεία της ηλεκτρονικής;)
2) Δεν ξερω κατα πόσον θα αντέξει το δευτερεύον του coil (υψηλή)
3) Διοδάκι μόνο με πορσελάνη μπορούμε να το μονώσουνε καλά, εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο. Δεν ξερω επίσης το πως θα ανταποκριθούν όλα αυτά στις συνθήκες και στο χώρο λειτουργίας της μηχανής.

Μονον η "πράξη" θα τα "πει" όλα...
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Και κάτι άλλο ...
Όσον αφορά τα VW (polo), το coil τους , δεν έχει αποδειχτει την πράξη να είναι και τόσο "σκυλι αντοχής"...:133:
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
2-Επίσης νομίζω ότι δε χρειάζεται να περάσουν τα 220V από το ντιστριμπιτέρ(για να μην χαλάσει), αρκεί να συνδεθούν παράλληλα στα 4 μπουζί(πριν τις διόδους φυσικά).
απο το ντιστριμπιτέρ δεν περνα το 220 (χαμηλή τάση) μόνο όταν το ντιστριμπιτέρ είναι στη θετική μεριά του κυκλώματος, δηλαδή να δίνονται παλμοί στο +. Εάν δίνονται παλμοί στο πλήν, τότε απο το ντιστριμπιτέρ θα περάσουν 220 βόλτ διότι θα τα ενώνει μαζί με την υψηλή τάση στην γείωση. Πρέπει να το προσέξουμε αυτό..!! Άν και δέ νομίζω να έχει κανένα προβλημα το ντιστριμπιτέρ.

Όσο για το coil άν θέλουμε, δεν μπορούμενα του στείλουμε τα 220 βόλτ?? ένας απλός μετασχηματιστής δεν είναι?? Έτσι πιστεύω θα έχουμε και πιο "σίγουρο" τον κεραυνό.

4-Απορώ με τόση θερμοκρασία που βγάζει το πλάσμα πως δεν λιώνουν τα πιστόνια...
Αυτή η θερμοκρασία αναπτύσσεται ανάμεσα στα δυο ηλεκτρόδια του μπουζί, όπου δηλαδή υπάρχει και ο κεραυνός. Στιγμιαία δε νομίζω να προλαβαίνει να λιώσει το μπουζί. Με το νερό δε.... όλη η θερμότητα θα πηγαίνει εκεί.

3-Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε πλατίνες και δεν βάζετε το μαγνητικό και μια ηλεκτρονική να έχετε πιο δυνατό ρεύμα και πιο αξιόπιστο σύστημα;
Γιατί προσπαθούμε να ξεκινήσουμε απο το πιό απλό. Το πιο πρωτόγονο αν θες. Έτσι θα είναι πιο εύκολο να καταλάβουμε το φαινόμενο, και θα έχουμε και λιγότερα πράγματα στο μυαλό μας.

5-Όταν έχεις 20KV που παιρνούν απο ακίδες μερικά χιλιοστά απόσταση μεταξύ τους, πως τα "θωρακίζεις" με απλά διοδάκια ώστε να μην περάσουν στο κύκλωμά σου και σου "ψήσουν" το inverter? Δηλαδή αν κρατήσω ένα τέτοιο διοδάκι από την θετική μεριά και ακουμπήσω την άλλη στην έξοδο του πολ/στή δεν θα με χτυπήσει το ρεύμα;
Με απλά διοδάκια, όχι.
Με High Voltage διόδους, απο φούρνους μικροκυμμάτων, ή με μιά σειρά απο διόδους.
Δηλαδή, ας πάρουμε τις 1N5408, Που είναι 1000 βόλτ - 3 αμπέρ έκαστη. Εάν βάλουμε 20 στη σειρά, έτσι θα μπορούμε να μπλοκάρουμε τα 20 κιλοβόλτ απο το να πάνε στον ινβέρτερ μας.

Απ' ότι φάνηκε, αυτό δεν λειτούργησε άψογα, γιατί κάηκαν τα mos fets των ινβέρτερ που χρησιμοπιήθηκαν. Μπορεί να είναι απ' τις διόδους, αλλά μπορεί και απο κάτι άλλο.

Γι' αυτό καλύτερα είναι μια παλμογεννήτρια αντί για ινβέρτερ, ώστε να ανεβάσουμε τα 12 βόλτ σε μια πιο αξιοπρεπή τάση (220), ώστε να γίνει το πλάσμα.

Αυτά....
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση μου,
να μας ζησει το κύκλωμα και με γειά!
μόνο που έχει μια βασική λεπτομέρεια...
πρέπει να πέρουμε ρευμα από το αλτενεϊτορ Α πριν τις διόδους ανόρθωσης , και μεραξυ δύο οποιονδήποτε φάσεων (εναλλασσόμενου)
και πάλι με γεια!

Μόνο που τώρα διαπιστωνω ότι δεν μου επιτρέπει η διαχειρηση συνημμενων αρχειων να ανεβασω εικόνα.
Δεν ξερω γιατι.
Θα δοκιμασω να σου στειλω προσωπικο μηνυμα με συνημμενο εαν το δεχτει...
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

απο το ντιστριμπιτέρ δεν περνα το 220 (χαμηλή τάση) μόνο όταν το ντιστριμπιτέρ είναι στη θετική μεριά του κυκλώματος, δηλαδή να δίνονται παλμοί στο +. Εάν δίνονται παλμοί στο πλήν, τότε απο το ντιστριμπιτέρ θα περάσουν 220 βόλτ διότι θα τα ενώνει μαζί με την υψηλή τάση στην γείωση. Πρέπει να το προσέξουμε αυτό..!! Άν και δέ νομίζω να έχει κανένα προβλημα το ντιστριμπιτέρ.

Όσο για το coil άν θέλουμε, δεν μπορούμενα του στείλουμε τα 220 βόλτ?? ένας απλός μετασχηματιστής δεν είναι?? Έτσι πιστεύω θα έχουμε και πιο "σίγουρο" τον κεραυνό.


Αυτή η θερμοκρασία αναπτύσσεται ανάμεσα στα δυο ηλεκτρόδια του μπουζί, όπου δηλαδή υπάρχει και ο κεραυνός. Στιγμιαία δε νομίζω να προλαβαίνει να λιώσει το μπουζί. Με το νερό δε.... όλη η θερμότητα θα πηγαίνει εκεί.


Γιατί προσπαθούμε να ξεκινήσουμε απο το πιό απλό. Το πιο πρωτόγονο αν θες. Έτσι θα είναι πιο εύκολο να καταλάβουμε το φαινόμενο, και θα έχουμε και λιγότερα πράγματα στο μυαλό μας.


Με απλά διοδάκια, όχι.
Με High Voltage διόδους, απο φούρνους μικροκυμμάτων, ή με μιά σειρά απο διόδους.
Δηλαδή, ας πάρουμε τις 1N5408, Που είναι 1000 βόλτ - 3 αμπέρ έκαστη. Εάν βάλουμε 20 στη σειρά, έτσι θα μπορούμε να μπλοκάρουμε τα 20 κιλοβόλτ απο το να πάνε στον ινβέρτερ μας.

Απ' ότι φάνηκε, αυτό δεν λειτούργησε άψογα, γιατί κάηκαν τα mos fets των ινβέρτερ που χρησιμοπιήθηκαν. Μπορεί να είναι απ' τις διόδους, αλλά μπορεί και απο κάτι άλλο.

Γι' αυτό καλύτερα είναι μια παλμογεννήτρια αντί για ινβέρτερ, ώστε να ανεβάσουμε τα 12 βόλτ σε μια πιο αξιοπρεπή τάση (220), ώστε να γίνει το πλάσμα.

Αυτά....
Ζηση μου , τη βρηκα την άκρη...
τωρα είμαι πολύ μπροστά (μα πάρα πολύ μπροστά)
Αλλα έχω το πρόβλημα που σου ανάφερα...
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
να πέρουμε ρευμα από το αλτενεϊτορ Α πριν τις διόδους ανόρθωσης
Άν σου πώ ότι το είχα στο μυαλό μου και ήθελα να στο πρωτείνω, τι θα μου πείς??????????
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Άν σου πώ ότι το είχα στο μυαλό μου και ήθελα να στο πρωτείνω, τι θα μου πείς??????????
Ζήση μου , τότε μαλλον θα αρχίσω να πιστεύω ότι είμαστε έξυπνοι άνθρωποι (να μην αβασκαθούμε μόνο)
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Και για να σου πω τα νεα μου, μια και βρέθηκε 100% η θεωρητική λύση.
Κατα σύμπτωση σήμερα ήμουν ελέυθερος από το πρώι.
Από τις 8 το πρωι μελετάω συνεχώς το τί ζητάμε να κατασκευάσουμε και σκεύτομαι διαφορους συνδυασμούς...
Σκευτηκα να βάλω στην αρχη ένα JFET το οποίο δεν είναι τρανζίστορ τυπου BJT αλλά ένα δίβασο με μεγαλύτερη εμπέδυση μεταξύ εκπομπέα (ή πύλης) και βασης 1 ή πηγής. Αλλά αυτό θα δούλευε περίφημα μόνο με πλατίνες διότι με ηλεκτρονική θα έχουμε ανάστροφο ρεύμα μεταξύ πηγής και διακοπτόμενου της ηλεκτρονικής.
Αυτό δηλαδή δεν είναι τίποτε άλλο από ένα ηλεκτρονικό ρελε. Το ρελέ ως γνωστό λόγω αδράνειας, δεν μπορεί να παρακολουθήσει τους παλμούς στις υψηλές συχνότητες και σταματά.
Σκευτηκα να βάλω θυρίστορ βρήκα μάλιστα και τον τύπο σύμφωνα με τις απαιτήσεις της έντασης του ρεύματος , αλλα πάλι δεν γινόταν.
Αυτό που τελικά κατέληξα ήταν η χρήση μετασχηματιστή και κολλούσα στους παλμούς...
Μετά από αυτό είπα: και γιατί να μην πάρω καθαρό ημίτονο απο το αλτενεϊτορ; (πριν την ανόρθωση)
Αφού αυτό εχει το καλύτερο γράφημα.
Και έτσι μετά από αυτο΄τα υπολοιπα ήταν ευκολα.
Τις τιμες τις ξερω, μπορω να σου τις πω.
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.776
Μηνύματα
3.027.066
Members
38.493
Νεότερο μέλος
Mili
Top