Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Ανέβασε και δυο φωτογραφίες. Μιά με το κύκλωμα, και μια με την κυμματομορφή της εξόδου στον παλμογράφο.:

Hi all,

... finished the oscillator, mounted the xformer, mounted the fan, mounted the board on the VW engine compartment back plane.

Here's a pic of the board and a pic of the waveform. It is about 300VAC P-P @ 70 hz. and 247 VDC at the storage Cap.

The oscillator-part is from the transformer and to the right. The voltage multiplier is the two diodes and two caps at the lower left and then there's the fan (1-1/2 square).

It sags a little more than I like at high speed (2400 RPM, 4 cycles per rev = 160 cps). It droops to about 165 VDC at that speed but that's plenty to bring the plasma event.



Peace,

Greg
Είσης λέει ότι το σχήμα το έχει, αλλά απ' ότι κατάλαβα, θέλει να το σχεδιάσει στο κομπιούτερ πρώτα.
Απάντησε στην ερώτησή μου, και λέει ότι στο παραπάνω βίντεο, χρησιμοποιεί για την πλάσμα το κύκλωμα που έχω φέρει κι εγώ εδώ.

Αυτά προς το παρών....!
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Γειά σου Ζήση μου...
Μου έλειψες...

Κάποτε είχα πει ότι προφανώς έχει καπου υψηλά στιγμιαία ρεύματα ή τασεις το παλικάρι και για αυτό "τηγανίζει" τους ινβέρτερ...
Από ότι βλέπω τώρα , δεν χρησιμοποιεί ινβέρτερ.
Άρα, χρείζει λοιπόν ανάγκης να κάνουμε πρώτα τα 12 βολτ dc εναλλασσομενο ή αναγκαστικά "διακοπτώμενο" (κάτι που θα έλεγα ότι δεν είναι το ιδανικότερο για τη λειτουργεία των μετασχηματιστών, αλλά "κάνει δουλειά").
Το διακοπτομενο ρευμα απο οτι καταλαβείνω το κάνει με το προσαρμοσμένο στιγκέλι (το οποίο φαίνεται ότι λειτουργεί ως στιγμιαίος αγωγός) μπορώντας έτσι να δει τη συμπεριφορά του κυκλώματος σε διάφορες στροφές.
Από εκεί και πέρα δεν χρειάζαται πλέον ο μετασχηματιστής απομόνωσης , αλλά ο 12 βολτ AC (ο οποίος κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι 9βολτ AC διότι η ονομαζόμενη 9βολτ τιμή στο εναλλασσόμενο , είναι πάντοτε η ενεργός τιμή Vεν. 'Αρα όταν το μέγιστο του συνεχούς είναι 12 βολτ = peak = Vo = 12V dc
και Vεν = Vo /ρίζα 2. όταν Vo=Vεν * ρίζα 2.
Έτσι εάν βάλουμε όπου Vo =12 στον παραπάνω τύπο, θά έχουμε Vεν = 12 διά ριζα 2 = περίπου 9

Αυτό επαληθεύεται επίσης και από το γεγονός του ότι εάν πάρουμε έναν μετασχηματιστη 220 βολτ σε 12 βολτ "ενεργό" , εάν ανορθώσουμε και το εξομαλύνουμε την τάση τοτε το συνεχές dc που θα πάρουμε θα έχει 16 βολτ!!! =Vo).
Εν πάσει περιπτώσει αυτό είναι μία λεπτομέρεια...

Επιστρέφοντας πάλι στο θέμα θα συνεχίσουμε λέγοντας ότι από το δευτερέυον (έτσι όπως είναι συνδεδεμένο) θα πάρουμε περίπου 220 βολτ διακοπτόμενο (χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις του μετασχηματιστή σε βαττ ή αμπέρ... από ότι λέει ότι δοκίμασε...)

Εικάζουμε λοιπον ότι,
χρησιμοποιεί λοιπόν ένα κύκλωμα συμμετρικό από αυτό που μας έδειξε ο Ζήσης μας; (μάλλον όχι , διότι στο κύκλωμα του ζήση μας δεν έβλεπα αντιστάσεις ισχύος) εκτός εάν ο μετασχηματιστής δεν δέχεται απ αυθείας το "διακοπτόμενο από τον δραπανοδιακόπτη" ρεύμα, αλλά χρησιμοποιεί ενα "γνωστό" συμμετρικό Κύκλωμα με έναν μετασχηματιστή 12βολτ αλλά όχι τον γνωστό 12 - 0 βολτ αλλά τον (12βολτ) συμμετρικό μετασχηματιστή 6 - 0 - 6 (βολτ) αυτός είναι όπως ο δωδεκάρης μόνο που έχει μία "μεσαία λήψη".
Αυτό δεν κάνει τίποτε άλλο από το να "διορθώνει" λιγάκι την εφαρμόζόμενη στον μετασχηματιστή διακοπτώμενη τάση.
( Οοοπς... εδώ όμως θα πρέπει να προσεξουμε στην επιλογή του τύπου των τρανσίστορ ισχύος από "ειδικά βιβλια που λένε τα χαρακτηριστικά τους , διότι τώρα "παίζουν μπάλα" η συχνότητα λειτουργίας των τρανσίστορ ισχύος ή τρανσίστορ φάιναλ και οι χωρητικότητες των πυκνωτών, διότι γίνεται ταλάντωση!)
Το παλικάρι δεν ξερω εάν θα μπορούσε να μας πει (αφου το δοκιμασε) τους τυπους των τρανσιστορ και τη διάταξη του κυκλωματος σε σχέση με το κύκλωμα διπλασιασμού και το ολοκληρωμένο σχέδιό τους,
(Επειδή όλα αυτά θέλουν χρόνο και έξοδα για να τα δοκιμάσει κάποιος, καλό θα ήταν για τα αποτελέσματα των πειραματισμών του ενός , να μην χρειαστεί να τα επαναλάβει κάποιος άλλος άσκοπα)
Αυτό που θέλησα να δοκιμάσω με την "παλμογεννήτρια" ήταν κάτι παρόμοιο με αυτό που κάνει ο "δραπανοδιακόπτης" που χρησιμοποίησε το παληκάρι μας , μόνο που στη δική μου περίπτωση με την κίνηση που θα έδινε το δραπανο-μηχανή, θα είχε στη άκρη του ένα μαγνητάκι το οποίο θα εκκινήτο κοντά σε σταθερό πηνίο. Θέλησα απλά να ενισχύσω την τάση - εντολή του κυκλώματος του πηνίου το οποίο θα κατέληγε "πάνω" στο εν λόγω κύκλωμα.
Πιστεύω ότι στην πράξη αντί του "δραπανοδιακόπτη" το παλικάρι μπορεί να βάλει και πλατίνες...

περιμένουμε νέα του...
και βλέπουμε...
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση μου,
θα σε παρακαλούσα εαν μπορούσες να κάνεις κάποια έμμεση ερώτηση στο παληκάρι αυτό (μιας και έκανες της αρχη να μιλήσεις μαζί του) για τον ουσιαστικό λόγο για τον οποίο έχει κάνει όλη αυτή την ιστορία:
Α) Για να πετύχει καλύτερη καύση του μείγματος και συνεπως καλύτερη αξιοποίηση του καυσίμου, με επακόλουθο την οικονομία του καυσίμου
ή
Β) Για να πετύχει "περίσσότερα γκάζια" και για να βγει "πρώτος" στο ραλλυ που θα κάνει με τους φίλους του.

Το ρωτώ αυτο, διότι θα μ΄εμδιέφερε πολύ να μάθω το λόγο.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην αέναη προσπάθεια που κάνει ο Ζήσης μας για "κάτι καλύτερο".

Ζήση μου, σου εύχομαι το ανήσυχο πνεύμα σου , να έχει πάντα αυτό το ακούραστο ενδιαφέρον.


Εδώ είμαστε...
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Ο "δραπανοδιακόπτης" που λέει, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μικρό τρυπάνι με μπαταρία (το έχει δείξει στα προηγούμενα βίντεο) που γυρνάει ένα ντιστριμπιτέρ!!

Αυτό το τζιγκέλι που φαίνεται είναι ανάμεσα στο τρυπανάκι και στο ντιστριμπιτέρ. Το διακοπτώμενο δημιουργείται απο την παλμογενήτριά του, το οποίο τροφοδοτεί το πλάσμα κύκλωμα με 300volt.
Με λίγα λόγια με το δράπανο προσπαθεί να προσωμιώσει την κίνηση της μηχανής, στις 2.400 rpm.

Το ντιστριμπιτέρ βρίσκεται σ' αυτό το κύκλωμα, το οποίο το έχω ξαναποστάρει, αλλά καλό είναι να το ξαναδούμε!!


Παράληψή μου, και θα έπρεπε να το είχα σημειώσει απο πρίν.
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
για τον ουσιαστικό λόγο για τον οποίο έχει κάνει όλη αυτή την ιστορία:
Για τον ίδιο λόγο που προσπαθούμε να επιτύχουμε κι εμείς.
Να διογκώσουμε το νερό μέσα στον κινητήρα, μέσω της κατάστασης πλάσμα, και να έχουμε κίνηση!
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Επίσης σύμφωνα με τις μετρήσεις του,
Το κύκλωμα αυτό με τον δικό του "ινβέρτερ", βγάζει 300volt AC p-p 70Hz.
Μάλλον τα τραντζίστορ που έχει βάλει φτιάχνουν παλμούς 70Hz ώστε να μπορεί να λειτουργήσει τον μικρό αυτό μετασχηματιστή.

Όταν δε, γυρνάει το ντιστριμπιτέρ στις 2.400 στροφές, η τάση του κυκλώματος απο τα 300 πέφτει στα 160 βόλτ. Αυτό σημαίνει ότι θέλει δυνατότερη παλμογεννήτρια??
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Για τον ίδιο λόγο που προσπαθούμε να επιτύχουμε κι εμείς.
Να διογκώσουμε το νερό μέσα στον κινητήρα, μέσω της κατάστασης πλάσμα, και να έχουμε κίνηση!
κατα κάποιον τρόπο "δωρεάν" δηλαδή;
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Νόμιζα ότι είχες καταλάβει ότι εδώ, προσπαθούμε να φτιάξουμε το αεικίνητο??

Δέν ξέρω άν θα πετύχει, αλλά ή προσπάθεια είναι αυτή που μετράει!!

Αν έχεις παρατηρήσει καλά, αυτός είναι ο λόγος που στα περισσότερα βίντεο ρίχνουν με σπρέυ νερό πάνω στο μπουζί, και το τσάφ γίνεται μεγαλύτερο.!!!!
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Αν καταλαβαινω καλά, θα χρησιμοποιήσει πλατίνες αντί ηλεκτρονικής...
Το "συμβατικό" Coil μάλλον το καταργεί εντελώς... ή μηπως όχι... ή μήπως δουλευουν παράλληλα και τα δύο σύμφωνα με το "δικό σου" σχέδιο...
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Νόμιζα ότι είχες καταλάβει ότι εδώ, προσπαθούμε να φτιάξουμε το αεικίνητο??

Δέν ξέρω άν θα πετύχει, αλλά ή προσπάθεια είναι αυτή που μετράει!!

Αν έχεις παρατηρήσει καλά, αυτός είναι ο λόγος που στα περισσότερα βίντεο ρίχνουν με σπρέυ νερό πάνω στο μπουζί, και το τσάφ γίνεται μεγαλύτερο.!!!!
Μήπως (χρησιμοποιόντας και εκμεταλλεύοντας έτσι έμμεσα και την θερμοκρασία του κινητήρα) πετυχαίνουμε με αυτόν το τρόπο τη διάσπαση του Η2Ο σε Η Ο Η ώστε να κάψουμε το υδρογόνο του ψεκαζόμενου νερού πετυχαινοντας έτσι καί εξοικονόμιση ενέργειας αλλά και "αυτόματη ψύξη στο θάλαμο" περιορίζοντας έτσι ταυτόχρονα και τη λειτουργια του ενεργοβορότατου (κατά τα άλλα) ψυγείου;
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Μα ένα απλό coil εχει, και αυτό λειτουργεί.

Μάλλον σ' έχω μπερδέψει....

Το κύκλωμα που χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε το πλάσμα, είναι αυτό.:


Μόνο που καίει τους ινβέρτερ. Γι' αυτό στην θέση του ινβέρτερ βάζει αυτό.:


Αυτά ώς βάση....!!
Όπου σε μπερδεύω, θέλω να μου το λές, γιατι κι εγώ δεν τα πάω καλά με την διατύπωση....

Μ' αρέσει πάντως πολύ η κουβέντα μας!!

Πάμε..!!
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Μήπως (χρησιμοποιόντας και εκμεταλλεύοντας έτσι έμμεσα και την θερμοκρασία του κινητήρα) πετυχαίνουμε με αυτόν το τρόπο τη διάσπαση του Η2Ο σε Η Ο Η ώστε να κάψουμε το υδρογόνο του ψεκαζόμενου νερού πετυχαινοντας έτσι καί εξοικονόμιση ενέργειας αλλά και "αυτόματη ψύξη στο θάλαμο" περιορίζοντας έτσι ταυτόχρονα και τη λειτουργια του ενεργοβορότατου (κατά τα άλλα) ψυγείου;
Το μόνο που εκμεταλευόμαστε είναι ο κεραυνός που μετατρέπει το νερό, απο υγρό, σε κατάσταση πλάσμα, στιγμιαία.

Δέν ξέρω άν σ'αυτό το φαινόμενο προλαβαίνει να γίνει ηλεκτρόλυση και να γίνει το νερό Η Ο Η.

Πάντως σύμφωνα με τον Tesla η κατάσταση πλάσμα είναι η 4η φυσική κατάσταση της ύλης, όπου επιτυγχάνεται σε θερμοκρασίες άνω των 20.000 βαθμών κελσίου, όπου κατα την διάρκεια αυτής, τα ιόντα του νερού "αιωρούνται" κατα κάποιο τρόπο.

Δηλαδή.... Φαντάσου Ηλεκτρόνια και πρωτόνια να συνυπάρχουν σε ένα συγκεκριμένο χώρο....
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ο "δραπανοδιακόπτης" που λέει, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μικρό τρυπάνι με μπαταρία (το έχει δείξει στα προηγούμενα βίντεο) που γυρνάει ένα ντιστριμπιτέρ!!

Αυτό το τζιγκέλι που φαίνεται είναι ανάμεσα στο τρυπανάκι και στο ντιστριμπιτέρ. Το διακοπτώμενο δημιουργείται απο την παλμογενήτριά του, το οποίο τροφοδοτεί το πλάσμα κύκλωμα με 300volt.
Με λίγα λόγια με το δράπανο προσπαθεί να προσωμιώσει την κίνηση της μηχανής, στις 2.400 rpm.

Το ντιστριμπιτέρ βρίσκεται σ' αυτό το κύκλωμα, το οποίο το έχω ξαναποστάρει, αλλά καλό είναι να το ξαναδούμε!!


Παράληψή μου, και θα έπρεπε να το είχα σημειώσει απο πρίν.
πάντως στο κύκλωμα αυτό δεν "βλέπω" παλμογεννήτρια.
και εαν υπήρχε μηπως θα είχε μόνον ρόλο "προσαρμοστικό" πιο πολύ με "τροποποιημένους παλμούς", διότι ουσιαστικά η "ρυθμική" γεννήτρια παλμων είναι ή οι προσαρμοσμένες πλατίνες ή η ηλεκτρονική μας.
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Το μόνο που εκμεταλευόμαστε είναι ο κεραυνός που μετατρέπει το νερό, απο υγρό, σε κατάσταση πλάσμα, στιγμιαία.

Δέν ξέρω άν σ'αυτό το φαινόμενο προλαβαίνει να γίνει ηλεκτρόλυση και να γίνει το νερό Η Ο Η.

Πάντως σύμφωνα με τον Tesla η κατάσταση πλάσμα είναι η 4η φυσική κατάσταση της ύλης, όπου επιτυγχάνεται σε θερμοκρασίες άνω των 20.000 βαθμών κελσίου, όπου κατα την διάρκεια αυτής, τα ιόντα του νερού "αιωρούνται" κατα κάποιο τρόπο.

Δηλαδή.... Φαντάσου Ηλεκτρόνια και πρωτόνια να συνυπάρχουν σε ένα συγκεκριμένο χώρο....
Εαν αυτό που έγραψα πιο πάνω ισχύει, τότε μπορεί μέσα από την "εκμετάλλευση" της θερμοκρασίας της μηχανής να πετυχαίνουμε έμμεσα οικονομία.
 


Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

οικονομία σε τί??

Αφού δεν θα έχουμε πλέον βενζίνη....
Ζηση μου,
χίλια συγνώμη...
είχα καταλάβει ότι το σύστημα αυτό θα δούλευε παράλληλα με τη βενζίνη (σαν υβριδικό κατα κάποιον τρόπο) κάνοντας έτσι οικονομία.

Αρα εφόσον έχουν έτσι τα πράγματα, τότε το μοναδικό καύσιμό μας είναι το νερό.

Τώρα συννενοηθήκαμε...

Αλλάζουν επομένως τα πράγματα...
πρέπει να το σκεφτώ ξανά...

πάλι εδώ είμαστε...
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Είχα μπερδευτεί, διότι είχα διαβάσει μια θεωρία των ιαπώνων , κατά την οποία με την χρήση ενός ακόμα μικρού βοηθητικού εμβόλου (και θαλάμου εισαγωγής) , ψέκαζαν με υδρατμούς (οι οποίοι λέει ότι στη συνέχεια πάγωναν) τον θάλαμο κάυσης του βενζινοκινητήρα με σκοπό την καλύτερη απόδοση (μάλλον ως προς την καύση) του βενζινοκινητήρα....
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Μάλιστα. Μάλλον κάτι τέτοιο ήθελε να μας πεί και carbill σε προηγούμενα πόστ, όπου έλεγε για ένα μπέκ που ψέκαζε νερο στον κινητήρα.

Anyway,

Πάμε τώρα στο προκείμενο θέμα. Στο παραπάνω κύκλωμα, Αν θες να το ονομάσουμε "Πλάσμα" κύκλωμα, έχουμε πολλά αποτελέσματα καμμένων ινβέρτερς. Ο ινβέρτερ και ουσιαστικότερα η αύξηση της τάσης μας χρησιμεύει, στην δημιουργία πλάσμα.

Λοιπόν, αφού κάηκαν τόσοι ινβέρτερς, κατάλαβε το παλικάρι, ότι χαλάει το C-MOS circuitry στους ινβερτερς. Έτσι για να ανεβάσει την τάση απο τα 12 βόλτ της μπαταρίας σε μεγαλύτερη αντί για το ινβέρτερ, χρησιμοποιεί αυτή:


Την παλμογεννήτρια - μετασχηματιστή, ώστε να αντικαταστήσει τον ινβέρτερ. Και να δώσει στο "κύκλωμα πλάσμα" περί τα 200 βόλτ.

Αυτά..!!
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση,
το νερό θα το ψακάζουν τα ίδια injection; Το "λευκού χρώματος" κύκλωμά σου δείχνει ότι παίρνει παλμούς από πλατίνες; (εαν υποθέσω τη διακοπή που κάνει το καλώδιο του πλην του coil)
Ούτως ή άλλως το σύστημα και με ινβέρτερ να δούλευε, δεν θα έδινε παλμούς έτσι όπως είναι.
Απλά δίνει "ανάστροφη υψηλη τάση" -όχι ρυθμική- στα μπουζί.
Εκτός εάν κοντράρει στιγμιαία το ρυθμό της πλατίνας...
τότε για να πιάσουμε το "σωστό" χρόνο, ίσως θα έπρεπε να πειράξουμε λιγάκι το αβανς...
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω ποιά είναι η "λογική" αυτου του κυκλώματος, και με ποιον ακριβώς "τρόπο" θέλει να λειτουργήσει το "πλάσμα"
Νομίζω ότι θα μας βοηθούσε περισσότερο εαν μας έδινε το παλικάρι περισσότερα στοιχεία από το κύκλωμα και εαν μας έλεγε σε τί κινητήρα το δοκίμασε αυτό.
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Λοιπόν....
Για να λειτουργήσει το πλάσμα χρειαζόμαστε έναν συνδυασμό DC. Το έχουμε ξαναναφέρει παραπάνω.!
Δηλαδή:
Στο μπουζί επι παραδείγματι, καθώς περνά η υψηλή τάση της τάξεως των 20 περίπου κιλοβόλτ, με λίγα αμπέρ (0,8 γιατα συνηθισμένα coils), για να φτιάξουμε πολλά αμπέρ εμείς χρειαζόμαστε και μια μικρότερη τάση περί τα 200 βόλτ, με πολλά αμπέρ όπου αυτός ο συνδυασμός, θα αποτελέσει σε έναν κεραυνό με πολλά βόλτ, πολλά αμπέρ!!
Αυτή την χαμηλή τάση με τα πολλά αμπέρ, την φτιάχνουμε με τον ινβέρτερ.

Έτσι περνώντας η υγρασία μέσα απο τον κεραυνό που γίνεται στο μπουζί, γίνεται απο υγρό, πλάσμα στιγμιαία. Και αυτό είναι που θέλουμε να πετύχουμε.


Τώρα το κύκλωμα λειτουργεί ώς εξής.
Σε κάθε κύκλο της μηχανής, επομένως και του ντιστριμπιτέρ, έχουμε 4 σπινθήρες, έναν σε κάθε μπουζί.
Τώρα εμείς, τοποθετώντας την χαμηλή τάση (με τα πολλά αμπέρ) παράλληλα με τον σπινθήρα του coil, καταφέρνουμε να ενισχύσουμε τον απλό σπινθήρα, και να τον κάνουμε έναν μικρό "κεραυνό". Έτσι μαζί με την υψηλή τάση παιρνάει και η χαμηλή με τα πολλά αμπέρ!!

Διακόπτης του κεραυνού, είναι ο ίδιος ο κεραυνός.! Δηλαδή υπάρχοντας υψηλή τάση (στιγμιαία), ο αέρας ανάμεσα στο μπουζί γίνεται (στιγμιαία πάλι) αγωγός ΚΑΙ για την χαμηλή τάσημε τα πολλά αμπέρ.

Πιστεύω να έγινα κατανοητικότερος απο τις προηγούμενες φορές....

Ξαναρωτήστε με για απορίες!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.744
Μηνύματα
3.026.072
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top