Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Φίλε CarBil,γεια χαρά!!

Πολύ ωραία σαν ιδέα, αλλά πώς αυτός ο ιντζέκτορας προσαρμόζεται στον κινητήρα??
π.χ. στο δικό σου αυτοκίνητο.... που βρίσκεται και σε τι χρησιμεύει??

Για να σου δώσω να καταλάβεις, το ιδανικό που ζητάμε εμείς, είναι να πάει ο ατμός, επάνω ακριβώς στον κεραυνό (μπουζί), χωρίς να προλάβει να γίνει πάλι νερό, αλλιώς μπορούμε και απλά να στάξουμε νερό επάνω εκει....

Στειλε και φωτογραφίες ή λίνκ αν μπορείς!!

Ζήσης
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Το μπέκ αυτό μπαίνει στην εισαγωγή του αέρα πριν ή μετά την πεταλούδα του γκαζιού. Το χρησιμοποιούν στα turbo αυτοκίνητα για να κρυώσουν τον αέρα της εισαγωγής εκμεταλευόμενοι την εξάτμιση του νερού. Περισσότερα στο www.aquamist.co.uk και en.wikipedia.org/wiki/Water_injection ή γραψε "water injection" στο "Google". Επιπλέον νομίζω οτι δεν είναι απαραίτητη τόσο τέλεια εξάτμιση του νερού στην περίπτωσή σας αφού κατά τη φάση της συμπίεσης με το δυνατό στροβιλισμό που γίνεται μέσα στο χώρο καύσης και την άνοδο της θερμοκρασίας λόγω της συμπίεσης του αέρα (κάποιος θερμοδυναμικός νομος αν θυμάμαι καλα) πολύ αμφιβάλω αν μπορεί να "σταθει" υγρό νερό πριν την έναυση του σπινθήρα...
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση,
τα κυκλωματάκια που μου (μας) έδειξες παραπάνω, τα βρήκα σαν έν ολοκληρωμάνο κύκλωμα το οποίο απαρτίζεται ουσιαστικά από 3 τμήματα.
1. τον function generator όπου υπάρχει και ένα ΝΡΝ τρανσίστορ διέγερσης
2. μετασχηματιστής και ανυψωτής τάσης (το κύκλωμά σου)
3. Δευτερος μετασχηματιστής με την voltage dobler γέφυρα (το άλλο ίδιο κύκλωμά σου)
Αυτό που προσέχω είναι ότι "όλοι" χρησιμοποιούν στις δοκιμές τους μπουζί ιριδίου (με ακίδα σαν καρφίτσα)
Επίσης θα έλεγα ότι το "δικό σου πρώτο κύκλωμα" είναι πιό απλό έχοντας ουσιαστικά τον ινβέρτερ (+ τον μετασχηματιστή) και την ανορθωμένη dc τάση ανάστροφης πόλωσης ως προς την τάση του coil.
Δεν μπορώ να εκφέρω κάποια άλλη γνώμη διότι έχω σαν αρχή ότι εάν δεν τεστάρω πρώτα κάτι στην πράξη , τότε όλα όσα λέω είναι θεωρητικά.

(Πάντα μου άρεζε η πράξη πιό πολύ από τη θεωρία.
Θεωρία χωρίς πράξη = σχεδόν τίποτε. Αλλά αντιθέτως μέσα από την πράξη βοηθιόμαστε στο να κατανοήσουμε καλύτερα την υπάρχουσα θεωρία ή και να την διορθώσουμε ακόμη.
Έτσι τη θεωρία τη θεωρώ σαν ένα άριστο εργαλείο της πράξης!)

Εαν μπορούσε (εάν θέλει) ο φίλος carbil να μας πει τον τύπο του αυτοκινήτου που έκανε τη δοκιμή ή τουλάχιστον να μας πει την παλαιότητά του.

Ευχαριστώ
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Τέτοια συστήματα ψεκασμού νερού είναι αρκετά διαδεδομένα στο χώρο του tuning. Εγώ προσωπικά έχω τοποθετήσει σε Audi A3 3.2 Turbo, Audi S3 1.8VT, Peugeot Rallye Turbo κλπ. Αλλα μετά το σκέφτηκα ότι, για αυτό που θέλετε να δοκιμάσετε, ακόμη και να "στάζει" νερό στην εισαγωγή αέρα της μηχανής, πριν το τέλος της φάσης της συμπίεσης όπου ανάβει το μπουζί, επικρατούν τέτοιες συνθήκες μέσα στο θάλαμο καύσης που είναι αδύνατο να μην έχει ατμοποιηθεί. Θέλω να πώ ότι για να κάνεις το συνεφό σου τη στιγμή που το θες (πριν ανάψει το μπουζί) δεν χρειάζεται να το ψεκάσεις το νερό στην εισαγωγή της μηχανής, αλλα αρκεί να το "σταξεις". Η διαφορά θα είναι μικρή (όση η διαφορά καρμπυρατέρ-injection). Μην νομίζεις ότι στα παλιά αυτοκίνητα που δουλεύανε με καρμπυρατέρ η βενζίνη έφτανε υγρή στο μπουζί. Απλά στο βίντεο ο τύπος είχε το μπουζι στον αέρα (χωρίς συνθήκες υψηλής πίεσης) και γι'αυτό "ψέκαζε" το νερό.
Πάντως ανεξάρτητα τώρα, σε όποια ηλεκτρική εκένωση ψεκάσεις νερό (που είναι καλός αγωγός) λογικό είναι ότι θα την "φουντώσει". Δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να συμβαίνουν αυτα τα παλινδρομικά φαινόμενα -και αύξηση της πίεσης?- που λέτε στην αρχή του θρεντ.
Η άλλη περίπτωση (αν καταλαβα καλά) είναι ότι αμέσως μόλις ξεκινήσει η καύση με βενζίνη με 20KV στο μπουζί περνάει ένα ρεύμα με πολλά ampere και λέει ότι παίρνει άλογα το VW;
Όλη η ιστορία στην βενζίνη είναι να υπερπηδήσει το ρεύμα από την μία ακίδα του μπουζί στην άλλη για να "ανάψει" το μίγμα. Αν αυτό το καταφέρεις με 20KV και κάτι miliampere ότι και να δώσεις παραπάνω σε τάση ή ένταση πάει χαμένη ενέργεια (απώλειες). Εγώ δοκίμασα αγωνιστηκές αναφλέξεις π.χ.MSD που βγάζουν 50KV και περισσότερα ampere σε συμβατικά αυτοκίνητα και δεν κάνουν καμία διαφορά στο δυναμόμετρο. Υπάρχουν για δυνατούς κινητήρες π.χ. Turbo με πολλή πίεση όπου ο εργοστασιακός πολ/στής δεν δίνει αρκετή τάση-ένταση ώστε να είναι εφικτή η ύπαρξη σπινθήρα (το αυτοκίνητο ρετάρει)
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Δεν λέω ότι δεν μας τα λέει καλά ο καθηγητής (προς Θεού) απλά αναρωτιέμαι μήπως τα πράγματα τελικά δεν είναι τόσο απλα... Ο κεραυνός νομίζω ότι έχει κάτι εκατομύρια volt και όχι 20Κ...
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση,
τα κυκλωματάκια που μου (μας) έδειξες παραπάνω, τα βρήκα σαν έν ολοκληρωμάνο κύκλωμα το οποίο απαρτίζεται ουσιαστικά από 3 τμήματα.
1. τον function generator όπου υπάρχει και ένα ΝΡΝ τρανσίστορ διέγερσης

Αυτό απ' ότι καταλαβαίνω βρίσκεται μέσα στον ινβέρτερ και δημιουργεί παλμούς 50Hz ώστε να μπορέσει να δουλέψει το 2.
2. μετασχηματιστής και ανυψωτής τάσης (το κύκλωμά σου)

Λογικά αυτό βρίσκεται πάλι μέσα στον ινβέρτερ και παίρνει το pulsed DC και το κάνει AC εκμεταλεύοντας την αυτεπαγωγή των πηνίων....
3. Δευτερος μετασχηματιστής με την voltage dobler γέφυρα (το άλλο ίδιο κύκλωμά σου)

Αυτό είναι αμέσως μετά τον ινβέρτερ. Το χρησιμοποιούνε καθαρά για απομόνωση, ώστε τυχών υψηλές τάσεις να μήν περάσουν μέσα στον ινβέρτερ. Την γέφυρα τν χρειαζόμαστε οπωσδήποτε, δηλαδή την ανόρθωση, διότι αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τόσο μεγάλη ηλ/στατική εκκένωση πάνω στο μπουζί....
Αυτό που προσέχω είναι ότι "όλοι" χρησιμοποιούν στις δοκιμές τους μπουζί ιριδίου (με ακίδα σαν καρφίτσα)

Που το είδες αυτό?? Εγώ απλά μπουζιά χωρίς αντίσταση βλέπω....
Επίσης θα έλεγα ότι το "δικό σου πρώτο κύκλωμα" είναι πιό απλό έχοντας ουσιαστικά τον ινβέρτερ (+ τον μετασχηματιστή) και την ανορθωμένη dc τάση ανάστροφης πόλωσης ως προς την τάση του coil.

Το πώς θα πολωθεί το coil μπορεί να αλλάξει.... Το φτιάχνουμε εμείς ανάλογα με το πώς είναι η εργοστασιακή μέθοδος του αυτοκινήτου, και ανάλογα φτιάχνουμε και την κατεύθηνση των διόδων μας.
Δεν μπορώ να εκφέρω κάποια άλλη γνώμη διότι έχω σαν αρχή ότι εάν δεν τεστάρω πρώτα κάτι στην πράξη , τότε όλα όσα λέω είναι θεωρητικά.

(Πάντα μου άρεζε η πράξη πιό πολύ από τη θεωρία.
Θεωρία χωρίς πράξη = σχεδόν τίποτε. Αλλά αντιθέτως μέσα από την πράξη βοηθιόμαστε στο να κατανοήσουμε καλύτερα την υπάρχουσα θεωρία ή και να την διορθώσουμε ακόμη.
Έτσι τη θεωρία τη θεωρώ σαν ένα άριστο εργαλείο της πράξης!)

Μια ενημέρωση.... Ενας που τέσταρε το κύκλωμα αυτό, παρατήρησε όταν έβαλε όλα τα πράγματα μαζί, ακίδες οι οποίες έκαψαν 4 ινβέρτερς. Τί ειναι οι ακίδες?? (spikes). Ένας άλλος που το δοκίμασε μετά, έβαλε πρίν απο τον μετασχηματιστή απομόνωσης και κάπου αλλού (δεν ενθυμούμαι τώρα) διόδους εν ονόματι: 1.5KE150CA. Δεν ξέρω σε τι χρησιμεύουν....
Εαν μπορούσε (εάν θέλει) ο φίλος carbil να μας πει τον τύπο του αυτοκινήτου που έκανε τη δοκιμή ή τουλάχιστον να μας πει την παλαιότητά του.

Ευχαριστώ

Έλα.....
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Δεν λέω ότι δεν μας τα λέει καλά ο καθηγητής (προς Θεού) απλά αναρωτιέμαι μήπως τα πράγματα τελικά δεν είναι τόσο απλα... Ο κεραυνός νομίζω ότι έχει κάτι εκατομύρια volt και όχι 20Κ...
Οχι ο κεραυνός έχει μερικές χιλιάδες βόλτ. Εμας μας φτάνουν 20ΚV.

Μάλλον θέλεις να πείς ότι ο κεραυνός έχει μερικά εκατομμύρια αμπέρια....
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Όλη η ιστορία στην βενζίνη είναι να υπερπηδήσει το ρεύμα από την μία ακίδα του μπουζί στην άλλη για να "ανάψει" το μίγμα. Αν αυτό το καταφέρεις με 20KV και κάτι miliampere ότι και να δώσεις παραπάνω σε τάση ή ένταση πάει χαμένη ενέργεια (απώλειες). Εγώ δοκίμασα αγωνιστηκές αναφλέξεις π.χ.MSD που βγάζουν 50KV και περισσότερα ampere σε συμβατικά αυτοκίνητα και δεν κάνουν καμία διαφορά στο δυναμόμετρο. Υπάρχουν για δυνατούς κινητήρες π.χ. Turbo με πολλή πίεση όπου ο εργοστασιακός πολ/στής δεν δίνει αρκετή τάση-ένταση ώστε να είναι εφικτή η ύπαρξη σπινθήρα (το αυτοκίνητο ρετάρει)
Ξέρεις πόσα αμπέρ βγάζουν αυτά τα αγωνιστικά coils????

Εδω, για να συμβεί αυτότο φαινόμενο, και με το παραπάνω κύκλωμα σίγουρα βγάζουμε πολλά αμπέρια....
Πιο συγκεκριμένα...

Αποφορτίζοντας με αυτή την ηλεκτροστατική εκκένωση έναν πυκνωτή ας πουμε C=47μF, στα Vo=320 βόλτ (ανορθωμένο 230VAC), έχουμε φορτίο Q=C•V => Q=(47•10 είς την -6) • 320 = 15,04 • 10 εις την -4 Coulomb.

Τώρα, εχω την εντώπωση πως υπάρχει ένας τύπος που συνδέει το φορτίο του πυκνωτη με τα αμπέρ που μπορεί να δώσει. δηλαδή τον λόγο ρεύματος/αντίσταση. Επίσης δεν ξέρω πόση αντίσταση έχει ο αέρας όταν γίνεται αγωγός. Σ' αυτό πιθανόν να ξέρει να μας βοηθήσει ο φιλος μας Δαμιανός....

Επίσης να τονίσω ότι μέσα απο αυτό τον κεραυνό άν περάσει νερό, θα θερμανθεί σχεδόν ακαριαία, που θα γίνει ατμός, και θα μεγαλώσει σε όγκο. Αυτό θελουμε να εκμεταλευτούμε ωστε να σπρώξουμε το πιστόνι κάτω....

Σας ζάλισα πάλι.... :D
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση μου,
εαν καταλαβαίνω καλά, μάλλον θέλεις να πείς όχι αντίσραση R αλλά ειδική αντίσταση ρ η οποία εξαρτάται από την "φύση" του υλικού.
βλέπε τύπο από φυσική γυμνασίου (το θυμάται κανείς χωρίς να ανοίξει βιβλίο)

R= ρ*l/S

R: η αντίσταση
ρ: η ειδική αντίσταση
l: (ελ) μήκος του αγωγού
S: η διατομή (εμβαδό επιφάνειας του αγωγού)

Τώρα επειδή ο αέρας είναι μάλλον ένα υλικό το οποίο δεν είναι στερεό, αλλάζει νομίζω η (φαινομενική) αντίστασή του λόγω πίεσης, λόγω θερμοκρασίας κλπ
με τη σχέση

Rt = Ro*(1+αΔθ)

όπου:
Rt : η αντίσταση σε θερμοκρασία t
Ro : η αντίσταση σε θερμοκρασία θ
α : θερμικός συντελεστής
Δt : η διαφορά θερμοκρασίας

Επίσης υπέρχει και ο όρος "διηλεκτρική σκληρότητα".
Αυτόν τον όρο υποχρεωθήκαμε να τον εισαγάγουμε , όταν διαπιστώθηκε το φαινόμενο κατά το οποίο όταν σε ένα μή αγώγιμο υλικό (το υλικό αυτό λέγεται και μωνοτής) εφαρμόσουμε τάση με την αυξηση της οποίας σε κάποια τιμή, το υλικό αυτό παύει να είναι μονωτής αλλά γίνεται αγωγός (κακήν κακώς τέλως πάντων)
σε αυτήν την περίπτωση παίζει ρόλο και η θερμοκρασία (αλλά και την υγρασία) του περιβάλλοντος.
Έτσι λοιπόν με τον όρο διηλεκτρική σκληρότητα υλικού εννοούμε την μέγιστη αντοχή του υλικού στο να συμπεριφέρεται ως μονωτής στην τάση εφαρμογής.
Πέραν από αυτήν την τάση, και εντελώς ξαφνικά (και ωσάν χείμαρρος που λένε και οι ποιητές) λέμε ότι γίνεται (βεβιασμένη) "διάτρηση του υλικού" και έτσι αυτό από μονωτής συμπεριφέρεται σαν αγωγός.
Αυτό βέβαια έχει και σαν συνέπεια πολλές φορές και την καταστροφή της χημικής φύσης του υλικού. (Θυμίζει λίγο την πυρόλυση της χημείας)
Εαν θυμάμαι καλά , μετράται (MKS) σε Volt/m.
όπου m = μέτρο.
Από έναν πίνακα που βρήκα, λέει ότι η διηλεκτρική σκληρότητα του αέρα (σε ΚΣ) είναι 30 ΚV/cm
Πέραν αυτής της τιμής (30 κιλοβόλτ ανά εκατοστό μήκους αέρα σε ΚΣ) ο αέρας γίνεται αγωγός (δεν ξέρω εάν έχει σταθερό ρ, διότι από ότι καταλαβαίνεις με την αύξηση της έντασης του ρεύματος, αυξάνεται η θερμοκρασία αλλά και παραμορφώνεται η δομή του υλικού
Πέραν αυτών νομίζω ότι σας έδωσα μία μικρή εικόνα (Θα σας παρακαλούσα μονάχα να μη με αναγκάσετε από ζόρι να ανέβω στο παταρι και να ψάξω για βιβλία ηλεκτρονικών, γιατί έτσι όπως είναι τα πραγματα εκεί επάνω ομολογώ ότι θα με δυσκόλευε λίγο)
πράγματι, καλό είναι να ψάχνουμε και να ρωτάμε.

εύχομαι να σας κούρασα
Σας ευχαριστώ
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση μου,
στο youtube είδα πολλούς (μη με ρωτάς τη διεύθυνση γιατί δεν τη σημείωσα) που κάνουν τέτοιες δοκιμές χρησιμοποιώντας μπουζιά ιριδίου. (Ψάξε κι εσύ εν θες κάπου με τον όρο Spark plugs , water spark plugs , high voltage spark plugs, iridium sparks κλπ)
Επίσης το κύκλωμα (μάλλον έπρεπε να το διασαφηνίσω από την αρχή) δεν είναι το ίδιο με το δικό σου, αλλά ένα παρόμοιο με δύο μετασχηματιστές και τους επιμέρους ανυψωτές τάσης.
(Για να είμαι ειλικρινής βρήκα δύο τέτοια διαφορετικά κυκλώματα τα οποία χρησιμοποιούν το καθένα δύο διαφορετικούς μετασχηματιστές)
Να σκεφτείς ότι βρήκα και κυκλώματα που χρησιμοποιούν και IC αλλά δεν λένε ποιό.
Επίσης αυτό που λέω για κύκλωμα διέγερσης, δεν βρίσκεται μέσα στο ινβερτερ
(το ινβερτερ δεν το πειράζουμε, είναι ένα ινβέρτερ της αγοράς και μπορει να είναι και κανονικού ημιτόνου)
ούτε ο μετασχηματιστης βρίσκεται μέσα στο ινβέρτερ (τα ινβέρτερ δεν έχουν τέτοιο μετασχηματιστή με την έννοια που λέμε εμείς)

Καλό είναι να ψάχνουμε, αλλά όταν είναι για το πατάρι του σπιτιού μας, τότε μάλλον καλύτερο είναι να ρωτήσουμε πρώτα.

Γειά σου Ζήση μου
ο φίλος Δαμιανός
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Οχι ο κεραυνός έχει μερικές χιλιάδες βόλτ. Εμας μας φτάνουν 20ΚV.

Μάλλον θέλεις να πείς ότι ο κεραυνός έχει μερικά εκατομμύρια αμπέρια....


Ζήση μου, νομίζω ότι έχει δίκιο ο φίλος carbil, και όντως μάλλον καλά θυμόμουν κι εγώ ο "παππούς".
Θυμόμουν ότι η αστραπή έχει περίπου 3 εκατομμύρια Volt.
Με αφορμή αυτό βρήκα πράγματι (δες κάτι σχετικό με την διηλεκτρική σκληρότητα των υλικών που σου έγραψα) ότι όντως η αστραπή έχει 3 μεγα βολτ ανά μέτρο μήκους (3MV/m) και πράγματι μπορει να φτάσει μερικά γιγα βολτ (GV) συνολικά και σε όλο το μήκος της.
Όσον αφορά τα αμπέρ, αυτά είναι σύμφωνα με το νόμο του Ohm σταθερά σέ όλο το μήκος της αστραπής και φτάνουν τα 100 κιλο αμπέρ (100 ΚΑ)

Τώρα ξέροντας ότι R=V/I (I=V/R Ο Νόμος του Ohm) μάλλον βγαίνει ότι στο 1 μέτρο μήκους αέρα, η ωμική αντίσταση αέρα R=3.000.000 Volt / 100.000 Ampere = 30 Ohm (τη στιγμή της εκκένωσης)
Εδώ φαίνεται καθαρά ότι γίνεται η λεγόμενη "διάτρηση του υλικού" που σας έγραψα.
Το υλικό στην προκειμένη περίπτωση είναι ο αέρας.
Φαίνεται καθαρά ότι όταν περάσουμε το όριο της διηλεκτρικής σκληρότητάς του, το υλικό "παραβιάζεται" και αλλάζει εντελώς συμπεριφορά, μιας και θα έπρεπε "κανονικά" η αντίσταση του αέρα είναι 0 μηδεν Ohm.

(Άμα δε λύσουμε στο τέλος το αίνιγμα του τρόπου λειτουργίας της μηχανής που "καίει" νερό, τότε καλύτερα να "φάμε" τα κομπιούτερ μας)

φιλικά
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Επίσης θα ήθελα να πώ ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο carbil, για την πολυτιμότατη και χρησιμότατη συμμετοχή του.

Σημειώνω επίσης ότι η όλη δοκιμή που έχω κάνει προσωπικά, έχει μόνον να κάνει με την παραγωγή υδρογόνου (και οξυγόνου) με τή γνωστή από όλους μεθοδο της ηλεκτρόλυσης (η οποία συν τοις άλλοις είναι και ενδόθερμη αντίδραση διότι εισαγάγει από το περιβάλλον για κάθε 10 γραμμάρια νερό, 48KJoule).
Δοκιμή με αύξηση τάσης στα μπουζί με οποιοδήποτε τρόπο (π.χ. ηλεκτρονικό) με σκοπό το "μεγάλωμα" του σπινθήρα, δεν έχω δοκιμάσει.
Δεν μου είπε κανείς μέχρι τώρα κάτι, για το τί πιστεύει ο ίδιος σχετικά με την παρουσία του (αέριου) υδρογόνου (το οποίο άλλοι λένε ότι είναι 3 φορές πιό αναφλέξιμο άπό τη βενζίνη, και άλλοι λένε 10-20 φορές) στο χώρο της καύσης...
Μήπως κι αυτό τελικά αυξάνει την αγωγιμότητα του αερίου μείγματος (με το υδρογόνο εννοώ) και κατά συνέπεια και τη "φλόγα", χωρίς να χρειάζεται να προσθέσουμε κανένα κύκλωμα και χωρίς να προσθέσουμε νερό;

Γηράσκω και αεί διδασκόμενος

Ευχαριστώ και πάλι
Φιλικά
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση μου, νομίζω ότι έχει δίκιο ο φίλος carbil, και όντως μάλλον καλά θυμόμουν κι εγώ ο "παππούς".
Θυμόμουν ότι η αστραπή έχει περίπου 3 εκατομμύρια Volt.
Με αφορμή αυτό βρήκα πράγματι (δες κάτι σχετικό με την διηλεκτρική σκληρότητα των υλικών που σου έγραψα) ότι όντως η αστραπή έχει 3 μεγα βολτ ανά μέτρο μήκους (3MV/m) και πράγματι μπορει να φτάσει μερικά γιγα βολτ (GV) συνολικά και σε όλο το μήκος της.
Όσον αφορά τα αμπέρ, αυτά είναι σύμφωνα με το νόμο του Ohm σταθερά σέ όλο το μήκος της αστραπής και φτάνουν τα 100 κιλο αμπέρ (100 ΚΑ)

Άρα λάθος μου.... τα θυμώμουνα ανάποδα ως φαίνεται....σύμφωνα με το παραπάνω σου πόστ, άμα θέλει 30KV στο εκατοστό, επόμενο είναι να θέλει τόσα πολλά απο το σύνεφο μέχρι τη γή. Μήπως στον αέρα η υγρασία επηρεάζει το φαινόμενο αυτό?? Εννοώ πως άν στο μπουζί φέρουμε και νερό εκτός απο αέρα, και δημιουργήσουμε συνθήκες σύννεφου, μήπως θα είναι πιο εύκολο για τον κεραυνό να συμβεί????

Τώρα ξέροντας ότι R=V/I (I=V/R Ο Νόμος του Ohm) μάλλον βγαίνει ότι στο 1 μέτρο μήκους αέρα, η ωμική αντίσταση αέρα R=3.000.000 Volt / 100.000 Ampere = 30 Ohm (τη στιγμή της εκκένωσης)
Εδώ φαίνεται καθαρά ότι γίνεται η λεγόμενη "διάτρηση του υλικού" που σας έγραψα.
Το υλικό στην προκειμένη περίπτωση είναι ο αέρας.
Φαίνεται καθαρά ότι όταν περάσουμε το όριο της διηλεκτρικής σκληρότητάς του, το υλικό "παραβιάζεται" και αλλάζει εντελώς συμπεριφορά, μιας και θα έπρεπε "κανονικά" η αντίσταση του αέρα είναι 0 μηδεν Ohm.

Για φαντάσου να διατηρούσε ο αέρας την ίδια αντίσταση και όταν γινόταν αγωγός....? δηλαδή 0Ω....
Τότε τα αμπέρ θα έτειναν στο άπειρο αφού Ι=3.000.000 / 0 δεν ορίζεται. Επομένως θα πηγαίναμε στο
lim καθώς το R->0 = 3.000.000 / 0 = ± οο (απειρο)

Πατάτα πέταξα, αλλά απλά μου πέρασε απο το μυαλό....Σαφώς τίποτα μέχρι στιγμής δεν έχει αντίσταση 0Ω


(Άμα δε λύσουμε στο τέλος το αίνιγμα του τρόπου λειτουργίας της μηχανής που "καίει" νερό, τότε καλύτερα να "φάμε" τα κομπιούτερ μας)

Έχουμε πολύυυυ ψωμί ακόμα....
Δαμιανέ στον ελεύθερό σου χρόνο άν μπορείς, θέλεις να σχεδιάσεις - σκεφτείς ένα κύκλωμα που να κάνει την δουλειά μας?? Ίσως βρώ την ευκαιρία περί τις διακοπές των Χριστουγένων να αρχίσω τις κατασκευές.

Άααα....!
Δεν μου είπες τι είναι αυτά τα spikes???? ακίδες λέει ο μεταφραστής. Μήπως εννοούνται οι αρμονικές που δημιουργούνται???? Αυτό λένε ότι έκαψε inverters με το παραπάνω κύκλωμα....

Σ' ευχαριστώ για την προσπάθεια και τις γνώσεις που μας δίνεις φίλε Δαμιανέ. Επίσης να ευχαριστήσω κι εγώ τον carbill για την συμβολή του στην συζήτηση, και να του ζητήσω συγγνώμη άν άθελα μου τον αποπήρα σε μερικά πόστ....!! :619:

Αυτά περί του παρώντος....
Ζήσης
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Ένα πολύ καλό βίντεο που έχω δεί, το οποίο υποστηρίζει ότι μια μηχανή μπορεί να το κάνει αυτό, είναι αυτό.:
[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nnUv6M0N6z4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nnUv6M0N6z4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Το κύκλωμα που χρησιμοποιεί είναι αυτό.:



Να σημειώσω ότι η λάμπα που ανάβει χρησιμοποιείται σαν αντίσταση για να περιορίσουμε τα αμπέρ!
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση μου,
σου εύχομαι ολόψυχα 1000 χρόνια να ζήσεις!

Θα ήθελα να σου πώ ότι πιστεύω, πως για κάθε (ανάποδο άλφα) πρόβλημα , υπάρχει (ανάποδο έψιλον) και η λύση του.
Το ότι κάποιος "καίει inverter" μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι το inverter αποδίδει ενέργεια σε κλειστό κύκλωμα, παίζοντας τον ρόλο του τροφοδοτικού του οποίου η ένταση του ρεύματος του κυκλώματος "κατανάλωσης" (φορτίου) είναι μεγαλύτερη από αυτήν που μπορεί να αντέξει η κατασκευή του inverter.
Ακόμη μπορεί να υπάρχουν κάποιες στιγμιαίες κορυφές στην τιμή της τάσης τροφοδοσίας οι οποιες "βλάπτουν" και δεν μπορούν να "ρίξουν" (θα το ευχόμασταν) κάποια ασφάλεια προστασίας.
Απλά σε αυτήν την περίπτωση θα πρότεινα είτε αύξηση της ισχύος λειτουργίας του inverter, (αγορά ενός μεγαλύτερης ισχύος δηλαδή)είτε κάποιο άλλο "μέτρο" προστασίας στο κύκλωμα.
Βέβαια αυτά που συζητάμε εφ όσον δεν τα κάνουμε στην πράξη, βρίσκονται μόνον σε θεωρητικό επίπεδο.
Αυτές οι ακίδες εκτός από αυτό που ανέφερες, μπορεί να είναι και οι μύτες των μπουζί ή των "εκκενωτών" (πολύ πιθανό).
Τώρα από κυκλωματα τα ταινιάκια του γιου τιούμπ γεμίζουν συνεχώς...
Μέχρι στιγμής προσωπικά εκτός από μία γεννήτρια παλμών, (την οποία έχω ακόμα υπό κατασκευή) δεν έχω δοκιμάσει κάτι "ειδικό" σε σχέση με τα κυκλώματα των μπουζί στην πράξη.
Εξάλλου αυτό που σχολίασα αρχικά από ότι πρόσεξες ήταν πιό πολύ η συσκευή της ηλεκτρόλυσης του νερού. Άρα ότι και να πω πάνω στα άλλα, δυστυχώς δεν θα μπορέσω να το τεκμηριώσω χωρίς τη συνηγορία του πειράματος.
Και πάλι θα πω ότι η θεωρία είναι πολύ ενδιαφέρουσα από άποψη γνώσεων και πληροφοριών, αλλά από μόνη της (και χωρίς την πράξη) "πιστεύω" ότι δεν κάνει τίποτε.
Μου δίνει ιδιαίτερη χαρά το γεγονός ότι είσαι ένα έξυπνο παλικάρι και θα ήθελα ολόψυχα να σου ευχηθώ καλή δύναμη και καλό κουράγιο για το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα στη μαθητική σου προσπάθεια.


Πάντα φιλικά
Ο φίλος Δαμιανός
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ένα πολύ καλό βίντεο που έχω δεί, το οποίο υποστηρίζει ότι μια μηχανή μπορεί να το κάνει αυτό, είναι αυτό.:
[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nnUv6M0N6z4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nnUv6M0N6z4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Το κύκλωμα που χρησιμοποιεί είναι αυτό.:



Να σημειώσω ότι η λάμπα που ανάβει χρησιμοποιείται σαν αντίσταση για να περιορίσουμε τα αμπέρ!


Το κύκλωμα είναι νομίζω πολύ καλό και σαφέστατο.
Κι εδώ όπως βλέπεις, βάζει πολλές διόδους σε σειρά, διότι η τάση είναι ψηλή και "θέλει να την μοιράσει".
Μέχρι τα Χριστούγεννα πιστεύω να δούμε και άλλα "πράγματα". Βλέπουμε, και δε βιαζόμαστε, θα δούμε τι θα κάνουμε.
Αρκεί να έχουμε χρόνο και υπομονή.

Θα δείξει...
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Παιδιά μου έχετε ανοίξει την όρεξη για πειράματα και χαίρομαι που γνωρίζω και άλλους που ασχολούνται με αυτά. Λοιπον:
Φίλε DjZissi αυτό που σου λέω επανηλιμένα είναι το εξής:
Αν "στάξουμε" νερό ή βενζίνη στην εισαγωγή αέρα μιας μηχανής και συμπιεστεί το μείγμα στα 12 bar (τόσο περίπου δείχνουν τα συμπιεσόμετρα μετά τη φάση της συμπίεσης) και ανεβεί η θερμοκρασία του λόγω αυτής της συμπίεσης στους σίγουρα πάνω από 100 βαθμούς και στοβιλιστεί (ανακατευτεί) με τρελή ταχύτητα καθώς ανεβαίνει το πιστόνι, πιστεύεις ότι θα περιμένει τον κεραυνό για να γίνει ατμός?
Στην αγωγιμότητα του αέρα πιστεύω ότι παίζουν βασικό ρόλο το ποσοστό υγρασίας του και η πίεσή του. Με το ψεκασμό νερού ή τα σύννεφα, η υγρασία φτάνει μέχρι και το 100% (κορεσμένος από νερό) καθώς και η διαφορά των 12 bar...
Τα μπουζί Ιριδίου υπάρχουν στο εμπόριο και έχουν την μεγαλύτερη αντοχή σε θερμοκρασία, πράγμα λογικό αφού με τόσα Watt που θέλετε να περάσετε δεν θα αντέχουν τα απλά. Τέτοια είναι Denso Iridium, NGK Iridium κ.α.
Τα spikes είναι κορυφές τάσης που προέρχονται συνήθως από ανάστροφα ρεύματα, όπως όταν κλείνει ένα μπεκ βενζίνης (δουλεύει ηλεκτρομαγνητικά). Μόλις σταματάει η παροχή ρεύματος αντί για να πάει η τάση στο 0, βλέπεις μία κορυφη (spike) αρκετά volt και μετά 0. Δηστυχώς οι γνώσεις μου σε ηλεκτρονικά είναι πιο περιορισμένες απο τις δικές σας και δεν μπορώ να σας πω παραπάνω.
Τώρα για την ηλεκτρόλυση που και μένα με ενδιαφέρει περισσότερο μιας και τη βλέπω σαν πιο βατή περίπτωση έχω να πω στον φίλο ddhydrogen ότι από ότι κατάλαβα μπορεί θεωρητικά να είναι ενδόθερμη αντίδραση αλλά αυτό πρέπει να ισχύει στην ιδανική ηλεκτρόλυση. Στην πράξη επειδή υπάρχει περίσσια ηλ. ρεύματος το υπόλοιπο απλά θερμαίνει το νερό και αυτό ίσως εξηγεί το γεγονός ότι οι εταιρείες που ασχολούνται με αυτά συνιστούν την τοποθέτηση των συσκευών σε κρύο σημείο π.χ. προστά στον προφυλαχτήρα για αποφυγή υπερθέρμανσης.
Εγώ πάντως θα το δοκιμάσω μαζί με ένα πρόγραμμα στον εκέφαλο που θα περιορίζει την παροχή βενζίνης από τα εργοστασιακά μπεκ.
Καλή τύχη σε ότι κάνετε.

Υ.Γ.
DjZissi είσαι σίγουρα 17?
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Καλέ μας φίλε carbil, μου δίνεις για άλλη μία φορά ιδιαίτερη χαρά με το ενδιαφέρον σου για τους πειραματισμούς γενικά.
Νομίζω ότι δεν υπάρχει πιό ώραίο πράγμα από την έρευνα, όταν μάλιστα αυτή συνδυάζεται και με ένα καλό αποτέλεσμα.
Μας δίνει το συναίσθημα της χαράς της δημιουργίας.

Θέλοντας να σας δώσω εξ αρχής έναν προσανατολισμό των ενδιαφερόντων μου , θα σας πω ότι προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο το θέμα της οικονομίας του καυσίμου, διότι εκεί εστιάζω τη σκέψη μου περισσότερο. Το θέμα της αύξησης της ισχύος του κινητήρα με οποιοδήποτε τρόπο , θυσιάζοντας τον παράγοντα "οικονομία καυσίμου" στο βωμό του "γκαζιού" και μόνο, θα έλεγα ότι δεν θα με απασχολούσε και τόσο. (Χωρίς να θέλω να εννοήσω ότι περνά απαρατήρητη για μένα η οποιαδήποτε δημιουργική , εφευρετική ιδέα ή σκέψη)

Με αφορμή αυτά που συζητάμε εδώ, σκεφτηκα κάτι πιό πρακτικό και πιό "μπακάλικο" (ας μου επιτραπεί η εκφραση) , θα έλεγα.
Εάν τοποθετούσαμε ένα μικρό μετασχηματιστάκι 12 βολτ προτέυον και 15 βολτ δευτερεύον το οποίο θα έμπαινε πρίν τη σύνδεση του διακοπτομενου πρωτεύοντος του πολλαπλασιαστή του αυτοκινήτου, έτσι ώστε αυτός να πάρει (αντί 12βόλτ) , τα 15 βολτ του μετασχηματιστή που παρεμβάλλουμε, τότε το δευτερεύον (υψηλής) του πολλαπλασιαστή του αυτοκινήτου θα έδινε ακόμα μεγαλύτερη τάση στα μπουζιά. (Βέβαια αυτό θα "κούραζε" λιγάκι το πρωτεύον του πολλαπλασιαστή του αυτοκινήτου, χωρίς να νομίζω ότι θα εχει φόβο να "καεί")
Φίλε μου carbil τί γνώμη έχεις για τα μπουζιά ιριδίου, πιστεύεις ότι θα άξιξε τον κόπο η παραπάνω εφαρμογή σε συνδυασμό με μπουζί ιριδίου;
Επειδή πιστεύω ότι ακόμη και όταν δεν δίνουμε για κάποιο λόγο μία απ ευθείας και ξεκάθαρη απάντηση σε κάτι, βοηθάμε τον άλλον στην προσεγγιση μιας ξεκάθαρης ιδέας, η οποία προκύπτει θα έλεγα σε γενικές γραμμές, από την εκφραση μιάς γνώμης. (έστω και θεωρητικής)
Όταν πιέζουμε ένα κλειστό έμβολο το οποίο έχει μέσα υγρασία, τότε η πίεσή μας προσπαθεί μεν να υγροποιήσει (σε μορφή νερού) την υγρασία, αλλά απ την άλλη, η συμπίεση αυτή προκαλεί μία αύξηση της θερμοκρασίας η οποία αύξηση (ως γνωστόν) εμποδίζει την υγροποίηση.
Ξέκινόντας έτσι με απλές και όχι τόσο πολυσύνθετες σκέψεις , πιστευω να επιχειρήσουμε με αργά και σταθερά βήματα (και σε συνδυασμό πάντα με το πείραμα) να πάρουμε απαντήσεις στις διάφορες απορίες μας.
Και πάλι προχωρούμε συζητώντας.
Πιστεύω ότι η καλύτερη βοήθεια που δίνουμε στον άλλον είναι όταν τον προσανατολίσουμε στο να βρεί από μόνος του μία απάντηση στα ερωτήματά του, χωρίς να "κρέμεται" από μία έτοιμη απάντηση τύπου "μαστίχας". Αυτό εξάλλου τον δίνει και μεγαλύτερη αυτοπεπείθηση, (διότι αυτό τον βοηθά στο να πατήσει από μόνος του στα πόδια του) και "τονώνει" έτσι τα ενδιαφέροντά του.
Κανείς δε γεννιέται (εννοείται) με γνώσεις.
Όλοι όπως κι εγώ είμαστε μαθητές και αλληλοβοηθιόμαστε καλύτερα όταν ανταλλάσσουμε μεταξύ μας σίγουρες και τεκμηριωμένες προσωπικές εμπειρίες.
(Ο χώρος του εργαστηρίου είναι κι αυτός ενας από τους καλύτερους συνεργάτες μας)

Χρόνο να έχουμε να τα λέμε.
Να είστε καλά
Σας ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Η τάση της μπαταρίας του αυτοκινήτου είναι 12.5V και όταν αυτό παίρνει μπρος ο δυναμός την πάει στα 13.8-14.4V ανάλογα το φορτίο, τις στροφές, το μοντέλο αυτοκινήτου κ.λ.π. για να τη φορτίσει. Υπάρχουν κάποια κυκλωματάκια που βγάζουν 16V και χρησιμοποιούνται είτε για την ανάφλεξη είτε πιο πολύ για την αντλία βενζίνης όταν η παροχή της είναι οριακή. Όπως είπα στο προηγούμενο post το να δώσεις παραπάνω τάση ή ένταση στα μπουζί μιας συμβατκής μηχανής το μόνο που καταφέρνεις είναι να προσθέσεις στις απώλειες, μιας και αφού το μπουζί αναφλέξει το μείγμα μετά είτε 0.1 amp είτε 10amp περάσουν είτε επί 4ms μείνει αναμένο, είτε 10 η καύση δεν αλλάζει.
Μάλιστα διάβασα σε ένα τεχνικό φυλάδιο μιας εταιρείας αναφλέξεων ότι ο πολύ δυνατός σπινθήρας δεν είναι καλός γιατί λειτουργεί σαν μια μίνι ατομική βόμβα και διώχνει τα μόρια από την ακίδα του μπουζί με αποτέλεσμα να έχουμε φτωχή σε ποιότητα καύση.
Το ίδιο πρέπει να ισχύει και με την ηλεκτρόλυση: Πρέπει να βρείς την ελάχιστη τάση που θα καταφέρει να σπάσει τους δεσμούς των μορίων. Οτιδήποτε παραπάνω πάει σε απώλειες και ζεσταίνει το σύστημα.
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Σ' ευχαριστώ Δαμιανέ για το support σου.... :107:
CarBil, ναι είμαι 17. φέτος δινω πανελλαδικές ( :606: ), και το Μάη κλείνω τα 18.
Μπορείς να με δείς ώς προταγονιστή εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=4H2_HesbpxQ
Κι εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=VvfbByNWsu4&feature=channel
(εδώ ειναι και το blog μου αν ενδιαφέρεσαι: http://zissisprojects.wordpress.com

πιστεύεις ότι θα περιμένει τον κεραυνό για να γίνει ατμός?
Ανάμεσα στα δυο ηλεκτρόδια του μπουζιού, όταν γίνεται η ηλεκτροστατική αυτή εκκένωση, η και ο κεραυνός, ότι υπάρχει εκεί ανάμεσα περνά σε στην 4η φυσική κατάσταση των σωμάτων, που ονομάζεται πλάσμα. Αυτό συμβαίνει όταν ένα σώμα αναπτυχθούν θερμοκρασίες άνω των 12.000 βαθμών κελσίου. Δες εδώ καλύτερα.: http://el.wikipedia.org/wiki/Πλάσμα_(Φυσική)

Αυτό προσπαθούμε να πετύχουμε μέσα στο μοτέρ.


Εάν τοποθετούσαμε ένα μικρό μετασχηματιστάκι 12 βολτ προτέυον και 15 βολτ δευτερεύον το οποίο θα έμπαινε πρίν τη σύνδεση του διακοπτομενου πρωτεύοντος του πολλαπλασιαστή του αυτοκινήτου, έτσι ώστε αυτός να πάρει (αντί 12βόλτ) , τα 15 βολτ του μετασχηματιστή που παρεμβάλλουμε,
Έχω δεί εφαρμογές όπου δίνουν στον πολλαπλασιαστή ρεύμα μετά τον ινβέρτερ. Δηλαδή 110, ή 220 βόλτ. Και κανένας δεν έχει παραπονεθεί ότι του χάλασε το coil.


Και πάλι προχωρούμε συζητώντας.
Πιστεύω ότι η καλύτερη βοήθεια που δίνουμε στον άλλον είναι όταν τον προσανατολίσουμε στο να βρεί από μόνος του μία απάντηση στα ερωτήματά του, χωρίς να "κρέμεται" από μία έτοιμη απάντηση τύπου "μαστίχας". Αυτό εξάλλου τον δίνει και μεγαλύτερη αυτοπεπείθηση, (διότι αυτό τον βοηθά στο να πατήσει από μόνος του στα πόδια του) και "τονώνει" έτσι τα ενδιαφέροντά του.
Κανείς δε γεννιέται (εννοείται) με γνώσεις.
Μα αυτός είναι και ο λόγος του φόρουμ. Η ερώτηση του ενός είναι η απάντηση του άλλου, και αντίστροφα.

Πιστεύω πώς το όλο σύστημα είναι πολύ πιο εύκολο απ' ότι φαίνεται. Γιατί άν πάς σε κάποιον και του πείς. Φίλε βρήκα τρόπο, και να!!, κοίτα!! δουλεύει η μηχανή που έφτιαξα με νερό και τίποτα άλλο, θα γυρίσει να σου πεί καλά ρε εσύ είσαι ιδιοφυία, ενώ είναι ένα απλό κύκλωμα που αποτελείται απο 2 πράματα....


Έδώ είμαστε να τα πούμε όλα και να τα φτιάξουμε. Αν το έχουν καταφέρει ένας-δυό, σίγουρα μπορούμε να το καταφέρουμε κι εμείς....

Να σας ευχαριστήσω και τους δυο, (carbil και Δαμιανό[και όσους άλλους έρθουν στη συζήτηση....]) για την συμβολή σας στο θέμα αυτό και την όρεξή σας για research. Είναι μεγάλο αβαντάζ για μένα μιάς και ο πατέρας μου είναι ναυτικός και ταξιδεύει και μη μπορώντας να τον έχω δίπλα μου και να τον πρήζω, να έχω μια έξτρα βοήθεια απο κάποιους που μπορούν και θέλουν να ασχοληθούν. Έστω μέσω ιντερνέτ.... :615:

Ευχαριστώ και πάλι,
Ζήσης.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.733
Μηνύματα
3.025.510
Members
38.488
Νεότερο μέλος
nikpapageo
Top