Μερικές μετρήσεις με τα νέα μου ηχεία (με χρήση UMIC-REW)


Μηνύματα
1.385
Reaction score
2.827
κανονικα θα πρεπει να αρχισουμε να επιβαλουμε προστιμο πρωτα στους πικαπαδες και μετα στους εχοντες μονο ενα σαμπ κατοπιν βεβαια σε ολους τους δικαναλους. δεν το γλυτωνεις το προστιμο δλδ :p:biggrin:
Νκ για πες την γνώμη σου για αυτά
Πολύ φθηνά μου φαίνονται και να μην είναι μούφα
 

Μηνύματα
770
Reaction score
2.688
Στους κατόχους/χρήστες πικάπ δε δίνουμε πρόστιμο.


Είναι αρκετά μεγάλη τιμωρία από μόνο του. :biggrin:
Κάτοχος ναι...χρήστης αραιά και πού...Είναι πιο βολικό το streaming από το κινητό...όπως κάνω αυτή τη στιγμή... 😁 😁
 

Μηνύματα
5.622
Reaction score
9.784
Στους κατόχους/χρήστες πικάπ δε δίνουμε πρόστιμο.


Είναι αρκετά μεγάλη τιμωρία από μόνο του. :biggrin:
για κατοχους σανσουι προβληματιζομαι ......ποσο τσουχτερο θα πρεπει να ειναι :D
Νκ για πες την γνώμη σου για αυτά
Πολύ φθηνά μου φαίνονται και να μην είναι μούφα
τι να σου πω, μια πολυ χαμηλη τιμη σε ενα προιον ειναι καμπανακι, εδω επιπλεον δεν βρισκω και πληροφοριες σχετικα με το ποσοστο αποσβεσης για διαφορες συχνοτητες.
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.100
για κατοχους σανσουι προβληματιζομαι ......ποσο τσουχτερο θα πρεπει να ειναι :D
Έχουν λογικά υπερβεί το όριο ηλικίας όλοι, οπότε τη σκαπουλάρουν. 🤪
 


Μηνύματα
770
Reaction score
2.688


Λέω με απόλυτη βεβαιότητα ότι θα προτιμούσα να ακούω το κόκκινο, δηλαδή χωρίς EQ.

Το χειροτέρεψες.

Από 350 κύκλους και πάνω, ωραιότατη κλίση έχει "μαμά", άστο ήσυχο.

Από κει και κάτω, δες λίγο τα σαμπ με 24-αρι κρος πως θα τα φέρεις όσο μπορείς.
Εχω κανα δυό μετρήσεις όπου είχα μειώσει τα μπάσα κατά 2 db από το tone control του προενισχυτή. (μπορώ να το κάνω και από τα dip switches των Kali). Βέβαια είχα 18db και όχι 24 Σου φαίνεται καλύτερο ή όχι? Να ψάξω προς αυτή την κατεύθυνση?

Graphs comparison.jpg
 


Μηνύματα
770
Reaction score
2.688
Το κόκκινο ειναι ο μεσος όρος κάποιων μετρήσεων (9 στον αριθμό) με slop 12db και bass 0, treble 0.
Το πορτοκαλί είναι μια μέτρηση όπου slop 18db, bass -2, treble 0
Το πράσινο είναι μία μέτρηση όπου slop 12db bass -2, treble 0
Ανεβάζω πάλι το γράφημα με 1/6.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι άν μέχρι τα 400 Hz βελτιώθηκε (σε σχέση με το κόκινο γράφημα)

Graphs comparison 1.jpg
 


Μηνύματα
14.043
Reaction score
11.734
Και εγώ αυτό βλέπω.
Καλά έκανες και είπες τι είναι το κόκκινο, γιατί στην αρχή νόμιζα ότι ήταν μέσος όρος του πορτοκαλί και του πράσινου.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.942
Reaction score
90.115
Το κόκκινο είναι πιο ομαλό γιατί είναι μέσος όρος 9 μετρήσεων, και όχι σημειακή μέτρηση.
Αν κατάλαβα καλά από την περιγραφή.

Δεν συγκρίνονται καν μεταξύ τους, περιγράφουν διαφορετικά χαρακτηριστικά.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.212
Reaction score
21.874
κανονικα θα πρεπει να αρχισουμε να επιβαλουμε προστιμο πρωτα στους πικαπαδες και μετα στους εχοντες μονο ενα σαμπ κατοπιν βεβαια σε ολους τους δικαναλους. δεν το γλυτωνεις το προστιμο δλδ :p:biggrin:
:biggrin:

nadal-wedgie-pic.jpg
 

Μηνύματα
3.944
Reaction score
6.235
Γενικά έχε υπόψη το εξής: Η διάχυση για να δουλέψει δεν γίνεται να είναι και διακριτική. Καλώς η κακώς θέλει μεγάλη επιφάνεια και μεγάλη απόσταση. Έστω και για scattering θέλει κάποια απόσταση. Δες εδώ κάποιες πληροφορίες.
Η απορρόφηση αντιθέτως δουλεύει άμεσα. Το πρόβλημα με την απορρόφηση είναι ότι απορροφά πάντα υψηλότερες συχνότητες. Το καλύτερο προϊόν που έχω δει σε μετρήσεις (να είναι όσο πιο φλατ δηλαδή) είναι αυτό.
Μην κοιτάς που λέει μπασοπαγιδα μια χαρά broadband απορρόφηση κάνει. Επίσης εννοείται ότι μπορεί να υπάρχουν και πολύ καλύτερα προϊόντα από αυτό αλλά εγώ δεν έχει τύχει να έχω δεί.
Επίσης αν είσαι μακροχρόνια άνεργος ή αργοσχολος μπορείς να φτιάξεις κάτι σαν αυτά που έχω φτιάξει στο νήμα μου.
Βέβαια δεν στο συνιστώ σε καμία περίπτωση.
 

Μηνύματα
770
Reaction score
2.688
Το κόκκινο είναι πιο ομαλό γιατί είναι μέσος όρος 9 μετρήσεων, και όχι σημειακή μέτρηση.
Αν κατάλαβα καλά από την περιγραφή.

Δεν συγκρίνονται καν μεταξύ τους, περιγράφουν διαφορετικά χαρακτηριστικά.
Σωστά τα λες. Ο λόγος που το έβαλα ήταν για να δείξω πως έχουν τα πράγματα , (να περιγράψω μια κατασταση και όχι να συγκρίνω αμεσα, γιατι δεν εχω πολλες μετρησεις για να βγαλω μεσο ορο με τις νεες συνθηκες), εκεί στα 150-350Hz και πως γίνονται αν αφαιρέσω 2db. Δηλαδή ότι μια κορυφή εκεί στα 150-200hz μειώνεται, .Επίσης από 30-70 υπάρχει μείωση 1-2db. Αυτά που ρωτούσα είναι αν όλα αυτά κάνουν κάποια διαφορά προς το καλύτερο η όχι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.121
Reaction score
143.586
Μάλλον είναι πιο σημαντικό να βοηθήσεις το χώρο να μη κάνει μαντάρα τα ωραία που παίζουν τα ηχεία, παρά να παίζεις με το EQ.

Προς ώρας, μέχρι να δεις τι θα βάλεις στο χώρο, θα πρότεινα να κάνεις απλώς μια "όσο πιο καλή γίνεται" ενσωμάτωση του σαμπ, με ένα 24-αρι κρος στους 80, και με EQ μην ασχολείσαι, απλώς διόρθωσε μόνον ο,τι σε ενοχλήσει στο αυτί, κι αυτό μόνον εάν δεν διορθώνεται από τα ρυθμιστικά τονικότητας των ενεργών σου ηχείων και σαμπ.

Δηλαδή, χρησιμοποίησε το μίνιμουμ δυνατό DSP.


ΥΓ. Συμφωνώ να βάλεις τα μπας τραπς που σου έδειξε ο Αλέξανδρος, της gik.
Μια χαρά broadband είναι, και μια χαρά "μόνον bass traps" βάλε.
 

Μηνύματα
770
Reaction score
2.688
Γενικά έχε υπόψη το εξής: Η διάχυση για να δουλέψει δεν γίνεται να είναι και διακριτική. Καλώς η κακώς θέλει μεγάλη επιφάνεια και μεγάλη απόσταση. Έστω και για scattering θέλει κάποια απόσταση. Δες εδώ κάποιες πληροφορίες.
Η απορρόφηση αντιθέτως δουλεύει άμεσα. Το πρόβλημα με την απορρόφηση είναι ότι απορροφά πάντα υψηλότερες συχνότητες. Το καλύτερο προϊόν που έχω δει σε μετρήσεις (να είναι όσο πιο φλατ δηλαδή) είναι αυτό.
Μην κοιτάς που λέει μπασοπαγιδα μια χαρά broadband απορρόφηση κάνει. Επίσης εννοείται ότι μπορεί να υπάρχουν και πολύ καλύτερα προϊόντα από αυτό αλλά εγώ δεν έχει τύχει να έχω δεί.
Επίσης αν είσαι μακροχρόνια άνεργος ή αργοσχολος μπορείς να φτιάξεις κάτι σαν αυτά που έχω φτιάξει στο νήμα μου.
Βέβαια δεν στο συνιστώ σε καμία περίπτωση.
Αλέξανδρε ήδη κοιτάω (μαζι με τη συζυγο και ειναι πολυ θετική) τη σελίδα που έστειλες. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν θεωρείς ότι θα γίνει δουλειά και με κάποια art panels και deco shapes που έχει η εταιρεια η προτεινεις μόνο τα συγκεκριμένα 244 bass traps.
 

Μηνύματα
770
Reaction score
2.688
Μάλλον είναι πιο σημαντικό να βοηθήσεις το χώρο να μη κάνει μαντάρα τα ωραία που παίζουν τα ηχεία, παρά να παίζεις με το EQ.

Προς ώρας, μέχρι να δεις τι θα βάλεις στο χώρο, θα πρότεινα να κάνεις απλώς μια "όσο πιο καλή γίνεται" ενσωμάτωση του σαμπ, με ένα 24-αρι κρος στους 80, και με EQ μην ασχολείσαι, απλώς διόρθωσε μόνον ο,τι σε ενοχλήσει στο αυτί, κι αυτό μόνον εάν δεν διορθώνεται από τα ρυθμιστικά τονικότητας των ενεργών σου ηχείων και σαμπ.

Δηλαδή, χρησιμοποίησε το μίνιμουμ δυνατό DSP.


ΥΓ. Συμφωνώ να βάλεις τα μπας τραπς που σου έδειξε ο Αλέξανδρος, της gik.
Μια χαρά broadband είναι, και μια χαρά "μόνον bass traps" βάλε.
Εννοείς να βάλω μόνο τα bass traps όχι κάτι άλλο? Μέσα στο σαλόνι δύσκολο να κρυφτούν ιδίως τα μεγάλα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.035
Reaction score
59.957
Καλησπέρα και πάλι. Θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, μια βοήθεια με 1-2 γραφήματα για να καταλάβω τι αντιπροσωπεύουν ακριβώς.
Στο παρακάτω γράφημα του step όπου φαίνεται η καθυστέρηση, ποιες κορυφές παίρνουμε?
Στα προηγούμενα ηχεία μου οι κορυφές ήταν πιο ξεκάθαρες, οπότε ήταν γύρω στα 18ms.
Το γράφημα του impulse response τι δείχνει ακριβως?

View attachment 295239

View attachment 295240
H βηματική απόκριση δείχνει ηχειακά στοιχεία ασυγχρόνιστα μεταξύ των και αυτό αναμένεται να γίνεται αισθητό αφού οι επιμέρους πλαγιές είναι ξέχωρες η μια από την άλλη, λ.χ. δεν φαίνεται η κάθοδος καθεμίας να μεταβαίνει ομαλά στην άνοδο από την αμέσως επόμενη... Αυτό που θα θέλαμε εδώ είναι καμπύλες όπως οι παρακάτω εικονιζόμενες :
1686823172053.png


Η Κρουστική δεν δείχνει αναλυτικά τη συμπεριφορά υπό την κλίμακα που παρουσιάζεται. Επίσης σε συνδυασμό με την παράσταση ETC δείχνουν πυκνή δέσμη έκτοπων ανακλάσεων με στάθμη τάξης -10 dB σε σχέση με τον αρχικό παλμό στη ζώνη 4-6 msec που αναμένεται να γίνονται έντονα αισθητές . Η μεταγενέστερη δέσμη γύρω από τα 21 msec αναμένεται να γίνεται λιγότερο αισθητή. Θα έπρεπε όμως και οι δύο ν'αντιμετωπιστούν με ακουστική φροντίδα από τη στιγμή που είναι ισχυρές.

Χρονικό περιθώριο 4-6 msec ισοδυναμεί με επιπλέον διαδρομή τάξης 136 - 204 εκατοστόμετρα αντίστοιχα ως προς την άμεση από το ηχείο. Τα δε 21 msec αντιστοιχούν σε 714 εκατοστόμετρα. Ως πρόχειρη μέθοδος πάρε σπάγκο κόψε τον σε κομμάτια μήκους 136 & 204 cm , ενώνεις στο εκάστοτε κομμάτι τη μια άκρη στην πρόσοψη του ηχείου και την άλλη εκεί που ήταν η θέση λήψης και ψάχνεις λυγίζοντας με το δάκτυλο το ενδιάμεσο τμήμα διαδοχικά στη διαδρομή του σπάγκου σε ποιες επιφάνειες θ'ακουμπούσε προς κάθε δυνατή κατεύθυνση. Αυτές που θα βρεθούν πρέπει να είναι υπεύθυνες για τις προβληματικές ανακλάσεις. Η δέσμη των 21 msec πρέπει ν'αντιστοιχεί σε καθυστερημένες συνιστώσες και όχι σε πρώιμες.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.750
Μηνύματα
3.026.349
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top