- Μηνύματα
- 5.918
- Reaction score
- 12.572
Το μισό του 2,5 είναι 1,25. Just saying.Άρα, τουλάχιστον 1.75 μέτρα. Το'πιασα!!
Το μισό του 2,5 είναι 1,25. Just saying.Άρα, τουλάχιστον 1.75 μέτρα. Το'πιασα!!
εδώ πάμε να το βελτιώσουμε όχι να το κάνουμε ίδιο.
Νικ μην ψαρώνεις, προχώρα.Άρα, τουλάχιστον 1.75 μέτρα. Το'πιασα!!
Μακάρι να ήταν αυτό το μόνο κόλλημα, αλλά στη περίπτωση του δικού μου που έχει δύο μεγάφωνα για τις χαμηλές, να υποθέσω ότι μετράμε απο το κέντρο των δύο;
Σκέφτηκες κι εσύ το μικρό ηχείο στο λιβάδι;;;
Θα σε στεναχωρήσω, μένω σε ρετιρέ, οπότε έχω τη ταράτσα απο πάνω μου!
Το dsp όμως δεν είναι σε θέση να συμμαζέψει τις λεπτομέρειες; Ή το έχω καταλάβει λάθος;διαφωνω.
αν εχεις σχεδιασει καμια 20αρια ηχεια μαλλον μπορεις να το κανεις nearfield .
αν οχι θα κανεις πιο πολλα λαθη.
εκτος αυτου αναλογως σχεδιου και θεσης ακροασης η μετρηση στο 1 μετρο και στην πραγματικη θεση μπορει να διαφερουν ακουστη ποσοτητα msec , ιδιως αν ο ακροατης δεν καθεται στο ενδιαμεσο των δυο μεγαφωνων
ζηλεύουμε Δημητράκη?Που πάτε και μπλέκετε
Εγω προσπαθώ συνεχώς να απλοποιώ την ζωή μου, όχι να την κάνω πιο περίπλοκη.ζηλεύουμε Δημητράκη?
Κάνουν , μειώνουν τις πρώτες ανακλάσεις.τα μαξιλαρια δεν κανουν τιποτα στον κλειστο χωρο μετρησης.
το dsp δεν δουλευει μονο του
πρεπει να του πεις τι να κανει.
για να του πεις τι θα κανει πρεπει να διακρίνεις το προβλημα
για να γινει αυτο πρεπει να το μετρησεις σωστα και να μπορεις να αξιολογησεις τη μετρηση.
οταν εχεις συσσωρευμενη εμπειρια , μπορεις να αντικαταστησεις μερος της μετρησης με την εμπειρια.
το rew δεν ξερω τι κανει , εγω δουλεψα με το λογισμικο της hypex
ναι αλλα συνήθως τα παθητικά κρος δεν είναι και πολύ καλοσχεδιασμένα.Aκόμα και με τις ίδιες ρυθμίσεις του παθητικού κρος, η απουσία του δεν σημαίνει απο μόνη της βελτίωση; Πέραν δηλαδή της βελτιστοποίησης των ρυθμίσεων, αρκετοί δεν έχουμε ασχοληθεί με τα υλικά του κρος προκειμένου να το βελτιώσουμε;
Well , guess what? First sample in your area, καλαμαριά.Εγω προσπαθώ συνεχώς να απλοποιώ την ζωή μου, όχι να την κάνω πιο περίπλοκη.
Με αυτά που περιγράφετε δεν θα ασχολιόμουν παρά μόνο αν έμπαινα σε καραντίνα για κορονοϊό για τριετία και πάνω.
Καλά ! εσύ ληγμένα έχεις πάρει αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.Την πλάκα του θέλει να κάνει ο Νίκος. Όπως εγώ τότε με τα mission, που τελικά άκουσα τη συμβουλή του CostasEAR και πήγα και πήρα ενεργά.
για να απαντήσω λοιπόν στην ερώτηση σου το dsp μπορεί αρκεί να μπορέσεις να μετρήσεις το συνδυασμο μεγαφωνων και κρος ένα ένα μεγάφωνο σε nearfield και να την φτιάξεις ιδια.Για να βελτιώσεις κάτι παει να πει ότι μπορείς κατ' ελάχιστον να το αναπαράξεις ίδιο.
Αλλιώς κινδυνεύει κανείς να γίνει μαθητευόμενος μάγος.
Και ούτως ή άλλως τα εγγενή οφέλη της κατάργησης ενός παθητικού κρος αποτελούν από μόνα τους βελτίωση, πριν καν δηλαδή πέσει περαιτέρω χέριασμα.
Στα σοβαρά ηχεία , όπως αυτά που φιάχνει ο φίλος μου ο Αντώνης , είναι και παραείναι.ναι αλλα συνήθως τα παθητικά κρος δεν είναι και πολύ καλοσχεδιασμένα.
Δέχομαι bullying για τα ηχεία μου!!!Καλά ! εσύ ληγμένα έχεις πάρει αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
"Τη πλάκα μου", 'νταξ... Να ακούσω μέχρι που μπορεί να φτάσει το συγκεκριμένο σύνολο ( όσο βέβαια επιτρέπει και ο χώρος, ο τωρινός και ο επόμενος ). Να ξεκαθαριστεί όμως, όχι τη πλάκα μου με όσους συμμετέχουν στη κουβέντα.Την πλάκα του θέλει να κάνει ο Νίκος. Όπως εγώ τότε με τα mission, που τελικά άκουσα τη συμβουλή του CostasEAR και πήγα και πήρα ενεργά.
Να τους στείλουμε στον διευθυντή για τις απαραίτητες συστάσεις..!!Δέχομαι bullying για τα ηχεία μου!!!
Μωρέ και στα δικά μου DIY ηχεία τα crossovers είναι πολύ καλά σχεδιασμένα (όχι από εμένα, από το φίλο μου το Μανώλη), αλλά μ'αυτά και με τ'άλλα, ε δε φτιάχνουμε και σοβαρό στατιστικό δείγμα.Στα σοβαρά ηχεία , όπως αυτά που φιάχνει ο φίλος μου ο Αντώνης , είναι και παραείναι.