Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Μηνύματα
4.869
Reaction score
3.929
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

............................

Αργότερα θα βάλω και άλλα links προς ιστοτόπους που "ασχολούνται" με τα Wavelets, αλλά ας μη "βαρύνουμε" και άλλο το θέμα ακόμα.
Ετσι σε θελω Αλεξη, κρατα το ελαφρυ το θεμα :204:
 


Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Συνοψίζοντας...

Φανταζομαι για ενισχυτη τα αυτονοητα. Μονομπλοκ SE 2Χ11 βατ ο καθενας ετσι για να την σπασει στον ιαρ.
Έτσι λες ε;:114:

...
Ωστόσο, η επικέντρωσή σου στο κάτω τμήμα του φάσματος στους line level μετασχηματιστές απομόνωσης (αφήνω απ'έξω τους μετασχηματιστές εξόδου, είναι άσχετοι σε αυτό το θρεντ) είναι σωστή, καθώς εκεί πάσχουν, κι είναι αποδεδειγμένο και μετρήσιμο αυτό. Όμως, τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πολύ, πάρα πολύ, και πλέον ο περιορισμός που αναφέρεις ουσιαστικά δεν υφίσταται, για τον απλό λόγο ότι κάτω από 20 Hz (ιδίως κάτω από 10Hz) δεν μπορείς να ακούσεις (κι ας νομίζεις ότι μπορείς), αλλά και γιατί οι παραμορφώσεις των μεγαφώνων είναι απίστευτα υψηλές σε αυτές τις συχνότητες (ακόμα κι αν το επιτρέπει ο χώρος, που δε το νομίζω αλλά λέμε τώρα), ιδίως στο θέμα της δυναμικής συμπίεσης από τα μεγάφωνα, που η λύση του με την υπάρχουσα τεχνολογία (μετρήσιμα και αποδεδειγμένα) είναι μόνο πολλά (>8) μεγάλης διατομής (>12') και μεγάλης ευαισθησίας (>93-95db/w/m) μεγάφωνα με λίγες σπείρες στο πηνίο φωνής, που οδηγούνται από ενισχυτικές βαθμίδες χαμηλής ισχύος, χωρίς καμπίνα, ελεύθερα δίπολα. Πράγματα δηλαδή εντελώς αντίθετα με τη φιλοσοφία των σαμπ της εποχής μας, στην οποία έχουμε καταλήξει λόγω εύκολης διαθεσιμότητας ενισχυτικών βαθμίδων υψηλής ισχύος.
...
Βασίλη μου, το τι ξέρουμε, με το τι θέλουμε, και με το τι μπορούμε δυστυχώς συμπίπτουν από σπάνια εως ποτέ...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Νομίζω πως κάπου τα είχε ξαναγράψει ο μπαγάσας, αλλά δε μπορώ να το βρω τώρα...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Συνοψίζοντας...

Βρήκα κι άλλο ένα:

Υποθέτω, κι εσύ όπως και αρκετοί άλλοι, θα καταλήξεις πως για το καλύτερο ποιοτικά και πιο εκτεταμένο χαμηλό, χρειάζεσαι όλο και πιο μεγάλη καμπίνα ακουστικής ανάρτησης, με αυξανόμενη ταυτόχρονα ελάττωση της ευαισθησίας εκεί κάτω, στους υπόηχους. Το "τέλος του δρόμου" σε αυτό το σκεπτικό, έρχεται με την ανοιχτή μπάφλα, όπου καμπίνα είναι όλος ο χώρος ακρόασης (μεγαλύτερη δε γίνεται), αλλά πλέον η ευαισθησία έχει πέσει στα τάρταρα, οπότε χρειάζεσαι πολλά τεράστια μεγάφωνα μαζί ώστε να βγάλεις χαμηλές συχνότητες σε μεγάλες στάθμες. Αλλά από "πχιότητα", είσαι στο "σωστό δρόμο"...

Εν καιρώ, θα αντιληφθείς και τα μειονεκτήματα της υψηλής ισχύος όταν αυτή διοχετεύεται σε ένα μεγάφωνο για να καταφέρει να παίζει πολύ χαμηλά, και θα αρχίσεις να εκτιμάς τις υψηλές ευαισθησίες κάπχιων "κακών" επαγγελματικών μεγαφώνων μεγάλης επιφάνειας, όπως και να σκέφτεσαι πως αυξάνει η ευαισθησία από πολλά μεγάφωνα ταυτόχρονα, τα οποία έχουν και το πρόσθετο προτέρημα πως θα μοιράζονται την ισχύ που θα δίνεις, με κέρδος σε παραμέτρους πολύτιμες, όπως της δυναμικής συμπίεσης...

Τότε, θα μπορέσεις να κρίνεις και σχεδιάσεις με κλειστές μικρές καμπίνες που βγάζουν υπόηχους, και πιθανά να αναιρέσεις τον θαυμασμό σου προς αυτές τις μηχανές καθαρής παραμόρφωσης, ή και να αντιληφθείς κάπχια "θαμμένα" πλεονεκτήματα των μεμβρανών μύλαρ που βγάζουν μπάσο... Το αν ακούς βέβαια αυτή την παραμόρφωση, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, και θέλει περαιτέρω ψάξιμο. Πάντως, μετριέται. Αυτό το ξέρω.
 


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

"Ο τρόμος στον δρόμο με τον Ζαπάντη ".
Έχει βαλθεί να ξεφτιλίσει τον ήρωα του άβαταρ του σε γνώσεις.
Stay tuned
 

Μηνύματα
4.869
Reaction score
3.929
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Σιγουρα πηγε για φαγητο. Σε 2-3 ωρες θα τελειωσει :116:, οποτε ας συνεχισουμε με την ησυχια μας την συζητηση.

Λοιπον τι λεγαμε? Ααα, εβαλε καινουρια θεματα ο Αλεξ, ευαισθησια (χμ, χμ) και ανοιχτη μπαφλα.

Καλα το πρωτο ηταν λιγο πολυ γνωστο. Κατα κανονα (οχι απολυτα) κανει πιο ευκολη την οδηγηση. Μεχρι ποση ευαισθησια ομως? Αληθεια εχει μειονεκτηματα? Αν ειναι κατι κοινης παραδοχης γιατι δεν την ενστερνιζονται ολοι?

Για το δευτερο, θυμαμαι σε πρωτη φαση καποια ηχεια με 15ιντσο γουφερ που ειχε παρει βραβειο EIZA. Πολλα καλα ειχε το εν λογω ηχειο (για θυμηστε με ποιο ηταν?), ομως νομιζω οτι ηταν και καπως δυσκολουτσικο στην οδηγηση.

Προσωπικα ειχα καθησει αρκετη ωρα μια φορα στην εκθεση πριν 2 χρονια ακουγοντας ενα ανοικτης μπαφλας στην εκθεση (McIntoch). Δεν μ ενθουσιασε. Παρ ολο που τα συνοδα ηταν τα κορυφαια της εταιριας. Η αληθεια ειναι οτι τα γουφερ πρεπει να ηταν 8ιντσα. Δεν ξερω, καμμια φορα λεμε φταιει ο χωρος (στην προκειμενη περιπτωση πολυ μεγαλος), αλλα μαλλον κατα την γνωμη μου κατι αλλο εφταιγε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.325
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Οχι ,για στερεοφωνικά ενδιαφέρεται σε πρώτη φάση.
Οταν τον ρώταγα (εσείς οι βόρειοι έχετε τον EAR εμείς τον Ζαπ) μίλαγε για 2 Χ15 ίντσα σε καρδιολογική διάταξη :)614::139::609:)και ribbon tweeter.Και κάπου εκεί του έκλεισα το τηλέφωνο .
μα.... γιατί??????????/

κάπου εκεί έπρεπε να πάρεις στυλό και χαρτί και να κρατάς σημειώσεις!

εσύ έκλεισες το τηλ όταν έφτασε στο ζουμί! μα για όνομα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.325
Απάντηση: Συνοψίζοντας...

Επειδή ακούω τον Κωσταυτιά να ωρύεται "Πιο απλά ρε π@π@ρα!!!"...
μπα, εδώ δεν ισχύει.

ήταν αρκούντως απλά και κατανοητά (για αυτό που είναι) και αυτοί που ενδιαφέρονταν, κατάλαβαν.

επίσης, κάθε περαιτέρω απλούστευσή τους τα θα αδικούσε.

ΙΜΗΟ πολύ ωραία έκανες αυτή την αναφορά, κ σε ευχαριστούμε θερμά για αυτό.

Την χρησιμότητα αυτής της θεωρίας στην πράξη, την είδα με το δύσκολο τρόπο των δοκιμών. Κι όντως, το μεταβαλλόμενο χρονικό παράθυρο είναι ο μόνος τρόπος να βγάλεις άκρη, έστω και με απλά εργαλεία, αρκεί να ξέρεις και να καταλαβαίνεις την αξία αυτού που βλέπεις.

παρακαλώ, συνέχισε!
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

μα.... γιατί??????????/

κάπου εκεί έπρεπε να πάρεις στυλό και χαρτί και να κρατάς σημειώσεις!

εσύ έκλεισες το τηλ όταν έφτασε στο ζουμί! μα για όνομα...
Μου είχε έρθει η ΔΕΗ:402::406:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.325
Απάντηση: Συνοψίζοντας...

Βασίλη μου, το τι ξέρουμε, με το τι θέλουμε, και με το τι μπορούμε δυστυχώς συμπίπτουν από σπάνια εως ποτέ...
να μια ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Τουλάχιστον, οδηγεί σε συνειδητοποιημένες επιλογές η γνώση, κι όχι σε "θεοποίηση" των "γκουρού" των φυκίων (μεταξωτών κορδελών κατ'άλλους).:116::116:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.325
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

"Ο τρόμος στον δρόμο με τον Ζαπάντη ".
έτσι ακριβώς! :116:

Έχει βαλθεί να ξεφτιλίσει τον ήρωα του άβαταρ του σε γνώσεις.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, αυτό το στάδιο το έχει ξεπεράσει. Ποιος τον πιάνει τώρα...

Stay tuned
εννοείται!
ότι μάθουμε, καλό είναι!:109:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

να μια ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Γοίναισε αινοχλειτοικός .:136::136::136:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.325
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Γοίναισε αινοχλειτοικός .:136::136::136:
εγώ; όχι. Ο Ζαπ.

κοίτα να σου πω ένα παράδειγμα:΅

βάζεις ροζ θόρυβο, στήνεις ένα μικρόφωνο στη θέση ακρόασης, και συ πας στο πισί σου και κοιτάς την γραφική ανάλυση, ξέρεις, αυτό το μπιρμπιλωτό με τα φωτάκια που ανεβοκατεβαίνουν με τις συχνότητες, σαν αυτά τα λαμπάκια της μέτρικ ένα πράμα.

ε, αυτά τα "φωτάκια", ο αναλυτής φάσματος για κάποιους, μας δίνουν περίεργες πληροφορίες.

Αν το βάζεις να παίζει ώρα, με "αθροιστική μέτρηση", έχει διαφορετική απεικόνιση από τη στιγμή που ξεκινάει να παίζει. Διότι, μόλις ξεκινάει να παίζει, σηκώνονται με τη μία τα πρίμα (μικρό χρονικό παράθυρο). Λίγο αργότερα, τσααααακκκκ (που λέει κι ο Χάρυ Κλυνν) ξεπροβάλλουν οι μπάρες των μεσαίων, και σαν την καθυστέρηση έρχονται στο τέλος να ορθώσουν το ανάστημά τους κι οι μπάρες των χαμηλών συχνοτήτων. Νά οι διαφορές της αξίας του χρονικού παραθύρου της μέτρησης.

Αμέσως μετά, οι ενδείξεις αυτές φτάνουν σε ένα σημείο ισορροπίας, όπου δηλαδή όλα πχ δείχνουν "φλατ" σε ένα σωστό ηχοσύστημα.

Κι έτσι, "φλατ", συνεχίζουν να ανεβαίνουν οι "μπάρες" των φωτακίων του αναλυτή φάσματος που χαζεύεις χωρίς να καταλαβαίνεις τίποτα.

Πιο μετά, γίνονται άλλα κόλπα, αρχίζουν να ανεβαίνουν κι άλλο τα μπάσα, λες και δε θα σταματήσουν την ανηφόρα. Γιατί; είναι ο χώρος, απλό.

Όλα αυτά βέβαια, παίρνουν συνολικό χρόνο από 1 έως 5 δευτερόλεπτα, ανάλογα με διάφορες παραμέτρους χρονικών παραθύρων και μετρήσεων και αθροισμάτων και περιθωρίου τελικής στάθμης.

Και μετά από αυτό το χρόνο, σταθεροποιείται η ένδειξη στον αναλυτή φάσματος, και τα λαμπάκια μένουν στη θέση τους.

Κι αυτή την τελική μέτρηση που βλέπεις, την παίρνει ένα αυτόματο πρόγραμμα ισοστάθμισης, και τα κάνει μαντάρα.

Γιατί τα κάνει μαντάρα? Διότι η μέτρηση αυτή, η τελική, έχει πολύ μεγάλη διαφορά από την πραγματικότητα, αλλά και από την εικόνα που είδες αρχικά εσύ, πριν σταθεροποιηθεί η κατάσταση, πριν εμπλακούν στην μέτρηση και οι ανακλάσεις του δωματίου. Στην αρχική εικόνα τα μπάσα είναι χαμηλά, ενώ τα πρίμα είναι ψηλά. Στην τελική εικόνα τα μπάσα είναι ψηλά και τα πρίμα έχουν κατέβει.

Κι έρχεται το πρόγραμμα του AV σου να κάνει "ισοστάθμιση" και σου φτιάχνει ένα "τσιριχτό πριμαριστό" αποτέλεσμα, όπως πολύ χαρακτηριστικά ανέφερε ο Βαγγέλης Λάμπρου σε μια ανάλογη συζήτηση.

Τι να εξηγήσω εγώ? Αδυνατώ. Ξέρω τι παίζει, ξέρω το γιατί, αλλά δε μπορώ να το αναλύσω. Έχουμε όμως τον Ζαπ, τη δύναμη.

Και νά'σου ο μεσιέ Ζαπ, έρχεται να σου ανοίξει τα ματάκια και να σε κάνει να δεις γιατί στα κάνει μαντάρα το αυτόματο σύστημα ισοστάθμισης του πολυαγαπημένου σου AV ενισχυτή, που έχει και βραβείο έισα κι είναι και πολύ σέξι μηχάνημα και σένιο και με μούρη.

Ζαπ, ο αινοχλειτοικός.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.325
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Να δούμε πότε θα μας εξηγήσει την αξία των γνωστών κρουστικών ήχων στη μέτρηση, ιδίως σε αντίθεση με την μηδενική αξία του πολύ πιο γνωστού (σε όλους) ροζ θορύβου.

ξέρεις, αυτό με το πιστόλι.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Re: Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Να δούμε πότε θα μας εξηγήσει την αξία των γνωστών κρουστικών ήχων στη μέτρηση, ιδίως σε αντίθεση με την μηδενική αξία του πολύ πιο γνωστού (σε όλους) ροζ θορύβου.
ξέρεις, αυτό με το πιστόλι.
Δεν ξέρει ρε.

...
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.602
Reaction score
4.137
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

εγώ; όχι. Ο Ζαπ.

κοίτα να σου πω ένα παράδειγμα:΅

βάζεις ροζ θόρυβο, στήνεις ένα μικρόφωνο στη θέση ακρόασης, και συ πας στο πισί σου και κοιτάς την γραφική ανάλυση, ξέρεις, αυτό το μπιρμπιλωτό με τα φωτάκια που ανεβοκατεβαίνουν με τις συχνότητες, σαν αυτά τα λαμπάκια της μέτρικ ένα πράμα.

ε, αυτά τα "φωτάκια", ο αναλυτής φάσματος για κάποιους, μας δίνουν περίεργες πληροφορίες.

Αν το βάζεις να παίζει ώρα, με "αθροιστική μέτρηση", έχει διαφορετική απεικόνιση από τη στιγμή που ξεκινάει να παίζει. Διότι, μόλις ξεκινάει να παίζει, σηκώνονται με τη μία τα πρίμα (μικρό χρονικό παράθυρο). Λίγο αργότερα, τσααααακκκκ (που λέει κι ο Χάρυ Κλυνν) ξεπροβάλλουν οι μπάρες των μεσαίων, και σαν την καθυστέρηση έρχονται στο τέλος να ορθώσουν το ανάστημά τους κι οι μπάρες των χαμηλών συχνοτήτων. Νά οι διαφορές της αξίας του χρονικού παραθύρου της μέτρησης.

Αμέσως μετά, οι ενδείξεις αυτές φτάνουν σε ένα σημείο ισορροπίας, όπου δηλαδή όλα πχ δείχνουν "φλατ" σε ένα σωστό ηχοσύστημα.

Κι έτσι, "φλατ", συνεχίζουν να ανεβαίνουν οι "μπάρες" των φωτακίων του αναλυτή φάσματος που χαζεύεις χωρίς να καταλαβαίνεις τίποτα.

Πιο μετά, γίνονται άλλα κόλπα, αρχίζουν να ανεβαίνουν κι άλλο τα μπάσα, λες και δε θα σταματήσουν την ανηφόρα. Γιατί; είναι ο χώρος, απλό.

Όλα αυτά βέβαια, παίρνουν συνολικό χρόνο από 1 έως 5 δευτερόλεπτα, ανάλογα με διάφορες παραμέτρους χρονικών παραθύρων και μετρήσεων και αθροισμάτων και περιθωρίου τελικής στάθμης.

Και μετά από αυτό το χρόνο, σταθεροποιείται η ένδειξη στον αναλυτή φάσματος, και τα λαμπάκια μένουν στη θέση τους.

Κι αυτή την τελική μέτρηση που βλέπεις, την παίρνει ένα αυτόματο πρόγραμμα ισοστάθμισης, και τα κάνει μαντάρα.

Γιατί τα κάνει μαντάρα? Διότι η μέτρηση αυτή, η τελική, έχει πολύ μεγάλη διαφορά από την πραγματικότητα, αλλά και από την εικόνα που είδες αρχικά εσύ, πριν σταθεροποιηθεί η κατάσταση, πριν εμπλακούν στην μέτρηση και οι ανακλάσεις του δωματίου. Στην αρχική εικόνα τα μπάσα είναι χαμηλά, ενώ τα πρίμα είναι ψηλά. Στην τελική εικόνα τα μπάσα είναι ψηλά και τα πρίμα έχουν κατέβει.

Κι έρχεται το πρόγραμμα του AV σου να κάνει "ισοστάθμιση" και σου φτιάχνει ένα "τσιριχτό πριμαριστό" αποτέλεσμα, όπως πολύ χαρακτηριστικά ανέφερε ο Βαγγέλης Λάμπρου σε μια ανάλογη συζήτηση.

Τι να εξηγήσω εγώ? Αδυνατώ. Ξέρω τι παίζει, ξέρω το γιατί, αλλά δε μπορώ να το αναλύσω. Έχουμε όμως τον Ζαπ, τη δύναμη.

Και νά'σου ο μεσιέ Ζαπ, έρχεται να σου ανοίξει τα ματάκια και να σε κάνει να δεις γιατί στα κάνει μαντάρα το αυτόματο σύστημα ισοστάθμισης του πολυαγαπημένου σου AV ενισχυτή, που έχει και βραβείο έισα κι είναι και πολύ σέξι μηχάνημα και σένιο και με μούρη.

Ζαπ, ο αινοχλειτοικός.
Oύφ,πάλι καλά που τα ξανάγραψες γιατί βαριόμουν τ=να ψάχνω.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Ρε κλάμα που θα ρίξει ο Βλάσης....με τον καινούργιο AV που πήρε......:105:
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.725
Reaction score
7.505
Απάντηση: Μπάσσα έχεις, ΚΑΡΔΙΑ μου;

Ρε κλάμα που θα ρίξει ο Βλάσης....με τον καινούργιο AV που πήρε......:105:
Τον πουλησα......μετα το thread!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:143::143:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.865.567
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top