- Μηνύματα
- 1.768
- Reaction score
- 2.803
Νεκρική σιγή έξω, έχει κλάσει πατάτες όλος ο κόσμος.
Γιατί ως γνωστόν υπό φυσιολογικές συνθήκες στην γειτονιά του ΆλφεεΝεκρική σιγή έξω, έχει κλάσει πατάτες όλος ο κόσμος.
όντωςΕπειδή κολλήσαμε για λίγο στην μπότα, θυμίζω ότι κατά την διέγερση της δεν παράγεται αυστηρά περιεχομενο κάτω των 80 αλλά αρκετά ψηλότερα και δεν εννοώ αρμονικές που έρχονται μετά. Σαφώς λοιπόν και τοποθετείται στο χώρο.
Αν βάλεις lowpass φίλτρο στην μπότα στους 80 αυτό που θα ακούσεις θα είναι εντελώς άλλο όργανο.
Φυσικά ισχύει ότι σε αυτοκίνητο που τα sub είναι σχεδόν πάντα πίσω μας η μπότα σκαει εκεί που πρέπει (όταν παίξει μπάλα το dsp)
Δεν είναι θέμα πίστης, αλλά απλής φυσικής. Δηλαδή, δύο ολόιδια sub το ένα δίπλα στο άλλο ή το ένα πάνω στο άλλο απέχουν μόλις κλάσμα του μήκους κύματος των σημάτων που εκπέμπουν και άρα η άθροισή τους είναι συμφασική (+6 dB). Όταν απέχουν πολύ μεταξύ τους τότε η άθροισή είναι μη συμφασική εξ ου και τα +3 dB μέση αύξηση της στάθμης. Η εξομάλυνση είναι άλλο θέμα και επιτυγχάνεται με τη χρήση περισσότερων sub, ψηφιακής ισοστάθμισης, ακουστικής διαμόρφωσης του χώρου, κτλ.Αρκετοί ισχυρίζονται ότι ειδικά για συχνότητες <100 Ηz και για κοντινή τοποθέτηση, έχεις άλλα +3db από "coupling" των σαμπς. Το οποίο χοντρικά σημαίνει ότι το καθένα σαμπ σπρώχνει πιο εύκολα αέρα όταν είναι παρέα με άλλο παρά μόνο του. Δεν το πολυ-πιστεύω. Υπάρχει κάποιο βιβλιογραφικό λινκ;
Σωστό, αν πνίξεις τις υψηλότερες της μπότας ακούγεται σαν χαρτόκουταΕπειδή κολλήσαμε για λίγο στην μπότα, θυμίζω ότι κατά την διέγερση της δεν παράγεται αυστηρά περιεχομενο κάτω των 80 αλλά αρκετά ψηλότερα και δεν εννοώ αρμονικές που έρχονται μετά. Σαφώς λοιπόν και τοποθετείται στο χώρο.
Αν βάλεις lowpass φίλτρο στην μπότα στους 80 αυτό που θα ακούσεις θα είναι εντελώς άλλο όργανο.
Καμία σχέση, αγαπητέ. Ούτε τη θεωρία κατέχω, ούτε την πράξη.Μην ασχολείσαι αγαπητέ. Είμαι σίγουρος πως κατέχεις και τη θεωρία και τη πράξη.
είναι το αποτέλεσμα της rms άθροισης δύο ίδιων πηγών, χωρίς να λαμβάνεις καθόλου υπόψη τη γωνία φάσης των σημάτων που εκπέμπουν, επειδή είναι απομακρυσμένες και το αποτέλεσμα της άθροισης στο σημείο ακρόασης δεν είναι συμφασικόΑν τα σαμπ είναι μακριά το ένα από το άλλο προκύπτει μία μέση αύξηση του acoustic power 3db, το οποίο δε βρήκα πως προκύπτει μαθηματικά αλλά δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω.
Και μιας και ανέφερες την trance μπότα, έχεις παρατηρήσει σε πολλά κομμάτια που σκάει σε μια χαμηλή συχνότητα και στη διάρκεια του χρόνου, η συχνότητα μειώνεται, σαν sweep;Να μια κλασσική trance μπότα όπως φαίνεται σε ένα EQ
Αυτό δεν είναι σωστό. Αν απέχουν ίδια απόσταση όσο και τα ηχεία, από τη θέση ακρόασης δεν χρειάζεται αντιστροφή η φάση.τα δύο σαμπ στον πίσω τοίχο απέναντι από τα ηχεία και τα αντιστρεψουμε την φάση, αφήσουμε τα ηχεία να κατεβαίνουν ας πούμε μέχρι 30hz και τα σαμπ ας πούμε μέχρι 100hz
Συχνότητες οριζόντια?umik + 2 subs στη γωνία του δωματίου μου το ένα σχεδόν πάνω στο άλλο (λίγο πιο ψηλά)
πράσινο = 1 sub
κόκκινο = 2 subs
αν δεν ασχοληθούμε τα το προβληματικό mode, είναι γύρω στα +5 db ;
View attachment 157840
Πολυ χαλια αποκριση ρε φιλε!Βαλε ισοσταθμιση!!umik + 2 subs στη γωνία του δωματίου μου το ένα σχεδόν πάνω στο άλλο (λίγο πιο ψηλά)
πράσινο = 1 sub
κόκκινο = 2 subs
αν δεν ασχοληθούμε τα το προβληματικό mode, είναι γύρω στα +5 db ;
View attachment 157840
20-100Συχνότητες οριζόντια?
Όντως χάλια, η ισοστάθμιση είναι φίλος μαςΠολυ χαλια αποκριση ρε φιλε!Βαλε ισοσταθμιση!!
Ναικατακορυφο array θεωρειται 1 sub;
δηλαδη δυο κατακορυφα στις μπροστινες γωνιες ειναι ιδια περιπτωση με δυο "απλα" sub;