ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

παιδια ειμαι νεος στο club και αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ποσο θα μου κοστιση η μονωση για ενα alfa 33?? πορτες-χωρος αποσκευων. και μαλλον πατωμα και ουρανος

Καλώς ήρθες στο AVsite.
Καλή συνέχεια :107:


Την μόνωση την θέλεις για ηχητική βελτίωση στο ηχοσύστημά σου?
Αν ναι, δώσε μας τον χαρακτήρα του συστήματός σου (πηγή, ενισχυτές, ηχεία κλπ)

Υπάρχει περίπτωση βέβαια, να θέλεις να περάσεις μονώσεις για βελτίωση της ηχομόνωσης ως προς το περιβάλλον και τον κινητήρα.

Τι θέλεις να κάνεις από τα δύο?
Και πόσα χρήματα σκοπεύεις να διαθέσεις?
Το αυτοκίνητο θέλεις να το κρατήσεις για χρόνια ή θα είναι βελτιώσεις που θα ζήσεις για λίγο διάστημα?

Tip: Η Α33 θα σε προβληματίσει αρκετά στις πόρτες γιατί ιδιαίτερα με καλές μονώσεις θα έχεις πρόβλημα στο κλείσιμο των επενδύσεων. Οι κόπιτσες δεν θα καταφέρουν να κρατήσουν σωστούς αρμούς γύρω γύρω.
Και τον ουρανό θα απέφευγα να τον κατεβάσω γιατί είναι παλιό το αυτοκίνητο και πιθανότατα να πετσικάρει και να είναι πολύ άσχημο το αποτέλεσμα.


Υ.Γ.: Μην με παρεξηγήσεις. Έχω και εγώ Α33 και τα έχω ζήσει από πρώτο χέρι :126:
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Γεια σας και από εμένα, είμαι καινούργιος στο forum... έχω ένα ford fiesta mk7, ενδιαφέρομαι να μονώσω το αυτοκίνητο... θα προτιμήσω τις δύο πόρτες και το πάτωμα του πορτ μπαγκαζ καθώς είναι τα μέρη με την πιο εύκολη πρόσβαση,
Οκ τα ξηλώνω όλα και μετά τοποθετώ - κολλάω το μονωτικό υλικό? και όλα καλά? θα καταλαβω διαφορά? το θέλω για να μειώσω τους εξωτερικούς θορύβους.
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Γεια σας και από εμένα, είμαι καινούργιος στο forum... έχω ένα ford fiesta mk7, ενδιαφέρομαι να μονώσω το αυτοκίνητο... θα προτιμήσω τις δύο πόρτες και το πάτωμα του πορτ μπαγκαζ καθώς είναι τα μέρη με την πιο εύκολη πρόσβαση,
Οκ τα ξηλώνω όλα και μετά τοποθετώ - κολλάω το μονωτικό υλικό? και όλα καλά? θα καταλαβω διαφορά? το θέλω για να μειώσω τους εξωτερικούς θορύβους.
πορτ μπαγκαζ και θολους αν μονωσεις θα δεις καλη διαφορα.Θελει δουλεια ομως να βγαλεις την μοκετα.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Καλησπέρα παιδιά,
Είμαι νέος στο Forum (το βρήκα μετά από αναζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα).
Με ενδιαφέρει η μόνωση στις πόρτες του αυτοκινήτου SKODA OCTAVIA 5GT μου κυρίως για την μείωση των εξωτερικών θορύβων (περιβάλλον – αέρας - μηχανή).
Το όλο θέμα που αναπτύσσετε με το Dynamat πραγματικά μου κέντρισε το ενδιαφέρον αλλά παράληλα μου δημιούργησε τις εξ εις απορίες:

1. Το βάρος που θα προσθέσει στις πόρτες μας το συγκεκριμένο υλικό δεν είναι επίφοβο να επιβαρύνει ή ακόμα μακροπρόθεσμα να δημιουργήσει πρόβλημα στους μεντεσέδες της πόρτα ( να έχουμε κάτι σαν κρέμασμα)

2. Υπάρχει μαγαζί που ν' αναλαμβάνει την επένδυση της πόρτας μας με αυτό το υλικό και αν ναι ποιο και με τι κόστος.

3. Από την εμπειρία σας αξίζει το όλο εγχείρημα σε σχέση πάντα κόστους και απόδοση/ποιότητας.

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας και συγνώμη αν μακρηγόρησα και επαναλήφθηκα.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.284
Reaction score
853
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Με ενδιαφέρει η μόνωση στις πόρτες του αυτοκινήτου SKODA OCTAVIA 5GT μου κυρίως για την μείωση των εξωτερικών θορύβων (περιβάλλον – αέρας - μηχανή).
Το όλο θέμα που αναπτύσσετε με το Dynamat πραγματικά μου κέντρισε το ενδιαφέρον αλλά παράληλα μου δημιούργησε τις εξ εις απορίες:

1. Το βάρος που θα προσθέσει στις πόρτες μας το συγκεκριμένο υλικό δεν είναι επίφοβο να επιβαρύνει ή ακόμα μακροπρόθεσμα να δημιουργήσει πρόβλημα στους μεντεσέδες της πόρτα ( να έχουμε κάτι σαν κρέμασμα)

2. Υπάρχει μαγαζί που ν' αναλαμβάνει την επένδυση της πόρτας μας με αυτό το υλικό και αν ναι ποιο και με τι κόστος.

3. Από την εμπειρία σας αξίζει το όλο εγχείρημα σε σχέση πάντα κόστους και απόδοση/ποιότητας.

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας και συγνώμη αν μακρηγόρησα και επαναλήφθηκα.
Καλησπέρα και σε σένα.
Η μόνωση της πόρτας δεν μπορεί να μειώσει θορύβους (περιβάλλον – αέρας - μηχανή). Η αποστολή της είναι μόνο για την πόρτα που όντως μειώνεται ο θόρυβος έξω απο αυτήν. Με σωστή εργασία η πόρτα κλείνει πολύ πιο ωραία με πιο βαρύγδουπο ήχο.
Υπάρχουν διάφορα μονωτικά υλικά που το καθένα κάνει διαφορετική μόνωση.

1. Στα ερωτήμα σου για το βάρος, ναι υπάρχει σχετικό βάρος αλλά όχι τόσο που να δημιουργήσει πρόβλημα σε μεντεσέ. Συνήθως την μόνωση την χρησιμοποιούμε για βέλτιστα ηχητικά αποτελέσματα.

2. Υπάρχουν καλοί εγκαταστάτες

3. Ανάλογα το τι θα μονωθεί και για ποιόν σκοπό.

Διευκρίνησέ το λίγο για το είδος μόνωσης.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Όπως ανέφερε και στο ποστ μου , με ενδιαφέρει η μείωση του εξωτερικού θορύβου που περνάει μέσα στην καμπίνα .
Δεν ξέρω φίλε μου αν σωστά εστίασε στο Dynamat ή θα έπρεπε ν' ασχοληθώ με άλλο υλικό προκειμένου να επιτύχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για το σκοπό που θέλω να μονώσω τις πόρτες μου. Αν ξέρεις και μπορείς θα χαρώ να ακούσω προτάσεις σου για αυτό.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.284
Reaction score
853
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Όπως ανέφερε και στο ποστ μου , με ενδιαφέρει η μείωση του εξωτερικού θορύβου που περνάει μέσα στην καμπίνα .
Δεν ξέρω φίλε μου αν σωστά εστίασε στο Dynamat ή θα έπρεπε ν' ασχοληθώ με άλλο υλικό προκειμένου να επιτύχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για το σκοπό που θέλω να μονώσω τις πόρτες μου. Αν ξέρεις και μπορείς θα χαρώ να ακούσω προτάσεις σου για αυτό.
Για τους αεροδυναμικούς θορύβους δεν μπορώ να σου απαντήσω.
Για θόρυβο κινητήρα τοποθετείτε μονωτικό υλικό στο καπώ. Αν υπάρχει ήδη αφαιρείται και τοποθετείται μονωτίκό και επανατοποθετείται.
Για ολική μόνωση πρέπει να αφαιρεθούν τα καθίσματα μοκέτα και τοποθετείται κετσές και επανατοποθέτηση μοκέτας - καθισμάτων.
Για τις πόρτες χρειάζεται πισσόφυλλο στο πίσω μέρος της λαμαρίνας (φαντάσου πίσω απο το ηχείο) η κάποιο άλλο υλικό κάτι σαν πάστα που βάφεται με πινέλο. Έτσι έκανα στο δικό μου αυτοκίνητο.
http://www.postimage.org/image.php?v=gxcqBD9
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Για τους αεροδυναμικούς θορύβους δεν μπορώ να σου απαντήσω.
Για θόρυβο κινητήρα τοποθετείτε μονωτικό υλικό στο καπώ. Αν υπάρχει ήδη αφαιρείται και τοποθετείται μονωτίκό και επανατοποθετείται.
Για ολική μόνωση πρέπει να αφαιρεθούν τα καθίσματα μοκέτα και τοποθετείται κετσές και επανατοποθέτηση μοκέτας - καθισμάτων.
Για τις πόρτες χρειάζεται πισσόφυλλο στο πίσω μέρος της λαμαρίνας (φαντάσου πίσω απο το ηχείο) η κάποιο άλλο υλικό κάτι σαν πάστα που βάφεται με πινέλο. Έτσι έκανα στο δικό μου αυτοκίνητο.
http://www.postimage.org/image.php?v=gxcqBD9

Για τους αεροδυναμικούς θορύβους δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα. Συνήθως προέρχονται από τους καθρέπτες και τα λάστιχα στεγανοποίησης στα παράθυρα και κυρίως στα λάστιχα στο τελάρο της πόρτας. Αν αυτά είναι σε καλή κατάσταση το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τα ψεκάζουμε με κάποιο γαλάκτωμα για να μαλακώσουν και να «ζωντανέψουν» ώστε να σφραγίζουν καλύτερα....

Για να μειώσουμε τον θόρυβο από τον κινητήρα είτε βάζουμε μόνωση στο καπώ (όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Νίκος) είτε βάζουμε επιπλέον κετσέ κάτω από την μοκέτα που βρίσκεται κεκλιμένη κάτω από το ταμπλό.
Αν έχεις βάλει πιο ελεύθερο φίλτρο ή φιλτροχοάνη, βάλε πάλι της μαμάς.
Ομοίως αν έχεις αλλάξει εξάτμιση...

Κατά τ' άλλα, όπως τα λέει ο Νίκος :126:
 

Μηνύματα
208
Reaction score
48
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

γειά σας παιδιά! είμαι καινούριος χρήστης και μόλις έβαλα στο astra gtc 2006 μου το καινούριο μου ηχοσύστημα. όλα καλά με την ποιότητα του ήχου που έχω στο αυτοκίνητο μου. το μόνο μου πρόβλημα είναι οτι όταν ανεβάζω την ένταση τρίζουν οι πόρτες πολύ. Η μόνωση θα έκανε πραγματική δουλειά στο προβλημά μου? ευχαριστώ προκαταβολικά!
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Καλώς όρισες στο AVsite!!

Μια καλή μόνωση (σε σωστό εγκαταστάτη) και έλεγχος στήριξης τοποθέτησης των ηχείων σε συνδυασμό με έλεγχο και επαναρύθμιση του συστήματος σου, θα φέρει το αποτέλεσμα στα σωστά του επίπεδα.
Μην ανησυχείς....
 

Μηνύματα
208
Reaction score
48
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Μια διευκρήνιση. Πρέπει να γίνει μόνωση μόνο στην πόρτα ή και κάπου αλλού;
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Μια διευκρήνιση. Πρέπει να γίνει μόνωση μόνο στην πόρτα ή και κάπου αλλού;
Μπορείς να μας περιγράψεις το σύστημά σου λίγο?
& τις θέσεις των ηχείων σου (εμπρός μόνο ή και πίσω? Και αν ναι, πίσω που? sub? Τι ενισχυτές και τι ηχεία?)
Έχει σημασία που σε ρωτάω

Σε τι εντάσεις ακούς?
Πολλά db ή συντονίζουν και σε μικρές εντάσεις?

Πάντως, σε Astra της γενιάς σου, θα έπαιζα οπωσδήποτε σε μονώσεις γιατί έχει θέμα το συγκεκριμένο
Και όχι μόνο στις εμπρός πόρτες.
Πιθανότατα και στα πίσω πλαϊνά & χώρο αποσκευών+πόρτα χώρου αποσκευών
 

Μηνύματα
208
Reaction score
48
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Για πηγή έχω μια alpine iva-w502r, ενισχυτή clarion apx-4241, ηχεία vifa p17d25 διαιρούμενα μονο μπροστά(το tweeter στους καθρέπτες και το mid χαμηλά στην πόρτα), πίσω ηχεία εργοστασιακά αλλά σχεδόν κλειστά απο το fader και sub focal a1 25 πίσω. Γενικά ακούω σε μέτρια επίπεδα απλά όταν θέλω να ανεβάσω δε θέλω να χαλάει η ποιότητα λόγο συντονισμού. Σε κάποια τραγούδια συντονίζει και χαμηλά. Να σας αναφέρω οτι με ενδιαφέρει μόνο ο ποιοτικός ήχος(κλειστά παράθυρα μόνο) και καθόλου ο θόρυβος. Το ηχοσύστημα μου πως σας φαίνεται?
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Για πηγή έχω μια alpine iva-w502r, ενισχυτή clarion apx-4241, ηχεία vifa p17d25 διαιρούμενα μονο μπροστά(το tweeter στους καθρέπτες και το mid χαμηλά στην πόρτα), πίσω ηχεία εργοστασιακά αλλά σχεδόν κλειστά απο το fader και sub focal a1 25 πίσω. Γενικά ακούω σε μέτρια επίπεδα απλά όταν θέλω να ανεβάσω δε θέλω να χαλάει η ποιότητα λόγο συντονισμού. Σε κάποια τραγούδια συντονίζει και χαμηλά. Να σας αναφέρω οτι με ενδιαφέρει μόνο ο ποιοτικός ήχος(κλειστά παράθυρα μόνο) και καθόλου ο θόρυβος. Το ηχοσύστημα μου πως σας φαίνεται?

Το σύστημα είναι μια χαρά!!
Έχει σωστό χαρακτήρα και όχι extreme σετ που θα προβλημάτιζαν (πχ ευτυχώς δεν έχεις τίποτα κόρνες και 2 ζεύγη 8άρια κοκ)
Τα πίσω ηχεία που βρίσκονται? Να φανταστώ στα πίσω πλευρικά πάνελ?
Προσωπικά θα τα έκλεινα εντελώς.....

Ηχομόνωση αρχικά στις εμπρός πόρτες.
Ιδανικά θα ήταν να βάλεις κάποια τύπου dynamat στις εμπρός πόρτες (ανάμεσα στην επένδυση της πόρτας και την πρώτη λαμαρίνα που συναντάς, την κάθετη που στηρίζει μηχανισμούς παραθύρων και βιδώνονται τα ηχεία) αλλά και κάποιο μονωτικό που θα μπει με πινέλο στο μέσα μέρος της εξωτερικής λαμαρίνας (το καμπύλο τμήμα που βλέπουμε εξωτερικά στο όχημα, στην εσωτερική του επιφάνεια)

Όταν μονωθεί αυτό το πακέτο, πιστεύω θα έχεις ήδη ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα......

Επόμενο βήμα η μόνωση στον χώρο αποσκευών (πόρτα, πλαϊνά και πάτωμα), η ποσότητα της οποίας εξαρτάται από το πόσο προσεγμένη είναι η εργοστασιακή μόνωση (δεν φημίζεται για τις καλές μονώσεις η Opel, ιδιαίτερα στα μεσαίας και χαμηλής κατηγορίας οχήματά της)

Σε ποια περιοχή μένεις?
 

Μηνύματα
208
Reaction score
48
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Στο Ηράκλειο στην κρήτη μένω. Ναι στα πίσω πλευρικά βρήσκονται. Εχει καποιά σημασία στο συντονισμό αν τα κλείσω τελείως?
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Στο Ηράκλειο στην κρήτη μένω. Ναι στα πίσω πλευρικά βρήσκονται. Εχει καποιά σημασία στο συντονισμό αν τα κλείσω τελείως?
Ηράκλειο!! Αγαπημένη πόλη και έχω αρκετούς φίλους εκεί! :107:

Σε ποιον εγκαταστάτη έφτιαξες το Astra σου?


Τα πίσω ηχεία απλά χαλούν την μουσική σκηνή.
Χώρια που δεν προσφέρουν κάτι. Οι πίσω επιβάτες πχ, ακούν σωστά και από τα εμπρός. Επομένως γιατί να παίζουν πίσω ηχεία?

Από την άλλη, τα φθηνά ηχεία πίσω παραμορφώνουν εύκολα, τρίζουν ευκολότερα και γενικά χαλούν τον ήχο.

Προσωπικά θα τα πετούσα.....
Αλλά για να μην αγχώνεσαι, άσ' τα εκεί που είναι και απλά κλείσε το ρεύμα τους....
ΑΝ κάποιος πίσω παραπονεθεί, είτε γυρνάς λίγο το fader ή του λες να πάρει το δικό του αυτοκίνητο. :121:

Δοκίμασε και με απενεργοποιημένα τα πίσω ηχεία.
Και αν το Alpine σου έχει ρύθμιση, σβήσε τον ενισχυτή της πηγής σου (φαντάζομαι πως δουλεύεις τον ενισχυτή σου σε 3 κάναλη συνδεσμολογία, τα δύο εμπρός για τις πόρτες και τα 2 πίσω γεφυρωμένα στο sub σου)
Δοκίμασε και πες μας τι ακούς :107:
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Παιδιά αν θέλετε ρίξτε μια ματιά σε αυτή τη δουλειά! Είναι ένα Mazda 323F από Αγγλία αλλά οι φωτογραφίες του και η δουλειά του θα βοηθίσουν αρκετούς για το που και πως να μπεί η ηχομόνωση!

Ελπίζω να βοηθήσω!

http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=43291

Φιλικά
Γιάννης
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Αρχικά, καλώς ήρθες στο AVsite! :107:


Μόλις είδα το post σου Γιάννη!!
Πολύ ωραία δουλειά από το παλικάρι με το F!!
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Αρχικά, καλώς ήρθες στο AVsite! :107:


Μόλις είδα το post σου Γιάννη!!
Πολύ ωραία δουλειά από το παλικάρι με το F!!
Καλώς σας βρίκα παίδες!

Αν θέλετε ρίξτε μία ματιά και στην δική μου δουλειά στο δικό μου F εδω:http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=44642&start=120

Δεν έγινε κάποια ακριβή δουλειά αλλά και ο ήχος του ηχοσυστίματος και οι εξωτερικοι ήχοι βελτιώθικαν σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό! Συνολικά μου κόστισε 45 ευρώ η αγορά του "κετσέ" (7τμ) άλλα 5 η βενζινόκολα και σχεδόν μία μέρα προσωπικής δουλειάς πάνω στο αυτοκίνητο! Στο σύνολό της, είναι μια αρκετά καλή και φθινή λύση που την προτίνω στον καθένα!

Φιλικά
Γιάννης
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Γιάννη μπράβο. :107:
Πολύ ωραία δουλειά που βελτιώνει πάρα πολύ την ποιότητα κύλισης του 323F (η δεύτερη σειρά, σαν το δικό σου, Lantis, είναι σίγουρα η ομορφότερη των F με διαφορά).

Διαφωνώ σε κάτι όμως:








Προσωπικά στις πόρτες δε θα έβαζα κετσέ!!!
Ακόμα κι αν έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στο νάιλον, όπως ακριβώς έχεις κάνει




είμαι προβληματισμένος για τη συμπεριφορά του κετσέ σε μια περιοχή με πολύ υγρασία και νερό.
Όταν βρεις χρόνο, βγάλε την επένδυση μιας πόρτας και έλεγξε λεπτομερώς όλο τον κετσέ.
Αν έχει αρκετή υγρασία, ξήλωσέ τον γιατί θα σου χαλάσει την επένδυση της πόρτας (και θα σου σκουριάσει την πόρτα)
Υπάρχουν καταλληλότερα υλικά για επένδυση στις πόρτες και ο κετσές δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτά.......
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.349
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top