Το κατά Απόσβεσιν Ευαγγέλιον

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
1.825
Reaction score
5.667
Καθόλου απίστευτο, κι εντελώς αληθινό. ;)

Είναι γεγονός πως με την ευκαιρία της πρόσφατης έκθεσης, άκουσα τα χάρμπεθ (και τα σπέντορ) σε μπιτάδικο πρόγραμμα, που ζωγράφιζαν ευχάριστα και απολαυστικότατα.

Όντως, πλέον του δέοντος ευχάριστο άκουσμα.

Δυστυχώς όμως, τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά, το αναληθές της ακρόασης ήταν εξευτελιστικά "παρόν", ενώ ήταν εντελώς "απών" σε όμοιο άκουσμα στα τζένελεκ, στα οποία βεβαίως το "ευχάριστο" χάδι στα αυτιά έλλειπε επιδεικτικά, αλλά υπήρχε εκείνο το άλλο, το αυτό το πράγμα που σου λέει "έτσι είναι αυτό το φλακ ρε μεγάλε, τι θες τώρα; Χάδια; Πάνε στα χάρμπεθ"...

Δε ξέρω αν γίνομαι κατανοητός, αλλά το πολύ φτηνότερο τζένελεκ, τιμωρούσε με το χάρακα το χάρμπεθ, όπως παλιά έκανε ο δάσκαλος αριθμητικής στο σχολείο, με τιμωρία ξυλιές με χάρακα στο χέρι του ανόητου μαθητή...
Καλώς μας ήρθες... Τα Genelec the One's άκουσες?
Ποιό από τα τρία?
Γιατί είναι και αυτά ακριβά νομίζω...
Σε σχεση με τα 310 που έχεις?
 

Μηνύματα
1.698
Reaction score
852
..στην περίπτωση του πιάνου σχετικές παράμετροι και συντελεστές.....
όσον αφορά το πιάνο, προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει τύπος που να μπορεί να υπολογίσει την εξέλιξη των αρμονικών του.. κι αυτό γιατί, το πιάνο όπως όλοι γνωρίζουμε (τέλος πάντων οι περισσότεροι) ότι έχει 88 πλήκτρα(νότες).. σε κάθε πλήκτρο(νότα) όμως δεν αντιστοιχεί μια χορδή αλλά τρεις (3).. στις μπάσες νότες αντιστοιχούν δύο (2) χορδές και στις πολύ χαμηλές μπάσες μια (1) χορδή ανά πλήκτρο.. όταν ο πιανίστας παίζει μια συγχορδία με τα πέντε (5) δάκτυλα του ενός χεριού, όπως πχ ένα Σολ Μινόρε Ενάτης (G minor ninth), στη περισσότερη έκταση του κλαβιέ, τα σφυράκια χτυπάνε 5Χ3 = 15 χορδές.. κι αυτό μόνο στο ένα χέρι.. σε πολλά μουσικά έργα για πιάνο είναι σύνηθες να υπάρχουν περάσματα που χρησιμοποιούνται συγχορδίες και με τα δέκα δάχτυλα, δηλαδή 10Χ3 = 30 χορδές!!.. αυτό, με τη συνδρομή της διαφορετικής πίεσης σε κάθε πλήκτρο, της διαφορετικής καμπύλης ADSR (Atack, Decay, Sustain, Release) κάθε νότας, των διακροτημάτων (χορδές με τις ίδιες νότες), των συμπαθητικών ταλαντώσεων και της συμμετοχής του σκάφους του πιάνου, εξελίσσεται σε κάποιου είδους χαώδους αρμονικότητας.. έτσι κάθε μοντέλο υπολογισμού καταλήγει μη προβλέψιμο και χαοτικό.. και αυτό, μαζί με όλα τα παραπάνω είναι που κάνουν τον ήχο αυτού του οργάνου απόλυτα μοναδικό και μεγαλειώδη..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.880
Reaction score
41.254
Τα ερευνητικά δεδομένα δεν περιορίζονται σε θεωρητικά μοντέλα,αφού έχουν προκύψει από ομάδες ακροατών με ακέραιο το ακουστικό τους αισθητήριο έχοντας εξ ορισμού εντεταγμένους στις συνθήκες δοκιμής ;όσους χαοτικούς παράγοντες διέπουν την ανίχνευση σύμφωνων και διάφωνων συνηχήσεων σε σύνθετες μουσικές δομές.

Υπάρχουν και άλλα όργανα με χορδές εκτός του πιάνου,φυσικά και ηλεκτρικά...
 
Last edited:

Μηνύματα
342
Reaction score
0
Τα ερευνητικά δεδομένα δεν περιορίζονται σε θεωρητικά μοντέλα,αφού έχουν προκύψει από ομάδες ακροατών με ακέραιο το ακουστικό τους αισθητήριο έχοντας εξ ορισμού εντεταγμένους στις συνθήκες δοκιμής ;όσους χαοτικούς παράγοντες διέπουν την ανίχνευση σύμφωνων και διάφωνων συνηχήσεων σε σύνθετες μουσικές δομές.
Are you talking for Leandros team? :D
 

Μηνύματα
1.414
Reaction score
3.401
Ή στρωτή, αναλυτική, γραμμική σκεψη
όσο και ή συνταγογραφια συναντούν ένα απροσδόκητο εμποδιο.

Το σύστημα εγκεφαλος-αυτι είναι πολύ απαιτητικο-επιλεκτικο σε κάποια πράγματα
και ταυτόχρονα πολυ συγχωρητικο σε αλλα.
Οι αναγωγές, οι συνδέσεις ή αγνοηση και ή "μετάφραση"
είναι μέρος της συνηθισμενης λειτουργίας του.
Δεν έχει καμμιά ομοιότητα σε αυτό με ουδέτερο συστημα μέτρησης.
Οπότε πολλές φορές ο λογαριασμος ειναι χωρίς τον ξενοδοχο...

Ή οντότητα απ'οτι και αν αυτή αποτελείται, δικαιώνεται σε μία και μοναδική περίπτωση
Σ'αυτην που καταφέρνει να (ανά)δημιουργήσει την "ψευδαίσθηση" του μουσικού event.
Αυτή τη μοναδική αίσθηση και συναισθηματική εμπλοκή
που προξενεί ή καλοπαιγμενη μουσική στον ακροατή.

Το γλυκό πρέπει να φουσκώσει. Και δεν συμβαίνει συχνά.
Το πιάνο είναι ένα καλό παράδειγμα.
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
5.071
Reaction score
14.617
Ή οντότητα απ'οτι και αν αυτή αποτελείται, δικαιώνεται σε μία και μοναδική περίπτωση
Σ'αυτην που καταφέρνει να (ανά)δημιουργήσει την "ψευδαίσθηση" του μουσικού event.
Αυτή τη μοναδική αίσθηση και συναισθηματική εμπλοκή
που προξενεί ή καλοπαιγμενη μουσική στον ακροατή.
Υπό την προϋπόθεση, ασφαλώς, επαρκούς εμπειρίας σε μουσικά eventς, ή δυνατόν και χωρίς μεσολάβηση μικροφωνικής που θα μπορούσε να είναι... "ό.τι νάναι"...
[DOUBLEPOST=1557929092][/DOUBLEPOST]
Οι αναγωγές, οι συνδέσεις ή αγνοηση και ή "μετάφραση"
είναι μέρος της συνηθισμενης λειτουργίας του.
Αρκεί η πραγματικότητα (ως γνωστόν εκδικείται τις ψευδαισθήσεις) να μην απέχει και πολύ, γιατί τα παραπάνω αναγκάζονται να υπερλειτουργούν με συνέπεια -τι άλλο?- την ακουστική κόπωση.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • spylab
    Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
160.815
Μηνύματα
2.543.038
Members
36.216
Νεότερο μέλος
Αριστοτέλης Παρασχόπουλος
Top