vasilisnt
Golden Boy!
- Μηνύματα
- 2.105
- Reaction score
- 2.740
Re: Απάντηση: να τα παρω? Harbeth SHL5
γιατι οχι βασεως? αναφερομαι στα 50 ενεργα... και στο μηνυμα του antkots
γιατι οχι βασεως? αναφερομαι στα 50 ενεργα... και στο μηνυμα του antkots
καλησπέρα,Έχοντας ζήσει για κάποιο διάστημα τα Harbeth SHL5 στο σπίτι μου, θα συμφωνήσω με την άποψη του Κόγια και όσων είπαν ότι το ηχείο λόγω κατασκευής παίζει καλά (έως πολύ καλά) μόνο σε χαμηλές εντάσεις και σε ορισμένα είδη μουσικής. Σε υψηλές εντάσεις η καμπίνα του δεν αφήνει πολλά περιθώρια και η ποιότητα του ήχου του μειώνεται πολύ. Είναι τόσο εμφανείς οι συντονισμοί, που εγώ δεν μπορώ να ζήσω μαζί του.
Βέβαια αυτή είναι η άποψη η δική μου, του Κόγια και κάποιων άλλων. Όπως διαπίστωσες όμως υπάρχουν και άλλοι που έχουν τελείως διαφορετική άποψη.
Γι' αυτό θα συμφωνήσω και με αυτό που σου είπε ο φίλος TakisJK, ότι αν σου άρεσε τόσο το ηχείο να το πάρεις με κλειστά μάτια.
Είμαι πάντα της άποψης ότι:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΛΟΣ ΗΧΟΣ. ΚΑΛΟΣ ΗΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.
Παρά το ότι συμπαθώ πολύ τα Harbeth ειδικά τα μικρά θα ήθελα να πως πως " ... όσα δεν φτάνει η αλεπού ... " κλπSpeakers designed for very high sound pressure listening cannot sound full and natural at a significantly lower level: that is a fact of psychoacoustics [/I]
Εξαιρετικά δύσκολο, αν όχι πρακτικώς αδύνατο.Τα πραγματικά καλά ηχεία παίζουν το ίδιο καλά και με την ίδια τονική ισσοροπία σε κάθε στάθμη.
Δηλαδή η καμπύλη ακουστότητας θα μας οδηγήσει πως θα φτιάχνουμε ηχεία , θα τρελαθούμε ?Εξαιρετικά δύσκολο, αν όχι πρακτικώς αδύνατο.
Η καμπύλη ακουστότητας δεν το επιτρέπει.
Κάποιο παράδειγμα;
Το παραδειγμα;;;;Δηλαδή η καμπύλη ακουστότητας θα μας οδηγήσει πως θα φτιάχνουμε ηχεία , θα τρελαθούμε ?
Θα βάλουμε αλατοπίπερο (loudness) σε φαγητό που δεν έχουμε δοκιμάσει επειδή μάλλον θα το χρειαστεί ?
Υπάρχουν δεκάδες ηχεία διαφορετικών βαλαντίων που δεν έχουν κανένα πρόβλημα σε οποιαδήποτε (σχεδόν) στάθμη.
Και για να μην παρεξηγηθώ , μια χαρά παίζουν τα Harbeth και πολλές φορές είναι και εντυπωσιακά, αλλά επειδή έχουν ένα συγκεκριμένο χρωματισμό και μια συγκεκριμένη άποψη δεν χρειάζεται να λέμε και κουτουράδες για να θεωρητικοποιήσουμε το αποτέλεσμα.
Βλέπω ότι στο προφίλ σου δηλώνεις "mastering engineer". Για πες μας λοιπόν εσύ που γνωρίζεις εξ επαγγέλματος, που βασίζεις το mastering που κάνεις, αν όχι στις καμπύλες ακουστότητας (loudness) του ανθρώπινου αισθητηρίου της ακοής;Δηλαδή η καμπύλη ακουστότητας θα μας οδηγήσει πως θα φτιάχνουμε ηχεία , θα τρελαθούμε ?
Θα βάλουμε αλατοπίπερο (loudness) σε φαγητό που δεν έχουμε δοκιμάσει επειδή μάλλον θα το χρειαστεί ?
Υπάρχουν δεκάδες ηχεία διαφορετικών βαλαντίων που δεν έχουν κανένα πρόβλημα σε οποιαδήποτε (σχεδόν) στάθμη.
Και για να μην παρεξηγηθώ , μια χαρά παίζουν τα Harbeth και πολλές φορές είναι και εντυπωσιακά, αλλά επειδή έχουν ένα συγκεκριμένο χρωματισμό και μια συγκεκριμένη άποψη δεν χρειάζεται να λέμε και κουτουράδες για να θεωρητικοποιήσουμε το αποτέλεσμα.
Πως το σχολιάζεις αυτό;Παρά το ότι συμπαθώ πολύ τα Harbeth ειδικά τα μικρά θα ήθελα να πως πως " ... όσα δεν φτάνει η αλεπού ... " κλπ
Τα πραγματικά καλά ηχεία παίζουν το ίδιο καλά και με την ίδια τονική ισσοροπία σε κάθε στάθμη.
Όταν θα κάνω ένα σεμινάριο για mastering ευχαρίστως να έλθεις να δείς τι είναι το mastering , πως γίνεται και τι λαμβάνει ένας πραγματικός mastering engineer υπόψη σου.Βλέπω ότι στο προφίλ σου δηλώνεις "mastering engineer". Για πες μας λοιπόν εσύ που γνωρίζεις εξ επαγγέλματος, που βασίζεις το mastering που κάνεις, αν όχι στις καμπύλες ακουστότητας (loudness) του ανθρώπινου αισθητηρίου της ακοής;