128 dB @ 20Hz

Μηνύματα
595
Reaction score
47
Re: Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

για να το επιτύχεις αυτό χρειάζεται απλά τα κυρίως ηχεία σου να παίζουν ανέτως από 45Hz και πάνω. ("ανέτως" σημαίνει και σε στάθμες, και με δυναμικά και με έλεγχο - οδήγηση)

οπότε και δεν αφήνεις κανένα κενό.
Γιατρε σε βλεπω συντομα να ψαχνεις για κολλα (τη γνωστη "αδυνατο να βρεις κολλα για magnepan"στο Internet αν φερεσαι ετσι στις μεμβρανες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.088
Reaction score
145.182
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

οι μεμβράνες των μαγκ αντέχουν μπόλικα βαττ σε πλήρες φάσμα, με μέγιστη στάθμη (σε μουσική) έως και 118db. Φυσικά με τόνο στους 15-20 κύκλους το τερματίζεις εύκολα το ηχείο και σε πολύ χαμηλή στάθμη ακροασης (<90db). Στα χαρακτηριστικά τους αναφέρουν απόκριση μέχρι τους 32-34 κύκλους. Άρα από κει και κάτω οτιδήποτε τους δίνεις είναι σκέτη "φύρα"...

εγώ τα κόβω στους 47 κύκλους με φίλτρο L-R 24db/oct ή και 48db/oct με αποτέλεσμα να μη ζορίζονται καθόλου σε χαμηλές συχνότητες όπου αναγκάζονται να κάνουν μεγάλες διαδρομές. Έτσι επιτυγχάνουν (χωρίς προβλήματα τερματισμού της μεμβράνης) στάθμες >125db σε πλήρους φάσματος άσματα...

βεβαίως, ομολογώ ότι έχω τερματίσει τις διαδρομές του γούφερ των μαγκ και στους 80 κύκλους...

θέλει λίγη προσοχή το θέμα με τα μαγκ, αυτό είναι γεγονός.


Για την αποκοπή ενός σαμπ στους 45 κύκλους προφανώς χρειάζεται τα κυρίως ηχεία να είναι ουσιαστικά πλήρους φάσματος, κι όχι "δορυφόροι" με 4-άρια και 6-άρια μιντ-γουφερίδια.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

κωστα πρεπει να εχεις ή βαθειες τσεπες
ή μερικη αγνοια
Για να παιζεις με μαγκ κινηματογραφο
δεν ειναι μουσικη που με ενα κρεσεντο τελειωνουν ολα
Στο κινηματογραφο μπορει να λυσομανανε τα ηχεια για 5+ λεπτα
Ποσες φορες θα το κανεις αυτο?
θσ τους τιναξεις τις μεμβρανες στο αερα
Κριμα
Και κατι ακομα περι κοψιματος
Do you have a subwoofer in your system? Great. Then your speakers are small. Before you get all upset, read on. This is one of those audio myths whose time has come to be busted. To understand why, we need to talk about Bass Management.
In the early days of home theater it was thought that in order to reproduce the full movie surround experience at home it was necessary to place 5 large loudspeakers in the room. The reason for the size was the woofers. To play at theatrical reference levels and reproduce the deepest bass available in the content requires each speaker to have 12” or larger woofers. Let’s just say that this theory didn’t get very far in the real world.
A better and more practical approach came after studying human perception. The mechanisms that we use to determine the direction of arrival of sound depend on the frequency. At high frequencies the wavelength of sound is small and so sound coming from the side is shadowed by our head. That creates a level difference between the sound reaching the ear closest to the source and the ear on the other side. Our brain analyzes these level differences and produces an estimate of where the sound is coming from. But at lower frequencies, the wavelength of sound gets longer and our head is not large enough to produce a level difference at the two ears. Instead, we analyze the difference in time of arrival of sound at the two ears. Sound arrives first at the closest ear and we use that to determine the direction. But even that ability fails us below about 80 Hz. The wavelengths get very large and it was found in listening tests that 80 Hz is the frequency below which most people can not localize the direction of sound.
Taking advantage of this apparent “deficiency” in our hearing was what made home theater practical for millions of homes. Five satellite speakers of reasonable size could now be used because they no longer required large woofers. A subwoofer (or two) can reproduce the lower octaves and it can be placed out of sight since its content is not directional.

But there is also a practical advantage: directing the bass to a dedicated subwoofer channel with its own amplifier greatly improves the headroom in the main channels. The idea behind this was proposed in a Society of Motion Picture Engineers (SMPTE) meeting in 1987. The participants could not agree on the minimum number of channels required for surround sound on film. Various numbers were being shouted out until a voice was heard from the back: “We need 5.1”. Everyone’s head turned around to look at Tom Holman. He proceeded to explain what he meant: Take the low frequency content from all 5 channels and redirect it away from the satellite speakers to the subwoofer. If we do the math, then the content below 80 Hz is 0.004 of the audible 20,000 Hz bandwidth. But 5.004 didn’t sound as catchy so Tom rounded up to 5.1. By the way, don’t make the amateur mistake of calling it 5 dot 1. It is a decimal: 5 point 1.
Fast forward to the early 90s when the first DSP powered home theater receivers started to appear. Along with progress came complexity. Some industry forces believed that Bass Management should be an option that could be turned on and off by the consumer. That’s not necessarily a bad idea, but to make an informed decision requires much more knowledge about the system than what was available to the typical consumer. So, the Large and Small rule of thumb was established. The idea was to look at the size of your speakers and decide whether their woofers were “large enough” to reproduce the lowest octaves at the required levels. It was a noble thought, but looking at it 15 years later I believe that it has led to nothing but massive confusion. The poor consumer was led to believe that Large is somehow a good thing and was then left wondering why there was nothing coming out of their subwoofer.
Redirecting the bass to the subwoofer relieves the receiver amplifiers from having to work on reproducing the low frequencies and this greatly improves the headroom. If you happen to be using Audyssey MultEQ for room correction, you will achieve much better low frequency performance because the MultEQ subwoofer filters have 8x higher resolution than the filters in the other channels.
Here is a better rule: All speakers are Small. In today’s complicated AVR lingo that just means: If you have a subwoofer you should always turn bass management on. Always. Even if your receiver clings to the past and automatically sets your speakers to Large
κρις κυριακακης
 

Μηνύματα
5.047
Reaction score
4.345
Απάντηση: Re: 128 dB @ 20Hz

κι όμως, ΙΜΗΟ είναι εντελώς άχρηστη διότι δεν μπορεί να αναπαραχθεί σωστά σε κανένα "νορμάλ" χώρο ακρόασης, αλλά και γιατί είτε υπάρχει, είτε δεν υπάρχει, εγώ τουλάχιστον δεν "ακούω" καμιά απολύτως διαφορά.:138:
Γιατρε ποσο καιρο εχεις να πας σε γιατρο?
(εε για τα αυτια φυσικα φυσικα) :140:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.088
Reaction score
145.182
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

κωστα πρεπει να εχεις ή βαθειες τσεπες
ή μερικη αγνοια
Για να παιζεις με μαγκ κινηματογραφο
δεν ειναι μουσικη που με ενα κρεσεντο τελειωνουν ολα
Στο κινηματογραφο μπορει να λυσομανανε τα ηχεια για 5+ λεπτα
Ποσες φορες θα το κανεις αυτο?
θσ τους τιναξεις τις μεμβρανες στο αερα
Κριμα
αντέχουν ρε συ, σκυλιά μαύρα είναι..

μάλλον έχεις παρεξηγήσει τα μαγκ....:144::144::144:


ξέρω καλά τι παίζει με μπας μάνατζμεντ, και είναι μια λύση με μικρά ηχεία, αλλά ως εκεί.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

δεν τα εχω παρεξηγησει
τα ξερω απο το 1988
απλα δεν μου παει η καρδια να τους ρειχνω ρευμα για 5 λεπτα
Ειναι σαν να σκιζω 1100 στη αττικη οδο
δεν λεει οχι
απλα δεν το κανω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.088
Reaction score
145.182
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

χε χε, εγώ το κάνω!

λέει, και αντέχουν!

το δε ρίμπον, με είχε πιάσει μια μανία να το κάψω και έπαιζα πιατίνια σε εκκωφαντικές στάθμες, αλλά αυτά δε καταλαβαίνουν τίποτα τα άτιμα, πρώτα θα κουφαθείς εσύ και μετά αυτά θα καούν, αν καούν, που δε το βλέπω να καίγονται...
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

αμα ειναι να κουφαθουμε για να το σπασουμε δεν περνουμε ενα σφυρι:142: να το κανουμε τρυπιο
ή να το περασουμε ενα πασο στη φρεζα :136:
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Γιατρέ μου, επειδή λένε χίλια κεφάλια σκέφτονται καλύτερα από ενα εγώ πήγα το θέμα στο AVS το αμερικάνικο για τη πάρτη σου μόνο!

Τους προκάλεσα λίγο λοιπόν με το τι λένε δήθεν κάποιοι στην Ελλάδα για τα "Αχρηστα μπάσα κάτω από 22-25Hz" και μάζεψα είδη 3 σελίδεσ και 2,000 views!

Ρίξε λοιπόν μια ματιά εδώ γιατί άρχισαν να γράφουν αρκετοί ειδικοί εκει πέρα μεταξύ άλλων ένας από τους σχεδιαστές ενός από τα καλύτερα subwoofer που κυκλοφορούν για HT αυτή τη στιγμή το Submersive από τον Mar Seaton!


http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1167474

Αν δεν πεισθείς και μετά από αυτά ότι:

Α) Ακούμε κάτω από 20Hz

B) Δεν υπάρχει πρόβλημα με το δωμάτιο (το εξήγησα και παραπάνω και δεν πήρα απάντηση)

Γ) Τα sub τα απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να παίξουν κάτω από 20 σωστά και για αυτό δεν ακούς διαφορά!

Θες άλλο Sub που να βγάζει 105-115dB+ ΚΑΤΩ από τα 20 και κανένα JBL δεν το κάνει!

Όπως δεν το κάνει και ΚΑΝΕΝΑ sub εταιρειών ηχείων ενώ είναι συγκεκριμένες οι εταιρείες που σχεδιάζουν με αυτό κατά νου.


Όποιος θέλει ακούει όποιος όχι δικά του είναι τα λεφτά........
 

Μηνύματα
4.356
Reaction score
1.772
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

εγω παντως ακουω με τα ηχεια μεχρι 15hz απλα ακουω σιγα γιατι δεν αντεχουν τα ηχεια να ανεβασουν πολλα db.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Αυτοί οι τύποι εκεί πέρα (στην απέναντι όχθη) έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους.

Υπάρχουν πρόσφατες αναθεωρημένες ισοφωνικές καμπύλες σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 226:2003. Ακόμη με τις πεπαλαιωμένες Fletcher-Munson παιδεύονται?


http://www.phys.unsw.edu.au/jw/graphics/ISO226.png


Πέρασέ τους τις νέες καμπύλες να τους ξεστραβώσεις.
Τα πράγματα μάλλον δεν είναι καλά για αυτούς που νομίζουν ότι ακούνε υποηχητικές συχνότητες. Τις αρμονικές τους ακούν και δεν το καταλαβαίνουν.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Οι διαστάσεις του χώρου ακρόασης έχουν σχέση με τον εάν μπορούν να παγιδεύσουν (εγκλωβίσουν) και να ενισχύσουν τις χαμηλές συχνότητες. Οι συχνότητες που είναι μικρότερες από c/2L, όπου L η μεγαλύτερη διάσταση του χώρου, απλά δεν ενισχύονται από το χώρο με κανένα μηχανισμό. Και τι κάνουν? Διαπερνούν τους τοίχους, πατώματα, ταβάνια και ταξιδεύουν οπουδήποτε σε μεγάλη απόσταση με ελάχιστες αλληλεπιδράσεις με τα εμπόδια που συναντούν. Ούτε μέσα σε ανηχοϊκό θάλαμο δεν συγκρατούνται. Οι μεγαλύτερες συχνότητες από c/2L είναι αυτές που παγιδεύονται στο χώρο, ενισχύονται, μπουμάρουν, κάνουν στάσιμα, συντονισμούς και οτιδήποτε άλλο θέλετε.



Sub-Bass (16 Hz έως 50 Hz)

Περιλαμβάνει σχετικά σπάνιους χαμηλόσυχνους ήχους, οι οποίοι γίνονται περισσότερο αισθητοί (υπόκωφοι), παρά ακουστοί, όπως πχ πτώσεις κεραυνών σε πολύ μεγάλη απόσταση. Υπερέμφαση/υπερενίσχυση της περιοχής αυτής, “παχαίνει” τον ήχο των bass drums και των άλλων χαμηλόσυχνων οργάνων και γενικότερα θολώνει το συνολικό ηχητικό αποτέλεσμα (muddy). Κόβοντας εντελώς την περιοχή αυτή κατά την αναπαραγωγή μόνο φωνητικού περιεχομένου, μειώνεται η επίδραση τυχόν μικροφωνικών θορύβων, πχ 'pop noise'.

Bass (50-60 έως 100-250 Hz)
Περιλαμβάνει τις θεμελιώδεις νότες του μουσικού ρυθμού (πχ drums, bass guitars, κτλ). Εδώ βρίσκεται το λεγόμενο “κύριο σώμα” της μουσικής. Υπερενίσχυση της περιοχής αυτής, “παχαίνει” τον ήχο και τον κάνει να ακούγεται μπουμαριστός (boomy), καταστρέφοντας έτσι τη μουσική ισορροπία. Η συγκεκριμένη περιοχή των χαμηλών συχνοτήτων είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε φασικές ακυρώσεις λόγω των σημαντικών αλληλεπιδράσεων με το χώρο ακρόασης (αυτών που ανέφερα παραπάνω). Κατά την αναπαραγωγή φωνητικού περιεχομένου συνιστάται η εξασθένηση της περιοχής αυτής.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.088
Reaction score
145.182
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

acoustics is right.

κανείς δε μπορεί να "ακούσει" κάτω από 20 Hz, και ας λένε ότι θέλουν.

να αισθανθεί τη δόνηση στο σώμα του, ναι. να την "ακούσει" όμως τη συχνότητα αυτή, τσου.

και με το μικροφωνάκι μου το ταπεινό, και με τόνο 10 και 12 Ηz το αποδεικνύω σε οποιονδήποτε επιθυμεί, οποιαδήποτε στιγμή, και σε επαρκέστατες στάθμες από το (κατά άλλους ακατάλληλο) JBL-άκι μου με 2,5 κιλοβάτ από πίσω.

επειδή πολλοί μαζί λένε βλακείες, δε σημαίνει σώνει και καλά πως έχουν και δίκιο...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.088
Reaction score
145.182
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

επαναλαμβάνω, αν και αρχίζω να κουράζομαι με το θέμα:

αν οποιοσδήποτε έρθει σπίτι μου, στη θέση ακρόασης, και του βάλω τόνο 16 Hz στα 110db ή και περισσότερο, σε 2-3 λεπτά θα νιώσει τέτοια ναυτία που θα ξεράσει, σα να ήταν σε αεροπλάνο και έκανε σβούρες είναι.

Ταυτόχρονα, κάτω από τα 100db κολκύθια γίνεται αισθητή (ακουστή ούτε καν το συζητώ)

ταυτόχρονα, στη μουσική για να υπάρξει τόσο χαμηλή συχνότητα σε τέτοια στάθμη, οι υπόλοιπες συχνότητες πρέπει να ανέβουν πάνω από τα 140 db, οπότε μιλάμε για βλακείες.

και ξανα αν ακούσεις κανα μεγάλο ηχείο που θα καταφχαριστηθείς μπάσο, ή ακόμα και σε λάιβ συναυλία, με μπόλικες μποτιές και ακουστικό ή ηλεκτρικό μπάσο, το πιθανότερο είναι ποτέ να μην υπάρξει καν συχνότητα κάτω από 25 κύκλους, κι αν υπάρξει έστω και για μια στιγμή, μετρήσιμα θα είναι τόσο χαμηλά που δε γίνεται να γίνει ακουστή ούτε από βιονικό αυτί. και μιλάω για εμπειρίες όπου νιώθεις φορτωμένα τα αυτιά σου από βαθύ μπάσο, όπως σε ρέγκε ή και μπιτάδικη ηλεκτρονική μουσική.


γνωρίζω καλά τα αριστουργήματα των 1-3Hz και τα συναφή, και τεχνολογικά τα σέβομαι και θα τα ήθελα στο σύστημά μου, όχι όμως για λόγους άλλους πέραν τους τεχνοκρατικούς. ουσία μηδέν. κι αν μου βγάλουν κι ένα μπουστ στον κρότο ενός κεραυνού, αυτό δε σημαίνει ακουστό ήχο, αλλά δόνηση αισθητή από το σώμα, από τους κόλπους του κρανίου, τις κοιλότητες του ανθρώπινου σώματος. στη μουσική ή τις ταινίες; τρίχες κατσαρές. ως κατασκεύασμα; άξιο θαυμασμού.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

θαθελα μια ακροαση
οι 20 κυκλοι δεν μου λενε πολλα
spl και ταχυτητα με ενδιαφερουν
μιας και καποια στιγμη σε μαγαζι με επαγγελματικα βαλαμε σαμπ
ποιοτικα
κροταλιζαν μεν
στα 4 μετρα δεν ενιωθες τιποτα
τα επαγγελματικα ειχαν κανει μπαμ στο χωρο
 

Μηνύματα
4.356
Reaction score
1.772
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

μα καλα αυτα δε λενε πανω κατω και στο avs;

οσο ποιο χαμηλη συχνοτητα τοσο πιο δυνατα πρεπη να παιξη

για να την ακουσης.
 

Μηνύματα
509
Reaction score
2
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

Ως bass junkie απλά παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση.

Μια απλή ερώτηση μόνο (που μάλλον βγαίνει και εκτός θέματος).
Αν η αναπαραγωγή μπάσου κάτω από τα 20Ηz θεωρείται περιττή (ως μη ακουστή), γιατί "προωθείται" η αναπαραγωγή σε πρίμα άνω των 20kHz.
 

Μηνύματα
4.356
Reaction score
1.772
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz

Ως bass junkie απλά παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση.

Μια απλή ερώτηση μόνο (που μάλλον βγαίνει και εκτός θέματος).
Αν η αναπαραγωγή μπάσου κάτω από τα 20Ηz θεωρείται περιττή (ως μη ακουστή), γιατί "προωθείται" η αναπαραγωγή σε πρίμα άνω των 20kHz.

ελα ντε εκει ειναι που δεν υπαρχη τιποτα γραμμενο.
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Αυτοί οι τύποι εκεί πέρα (στην απέναντι όχθη) έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους.

Υπάρχουν πρόσφατες αναθεωρημένες ισοφωνικές καμπύλες σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 226:2003. Ακόμη με τις πεπαλαιωμένες Fletcher-Munson παιδεύονται?


http://www.phys.unsw.edu.au/jw/graphics/ISO226.png


Πέρασέ τους τις νέες καμπύλες να τους ξεστραβώσεις.
Τα πράγματα μάλλον δεν είναι καλά για αυτούς που νομίζουν ότι ακούνε υποηχητικές συχνότητες. Τις αρμονικές τους ακούν και δεν το καταλαβαίνουν.

Το να λες ότι έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους αυτοί που τα ζουν στην πράξη και θεωρούνται οι αυθεντίες στο χώρο του μπάσου είναι μεγάλη κουβέντα αλλά με τα λόγια όλα εύκολα είναι....

Επίσης καλό είναι να σκεφτόμαστε και να μελετάμε πριν γράψουμε (ανακρίβιες) γιατί μας διαβάζει και κόσμος και αρκετά στραβός είναι ο γυαλός είδη! Δεν χρειάζεται κι άλλη παραπληροφόρηση.


Όσον αφορά το "ξεστραβωμα" που λές το μόνο που θα καταφέρεις αν τοποθετηθείς έτσι είναι να αποδειχθείς περίτρανα βιαστικός και λάθος.

Οι λόγοι είναι οι εξής:

Α) Ξέρεις τι δείχνει το διάγραμμα που παραθέτεις? Μάλλον όχι γιατί δεν κατάλαβες και τι παράδειγμα ήθελε να δώσει ό τύπος στο AVS.

Το διάγραμμα είναι άλλο ένα "Equal loudness curve" και στην ουσία είναι και αυτό Fletcher-Munson Curve αφού έτσι λέγονται τα συγκεριμένα διαγράμματα μιας και αυτοί τα εισήγαγαν πρώτη φορά.

Το αρχικό paper απ'όπου πήρες και το διάγραμμα είναι αυτό και δεν μπήκες στον κόπο να μας πεις όλη την ιστορία ή να το διαβάσεις.

Αυτό που δείχνει είναι ο συσχετισμός phon και dB ή στα αγγλικά:

"The phon is a unit that is related to dB by the psychophysically measured frequency response of the ear. At 1 kHz, readings in phons and dB are, by definition, the same. For all other frequencies, the phon scale is determined by the results of experiments in which volunteers were asked to adjust the loudness of a signal at a given frequency until they judged its loudness to equal that of a 1 kHz signal. To convert from dB to phons, you need a graph of such results. Such a graph depends on sound level: it becomes flatter at high sound levels."





"The first graph shows curves of equal loudness determined experimentally by Robinson & Dadson in 1956, following the original work of Fletcher & Munson (Fletcher, H. and Munson, W.A. (1933) J.Acoust.Soc.Am. 6:59; Robinson, D.W. and Dadson, R.S.(1956) Br. J. Appl. Phys. 7:166. Plots of equal loudness as a function of frequency are often generically called Fletcher-Munson curves. The second graph, courtesy of Lindosland, shows the 2003 revision from the International Standards Organisation."



Β) Το μόνο που μας δείχνει το καινούριο διάγραμμα είναι μια αναπροσαρμογή του μέσου όρου δείγματος ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ μετρήσεων όσον αφορά τη σχέση phon και dB.

Είναι όμως ΑΣΧΕΤΟ με τη συζήτηση αφού άλλο ήθελε να δείξει ο άνθρωπος που έφερε ως παράδειγμα το πρώτο διάγραμμα το οποίο είναι φυσικά και το πιο κατάλληλο λόγω κλίμακας αλλά και της γραμμής "Threshold of audibility" που αναγράφεται καλύτερα.

Αυτό που βλέπου στο πρώτο διάγραμμα είναι ότι αν το επεκτείναμε και από τις δυο μεριές τότε θα βλέπαμε καθαρά ότι:

- Όσο καταβαίνουν οι συχνότητες μειώνεται η ευαισθησία της ανθρώπινης ακοής οπότε και πρέπει να αναπαραχθούν σε υψηλότερες στάθμες για να είναι ακουστές.

- Όσο υψηλότερες οι συχνότητες, είναι ακουστές από τον άνθρωπο σε όλο και χαμηλότερες στάθμες.


Αυτό λοιπόν ήρθε ως παράδειγμα για να δείξει ότι θέλουμε ΥΨΥΛΕΣ στάθμες στις κάτω από 20Hz συχνότητες. Τα υπόλοιπα ΔΕΝ μας ενδιαφέρουν και αυτό ήταν το παράδειγμα. Επίσης η κλίμακα στο πρώτο διάγραμμα είναι καλύτερη για το παράδειγμά μας αφού έχει μεγαλύτερη ανάπτυξη στις περιοχές που ανφερόμαστε.


Τέλος λές ότι ακούν μόνο τις αρμονικές και δεν το καταλαβαίνουν??????

Και αυτό που το στηρίζεις λοιπόν???? Έτσι διάβασες έναν εκει που το λέει και το κάναμε νόμο??

Αν παίζεις με σωστό μηχάνημα με χαμηλή παραμόρφωση τότε ακούς μια χαρά και το δείχνουν παρακάτω.

Λυπάμαι αλλά δεν πείθουν αυτά που λες και ο τρόπος που τα λες.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.275
Μηνύματα
3.046.974
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top