Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 16.568
- Reaction score
- 37.872
εμενα μου αρεσουν οι γυναικες ιδεες παντως...να τα λεμε και αυτα... με σωματα και κουκλες και φωτογραφιες δε μπορω
Ξεκαθάρισα σε προηγούμενο ποστ μου ότι δεν είμαι ο ειδικός χαιφιντελίστας για να απαντήσω εμπεριστατωμένα επί της ουσίας. Τα όσα έγραψα αποτελούν το αποτέλεσμα της μακρόχρονης εμπειρίας μου στην κατά το δυνατόν πιο πιστή αναπαραγωγή του ηχογραφημένου υλικού. Σε αυτό με βοήθησαν οι πλέον ειδικοί και φίλοι μουσικοί με τους οποίους άκουγα δείγματα από όλα αυτά που ανέφερα και έκρινα τις δυνατότητες του εκάστοτε συστήματος που επρόκειτο να αποκτήσω. Εξ ου και είμαι πολύ ικανοποιημένος από τις μέχρι τώρα επενδύσεις μου στον τομέα αυτό που με βοηθά τα μέγιστα στις καθημερινές ακροάσεις/θεματικά προγράμματα.καλα τα λετε δε λεω, αλλα καλυτερα μεινετε στα της μουσικης οσον αφορα για τα συστηματα, ειναι αλλο "σπορ" αυτο , να μη τα συγχεουμε καλυτερα και διαβαζει κι κοσμος διαφορα...
Πλακα πλακα, μιας και το αναφερατε, εχετε παρουσιασει το συστημα σας; Νομιζω οχι;Ξεκαθάρισα σε προηγούμενο ποστ μου ότι δεν είμαι ο ειδικός χαιφιντελίστας για να απαντήσω εμπεριστατωμένα επί της ουσίας. Τα όσα έγραψα αποτελούν το αποτέλεσμα της μακρόχρονης εμπειρίας μου στην κατά το δυνατόν πιο πιστή αναπαραγωγή του ηχογραφημένου υλικού. Σε αυτό με βοήθησαν οι πλέον ειδικοί και φίλοι μουσικοί με τους οποίους άκουγα δείγματα από όλα αυτά που ανέφερα και έκρινα τις δυνατότητες του εκάστοτε συστήματος που επρόκειτο να αποκτήσω. Εξ ου και είμαι πολύ ικανοποιημένος από τις μέχρι τώρα επενδύσεις μου στον τομέα αυτό που με βοηθά τα μέγιστα στις καθημερινές ακροάσεις/θεματικά προγράμματα.
Αν με ενδιέφερε, θα το είχα κάνει. Για την αδρομερή ενημέρωσή σας, είναι ένα hi-end, όχι πολύ υψηλού κόστους, με βάση Αμερικάνικα, Καναδικά και Βρετανικά μηχανήματα.Πλακα πλακα, μιας και το αναφερατε, εχετε παρουσιασει το συστημα σας; Νομιζω οχι;
αντε, για περαστε-για περαστε μια βολτα απ τις παρουσιασεις συστηματων να δουμε!
Σίγουρα ο χώρος πρέπει να είναι ο καλλίτερος δυνατός και κατάλληλα "ετοιμασμένος" (σωστά τοποθετημένα τα μέρη του συστήματος, το καθιστικό ακρόασης, η μόνωση κλπ.).Δεν υπάρχει ειδικό σύστημα για κλασσική μουσική ή για ροκ κλπ. Ένα σύστημα για να σου δώσει τα μέγιστα πρέπει να το βάλλεις να παίξει σε έναν σωστό ηχητικά χώρο και το ίδιο το σύστημα να είναι τεχνικά άρτιο σε ολόκληρο το ακουστικό φάσμα. Δεν είναι θέμα μάρκας, απλά κατά την άποψή μου αν είναι να φτιάξεις ένα σύστημα εξαρχής και δεν είσαι και πολύ του τεχνικού πιο ασφαλές είναι να ψωνίσεις ένα ολόκληρο σύστημα από ένα σοβαρό κατασκευαστή γιατί απλά αυτός έχει κάνει από πριν για σένα την δουλειά της συνέργειας των μηχανημάτων. Διαφορετικά πρέπει να ρίξεις πολύ δουλειά για να να το κάνεις να τραγουδήσει. Υπάρχουν και άλλα ασφαλή βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις π.χ. να αγοράσεις ενεργά ηχεία και φυσικά να τιθασεύσεις τα χαμηλά του χώρου σου με μερικά υπογούφερ. Και φυσικά να έχεις χωνέψει ότι η ηλεκτροακουστική και η ψυχοακουστική είναι επιστήμες και πρέπει να συμβουλευόμαστε τους ειδικούς και όχι τους εμπειροτέχνες (στην καλλίτερη....), έχουν παρέλθει οι εποχές που για την γέννα έτρεχαν στις μαμές και για να βγάλουν το δόντι πήγαιναν στον κουρέα. Από προσωπική εμπειρία ένα πολυκάναλλο σύστημα μπορεί να σου προσφέρει πολύ μεγαλίτερη μέθεξη και ψευδαίσθηση του πραγματικού γεγονότος (του είμαι εκεί δλδ) για πολλούς λόγους.
Σε πολυκάναλο πιστεύω ότι είναι...must. Σε δικάναλο, εάν τα ηχεία είναι μεγάλα και με πολύ καλές χαμηλές, φρονώ ότι δεν είναι απαραίτητο. Στο δικό μου έχω τόσες χαμηλές όσες χρειάζονται για μια πολύ ρεαλιστική, βαθιά και ευρεία εικόνα του μουσικού ακροάματος.μια ενσωματωση υπογουφερ ειναι απαραιτητη σε συστηματα ατομων που ακουνε μουσικη και ειναι αρκετα ευκολη και οχι ιδιαιτερα δαπανηρη (οι λογοι ειναι αιτιολογημενοι υπεραρκετες φορες στο παρον φορουμ) ..
ολοι ετσι λενε / λεγαμε, ακομα κι αυτοι με 5´´ μεγαφωνα που νομιζαν πως ειχαν μπασσο, ακομα κι εμεις με τα ηχεια τερατα που οντως εχουν περισσοτερο μπασο, αλλα ηταν μεχρι ν ακουσουμε/ακουσουν πως θα πρεπε να ταν με περισσοτερο και σωστοτερο μπασο.Σε πολυκάναλο πιστεύω ότι είναι...must. Σε δικάναλο, εάν τα ηχεία είναι μεγάλα και με πολύ καλές χαμηλές, φρονώ ότι δεν είναι απαραίτητο. Στο δικό μου έχω τόσες χαμηλές όσες χρειάζονται για μια πολύ ρεαλιστική, βαθιά και ευρεία εικόνα του μουσικού ακροάματος.
Δεν έχεις. Κι εγώ νόμιζα ότι είχα. Μετά ακούσαμε το "Rite of Spring" με τον @okakosolikos κι όπως έγραψε κι ο ίδιος, σε κάποια φάση, βγήκα έξω από το χώρο να δω εάν οι σοβάδες ήταν ακόμα στη θέση τους.Στο δικό μου έχω τόσες χαμηλές όσες χρειάζονται για μια πολύ ρεαλιστική, βαθιά και ευρεία εικόνα του μουσικού ακροάματος.
Και πρέπει να πέσουν οι σοβάδες για να έχεις ρεαλιστική ακρόαση κλασσικής;Δεν έχεις. Κι εγώ νόμιζα ότι είχα. Μετά ακούσαμε το "Rite of Spring" με τον @okakosolikos κι όπως έγραψε κι ο ίδιος, σε κάποια φάση, βγήκα έξω από το χώρο να δω εάν οι σοβάδες ήταν ακόμα στη θέση τους.
Στο δικό μου έχω τόσες χαμηλές όσες χρειάζονται για μια πολύ ρεαλιστική, βαθιά και ευρεία εικόνα του μουσικού ακροάματος.
Το σχόλιο πήγαινε στο "έχω τόσες χαμηλές όσες χρειάζονται". Το υπόλοιπο ήταν υπερβολή χάριν έμφασης.Και πρέπει να πέσουν οι σοφάδες για να έχεις ρεαλιστική ακρόαση κλασσικής;
Η ακρόαση έργων Κλασικής Μουσικής δεν κρίνεται αποκλειστικά και μόνον από μία ακρόαση ενός πυκνού σε ηχογράφηση έργου όπως η "Ιεροτελεστία της Άνοιξης". Πάνω από το 60% των έργων που τουλάχιστον ένας πλήρης συλλέκτης και γνώστης της Μουσικής ακούει έχει να κάνει με έργα για σόλο όργανα (κυρίως Πιάνο και τους προγόνους του), Μουσική Δωματίου (Σονάτες για δύο όργανα, Lieder, Τρίο, Κουαρτέτα Έγχόρδων ή με άλλα όργανα και έγχορδα, Κουιντέτα κλπ.), έργα για μικρά σύνολα ή Ορχήστρες Δωμάτίου και προς το τέλος κάποιο έργο Συμφωνικής και Χορωδιακής ή/και Οπερατικής Μουσικής.Δεν έχεις. Κι εγώ νόμιζα ότι είχα. Μετά ακούσαμε το "Rite of Spring" με τον @okakosolikos κι όπως έγραψε κι ο ίδιος, σε κάποια φάση, βγήκα έξω από το χώρο να δω εάν οι σοβάδες ήταν ακόμα στη θέση τους.
Μην μπερδεύουμε τις χωρίς παραμορφώσεις υψηλές εντάσεις με το συνδιασμό υψηλών εντάσεων (χωρίς παραμορφώσεις) και της πληρότητας σε όλο το ακουστικό φάσμα. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.