JVC 4K DLA-NX9 DLA-N7 DLA-N5

Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
.....και 109% του τριγώνου 2020 παρακαλώ....
Μετά από πολύ λίγες ώρες μαζί με τον νέο προβολέα της Samsung η ποιότητα που βγάζει στα χρώματα είναι εντυπωσιακή.....χαζεύω κάποιες φορές και αναρωτιέμαι πως παίζει έτσι.....το κόκκινο το κίτρινο το πράσινο το μπλε .....απίστευτα γεμάτα!!!
Εχουν κάνει πολύ καλή δουλειά .....
εβλεπα μια ταινία εχθές στο Netflix, την ....

κάποιες φορές γελαγα μόνος μου από αυτό που έβλεπα..... Πρώτη φορά έβλεπα έτσι βιντεοπροβολέα...
Ο συγκεκριμένος..


1615229060652.png
 


Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Ο κινηματογράφος είναι μια τέχνη της οποίας η παρουσίαση γίνεται με σβηστά τα φώτα, αντιθέτως οι τηλεοράσεις φτιάχτηκαν για να μας φέρνουν εικόνα καναλιών κλπ στο σαλόνι μας, καθιστικό, υπνοδωμάτιο κλπ, με μια εικόνα - παράθυρο στον κόσμο, επομένως μια τηλεόραση σε συνθήκες κινηματογράφου θα μας κουράσει και αντιθέτως ένας προβολέας σε συνθήκες σαλονιου, πέραν της μη πρακτικοτητας (που αλλάζει απ οτι φαίνεται με τους short throw) δεν ειναι ικανοποιητικός ως μέσο προβολής τηλεοπτικού υλικου. Δηλαδή ποιός είναι ο λόγος ένας προβολέας να βγάλει 4000 nits (τυχαιο νουμερο) οταν το υλικο παρουσιάζεται με απουσία περιβάλλοντος φωτισμού? Για να πλησιάσει τα nits του στιγμιότυπου της ταινίας που όταν γυριζόταν υπήρχε παντού φως? Δε σημαίνει αυτό οτι δεν θα παίξει και σωστά όμως με tone mapping κλπ Τα επαγγελματικά monitor απο την αλλη ειναι φτιαγμένα για mastering , οχι για να βλέπουμε υλικό σπίτι μας.. Monitors-Tvs- Projectors ειναι 3 διαφορετικα πραγματα με 3 διαφορετικες απαιτησεις στις minimum προδιαγραφες για σωστη αναπαραγωγη υλικου.
Εμ τα ελεγα δεν τα ελεγα; τα iδια λενε και hiendαδες για τα μονιτορς οτι ειναι μονο για mastering και οχι για αναπαραγωγη...
Na κλεψω κατι;
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
If the facts don't fit the theory, change the facts. - Albert Einstein
Αγαπη μονο...
 

Μηνύματα
7.219
Reaction score
4.602
Δηλαδή ποιός είναι ο λόγος ένας προβολέας να βγάλει 4000 nits (τυχαιο νουμερο) οταν το υλικο παρουσιάζεται με απουσία περιβάλλοντος φωτισμού?

Απ.
Το λάθος που κάνεις αγαπητέ Αλέξανδρε είναι ότι αυτό το χρειάζεται στιγμιαία .
Για να πλησιάσει τα nits του στιγμιότυπου της ταινίας που όταν γυριζόταν υπήρχε παντού φως?
Απ'
Για να προβάλετε σωστά η σκηνή την στιγμή της έκρηξης
Συνήθως εκεί θέλει τα πάνω από 3000 νιτς


Δε σημαίνει αυτό οτι δεν θα παίξει και σωστά όμως με tone mapping κλπ
Απ'.
Αυτό κάνει άλλη δουλειά αγαπητέ .
Καθοδηγεί σωστότερα το μέσο ώστε να αναπαράγει σωστότερα το υλικό .
Φυσικά εάν μπορεί να το αναπαράγει έτσι ?

Τα επαγγελματικά monitor απο την αλλη ειναι φτιαγμένα για mastering , οχι για να βλέπουμε υλικό σπίτι μας

απ'
αυτά κάνουν άλλη δουλειά
απλά εάν έχεις τέτοιο δεν χρειάζεται καλιμπραρισμα ώστε να το αναπαράγει σωστά με την προϋπόθεση ότι και η πηγή αναπαράγει σωστά .

ξεκινηστε με ένα καλιμπραρισμα σε ολόκληρη την αλυσίδα σας
επίσης με ξεχνάτε τη. Απόσταση θέασης
αυτόματα ξέρουμε εάν εχουμε κάνει σωστή επιλογή μέσου θέασης η όχι
 
  • Like
Reactions: PMC


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Δεν υπάρχει standard τρόπος μετρήσεων για AVRs και ΑVPs, δεν υπάρχει standard τρόπος για HDR, ο καθένας κάνει ότι θέλει στο Tone Mapping.

Ασταδιαλα ντε.

Θα τα πάρω όλα TURBOΧ να ησυχάσω. :p

Η Panasonic φαίνεται καλύτερη από όλες
 

Μηνύματα
136
Reaction score
217
Εμ τα ελεγα δεν τα ελεγα; τα iδια λενε και hiendαδες για τα μονιτορς οτι ειναι μονο για mastering και οχι για αναπαραγωγη...
Na κλεψω κατι;
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
If the facts don't fit the theory, change the facts. - Albert Einstein
Αγαπη μονο...
Κανείς δε λέει οτι τα monitors δεν κανουν για αναπαραγωγή, παραφράζετε αγαπητέ. Είπα οτι είναι φτιαγμένα για μια συγκεκριμένη δουλειά και γι αυτό κοστίχουν τόσο και δεν είναι σε μεγέθη 80 ιντσών +.
Δηλαδή ποιός είναι ο λόγος ένας προβολέας να βγάλει 4000 nits (τυχαιο νουμερο) οταν το υλικο παρουσιάζεται με απουσία περιβάλλοντος φωτισμού?

Απ.
Το λάθος που κάνεις αγαπητέ Αλέξανδρε είναι ότι αυτό το χρειάζεται στιγμιαία .
Για να πλησιάσει τα nits του στιγμιότυπου της ταινίας που όταν γυριζόταν υπήρχε παντού φως?
Απ'
Για να προβάλετε σωστά η σκηνή την στιγμή της έκρηξης
Συνήθως εκεί θέλει τα πάνω από 3000 νιτς


Δε σημαίνει αυτό οτι δεν θα παίξει και σωστά όμως με tone mapping κλπ
Απ'.
Αυτό κάνει άλλη δουλειά αγαπητέ .
Καθοδηγεί σωστότερα το μέσο ώστε να αναπαράγει σωστότερα το υλικό .
Φυσικά εάν μπορεί να το αναπαράγει έτσι ?

Τα επαγγελματικά monitor απο την αλλη ειναι φτιαγμένα για mastering , οχι για να βλέπουμε υλικό σπίτι μας

απ'
αυτά κάνουν άλλη δουλειά
απλά εάν έχεις τέτοιο δεν χρειάζεται καλιμπραρισμα ώστε να το αναπαράγει σωστά με την προϋπόθεση ότι και η πηγή αναπαράγει σωστά .

ξεκινηστε με ένα καλιμπραρισμα σε ολόκληρη την αλυσίδα σας
επίσης με ξεχνάτε τη. Απόσταση θέασης
αυτόματα ξέρουμε εάν εχουμε κάνει σωστή επιλογή μέσου θέασης η όχι
Τα 4000 nits ηταν εντελως τυχαιο νουμερο και δεν αναφερομουν σε στιγμιαια νουμερα, γνωριζω πολυ καλα το τι θα πει έκρηξη κλπ σε μια σκηνή, εννοούσα οτι σε συνθήκες απόλυτου σκοταδιού αν βάλεις μια οθόνη τόσο μεγάλων διαστάσεων να σου βγάζει κοντά στο φως ημέρας, θα "γίνει μέρα" εκει μέσα οπότε πάει η συσκότιση.. το αυτονόητο είπα, το γιατί δηλαδή το σινεμά και οι προβολείς είναι φταγμένοι με αυτη τη φιλοσοφία, μιλάμε πάντα για μεγάλες ίντσες έτσι? Φαντάζεσαι να φωτίσει ο τόπος στο σινεμά? Μπορεί να συνειδητοποιήσεις με ποιάν κάθεσαι δίπλα τοση ώρα.. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
136
Reaction score
217
Δεν υπάρχει standard τρόπος μετρήσεων για AVRs και ΑVPs, δεν υπάρχει standard τρόπος για HDR, ο καθένας κάνει ότι θέλει στο Tone Mapping.

Ασταδιαλα ντε.

Θα τα πάρω όλα TURBOΧ να ησυχάσω. :p

Η Panasonic φαίνεται καλύτερη από όλες
Σιγά μη σκάσεις για το πως κάνει κάποιος το tone mapping, παρε ενα jvc 4k και απόλαυσε ταινιούλες! Παίζουν όμορφα και out of the box. (κανονικο promo ομως)..
 

Μηνύματα
7.219
Reaction score
4.602
σε συνθήκες απόλυτου σκοταδιού αν βάλεις μια οθόνη τόσο μεγάλων διαστάσεων να σου βγάζει κοντά στο φως ημέρας, θα "γίνει μέρα" εκει μέσα οπότε πάει η συσκότιση.. το αυτονόητο είπα, το γιατί δηλαδή το σινεμά και οι προβολείς είναι φταγμένοι με αυτη τη φιλοσοφία, μιλάμε πάντα για μεγάλες ίντσες έτσι? Φαντάζεσαι να φωτίσει ο τόπος στο σινεμά? Μπορεί να συνειδητοποιήσεις με ποιάν κάθεσαι δίπλα τοση ώρα.. :D

Ρε φίλε αυτά είναι στιγμιαία
Επίσης το φως είναι σχετικό.
Είναι σαν τις στάθμες ένα πράγμα .
Όταν καλιμπραρεις έχεις αυτό που πρέπει
Ούτε παραπάνω ούτε λιγότερο
Μην τρελαθουμε κιόλας
Το πολύ γίνεται λιγότερο το λιγο δεν αυξάνει ;)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Σιγά μη σκάσεις για το πως κάνει κάποιος το tone mapping, παρε ενα jvc 4k και απόλαυσε ταινιούλες! Παίζουν όμορφα και out of the box. (κανονικο promo ομως)..
Σχόλιο χλευασμού ήταν περισσότερο το δικό μου.
Βγάζουμε τα μάτια στο διάβασμα και στις μετρήσεις, όσοι το κάνουν τέλος πάντων, και στο τέλος πάλι μπάχαλο η κατάσταση.
Για τους JVC συμφωνώ. Όποτε είχα τη χαρά να "δω" JVC σε κάποιο φίλο μου έπεφτε το σαγόνι. Πολλά τα φράγκα όμως, δεν φτάνουμε εκεί πάνω. Ούτε καν Ν5. Μέχρι 9400. Εξάλλου τι να τον κάνεις τον JVC χωρίς Stewart. Εκεί και αν έφυγε το πράγμα 💵 . Νομίζω.
 

Μηνύματα
136
Reaction score
217
Σχόλιο χλευασμού ήταν περισσότερο το δικό μου.
Βγάζουμε τα μάτια στο διάβασμα και στις μετρήσεις, όσοι το κάνουν τέλος πάντων, και στο τέλος πάλι μπάχαλο η κατάσταση.
Για τους JVC συμφωνώ. Όποτε είχα τη χαρά να "δω" JVC σε κάποιο φίλο μου έπεφτε το σαγόνι. Πολλά τα φράγκα όμως, δεν φτάνουμε εκεί πάνω. Ούτε καν Ν5. Μέχρι 9400. Εξάλλου τι να τον κάνεις τον JVC χωρίς Stewart. Εκεί και αν έφυγε το πράγμα 💵 . Νομίζω.
Ενα ταπεινο n5 εχω με μια ref white 2.35-1 , δεν ειναι stewart ουτε καθολου φθηνη, custom made ειναι, και την αλλαξα γιατι ηθελα ευρυτερο καδρο, αλλα μια χαρα βλεπω ταινιουλες, δεν ειναι τοσο τραγικα τα ποσα, εξαλλου απο φετος λογικα παιζουν μεταχειρισμενοι n5. Σιγουρα ενα πανι ειναι καλυτερη επενδυση απο ενα προβολι, γιατι θα σου μεινει. Ειναι hobby η βιντεοπροβολη, οπως και αλλα πραγματα, μη φτανουμε σε σημεια να σπαμε τα νευρα μας η να αγχωνομαστε αν ειναι σωστο η λαθος. Ενα καλιμπραρισμα απο τον κο Καστρουνη ειναι σημαντικο παντα και στο τελος της ημερας, πιστευω τι οταν η αγορα μας μας χαριζει ωρες απολαυσης ξεχναμε τι εχουμε δωσει, αντιθετως αν παρεις ας πουμε εναν φθηνοτερο προβολεα για να γλιτωσεις 1.000 η 2.000 ευρω και απο την πρωτη εβδομαδα σκεφτεσαι τι εχασες, αστο καλυτερα.. Παντως οσον αφορα το "πεφτει σαγονι' , εμενα με πειραζει που κι αυτο το συνηθιζουμε σε βαθος χρονου.. :confused:
σε συνθήκες απόλυτου σκοταδιού αν βάλεις μια οθόνη τόσο μεγάλων διαστάσεων να σου βγάζει κοντά στο φως ημέρας, θα "γίνει μέρα" εκει μέσα οπότε πάει η συσκότιση.. το αυτονόητο είπα, το γιατί δηλαδή το σινεμά και οι προβολείς είναι φταγμένοι με αυτη τη φιλοσοφία, μιλάμε πάντα για μεγάλες ίντσες έτσι? Φαντάζεσαι να φωτίσει ο τόπος στο σινεμά? Μπορεί να συνειδητοποιήσεις με ποιάν κάθεσαι δίπλα τοση ώρα.. :D

Ρε φίλε αυτά είναι στιγμιαία
Επίσης το φως είναι σχετικό.
Είναι σαν τις στάθμες ένα πράγμα .
Όταν καλιμπραρεις έχεις αυτό που πρέπει
Ούτε παραπάνω ούτε λιγότερο
Μην τρελαθουμε κιόλας
Το πολύ γίνεται λιγότερο το λιγο δεν αυξάνει ;)
Οχι, στη δικη μου ειδικοτητα "οτι ειναι μικρο το μεγαλωνουμε, και οτι ειναι μεγαλο το μικραινουμε" ! :D
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.243
Reaction score
8.740
Εμ τα ελεγα δεν τα ελεγα; τα iδια λενε και hiendαδες για τα μονιτορς οτι ειναι μονο για mastering και οχι για αναπαραγωγη...
Na κλεψω κατι;
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
If the facts don't fit the theory, change the facts. - Albert Einstein
Αγαπη μονο...


Γνώριζε ότι τα περισσότερα Studios, χρησιμοποιούν επικουρικά Oled τηλεοράσεις για το mastering τους.
Τα mastering monitor είναι 2 όλα κι όλα. Κανένα δεν κάνει για οικιακή χρήση.

Σου έδειξα σε προηγούμενο post ότι υπάρχουν περιπτώσεις που ο colorist μπορεί να βάλει πληροφορία που δεν υπάρχει καν στο master.


Θεωρείς ότι αν σου βγάλω σε οθόνη μεγέθους 4+ τ.μ., σε συνθήκες συσκότισης home cinema, μετρημένα 4.000 nits στην οθόνη σε σκηνή με υψηλό APL, μετά από εναλλαγή με σκοτεινό (και μπορώ να σου βρω μπόλικα τέτοια σε ταινίες), δε θα σου καταστρέψω την οπτική εμπειρία;;)

Δε μιλάω πλέον για κοντράστ, tone mapping, ποιότητα εικόνας κλπ. Μιλάω για ενστικτώδες κλείσιμο ματιών, ενόχληση, δυσφορία κλπ.
Εδώ ο καλύτερος προβολέας στο κόσμο. Μπορεί να φτάσει με laser modules τα 30.000 (!!!) ansi lumens. Κάνε έναν κόπο να δεις σε πόσα lumens τον παρουσίασε στις επίδοξους αγοραστές της η christie και με ποια συνεργαζόμενη συσκευή. ;)



Εξάλλου τι να τον κάνεις τον JVC χωρίς Stewart. Εκεί και αν έφυγε το πράγμα 💵 . Νομίζω.
Νομίζεις λάθος φίλε μου Αλέξη. :)
Μια χαρά θα παίξουν με δεκάδες άλλες οθόνες. Αρκεί αυτές να ταιριάζουν με το χώρο (το ίδιο ισχύει και με τη Stewart βέβαια)
 
Last edited:

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.243
Reaction score
8.740
Ενα ταπεινο n5 εχω με μια ref white 2.35-1 , δεν ειναι stewart ουτε καθολου φθηνη, custom made ειναι, και την αλλαξα γιατι ηθελα ευρυτερο καδρο, αλλα μια χαρα βλεπω ταινιουλες, δεν ειναι τοσο τραγικα τα ποσα, εξαλλου απο φετος λογικα παιζουν μεταχειρισμενοι n5. Σιγουρα ενα πανι ειναι καλυτερη επενδυση απο ενα προβολι, γιατι θα σου μεινει. Ειναι hobby η βιντεοπροβολη, οπως και αλλα πραγματα, μη φτανουμε σε σημεια να σπαμε τα νευρα μας η να αγχωνομαστε αν ειναι σωστο η λαθος. Ενα καλιμπραρισμα απο τον κο Καστρουνη ειναι σημαντικο παντα και στο τελος της ημερας, πιστευω τι οταν η αγορα μας μας χαριζει ωρες απολαυσης ξεχναμε τι εχουμε δωσει, αντιθετως αν παρεις ας πουμε εναν φθηνοτερο προβολεα για να γλιτωσεις 1.000 η 2.000 ευρω και απο την πρωτη εβδομαδα σκεφτεσαι τι εχασες, αστο καλυτερα.. Παντως οσον αφορα το "πεφτει σαγονι' , εμενα με πειραζει που κι αυτο το συνηθιζουμε σε βαθος χρονου.. :confused:

Οχι, στη δικη μου ειδικοτητα "οτι ειναι μικρο το μεγαλωνουμε, και οτι ειναι μεγαλο το μικραινουμε" ! :D
Super είσαι. Πέρασε το firmware 3.50, φώναξε το Μανώλη, αν μπορεί κάνε λίγο masking στο χώρο σου (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) και έχεις κλείσει για πολλά χρόνια!
Δώσε μας περισσότερες λεπτομέρειες όμως. Πλάτος οθόνης; Απόσταση θέασης; Έχεις καθόλου μετρήσεις;
 

Μηνύματα
136
Reaction score
217
Super είσαι. Πέρασε το firmware 3.50, φώναξε το Μανώλη, αν μπορεί κάνε λίγο masking στο χώρο σου (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) και έχεις κλείσει για πολλά χρόνια!
Δώσε μας περισσότερες λεπτομέρειες όμως. Πλάτος οθόνης; Απόσταση θέασης; Έχεις καθόλου μετρήσεις;
Το εκανα το firmware update, ηταν πολυ καλο. Ο Μανώλης έρχεται το τρέχον έτος με το καλό. 120 ιντσες οθόνης 2.35-1, gain 1.0 , ref white 3d+4k tested, 2 σειρές από θέσεις (αναμένω οσονούπω τις δεύτερες) , οι πρώτες περι τα 3+κατι ψιλα μετρα, βλέπω με ανάκλιση ελαφρώς οπότε δεν έχει τόσο σημασία αν είναι λίγο ψηλότερα η οθόνη (εξάλλου την έχω πάρει στα όρια του χώρου. Ως masking εννοείς τη φροντίδα των ανακλάσεων γύρω από την οθόνη, η το masking που κανει ο προβολέας (ευτυχώς) στα διαφορετικά κάδρα? Μετρήσεις, αναφέρεσαι σε μετρήσεις χώρου-ήχου? Οτι έκανε το Arc, so far.
 
Last edited:

Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
Σχόλιο χλευασμού ήταν περισσότερο το δικό μου.
Βγάζουμε τα μάτια στο διάβασμα και στις μετρήσεις, όσοι το κάνουν τέλος πάντων, και στο τέλος πάλι μπάχαλο η κατάσταση.
Για τους JVC συμφωνώ. Όποτε είχα τη χαρά να "δω" JVC σε κάποιο φίλο μου έπεφτε το σαγόνι. Πολλά τα φράγκα όμως, δεν φτάνουμε εκεί πάνω. Ούτε καν Ν5. Μέχρι 9400. Εξάλλου τι να τον κάνεις τον JVC χωρίς Stewart. Νομίζω.

Πίστεψε με ένας 9400 φτιαγμενος και σε καλο περιβάλλον σε καλυπτει ακομη και σε 150 ίντσες.

Εαν ξερεις πως συμπεριφέρεται το HDR που ναι συμφωνώ εχει αλλοπρόσαλη συμπεριφορά σαν περιεχομενο,
Super είσαι. Πέρασε το firmware 3.50, φώναξε το Μανώλη, αν μπορεί κάνε λίγο masking στο χώρο σου (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) και έχεις κλείσει για πολλά χρόνια!
Δώσε μας περισσότερες λεπτομέρειες όμως. Πλάτος οθόνης; Απόσταση θέασης; Έχεις καθόλου μετρήσεις;
Ο χώρος του ειναι περιποιημένος
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.243
Reaction score
8.740
Το εκανα το firmware update, ηταν πολυ καλο. Ο Μανώλης έρχεται το τρέχον έτος με το καλό. 120 ιντσες οθόνης 2.35-1, gain 1.0 , ref white 3d+4k tested, 2 σειρές από θέσεις (αναμένω οσονούπω τις δεύτερες) , οι πρώτες περι τα 3+κατι ψιλα μετρα, βλέπω με ανάκλιση ελαφρώς οπότε δεν έχει τόσο σημασία αν είναι λίγο ψηλότερα η οθόνη (εξάλλου την έχω πάρει στα όρια του χώρου. Ως masking εννοείς τη φροντίδα των ανακλάσεων γύρω από την οθόνη, η το masking που κανει ο προβολέας (ευτυχώς) στα διαφορετικά κάδρα? Μετρήσεις, αναφέρεσαι σε μετρήσεις χώρου-ήχου? Οτι έκανε το Arc, so far.
Για ανακλάσεις φωτός μιλούσα!
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Πίστεψε με ένας 9400 φτιαγμενος και σε καλο περιβάλλον σε καλυπτει ακομη και σε 150 ίντσες.

Εαν ξερεις πως συμπεριφέρεται το HDR που ναι συμφωνώ εχει αλλοπρόσαλη συμπεριφορά σαν περιεχομενο.
Περίπου 4m x 4m κοινόχρηστος χώρος, όχι dedicated. Οι 120" είναι το όριο πιστεύω. Με 110" που είχα παλιά ήμουν πολύ καλά. Μικρό το 2,35 αλλά ΟΚ δεν γίνονται όλα.
 

Μηνύματα
7.219
Reaction score
4.602
Περίπου 4m x 4m κοινόχρηστος χώρος, όχι dedicated. Οι 120" είναι το όριο πιστεύω. Με 110" που είχα παλιά ήμουν πολύ καλά. Μικρό το 2,35 αλλά ΟΚ δεν γίνονται όλα.
Εάν εθιστεις στο μέγεθος δεν υπάρχει σωτηρία .
Είναι σαν το μπάσο .
Αλλά ....
Οσο μεγαλύτερο μέγεθος τόσο περισσότερα προβλήματα δημιουργούνται
Σαν τον έλεγχο του μπάσου
 
  • Love
Reactions: PMC

Μηνύματα
136
Reaction score
217
Περίπου 4m x 4m κοινόχρηστος χώρος, όχι dedicated. Οι 120" είναι το όριο πιστεύω. Με 110" που είχα παλιά ήμουν πολύ καλά. Μικρό το 2,35 αλλά ΟΚ δεν γίνονται όλα.
Το ιδανικο ειναι 2 οθονες με διαφορετικο aspect, που ελπιζω να κανω οταν παω σε αλλο χωρο. Αλλα θεαση σε 2.35-1 πραγματικα ειναι τοσο φυσικη, περαν του οτι οι περισσοτερες ταινιες πλεον ειναι σε τετοια καδρα (εκτος imax). 120 2.35-1 σε 4 μετρα πλατος ειναι μια χαρα κατα τη γνωμη μου.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.205
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top