Vakis2000
Κλιψ κλαψ
- Μηνύματα
- 6.999
- Reaction score
- 8.045
Όλα καλά αλλά αυτή η μουτσούνα.......
Θεωρώ ότι μέχρι 30-35 τμ τα 160 είναι μια χαρά. Εγώ έχω καλύψει την 1 εκ των 2 οπών πίσω για να μαζέψω κάπως το χαμηλό. rf 62 &2x 6,5 ''.Καλησπέρα παιδιά!
Μετά από κάνα δίμηνο με τα rp-160m έχω ξετρελαθεί τόσο που έχω αρχίσει να κάνω έντονες σκέψεις αναβάθμισης.
Το θέμα rp-260f ή rp-280f?
Τα 280 λογικά θα τα πηγαίνουν καλύτερα στις χαμηλές από τα 260 αλλά μήπως χάνουν λίγο στις μεσαίες συχνότητες?
Μπάσο δεν μου λείπει λόγω του μικρού μου χώρου ακόμα και με τα 160m.
- χρόνια πολλά με υγεία πάντα . . . έκανα το ίδιο πείραμα με τις ίδιες παρατηρήσεις , επειδή όμως οι κόρνες είναι κατευθυντικές κατέληξα σε μέτριο toe-in ( βλέπω την εσωτερική επιφάνεια των ηχείων ) , διότι ναι μεν έκλεισε λίγο η σκηνή αλλά έγινε ποιό πυκνή και φυσικά όσο ποιό πολύ τα στρέφεις στην θέση ακρόασης , τόσο αυτά ''αγνοούν'' τον χώρο σε ότι αφορά τις μεσοχαμηλές και άνωΧρόνια Πολλά Αγαπητοί Φίλοι.
'Όλα αυτά τα χρόνια με την συμβίωση klipsch σχετικά με την ρύθμιση της θέσης τους ήταν η κλίση (αρκετή) προς την θέση ακρόασης, μάλιστα σε σημείο που μόλις φαινότανε η εσωτερική πλευρά των ηχείων.
Σήμερα το πρωί με έπιασε η περιέργεια στο τι θα γινότανε αν τα ηχεία δεν είχαν καμία - μα καμία κλίση (δηλαδή παράλληλα μεταξύ τους).
Τι πρόσεξα? Κατ αρχάς δεν χάθηκε η εστίαση, ίσως και να βελτιώθηκε, χωρίς να το επιβεβαιώνω άνετα.
Βελτιώθηκε όμως η παράσταση εμπρός μου, δηλαδή σαν να άνοιξε η σκηνή.
Επίσης οι υψηλές συχνότητες αντί να χαθούν παρέμειναν στην θέση τους και βελτιώθηκε η όποια επιθετικότητά τους.
Οφείλω να αναφέρω ότι το θέμα το επισήμανε και ο κ. Μανώλης κατά την επίσκεψή του για την τοποθέτηση του benq.
Τα klipsch ανέφερε κατά λέξη δεν χρειάζονται κλίση. Τον αγνόησα όμως τότε.
Ποιά είναι η γνώμη σας? Έχετε κάποια αντίρρηση? Παρακαλώ για την γνώμη σας.
(Θα έχει πλάκα να μην χρειάζονται και καμία από τον πίσω τοίχο, όπως τόσες φορές που έχομε παρατηρήσει στο διαδίκτυο από πολλούς κατόχους klipsch)....
Θεωρώ ότι μέχρι 30-35 τμ τα 160 είναι μια χαρά. Εγώ έχω καλύψει την 1 εκ των 2 οπών πίσω για να μαζέψω κάπως το χαμηλό. rf 62 &2x 6,5 ''.
- το heresy είναι πολύ ''σπέσιαλ'' ηχείο , και οι δύο κόρνες του έχουν πολύ ευρεία διασπορά στον οριζόντιο άξονα , τί εννοείς κόβεις τα χαμηλά ; . . . το ηχείο δεν κατεβαίνει κάτω από 58hz και αυτά στα -4dbεγω εδω και αρκετό καιρό έχω τα heresy στον τοίχο και χωρίς καμία κλίση,
ο ήχος "απλώνει" στον χώρο, δεν ψάχνω σαν "τζανκι" το sweet poιnt και τα χαμηλά σχεδόν πλέον τα κόβω...
o hitachi τι λεει ? ευχαριστημενος εισαι με τον συνδυασμο?αυτόν τον καιρό τα παίζω με ενισχυτή hitachi ia 600
οι χαμηλές των ηχείων ενισχύθηκαν σε σημείο που "κόβω" τις χαμηλές από τον ενισχυτή, και αυτό σίγουρα ( δεν έκανα μετρήσεις βέβαια ) από τον χώρο που είναι αν και με μεγάλος ασφυκτικά γεμάτος ( χαλιά, κουρτίνες, βιβλιοθήκες )
Μου αρέσει πααααάρα πολύ ο χώρος σου και πιστεύω ότι τα heresy δένουν πολύ καλάγενικά αυτές τις ημέρες είμαι σε δίλημμα...
να συνεχίσω την αγγελία για να φύγουν τα heresy ή μπα?
θέλω να ανέβω παραπάνω...!!!!
τον χώρο μου τον γνωρίζεται ( 6μΧ9μ )...
+ 1 !!!για την σχετική αναβάθμιση, θέλω να πάω σε la scala, όχι σε cornwall, νομίζω εκεί θα βρω τον ήχο μου....
http://assets.klipsch.com/files/Dope_750801_v15n2.pdfΣυμφωνώ και εγώ εν μέρει, γιαυτό έδωσα τελικά μικρή κλίση. Άραγε πια είναι η γνώμη της Κλιπς. Υπάρχουν κάποιες οδηγίες ως προς την τοποθέτηση?
Eγω θα ελεγα να δοκιμασετε και με εντονο toe-in οπου τα ηχεια να κροσαρουν μισο μετρο η και παραπανω μπροστα απο τον ακροατη (τοσο ωστε να μπορεις να βλεπεις την εξωτερικη πλευρα των ηχειων).- χρόνια πολλά με υγεία πάντα . . . έκανα το ίδιο πείραμα με τις ίδιες παρατηρήσεις , επειδή όμως οι κόρνες είναι κατευθυντικές κατέληξα σε μέτριο toe-in ( βλέπω την εσωτερική επιφάνεια των ηχείων ) , διότι ναι μεν έκλεισε λίγο η σκηνή αλλά έγινε ποιό πυκνή και φυσικά όσο ποιό πολύ τα στρέφεις στην θέση ακρόασης , τόσο αυτά ''αγνοούν'' τον χώρο σε ότι αφορά τις μεσοχαμηλές και άνω
- προσοχή : επ΄ ουδενί δεν προτρέπω να στρίβουμε τα ηχεία προς εμάς και να μην φτιάχνουμε το χώρο
- μία πολύ καλή μέτρηση στην εικόνα είναι η ντραμς στις σύγχρονες ηχογραφήσεις , που λόγω μικροφωνικής εγκατάστασης κατά την ηχογράφηση . . . στην αναπαραγωγή καλύπτει ένα εύρος από το ένα ηχείο ( ή και λίγο έξω από αυτό ) , μέχρι το άλλο . . . οπότε σε ένα μεγάλο σαλόνι με με τα ηχεία στα 4 μέτρα πχ μεταξύ τους , θα έχουμε 4 μέτρα phandom-εικονιζόμενη ντραμς το οποίο δεν ισχύει εκτός εάν μιλάμε γιά 2 μπότες και ένα βουνό από τύμπανα και πιατίνια
- Συνοψίζοντας : ( θα πάρω τις δύο ακραίες περιπτώσεις , στις ενδιάμεσες ισχύουν και οι ενδιάμεσες λύσεις ) . . .
1. τα ηχεία μακρυά μεταξύ τους και ο χώρος αφρόντιστος ( γυμνός ) . . . max toe-in
2. τα ηχεία κοντά μεταξύ τους και ο χώρος φροντισμένος ( ντυμένος ) . . . min toe-in