Leasing

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896



3 ηλεκτρικά βρίσκονται ήδη στη γκάμα προσφορών της leaseplan.

Ε, έχει κλείσει το θέμα. ;)
 



TGD

Μηνύματα
1.346
Reaction score
1.111
Τέλεια. Να μαζεύω λεφτά να αγοράσω όταν το επιστρέψετε από το leasing.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Τέλεια. Να μαζεύω λεφτά να αγοράσω όταν το επιστρέψετε από το leasing.
Α, παίζει.
Δεν είναι "απαραίτητο" να το επιστρέψεις, μπορείς και να το κρατήσεις, είτε επεκτείνοντας τη διάρκεια χρονομισθωσης κι άλλο, είτε αγοράζοντάς το, στην τιμή που έτσι κι αλλιώς θα πουληθεί.

Επίσης, μπορείς εξ'αρχής να το πάρεις μέσω λιζινγκ και υποχρεωτικά να περάσει στην ιδιοκτησία σου στο τέλος της χρονομισθωσης. Ουσιαστικά το πληρώνεις σιγά σιγά..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Άμα δίνεις περί τα 200€ για βενζίνη το μήνα, ένα τέτοιο όχημα στη μπρίζα στο σπίτι; Τζάμπα θα το πάρεις.
 


Μηνύματα
7.210
Reaction score
5.154
πλάκα πλάκα μου κοστίζει κάπου 3800 (2300+660+200+200+400) το χρόνο το mazda που πλέον το χρησιμοποιώ σαν όχημα πόλης (έλεος) και κυκλοφορώ μόνος μου αφού για οτιδήποτε άλλο παίρνουμε το ζούκι.
όσο θέλει και ο leaseplan ένα πράμμα με προκαταβολή ένα ποσό κοντά στην αξία του δικού μου.
δωρεάν μετάβαση ένα πράμμα σε καινούριο μικρότερο ηλεκτρικό όχημα.

συμφέρει;
όχι γιατί σε σύγκριση με το δικό μου είναι αισθητά χαμηλότερη κατηγορία οχήματος
ναι γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν κάνω χρήση τα σημαντικά πλεονεκτήματα του cx7

γιατρέ πάρτο εσύ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Είναι αναμφίβολα προτιμότερο οικονομικά το λιζινγκ.

Τα ποσά που δίνεις, περνάνε και σαν έξοδα, και δε φορολογείσαι για τίποτα στην ιδιοκτησία σου.

Στα ηλεκτρικά υπάρχει υπεραποσβεση, έχεις ακόμα μεγαλύτερη φορολογική ελάφρυνση.


Σίγουρα στο δικό σου όχημα μετά από κάποια χρόνια δεν κάνεις φουλ ασφάλιση, διότι είναι πολύ ακριβή (1,5-2κ το χρόνο), με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή με ένα τροχαίο να χάσεις ολόκληρο το όχημα, κίνδυνο που δεν διατρέχεις στο φουλ ασφαλισμένο του λιζινγκ.

Τες πα, το οικονομοτεχνικο έχει λήξει εδώ και πολλά χρόνια, δεν αποτελεί θέμα συζήτησης.

Αυτό που είχα δει στη δική μου περίπτωση, να πληρώνω στο βενζινάδικο κάθε βδομάδα ένα φουλ γέμισμα ~55€, δηλαδή χονδρικά 220€ το μήνα καύσιμα, αντιστοιχεί με το μηνιαίο κόστος του λιζινγκ, το οποίο ταυτόχρονα περνάει και σαν έξοδο στην εφορία, μάλιστα προσαυξημενο, με υπεραποσβεση. Τουτέστιν, εφόσον έτσι κι αλλιώς δίνω αυτά τα λεφτά για καύσιμα, θα συνεχίζω να δίνω τα ίδια λεφτά (που θα τα περνάω και στα έξοδα), αλλά στο λιζινγκ, και θα μου μείνει το αυτοκίνητο στο τέλος. Τζάμπα θα μου βγει, μόνο η προκαταβολή είναι.

Με αυτά τα δεδομένα, αίρεται το "ακριβό" ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αγορά του. Γίνεται φτηνό και προσιτό σε όποιον θέλει, απλώς το παίρνει με λιζινγκ.

Στους επόμενους μήνες θα αυξηθεί δραματικά το πλήθος των προσφερόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με λιζινγκ, οπότε θα έχει ο καθένας μια επιλογή που να τον καλύπτει πλήρως στις καθημερινές του ανάγκες.

Πιο φτηνά, δε γίνεται να έχεις αυτοκίνητο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.720
Reaction score
8.507
Να σου φέρω να τα πεις σε μερικούς δικούς μου γιατί τους έχω φάει τα αυτιά να παίρνουν οχήματα με leasing και μου λένε "το έψαξα δεν συμφέρει". 😂
Με εταιρεία έτσι.....

Αυτό που μάλλον δεν συμφέρει είναι στον ιδιώτη.
 

Μηνύματα
620
Reaction score
400
Είναι αναμφίβολα προτιμότερο οικονομικά το λιζινγκ.

Τα ποσά που δίνεις, περνάνε και σαν έξοδα, και δε φορολογείσαι για τίποτα στην ιδιοκτησία σου.


Αυτό που είχα δει στη δική μου περίπτωση, να πληρώνω στο βενζινάδικο κάθε βδομάδα ένα φουλ γέμισμα ~55€, δηλαδή χονδρικά 220€ το μήνα καύσιμα, αντιστοιχεί με το μηνιαίο κόστος του λιζινγκ, το οποίο ταυτόχρονα περνάει και σαν έξοδο στην εφορία, μάλιστα προσαυξημενο, με υπεραποσβεση. Τουτέστιν, εφόσον έτσι κι αλλιώς δίνω αυτά τα λεφτά για καύσιμα, θα συνεχίζω να δίνω τα ίδια λεφτά (που θα τα περνάω και στα έξοδα), αλλά στο λιζινγκ, και θα μου μείνει το αυτοκίνητο στο τέλος. Τζάμπα θα μου βγει, μόνο η προκαταβολή είναι.
Αυτο για τα εξοδα που αναφερεις του λιζινγκ οτι εκπιπτουν αφορα μονο ελευθερους επαγγελματιες, σωστα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Και σε ιδιώτες ισχύει, σε όλους ισχύει.

Αμάν πια..
 

Μηνύματα
169
Reaction score
348
Αν θέλετε να ανοίξουμε νέο θέμα για το leasing, γιατί εγώ είμαι από αυτούς που το έχουν ψάξει και ΔΕΝ συμφέρει. Και μιλάω φυσικά για εταιρεία.

Το "δεν συμφέρει", το εννοώ οικονομικά. Γιατί σίγουρα "συμφέρει" ως δικαιολογία (και στους άλλους, αλλά κυρίως στον εαυτό σου) για να παίρνεις καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια και να πιστεύεις ότι γλιτώνεις και λεφτά. Αλλά πέραν αυτού, δεν...

Σκεφτείτε το και διαφορετικά: Free lunch. Υπάρχει; Εγώ λέω όχι.
 


TGD

Μηνύματα
1.346
Reaction score
1.111
Μα, η τιμή που δίνει η LeasePlan για το Leaf είναι 379+ΦΠΑ τον μήνα για συμβόλαιο 60μηνών.
Α, κι για εμένα που κάνω 10000χμλ τον χρόνο, δεν έχει. Ελάχιστη χρέωση είναι για 15000.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Αν θέλετε να ανοίξουμε νέο θέμα για το leasing, γιατί εγώ είμαι από αυτούς που το έχουν ψάξει και ΔΕΝ συμφέρει.
Ok, άνοιξε θρεντ.

Κι εγώ το έχω ψάξει όπως λες, και συμφέρει.

Στην μόνη περίπτωση που δε συμφέρει, είναι αν πάρεις αυτοκίνητο για να το κρατήσεις για περισσότερο από 12-15 χρόνια, δηλαδή να κυκλοφορείς με "παλιό" αυτοκίνητο μετά τα 8-9 χρόνια (προφανώς χωρίς φουλ μικτή ασφάλιση), που το θεωρώ προσωπικά μεγάλο λάθος για πολλούς λόγους.

Αγόρασα τα πρώτα 3-4 αυτοκίνητα και κανένα δε κράτησα πάνω από 8 έτη, για την ακρίβεια μόνο ένα το κράτησα τόσο πολύ, τα υπόλοιπα τα έδωσα στην 5-ετια το αργότερο.

Το να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια, είναι τρομερή συνθήκη. Βέβαια, μπορείς να παρατείνεις την 4-ετια στο λιζινγκ, αν δε θες νέο όχημα, έως για άλλη μια τετραετία, οπότε δε ξαναπληρώνεις προκαταβολή.

Η προκαταβολή είναι υποχρεωτική ουσιαστικά, για να έχεις πολύ χαμηλό μηνιαίο κόστος. Είναι πολύ λογικό ποσό για "αγορά" νέου αυτοκινήτου, ενώ στη συνέχεια το μίσθωμα είναι αστείο.
 

melina

Unabomber
Μηνύματα
16.883
Reaction score
27.924
Το κόστος χρήματος χρηματοδότησης μέσω leasing είναι ακριβότερο από το σύνηθες καταλωτικό επιτόκιο αγοράς αυτοκινήτου. Το leasing δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση παρά μόνο σε εταρείες με μεγάλο στόλο αυτοκινήτων και pool cars όπου δεν τους ενδιαφέρει, δεν μπορούν, δεν θέλουν να κάνουν διαχείριση των αυτοκινήτηων. Οποιοσδήποτε ιδιώτης, ελεύθερος επαγγελματίας που έχει το αυτοκίνητο για δική του χρήση και θέλει από τη μία να ελέγχει απόλυτα τη συντήρηση του αυτοκινήτου του και έχει την ελάχιστη ικανότητα για να φέρει σε πέρας την πώληση ενός αυτοκινήτου ως μεταχειρισμένο δεν έχει κανένα λόγο να πάει σε leasing. Τα λεφτά της προκαταβολής του leasing είναι αντιστοιχα της προκαταβολής που ζητάει η κάθε αντιπροσωπεία για αγορά και μετά μπαίνουν οι δόσεις.
Αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας που δικαιολογεί το επάγγελμα αγορά αυτοκινήτου τότε εκπίπτει όλο το ΦΠΑ (!!!!) και η αξία του αυτοκινήτου πάει στις αποσβέσεις, όπερ γράφει έξοδα και γλιτώνει φόρο. Επίσης γράφονται στα έξοδα οι τόκοι του δανείου. Επίσης περνούν στα έξοδα ασφάλειες, τιμολόγια συντήρησης επισκευών, αγοράς αξεσουάρ και φυσικά καυσίμων. Αυτό που δεν καταλαβαίνω από ανάλυση πιο πάνω είναι πως είναι δυνατόν να περνούν τα έξοδα για leasing αυτοκινήτου αλλά να μην περνούν τα έξοδα καυσίμων.
I rest my case your honour.
 

Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
37.487
Reaction score
53.604
Μόνο μετρητά ως ιδιώτης.
Μπορώ και θέλω; Το παίρνω.
Δεν μπορώ ή δε θέλω; Κάθομαι στ' αυγά μου.

Τόκους δεμπλερώνω, καλύτερα να πηγαίνω παντού με πόδια ή σάπιο παπί/σκούτερ. :p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.993
Μηνύματα
2.364.359
Members
35.170
Νεότερο μέλος
Rodios
Top