Leasing

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
melina, ρωτα τον S να σου εξηγήσει το σχετικο φορολογικο πλαισιο για τις δαπανες καυσίμου.
εκπιπτει ο φορος για συντήρηση οχι για κινηση.
οι δαπανη για καυσιμο εχει καποια λογικη να μην εκπιπτει ο φορος.
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
αυτή τη σύγκριση την κάνεις όταν μιλάμε για αγορά καινούριου έναντι μίσθωσης καινούριου.
όταν έχεις παλιό όχημα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με μίσθωση καινούριου προφανώς.
το σύνολο της σύγκρισης περιέχει πολλά κομμάτια που πρέπει να τιμολογηθούν υποκειμενικά με διαφορετικά κριτήρια για τον καθένα.

πχ το e208 δε θα έχει ούτε brax ούτε atc ούτε dsp και δε θα αποκτήσει ποτέ. -10
θα είναι αυτόματο δε θα κάνει φασαρία θα ξεκινά σε ανηφόρες, κατηφόρες με απλό χάιδεμα στο γκάζι +10
δεν μπορεί να πάει με 240+ στην εθνική -10
σιγά μην ξαναπάω με τόσα +5
έχω να το βγάλω εθνική οδό 2 χρόνια +5
δεν έχει τους χώρους του cx7 - 5
έχει να μπεί δεύτερο άτομο στο cx7 1 χρόνο +5
έχει να μπεί φορτίο στο πορτμπαγκαζ παραπάνω +5
κλπ

η σύγκριση οχημάτων και του τρόπου αποπληρωμής τους έχει πολύ υποκειμενικό κριτήριο μέσα
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
Συμφωνώ με @melina

Τα ΦΠΑ-ξεΦΠΑ, περνάει-δεμπερνάει (στα έξοδα) ουδεμία σημασία έχουν στη σύγκριση μεταξύ αγοράς και leasing για εταιρεία.

Καθώς ό,τι ισχύει για το leasing, ισχύει προφανώς και για την αγορά.

Έκανα ξανά τώρα έναν πρόχειρο υπολογισμό παίρνοντας ένα Audi A1 που έχει σε "προσφορά" η Leaseplan. Θες 15.900€ (προ ΦΠΑ) για 5 χρόνια, ενώ για αγορά θες 18.200€. Tα έξοδα (με μεικτή) για 5 χρόνια πόσα να είναι; 6 χιλιάρικα; Πάμε στα 24Κ.

Έχεις πληρώσει δηλαδή 8Κ παραπάνω και έχεις στην κατοχή σου ένα αυτοκίνητο με αξία κοντά στις 14.000€. Όφελος δηλαδή πάνω από 1.000€/έτος. Και προφανώς για πιο ακριβά αυτοκίνητα, οι διαφορές μεγαλώνουν.

Εξακολουθώ λοιπόν να μην μπορώ να δω πώς θα συνέφερε κάποιον το leasing, με εξαίρεση φυσικά μεγάλες εταιρείες με μεγάλους στόλους, καθώς και επενδυτές που μπορούν να πετύχουν μεγαλύτερες αποδόσεις (σε σχέση με τη χασούρα) επενδύοντας το κεφάλαιό τους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Στην 5-ετια έχεις χάσει το 50% της αξίας του αυτοκινήτου.

Κάθε χρόνο χάνεις 10% της αξίας του, οι στάνταρ νόμοι της αγοράς μεταχειρισμένων.

Αν συνυπολογίσεις καθ'ετος τα τρεχούμενα έξοδα ενός ΙΧ που το αγοράζεις, με αλλαγή ελαστικών το αργότερο κάθε 40.000χλμ και τα στάνταρ σέρβις στην αντιπροσωπεία, μαζί με τα έξοδα ασφάλισης για φουλ μικτή, και τα όποια υπόλοιπα έξοδα και φόροι υπάρχουν (τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελείας, καιδεξερωγωτιάλλο) και προσθέσεις και τη χασουρα του 10% της αξίας του αυτοκινήτου για κάθε έτος χρήσης, τότε θα βρεις πόσο σου κοστίζει η ετήσια χρήση του.

Θα πρέπει να συνυπολογίσεις το κόστος εκταμίευσης του συνολικού ποσού αγοράς του στη μια περίπτωση, ενώ στην άλλη κρατάς το χρήμα, και πληρώνεις το μικρό μισθιο από τα τρέχοντα. Είναι σημαντική παράμετρος να παραμένει το χρήμα στην τσέπη σου.

Τέλος, θα συνυπολογίσεις το όφελος από το φορολογικό καθεστώς, καθώς η χρονομισθωση περνάει στα έξοδα, ενώ η αγορά επιβαρύνει με όποιον τρόπο γίνεται (ακόμα και με πόθεν έσχες και τεκμήριο) τη φορολογική σου κατάσταση.


Το αυτοκίνητο δεν είναι κάτι που το παίρνεις για "πάντα", είναι κάτι που απλώς περνάει από τα χέρια σου, για πόσα χρόνια είναι δικό σου θέμα, προσωπικά δε θέλω ούτε για πλάκα να κρατάω το ίδιο όχημα για πάνω από 5-ετια, αλλάζει η τεχνολογία με τρομερούς ρυθμούς, βγαίνουν καλύτερα, γρηγορότερα κι ασφαλέστερα οχήματα, δε θέλω να οδηγώ αυτοκίνητο 10-ετιας.

Στην 5-ετια έχεις χάσει τη μισή αξία του αυτοκινήτου, αν κοστίζει 30.000€, μια μέση τιμή ας πούμε, έχεις χάσει 15.000 όταν το δώσεις. Αν το δώσεις στα 10-15 χρόνια, θα φύγει για μικροποσό, έχεις χάσει πρακτικά όλο το κεφάλαιο.

Αντιθέτως, κρατώντας το κεφάλαιο στην άκρη, μπορείς να το εκμεταλλευτείς και να σου αποδίδει κέρδη. Η δύναμη του κας είναι μεγάλη φίλε μου...

Προσωπικά δε πειράζω το κεφάλαιο που έχω, το έχω να αβγατίζει. Αλλάζω αυτοκίνητα με τα τρέχοντα έξοδα και έχω συνεχώς ένα φρέσκο αυτοκίνητο, χωρίς έγνοιες για οτιδήποτε πάθει, αξία ανεκτίμητη.

Εσύ, τρέχεις στα συνεργεία... ;)

Εγώ με ένα τηλεφώνημα θα έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης και δεν ασχολούμαι διόλου με κανένα θέμα και ποτέ. Άντε γεια.

Δεν είναι χόμπι μου να τρέχω στα συνεργεία, και να χάνω χρόνο σε θέματα του αυτοκινήτου, έχω άλλα χόμπι. ;)

Ένα τυπικό αυτοκίνητο να πάρω, στα 40-45 χιλιάρικα, αν το δώσω στην 5-ετια θα έχω χάσει πάνω από 20.000€, και όταν πούλησα το τελευταίο αυτοκίνητο που αγόρασα, το Smax που είχε κοστίσει τέτοιο ποσό, μετά βίας πουλήθηκε στα 11.000 στην 8-ετια, και κυνηγούσα και τον αγοραστή για να πάρω τα λίγα αυτά λεφτά.. άσε καλύτερα, δε θέλω.

Αν είχα κρατήσει τα λεφτά αγοράς του smax και είχα κινηθεί με λιζινγκ από τότε, θα ήταν κατά 30.000€ τουλάχιστον καλύτερο το πορτοφόλι μου σήμερα. ;)

Ο προφανής αντίλογος είναι να ήμουν μέχρι σήμερα με το smax, οπότε δε θα ξόδευα τίποτα στην πορεία για αγορές. Ωστόσο, θα συντηρούσα ένα ακριβό παλιό όχημα, και θα κυκλοφορούσα με αυτό, όχι ευχαριστώ, δε θέλω.

Οπότε ναι, είναι προσωπικά τα κίνητρα για κάθε τέτοιο θέμα, και για μένα είναι εντελώς ξεκάθαρα.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Εχω 3 αυτοκίνητα επαγγελματικά, και στις 3 περιπτώσεις εξέτασα την αγορά και το leasing, σε κάθε περίπτωση η άσκηση ήταν υπέρ της αγοράς για τους λόγους που περιέγραψα παραπάνω. Πλήρης ανάλυση, excelακι, κόστος χρήματος, παρούσες αξίες, εκτίμηση πληθωρισμού, εκτιμήσεις για έξοδα συντήρησης και λοιπά από πραγματικά στοιχεία και όχι ότι ψυχανεμίζεται ο καθένας. Απλά μαθηματικά είναι, όποιος τα βάλει κάτω τα νούμερα θα δει την αλήθεια. Αλλά και αυτό να μην κάνει ας κάτσει να σκεφτεί ότι ceteris paribus θα πρέπει να πληρώσει στην εταιρεία leasing τουλάχιστον το κόστος της (σε κεφάλαιο. και αυτηνής το κεφάλαιο πρέπει να φθουρίσει αλλιώς δεν θα το έκανε, σε ανθρωποώρες για να διαχειριστεί κάποιος όλα ατα που θα έκανε ένας ιδιοκτήτης) και φυσικά το κέρδος της. Οι όποιες καλύτερες αποδόσεις στο management και από τις οικονομίες κλίμακος δεν μπορεί να είναι μικρότερες από το (πολύ μικρό) κόστος που έχει ένας ιδιώτης για να προσέξει το αμάξι του, να πληρώσει την ασφάλεια μια φορά το χρόνο, να πάει μια φορά το χρόνο συνεργείο. Για αυτό άλλωστε τελικά αυτό έχει νόημα όταν μιλάμε για εταιρείες που θέλουν να έχουν πάνω από 4-5 αυτοκίνητα και θέλουν να ασχοληθούν μόνο με τη δουλειά τους (π.χ. πωλήσεις) και όχι με τη διαχείριση των αυτοκινήτων. Εκεί η σύγκριση είναι μεταξύ του κόστους ενός υπαλλήλου που θα πρέπει να κάνει τη διαχείριση των αυτοκινήτων + το κόστος μη διαθεσιμότητας vs το κόστος να γίνουν όλα outsourced σε μια εταιρεία leasing.
Η δέσμευση κεφαλαίου είναι η ίδια. Και στο leasing θέλουν προκαταβολή και στην αγορά, περίπου ίδια χρήματα. Αν και τώρα ακούω στο ραδιόφωνο ότι τρέχουν και προγράμματα στο VW group χωρίς προκαταβολή. Είχα πάρει έτσι κάποτε πριν χρόνια ένα ωραίο Renault clio, μηδέν προκαταβολή, πλήρωνα περίπου 300 ευρώ το μήνα αν θυμάμαι καλά. Οταν αποφάσισα να το δώσω μετά 2-3 χρόνια δεν πήρα λεφτά από τον αγοραστή απλά του μεταβίβασα το δάνειο.

Παράλληλα με τα ιδόκτητα έχουμε και το εταιρικό της συζύγου, leasing που έχει κάνει η εταιρεία που εργάζεται η σύζυγος.
Τέλος του χρόνου κλείνουμε 3ετία. Και άλλα πολλά πριν από αυτό. Εδώ και 15 χρόνια σχεδόν έχουμε αυτοκίνητο leasing στην οικογένεια.
Η μέχρι τώρα εμπειρία έδειξε ότι ναι σου δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης όταν κλείσεις ραντεβού για σέρβις αλλά.....όταν έχουν, όταν τους βολεύει, και πάντα παίρνουμε αυτοκίνητο υποδεέστερο που ζέχνει στη τσιγαρίλα και στη βρώμα. Και βέβαια εκεί που σου υποδεικνύουν. Η εμπειρία (πάρα πολλά χρόνια) έχει δείξει ότι δεν είναι όλα τα συνεργεία ίδια. Και δεν κάνουν την ίδια δουλειά όταν το αυτοκίνητο είναι leasing και όταν είναι του πελάτη τους.
Όταν δεν έχουν δυνατότητα να σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης σύντομα (όπως έγινε και τώρα με το κοβιντ) πολύ απλά το πας εσύ στο συνεργείο, όπως έκανα πρόσφατα για να αλλάξουν τακάκια αλλά και για να αλλάξουν λάστιχα. Το τι γίνεται στο συνεργείο είναι πάντα ένα μαύρο κουτί καθώς δεν δίνουν λογαριασμό σε σένα αλλά στην εταιρεία leasing. Στην αλλαγή των ελαστικών ούτε κουβέντα βέβαια για την επιλογή τύπου ή μάρκας ελαστικών, ότι κανονίσει η εταιρεία.

Ακόμα και οι ασφάλειες δεν είναι όλες ίδιες, ούτε όλες οι εταιρείες είναι ίδιες ούτε οι καλύψεις με το ίδιο όνομα είναι ίδιες. Έκανα αυτή την άσκηση πολύ πρόσφατα (άλλαξα ασφάλειες για να ρίξω το κόστος) και το διαπίστωσα. Βέβαια αν δεν μπορείς ή δεν θέλεις να κάτσεις να κάνεις την έρευνα με πέντε κλικ για να δεις ποια ασφαλιστική πρόταση είναι συμφερότερη τότε επιλέγεις leasing και ναι είσαι κάπου κάπως ασφαλισμένος.

Η κατακλείδα είναι,
α) το leasing είναι ακριβότερο
β) το πληρώνεις αν δεν θέλεις να ασχοληθείς με το αυτοκίνητο σου
γ) κάνεις leasing όταν δεν σε ενδιαφέρει πως συντηρείται το αυτοκίνητο σου
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
@melina

Για άλλη μια φορά συμφωνώ απόλυτα. Μόνο και μόνο με τη λογική, όπως είπα κι εγώ πριν και επιβεβαίωσες κι εσύ, δεν σου χαρίζει κανείς λεφτά, από κάπου ζουν και οι εταιρείες leasing. Το αν αυτό το "peace of mind" που σου προσφέρουν κάποιος το κοστολογεί τόσο, μεγειά του με χαρά του, είναι προσωπικό θέμα του καθενός. Αλλά πάντως στα νούμερα δεν συμφέρει. Όπως θα έλεγε και ο Κώστας: Φακτς οφ λάιφ.

@costas EAR

Όπως είπα και πριν, ναι, αν αυτό το κεφάλαιο που κρατάς στην άκρη εσύ μπορείς να το επενδύσεις και να βγάλεις περισσότερα, τότε προφανώς σε συμφέρει να το κάνεις. Από τη μία όμως λες είναι σημαντικό να παραμένει το χρήμα στην τσέπη, από την άλλη ότι τα έχεις και αβγατίζουν. Αν τα έχεις κάπου και αβγατίζουν με τέτοια απόδοση, τότε να μας το πεις κι εμάς να τα βάλουμε κι εμείς εκεί. Σοβαρά το λέω.

Τα υπόλοιπα (έγνοιες, επίσκεψη σε συνεργείο κλπ.) όπως είπα ο καθένας τα κοστολογεί διαφορετικά. Άρα πάντα υπάρχει το περιθώριο να τα κοστολογήσεις τόσο όσο πρέπει για να καταλήξεις ότι σε συμφέρει το leasing. Εκεί όμως πάμε σε αντιστοιχία... μουσικότητας.
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
το "επαγγλεματικό" όχημα έχει διάφορες έννοιες
επαγγελματικό είναι ένα όχημα που σε μεταφέρει εσένα σε διάφορα μέρη μέσα στη μέρα που σε καλεί η εργασία σου , επαγγελματικό είναι και ένα όχημα με το οποίο προσφέρεις μεταφορικό έργο ενώ επίσης επαγγελματικό είναι ένα όχημα με το ο υπάλληλος σου εκτελεί μια από τις παραπάνω εργασίες.

σε κάθε περίπτωση οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
αυτή τη σύγκριση την κάνεις όταν μιλάμε για αγορά καινούριου έναντι μίσθωσης καινούριου.
όταν έχεις παλιό όχημα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με μίσθωση καινούριου προφανώς.
το σύνολο της σύγκρισης περιέχει πολλά κομμάτια που πρέπει να τιμολογηθούν υποκειμενικά με διαφορετικά κριτήρια για τον καθένα.

πχ το e208 δε θα έχει ούτε brax ούτε atc ούτε dsp και δε θα αποκτήσει ποτέ. -10
θα είναι αυτόματο δε θα κάνει φασαρία θα ξεκινά σε ανηφόρες, κατηφόρες με απλό χάιδεμα στο γκάζι +10
δεν μπορεί να πάει με 240+ στην εθνική -10
σιγά μην ξαναπάω με τόσα +5
έχω να το βγάλω εθνική οδό 2 χρόνια +5
δεν έχει τους χώρους του cx7 - 5
έχει να μπεί δεύτερο άτομο στο cx7 1 χρόνο +5
έχει να μπεί φορτίο στο πορτμπαγκαζ παραπάνω +5
κλπ

η σύγκριση οχημάτων και του τρόπου αποπληρωμής τους έχει πολύ υποκειμενικό κριτήριο μέσα
Να δοκιμάσουμε να σου δώσουμε ένα μονόπρακτο να δούμε πώς θα παίξεις όλους τους ρόλους;

 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
το "επαγγλεματικό" όχημα έχει διάφορες έννοιες
επαγγελματικό είναι ένα όχημα που σε μεταφέρει εσένα σε διάφορα μέρη μέσα στη μέρα που σε καλεί η εργασία σου , επαγγελματικό είναι και ένα όχημα με το οποίο προσφέρεις μεταφορικό έργο ενώ επίσης επαγγελματικό είναι ένα όχημα με το ο υπάλληλος σου εκτελεί μια από τις παραπάνω εργασίες.

σε κάθε περίπτωση οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές.
Επαγγελματικό στο context που συζητάμε σε ότι αφορά την οικονομική ανάλυση, αυτοκίνητο το οποίο εγγράφεται ως πάγιο στην επιχείρηση και χρησιμοποιείται από μένα και άλλους οδηγούς για μεταφορικό έργο.
Δεν μιλάω δηλαδή για την πιο απλή περίπτωση που το παίρνει κάποιος ελεύθερος επαγγελματίας επειδή μπορεί να το δικαιολογήσει ως τέτοιο και είναι στην ουσία το ΙΧ του.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
Ο αδερφος μου εχει με leasing αλλα οχι με οψιον αγορας στο τελος της 4ετιας, μονο ετσι - λεει ο λογιστης του- εκπιπτει ολοκληρο το μισθωμα (περαν του οποιου πληρωνει μονο βενζινες). Λογω φορολογικου κλιμακιου (συμβολαιογραφος) ειδε οτι τον συμφερει.
Ναι μεν βασικη αρχη των οικονομικων ειναι οτι δεν υπαρχει δωρεαν γευμα, εντουτοις μην περιμενετε την απολυτη συνεπεια στην εφαρμογη της ισοτητας στη φορολογικη μας νομοθεσια η οποια αλλοτε ομοιαζει προς παλιμψηστο, και αλλοτε προς σουρωτήρι και δη για το χοντρο το μακαρονι.

Οποτε, βλεποντας και κανοντας ανα περιπτωση.
Γενικως παντως για τις περιπτωσεις αποκτησης παγιων το λογικο ειναι να μη συμφερει. Και παλι, δεν ειναι απολυτο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Βρε παιδιά, αν θέλετε αυτοκίνητο για 15 χρόνια, δεν είναι για σας το λιζινγκ.

Προσωπικά έχω αλλάξει αυτοκίνητο στα 2 χρόνια (χάνοντας το 20% της αξίας του) και σε 3 χρόνια (αντίστοιχα χάνοντας το 30% της αξίας του στην μεταπώληση).

Για μένα είναι σημαντικό να μη μένω με το ίδιο αυτοκίνητο, και θεωρώ τέλειο σενάριο να αλλάζω αυτοκίνητα κάθε 4 χρόνια.

Ε λοιπόν, και αγοράζοντας το αυτοκίνητο, είναι βέβαιο πως θα χάσω το 40% της αξίας του όταν θα το πουλήσω, στην 4ετια.

Ομοίως, στην 4-ετια που ρώτησα πόσο ήθελαν να πληρώσω για να αγοράσω το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα με λιζινγκ, μου ζήτησαν το 60% της αρχικής τιμής αγοράς του. Νορμάλ και αναμενόμενο.

Ένα όχημα που κοστίζει περί τα 30.000€ (σαν το Α3 που έχω τώρα με λιζινγκ) αν το αγοράσω και το πουλήσω στην 4-ετια, θα χάσω χονδρικά 12.000€.

Λοιπόν, είναι περίπου το μισό αυτών των χρημάτων η προκαταβολή που έδωσα για το λιζινγκ, και έχω χρονομισθωση με 259€ το μήνα...

Δηλαδή 3.100 το χρόνο.

Στην τετραετία, θα μου κοστίσει συνολικά 12.500+προκαταβολή, περίπου 5.500€, σύνολο 18.000€. και βενζίνες.

Τα 18.000€ μπαίνουν στα έξοδα. (Πρακτικά μου κοστίζουν τα μισά..)

Αυτά τα χρήματα του μηνιαίου μισθώματος, καλύπτουν ετήσιο σέρβις στην αντιπροσωπεία, αλλαγή ελαστικών, πλήρη φουλ μικτή ασφάλιση (και δε με νοιάζει αν είναι "καλή" διότι δεν είναι δικό μου το αυτοκίνητο), τέλη κυκλοφορίας, φόρο πολυτελείας, και οποιοδήποτε άλλο φόρο έχει η κατοχή αυτοκίνητου στη χώρα μας.

Ταυτόχρονα, περνάει στα έξοδα.

Αν το είχα αγοράσει, και το πουλούσα στην τετραετία, μόνο από την αγοραπωλησία θα έχανα 12.000€.

Φουλ μικτή ασφάλιση θα κόστιζε τουλάχιστον 2.000€ το έτος, δηλαδή άλλα 8.000€.

Ήδη είμαστε στα 20.000€ κόστος χρήσης για 4-ετία.

Βάλε τώρα + 6 σέρβις, 3 αλλαγές ελαστικών, τέλη κυκλοφορίας, και λοιπές φορολογικές επιβαρύνσεις επειδή έχεις αυτοκίνητο.

Βάλε και ότι άλλο χαλάσει στην τετραετία.. αυτοκίνητα είναι, χαλάνε πράματα..

Άσε με σε παρακαλώ...


ΥΓ. Είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος από την υποστήριξη του λιζινγκ. Καταρχήν όλα τα σέρβις γίνονται πάντα στην επίσημη αντιπροσωπεία, και εκεί που με βολεύει εμένα.
Αφετέρου, ελαστικά βάζω αυτά που θέλω, όποια θέλω εγώ.
Επίσης, σε θραύση κρυστάλλων, είχα τέλεια εξυπηρέτηση, για πλαϊνό τζάμι στην καργκλας την ίδια μέρα μου έβαλαν προσωρινά πλεξι γκλας, κι ήταν τέλειο σα να είχα τζάμι, επειδή ήμουν πελάτης λιζπλαν. Σε άλλους πελάτες, βαζανε διάφανο λεπτό πλαστικό ναϋλον, σα σακούλα. Είχα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, προφανώς στα επόμενα 2 χρόνια θα υπάρξουν σημαντικές νέες κυκλοφορίες, αναμένεται σημαντική βελτίωση στην τεχνολογία μπαταρίας, με αυξημένη αυτονομία και ζωή μπαταρίας, κλπ.

Στην παρούσα φάση, εκτιμώ πως η επιλογή ενός ηλεκτρικού οχήματος με λιζινγκ, είναι εξαιρετική.

Δίνεις προκαταβολή 5κ, και το μηνιαίο μίσθωμα θα ισοδυναμεί χονδρικά με τη βενζίνη που θα ξόδευες έτσι κι αλλιώς, είναι σα να μη δίνεις τίποτα.

Με ένα πεντοχιλιαρο, θα έχεις τη χαρά για 4 χρόνια να οδηγείς ένα ηλεκτρικό πεζό 208, να χαρείς την τεχνολογία, και δε θα έχεις να πληρώνεις ούτε ασφάλεια ούτε ελαστικά ούτε σέρβις ούτε τίποτα, μηδέν άλλα έξοδα για μια 4-ετια!

Τι λες τώρα... Παίρνεις τζάμπα ένα φρέσκο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ένα πεντοχιλιαρο θα έδινες τουλάχιστον μόνο για την φουλ μικτή ασφάλεια για 4 χρόνια! Χαχαχαχαχαχαχα

Ρε πλάκα κάνετε τώρα;

Κόβεστε στην απλή αριθμητική όλοι! :tongue:



ΥΓ. Υπ'οψιν πως το πεντοχιλιαρο αλλά και τα μηνιαία μισθώματα, θα περνάνε στα έξοδα, μάλιστα με προσαύξηση! Υπεραπόσβεση λέμε! Ξυπνάτε ρεεεεεε :lol:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
είχα αυτοκίνητα και με leasing και με αγορά,
το leasing μου κόστισε σαφώς παραπάνω
απλά για μένα έχει το πλεονέκτημα της άνεσης ότι δεν ψάχνεις για αγοραστή στο τέλος

αυτά για τα μέχρι χθες δεδομένα,
τι άλλαξε τώρα με τα ηλεκτρικά, δεν γνωρίζω
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
Θα το πω άλλη μια φορά γιατί δεν έγινε κατανοητό.

Αν μιλάμε για αυτοκίνητο σε εταιρεία (η οποία δικαιολογείται να έχει αυτοκίνητο), τότε η σύγκριση θα πρέπει να γίνεται μεταξύ αγοράς του αυτοκινήτου από την εταιρεία και χρονομίσθωσης από αυτήν. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις λοιπόν, τα έξοδα θα περάσουν κανονικά, δεν υπερτερεί κάπου το leasing.

Δεν έχει κανένα νόημα λοιπόν να συγκρίνουμε τη χρονομίσθωση από εταιρεία με την αγορά από ιδιώτη και να λέμε "μα στο leasing γλιτώνω λεφτά γιατί περνάνε στα έξοδα". Ναι, σε αυτή την περίπτωση μπορεί να συμφέρει το leasing, αλλά η σύγκριση είναι ανούσια και προβοκατόρικη. Μόνο μια εταιρεία leasing θα έκανε τέτοια σύγκριση για να κοροϊδέψει κάποιον αδαή (ή κάποιον που δεν είναι αδαής αλλά θέλει να τον "κοροϊδέψουν" :sneaky:).

Οπότε, φίλε μου @Abessalom όχι, τον αδερφό σου δεν τον συμφέρει το leasing επειδή είναι σε υψηλό φορολογικό κλιμάκιο. Μόνο ίσως σε σχέση με την αγορά ως ιδιώτης. Αλλά αν εξετάσουμε όλες τις εναλλακτικές όπως θα έπρεπε, τον συμφέρει η αγορά μέσω της εταιρείας, όπως όλους.

Εσύ @costas EAR αν πραγματικά πιστεύεις ότι μια μεικτή ασφάλιση για ένα αυτοκίνητο αξίας 30.000€ θα κόστιζε 2.000€/έτος, κάτι πάει πολύ λάθος. Με τέτοια νούμερα (και τα αντίστοιχα να φανταστώ για service, λάστιχα κλπ.) προφανώς και συμφέρει το leasing! Στο παράδειγμα με το Audi A1 που έτρεξα παραπάνω, πήρα προσφορά για full μεικτή (με θραύση, οδική, νομική προστασία, κλοπές, τα πάντα όλα) για να επιβεβαιώσω ότι θα βάλω σωστά νούμερα και η τιμή ήταν 535€/έτος. ΟΚ, το Α3 είναι λίγο πιο ακριβό, αλλά πόση διαφορά να έκανε πια;;;

Όσο για την παράκλησή σου να σε αφήσω, θα το κάνω. Κι εγώ αν ήθελα να αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια και είχα βρει τον τρόπο να το κάνω θεωρώντας πως γλιτώνω και λεφτά, δεν θα ήθελα να έρθει κανένας μ@λ@κ@ς να μου χαλάσει τη ζαχαρένια μου :)

Υ.Γ. Τα ηλεκτρικά είναι όντως άλλη κουβέντα, γιατί ως νέα τεχνολογία ίσως έχουν πολύ γρηγορότερη μείωση της αξίας τους. Κάτι που φυσικά έχουν λάβει υπόψιν οι εταιρείες leasing. Αλλά για να μην εμπλακούμε σε νέα αντιπαράθεση, δέχομαι πως εκεί όντως έχει κάποιος έναν λόγο παραπάνω να εξετάσει το leasing.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Μεταφέρονται εδώ τα μηνύματα που αφορούν το leasing.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Ολα τα έξοδα για service, λάστιχα κτλ περνάνε στα έξοδα ως ελεύθερος επαγγελματίας. Ας πει και ο @VLASSIS-S τι ισχύει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Έβαλα στο insurance market ένα AUDI για μικτή στα 30.000€ και έβγαλε 7 ασφαλιστικές κάτω από 1000€ ετήσιο. Δύο κοντά στα 500€.

IMG_20200627_075537.jpg



Η διαφορές που έχει ο Κώστας με τους Μελίνα και Symos είναι στον τρόπο σκέψεις σε οικονομικά θέματα.
Εδώ και μια πενταετία μελετώ τους πλούσιους και τα patterns που ακολουθούν στα οικονομικά. Πλούσιους κατηγορίας εκατοντάδων εκατομμυρίων και δις $ ετησίως. Όλοι κάνουν τα ίδια πράγματα.
Συμφωνώ με τον Κώστα.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να μάθει γιατί έχει δίκιο, κατά την άποψή μου και την άποψη των πλουσιοτέρων ανθρώπων στον κόσμο, ας ξεκινήσει διάβασμα από αυτά.

Αν αρχίσει από αυτό
9781612680170.jpg


Μετά πρέπει να πάει εδώ
9781612680057.jpg


Και 2 βιβλία του Robbins με τα wealth patterns από τους πλουσιότερους Αμερικάνους που είναι και πελάτες του.
9781471143359.jpg

unshakeable-9781471164934-200-1233930.jpg


Μιλάω πάντα για αυτοδημιούργητους εκατομμυριούχους και δισεκατομμυριούχους και όχι όσους τα βρήκαν έτοιμα. . Όταν λένε τα ίδια όπως και ο Κώστας, κάτι κάνουν λάθος όσοι διαφωνούν.

Καλημέρες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Ένα πράγμα θα πω μόνο από αυτά που λένε.

"Δεν υπάρχει ποιό χαζή κίνηση από το να αγοράσω κάτι με δικά μου λεφτά τη στιγμή που μπορώ να το πάρω με τα λεφτά άλλων".

Δεν έχει νόημα να πω παραπάνω πράγματα για να το εξηγήσω. Πρέπει να τους μελετήσετε, όσοι ενδιαφέρεστε.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.852
Reaction score
12.416
Μιλάω πάντα για αυτοδημιούργητους εκατομμυριούχους και δισεκατομμυριούχους και όχι όσους τα βρήκαν έτοιμα. . Όταν λένε τα ίδια όπως και ο Κώστας, κάτι κάνουν λάθος όσοι διαφωνούν.

Καλημέρες.
Το θέμα είναι το εξής: αυτά που λένε ότι κάνουν, τα έκαναν και πριν γίνουν εκατομμυριούχοι?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Το θέμα είναι το εξής: αυτά που λένε ότι κάνουν, τα έκαναν και πριν γίνουν εκατομμυριούχοι?
Επειδή μπορώ να δώσω διαφορετικές απαντήσεις που μπορεί να μην απαντούν στο ερώτημα, γίνε πιό συγκεκριμένος αν γίνεται.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.181
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top