- Μηνύματα
- 5.898
- Reaction score
- 12.507
Δε χρειάζεται, θα ήμασταν off topic έτσι κι αλλιώς.
Επί του θέματος, έχω κι εγώ χρησιμοποιήσει μακροχρόνια μίσθωση για αυτοκίνητα των εταιρειών μου, και θα πω απλά πως συμφέρει ή δε συμφέρει κατά περίπτωση. Οι ανάγκες/προτιμήσεις του καθενός είναι διαφορετικές.
Εάν αφορά ελεύθερο επαγγελματία ή εταιρεία, κάποιο κομμάτι του κόστους περνά ως έξοδο όντως (αναλόγως της κατηγορίας όμως, ενδεχομένως με μη εκπιπτόμενο ΦΠΑ). Εάν αφορά υπάλληλο εταιρείας στον οποίο δίνεται αυτοκίνητο leasing ως παροχή και όχι για αποκλειστική εμπορική χρήση (κοινώς να πηγαίνεις και τις διακοπούλες σου με αυτό), υπάρχει κλιμακωτή βάσει λτπφ - λιανικής τιμής προ φόρων - του αυτοκινήτου χρέωση φόρου στον αυτόν υπάλληλο, εκτός εάν πρόκειται για πωλητή ή τεχνικό. Αυτά οφείλουν να συνυπολογιστούν στο συνολικό κόστος.
Πχ στη δική μου (τωρινή) περίπτωση, όπου σε περίπου ένα χρόνο θα πάρω εταιρικό αυτοκίνητο με λτπφ πιθανότατα μεγαλύτερη των 17.000€ και όντας διοικητικός, σίγουρα θα υπάρξει χρέωση φόρου. Από την άλλη το συνολικό οικονομικό όφελος είναι σαφώς υπέρ εμού, εφόσον δε χρειάζεται πλέον να επωμίζομαι το ετήσιο κόστος συντήρησης/χρήσης του προσωπικού μου αυτοκινήτου (άσε που θα μπορώ να το κάνω track car).
Επί του θέματος, έχω κι εγώ χρησιμοποιήσει μακροχρόνια μίσθωση για αυτοκίνητα των εταιρειών μου, και θα πω απλά πως συμφέρει ή δε συμφέρει κατά περίπτωση. Οι ανάγκες/προτιμήσεις του καθενός είναι διαφορετικές.
Εάν αφορά ελεύθερο επαγγελματία ή εταιρεία, κάποιο κομμάτι του κόστους περνά ως έξοδο όντως (αναλόγως της κατηγορίας όμως, ενδεχομένως με μη εκπιπτόμενο ΦΠΑ). Εάν αφορά υπάλληλο εταιρείας στον οποίο δίνεται αυτοκίνητο leasing ως παροχή και όχι για αποκλειστική εμπορική χρήση (κοινώς να πηγαίνεις και τις διακοπούλες σου με αυτό), υπάρχει κλιμακωτή βάσει λτπφ - λιανικής τιμής προ φόρων - του αυτοκινήτου χρέωση φόρου στον αυτόν υπάλληλο, εκτός εάν πρόκειται για πωλητή ή τεχνικό. Αυτά οφείλουν να συνυπολογιστούν στο συνολικό κόστος.
Πχ στη δική μου (τωρινή) περίπτωση, όπου σε περίπου ένα χρόνο θα πάρω εταιρικό αυτοκίνητο με λτπφ πιθανότατα μεγαλύτερη των 17.000€ και όντας διοικητικός, σίγουρα θα υπάρξει χρέωση φόρου. Από την άλλη το συνολικό οικονομικό όφελος είναι σαφώς υπέρ εμού, εφόσον δε χρειάζεται πλέον να επωμίζομαι το ετήσιο κόστος συντήρησης/χρήσης του προσωπικού μου αυτοκινήτου (άσε που θα μπορώ να το κάνω track car).