Leasing

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.898
Reaction score
12.507
Δε χρειάζεται, θα ήμασταν off topic έτσι κι αλλιώς. :)

Επί του θέματος, έχω κι εγώ χρησιμοποιήσει μακροχρόνια μίσθωση για αυτοκίνητα των εταιρειών μου, και θα πω απλά πως συμφέρει ή δε συμφέρει κατά περίπτωση. Οι ανάγκες/προτιμήσεις του καθενός είναι διαφορετικές.

Εάν αφορά ελεύθερο επαγγελματία ή εταιρεία, κάποιο κομμάτι του κόστους περνά ως έξοδο όντως (αναλόγως της κατηγορίας όμως, ενδεχομένως με μη εκπιπτόμενο ΦΠΑ). Εάν αφορά υπάλληλο εταιρείας στον οποίο δίνεται αυτοκίνητο leasing ως παροχή και όχι για αποκλειστική εμπορική χρήση (κοινώς να πηγαίνεις και τις διακοπούλες σου με αυτό), υπάρχει κλιμακωτή βάσει λτπφ - λιανικής τιμής προ φόρων - του αυτοκινήτου χρέωση φόρου στον αυτόν υπάλληλο, εκτός εάν πρόκειται για πωλητή ή τεχνικό. Αυτά οφείλουν να συνυπολογιστούν στο συνολικό κόστος.

Πχ στη δική μου (τωρινή) περίπτωση, όπου σε περίπου ένα χρόνο θα πάρω εταιρικό αυτοκίνητο με λτπφ πιθανότατα μεγαλύτερη των 17.000€ και όντας διοικητικός, σίγουρα θα υπάρξει χρέωση φόρου. Από την άλλη το συνολικό οικονομικό όφελος είναι σαφώς υπέρ εμού, εφόσον δε χρειάζεται πλέον να επωμίζομαι το ετήσιο κόστος συντήρησης/χρήσης του προσωπικού μου αυτοκινήτου (άσε που θα μπορώ να το κάνω track car). :angel:
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.653
Εδώ και μια πενταετία μελετώ τους πλούσιους και τα patterns που ακολουθούν στα οικονομικά.
Έλα Αλέκση να σε φτιάκσω, αλλά μη με κσεχάσεις μετά:


 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.337
Reaction score
125.263
Έβαλα στο insurance market ένα AUDI για μικτή στα 30.000€ και έβγαλε 7 ασφαλιστικές κάτω από 1000€ ετήσιο.
Πφφφ, πάει πολύς καιρός που έκανα τέτοια...

Θυμάμαι πως το κόστος των ασφαλίστρων ανέβαινε κάθετα με το ποσό απαλλαγής σε ίδιες ζημίες, όπου παλιότερα είχα 150€ και μετά πήγε στο μίνιμουμ που ήταν 300€. Αν αυτό το έχεις στα 500€ και πάνω, πρακτικά η ασφάλεια δε πληρώνει τίποτα σε όλες τις μικροζημιες, σε σπάσιμο καθρέφτη, σε προφυλακτήρα, ένα φτερό, κλπ..

Θυμάμαι επίσης πως το κόστος ανέβαινε κάθετα με το ύψος της αποζημίωσης που θα έπαιρνες σε ολική καταστροφή του οχήματος (κόστος επισκευής πάνω από το 80% της τρέχουσας αξίας), και γω πάντα ήθελα όλο το ποσό, ώστε αν το κάνω μπίλιες, να πάρω με τα λεφτά της ασφάλειας ένα νέο ίδιο όχημα.

Αυτό κάποτε μου χρειάστηκε, ένα όχημα που είχα αγοράσει στα 17.500€ (Citroen xsara) έφαγε πολύ γερή τράκα και πήρα όλο το ποσό της αξίας του αυτοκινήτου στο ακέραιο. Βέβαια πήρα άλλο αυτοκίνητο μετά, όχι ίδιο. :tongue:

Για το τελευταίο αυτοκίνητο που είχα, το smax, πλήρωνα τα πρώτα 2 χρόνια κάτι κοντά στα 870-930€ για ολική.
Μετά ανέβηκε, πήγε 1200 και 1350 και συνέχισε να ανεβαίνει, είχαν πάρει την άνοδο οι τιμές ασφάλισης εκείνη την εποχή, μέχρι που μετά την 5-ετια δε κάλυπταν με τίποτα την συνολική αξία του αυτοκινήτου, πήγαινε μόνο με την τρέχουσα, οπότε αν γινόταν μπίλιες, θα έπαιρνα τα μισά λεφτά, και η ασφάλεια έμεινε στα 1350€ με απαλλαγή 300 και κάλυψη μέχρι 20.000€.
8 χρόνια μικτή, έδωσα σίγουρα πάνω από 10.000€ συνολικά μόνο για την ασφάλιση.
Βέβαια έδινα στο τέλος 850€ για τέλη κυκλοφορίας, άλλα τόσα για τέλος πολυτελείας και δεξερωγωτι άλλο έδινα.

Ένα αυτοκίνητο 43.000€ με ένα σκασμό λεφτά να τρώει καθ'ετος, με ελάχιστα πρόσθετα, ήμουν κ@λόφαρδος που το έδωσα 11.000€, μάλλον 10.500 αν θυμάμαι καλά..

Στα 8 χρόνια χρήσης έχασα 33.000 από τα λεφτά που έδωσα όταν το αγόρασα, είχα δώσει τουλάχιστον 10.000€ σε ασφάλειες, κάνα 5-χιλιαρο σε τέλη κυκλοφορίας και άλλα τόσα σε φόρο πολυτελείας (μέχρι 970€ ήταν το ραβασάκι, ακόμα το φυσάω και δε κρυώνει), γύρω στα 2 χιλιάρικα σε σέρβις (μπορεί να λέω λίγα) και παραπάνω σε ελαστικά, δηλαδή μου κόστισε τουλάχιστον καμιά 50-αρια χιλιάρικα η 8-ετια χρήσης.

Αϊ σιχτιρ...
Αν τα έχεις κάπου και αβγατίζουν με τέτοια απόδοση, τότε να μας το πεις κι εμάς να τα βάλουμε κι εμείς εκεί. Σοβαρά το λέω.
Κάποτε έκανα επενδύσεις σε αμοιβαία.
Ακόμα και τώρα έχει καλές αποδόσεις, αλλά έχω χρόνια να ασχοληθώ.

Πλέον επενδύω μόνο στη δουλειά μου. Ο καθένας στη δουλειά του, νομίζω θα έχει κάτι να μπορεί να βγάλει λεφτά, αν βάλεις λεφτά. ;)
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.929
Έλα Αλέκση να σε φτιάκσω, αλλά μη με κσεχάσεις μετά:


Αν ποτέ το διαβάσω θα σου πω. :p
Το σίγουρο είναι ότι στα οικονομικά κάτι κάνει καλά. Και ας βάρεσε χρεωκοπία μια φορά. Γύρισε εκεί που ήταν και καλύτερα. Εξάλλου αν δεν κάνεις λάθος δεν μαθαίνεις. Αλλά για να φτάσεις να κάνεις λάθος πρέπει να μη φοβάσαι την αποτυχία. Πολύ βασικό.
Να θυμίσω τα λάθη του Τζεφ Μπέζος; 15-20 δις $, ο ίδιος τα είπε στις κάμερες δεν είναι θεωρίες
Με τα πολιτικά του ΤΡΆΜΠ δεν ασχολούμαι, άλλη ιστορία.
Αν και σχεδόν όλοι οι πλούσιοι τον υποστηρίζουν αλλά όχι γιατί δεν πληρώνουν φόρους. Επίσης αν κάποιος δεν τα πάει καλά σε ένα τομέα δεν συνεπάγεται ότι σε ότι κάνει τα κάνει σκ@τ@ απαραίτητα. Πολλά τα παραδείγματα.
Robert Kiyosaki, πιλότος της Αμερικάνικης Πολεμικής αεροπορίας στο Βιετνάμ, σήμερα στα 73 του με 8500 διαμερίσματα και ένας θεός ξέρει πόσα σε χρυσό, ασημί και πετρέλαιο.
Grant Cardone, από άφραγκο πρεζάκι στα 25 του στα 60 ιδιοκτήτης 8 εταιρειών όπου μόνο η μία έχει 7500 πολυτελή διαμερίσματα.
Tony Robbins, στα 17 του έτρωγε στα συσσίτια και στα 55 του annual revenue 6 δις $.
Partick Bet David, Πακιστανός που στα 18 του ζούσε σε refuge camp στη Γερμανία και στα 42 του με δική του ασφαλιστική εταιρία στην Αμερική και annual revenue σχεδόν 1 δις $.
Όλοι αυτοί έκαναν λάθη και τα λένε και πια είναι και πόσο κόστισαν.
Πραγματικά μπορώ να γράφω ονόματα μέχρι να βαρεθείς να διαβάζεις. Αν θες να με τσεκάρεις κάνε την έρευνα σου. Έχεις ονόματα.

Πφφφ, πάει πολύς καιρός που έκανα τέτοια...

Θυμάμαι πως το κόστος των ασφαλίστρων ανέβαινε κάθετα με το ποσό απαλλαγής σε ίδιες ζημίες, όπου παλιότερα είχα 150€ και μετά πήγε στο μίνιμουμ που ήταν 300€. Αν αυτό το έχεις στα 500€ και πάνω, πρακτικά η ασφάλεια δε πληρώνει τίποτα σε όλες τις μικροζημιες, σε σπάσιμο καθρέφτη, σε προφυλακτήρα, ένα φτερό, κλπ..

Θυμάμαι επίσης πως το κόστος ανέβαινε κάθετα με το ύψος της αποζημίωσης που θα έπαιρνες σε ολική καταστροφή του οχήματος (κόστος επισκευής πάνω από το 80% της τρέχουσας αξίας), και γω πάντα ήθελα όλο το ποσό, ώστε αν το κάνω μπίλιες, να πάρω με τα λεφτά της ασφάλειας ένα νέο ίδιο όχημα.

Αυτό κάποτε μου χρειάστηκε, ένα όχημα που είχα αγοράσει στα 17.500€ (Citroen xsara) έφαγε πολύ γερή τράκα και πήρα όλο το ποσό της αξίας του αυτοκινήτου στο ακέραιο. Βέβαια πήρα άλλο αυτοκίνητο μετά, όχι ίδιο. :tongue:

Για το τελευταίο αυτοκίνητο που είχα, το smax, πλήρωνα τα πρώτα 2 χρόνια κάτι κοντά στα 870-930€ για ολική.
Μετά ανέβηκε, πήγε 1200 και 1350 και συνέχισε να ανεβαίνει, είχαν πάρει την άνοδο οι τιμές ασφάλισης εκείνη την εποχή, μέχρι που μετά την 5-ετια δε κάλυπταν με τίποτα την συνολική αξία του αυτοκινήτου, πήγαινε μόνο με την τρέχουσα, οπότε αν γινόταν μπίλιες, θα έπαιρνα τα μισά λεφτά, και η ασφάλεια έμεινε στα 1350€ με απαλλαγή 300 και κάλυψη μέχρι 20.000€.
8 χρόνια μικτή, έδωσα σίγουρα πάνω από 10.000€ συνολικά μόνο για την ασφάλιση.
Βέβαια έδινα στο τέλος 850€ για τέλη κυκλοφορίας, άλλα τόσα για τέλος πολυτελείας και δεξερωγωτι άλλο έδινα.

Ένα αυτοκίνητο 43.000€ με ένα σκασμό λεφτά να τρώει καθ'ετος, με ελάχιστα πρόσθετα, ήμουν κ@λόφαρδος που το έδωσα 11.000€, μάλλον 10.500 αν θυμάμαι καλά..

Στα 8 χρόνια χρήσης έχασα 33.000 από τα λεφτά που έδωσα όταν το αγόρασα, είχα δώσει τουλάχιστον 10.000€ σε ασφάλειες, κάνα 5-χιλιαρο σε τέλη κυκλοφορίας και άλλα τόσα σε φόρο πολυτελείας (μέχρι 970€ ήταν το ραβασάκι, ακόμα το φυσάω και δε κρυώνει), γύρω στα 2 χιλιάρικα σε σέρβις (μπορεί να λέω λίγα) και παραπάνω σε ελαστικά, δηλαδή μου κόστισε τουλάχιστον καμιά 50-αρια χιλιάρικα η 8-ετια χρήσης.

Αϊ σιχτιρ...
Έχεις δίκιο. Το έκανα πάλι και με απαλλαγή στα 250€ που έχει η Interlife πέταξε στα 850€ η ασφάλεια.
Ελάχιστες έχουν απαλλαγή στα 450€ και οι άλλες στα 600€, αλλά εκεί περνάμε το 1000αρικο.
Τωρα αν το ψάξω ακόμα παραπάνω θα ανέβει και άλλο.
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.653
Πραγματικά μπορώ να γράφω ονόματα μέχρι να βαρεθείς να διαβάζεις. Αν θες να με τσεκάρεις κάνε την έρευνα σου. Έχεις ονόματα.
Μου είναι απολύτως αδιάφορο το ζήτημα, μου φαίνεται σαν ριάλιτυ σε βιβλίο. :p Αποτέλεσμα υπάρχει ή άδικα τόση μελέτη; :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.929
Μου είναι απολύτως αδιάφορο το ζήτημα, μου φαίνεται σαν ριάλιτυ σε βιβλίο. :p Αποτέλεσμα υπάρχει ή άδικα τόση μελέτη; :p
Και βέβαια υπάρχει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.337
Reaction score
125.263
Μόνο μετρητά ως ιδιώτης.
Μπορώ και θέλω; Το παίρνω.
Δεν μπορώ ή δε θέλω; Κάθομαι στ' αυγά μου.

Τόκους δεμπλερώνω, καλύτερα να πηγαίνω παντού με πόδια ή σάπιο παπί/σκούτερ. :p
Στους τόκους συμφωνώ 100%, καλύτερα να πεινάω, όχι τόκους. :tongue:

Επίσης συμφωνώ 200% στο ότι θα αγοράσω κάτι μόνο αν έχω τα λεφτά, και συνήθως απαιτώ να έχω και να μπορώ να διαθέσω τα διπλάσια. ;)

Δηλαδή αγοράζω αυτοκίνητο των 30.000€ μόνο αν μπορώ να αγοράσω 2 τέτοια τώρα. Παίρνω τρινοβ μόνο όταν μπορώ να πάρω και δεύτερο. Και πάει λέγοντας. ;)

Μόνο μετρητά όμως; Ποτέ. Μα ποτέ.

Πάντα με πλαστικό χρήμα, και αν παίρνει άτοκες, θα μπούνε. Όσες παίρνει. Είναι θέμα αδιαπραγμάτευτο.

Όλες οι μεγάλες αγορές, με δόσεις στην πιστωτική, να περνάνε οι μήνες μέχρι να τα πάρει, να περνάνε οι μήνες και να τα έχω στην τσέπη.. Ας έχω τα λεφτά, όχι, δε θα τα δώσω τώρα, ας τα δώσω σε 1 χρόνο, σε 30 χρόνια γίνεται; Αν γίνεται το θέλω.

Αγοράζω τώρα, με λεφτά που έχω τώρα, αλλά θα τα δώσω αν είναι δυνατόν ποτέ, βεβαίως δεν είναι, οπότε πάει όσο πιο πίσω γίνεται. Πάντα και μόνο άτοκα.

Πάντα κάρτα.


ΥΓ


Περιστατικό για γέλιο:

Είχα μπει στην αντιπροσωπεία της Σκόντα, να πάρω το οκτάβια, 1.8Τ με 150 άλογα στα 17-18 χιλιάρικα.

Τότε είχα ήδη πάρει τα λεφτά στο χέρι από την ασφαλιστική με την πλήρη κάλυψη της τράκας του προηγούμενου, δηλαδή είχα το κας στο χέρι, ζεστό.

Φυσικά είχα στο λογαριασμό μου πάνω από 20κ να υπάρχουν, και τα 17.5 στην τσέπη, επιταγή της ασφαλιστικής.

Πάω λέω ποιο έχουν ετοιμοπαραδοτο, ασημί, μια χαρά, πόσο θέλουν, 18 κάτι χιλιάρικα, ωραία, βάλε κι αισθητήρες παρκαρίσματος και κάτι ακόμα δε θυμάμαι, πάμε να πληρώσω.

Βγάζω κάρτα, λέω "κάνετε άτοκες δόσεις;" Ναι μου λέει, ωραία λέω, περνά το όλο στην κάρτα, μέχρι πόσες δόσεις κάνεις; 18 μου λεει, ωραία λέω, ρίξε 18 άτοκες και δώσε τα κλειδιά να το πάρω να φύγω.

Έτσι κι έγινε.

Τα λεφτά της ασφάλειας πήγαν στον κουμπαρά. Το πήρα με δόσεις στην πιστωτική.
:p :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:

Συνέπεια; Το κεφάλαιο μεγάλωσε, τις δώσεις ζοριστηκα λίγο παραπάνω και τις έβγαλα από τα τρέχοντα έσοδα.

Είχα επιστροφή από την πιστωτική, τότε ήταν 3%.

Ως καλός πελάτης στην πιστωτική, μου αύξησαν κι άλλο το πιστωτικό όριο. Ξεπέρασα τις 30.000€ πιστωτικό όριο.

Ποτέ δε μου πήραν ούτε 1€ τόκους από τη χρήση της πιστωτικής. ;)
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.929
Περιστατικό για γέλιο:

Είχα μπει στην αντιπροσωπεία της Σκόντα, να πάρω το οκτάβια, 1.8Τ με 150 άλογα στα 17-18 χιλιάρικα.

Τότε είχα ήδη πάρει τα λεφτά στο χέρι από την ασφαλιστική με την πλήρη κάλυψη της τράκας του προηγούμενου, δηλαδή είχα το κας στο χέρι, ζεστό.

Φυσικά είχα στο λογαριασμό μου πάνω από 20κ να υπάρχουν, και τα 17.5 στην τσέπη, επιταγή της ασφαλιστικής.

Πάω λέω ποιο έχουν ετοιμοπαραδοτο, ασημί, μια χαρά, πόσο θέλουν, 18 κάτι χιλιάρικα, ωραία, βάλε κι αισθητήρες παρκαρίσματος και κάτι ακόμα δε θυμάμαι, πάμε να πληρώσω.

Βγάζω κάρτα, λέω "κάνετε άτοκες δόσεις;" Ναι μου λέει, ωραία λέω, περνά το όλο στην κάρτα, μέχρι πόσες δόσεις κάνεις; 18 μου λεει, ωραία λέω, ρίξε 18 άτοκες και δώσε τα κλειδιά να το πάρω να φύγω.

Έτσι κι έγινε.

Τα λεφτά της ασφάλειας πήγαν στον κουμπαρά. Το πήρα με δόσεις στην πιστωτική.
:p :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:

Συνέπεια; Το κεφάλαιο μεγάλωσε, τις δώσεις ζοριστηκα λίγο παραπάνω και τις έβγαλα από τα τρέχοντα έσοδα.

Είχα επιστροφή από την πιστωτική, τότε ήταν 3%.

Ως καλός πελάτης στην πιστωτική, μου αύξησαν κι άλλο το πιστωτικό όριο. Ξεπέρασα τις 30.000€ πιστωτικό όριο.

Ποτέ δε μου πήραν ούτε 1€ τόκους από τη χρήση της πιστωτικής. ;)
Δεν ξέρω, μάλλον θα το κατάλαβες.
Το πήρες σχεδόν τσάμπα έτσι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.337
Reaction score
125.263
Δεν ξέρω, μάλλον θα το κατάλαβες.
Το πήρες σχεδόν τσάμπα έτσι.
Την προκαταβολή του λιζινγκ ποιος σου είπε ότι δε τη δίνω με πιστωτική; Πάω στα γραφεία τους βέβαια, εδώ στο κόσμος είναι. Α, με δόσεις. Ναι, έχει κι επιστροφή η κάρτα. :lol:

Αυτό κι αν βγαίνει τζάμπα... :gotcha:

Πολύ γουστάρω να ψωνίζω με τα λεφτά της τράπεζας, και να τους τα χρωστάω όσο γίνεται, χωρίς να με τοκίζουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.929
Ναι ρε συ. Έτσι δουλεύει το θέμα και φαντάσου εσύ δεν βάζεις και δάνεια.
Οι άλλοι που λέω εγώ είναι τίγκα στα δάνεια και στα @@@ τους γιατί δεν πληρώνουν αυτοί.
Ο Kiyosaki πχ το 2008 που ήταν το peak τις κρίσης στο Real Estate στο US πήρε 400 εκ $ δάνειο. 60 ετών του έδωσαν 400 εκ δάνειο 🤣🤣🤣.
Αγόρασε εκατοντάδες multifamily properties που ήταν στο πάτωμα οι τιμές, τα έφτιαξε, έκανε refinance γιατί ανέβηκε η αξία, η διαφορά που προέκυψε την έβαλε στην τσέπη γιατί ήταν το down payment, και έτσι απλά βρέθηκε με μια επένδυση 450Κ χωρίς να έχει δώσει ΜΙΑ. 🤣🤣🤣
Τα ενοίκια πληρώνουν το δάνειο και με τα ρέστα πάει για το επόμενο.

😂😂😂😂😂😂

Ο άλλος ο Cardone έχει μότο "who has my money?"

😂😂😂😂😂😂





End 📴 Topic.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.337
Reaction score
125.263
εσύ δεν βάζεις και δάνεια.
Ότι μπορώ κάνω. ;)
Αν με παίρνει να τους τα πάρω, τα παίρνω.
Έχω ένα που είχα πάρει 45κ, επέστρεψα άμεσα (την επόμενη μέρα με χασούρα 500€) τα 25 οπότε έμειναν 20κ στην τσέπη μου.
Δε τους έδωσα πίσω τίποτα, έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια, μπορεί και παραπάνω να είναι, μέχρι που σταμάτησαν να τοκίζουν, ακύρωσαν τους τόκους, τώρα ζητάνε 15 να δώσω να το κλείσω.
Δε δέχτηκα.
Στο τέλος του έτους θα το κλείσω με 13κ. Έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση. Θα τα βάλω σε 12 δόσεις στην πιστωτική.

Θα έχω κι επιστροφή. Πήρα 20, θα δώσω 13 μετά μια δεκαετία plus, και θα έχω επιστροφή. Όπου με παίρνει, τα κάνω κι αυτά. ;)

Σχετικά μικρή απόδοση, μόνο από αυτό, αλλά μη ξεχνάς ότι είχα 20 να διαχειριστώ προς όφελός μου. ;)

Τέλος κι από μένα τα οφ τοπικ.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.653
Είχα επιστροφή από την πιστωτική, τότε ήταν 3%.
Θα έχω κι επιστροφή. Πήρα 20, θα δώσω 13 μετά μια δεκαετία plus, και θα έχω επιστροφή. Όπου με παίρνει, τα κάνω κι αυτά. ;)
Δε νομίζω να έχει ή να είχε ποτέ επιστροφή η leasing, και σίγουρα δεν έχουν οι πληρωμές σε τράπεζες και οργανισμούς.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.876
Reaction score
41.085
τελικά δεν κατάλαβα ποια είναι η οδηγία για να γίνει κανείς πλούσιος, να αγοράζει με τα λεφτά άλλων δηλαδή δάνειο ή να αγοράζει με τα δικά του χρήματα μόνο;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.929
Δεν υπάρχει απλή απάντηση έτσι όπως το ρωτάς.
Ειναι πολύ περίπλοκο και είναι εσκεμμένα έτσι αλλιώς θα το έκαναν όλοι.
Πρέπει να μελετήσεις, πολύ.
Και να έχεις και τα φράγκα να πληρώσεις τους σωστούς ανθρώπους που ξέρουν καλύτερα από το όνομα τους τα back doors.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.337
Reaction score
125.263
τελικά δεν κατάλαβα ποια είναι η οδηγία για να γίνει κανείς πλούσιος, να αγοράζει με τα λεφτά άλλων δηλαδή δάνειο ή να αγοράζει με τα δικά του χρήματα μόνο;
Η πιο απλή οδηγία είναι να πάρεις πλούσια γυναίκα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.876
Reaction score
41.085
Για να το κλείσω εδώ γιατί έχω και μια αλλεργία στη μπουρδολογία.
Υπάρχουν τα δάνεια για επένδυση και τα δάνεια για κατανάλωση.
Κάθε δάνειο έχει συγκεκριμένο κόστος, κόστος χρήματος λέγεται και εκφράζεται με το επιτόκιο.
Αν μια επένδυση αποδίδει περισσότερο από το κόστος της (είτε σε όρους καθαρής παρούσας αξίας είτε σε όρους εσωτερικού βαθμού απόδοσης IRR, διαλέχτε μέθοδο και εφαρμόστε) τότε είναι ορθολογικά συμφέρουσα._
Έτερη παράμετρος στις επενδύσεις σχετική με το δανεισμό, πολύ σημαντική, είναι η λεγόμενη μόχλευση κεφαλαίου. Διαβάστε.
Δάνεια για κατανάλωση. Κατά πολλούς αχρείαστα, κατά άλλους σημαντικά. Είναι θέμα φιλοσοφίας ζωής, χαρακτήρα, κοινωνικής κουλτούρας και συνήθως, όχι πάντα, οικονομικής άνεσης. Άλλοι τα χρησιμοποιούν συνετά για να κάνουν τη ζωή της καλύτερη και άλλοι σπάταλα και υποθηκεύουν το μέλλον τους. Υπάρχουν και αυτοί, που από ότι κατάλαβα το έχουν και καμάρι, που μπιστολιάζουν την τράπεζα να κοκκινίσει το δανειάκι ακόμα και αν μπορούν να το πληρώσουν, αυτοί γίνονται καμπόσοι μαζί και με αυτούς που αντικειμενικά κάποια στιγμή δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, γράφει κόκκινα δάνεια η τράπεζα (NPL) στρεσάρονται οι ισολογισμοί, καταφεύγουν σε αυξήσεις κεφαλαίου υπό δυσμενείς όρους, ενίοτε κουρεύονται και οι καταθέσεις ως τρόπος εύρεσης κεφαλαίου (βλ. Κύπρο) κάπου παρεμβαίνει και ένα κράτος και χρησιμοποιεί λεφτά των φορολογουμένων για να ανακεφαλοποιήσει και να εγγυηθεί άλλα δάνεια που πρέπει να πάρει η τράπεζα για να εξακολουθεί να υπάρχει τύποις ως προς το να μην χαθούν οι καταθέσεις του κόσμου δηλαδής γιατί από παροχή πιστώσεων πέφτει πάγος και δεν έχει βρεθεί ακόμα η οικονομία που να δουλεύει χωρίς πίστωση. Ψιλά γράμματα πολύ τα τελευταία αλλά και σε άλλη κλίμακα πέρα από την προσωπική του καθενός αλλά δεν γ@μείς ποιος νοιάζεται, η δουλίτσα μας να γίνεται και ας βγάλουν οι άλλοι το φίδι από την τρύπα αλλωστε για όλα φταίνε οι αλήτες οι πολιτικοί που τα φάγανε.
Καλές επενδύσεις αγόρια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.929
Βασικά αυτό που μπορώ να πω σαν περίληψη είναι ότι οι πλούσιοι δεν δουλεύουν για τα λεφτά γιατί ξέρουν ότι είναι σκουπίδια. Αέρας κοπανιστός.
Δουλεύουν για να αποκτήσουν περιουσία που παράγει λεφτά. Θέλουν τα λεφτά να δουλεύουν για αυτούς και όχι αυτοί για τα λέφτα. Αυτό το κάνουν όλοι οι υπόλοιποι. ΌΛΟΙ.

Βασικός κανόνας να επαναπροσδιορίσουμε την είναι Asset και τη liability.

Asset: φέρνει λεφτά στην τσέπη.
Iiability: παίρνει λεφτά από την τσέπη.

Το σπίτι μας δεν είναι asset, ούτε το αμάξι είναι, ούτε το χωράφι.

Το σπίτι είναι asset όταν είναι δικό μας αλλά κερδίζουμε χρήματα από αυτό κάθε μήνα. Αν μένουμε μέσα είναι liability γιατί μας ζητά λεφτά συνέχεια.

Το επόμενο στάδιο είναι πως θα βρεις τα λεφτά. Βαθιά νερά εδώ και αν δεν το ξέρεις άριστα μπορεί να καταστραφείς.
Για αυτό πρέπει να έχεις δίπλα σου τους κατάλληλους.
Για να το κλείσω εδώ γιατί έχω και μια αλλεργία στη μπουρδολογία.
Υπάρχουν τα δάνεια για επένδυση και τα δάνεια για κατανάλωση.
Κάθε δάνειο έχει συγκεκριμένο κόστος, κόστος χρήματος λέγεται και εκφράζεται με το επιτόκιο.
Αν μια επένδυση αποδίδει περισσότερο από το κόστος της (είτε σε όρους καθαρής παρούσας αξίας είτε σε όρους εσωτερικού βαθμού απόδοσης IRR, διαλέχτε μέθοδο και εφαρμόστε) τότε είναι ορθολογικά συμφέρουσα._
Έτερη παράμετρος στις επενδύσεις σχετική με το δανεισμό, πολύ σημαντική, είναι η λεγόμενη μόχλευση κεφαλαίου. Διαβάστε.
Δάνεια για κατανάλωση. Κατά πολλούς αχρείαστα, κατά άλλους σημαντικά. Είναι θέμα φιλοσοφίας ζωής, χαρακτήρα, κοινωνικής κουλτούρας και συνήθως, όχι πάντα, οικονομικής άνεσης. Άλλοι τα χρησιμοποιούν συνετά για να κάνουν τη ζωή της καλύτερη και άλλοι σπάταλα και υποθηκεύουν το μέλλον τους. Υπάρχουν και αυτοί, που από ότι κατάλαβα το έχουν και καμάρι, που μπιστολιάζουν την τράπεζα να κοκκινίσει το δανειάκι ακόμα και αν μπορούν να το πληρώσουν, αυτοί γίνονται καμπόσοι μαζί και με αυτούς που αντικειμενικά κάποια στιγμή δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, γράφει κόκκινα δάνεια η τράπεζα (NPL) στρεσάρονται οι ισολογισμοί, καταφεύγουν σε αυξήσεις κεφαλαίου υπό δυσμενείς όρους, ενίοτε κουρεύονται και οι καταθέσεις ως τρόπος εύρεσης κεφαλαίου (βλ. Κύπρο) κάπου παρεμβαίνει και ένα κράτος και χρησιμοποιεί λεφτά των φορολογουμένων για να ανακεφαλοποιήσει και να εγγυηθεί άλλα δάνεια που πρέπει να πάρει η τράπεζα για να εξακολουθεί να υπάρχει τύποις ως προς το να μην χαθούν οι καταθέσεις του κόσμου δηλαδής γιατί από παροχή πιστώσεων πέφτει πάγος και δεν έχει βρεθεί ακόμα η οικονομία που να δουλεύει χωρίς πίστωση. Ψιλά γράμματα πολύ τα τελευταία αλλά και σε άλλη κλίμακα πέρα από την προσωπική του καθενός αλλά δεν γ@μείς ποιος νοιάζεται, η δουλίτσα μας να γίνεται και ας βγάλουν οι άλλοι το φίδι από την τρύπα αλλωστε για όλα φταίνε οι αλήτες οι πολιτικοί που τα φάγανε.
Καλές επενδύσεις αγόρια.
Δεν λέμε κάτι διαφορετικό.
Απλά πρέπει να επιλέξεις που θες να σε βρει το επόμενο μπαμ. Εκεί πάντα υπάρχουν κερδισμένοι και χαμένοι, και οι κερδισμένοι είναι όσοι δεν δουλεύουν για το χρήμα.

Και αυτά δεν είναι λόγια δικά μου.
Η μπούρδα πάει σύννεφο το θέμα είναι προς τα που.
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.643
Reaction score
9.211
Το κόστος χρήματος χρηματοδότησης μέσω leasing είναι ακριβότερο από το σύνηθες καταλωτικό επιτόκιο αγοράς αυτοκινήτου. Το leasing δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση παρά μόνο σε εταρείες με μεγάλο στόλο αυτοκινήτων και pool cars όπου δεν τους ενδιαφέρει, δεν μπορούν, δεν θέλουν να κάνουν διαχείριση των αυτοκινήτηων. Οποιοσδήποτε ιδιώτης, ελεύθερος επαγγελματίας που έχει το αυτοκίνητο για δική του χρήση και θέλει από τη μία να ελέγχει απόλυτα τη συντήρηση του αυτοκινήτου του και έχει την ελάχιστη ικανότητα για να φέρει σε πέρας την πώληση ενός αυτοκινήτου ως μεταχειρισμένο δεν έχει κανένα λόγο να πάει σε leasing. Τα λεφτά της προκαταβολής του leasing είναι αντιστοιχα της προκαταβολής που ζητάει η κάθε αντιπροσωπεία για αγορά και μετά μπαίνουν οι δόσεις.
Αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας που δικαιολογεί το επάγγελμα αγορά αυτοκινήτου τότε εκπίπτει όλο το ΦΠΑ (!!!!) και η αξία του αυτοκινήτου πάει στις αποσβέσεις, όπερ γράφει έξοδα και γλιτώνει φόρο. Επίσης γράφονται στα έξοδα οι τόκοι του δανείου. Επίσης περνούν στα έξοδα ασφάλειες, τιμολόγια συντήρησης επισκευών, αγοράς αξεσουάρ και φυσικά καυσίμων. Αυτό που δεν καταλαβαίνω από ανάλυση πιο πάνω είναι πως είναι δυνατόν να περνούν τα έξοδα για leasing αυτοκινήτου αλλά να μην περνούν τα έξοδα καυσίμων.
I rest my case your honour.
Αυτά μου έλεγε και ένας γνωστός μου που είναι... γάτα της πιάτσας και ιδιοκτήτης μικρής κατασκευαστικής εταιρείας.
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.058
Συνοπτικα γιατι γραφω απο κινητο. Ο Φπα δεν αφαιρειται. Ομως πΡοστιθεται στο κοστος. Δηλαδη αφαιρειται σαν εξοδο αλλα δεν συμψηφιζεται σαν φορος εισροων. Εξαιρεση τα αυτοκινητα που προοριζονται για εμπορικη χρηση. Ταξι βανακια φορτηγακια. Το Navaro περιλαμβανεται στις παραπανω κατηγοριες. Οκες οι δαπανες που αφορουν ενα επιβατηγο υποκεινται σε αναμορφωση αν ανηκουν σε φυσικο προσωπο. Τι σημαινει αυτο. Αγοραζει Ενας δικηγορος ενα Golf gt. Πληρωνει τον μηνα 300 ευρω πλεον Φπα. Συνολο 372. Φπα δεν αφαιρει αλλα τα εξοδα του ειναι 372. Απο αυτο το ποσο των 372 αναγνωριζεται σαν φορολογικη δαπανη το 70%. Το ιδιο ισχυει για τις δαπανες επισκευης συντηρηση και κινησης. Στις εταιριες ειναι διαφορετικα. Οι δαπανες αναγνωριζονται ολες αλλα η παροχη σε ειδος (χρηση αυτοκινητου) αποτελει εισοδημα για τον χρηστη αν η λιανικη προ φορων ειναι πανω απο 17.000. Δηλαδη μια ειταιρια παραχωρει σε ενα στελεχος ενα αυτοκινητο με λπφ 50.000. Πηγαινουμε στο σχετικο πινακακι και πολλαπλασιαζουμε το ποσο των 50.000 με 22% αν θυμαμαι καλα. Το ποσο των 11.000 Αποτελει εισοδημα για τον χρηστη. Επισης η πληρωμη λιζινγκ οπως και η χρηση αυτοκινητου αποτελουν τεκμηριο για οσους εχουν ατομικη επιχειρηση. Αυτα. Καλες βουτιες.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.643
Reaction score
9.211
τελικά δεν κατάλαβα ποια είναι η οδηγία για να γίνει κανείς πλούσιος, να αγοράζει με τα λεφτά άλλων δηλαδή δάνειο ή να αγοράζει με τα δικά του χρήματα μόνο;
Για να κάνεις πολλά λεφτά, νομίζω ότι το βασικότερο είναι να έχεις μια καλή ιδέα και την ικανότητα να πείθεις άξιους ανθρώπους να δουλεύουν για σένα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.581
Μηνύματα
2.864.928
Members
37.932
Νεότερο μέλος
JimmyP
Top