RT60 Υλικά για δημιουργία πίνακα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.333
Οπότε αυτό που σκέφτηκα να είναι βιδωμένο στο τοίχο δε μας κάνει? Στην ουσία 2 δοκάρια 3 πόντους και ύψος 3 μέτρα. Το ένα 30 πόντους στον αριστερό το άλλο 30 πόντους στον μπροστινό από την γωνία, βιδωμα στον τοίχο, γεμισμα με πετροβάμβακα και μπροστά κλείσιμο με το λεπτό mdf
Κανονικά, όχι.
Θέλει μια λωρίδα μαλακό υλικό, κάποιο πλαστικό σιλικόνη ή ο,τι σκεφτείς, που το κολλάς στην ακμή του ξύλου που θα ακουμπήσει στον τοίχο, ώστε να ακουμπάει με ελαστικότητα.
Κατω το ξύλο ακουμπά στο δάπεδο, με 2 ελαστικά ποδαράκια, δε πάει πουθενά. Βάλε αυτοκόλλητη ταινία 2 όψεων κάτω από τα ποδαράκια αν έχεις άγχος.
Πάνω το ξύλο ακινητοποιείται στη θέση του να μη πέσει, σε 2 σημεία στην άκρη, με βιδωτες γωνίες σε ούπα, και ανάμεσα στη γωνία και το ξύλο, κάποιο μαλακό υλικό.
Στη μέση του ύψους, μόνο άμα κάνει κοιλιά, βάζεις άλλα 2 δεσίματα με γωνίες και ελαστικό υλικό. Αν μένει ίσιο, άστο ήσυχο και ελεύθερο. Μια ίσια τάβλα 1 cm πάχους που στέκεται ίσια και όρθια, δεν έχει λόγο να κάνει κοιλιά.

έχω δει τέτοια ξύλινη επιφάνεια πάχους 1 Πόντου, να κάνει βόλτα μπρος πίσω σα γούφερ, μετακίνηση κανονική στο μπάσο, πάνω από 6-7mm στο κέντρο. Παίζει κανονικά σα σαμπ. Άτιμο πράγμα ο συντονισμός..
 
Last edited:

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Ναι, στην όψη.
Δες τα skyline μήπως σου/της αρέσουν, ή κάποιον διαχυτή του εμπορίου με ίσια επιφάνεια εμπρός, που μπορείς να βάλεις ύφασμα με σχέδιο που θες τυπωμένο.
Αυτές που έχει δει σαν bass traps για τις γωνίες και τις άρεσαν είναι της GIK. αλλά για να βάλεις στις 2 γωνίες από πάνω μέχρι κάτω θες 1500euro

https://www.gikacoustics.com/product/impression-series-corner-bass-trap/

τις γωνιακές θέλω να τις αφήσω να φαίνεται το ξύλο και να κάνω μερικές τρύπες με το dremel

Τα σχέδια τα θέλει για τα πανελ - πίνακες περιμετρικά
 


Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Κανονικά, όχι.
Θέλει μια λωρίδα μαλακό υλικό, κάποιο πλαστικό σιλικόνη ή ο,τι σκεφτείς, που το κολλάς στην ακμή του ξύλου που θα ακουμπήσει στον τοίχο, ώστε να ακουμπάει με ελαστικότητα.
Κατω το ξύλο ακουμπά στο δάπεδο, με 2 ελαστικά ποδαράκια, δε πάει πουθενά. Βάλε αυτοκόλλητη ταινία 2 όψεων κάτω από τα ποδαράκια αν έχεις άγχος.
Πάνω το ξύλο ακινητοποιείται στη θέση του να μη πέσει, σε 2 σημεία στην άκρη, με βιδωτες γωνίες σε ούπα, και ανάμεσα στη γωνία και το ξύλο, κάποιο μαλακό υλικό.
Στη μέση του ύψους, μόνο άμα κάνει κοιλιά, βάζεις άλλα 2 δεσίματα με γωνίες και ελαστικό υλικό. Αν μένει ίσιο, άστο ήσυχο και ελεύθερο. Μια ίσια τάβλα 1 cm πάχους που στέκεται ίσια και όρθια, δεν έχει λόγο να κάνει κοιλιά.

έχω δει τέτοια ξύλινη επιφάνεια πάχους 1 Πόντου, να κάνει βόλτα μπρος πίσω σα γούφερ, μετακίνηση κανονική στο μπάσο, πάνω από 6-7mm στο κέντρο. Παίζει κανονικά σα σαμπ. Άτιμο πράγμα ο συντονισμός..
κατάλαβα με λίγα λόγια δε θέλουμε να μη περνάνε συντονισμοί του τοίχου στο ξύλο, ναι αυτό είναι ακόμη πιο εύκολο να γίνει. και μέσα πετροβάμβακα 100σταρι μέχρι τοίχο να ακουμπάει να το γεμίσει όλο το τρίγωνο?
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Απο το βιβλίο του κολλητού του @kkaram :


6pcf=100kg/m3
Χαίρομαι που διαβάζεις Δημήτρη. Αρκεί να καταλαβαίνεις τι γράφει ο Δόκτορας. Σου παραθέτω απόσπασμα από το βιβλίο του Sound Reproduction (2009) για να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου. Οι υπογραμμίσεις δικές μου, εσύ μέτρα τα λάθη σου:

4.1.1 Reverberation Time and the Perception of Speech and Music

4.3 DOMESTIC LISTENING ROOMS AND CONTROL ROOMS

....

4.3.5 Conventional Acoustical Measures in Small Listening Rooms

A measurement of reverberation time in a domestic-sized room yields a number. When the number is large, the room sounds live, and when the number is small, the room sounds dead. The implication is that there should be an optimum number. In spite of this, many thoughtful people believe that RT is unimportant or irrelevant (D’Antonio and Eger, 1986; Geddes, 2002; Jones, 2003; Kuttruff, 1998). The numbers measured are small compared to those in performance spaces, and so the question arises if the late-refl ected sound fi eld in a listening room is capable of altering what is heard in the reproduction of music. Yet, RT is routinely included as one of the measures of small listening and control rooms for international standards, even to the point of specifying allowable variations with frequency. Reverberation time is a property of the room alone, and a correct measurement of it should employ an omnidirectional sound source capable of “illuminating” all of the room boundaries. The reason for this is that it is assumed that the boundaries consist of areas of refl ection and absorption and that the central volume of the room is empty. The several formulae by which we estimate RT confi rm this, and the values of absorption coeffi cient for the materials are “random incidence” values, meaning that there is an assumption of some considerable diffusivity in the sound fi eld. Some practitioners incorrectly use conventional sound-reproduction loudspeakers as sources. The directivity of these is such that the resulting refl ection patterns and decays are not properties of the room but of the room and loudspeaker combination—a very different situation. Also, as we will see in Chapter 20, absorption at specifi c angles is quite different from random-incidence absorption. Figure 4.15 illustrates the fundamental difference between a proper RT measurement and what it is that we listen to. The result of a correct RT measurement is a number or a set of numbers for different frequency bands that describes the decay rate over a range of sound levels, maybe 20 or 30 dB (usually limited by background noise), and then extended by multiplication to give a number for a 60 dB decay. It is common to look at the midfrequency reverberation time and the variations with frequency. The former is a measure of the suitability of a performance space for different styles of music. The variations with frequency are important because it is undesirable to change the spectral balance of voices and musical instruments by excessive absorption in narrow frequency bands. This is critical in large performance spaces because almost all of the listeners are in a sound fi eld dominated by reverberation. In a small listening room, we are in a transitional sound fi eld that consists of the direct sound, several strong early refl ections, and a much-diminished late-refl ected sound fi eld. What we hear is dominated by the directional characteristics of the loudspeakers and the acoustic behavior of the room boundaries at the locations of the strong early refl ections. RT reveals nothing of this. As a measure, it is not incorrect, but it is just not useful as an indicator of how reproduced music or fi lms will sound. Nevertheless, excessive refl ected sound is undesirable, and an RT measurement can tell us that we are in the ballpark, but for that matter, so can our ears or an “acoustically aware” visual inspection. This transitional sound fi eld appears to extend over the entire range of listening distances we commonly employ in small rooms. It is therefore necessary to conclude that the large-room concept of critical distance is also irrelevant in small rooms. This said, there is still a perceptible transition that occurs as a function of distance, beyond which the front soundstage—real and phantom images—appear to change. Because critical distance is not the appropriate measure, a new one is needed. A reasonable hypothesis is that it is related to the ratio of direct to early-refl ected sound and the extent to which laterally refl ected sounds, especially, contribute to a perception of ASW, image broadening, frontal spaciousness, and so on. All of the other acoustical measures employed in evaluating performance spaces: early/late-decay rates, energy ratios, lateral fractions, and others having to do with impressions of articulation, direction, image size, apparent source width, and spaciousness, could be applied to sounds reproduced over a multichannel reproduction system. However, in doing so, one is also evaluating the recording and the manner in which it captured or was processed to simulate those attributes. That is a worthy topic for investigation, and it could conceivably lead to improvements in recording technique and multiple-loudspeaker confi gurations. But, again, so far as the performance of the listening space itself is concerned, these are more traditional acoustical measures that fi nd themselves in the wrong place.

The numbers produced by traditional acoustical predictions and by measuring instruments, while not totally irrelevant, are simply not direct answers to the important questions in small rooms used for sound reproduction. What, then, are the important questions? The accumulating evidence suggests that they have to do with refl ections but not in a bulk, statistical, sense. We need to understand the infl uences of early refl ected sounds. This means that the knowledge base must include the directivity and off-axis frequency responses of loudspeakers and the directional refl ective, diffusive, and absorptive characteristics of materials at the points of fi rst refl ections. Only with this information can we predict the sounds that might arrive at listening locations in rooms, and only with careful experimentation can we understand the perceptual effects that they cause. This is very different from traditional acoustics.

Αυτααααααά....πάω να διαβάσω Ιατρική τώρα....
 

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
λοιπόν το πήγα σε άλλο επίπεδο όσο μπορούσα. δεν είναι 100% αλλά ιδικά σε μεγέθη και αποστάσεις είμαστε 90%

αυτός είναι ο χώρος μου 6 χ 4 χ 3

26-2-2019_13-16-42_960_540.jpg
26-2-2019_13-18-16_960_540.jpg
26-2-2019_13-20-40_960_540.jpg
26-2-2019_13-21-34_960_540.jpg

[DOUBLEPOST=1551181311][/DOUBLEPOST]σκέφτομαι να κάνω αυτό μπροστά

Inked26-2-2019_13-35-37_960_540 - Αντιγραφή_LI.jpg
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.411
Οι υπογραμμίσεις δικές μου, εσύ μέτρα τα λάθη σου:
Ούτε ένα :lolsign:

Ανάθεμα και αν κατάλαβες τίποτα απο το παλιό βιβλίο που παρέθεσες (προηγούμενη έκδοση, ξέρω κυκλοφορεί παράνομο pdf.....βάλε το χέρι στην τσέπη και πάρε το καινούργιο :p), και γιατί ολα αυτά που παρέθεσες δεν είναι σε αντιπαράθεση με όσα λέω :gotcha:

Τα ίδια έκανες και με την εξέλιξη, έβαζες copy-paste κείμενα που δεν καταλάβαινες, τα οποία τις περισσότερες φορές ήταν και εναντίον σου.

Δεν είναι για τα δόντια σου, άστο. Δεν καταλαβαίνεις γρι.

:punish:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.333
Ούτε ένα :lolsign:

Ανάθεμα και αν κατάλαβες τίποτα απο το παλιό βιβλίο που παρέθεσες (προηγούμενη έκδοση, ξέρω κυκλοφορεί παράνομο pdf.....βάλε το χέρι στην τσέπη και πάρε το καινούργιο :p), και γιατί ολα αυτά που παρέθεσες δεν είναι σε αντιπαράθεση με όσα λέω :gotcha:

Τα ίδια έκανες και με την εξέλιξη, έβαζες copy-paste κείμενα που δεν καταλάβαινες, τα οποία τις περισσότερες φορές ήταν και εναντίον σου.

Δεν είναι για τα δόντια σου, άστο. Δεν καταλαβαίνεις γρι.

:punish:
Σε ποιον τα γράφεις αυτά;
 



Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
γιατροί μου τί έχετε να πείτε για τις ιδέες μου έτσι όπως τα ανέβασα. θα κάνουμε κάτι η μια τρύπα στο νερό. στο πίσω τοίχο μήπως είναι καλύτερα να μπει διάχυση αντί για απορρόφηση?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.411
Τον έχεις στο ignore, ε; Φανερώθηκες! :laugh:
Τον έβγαλα προσωρινώς, αφού του απηύφθηνα τον λόγο, αναγκαστικά...

:D
[DOUBLEPOST=1551192122][/DOUBLEPOST]Μάλλον και ο Εαρ τον έχει ignore και δεν βλέπει το quote :roflmao:

Μόνος του μιλάει ο κκαραμ :lolsign:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.411
γιατροί μου τί έχετε να πείτε για τις ιδέες μου έτσι όπως τα ανέβασα. θα κάνουμε κάτι η μια τρύπα στο νερό. στο πίσω τοίχο μήπως είναι καλύτερα να μπει διάχυση αντί για απορρόφηση?
Στον έναν απο τους δυο τοίχους βάλε απορρόφηση. Εχει διαφορετικό αποτέλεσμα αν θα ειναι ο πίσω απο τα ηχεία ή ο πίσω απο σένα, αλλά θα είσαι καλύτερα απο οτι τώρα έτσι κι αλλιώς. Ισως να προτιμούσα το πίσω απο την θέση ακρόασης για σένα.

Ρώτα και την σύζυγο ομως, να μην φάμε τσάμπα παντοφλιά, και συμβιβάσου.
Για την γωνία θα λειτουργήσει αυτο που λες, αλλά κατι λίγο πιο μεγάλο, 70 εκατοστά πλάτος περίπου.

Επίσης, κατι πρέπει να κανεις με την πρώτη ανακλαση, είσαι κολλητά στον τοίχο με τα ηχεία. Ισως λίγο παραπάνω toe in.

Καλό θα ειναι να πει και ο κκαραμ τις προτάσεις του για το πως θα ακούς καλύτερα σε αυτόν τον χώρο, μην παει τσάμπα τόσο βαθειά μελέτη. Να μάθουμε και κάτι στην πράξη.
 

Μηνύματα
3.097
Reaction score
10.241
Γενικές συμβουλές επι της διαδικασίας.
Ο πετροβαμβακας βγαίνει σς διαστασεις 60χ120 εκ οπότε για να μην έχετε φυρα φροντίστε να κόβετε σε υποπολλαπλάσια ή καθόλου. Κόβεται -χαράζεται με κοπίδι-φαλτσέτα με χρήση γαντιών, μακρυμάνικη παλιά μπλούζα, απαραίτητα η μάσκα και προστασία ματιών.
Προσωπικά κρίνω σκόπιμο στα τελάρα που εμπεριέχουν τον πετροβαμβακα πριν το ύφασμα που θα τα «ντύσει» να προηγηθεί ένα ακόμα ύφασμα -σα φόδρα , για να μην βγαίνουν οι ίνες του πετρβμ πέρα απο το ανθυγιεινό γιατί το αναπνέετε, θα το βλέπετε σαν πράσινη σκόνη στα γύρω Επιπλα. Αυτά βέβαια στην αρχή , εκτός αν κουνάτε τα τελάρα οπότε .....
Αυτά.
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Ούτε ένα :lolsign:

Ανάθεμα και αν κατάλαβες τίποτα απο το παλιό βιβλίο που παρέθεσες (προηγούμενη έκδοση, ξέρω κυκλοφορεί παράνομο pdf.....βάλε το χέρι στην τσέπη και πάρε το καινούργιο :p), και γιατί ολα αυτά που παρέθεσες δεν είναι σε αντιπαράθεση με όσα λέω :gotcha:

Τα ίδια έκανες και με την εξέλιξη, έβαζες copy-paste κείμενα που δεν καταλάβαινες, τα οποία τις περισσότερες φορές ήταν και εναντίον σου.

Δεν είναι για τα δόντια σου, άστο. Δεν καταλαβαίνεις γρι.

:punish:
Συνέχισε να παπαγαλιζεις, έχει πλάκα :)

Εδώ ο Δοκτορας και λέει και κανένα "Δεν ξέρουμε, θέλει έρευνα" κτλ. Εσύ νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα.

Το κακο είναι ότι ο άλλος στη Σύρο θα εισπνέει τις ίνες για το τίποτα με τις συμβουλές του "ειδικου" (Όλα τα σφαζω...).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.411
Συνέχισε να παπαγαλιζεις, έχει πλάκα :)

Εδώ ο Δοκτορας και λέει και κανένα "Δεν ξέρουμε, θέλει έρευνα" κτλ. Εσύ νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα.

Το κακο είναι ότι ο άλλος στη Σύρο θα εισπνέει τις ίνες για το τίποτα με τις συμβουλές του "ειδικου" (Όλα τα σφαζω...).
Περιμένω με αγωνία :roflmao: τις προτάσεις σου στον Συριανό
 

Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.326
Δες από δω και μετά πως έφτιαξα τις δικές μου
[DOUBLEPOST=1551198416][/DOUBLEPOST]Χρησιμοποίησα για τις γωνίες 10cm 2 τεμάχια των 5 δηλαδή 50kgr/m3 και το πρωτο φύλλο εμπρός με αλουμίνιο-χαρτο
Για τις 4 πίσω από την θέση ακρόασης 15cm χωρίς αλουμίνιο και 40kgr/m3
 

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Το κακο είναι ότι ο άλλος στη Σύρο θα εισπνέει τις ίνες
Δεν είμαι αφελείς να το αφήσω έτσι έχω και μικρό παιδί. Μια φόδρα μπρος πίσω και από πάνω το πανί, όπως είπε και ο @Artemios.
με προβληματίζει η συνέχεια της πρότασής σου το (για το τίποτα)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.603
Μηνύματα
2.865.608
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top